Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dave2024  13-05-22, 22:41 Zgłoś
+ 372 -
Dodano: 2013-05-22, 22:41:39   przez: Dave2024
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 372  Zgłoś nadużycie
486
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Apple.
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Daj odpisać
Ukryj komentarze(255)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Savathus
    Ocena: 125 (glosow:233)
2013-05-24 10:36:20
Oto przykład hipokryzji tych ludzi.I tu nie chodzi tylko o ten materiał.Kawaler i stara panna mówi ludzom jak żyć,że powinni dzieci posiadać,conajmniej 4.Nie wspominając o tym żę oni lepiej wiedzą co czuje para,która nie może mieć dzieci i dlatego chce poddać sie terapii in vitro.QRWA MAĆ!!LUDZIE!!Jakim prawem ta zgrzybiała starucha z pajęczyną miedzy nogami,ma pouczać ludzi w kwestiach rodziny,seksu,mówić o tym jak się czuje zgwałcona kobieta,że to jej wina itd.To tak jakby słoń pouczał astronautów jak mają sie zachowywać w stanie nieważkości.HIPOKRYCI PRZY KORYCIE,.Dziękuję.Możecie hejtować.

panjinxton
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-23 05:50:37
WHAT THE FUCK?!?!?!? "tranzwestyte ktos zgwalci? prosze Pana", hahaha

szparookacipa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-04 01:00:08
komentarz usunięty przez użytkownika

patio05
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-07-09 11:20:02
przynajmniej otwarcie mówi co o tym mysli a nie przekoloryzowuje sytuacje używając pieknych słówek by ładnie wypaść przed kamerą .... i ma racje

habet111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-03 13:02:55
moderator to chyba jakiś pedofil, skoro usuwa takie posty

habet111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-03 12:58:22
komentarz usunięty przez moderatora

tronko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-03 00:14:13
komentarz usunięty przez moderatora

malybunio16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-02 23:06:46
bosze..... gdzie ja żyje....

DzikiRysiek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-30 16:01:26
pijana ?

zgoniastax3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-29 21:39:28
hahahahahhahahaha jest kotem !

arigold7
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-28 18:10:43
Pani Profesor Pawłowicz jest najlepsza w tym gownianym rzadzie!

koliii
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-28 14:36:07
Może to chłop jest. Ale pojeby... i naprawdę tacy ludzie rządzą POLSKĄ!!!

klus1994
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-28 14:15:12
zaden wstyd, ludziom się w dupeczkach przewraca i nie wiedzą, gdzie co mają pakować, zboczeńcy. homoseksualizm, to choroba. a miejsce pedałów jest przy rowerze

Sebb31
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-28 07:19:19
...pewnego pieknęgo dnia wszyscy młodzi się naprawdę wkurzą i pójdą zagłosować....kandydatów nie będzie więc wybiorą najmniej znaną partię....takiej której nikt nie zna...i wtedy będzie się działo....czekam z niecierpliwością...Ps. to nazwiska tej pani brakowało na liście pasażerów Tupolewa....ŻAL - po prostu ŻAL

troucer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-28 01:26:04
Najbardziej śmieszą mnie Ci, którzy zarzucają innym, że dali się zmanipulować. Wszyscy dajemy się manipulować. Zapomnieliśmy o tym o co naprawdę walczyły te kobiety, a kłócimy się o to co jakaś nic nie znacząca poślinka powiedziała w nic nie znaczącej stacji telewizyjnej. Pozwalamy odwrócić naszą uwagę od rzeczy ważnych, skupiamy się na obrzucaniu się gównem.

