Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ciekawe na co im ten kredyt.. na nowy samochód?
olek88  12-12-18, 21:09 Zgłoś
+ 711 -
Dodano: 2012-12-18, 21:09:22   przez: olek88
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 711  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Daj odpisać
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  El pajaco.
Ukryj komentarze(109)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
maciekszef99
    Ocena: 22 (glosow:34)
2012-12-21 10:51:19
Nie jestem zwolennikiem kościoła, więc do niego nie chodzę. Takiego kwitka więc nie widziałem na oczy. Wkur***ja mnie takie absurdy. Kto z Ciebie coś zdziera??? Czy to przymusowe? Skąd to masz w ogóle??? Jak Cie kościół drażni to do niego nie chodź i nie zobaczysz nawet takiego kwitka.

wojtek2791
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-29 00:13:20
A tak wszyscy, nawet kabarety atakują Licheń. Ale tam stoi chociaż porządna budowla. I na prawdę jest przyjemnie. A tu proszę we wszystkich innych kościołach na siłę wyciągają kasę.

cokolino123
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-12-26 02:16:45
kto z ciebie zdziera? to jet dobrowolny datek.ie chcesz nie musisz dawać złotówki. jeśli jetseś katolikiem to nie powinno stanowić problemu złożenie się na bazylikę. W końcu należysz do wspónoty

themark
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-25 23:22:51
Wszystko GRA. To jest darowizna dobrowolna ale jednak darowizna. Czy kościół w związku z tym rozliczy się należycie z fiskusem ?????

mikus1025
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-25 21:21:55
Dlaczego to zwierze trzyma krzyż prawosławny?

jacum
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-25 09:17:47
ludzie wyluzujcie. Macie mózgi. Maciekszef99 bardzo dobrze to ujął. To nie jest obowiązkowe. Ja sobie też taka kartkę mogę napisać. Ode nie klechy nie dostaną nawet zlotówki.

yotek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-24 13:39:34
Nic tylko po mordzie dać za takie cos!!!

figure01
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-24 02:09:29
a loda przy okazji w ramach wizyty duszpasterskiej :P

BrakNiku
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-23 18:26:49
Teraz trzeba przesłać ks. Mirkowi :D

ghostrecon
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-12-23 17:42:40
Odpowiadając autorowi.Kredyt był na ratowanie zabytkowych zdobień i malowideł w bazylice.To po pierwsze.Po drugie to jest DAROWIZNA a nie obowiązek więc nie chcesz nie dajesz.Ogólnie autor 'Wiochy' i większość oburzających się tu tym to niezłe debile i niech się nauczą czytać ze zrozumieniem:)

KIKI1010
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-24 16:34:43
To nie jest darowizna bo bez podatku,a od darowizny sie go placi. A ty chyba jestes klecha ze tak ich bronisz.Ludzie klepia biede i gowno ich abchodza setki tysiecy na zdobienia w kosciele.

emmaicyryl
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-12-22 18:43:39
ta a biskupi najnowszymi autami będą się wozić i dzieci molestować was nie ma kto krótko za ryj trzymać brzydze się klerem to największa hańba dla polski

Kronchol
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-22 16:56:18
w mojej byłej parafii jest tak samo , albo płacisz, albo co niedziele jesteś wyczytywany przez księdza że nie zapłaciłeś ,oczywiście co tydzień suma wzrasta. No i po drugie, nie zabiją Ci dzwony kościelne podczas Twojego ostatniego marszu w trumnie z domu do kościoła i z kościoła na cmentarz...

Kronchol
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-22 16:58:47
no więc sami rozumiecie jaki wstyd jest gdy jest pogrzeb i nie biją dzwony....wtedy całe miasteczko wie że ta osoba nie płaciła składki na kościół...ha ha ha Dobre nie??? Psychoza i szantaż....

rbk17
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-22 23:06:19
Jestem ateistą, więc nie chodzę do Kościoła, właśnie dlatego, że te zasady mi nie odpowiadają. Za to ci co chodzą nie maja prawa narzekać, księża wszystkim rządzą a wy nie macie nic do powiedzenia, a jak chcecie mieć coś dopowiedzenia to zbojkotujcie, wtedy pójdą na ustępstwa.

egonowa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-22 16:53:39
komentarz usunięty przez użytkownika

