Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pani w białych spodniach właśnie zaparkowała swojego fiacika na chodniku. Robi tak codziennie!
krakusek69  12-07-10, 22:09 Zgłoś
+ 924 -
Dodano: 2012-07-10, 22:09:48   przez: krakusek69
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 924  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(168)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
satikrk
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-07-18 12:27:45
najprsciej skoro staje tak codziennie zadzwon na straz miejska i po klopocie nauczy sie dostanie mandat i po klopocie. a jak nie to okleic jej cala przednia szybe karnymi k.... i bedzie h..ja widziec hahahaha

nowy_uzytkownik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-30 15:04:07
Czyli zgadzamy się, że jeżeli nie mam miejsc na parkingu, to nie parkujemy w miejscu niedozwolonym (środek ulicy, chodnik, trawnik, piaskownica). :)

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-19 17:47:11
No tak, wielce przeszkadza lornetkowemu burakowi wystajacemu w oknie... pewne chodzisz tym cypelkiem chodnika codziennie i bardzo ci to przeszkadza co nie? Akurat to miejsce na chodniku nie ejst do niczego potrzebne pieszemu.. a takich jak ty ktorzy tylko suzkaja sensacji potraktowal bym po swojemu.

Jaro89JP
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-09 23:26:08
ej ludzie, a dlaczego ona tam nie może sobie parkować? miejsce dla pieszych jest i dla niepełnosprawnych. A czy tam jest zakaz parkowania na chodniku? wiesz????

lukasz2323
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-26 11:22:32
komentarz usunięty przez użytkownika

miedzianek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-27 23:19:58
Zakaz zatrzymywania i postoju stoi dalej,a obowiazuje od znaku do najblizszego skrzyzowania/odwolania:) panie maddralinski

olretaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-03 04:30:40
komentarz usunięty przez użytkownika

Pajuna
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-30 00:51:31
Jejku, woli parkować na chodniku to niech parkuje. Po jednym albo kilku mandatach, znudzi jej się i będzie parkowała jak inni.

leniulaaax3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-28 02:05:49
Parkowanie na parkingu jest zbyt mainstreamowe...

christoff86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-26 22:31:51
powbijaj gwoździe bez główek w tym miejscu jak przebije koło kilka razy nie będzie tam stawać

bodzio92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-23 11:40:01
Faktycznie jeden mózg na całą populację...

domberson
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-22 22:47:18
Może z jej okna widać auto dopiero jak zaparkuje na krawężniku, znam dużo ludzi którzy chcą widzieć co się dzieje z ich autem, zwłaszcza na takim osiedlu.

chojrak1234
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-07-22 12:21:06
a co ci obchodzi gdzie kobiecina sobie parkuje???nienawidze takich spoleczniakow co caly dzien w oknie siedza obserwuja a pozniej uprzejmie donosza>

MajekOo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-23 16:00:04
bo może jakiś niepełnosprawny będzie przechodził a taka s**a sobie zastawiła chodnik? nie, że coś, ale uwierz mi nei chcesz być w takiej sytuacji, jak np moja niewidoma babcia.

ArchDelux
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-24 02:16:57
żałosny jesteś, wyjdź stąd

varrior
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-21 00:33:25
komentarz usunięty przez moderatora

cokolino123
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-20 15:02:04
a co, to pewnie samochód twojej starej

bastic37
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-20 14:07:27
może uważała ze miejsca nie ma :D

burakza2zl
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-07-20 08:12:28
Czy jak zgwałcę źle parkującą babę, to można by to też nazwać "karnym kutasem"?

mobilek002
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-19 23:42:06
Haha pani Elka ;D Wypie*dole jej jutro szybę ! haha

posiew
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-19 22:15:26
chciałbym żeby na moim osiedlu było tyle miejsc parkingowych... niestety prl`owkie blokowiska nie były przewidziane na to że każdy będzie mieć samochód...wtedy tylko sekretarze partii rozbijali sie furami

cokolino123
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-20 15:00:46
ale chyba kur*** widac, ze ta kobieta ma miejsce do normalnego zaparkowania

posiew
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-07-19 22:09:33
i co cie to boli społeczniaku?

bammus
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-19 19:52:09
no to dać żulom na dużą flache niech jej wyjebią auto na bok i pa

gut1009
    Ocena: -6 (glosow:20)
2012-07-19 10:09:35
Jesteś zwykłym konfidentem typie, zajmij się sobą, a nie stój w oknie, a apropo, auto stoi przed znakiem zakaz parkowania, wolno stać na chodniku jak nie ma zabraniającego tego znaku, pod warunkiem, że nie blokuje się pieszym ruchu,następnie z jakiej racji pajacu udostępniasz cudzą rejestracje?