troucer
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-28 01:22:04
Ludzie o ograniczonych umysłach. Uparliście się, aby krytykować marsz za stroje kobiet. Mówcie o prowokowaniu facetów przez kobiety... a co z kobietami, które zostały zgwałcone nie będąc wyzywająco ubrane? Co z dziećmi, co z chłopcami i dziewczętami molestowanymi przez dorosłych?? Co z ofiarami przemocy w szkole, domu, miejscu pracy (gwałt to nie tylko seks bez zgody). Popieram jak najbardziej takie marsze. Wiem, że forma marszu jest wymowna, a polska mentalność nie jest przyzwyczajona do tego rodzaju wydarzeń. nie dajmy się gwałcić seksualnie, fizycznie, politycznie...

madziaanioleczek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-28 01:01:59
ta kobieta jest tak pusta i tępa że bęben murzyński jest przy niej pełny natomiast jej kultura i "estetyka publiczna" o której sama mówi zakończyła się na etapie przedszkolnym bo tam też się dzieci przekrzykują. Moim zdaniem ten marsz to fajna sprawa a tą BABĘ powinni usunąć ze stanowiska które pełni.

saymon795
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-27 21:17:14
Kto ma telewizje, ten ma władze. Znów naród daje się zmanipulować. Każdy obywatel taki inteligentny i z własnym zdaniem. Już niedługo będziecie mogli się wykazać chowając babci dowód. Wodzą wami jak stadem baranów, rzucają ochłapy jak małpom w cyrku, a wy skaczecie radośnie i robicie sztuczki za banana. Szkoda tylko że dzięki wam "normalnym, tolerancyjnym i walczącym z niesprawiedliwościami tego świata" My ludzie chcący żyć w spokoju i w państwie gdzie władza nie przeszkadza jednostce na godne życie,nie mamy szans na normalna przyszłość. Dziękuje wam...

ks.proboszcz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-27 18:42:56
I ten banan na świńskim ryju "I tak pan mnie nie przekrzyczy"..Jarosław musiał pękać z dumy.

gorbaczow7
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-05-26 15:12:37
Oglądacie zmanipulowany materiał TVN , ta kobieta mówiła prawdę a "kuzniar" to kompletny kretyn poczytajcie trochę o jego karierce a nie ufajcie we wszystko co jest w TV. Ruszmy razem rozumem wyłączmy tusk vision network

ggela
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-26 15:10:32
Ta niby kobieta POWINNA być usunieta z funkcji stanowiska jakie zajmuje. Jedym słowem wpadła w amok, wywołany problemem takim że ludzie ktorzy powinni tak naprwde zajac sie tym tematem nie robia nic ,a Ci ktorzy chca walczyc o cos co jest jak naj bardziej na stanowisku nr 1 są w taki sposb oceniani przez czlowieka ktory jest posadzony na nieodpowiednim stanowisku dla niego;/ naprawde szkoda ze nie ma u nas kary smierci za obelgliwe slowa do obywateli ... Kto to zatrudnia, ja bym sie za taka stara Maciore wstydzila...

pioplo1
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-05-26 13:50:00
GŁUPIA PISOWSKA KROWA

OmarMax
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-26 13:47:07
Na stos z ta wiedzma!

jerzjerzy
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-26 13:10:56
Haha nie ma co liczyć na normalnych polityków w tym kraju połowa została wystrzelana w Katyniu, reszta w Powstaniu Warszawskim lub wyłapana przez UB, to jak tu mogą normalni ludzie rządzić jak nie ma klasy politycznej są sami szmaciarze co to jeden drugiego patrzy pojechać(chodź rozważam taką opcje, że oni wszyscy są tam dogadani a przed telewizją i społeczeństwem małpują jak orangutany w zoo)

marcin1975rm
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-26 09:29:19
Dzięki tej pani Jarosław nie będzie samodzielnie rządził. Jej wystąpienia skutecznie doprowadzają do spadku notowań. Baba powinna się leczyć...

omega4relay
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-26 00:18:55
Kobieta jak ma okres jest ciężko znośna. Ale kobieta nigdy nie wyruchana jest do zabicia po 8 minutach. Nie wytrzymałbym.

majka11826
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-26 01:44:00
amen.