Starbreaker
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-22 14:24:35
Piszesz tak jakby ktoś kazał Ci zapłacić. Słowo „zdziera” jest tu co najmniej nie na miejscu. Albo jesteś głupi albo celowo odwracasz kota ogonem. Kościołowi płacić nie musisz jak nie chcesz, za to Tuskowi jak nie zapłacisz to Cie zamkną ;) Kto tu "zdziera pieniądze"?

wikusja
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-22 13:53:51
Czy to w Rzeszowie?

olek88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-22 14:02:39
nie :)

wojtekmakaron
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-12-23 11:06:40
Miechów prawdopodobnie :)

fashion2012
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-12-22 11:24:56
ja tego nie rozumiem znam ludzi co nigdy na nic nie dają na cele charytatywne, kościół wilka orkiestrę a i tak nie są bogatsi ode mnie

Darkrybol
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-12-22 10:30:59
ludzie dają? więc jest zarobek - opodatkować skurkowańców !!

Dawid88000
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-12-22 09:19:38
Każdy z nas płaci podatki na kościół. Wasz brak wiedzy w tym temacie mnie irytuje! Księża dostają pensję w szkołach, w szpitalach, w wojsku, dostają emerytury, dostają na remonty i utrzymanie! Co tutaj zmieni to, że nie dam na tacę? Ogarnijcie się!

Dawid88000
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-22 09:23:31
Jest to minimum 8 MILIARDÓW ZŁOTYCH ROCZNIE! Taca to całkiem inny sposób wyłudzania pieniędzy!

chomikpila
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-12-22 07:30:15
Kacapy Jeb*ne... tylko kasy by chcieli i łazić po domach popryskać jakąś wodą... do tego jeszcze gwałcić potrafią i są bezkarni... brawo... ksądz powinien być wykastrowany i amen...

KIKI1010
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-12-22 05:04:07
NARODZIE !!!!Badz wierzacy i miej Boga w sercu jak masz takie przekonania. ALE przestan sie dawac jawnie okradac tym krwiozerczym spedalonym dewiantom.KOSCIOL TO NAJWIEKSZA GRUPA PRZESTEPCZA O CHARAKTERZE ZBROJNYM / w słowa / i basta.!!!!!!!!!!

wiatryzpoludnia
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-12-22 01:40:49
Z jednej strony kto ma mózg i tak na taką ulotkę grosza nie wpłaci. Ale jednocześnie podziw mnie ogarnia wielki, że ludziom z kościoła nie jest wstyd pisać takie pierdoły do ludzi.

nasiechowice
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-12-21 23:57:33
To jest kościół Bożogrobców w Miechowie, codziennie jest 7 mszy, oprócz tego co dzień dwa lub więcej pogrzebów, więc Kościół ma się z czego utrzymywać, ja osobiście chodzę do Kościoła chcę to dają nie chcę to nie, ale ten ksiądz który to wymyślił to słynie z tego typu "próśb", co trochę wymyśla nowe

stesiu12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-22 17:59:56
Ciekawe... Są dziennie 4 msze i pogrzebów nie widać... w miesiącu może 2-3 pogrzeby, nic więcej.... Widać jak pan "chodzi do kościoła"... wiocha.pl

tomasz.19
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-12-21 22:33:29
na Kościół dać nie chcecie bo mafia a co powiecie o naszym Państwie a raczej rządzących którzy na każdym kroku wydzierają z nas kase! uważam że jeżeli ktoś nie chodzi do kościoła i nie wierzy to po co w ogóle zabiera głos w takiej sprawie. przecież nikt nie zmusza cię zebys dawał na tace.

Kaliana
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-12-21 21:46:45
Kredyt na remont. A tak się składa że bazylika jest dobrem narodowym, ignorując że to kościół to ma wartość historyczną( dla gimbusów historia- taka dziedzina nauki badająca przeszłość)więc trzeba o nią dbać.

szulcik
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-12-21 20:49:52
Dalbym 2zl moze wystarczylo by na akumpunkture .... zdziercy cholerni ,zlodzieje !!!!

szulcik
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-12-22 08:04:00
zapomniałem dodac akupunkturę kaktusem

wiecejwiochy
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-12-21 20:49:23
Może Szanowny Zarządca Parafialny - Proboszcz nieomylny zamiast sprzedać ziemię to podzielił proboszcz wśród własnych dzieci. Nikt z Was tego nie chce zrozumieć ??