equnio
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-19 14:52:47
a widzisz ja baranie? Bo ja nie... podaj cala rejestracje i zobaczymy czy taki cwany jestes.

karoo
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-07-19 09:40:26
rany...chyba nudzisz się w domu, jak szukasz takich problemów...

piegusek___26
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-19 07:09:22
Tępa Krakowska pochwiaraaaa ....

fureya
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-07-19 06:12:34
Albo delikatna i wymowna rysa przez cały boczek ;] Dużo skuteczniejsza nauczka niż straż miejska.

ster000
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-07-19 09:57:08
delikatna i wymowna rysa najlepiej wyglądałaby na na twojej facjacie

DestructoBITCH
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-19 02:53:33
Stfierdzam zgon bo zgubił Xd od bukkake herbacianego hahanka

MlodyD666A
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-07-19 01:55:00
Autor bawi sie w pseudo konfidenta? Czy liczy na to że ktoś zadzwoni na straż miejską.policje za niego? Funny...

allejaja
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-07-19 00:26:28
tak ci to przeszkadza..jeszcze napisz ze rozpie*dolila sie na chodniku ze sie przejsc nie da..a moze zaparkowano go wtedy gdy miejsca nie bylo.. niektorzy ludzie to naprawde szukaja afery na sile..

Sigmal
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-19 22:16:39
W jednym kwadraciku jest autko, a w drugim pani właścicielka w białych spodniach,więc gdy parkowała to miejsce było. Prędzej lalunia chce autko z okna oglądać.Niech kupi malucha i trzyma go na balkonie.A widoczność na skrzyżowaniu? Mówi ci to coś ??

allejaja
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-21 11:17:48
zablysles inteligencja.. szla jakas baba wiec ja zaznaczyl jaka mam pewnosc ze to wlascicielka samochodu.. a ta ulica jest taka ruchliwa, ze naprawde..

forst16245
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-07-18 23:58:09
komentarz usunięty przez użytkownika

Babycow
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-18 23:29:52
wedlug prawa, mozna stawac na chodniku, podwarunkiem, ze zostawimy pieszym 1.5m, choc kolejne prawo mowi o tym,ze auto musi znajdowac sie najmniej 15m od skrzyzowania... Sry, 3 dni temu zdalem :)

rozpruwacz78
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-18 22:48:47
Prawdopodobnie żeby o widzieć z okna w mieszkaniu.

maphius1986
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-18 22:28:33
Prawdziwa wiocha jest na parkingu po lewej, gdzie każdy ciemny samochodzik zajmuje 2 miejsca.

Babycow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 23:30:55
tam moglgy byc kiedys pasy wyznaczajace ulozenie auta, ale sie starly... wiec moga stac dobrze :)

ramsess
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-18 22:21:50
a h... ci do tego gdzie parkuje

Mnich1979
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-07-18 22:06:07
Wolne pół parkingu ale nie,ona na chodniczku, bo do domu parę metrów bliżej... porażka!!! ale takie przykłady można mnożyć,niestety.... karny ku*as dla pani i tyle, a jak nie podziała to kleić do us*anej śmierci :D w końcu się królewnie znudzi!

mkowal12
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-07-19 11:56:54
a nie pomyślałeś pajacu, że laska może ma niski zawias i nie chce urwać zderzaka? tam jest wysoki krawężnik!

Mateusze34
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-18 21:45:40
i bardzo dobrze bo jakis pajac nie mogl inaczej zaprojektowac chodnika. na cholere tam taki chodnik. pajace z polski

zyzy33
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-18 21:10:01
Przecież można zaparkować na chodniku jeśli się zostawi 1,5 m wolnego i nie ma w odległości 15 m przejscia dla pieszych. Pewnie ją ktoś wcześniej zarysował drzwiami i nie ufa miszczom kierownicy.

trolik1
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-07-18 20:52:37
Sorki panie za szczerość, ale jeżdżąc zawodowo takie rzeczy już mnie nie dziwią - KOBIETY, NIE POTRAFICIE JEŹDZIĆ NIE PCHAJCIE SIĘ ZA KÓŁKO!!! Codziennie widzę co potrafi kobieta za kółkiem i mimo, że staram się je bronić przegrywają z ... z "dziadkami w kapeluszach". Ja już nie mam s

naprawianka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-18 21:08:58
Proszę nie uogólniać... Na drogach można spotkać zarówno facetów, jak i kobiety, którzy nie umieją jeździć ;)

