Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I właśnie w takich momentach wstydzę się, że jestem Polką
Isane  12-10-26, 14:14 Zgłoś
+ 835 -
Dodano: 2012-10-26, 14:14:13   przez: Isane
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 835  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Problemy i rady w internecie
  •  El pajaco.
  •  Pytanie na dziś.
  •  Turyści w ataku.
Ukryj komentarze(148)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zbiczeek
    Ocena: 16 (glosow:24)
2012-10-28 13:11:02
Glupia jestes - to a propos tego wstydu. Co do reszty, to policja miala kobiete aresztowac, wiec to zrobili, a ze w domu nikogo innego nie bylo, a nikt z rodziny i znajomych nie chcial sie malymi dziecmi zajac, te trafily pod opieke rodziny zastepczej na czas "nieobecnosci" matki.

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 01:51:01
to sa amerykanskie tradycje a ze nasza policja jezdzi na szkolenia do satnow...

krzysjarzyna1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-03 17:06:23
Mój przyjaciel pracuje w skarbówce. Powiedział mi o tej sprawie. Sąd wzywał tą kobietę chyba przez rok,oferował raty,naprawdę malutkie a ona miała wszystko w du... A teraz biedna poszkodowana.

majki0911
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-10 21:44:31
Głupiś. Pieniądze wpłacane na SKARBÓWKĘ są pieniędzmi urzędu miasta i tylko do urzędu miasta można pisać o rozłożenie na raty czyli rżnie cię twój znajomy.

paula020202
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-03 12:09:22
Widzę, że już nawet na wiocha.pl wchodzi cenzura. Napisałam prawdę o tej sprawie, a moderator skasował mój komentarz. Gratuluję rozumu administracji.

PiotrekKP1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-03 12:02:02
Przestańcie już o tym pisać i odgrzewać tego kotleta, bo to już robi się niestrawne!!!! Policja zrobiła swoje i tak ma postępować! Realizować polecenia sądów i prokuratur! Pragmatyka służby w policji nie przewiduje odmowy wykonania rozkazu, " bo moim zdaniem"!!!!!! Za chwilę było by tak: &

PiotrekKP1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-03 12:04:47
Za chwilę było by tak: "Nie wykonam polecenia bo nie pozwala mi moje przekonanie!" I po chwili Policja przestaje istnieć! Wiem, że wielu oszołomom i bandziorom ( w tym młodzieżowym) było by to na rękę!

blazej660
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-01 23:13:00
Haha, a mój wujek jest komendantem policji w kluczborku/Opolu i musiał za to odpowiadać w ministerstwie w warszawie xd

konar721
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-01 19:06:35
prawo to prawo, tylko tych co to zasadzili szkoda....

ninjaassasin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-01 17:47:57
No tak, nagrodę powinni dać złodziejce.

piotrurban
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-31 21:15:36
Kolejny dowod ze od czasow holokaustu i 2wojny niewiele sie zmienilo.Mundurowi tylko wykonywali swoje rozkazy-bezmyslnie,lub pod presja przelozonych.Tak jak straznicy w auschwitz.

jano1101
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-30 23:21:15
Jak napisze co o tym mysle - to mnie zminusują...

anne_over
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-30 19:27:18
We wszystko wierzycie co wam w TV powiedzą?!Rzeczniczka wszystko poprzekręcała,bo tak jej było wygodnie.Miała zapłacić-olała,zmienila miejsce zamieszkania,nie kontaktowala sie z sądem. Miała wszystko w dupie ale media zrobiły z niej ofiare.To było zgodne z prawem,dostwała szasne przez wzgląd na dzie

RTR-X
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-30 18:34:21
Dość surowo i niesprawiedliwie bo ja slyszałem o takich co bezkarnie miliony kradna :)

chrisling
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-30 08:23:35
Pruszków za włamy, zabójstwa, kuplerstwo, sutenerstwo, haracze, narkotyki itd. wychodzi se na wolność a kobita ktora pewnie ledwo wiaze koniec z koncem za 2 000 do paki. A barany jeszcze zamiast w dzien aresztowac kiedy moglaby jakas opieke znalezc dla dzieci to nie w nocy przychodza, tak to tylko w

members2000
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-29 22:59:03
Nie zapłaciła 2k i do paki.... Lepiej mogla zabic dzieci- żyla by jak mama Madzi z S....

tata493
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-10-29 22:53:05
BO PRAWO MA STANOWIĆ PRAWO, A SPRAWIEDLIWOŚĆ SPRAWIEDLIWOŚĆ !!! I TAK MA BYĆ...