marko2111
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-26 00:09:10
no i ma racje

marek172
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-05-25 20:21:39
A po co TVN gadal z Tą Panią..??bo sondaze PO spadaja a PiS rosna i trzeba dzialać aby upokorzyć przeciwnika..??!! Polska Polityka jest strasznie prostacka...jest takie jedno przyslowie ktore idealnie pasuje do tego calego burdelu..."nie sra sie do wlasnego gniazda..." A tutaj wszysycy sraja do tego swojego gównianego gniazdka na wiejskiej, jeden na drugiego haka szuka aby tylko utrzymac sie przy korycie i nic nie robiac jak najwiecej wyssac..!!ot taka cala prawda..!!!i nie mam tutaj namysli tylko obecnego rzadu, bo poprzednie czzy to PiS owskie czy SLD owskie tak samo sie zachowyw

Erwo18
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-25 19:06:38
Wkurwia mnie ta baba.

smalco
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-25 18:06:57
komentarz usunięty przez użytkownika

ryczus
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-25 16:52:09
Pani poseł, posłanka, debilka przecież to jeden ch u j

Marek23033
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 13:47:06
komentarz usunięty przez moderatora

gekon80
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-05-25 13:24:54
Jej na szczęście gwałt nie grozi.

DooMinator
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-25 13:22:51
Ona nawet nie ma pojęcia o czym mówi, popadła w paranoję myśląc, iż przekrzykiwanie uczyni ją mądrzejszą, czy też pokaże ją w lepszym świetle... Rozumiem, że ma problemy jeżeli nawiązywać do jej życia w społeczeństwie, ponieważ jest samotna, ale to nie usprawiedliwia jej od tego, iż jest kompletnie poparana i może nad każdym stawiać inwektywy jakie żywnie jej się tylko podoba... Nawiązując do wyglądu " Droga Pani POSEŁ ", pierw proszę spojrzeć na siebie, potem stwierdzać, że ktoś jest brzydki...

miszcz123
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-05-25 16:42:29
Nie wiem czy zauwarzyles ale to dziennikarz wchodzi jej w slowo ciongle

chiena_yolo
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-26 13:52:22
O to mi chodzi, Ona nawet nic dokończyć nie mogła bo On cały czas Ją albo zagłuszał albo Jej przeszkadzał, a przecież to Oni dzwonili do niej.Ewidentna prowokacja.

LepszyMaysterek
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-25 11:56:37
ahahahaha kurwiny i homosensuale rozebrały się i wyszły na ulice postulując aby ich nie gwałcic wohohoho toszto idzie ybnąc.

faunaiflora
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 11:55:04
komentarz usunięty przez moderatora

violon
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-25 11:48:11
Potępiająca Pawłowicz bojowniczka o prawa kobiet Bożena Szydłowska (62 l.), szefowa sejmowej grupy kobiet, głosowała przeciwko podwyższaniu kar nawet za gwałt ze szczególnym okrucieństwem! No proszę, co za obłuda

madavc14
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 11:43:29
Kobiety może przesadzają z ubiorem, ale podryw to jedno a gwałt to drugie. Skąpo ubrana dziewczyna może chcieć przygody na jedną noc co nie wiąże się z gwałtem. Natomiast gwałt narusza prawa człowieka, co powinno być karane kastracją. Jeśli część mojego podatku by na to szła, nie miałabym nic przeciwko.

danuta2000000
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-05-25 11:27:16
A ja się z nią zgadzam coraz mniej wstydu, co coraz większa bezwstydność.

wojtachupakosc
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-25 11:14:23
Najgorsze jest to ,ze takie kanalie zyja z naszej kasy!!

koszatnik25
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-05-25 10:52:39
chora psychicznie wieśniara !

Paindemonium
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-05-25 10:38:51
Ta baba odpierdala większą wiochę niż nie jeden z ruchu palikota. Profesor a takie teksty odpierdala. Co prawda ma w wielu kwestiach rację ale ona tak je porusza że mam wrażenie ze słucham jakiegoś ch..a przebranego za babę, który nie jedna burde pod barem wywołał ale nie PROFESOR!

miniek_nrw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-25 10:38:18
Ten telefon jest przyklejony?