Konradjv
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-07-18 20:52:13
Komu to przeszkadza? zasrani ludzie którzy chcą kogoś udupić za nic, nie tamuje ruchu ani nic!

trolik1
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-18 20:51:28
Sorki panie za szczerość, ale jeżdżąc zawodowo takie rzeczy już mnie nie dziwią - KOBIETY, NIE POTRAFICIE JEŹDZIĆ NIE PCHAJCIE SIĘ ZA KÓŁKO!!! Codziennie widzę co potrafi kobieta za kółkiem i mimo, że staram się je bronić przegrywają z ... z "dziadkami w kapeluszach". Ja już nie mam s

miedzianek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-18 20:07:59
Nie mamy pewnosci,ze to samochod tej pani. Rownie dobrze mogl on tam stanac w nocy-kiedy to na osiedlach brakuje miejsc parkingowych. A rano samochody odjechaly,ten pozostal na chodniku

Asia8989
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-07-18 19:35:56
kutasa jej naklejcie może się obudzi

nn22
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-18 19:10:09
Nawet jeśli w świetle przepisów drogowych nie jest to skrzyżowanie to i tak taką funkcję pełni. Moim zdaniem takie parkowanie to wiocha jeśli tuż obok jest miejsce na 5 takich samochodów. Nie wierzę, że auto postawione w takim miejscu nie ogranicza widoczności kierowcom i pieszym.

nn22
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-18 19:13:58
To jest osiedle i pewnie mogą tam czasem bawić się dzieci w pobliżu. Niech któreś wybiegnie przypadkiem za piłką/pieskiem/kotkiem czy wyjedzie na rowerze... Ja bym tej Pani wstawił karteczkę w stylu "proszę nie stawiać w tym miejscu auta bo ogranicza widoczność".

nn22
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-18 19:15:52
A jakby to nie pomogło to bym poparł tą karteczkę spuszczeniem powietrza z 1 lub większej ilości opon. Szkody żadnej nie będzie miała ale będzie to strasznie upierdliwe dla niej.

speedzioszek
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-07-18 18:42:48
ojaaaaaaa, co za społeczniak, zwykłe frajerstwo, czaić się w oknie żeby zrobić zdjęcie ludzie donoszą na ludzi, szkoda że jeszcze adresu jej nie podałeś, trzeba było ją śledzić.... zajmijcie się swoim życiem...

artuoi2012
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-07-18 18:42:26
I będzie tak parkować... do chwili kiedy wymyśli w jaki sposób zaparkować na balkonie

bidzis1106
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-18 18:36:19
FUCK THE SYSTEM

Thompsonn
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-18 18:21:23
Pani pewnie boi się ze ktoś stuknie jej auto dlatego dla bezpieczeństwa parkuje na chodniku

mipa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-18 18:04:36
chodnik do przejście dla ludzi a nie samochodów

duracell08
    Ocena: -8 (glosow:18)
2012-07-18 17:59:18
Synku wiocha to dla ciebie, metr chodnika zostawiony, na zakazie tez nie stoi, jedynie blisko skrzyzowania, ale to droga malutka i osiedlowa wiec tez nie problem. Takze stuknij sie w pusty leb. Pozrdo konfidencie;P

AbraGrass
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-07-18 17:53:35
i w czym wam to przeszkadza? z tego co widzę to przechodnią w niczym

warszawiak123
    Ocena: -7 (glosow:17)
2012-07-18 17:53:16
wiocha to ten gość co siedzi całymi dniami w oknie.

evertos
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-07-18 17:03:34
bo ma malo miejsca nie widzicie?

naya1310
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 16:50:58
a Ci ludzie to z tych balkonów woógle coś widzą przez te krzaki? Widze, że w tym miejscu w ogóle każdy parkuje jak chce... jeden prosto, grugi skośnie, odstępy jakby drzwi od kombajnu musieli otworzyć, inni prawie na ocierke... ale to w sumie nic dziwnego... standardowe osiedlowe parkowanie

tomec3d
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-07-18 16:42:51
To wezwij straż miejską a nie upubliczniasz jego dane w internecie, to chyba jest niezgodne z prawej jesli sie nie myle?