paula020202
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-29 22:14:17
komentarz usunięty przez moderatora

omaox
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-29 20:13:15
No tak. Zawsze mogła dzieci pomordować, zrobić karierę i żyć na wolności jako wzorowy obywatel jak pani W.!

mariuszgegala
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-10-29 18:40:57
Afera niepotrzebna, bo jak rodzina nie chciała przyjechać po dzieci to zabrali je do ośrodka. A kobietę dobrze że zamkli, bo myślała, że ujdzie jej te 2tys. płazem. Sąd chciał jej na raty rozłożyć, lub miała odrobić w czynie społecznym i miała to w d...e, poza tym mąż w Niemczech i nie miał 500euro

mariuszgegala
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-10-29 18:42:42
A uwierzcie mi, że to nie są biedni ludzie, cwaniaki chcieli oszukać i nie płacić, to teraz robią aferę z tego.

space13579
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-29 18:29:26
policja lubi ścigać gości pijących piwo pod sklepem ale jeśli jest większa grupa to...jak to psy,wolą podkulić swoje ogony i spieprzać...Zawsze jest tak,że kiedy tzw."policja"interweniuje,to najlepiej w kilku chłopa jechać...Ciekawe,jakby mieli zaaresztować kilku dresiarzy...spieprzaliby,o

ravy
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-29 14:14:39
Największa WIOCHA to politycy, którzy ronią teraz łzy i pałają oburzeniem, a sami niedawno przyklepali zmiany w ustawie wprowadzające zaostrzone sankcje za "przestępstwa karno-skarbowe".

beerni
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-10-29 11:19:10
I policja chce być szanowana ..NIGDY ..dopóki zatrudnia BEZMÓZGIE YETI..bedzie jak jest

maslanka208
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-29 11:04:55
komentarz usunięty przez moderatora

devox74
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-10-29 10:57:10
Zastanawiam się dlaczego w Polsce jest tylu debili.Gliniarzy nie nauczyli myśleć tego na szkółce nie było.Czemu tego dupka z Abergold nie aresztowali od razu tylko kobietę wsadzają za 2 tyś zł to jest myślenie tak po polskiemu. Żenada

adizupa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-29 22:47:26
I właśnie tacy debile jak Ty się wypowiadają. Nakaz wydał Sąd.Policja musi takie coś wykonać. I żenadą jest właśnie to, że w tej Polsce 3/4 ludzi myśli jak Ty.

jaaziq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-29 10:09:52
komentarz usunięty przez moderatora

Eric_Cartman
    Ocena: -8 (glosow:18)
2012-10-29 10:07:34
J#bać Policje ! I k@rwy policyjne z Wiocha.pl obrońcy zaj#bani z pewnością z d#py strzelają na prawo i na lewo !

katarynka89
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-29 09:55:42
Jak już gdzieś pisałam, posiadanie dzieci nie zwalnia od odpowiedzialności. Jak się grzywny dostaje to należy je płacić. Nie lube ani policji ani sądów ale swoje mandaty-grzywny spłacam o czasie jesli takie są , wlaśnie dlatego że mam dziecko i wychowuje je sama... wystarczy pomyśleć.

catarsis
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-29 08:52:41
Nie pałam uczuciami wyższymi do policji ale tu akurat nie widzę żadnej wiochy. Sąd wydał nakaz, policja wykonała i zrobiła się jakaś nagonka. Ciekawe tylko kogo Ci najwięksi krzykacze wezwą jak ktoś włamie im się do domu albo dziecko pobije.Żenada!!

sasiad1985
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-10-29 08:30:40
a dlaczego prawo ma być inne dla kobiety dziećmi czy starszej babci jeśli ktokolwiek jest winien pieniądze to w jego kwestii jest to żeby ten dług uregulować, jedyną osobą winną to jest tak kobieta która naraziła przez własną głupotę i niedbalstwo swoje dzieci na taką komedie

Samwise_Gamgee
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-30 03:44:41
a dlaczego? bo politycy dla swojego tępego elektoratu z każdej błahostki robią afere polityczną a plebs łyka jak pelikan, więc poleciała baba z placzem do tv, bo po co płacić długi jak wyskoczy taki czy inny baran i będzi darł morde o państwie policyjnem, a cwaniara myśli ze jej sie upiecze

Anzelma112
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-29 07:00:31
Mnie chcieli zabrać do policyjnej izby dziecka gdy pogotowie zabrało mojego ojca do szpitala, a matka była w pracy. Na szczęście znalazła się sąsiadka, która posiedziała z nami chwilę, a potem poszła do domu. To jest normalne. Nie mogą zostawić dzieci samych w domu.