ErgMooi
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-05-25 10:32:56
Jaką rację ma niby ta POSEŁ ^^ ?? bo ja nie kumam sorry !! eeey to kobiety są winne gwałtom ponieważ są skąpo ubrane ?!?! mamy prawo się ubierać w co nam się tylko podoba !! to nie znaczy że jak jakaś kobieta założy jakiś skąpy strój trzeba ją gwałcić ... jak faceci chodzą bez koszulki to okey a jak kobieta odsłoni troche piersi czy brzuszek to już jest k u r w ą ? może zróbcie z nami jak z Turczynkami czy innym tym dziadostwem załóżcie nam worki na łeb i po problemie co ? ten kraj jest poprostu CHORY !! i to nie rząd to czyni tylko właśnie takie chore społeczeństwo ..

ErgMooi
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-25 11:04:12
I o jakich przepisach my mówimy ? zakaz gwałtów na kobietach ?? :O lol te transparenty były bardzo trafnie sformułowane " nie znaczy nie " , " nie mów córce w co ma się ubrać powiedz synowi żeby nie gwałcił!" i taka jest prawda ! i jedyny przepis jaki powinni wprowadzić to kastracja !!

malegal
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-25 10:03:50
Rzygać mi się chce jak widzę tvn. Nie, nie głosowałem na pis.

chiena_yolo
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-05-25 08:28:23
Kolejna zagrywka PO? Ten gość nawet jej nie słuchał tylko łapał słówka i obracał je przeciwko niej. Co jak co ale ona ma trochę racji co tam robią transwestyci? o co wg chodziło w tym całym marszu szmat? paręnaście lat temu gdybyś postawił znak idiota na lampie nikt by bod nim nie stanął dzisiaj widzę to chyba w modzie.Według mnie Polska spada na psy, gdzie się podziała naturalność, zdrowość umysłowa i moralność? Dziękuję.Możecie hejtować.

SzeResZ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 07:31:22
komentarz usunięty przez moderatora

SzeResZ
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-25 07:29:44
Jej, to bym nie zgwałcił...

imik
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-05-25 06:55:59
polskie prawo wyraźnie mówi że za obnażanie się publicznie powinien być nałożony mandat więc nie rozumiem dlaczego szmaty mandatu nie dostały

b00m
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-25 04:29:45
Zastrzelić. nasłać na nich wszystkich allahu akbarów. a poźniej ich też zastrzelić.

pisior89
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-25 02:28:09
głupia brzydka szm.ata

plaskooki
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-05-25 01:50:52
Tak se myślę, ile jej zapłacili za granie takiej debilki... Bo sama od siebie chyba tak pierd*lnięta nie jest...??

puszekp
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-25 00:49:06
pierdolnijjcie raz w ten system i zagłosujmy na korwina nie ma nic do stracenia:)

savage222
    Ocena: 6 (glosow:18)
2013-05-25 00:18:55
tu chyba powinien sie wstydzić pan redaktor. jak na dziennikarza jest bardzo tendencyjny i nie profesjonalny.Pani profesor pomimo specyficznego jezyka ma poprostu racje , w przepisach jest jasno powiedziane ze za obnażanie sie powinien być nałożony mandat .JA NIE CHCE BY MOJE DZIECI NA ULICY MIJAŁY TE KOBIETY I PATRZYŁY NA ICH ŻECZYWISCIE OBWISŁE I NIE ESTETYCZNE PIERSI.Co do gwałtów też musze jej przyznać jej racje , od tego jest sejm by tam walczycv o swoje prawa i zmiane przepisów.

oomph11
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-26 19:10:48
ŻECZYWIŚCIE wszystko to wina kobiet... Sam sposób twojego pisania, nie wspominając o błedach ortograficznych mówi sam za siebie ... Pan redaktor próbował rozmawiać z WIELKĄ Panią profesor jednak styl jej wypowiedzi na to nie pozwolił. Zachowała się niekulturalnie, jest bezczelna i arogancka.