Tasso
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 16:02:42
komentarz usunięty przez użytkownika

beeveer
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-07-18 15:42:17
tylo że jedziesz ulicą i nie widzisz czy ktoś nie wyjedzie ci z prawej. czy dzieciak nie wyleci to osiedle przecież. nie ma pobłażania dla drogowych wieśniaków. ta pani to tępa pi...da

magda713
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-07-18 15:35:26
Jak Ci się nudzi to sobie zwal konia , bo chyba siedzisz w tym bloku i kombinujesz co tu wrzucić na wioche!!!

jetischimalajuf
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-18 15:24:44
nie wiem o co chodzi ale domyślam sie iż ktoś pomalował ulicę na czerwono ;/

ZAX75
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-07-18 15:19:05
I komu to przeszkadza! Tam i tak nie ma przejścia. Wyluzujcie!

wiedzmaxxx
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-07-18 16:55:35
Po to jest parking zeby na nim parkowac a nie na chodniku!!I co z tego ze nikomu nie przeszkadza? Moze jeszcze bedziemy tolerowac zajmowanie dwoch miejsc na parkingach przed marketami albo zajmowanie miejsc dla niepelnosprawnych-bo co to moze przeszkadzac?

Sebrof
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-07-18 14:55:18
Żeby uchwycić winowajczynię w kadr, trzeba było czekać w oknie z aparatem, co swoją drogą jest zwyczajnie chore. Ale przecież równie dobrze może to być zwykła, przechodząca kobieta, która w życiu nie siedziała w tamtym aucie.

saleen750hp
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-18 14:49:48
Żeby go nikt nie obił drzwiami, trochę inteligencji ludzie...

kojak20
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-07-18 14:34:49
A ty codziennie robisz fotki ? Hahaha

kindzia090
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-07-18 14:33:32
no tak, tylko po co parkować na chodniku skoro ma tyle miejsca na parkingu ze z zamkniętymi oczami mogłaby zaparkować..?

zbiczeek
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-07-18 14:13:44
Nie ma zadnej wiochy. Auto zaparkowane prawidlowo - samochod osobowy, odstep 1,5m dla pieszych, przodem, wyjazd z osiedla nie jest skrzyzowaniem, "przy krawedzi jezdni" jest na tyle nieprecyzyjne, a miejsca tak duzo, ze nie ma szans do niczego sie przyczepic.

beeveer
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-18 15:45:46
wyjazd z osiedla nie jest skrzyżowaniem? widzisz tam znak strefa zamieszkania? to może wyjazd z miasta tez nie jest skrzyżowaniem? i oczywiście widoczności nikomu auto nie ogranicza? mam nadzieje ze nie masz prawka, tak jak wyobraźni..

zbiczeek
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-18 18:03:25
Sprawdz w przepisach dot ruchu drogowego, co to jest skrzyzowanie i odn jakich drog ma zastosowanie. Potem mozesz miec pretensje do tych, ktorzy tak postanowili. A potem sie popisuj. Ewentualne ograniczenie widocznosci nie ma nic do rzeczy.

eithel
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-18 14:05:50
A skąd wiadomo, że ktoś kto zaparkował ten samochód, nie zaparkował go wtedy, kiedy wszytskie inne miejsca były zajęte? Jak zwykle trzeba wierzyć na słowo.

nowy_uzytkownik
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-18 14:14:41
To że nie ma wolnych miejsc na parkingu nie uprawnia do pozostawienia samochodu np. na środku ulicy!

eithel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 18:40:39
Po pierwsze to nie jest środek ulicy, po drugie nie twierdzę, że kogokolwiek brak miejsc do tego uprawnia.

nowy_uzytkownik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-30 15:08:17
Nie środek ulicy, ale samochód też nie stoi w miejscu dozwolony. - Takie wyolbrzymienie, żeby łatwiej było zrozumieć. Aha, niech mi tylko nikt nie pisze, że ten samochód nie utrudnia życia pieszym... Być może zasłania widok wyjeżdżającym pojazdom.

arnicool
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-07-18 13:55:36
pan z Lipińskiego 13 chyba nie ma co robić skoro codziennie wypatruje jak ktoś parkuje.. btw oni(13 i 11 - nowe bloki = nowi tubylcy) mają swój teren prywatny z miejscami parkingowymi to co się czepiają stałych mieszkańców. Nikomu nie przeszkadza ze tam sobie ten ktoś stanie.