Dawidoxxl
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-10-29 03:39:55
Ja jak czytam ten opis to wstydzę się, ze w Polsce mieszka tylu idiotów :) drogiej autorce zalecam edukację w zakresie prawa w stopniu wyższym niż aktualny - czyli denny.

Michauekk
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-10-29 00:24:43
I to oczywiście policji wina, taaak, bo sąd który wydawał nakaz nie miał możliwości zweryfikować sytuacji. A jak inaczej. A policjanci powinni byli wykazać się uczuciami, nie wypełnić rozkazu, dostać zarzut, i zostać zwolnionymi dyscyplinarnie. Tak powinno być na bank. ;]

ryba19777
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-10-29 00:18:54
tylko debil powie,że policja coś źle zrobiła (a zarzuty za nie wykonanie polecenia sądu bierzecie pod uwagę?)

lewy139
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-29 00:00:33
skoro kobieta ma zaległości wobec państwa / a co za tym idzie wobec mnie / i nie chce płacić, jeżeli przyjeżdżają do niej funkcjonariusze to n ie ma innej opcji jak ją s procesować. Nawet gdyby miała i x dzieci.

SoczekZfoczek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-28 23:59:19
to wyjedź do Pakistanu tam będzie ci napewno lepiej.. a dzieci co mieli razem z nią posadzić..

krzysjarzyna1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-28 23:36:24
Ale mnie wkur...ten najazd na skarbówkę. Zarabiają grosze a nienawidzi ich cała Polska. Jak kobieta zrobiła państwo w ch*ja(zazwyczaj jest na odwrót) To nic dziwnego,że ją zgarnęli. A dzieci przecież nie zabrali na zawsze tylko na czas zatrzymania -_-

Asteroth
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-10-28 23:22:06
Policja DZIALALA zgodznie z prawem. Dostali nakaz aresztowania wystawiony przez sad, to poszli go wykonac. Z tego co pisali o tym przypadku, to sami policjanci pozwolili tej kobiecie zapytac sasiadow czy ktos wezmie dzieci na czas jej nieobecnosci, ze nikt sie nie podjal, to wykonali swoje obowiazki

Matirajder
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-28 23:19:37
komentarz usunięty przez użytkownika

ann28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-28 23:17:14
totalna inwigilacja !!!!!!!dlaczego usuwacie komentarze?????

bastekpol
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-28 22:46:43
najlepiej jak wypowiadają sie ludzie nie mający bladego pojecia o prawie i pracy policji to ja sie wstydze że w Polsce żyją tacy "obywatele"

marcin1975rm
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-10-28 22:15:09
POlska

StanleyRR
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-10-28 21:47:22
Nie zapominajcie że to My mamy siłę. My naród Polski jako jedność, mamy największa władzę ustawodawczą , wykonawczą i sądowniczą. Nie dzielmy się a łączmy by pokonać tyranie która nas zabija.

justyna0401
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-10-28 21:34:48
Krytykuje się Policję ale tak na dobrą sprawę to Sąd wydał taką decyzję...Policjanci nie zatrzymaliby kobiety/nie dopełniliby obowiązków służbowych co jest równoznaczne z możliwością utraty pracy...zanim coś komentujecie zastanówcie się...nasze prawo jest bardzo źle skonstruowane i w tym tkwi proble

tomi2000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-28 21:19:17
To nawet nie wiocha, tylko cały wieśniacki kraj.

casino144
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-10-28 21:07:39
Biednym rodziną zabierają dzieci, a pijani biskupi bezkarnie rozbijają się samochodami za pieniądze od tych biednych rodzin... Gdzie my żyjemy? 8-|

Gostek20
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-28 20:25:39
w tym wszystkim szkoda tylko dzieci, bo one najbardziej cierpią

pawelfarciaz
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-10-28 20:25:00
działania zgodne z prawem ale nie z sumieniem!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nasze prawo jest slepe proste i banalne prawo zrobione dla złodzieji niech prawo bedzie dla ludzi a nie ludzie dla prawa

daras301
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-28 22:11:19
Pewnie.Niech mordercy i bandyci oraz inni ludzie mający na bakier z prawem nie odpowiadają za swoje winy tylko z tego powodu,że mają pod opieką dzieci,starych rodziców i tp.Wtedy z pewnością będą to działania zgodne z sumieniem,ale znajhdziemy się w państwie bezprawia.Ta pani była wcześniej informow

pawelfarciaz
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-10-28 20:20:45
zgadzam sie policja czuje sie bezkarna a straz miejska to jeszcze gorzej

SoczekZfoczek
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-10-28 23:57:13
Policja jest najgorsza według ciebie bo dostali rozkaz aresztowania kobiety?? a kto miał to zrobić ze skarbówki mieli przyjść i ją aresztować??..

borsuk198721
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-10-28 20:02:36
Coś pierdoliłeś czy tylko tak zaśmierdziało.Polska to jest państwo policyjne.Zero wogóle jakiś norm.A policja czuje się bezkarna.

