Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
miniu2006  12-08-15, 23:42 Zgłoś
+ 455 -
Dodano: 2012-08-15, 23:42:11   przez: miniu2006
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 455  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
  •  Tak bardzo chciał
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
Ukryj komentarze(35)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tuboosh
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-27 22:48:58
Omen, kochana, masz naprawdę dobrego trolla :) zazdroszczę

pitbull33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-20 14:09:42
łazienka brzydka, a pupa fajna. nic takiego, jedyna wiocha że do netu trafiło

booger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-08 00:33:15
mi się to dupsko nie podoba

tomek113pysia
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-19 00:56:50
jesteś bardzo wymagający.

misiek.84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-29 23:55:00
BRALBYM

creativ22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-28 22:11:20
o tak

Ukill
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-27 22:49:53
Klepałbym

omen100
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-27 22:43:59
Zgrabna pupa.

wikitoria1232000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-27 17:04:25
czy wam tez sie wydaje ze ma za duzy przud

yeahsmiley32
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-27 16:11:34
Nie wiem jak wy, ale ja mam ciocie, kuzynów, rodzine na face i gdybym takie coś wstawiła to bym miała prazeje...bane.

millka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-27 13:31:09
czemu ona ma tak wypchane z przodu majtek ?

Plocienny
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-08-27 02:19:08
Dajcie mi łapki w dół musze mieć rangę JP 100%

kiosk
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-27 01:15:19
Tyłek OK;)

pastylka587
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-27 00:27:37
ja nie mogę ;dd

gornik_89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-27 00:20:43
Kwadratowa du*pa ^^ haha.

BiaLy12555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-26 20:49:44
poniusl ja melanz ^^

marta210877
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-26 17:07:59
Tylek moze i fajny,ale te falbany ...jestem zaciekawiona plcia tej osoby

rusofil
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-08-26 16:30:55
Cel osiągnęła - zadowoliła wszystkich zezwierzęconych prymitywów.

omen.100
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-08-26 21:30:00
Też byś chciała zadowolić tylko nie masz czym jak Ja

szczeryham
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-26 22:37:57
omen.100:bardzo celne stwierdzenie!

booger
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-09-08 00:36:22
omen ... ssij

pitbull33
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-09-20 14:12:41
Precz z feminizmem. jestem zezwierzęconym szowinistą i jestem z tego dumny

Madzialena1122
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-26 16:21:55
bleeee:_P

Telkin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-26 15:11:34
Szkoda, że umywalka od dołu mniej zdrowa

mitekg30
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-26 13:24:55
jak się ma ładną dupcie to można ją pokazać!

orzelpol7
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-26 12:51:45
Hah pewnie bierze z dupy do papy ;p

omen.100
    Ocena: -19 (glosow:21)
2012-08-26 11:33:14
Boże jaki brzydki tyłek nie to co ja mam. Takie puste laski mogą sobie pomarzyć o tyłku jaki ja mam. Ten tyłek to gruby, płaski i ma celuit :/

Ouuuu
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-08-26 22:36:03
Chyba jeszcze ci nikt nie przekłuł tego balona z rosnącym ego ;] Gadać każdy może, ale nie każdy udowodni prawdziwość swych słów ;]

tuboosh
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-27 22:48:58
Omen, kochana, masz naprawdę dobrego trolla :) zazdroszczę

omen100
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-27 23:06:13
Zadufany w sobie ten moj troll,prawie tak samo jak ja:D W koncu mu sie znudzi,albo jej:)

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-27 23:10:25
Mam cie trollu! A nie...

ssij_mi_jaja
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-26 11:16:16
zdrowy ma tyłeczek

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-26 11:13:34
fajne bułeczki .. oklepywałbym .. oj ...

Ouuuu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-26 10:55:52
Nie ma to jak jechać na łatwiznę... I po drodze zszargać reputację. Bo na koniec końców będą o niej myśleć jak o łatwiej, skoro woli pokazywać dupę niż twarz.

karolp2102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-26 10:29:46
fajna umywalka

ster000
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-16 04:50:19
fajne słowo "poza"


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400