arnicool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 13:58:41
komentarz usunięty przez moderatora

krakusek69
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-07-18 14:01:10
Ja tam nie mieszkam. Ale spoko, przekażę znajomemu, że jakby się tam coś działo, jakaś stłuczka albo ktoś będzie obrabiał auta, to żeby się nie czepiał i nie dzwonił na policję ;)

arnicool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 14:02:54
komentarz usunięty przez moderatora

kowalski666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 13:53:23
komentarz usunięty przez moderatora

axel234
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-07-18 13:51:34
To nie jest niezgodne z przepisami.

krakusek69
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-07-18 13:55:11
Przysłuż się społeczeństwu, oddaj prawo jazdy (jak w ogóle masz).

dylus80
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-07-18 13:26:13
Czy komus blokuje lub utrudnia takim parkowaniem? No chyba takim co chca przejsc przez ulice w niedozwolonym miejscu...

dylus80
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-07-18 13:23:17
na moje jej parkowanie nikomu nie przeszkadza. Chodnik ogolnie dostepny i pasów do przejscia tez nie widze na koncu chodnika. Jak dla mnie normalne miejsce jak kazde inne.Komu przeszkadza te auto? Mi sie wydaje ze w owym miejscu nikomu. Nie ma przejscia dla pieszych ani nie blokuje chodnika.

ogarnijto
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-07-18 13:13:52
a ty codziennie w oknie stoisz ?

krakusek69
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-07-18 13:17:02
Nie, kolega który tam mieszka mi mówił.

arnicool
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-07-18 14:01:28
haha zal gosciu nie chce sie przyznac ze tam mieszka no co za typ. Boi sie namierzenia ? za pozno ;] myslicie ze jak mieszkacie w nowych blokach to jestescie kims ? mr. bogacze ? i mozecie robic z kazdym co wam sie podoba ? przypominam ze to wy jesteście nowi na Ruczaju. pozdro

arnicool
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-18 14:10:14
Krakusek jak sie bawisz na tym przyrożnym tarasie z 8-9-10 pietra? juz sie bój bo Cie bede obserwowac i jak sie tylko wychylisz to cyk fotka pojdzie i bedziesz na wiosce jako "bezrobotny stały radar" niczym starsze babcie patrzące ciagle z okna ;] pzdr.

qaz1926
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-07-18 13:11:06
Ma prawo zaparkować na chodniku jeśli zostawi 1.5 m wolnej przestrzeni dla pieszych :)

krakusek69
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-18 13:22:07
Art. 49 PoRD. Bo jak widzę dla niektórych to, że po prostu nie parkuje się na chodniku koło skrzyżowania, gdy w koło jest mnóstwo pustych miejsc parkingowych, najbliższe 3 metry obok, bez przepisu który to nakazuje, oczywiste nie jest.

olchinatorka550
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-18 13:10:04
Może po prostu jest głupia, wiele na świecie jest debilów więc może ona się do nich zalicza

krakusek69
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-18 13:13:54
Oj wielu. Patrząc na komentarze poniżej, w których ludzie głowią się o co mi chodzi z pretensją o nieparkowanie na chodniku, zaraz obok skrzyżowania, gdy najbliższe wolne miejsce parkingowe jest 3 metry obok, tylko się w tym utwierdzam i żałuję, że dodałem tę wiochę. Tracę wiarę w ludzi :D

krakusek69
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-18 13:15:39
A ta Pani nie wiem kim jest i nie mam zamiaru jej obrażać. Może to po prostu ego :)

FurElise
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-07-18 12:59:25
Wiemy gdzie mieszkasz.

krakusek69
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-18 13:09:00
Niebałdzo.

satikrk
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-07-18 12:27:45
najprsciej skoro staje tak codziennie zadzwon na straz miejska i po klopocie nauczy sie dostanie mandat i po klopocie. a jak nie to okleic jej cala przednia szybe karnymi k.... i bedzie h..ja widziec hahahaha

krakusek69
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-18 12:33:03
Dzwoniłem na SM jak mnie tam o mało ktoś nie zdjął na rowerze. Droga wewnętrzna bez strefy ruchu i nawet strefy zamieszkania tam nie ma. Nic nie mogą zrobić.

cywil
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-07-18 13:10:53
Sam sie za to weź,możesz zacząć od wiadomości za wycieraczką a jak nie pomoże to mała dewastacja auta i po sprawie.

krakusek69
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-18 13:25:38
Cywil: Nie uznaję samosądów i niszczenia czyjegoś mienia. Poza tym nie chce mi się tam jechać specjalnie, żeby kogoś uczyć elementarnej kultury.