Zeusek
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-10-28 19:41:53
Nie rozumiem ludzi ktorzy pisza ze jeb*na policja itp przeciez policja nie miala nic do tego. Policja jest tylko organem dbajacym o porzadek. Jesli dostali takie polecenie to musieli je wykonac taka jest ich praca. Nie ma co winic policji wykonuja swoja prace jak kazdy.

andzia1983
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-10-28 19:35:45
a Katarzyna W. nadal na wolności.....

guinnessd
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-28 19:22:15
jevac polski rzad.

kamer95
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-10-28 18:44:43
Skoro sie tak wstydzisz to wypie*dalaj a nie zasmiecasz ten piekny kraj!

butterfly024
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-10-28 18:05:38
A straszyli Kaczyńskim ,że to za jego kadencji było państwo Policyjne ,a tymczasem dzieje się tak teraz , Kaczor rozliczał tylko tych co zasiadali przy korycie w rządzie....

maxlingua
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-10-28 17:41:33
Zaaresztowanie matki na oczach dzieci jest nadmiernym środkiem. Nawet jeżeli ma się nakaz to należy myśleć. Głównym problemem jest prawo w naszym kochanym kraju - częstokroć gwałciciel chodzi na wolności a inni za przewinienia o małej szkodliwości czynu chodzą na wolności. Po prostu jest za niska pe

rusofil4
    Ocena: 4 (glosow:20)
2012-10-28 17:28:21
komentarz usunięty przez moderatora

olowaty
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-10-28 18:06:58
Chyba cię matka w śliskim kocyku nosiła...

Fafikuleniek
    Ocena: 13 (glosow:19)
2012-10-28 17:01:18
Prawda była taka że ta kobieta olewała wszelkie pisma które do niej przychodziły i to ona jest sprawczynią całej tej katastrofy no ale jak widzę Janosikowie podjęli temat i socjalistycznie uważają że płacić za błędy nie trzeba.

rzyletka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-10-28 17:53:41
W sumie, jeśli było tak jak piszesz, to przecież w US tez są ludzie i można się dogadać. Nie piszcie, że się nie da, bo wiem, że się da.

Fafikuleniek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-28 21:19:06
Powiem tak, ona wcale nie chciała gadać z US co jest w naszych realiach niewybaczalną głupotą. Niezależnie jakim szacunkiem darzymy tą organizację to działa ona skutecznie przeciw nam a że w majestacie prawa to już inna sprawa, dla tego nierozsądnie jest ją lekceważyć.

mcmoney120
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-10-28 16:56:12
Podniecacie się tym jak pierwszym śniegiem w tym roku, robili co im kazano. Zrozumcie to!!!

Yerem
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-10-28 16:27:32
Nie wstydź się że jesteś Polką poznaj historię kraju potem mów za co się wstydzić :) Wstydźmy się za tych 460 debili którym nikt się nie chce postawić ;/

Matirajder
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-28 17:39:23
Jaki rzad taki narod bo to narod ten rzad wybiera!Wiadomo ze mniejszosc na nich nie glosowala jednak tam od 30 lat te same mordy:)Jedno jest pewne ze to oni reprezentuja ten kraj tylko nie ponosza za to odpowiedzialnosci za to co sie w nim dzieje i ze ja rozgrabili i ponizyli w swiecie.To53 stanUSA

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-28 21:25:31
Naród jest ogłupiany i manipulowany. Naród potrzebuje silnego, charyzmatycznego i mądrego władcy, patrioty. Patrząc na nasz naród widzę że potrzebna jest w nim nadal praca u podstaw. Pójdzie on w ruinę i zapomnienie jeśli nie wyłoni się ktoś kto złapie hołotę za mordę i uporządkuje bałagan.

magda713
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-10-28 16:24:13
To takie prawo wymyślili nam rządzący ,że warzniejsze jest co mówią paragrafy a nie to co mówi zdrowy rozsądek ,czy to jak my byśmy chcieli być potraktowani w takiej sytuacji .

michalng
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-28 18:54:25
A co ci mówi "zdrowy rozsadek". Co powinna zrobić Policja gdy ma aresztować kobietę a pod której opieką znajdują się dzieci ? Zabrać dzieci do ciupy ? Zostawić bez opieki w pustym mieszkaniu ? Czy może nie aresztować kobiet/osób które opiekują się dziećmi ?

pepe951
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-10-28 16:16:38
O tym w mediach nie mówią ale policja zanim zabrała matke do aresztu to miała godzine czasu żeby znaleść opieke dla swoich dzieci, ale nie znalazła wiec stało sie jak stało.