satellite1984
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-12-21 20:35:11
a jaki jest problem niedawać i już

piotrek2011m
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-12-21 20:27:58
Zdziera bo nie ma innego wyjścia-im większy gmach tym większe koszty, a gmachów przybywa, a wiernych ubywa i stąd te żebracze pisma, te naciski na rząd by dał 1% z budżetu, te wałki w komisji majątkowej, ten cały nacisk na kasę kładziony, a Duszy pozostało ile procent i złotych w polskim k.k. i gdzi?

okoloczip
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-12-21 20:17:07
jestem wierzący i wierze ze boga nie ma i sram na to :) dla mnie to są złodzieje i pedofile i nic więcej:) był taki kawał: mój dziadek jest księdzem tata tez ja tez będę u nas to rodzinne :] może trochę pokręciłem

Kaliana
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-12-21 21:48:52
Myślenie to nie jest twoja najmocniejsza strona, prawda? Przez takie wypowiedzi ludzie zniechęcają sie do ateistów, traktują ich jak nierozumne bydło, które nie umie zbudować sensownego zdania.

Nadia94
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-22 23:51:29
Wiara w Boga i kościół to jedna całość.Wierzę w Boga i chodzę do kościoła,dam 2zl, niekiedy 5,czasem 50gr, a nieraz nic. Nikt mi nie każe płacić.Ksiądz nie da kiedyś moim dzieciom chrztu?trudno.Świadczyć to będzie o nim.Pójdę do innego kościoła.

okoloczip
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-13 11:23:40
@Kalina niestety taka prawda ;] co do myślenia ja nie myślę samo się myśli :] upload7%

thakanori11
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-12-21 20:02:01
Parafianin- dawne znaczenie to głupek, nieuk, człowiek bez ogłady i wykształcenia, potocznie idiota. Idealna nazwa dla kościelny łowiecek.

piotrek2011m
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-12-21 20:07:49
...to patafianin

Geralt11
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-12-21 19:41:55
W zamian za wpłatę proboszcz oferuje "kompleksową opiekę" nad dziećmi łącznie z wyżywieniem (wysokobiałkowe wyroby własnej produkcji) aplikowanym w sposób bezpośredni osobie objętej opieką. W ofercie także szereg zabaw rozwijajacych w szczególności anatomiczno-przyrodniczych jak i dogłębna analiza zagadnień fizycznych z naciskiem na ruch posuwisto zwrotny

bxumm
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-12-21 19:04:33
jak będę chrzcił dziecko albo brał ślub to poproszę o fakturę

Nibiru
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-12-21 17:24:32
Szkoda, że nie napisali jeszzcze "drodzy parafilianie"

agnie
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-12-21 17:24:12
Albo na naprawę dachu, nowe ławki, posadzkę. Kościół się utrzymuje z między innymi dobrowolnych datków, jeżeli to komuś nie podoba to niech się patrzy w drugą stronę. Wiocha dla autora za wybitnie kretyński komentarz.

Markozik
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-12-21 17:15:26
Narzekając na składki w kościele i inne zapominamy o tym że idąc do kościoła nie pada nam deszcz na głowe, nie jest nam zimno że świeci się światło oraz że jest czysto to tylko pare przykładów, myślicie że to wszystko za darmo tak? otóż NIE!

WDDD
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-12-21 17:30:44
po części masz racje. ale tylko po części.. dlatego że też i po części z reguły kasa z tacy trafia na zacne cele.... najczęściej widać klechę w nowym aucie... albo od razu z mostu klecha przemawia na ambonie ze kasa potrzebna na nowe opony... od cała historyja

malgolina
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-12-21 17:39:07
Zgadza się,ludziom nie pada na głowę,bo są mury,dach...A nie można było budować takich gmachów kościelnych aby były w sam raz,bez przepychu, bez manii wielkości,akurat takie,by były niezbyt drogie w bieżącym utrzymaniu.Niech nikt nie ma pretensji,że ludzie się oburzają,ja muszę sama ponosić koszty...

malgolina
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-12-21 17:43:07
..utrzymania mojego mieszkania,nikt mi się na to nie składa.Ale nikt mnie nie zmusi do tego,bym się dokładała na nowy dach,ja i tak nie chodzę do kościoła. Księża wyliczają co i ile potrzeba,a ile z tych składek tak naprawdę idzie na wymianę ławek i utrzymanie kościoła a ile na doczesne życie księży?