OLOBOGA
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-05-25 00:03:17
Kto głosuje na takie choojostwo ?? Ludzie jej pokroju chyba tylko bo nie sądzę żeby ktoś normalny. Przecież to się powinno zamknąć w zakładzie, na zawsze.

dave1978
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-05-24 23:25:42
" I tak mnie pan nie przekrzyczy ". I tylko w tym momencie ta zapieniona, drąca paszczę pani "profesor" miała rację. Żaden kulturalny człowiek nie dałby rady tego zrobić, ponieważ zwyczajnie nie wypada. A tu proszę...elita, poseł, profesor, KOBIETA i co ??? I DNO + masa mułu....tfu

CursedAkira
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-05-24 23:14:41
Większość osób tutaj teraz staje po stronie rządu,który nas wszystkich równo dyma. Kobieta krzyczy i nazywa sprawy po imieniu,a po prostu ma racje i sama dobrze o tym wie. Do was przemawia spokój i opanowanie posłów partii PO, bo w ten właśnie sposób was dymają. Ktoś tutaj napisał, że stroje to przenośnia,a nie powinny czymś takim być. Kobieta dobrze powiedziała,że w słusznej sprawie powinno zachować się powagę, a nie ubierać w "przenośni" jak szmaty,którymi jak udowodniły są. Ten jest śmieszny, a w tej chwili staje się powoli żałosny, ponieważ ludzie są dzieleni na obozy, nie ma jed

ReniferuCzerwony
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 23:20:47
komentarz usunięty przez moderatora

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-24 23:38:11
Tusk z Palikotem kazali mi przekazać ci, że po pierwsze nie brali udziału w tej manifestacji, po drugie, że namierzają już twoje ip, więc lepiej załóż spodnie, bo za parę chwil wpadną tajniacy, a po trzecie..eee.. czekaj [jak to było panie premierze?]... a tak! Po trzecie, że jesteś głupek i się nie myjesz pod pachami.

dave1978
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 23:12:03
komentarz usunięty przez użytkownika

DonGreg123
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-05-24 23:11:42
Kobieta mimo, że przekazuje to w zły sposób to ma sporo racji. Wiem, że tvn inaczej was wychował, moje małe gimbuski, ale tak prawda.

sznurowka29
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-05-24 22:39:02
Serio nie rozumiecie, tak jak Pawłowicz, że wyzywające stroje były przenośnią? Że babeczki zamanifestowały w ten sposób, że kobieta jest WOLNA i ma prawo ubrać bluzkę z dekoltem i żaden mężczyzna nie ma prawa naruszyć jej nietykalności? Marsz miał rozbudzić świadomość społeczną, więc argument w stylu "mogły się ubrać i przyjść do sejmu" jest nie na miejscu. Sprawa jest głośna, myślę, że cel osiągnęły, oby tylko społeczeństwo ruszyło głową...

vonSupremo
    Ocena: -10 (glosow:22)
2013-05-24 21:58:54
dziennikarz się skompromitował :-D a baba ma rację. zacytowała konstytucje i zaproszenie i była miazga, gość nie jest wart ani promila pieniędzy które bierze :-)

dave1978
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-24 23:27:53
Miazga ??? Poziom "dyskusji" jaki narzuciła ta podskakująca jak małpa "pani profesor" był niższy niż profil opon w moim aucie. Zmiażdżyć to można kogoś argumentami a nie darciem paszczy na całą okolicę. Co do całej idei marszu ma zaproszenie? W którym momencie ma rację? Jak się babeczka kuso ubierze to można ją stukać za każdym rogiem bo się przyczyniła ??? Ma prawo chodzić ubrana jak chce (w ramach prawa)i nie jest to powód aby jakiś dewiant miał przyzwolenie na gwałt. Ludzi, którzy próbują to pokazać nazywa dewiantami ??? BRAWO... i to wszystko za nasz hajs....masakra