eithel
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-18 14:02:34
A ktoś z sąsiadow w ogóle rozmawiał z tą kobietą? Może ona żyje w błogiej nieświadomości i byłaby bardzo zaskoczona, że komuś to przeszkadza.

krzysztofsmyk
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-07-18 12:18:15
Może po prostu widzi z okna swój samochód tylko w tym miejscu...

krakusek69
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-07-18 12:20:37
Ufff, no to to ją całkowicie usprawiedliwia. Dobrze, że środek skrzyżowania nie jest jedynym miejscem, gdzie go widzi.

robson1976
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-07-18 12:14:50
modreatorku nie badz taki madry. tego innymi slowami sie nie da okreslic. chyba ze sam tak parkujesz kolego.

bacdafucup
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 12:14:27
komentarz usunięty przez użytkownika

pajak914
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-07-18 12:13:07
Prosty sposób na takich. Jak codziennie będzie pompoać oponki to zmądrzeje;). Pzdr:D

andzia11371
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-07-18 11:57:48
Lubi wyróżniać sie z tłumu , też tak robie i co wam do tego haha;D. Lepsze to niż zajmowanie miejsca dla inwalidów jak to lubią robić co poniektórzy kretyni...

robson1976
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 11:54:55
komentarz usunięty przez moderatora

ojaniemoge69
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-07-18 11:52:03
Żeby się opony nie pobrudziły błotem, nie? :D

ciuauua
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-07-18 11:48:20
Już widzę jak codziennie akurat tamtędy chodzisz, jest to tak strategiczne miejsce, że powinni ją zlinczować. Szczerze współczuj tej biednej kobiecie, że ma tak skretyniałych sąsiadów.

krakusek69
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-18 12:23:42
Jasne, bo widoczność na skrzyżowaniach, to pikuś. Przepraszam, Pan pikuś. Zrób dziecko prawko najpierw. I nie jestem jej sąsiadem, na szczęście.

shark1245
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-07-18 11:41:36
przepraszam bardzo, ale przejścia nie zablokował. miejsca jest dość na chodniku, z resztą tam gdzie stoi do niczego nie ma dojścia więc gdzie ta wiocha?

krakusek69
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-18 12:05:38
Widoczność i 10 metrów od skrzyżowania. Poza tym wiochą jest myślenie, że się jest lepszym od wszystkich innych i nieruszenie dupy 5 metrów. Ale co ja tłumaczę...

przemassjimmy
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-07-18 11:29:18
należy się jej karny kutas - zakup i naklej :-)

Szydercza
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-07-18 11:22:51
Nikomu nie przeszkadza, zostawiła wystarczająco dużo miejsca dla pieszych... o co chodzi? A z podaniem rejestracji to już chamstwo.

krakusek69
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-07-18 12:07:51
Przeszkadza, bo ogranicza widoczność. I skoro nie ma się czego wstydzić, to dlaczego chamstwo z rejestracją?

urling
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-18 12:44:49
gdyby staneła trochę bardziej na prawo przy tym bialym aucie, to mniej by ograniczała widoczność??

krakusek69
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-07-18 13:06:07
Urling: czy to podchwytliwe pytanie? Oczywiście. Poczytaj sobie o trójkącie widoczności (sight triangle). Albo zrób prawko i wsiądź za kółko.

Hesferas
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-07-18 11:18:29
Mieszkam w Tarnowie i muszę powiedzieć, ze takie przepadki spotykam aż za często. Chyba czas zaopatrzyć się w naklejki z karnym ku*asem.

ster000
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-07-18 11:26:23
nic skomplikowanego, robisz kopię swojej fotki na taśmę dwustronną i jesteś juz zaopatrzony. Nie zapomnij o odblaskowej kamizelce z napisem straż obywatelska.

greentea992
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-07-18 11:13:26
ZAPARKOWAŁA PRAWIDŁOWO! Można parkować na chodniku pod warunkiem, że zostawi się 1,5m szerokości chodnika dla pieszych! Poczytajcie sobie przepisy ruchu drogowego zanim kogoś wyśmiejecie!