Natasza
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-10-28 16:01:45
komentarz usunięty przez użytkownika

pitbull33
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-10-28 15:30:54
Wiocha i tyle, bezmózgie urzędy. Zwolnić połowę urzędasów i zaraz bedzie się lepiej żyć. Zamykać za dwa tysiące? 25 dni aresztu tej kobiety będzie kosztować państwo jakieś 3000zł. Temida może i ślepa ale sąd głupi

zaba36
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-10-28 14:41:32
Ale to nie jest tak tylko w Polce.W Niemczech i Angli tak samo robia nie placisz na pantwo to bedziesz ukarany tak powinno byc.

yeti1992
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-28 16:41:22
Nie wspomniałeś o tym, że w Niemczech lub w Anglii ludzie mają pieniądze i stać ich praktycznie na wszystko.

overbreaker
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-10-28 13:56:28
To żadna wiocha.To jest po prostu Państwo policyjne jakie serwuje nam obywatelom premier tfusk.

radowann
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-10-28 13:47:26
Jak by jej się dziecko z kocyka wypadło i poniosło śmierć (a tak naprawdę by je zabiła)to by chodziła na wolności a za 2000 to warto już wywalić drzwi i zestresować dzieci. Policja to niby tylko narzędzie ale mogli by być czasem ludźmi.

LuchaLibre
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-28 13:17:51
komentarz usunięty przez moderatora

zbiczeek
    Ocena: 16 (glosow:24)
2012-10-28 13:11:02
Glupia jestes - to a propos tego wstydu. Co do reszty, to policja miala kobiete aresztowac, wiec to zrobili, a ze w domu nikogo innego nie bylo, a nikt z rodziny i znajomych nie chcial sie malymi dziecmi zajac, te trafily pod opieke rodziny zastepczej na czas "nieobecnosci" matki.

Isane
    Ocena: -12 (glosow:14)
2012-10-28 15:36:00
Ty w ogóle czytałeś ten artykuł bo zdaje mi się że nie

sernik_na_zimno
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-28 21:40:40
Wytłumacz wystraszonym dzieciom, wyrwanym od mamusi z ciepłego łóżeczka, że policja działała zgodnie z prawem.

sarna
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-10-28 12:59:32
TempyCh ,tyle że ona akurat wódki nie piła ..a tu nagle wpada bezmózga policja i chce ją zabierać bo mają jakiś tam papierek zamiast rozumu,a jej mężulek menda jedna uciekł w zagranice do innej zostawiając ją z problemami , dlaczego zawsze sie dostaje słbaszej kobiecie tego nigdy nie zrozumiem ;

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-10-28 13:39:28
rece do boga wyciagac i dziekowac ,ze jej nie postrzelili i kończyn nie połamali tak jak to było rok temu ,ludziom niewinnym do chaty wlecieli ..

sarna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-29 19:13:00
no i co mi tak zminusowali? tacy sami bezduszni jak te sądy i policja a pamiętajcie że z perspektywy dziecka to wygląda inaczej jak nagle zabiera się im matke debile a dziś czytałam w gazecie że te dzieci płakały wtedy całą noc

arek10999
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-10-28 12:58:42
Ale przecież mąż tej pani pracuje za granica i nie mógł przysłać jej tych pieniędzy!!!

fernando71
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-28 19:44:02
a kto wie czy nie przysyłał a Ona na cos innego je przeznaczała

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-10-28 12:53:50
A gdzie była posłanka Sobecka że za nią nie mogła wpłacić grzywny? Ta chyba biedniejsza od Rydzyka.

zmina
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-10-28 12:52:44
Najwyższy czas zrobić porządek w tym kraju, bo to co rząd z nami robi to przesada. Trzeba im pokazać kto jest większościa.

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-10-28 12:55:01
Nie wyjdą na ulicę, to nie Acta, nie uderza w internet i w to co w nim jest.

szulcik
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-10-28 12:48:36
Dlaczego tak cicho o sprawie z Pruszkowa o gangsterach ,ktorzy wyszli z wiezienia bo byli tzw. ,,niewinni'' no KU..WA !!! Co to za Państwo ? Co to za sprawiedliwosc !!

lennnonka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-29 14:08:58
Nie ma sprawiedliwości w tym kraju. Liczą się tylko pieniądze i znajomości.