vonSupremo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-25 09:10:16
miazga!!! ten pacan powiedział ze konstytucję można łamać!!! oczywiście że każdy ma prawo chodzić ubrany jak chce i nikt nie ma prawa go dotknąć bez jej zgody. kropka nie ma czego dyskutować. ludzie którzy tam byli sami się nazwali dewiantami :-D było jeszcze kilka innych określeń :-D. a ilość minusów która dostałem świadczy o mieliźnie intelektualnej odwiedzających tę stronę :-( i to jest przykre.

dave1978
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-25 13:10:06
Masz rację poziom dziennikarza z tvn tez jest niski, jak większości z tej stacji....ale nie może profesor, poseł, kobieta tak się zachowywać....to ona powinna swoim opanowaniem i argumentami zawstydzić szczeniaka...a wydaje mi się, że było odwrotnie...I gość osiągnął zamierzony cel...jest afera.

mel1234
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-05-24 21:49:17
Najpierw Macierewicz teraz to... Nie pozwólcie PIS-owi dorwać się do władzy!

antylopek
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-05-24 21:27:50
Pani profesor ja bym ją przebadał psychicznie kto rządzi tym krajem aż ma się chęć pójść i się zrzygać przed tym okrągłym cyrkiem na wiejskiej

kiceq43
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-05-24 20:39:04
Profesor Dewiant bez poczucia humoru, strach bierze ilu jest takich dewiantów w Polsce, sam się do sejmu nie wybrał:B

zakalinki
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-05-24 20:37:09
Podskakiwała jak do loda. Szkoda, że sobie zębów nie wybiła o mikrofon.

kawalrafala
    Ocena: -8 (glosow:20)
2013-05-24 20:27:46
W sumie ma dużo racji poseł Pawłowicz. A ten dziennikarz to sprzedajny lamer.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-05-24 20:32:00
Tak.Ale nie powinna się w ten sposób wypowiadać, jako poseł.W publicznych stacjach telewizyjnych, takich ludzi obowiązują pewne standardy.Teraz jest afera, a ona jest pośmiewiskiem, bo wyrażając w wypowiedzi tyle emocji, dała dowód, że dała się sprowokować temu pseudodziennikarzynie.Zauważ jak ładnie JKM wychodzi z takich śmiesznych dziennikarskich prowokacji.

tub00sh
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-24 20:39:33
Ja w tym jej szczekaniu i darciu mordy ledwo rozumiałem słowa, a co dopiero szukać tam sensu. Ale chyba jestem sprzedajnym lamerem, któremu za pedalskie "lewackowanie" się tusk, palikot, putin i michnik składają na pensję:).

rolnik1980
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-05-24 20:45:05
kur** co macie do tego dziennikarza on poprostu wykonuje swoja prace i w prawidlowy sposob a ta stara kur** nawet kultury nie zna a jest "poslem"

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-24 21:16:30
Fakt, dała się sprowokować no i nie można jej odmówić stylu przekupy z targowiska:) Nie każdy ma tyle ogłady i mądrości oraz sprytu co JKM. A standardy obowiązują takie, żeby mówić pięknie i tolerować wszystko co się rusza. A jak jest się pyskatym to przynajmniej mieć wpływy, żeby się obronić przed konsekwencjami. I znowu będzie nagonka na PiS, bo dziennikarz TVN dobrze wykonał przykaz szefostwa.