Hesferas
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-07-18 11:20:22
Nawet jeśli można, to nie zmienia to faktu, że parkowanie na chodniku to wiocha, jeśli ma się do dyspozycji parking z dużą ilością wolnych miejsc.

dylos
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-18 11:42:19
Widać wybiórczo zna się przepisy.

krakusek69
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-18 12:02:25
Masz prawo jazdy? Do idź do tego kto Cię uczył przepisów i niech Ci zwróci kasę. Dziesięć metrów od skrzyżowania.

bacdafucup
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-18 12:12:09
Proponuję dokładną lekturę ustawy Prawo o ruchu drogowym, bo to Pani nie zna przepisów. Proszę zwrócić uwagę na przepis zawarty w art. 49 ust. 1 pkt 1, oraz przestudiowanie art. 47 ust. 2, który owszem zezwala na parkowanie całego samochodu na chodniku, w warunkach o których Pani napisała (1,5 m), a

bacdafucup
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-18 12:15:30
ale samochód musi być zaparkowany przy krawędzi jezdni.

zbiczeek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-07-18 14:06:26
@krakusek - Przepisy okreslaja, przeciecie ktorych dokladnie drog jest skrzyzowaniem. I w mysl obowiazujacych w PL przepisow o ruchu drogowym, polaczenie drogi osiedlowej (lub wyjazdu z parkingu, garazu, drogi lesniej itd) z inna NIE JEST SKRZYZOWANIEM.

zbiczeek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 14:09:49
@bacda - no to zacytuj przepisy, ile to jest dokladnie (w powszechnie uzywanych jednostkach, a nie na oko) "przy krawedzi jezdni".

bacdafucup
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 14:47:53
@zbiczeek - ustawodawca nie przewiduje tutaj tolerancji (min. i max.) należy to rozumieć jako możliwie najbliżej. Takich pojęć niedookreślonych jest wiele w polskim ustawodawstwie np. "niezwłocznie" (czyli bez zbędnej zwłoki).

zbiczeek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 15:17:05
@bacda - O wlasnie - "przy krawedzi jezdni", "mozliwie najblizej", "niezwlocznie" itd daja kazdemu mozliwosc w jakims zakresie indywidualnej interpretacji (ustawodawca nie przewidzial, ze interpretacja jednego kierowcy jest wlasciwsza niz innego). Kierowca tu uznal, ze

zbiczeek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 15:21:33
c.d. jest przy krawedzi jezdni, a w zwiazku z tym, ze pozostale INNE warunki niezbedne do uznania, ze pojazd jest zaparkowany w sposob prawidlowy zostaly wyczerpane, nie ma szans na udowodnienie, ze cos jest nie tak jak powinno.

bacdafucup
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 19:28:04
@zbiczeek - proszę pamiętać, że w takich przypadkach kluczowa jest linia orzecznicza, a nie widzimisie kierowcy. To, że kierowca uznał, iż zaparkowanie przynajmniej metr od krawędzi jezdni jest w jego ocenie zgodne z ustawą nie będzie miało tu znaczenia.W przypadku nałożenia mandatu i braku zgody na

bacdafucup
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 19:31:47
komentarz usunięty przez użytkownika

bacdafucup
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-18 19:37:25
jego przyjęcie, kierowca będzie musiał wykazać, że zaparkował pojazd przy krawędzi jezdni. Sądu nie będzie interesowało to, ze w jego ocenie "metr od krawędzi jezdni" znaczy to samo co "przy krawędzi jezdni". Istotne będzie więc spełnienie literalnego wymogu ustawy. (wykładnia ję

emi002006
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-07-18 11:03:51
No i co w związku z tym? Potrzebny Ci był do czegoś ten kawałek chodnika?

ster000
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-07-18 11:19:16
to jest jego ulubiony kawałek chodnika, wisi w oknie cały dzień i mu się bacznie przygląda:) ile jeszcze czasu i trudu poświęcił dla oprawy graficznej:) następnym razem może będzie filmik o tym:)

krakusek69
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-18 12:04:16
Tak, wyobraź sobie, że przyjeżdżając do tego znajomego już dwa razy miałbym dzwona (brak widoczności).

leoha
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-18 19:40:35
krakusek jak dzwona? jadac od milkowskiego pani stoi z lewej strone za skrzyzowanie, jadac z drugiej strony wjazd do nr 11 i 13 jest przed skrzyzowaniem, wiec na pewno jadac do znajomego nie przez pania mialbys dzwona :)

fan1908
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-07-18 10:59:51
może mieszka w tym wiezowcu na wprost i chce widziec z okna swoj samochód a wy tu afere krecicie

krakusek69
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-18 12:14:48
No pewnie tak jest. Ten kraj jest pełen takich, którzy chcą mieć blisko, chcą widzieć swój samochód, chcą się szybko dorobić za dużo nie pracując...