WDDD
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-12-21 17:10:51
Przecież autor tej "wiochy" nigdzie nie napisał nic o PRZYMUSIE. nie chodzę do kościoła od 14 lat od tylu też jestem "ateistą". Może nie skupiajmy się na samym KWITKU jaki nam tu przestawiono, lecz o całej MAFII jaką jest kościół. Zdzierają $ na każdym kroku z ludzi którzy chcą jeszcze w coś wierzyć

WDDD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-21 17:09:50
komentarz usunięty przez użytkownika

WDDD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-21 17:07:44
komentarz usunięty przez użytkownika

slawek1711
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-12-21 16:54:32
Mam 36 lat do kościoła chodzę co niedziela chcę to daje jak nie chcę to nie daje widzę za to jak państwo ze mnie zdziera na każdym kroku co dzień .

vectOR72
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-21 16:52:55
Powinno być jak w Reichu zdeklarowani wierzący płacą podatek na kościół i klechy nie wyciągają rąk po więcej.Ciekawe ile wtedy byłoby w Polsce wiernych?

BialaSzalona
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-12-21 16:33:29
Pragnę przypomnieć: parafianin przestarzałe: człowiek bez ogłady, wykształcenia, zacofany, ograniczony. Dziękuję Pozdrawiam

FavaFiss123
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-12-21 16:27:20
U mnie ksiądz jeździ Skodą SuperB ,która kosztuje jakieś 120 tyś ,bo jest nowa 2012 rok.Ja się pytam skąd on na to ma skoro kościół nowy buduje już prawie 15 lat.Chociaż nadal marudzi ,że nie ma pieniędzy ,a ciekawe kto mu dał to auto.Może Św.Krzysztof ?

pietrro
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-12-21 16:15:22
jestem blacharzem lakiernikiem . co niedzielę chodzę do kościoła i zawsze dawałem na tace, aż w końcu przyjechał naj... ksiądz rozbitym samochodem za grubo ponad 100tyś . dodam że parafia liczy 17 tyś mieszkańców, a kiedy przyszło do płacenia okaszało się że ojczulek na odwyku i nie było komu zapłaci

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-12-21 16:02:08
Oczywiście - przecież wszyscy przymusowo rzucamy na tacę, dajemy ofiary, nawet przymusowo musimy wpuścić księdza na kolędę do domu, żeby jeszcze bardziej z nas zdarł.Ślub kościelny, czy chrzest dziecka też jest przymusowy.Dajcie już spokój z takimi durnymi obrazkami.

orzel77
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-21 17:00:06
można powiedzieć że przymusowo bo durni ludzie nie robią tak jak chca tylko nasladują innych jak pani Gertruda daje to ona też musi bo co ludzie powiedzą :) brak własnego zdania i poglądów na świat :]

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-12-21 17:15:19
Więc gdzie leży problem?Po stronie KK, czy po stronie ludzi?W takim razie proponuję hejtować też telezakupy, akwizytorów, providenta, automaty go gier, totolotka, producentów papierosów itp.Tam wszędzie też ludzie zostawiają pieniądze z głupoty, lub naiwności.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-12-21 17:20:16
Ja uważam, że każdy może robić ze swoimi pieniędzmi, co mu się podoba.Przegrał w automaty?Spoko.Pali dwie paki fajek dziennie?Jego wybór.Gra 20 lat w totka i nic nie wygrał?Ok.Dał się naciągnąć na podróbę perfumu?Skoro ma, to czemu nie.To jego pieniądze i niech każdy patrzy na co sam wydaje.

sex4all
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-12-21 15:58:37
hmm od jakiegoś czasu na wiosce jest moda na nagonkę na KK, minął czas nastolatek w ciąży, wysypisk smieci w lasach, hmm ciekawe co next bd

olokaloryfer
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-12-21 15:56:43
co wy wszyscy piepszycie nie ma czegos takiego jak nie chcesz płacic to nie chodz.Zobaczymy co bedzie jak bedziesz miał dzieci do chrztu,komuni bierzmowania,nawet do slubu zedrą z ciebie za wszystkie czasy albo wcale nie dostaniesz sakramentu,KOSCIÓŁ TO zwykła działalnosc gospodarcza....

numa
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-12-21 16:47:13
Skoro tak uważasz, to sobie daruj Sakramenty. Proste chyba.

misiacz82
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-12-21 15:49:29
Nie no najlepiej opierdzielić za plecami księdza. A modlisz sie za niego? Takiego macie księdza ile sie za niego modlicie.

Nibiru
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-12-21 15:44:12
Czarna stonka, czarna mafia i najbogatsi żebracy w Polsce.Bogatsi od najbogatszych ludzi nie żabrających.