Wonski80
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-10-28 12:47:00
Ludzie... po pierwsze sprawa ciągnęła się od kilku lat, kobieta otrzymywała szerego korespondencji z US z Sądu i komornika, odebrała pismo w którym została poinformowana iż zaległa kwota została zamieniona na areszt na wszystko pozostawała głucha, a potem w telewizji mówi że myślała że jej umorzono.

Renia_400
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-10-28 12:56:18
Ale za takie rzeczy nie powinni wsadzać do więzienia, to tylko pieniądze, w dodatku niewielka kwota. Z czasem by to od niej ściągnęli, przecież całe życie nie będzie bezrobotna. A jak już to jakieś prace społeczne..Tym bardziej że była jedyną opiekunką dzieci.

CocaineSystem
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-28 15:22:42
Własnie nie wiem jak to z tym jest, jak ja miałem zaległe kilka tysięcy do US i nawet wolałem iść odsiedzieć te kilka miesięcy niż to płacić to nie było mowy - albo prace społeczne albo rozkładać na raty. No i cóż... musiałem płacić ;/ A ją za 2 koła wsadzają ? O_o

Renia_400
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-10-28 15:37:47
Nie wiem jak to działa ale to chyba zależy na jakiego komornika się trafi. Zazwyczaj wolą ściągnąć bo komornik na tym zarabia i to sporo. Może dlatego większe kwoty ściągają a za mniejsze wolą wsadzić bo prowizja niewielka?

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-10-28 12:46:39
Popierd..ne prawo,które uderza tych maluczkich ,którzy nie maja jak,badz nie potrafia sie obronić !! Te prawo co mamy w kraju mogę smiało nazwac ,,pedofistwem"!!! a smierdziel ,ktory ukradł miliony smieje sie wszystkim w pysk i ma wszystkich głeboko w dupie !!

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-10-28 12:25:02
Sąd wiedział w jakiej jest baba sytuacji... Psy nie chciały czekać i nie mogły przyjść następnego dnia bo by przełożony ich ukarał... Baba pewnie pewien okres czasu też tej kary nie zapłaciła... Wszyscy po**bani.

kAAZAM
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-10-28 12:06:37
Niech się cieszy, że nie zabrali dzieciaków!! 25 dni sobie posiedzi w cieplym, koryto pod nos dostanie a 2000zł z naszej kieszeni zabiora przez takich ludzi! Narobi dzieciaków a pózniej utrzymywac takich!

danzby
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-28 12:03:23
A ja sie nie wstydze....

teka83
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-10-28 11:59:30
nigdy tak nie jest ze od tak poprostu trwa to najczesciej kilka miesiecy do kilku lat sciaganie takiego dlugu a zamianka to ostatecznosc:/ najpierw masz 150 razy wysylany list o splaci potem sprawa laduje u komornika komornik przylazi po 100 razy na miesiac wysyla 50 pism na koncu wysyla pismo

teka83
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-10-28 12:02:09
pismo o zwrocie tytulu wykonawczego sprawa idzie do sadu sad wysyla pisma o zaplacie nastepnie jest sprawa o zamiane na prace spoleczne znow ze 3 pisma informacyjne potem sprawa o zamiane na odsiadke pismo z wyrokiem i potem pismo stawienia sie w Areszcie Sledczym i w KAZDYM z tych momentow mozna

teka83
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-10-28 12:03:30
mozna splacic kare a do ost fazy mozna pisac pisma o umozenie albo o ratalna splate wiec niech nie pierd**** ze nie miala mozliwosci. Polska to kraj miliona mozliwosci tylko trzeba znac swoje prawa i umiec sie nimi poslugiwac

rzyletka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-28 18:01:17
@teka83 zgadzam się z Tobą i popieram, ja miałam podobną sumę tylko w ZUS, no i chodziłam, pisałam, prosiłam, aż udało mi się spłacić i mam spokój. Więc jak ktoś mówi, że się nie da, to mu nie uwierzę. Zawsze można chodzić, prosić, pisać i dzwonić.

Hustlin
    Ocena: -12 (glosow:16)
2012-10-28 11:56:41
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-10-28 11:54:16
A ja sie nie wstydze.

Hustlin
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-10-28 11:55:11
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-28 12:06:46
Smialo.

witawu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-28 12:20:07
komentarz usunięty przez moderatora

witawu
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-10-28 12:22:37
czekam, aż jakiś japoński naukowiec wymyśli czujnik spie*dolonych ludzi i zaczną go seryjnie montować w wszelkiego rodzaju urządzeniach nagrywających... po wykryciu takiego pok*rwieńca sprzęt powinien się wyłączyć i zaj*bać gazem pieprzowym w ryj

Nocarz
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-10-28 11:46:55
No to naprawe wiocha żeby nasze prawo takie było ;/ policja boi sie ze robote straci ale kurde trzeba byc czlowiekiem no kuwa...