ster000
    Ocena: 5 (glosow:21)
2012-07-18 10:59:10
a ty krakusku leżysz na poduchach wywieszonych przez parapet w tym swoim oknie bloku i łowisz sensacjie... to jest chyba jedyna rozrywka dla ciebie. codziennie też musisz mieć mokre spodnie jak widzisz te panią w białych spodniach. Dobrze że zbiegłeś na dół i przyjrzałeś się rejestracji

ster000
    Ocena: 3 (glosow:19)
2012-07-18 11:04:06
i uprzejmie doniosłeś o tym tutaj. Qwa, 30 lat masz facet i takimi pierdołami sie zajmujesz... poznaj sobie np, te panią, lub inną i zajmij się sensownymi sprawami a nie sadzeniem kocopołów. Jak kogoś na to stać i chce to sobie może parkować nawet na tym kawałku chodnika do góry kołami...

krakusek69
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-07-18 12:10:40
Ja tam nie mieszkam. I jest coś takiego jak zoom geniuszu. Ale sądząc po poziomie Twoich komentarzy, to domyślam się, że Ty byś biegał na dół.

ster000
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-18 14:52:58
nie marszcz się już koleżko, nie pogłębiaj swojej kompromitacji. Nie mieszkasz tam ale codziennie widzisz te kobiete... Przestań sadzić już dyrdymały a zoomu zacznij używać do bardziej twórczych rzeczy jak do podglądania sąsiadek.

allanek
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-07-18 10:52:26
Wiocha na maxa. Polecam tel. 986, nauczy się parkować

krakusek69
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-18 12:01:06
Niestety: droga wewnętrzna, brak strefy ruchu i strefy zamieszkania. Mogą jej nagwizdać.

allanek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-18 14:15:13
Aj, szkoda

shadow27
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-07-18 10:52:02
ale po co odrazu rejestracjami rzucać?

krakusek69
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-07-18 12:19:30
To się nazywa piętnowanie buractwa.

SnakeVG
    Ocena: -11 (glosow:15)
2012-07-18 10:51:59
No to poczęstujcie tego fiacika kluczykiem, jak nie wiecie, co robić. Nauczy się od razu.

krakusek69
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-18 12:30:55
Daj spokój, rysowanie samochodów to sk**yństwo. To jeszcze większa wiocha niż takie parkowanie.

Pawel88R
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-07-18 10:36:42
Trzeba nakleic naklejke : '' karny k*tas za ch*jowe parkowanie '' !

sebaszczak
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-07-18 10:35:27
Konfident !!!

kbkon
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-18 10:14:50
O Boże, Boże, Bożenko! Zaparkowałaś na miejsce moooje!

Jurko1
    Ocena: 7 (glosow:19)
2012-07-11 12:06:34
Jeszcze bym zrozumiał jej desperację jak by nie miała miejsca ale tam jest tyle wolnego że zaparkowałby tam TIR

artchaspl
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-07-10 23:09:51
Dobre miejsce dla snajpera....

krakusek69
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-07-10 22:57:30
Nie bardzo rozumiem tok Twojego rozumowania, możesz rozwinąć? Jak coś się stanie z tym autem, to mam nadzieję, że policja złapie i ukaże sprawcę. Natomiast nie widzę powodu, a tym bardziej podstawy prawnej, dla której miałbym nie piętnować buractwa. Jasne, wszyscy się bójmy i nie odzywajmy się.

krakusek69
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-07-10 23:00:10
Oczywiście "ukarze".

ster000
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-07-18 11:14:44
nie ma czego rozwijać popaprańcu, to że nie rozumiesz rozumowania jakoś mnie nie dziwi. ty juz tam widzisz akcjie policji jak łapie i karze... Jedynym buractwem z tej całości jest robienie z cicha fotek dla chęci poklasku w tym portalu.

dylus80
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-18 13:34:45
komentarz usunięty przez użytkownika

trendziol
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-07-10 22:49:41
i teraz cos sie stanie z tym autem i autor bedzie miec przechlapane (jesli policia dojdzie do tej wiochy) chodzi o blachy

twarzo
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-07-10 22:34:47
pewnie pan/pani z czerwonego autka bał/a się, że nie zmieści się między innymi samochodami :D

Zontas
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-07-18 10:24:18
Pisze w tytule jak byk, że Pani
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pan prokurator miał chwilę szczerości.
  •  Taka prawda
  •  To ja już bym sobie
  •  Są pewne prawdy uniwersalne.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500