Myszka009
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-12-21 14:47:47
komentarz usunięty przez użytkownika

mleko3.2
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-12-21 15:47:48
Ale ty pierdoły wypisujesz ! Jak ty do kościoła człowieku nie uczęszczasz to co ty możesz wiedzieć ? Powiem ci tak "Całe życie o seksie rzadko uprawiając go "

numa
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-12-21 14:45:34
Płaci ten, kto chce. Wiocha, to chyba za tytuł.

keebel
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-12-21 14:44:23
nie podoba sie to nie płac nie chodz do koscioła i nie rob wiochy!!

filgood1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-12-21 14:23:09
Paranoja...nigdy w życiu bym nie dał na kościół na tych panów na czarno ubranych lub na różowo wole dać dziecią lub potrzebującym naprawde kasy...i myśle że Bogu to lepiej się spodoba

diamento208586
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-12-21 14:13:55
Kler to mafia, jeżeli polskie prawo przewiduje kary za kradzież, morderstwo czy oszustwo to dlaczego nie widzi wyłudzeń jakie popełniają księża ???

klansman
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-12-21 13:57:13
olek88 chodzisz do kościoła i dajesz na tace ? Z pewnością nie więc ch*j ci do tego.

rozkoszna89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-21 13:43:00
komentarz usunięty przez moderatora

Mawi69
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-12-21 13:22:57
No widze u niektorych ogar pelen... pewnie jak robia jakies renowacje to wyskakuja z gotowy bo trzymaja miliardy pod sutannami -.-! wezcie sie ogarnijcie a nie jak taka tepota we wszystkie rzeczy wierzycie

wdowa20.6
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-12-21 13:16:39
Taa jeszcze bedziemy naszymi datkami ich kredyt spłacać...chyba juz ich całkiem pogięło. Naszych nikt nie spłaca tylko musimy zapier*dalać to on niech tez zapierdzielają. Zbulwersował mnie ten absurd.

obiektywny66
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-12-21 13:09:41
Wiochą to jest ja Vincent okrada Polaków w imię prawa thuska

sweet_sensi
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-12-21 12:54:17
i tu się mylisz, kościół dotowany jest z budżetu państwa, a państwo skąd ma pieniądze...? ano z podatków, najgorsze jest w tym, że przymuszania są do płacenia wszyscy niezależnie od wyznania, a może ja swoją część podatku która idzie na kościół wolałbym przeznaczyć np. na dom dziecka

pawel1304
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-12-21 13:15:16
Kościół z budżetu dostaje około 500mln zł, a sam daje ponad 3 mld zł na cele edukacyjne, kulturalne, domy dziecka itp. Więcej niż samo Państwo!

vilquor
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-21 12:42:13
Faktem jest ze klechy za dużo sobie pozwalają.Każdy na nich gada ale jak ktos umrze w rodzinie to leci do klechy żeby pochował.

miodzjo
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-12-21 12:31:30
Jak zdziera? Przecież datki są dobrowolne. Poza tym myślisz że z czego utrzymują się kościoły? Przecież nie z podatków naszczęście.

pipek2011
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-21 12:28:44
Robi budżet, wie ile się może spodziewać, planować wydatki i itd.

elpomenno
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-12-21 12:02:41
nie dosyc ze kaza zlizywac smietane z kolana , to jeszcze mamy ich utrzymywac ?? niech rydzyk sprzeda maybacha i splaci ten kredyt

ROBI00000000
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-12-21 12:02:10
Może by przedstawili na odwrocie takiej kartki listę swoich opłat parafianie.Może ksiądz będąc uczciwym przedstawił by listę dochodów i wydatków? Chętnie pokarzę swój kwitek z wyciągu bankowego z wpływami i rozchodami.Ciekawe kto wypadnie bogatszy???

kornelka456
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-12-21 11:58:34
jeśli nie chodzisz to nie wiesz, a moze to bylo a jakis remont? nowe zyrandole? oceniasz a nie wiesz za co

czarny674
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-12-21 11:54:04
Przecież to jest darowizna. Kto chce to niech daje. Nie widzę tu nic dziwnego.

dyju80
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-12-21 11:43:00
o sku****ny.