TempyCh
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-10-28 11:43:10
dobra to narobię dzieci i nie będę musiał płacić podatków będę pił dużo wódki i winka i każdy będzie się nade mną litował Polska to wspaniały kraj dla patologii

outlaws13
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-10-28 12:27:40
Nick jak najbardziej dobrałeś odpowiedni dla siebie.

abdool
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-10-28 11:38:17
Śmiech na sali, robią ci wjazd na chatę za to że wisisz skarbówce 2tysiące złotych marne 2 koła. Rozumiem jakby kobieta była poszukiwana jakimś listem gończym, że jest niebezpieczna i może posiadać jakąś broń. Ale za 2 tysiące złotych, nasz kraj schodzi na psy.

teka83
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-10-28 11:56:30
hmm podam ci nr konta wyslij mi ze 4 razy po te marne 2 kola ok??

benia1234
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-10-28 12:32:56
tu nie chodzi o "marne" dwa kafle, tylko o przestrzeganie prawa, ta kobieta doskonale wiedziała jakie sankcje jej grożą, a teraz gra biedna i poszkodowaną..zaraz będzie z niej taka celebrytka jak z Katarzyny W.

ispo
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-10-28 11:34:20
panie i panowie nie od dziś wiadomo, że w życiu są pewne tylko dwie rzeczy. Śmierć i podatki. Przed skarbówką prosty polak nie ucieknie.

Czupur82
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-10-28 11:29:02
Nie wspomnieli o tym, że dzieci były wygłodzone i na skraju wyczerpania...a matka pieniądze które miała wydać na chleb przepijała za każdym razem.

b00b
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-10-28 11:26:13
Ma nauczke, każdy kto ma firme/długi w skarbówce wie, że lepiej nie jeść tydzien i spłacić, niż mieć długi w skarbówce. Wiochą jest to, że pijaczki na rowerze idą do pudła za to, że nie zapłacą 50zł mandatu

bluecont
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-28 11:22:05
To jest tak zwane granie na uczuciach, zapłacisz kasę to oddamy Ci dzieci. Wyszacowali wartość dzieci na ok 2tysiaki, a podobno handel dziećmi nie jest dozwolony.

Sanherib
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-10-28 11:17:38
I dobrze, było ruszyć dupę i poleźć na rozprawę, to by jej to zamienili na prace społeczne. A tak powinni jej jeszcze odebrać prawa rodzicielskie. Jak ma wychować dzieci skoro jest takim tłukiem, że tak prostej rzeczy nie potrafiła zrozumieć?

Lonnger
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-10-28 11:28:14
Dokładnie. Niestety, jeśli dostała grzywnę znaczy, że zasługiwała, a jak się migała od zapłaty przez długi czas skończyło się jak się skończyło. To teraz poszkodowana gra na emocjach narodu "bo dzieci" - pewnie zależy jej, aby cała afera spowodowała umorzenie grzywny i wypłatę odszkodowani

hagen24
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-28 11:04:36
Największym absurdem jest polskie prawo.Mafia pruszkowska-wyroki w zawieszeniu, morderczyni dziecka-na wolności,złodziej i oszust-kilka lat działał bezkarnie, w tym momencie w areszcie.A z drugiej strony ludzie za drobne wykroczenia najwyższe wyroki "ku przestrodze".Wstyd!!!!

mariia18
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-10-28 10:59:50
kobieta nie zapłaciła grzywny, więc musiala odsiedziec 25 DNI. ale policjanci dali dupy bo nie wiedzieli, że są dzieci i sie z tego zrobila afera, to bylo gdzies we wtorek, srode, od piątku dzieci są w domu, wszystko gra

Macdrv
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-10-28 10:35:37
Takie rzeczy tylko w Polsce są możliwe, same absurdy:/

SiaraSiarzewski
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-28 10:34:55
Powinny być wyjątkowe sytuacje właśnie jak ta w Opolu. Kobieta powinna dostać codzienny dozór policyjny a sąd powinien zamienić jej to np na prace społeczne bo co z tego, że pójdzie do zakładu karnego na te 25 dni jak i tak grzywna zostanie spłacona z Naszych kieszeni. Polska krajem absurdu.