JackCola
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-12-21 11:54:29
dlaczego tak ich wyzywasz?

szatan12345
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-12-21 11:21:35
do roboty skurw................wysyny sie wezcie zlodzieje pedryle a nie z biednych zdzierac

bigwaldi
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-12-21 10:56:39
Przecież nikt Cię nie zmusza do wypełnienia tego druczka jeżeli Ci to nie odpowiada zrób sobie z niego samolocik :) więcej rachunków wystawia Państwo i tu już prędzej Oni sobie zrobią z Ciebie samolocik niż Ty z rachunków.

owcanadachu
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-12-21 10:54:29
Jestem osobą niewierzącą i do kościoła nie chodzę. W związku z tym nie płacę, nie daję datków itd. NIE ZNOSZĘ tego typu narzekania. Nie podoba się? Nie idź, nie płać, wystąp z Kościoła w ogóle. NIE MA przymusu!!! Ale jeśli ktoś własne pieniądze przeznacza na taki cel, to jego i tylko jego sprawa.

owcanadachu
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-12-21 10:53:16
komentarz usunięty przez użytkownika

maciekszef99
    Ocena: 22 (glosow:34)
2012-12-21 10:51:19
Nie jestem zwolennikiem kościoła, więc do niego nie chodzę. Takiego kwitka więc nie widziałem na oczy. Wkur***ja mnie takie absurdy. Kto z Ciebie coś zdziera??? Czy to przymusowe? Skąd to masz w ogóle??? Jak Cie kościół drażni to do niego nie chodź i nie zobaczysz nawet takiego kwitka.

maciekszef99
    Ocena: 15 (glosow:23)
2012-12-21 10:53:45
A jeśli nie chodzisz, tylko szukasz takich rzeczy to jesteś poje***y bo jak Cie nie dotyczy to dlaczego interesuje????

Parling
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-12-21 12:57:36
Konkretny komentarz. W pełni się z nim zgadzam. Idioci zamiast zajmować się tymi, którzy naprawdę wyciągają im kasę z kieszeni, marnują czas na kościół, który tak naprawdę zbiera dobrowolne składki. No ale to jest modne... jeśli napiszą coś o rządzie, to zostaną posądzeni o popieranie PiS. ŻAL!

BlackHare
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-12-23 01:16:57
A nie doczytałeś frazy "zobowiązuje się na powyższe cele bla bla złożyć ofiarę w kwocie..." Czy ten teks nie jest sam w sobie próbą przymusu?

maciekszef99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-24 00:57:45
Czy istnieje coś takiego jak próba przymusu??? Moim zdaniem jest albo próba albo przymus.....

Szolotl
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-12-21 10:50:28
Zdzierają tylko z naiwnych.Chcą by ich rozkładające się zwłoki były przykryte marmurowymi płytami,chcą mieć świątynie ku czci najwyższego,w których modą się do niego,więc niech i płacą za swoje zachcianki."Proszę"?nie,opłata dla takich ludzi powinna być obowiązkowa.

maciekszef99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-12-21 10:49:22
komentarz usunięty przez użytkownika

tor67
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-12-21 10:48:28
No właśnie datki są dobrowolne nie chcesz nie dajesz a jak ktoś dał to ze swego i niech cię to nie martwi.Tylko państwo zabiera bez pytania o zgodę!

foksiun18
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-12-21 10:40:45
każdy doskonale wie że kiecuchy to najgorsze, zakłamane nieroby. wesołych swiąt, wszystkim uczciwie pracujaącym!

Rexik
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-12-20 14:21:42
Kurde, a dlaczego nikt nie chce naszych kredytów spłacać, ani zadbać o nasz domy? ani k*rwa trawnika nie ma kto przed posesją wykosić.. to nie sprawiedliwe.

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-12-19 09:37:07
A ludzie sami swój kredyt muszą spłacać...

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:20)
2012-12-19 00:09:35
Pedofilia to nie jest tani sport

ferdal
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-12-18 22:56:13
Tłumacząc na polski;benzyna do merca kosztuje tyle,panienki kosztują tyle,a alkohol coraz droższy.

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-12-18 22:51:52
i kłania się nowe V-te przykazanie kościelne.....ha ha

AnonimowyPremier
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-12-18 22:48:34
Zmien opis. Z jakch ,,nas''? Mnie w ten bajzel nie mieszaj. Chocby grosza (dobrowolnie) tym pedrylom nigdy nie dalem.

cinemax154
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-12-18 21:20:19
komentarz usunięty przez użytkownika

kary1977
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-12-18 23:21:12
Im więcej zapłacisz tym wyżej siądziesz.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500