Lola90009
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-10-28 10:32:51
komentarz usunięty przez użytkownika

maniek1981
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-10-28 10:32:44
A jutro policja wystawi dzieci na aukcji żeby je sprzedać!W końcu muszą odzyskać te 2,3 tys.!!!

doradca
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-10-28 10:31:53
Ja również od momentu gdy ujrzałem komentarz autorki wstydzę się, że jest ona Polką.

witawu
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-28 10:29:47
brawo dzielna policja, brawo sprawne skuteczne państwo dokopali babie tak że jej w pięty poszło a dzieciom piżamki pospadały

Satyr4
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-10-28 10:29:44
Niestety jak sie nie placi lub olewa wyrok sadu to tak bywa. Dzieci to nie tarcza przed egzekucją wyroku. A skoro miala to wszystko gdzies to niestety powinna sie liczyć z takim finalem sprawy! Wiochy tu nie widze a jesli tak to po stronie matki

wieslav
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-10-28 10:35:56
Wiochą jest to, że w tym kraju małe firmy są tak deptane przez US i ZUS. Jeden drobny błąd i od razu 2000zł kary, areszt itp. Podczas gdy pan Marcin P. z Amber nie płacił podatków od kilku lat, oszukał tysiące osób po czym przez miesiąc chasał sobie jak sarenka po wolności ukrywając skradzioną kasę.

wieslav
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-10-28 10:40:22
W naszym kraju chyba celowo są niszczone małe biznesy, żeby zmusić Polaka do pracy za 1500zł w jakimś supermarkecie.

Satyr4
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-10-28 10:40:52
jak sie nie ma o czym gadac to amber gold i smolensk sie wyciaga...

mariom460
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-28 12:03:04
Satyr4 nie pier**l:)

saskia_88
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-10-28 10:26:04
W polsce zawsze błahostka zostanie potraktowana jak zabójstwo co najmniej 20 osób, a faktyczna zbrodnia, zabicie kogoś np zostanie zbagatelizowane. Gdzie tu logika? Już nie mam do ciebie szacunku - polsko...

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-10-28 10:22:54
I statystka psia rośnie. Tak samo jak z gimbusami i fifką od zioła. łatwiej ukarać płotkę niż szukać tego co handluje. Taki ma potem pod górkę bo kończy szkołę i dalej widnieje jako karany (10lat). Dlaczego nie szukają dilerów tylko robią zasadzki na tych ciekawskich tego.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-28 10:24:04
łatwiej zawinąć Matkę z długiem do skarbówki jak grupę łysych karków po 22-gej.

iceman_44
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-10-28 10:58:16
ale to nie policja wydala nakaz aresztowania,,, w tym wypadku policja jest tylko organem wykonawczym,,,

malolat21
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-28 11:38:57
Pochodze z Opola wiec moge powiedziec troszke cos na temat organu wykonawczego jakim jest policja. Kobita miala zalatwiona opiekunke do dzieci ktora mogla w czasie 1h dotrzec do domu i sie nimi zaopiekowac az do czasu przyjazdu szwagierki. Psiarni sie czekac nie chcialo.. lepiej dzieci do PO wyslac.

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-28 12:25:13
Nie była aresztowana za morderstwo a miała być doprowadzona a to wielka różnica i dlatego psy powinny sie troszkę dostosować do sytuacji a dwa to mogli to zrobić w godzinach dziennych, i tak dziwne że nie wpadli tam czarnuchy z drzwiami o godzinie 4.30

Ambasador69
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-10-28 10:21:45
Sęk w tym, że ta kobitka ponoć nie stawiała się na rozprawy sądowe, gdzie istniała możliwość umorzenia czy odroczenia zwrotu tych pieniędzy. Tak przynajmniej słyszałem. Więc jakby nie patrzeć to jednak sama trochę sobie zawaliła.

soundnaut
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-28 11:05:55
Nie wysilaj się kolego. To je internet, to nie wytłumaczysz. Z jednej strony nawoływania do myślenia i obudzenia się, a z drugiej NIEUSTANNE opieranie się tylko na pojedynczych skrawkach informacji, w dodatku wyjętych z kontekstu. Brawo.

JackCola
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-28 10:21:20
Wbijam w to! :D

beeveer
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-10-28 10:19:20
później się dziwią, że ludzie plują im na mundur. a tradycyjnie może się okazać że skarbówka się pomyliła -- no ale im wolno. polacy obudźcie się - jak hiszpania i portugalia - czas tym osłom spuszczać solidny wpie..ol

Ambasador69
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-10-28 10:23:38
Chciałbym jednak zauważyć, że to nie policja podjęła decyzję o jej aresztowaniu, tylko dostała taki nakaz odgórnie, więc nie widzę powodu plucia na mundury.

plokijuty
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-10-26 16:40:17
Biednemu zawsze wiatr w oczy wieje i po prostu brak mi słów.

Isane
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-10-26 20:19:01
ah niestety taki kuźwa mamy kraj >,< niestety


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500