Mentosssik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 20:14:47
komentarz usunięty przez moderatora

ToRnADo147
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-05-24 20:14:27
Typowa PIS-owska klacz rozpłodowa...

chinczyk2908
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-24 20:06:02
ona chyba jest po kwasie

Slonecznik91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 20:53:12
na kwasie gimbazo

Joszua
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-24 19:53:22
trzeba ją przelecieć

tomi2000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-24 23:12:39
Mam nadzieję, że pójdziesz na ochotnika

NEXUS...AudiR8
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-05-24 19:47:53
Ej no to są ludzie niskiego polotu i przeciętni kiepskim IQ, no proszę nie wymagajmy od nich zbyt wiele. O czym miała rozmawiać jak w dup..e była i gówno wie. Nie żebym krytykował, ale jak potem wyglądamy na tle UE.

hrymr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-24 19:45:39
komentarz usunięty przez moderatora

cipun666
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-05-24 19:36:00
pani profesor ? tytuł sugeruje pewną kulturę a ta pani zachowuje się jak " w maglu " albo jak przekupa na rynku, zero szacunku dla innych , tylko wykrzykuje swoje " racje" typowy pisior nie reformowalny: do zoo albo do odstrzału

Andy1313
    Ocena: 7 (glosow:19)
2013-05-24 19:25:40
Oto Kato-PiSowska miłość bliźniego w pełnej krasie !

kartonowy
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-05-24 19:31:13
Jedna osoba nie reprezentuje całej partii. Tak samo jak w rodzinie jedna osoba nie reprezentuje całej twojej rodziny.

kartonowy
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-05-24 19:25:15
Rozumiem, że pani poseł była bardzo oburzona sytuacją która miała miejsce.Z jednej strony ta pani pokazała się z gorszej strony, ale w niektórych aspektach co mówiła miała racje. Jak kobieta chce aby faceci nie zwracali na nią uwagi to niech nie nosi upiętych na sobie rzeczy i niech nie wystawia tyłka i cycków na widok, bo nie powiecie mi dziewczyny, że ubieracie się tak, bo lubicie. Rozumiem, że są ludzie którzy mają jakieś zaburzenia na punkcie seksu i gwałcą. Są też kobiety które same to powodują. Szkoda, że na wiochę nie daliście wywiad ze Szczuką, bo zaprzeczyła całej naturze ludzkiej.

Andy1313
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 19:23:18
komentarz usunięty przez moderatora

marco47
    Ocena: -7 (glosow:15)
2013-05-24 19:13:56
komentarz usunięty przez użytkownika

marco47
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-05-24 19:12:23
komentarz usunięty przez użytkownika

neurotyczny_jan
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-05-24 19:11:49
ona jest zdrowo jeb..ęta.

szyderczyGoblin
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-24 18:51:17
margines społeczny...

FOREVER1977
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-05-24 18:50:43
Pani PROFESOR to by nikt na kuli ziemskiej nie zgwałcił

kkwkl
    Ocena: 6 (glosow:16)
2013-05-24 18:14:41
Szacunek dla redaktora że wytrzymał to że nie da mu dojść do głosu, wykształcona pani profesor nie mylić z posłanką

Sarloff
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-24 18:05:53
Na chwilę zamknąłem oczy i wyobraziłem sobie, że ciągnie pytkę :)

rwd7
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-05-24 18:02:18
jaki wstyd, przeciez zacytowal zaproszenie organizatorow marszu szmat a ze TVN wyciol poczatek to i jaja wyszly ,chyba dla lemingow wstyd

faille
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-05-24 18:55:51
Kup sobie słownik ortograficzny wiejski analfabeto ! Pisze się WYGIĄŁ a NIE WYCIOŁ !

Biszu
    Ocena: 0 (glosow:20)
2013-05-24 17:58:29
Może i jest "narwana" że tak to nazwię, ale jak by nie było Krystyna ma racje, co tu więcej gadać. Ma baba swoje zasady jest jaka jest i jest inna niż reszta stada świń która gada ze jutro będzie lepiej a jest gorzej, i nie wiadomo jakie ustawy jeszcze wejdą w życie...

wiosenka0
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-05-24 17:55:35
"Pani profesor"? jaka pani? dziwka szmata prostytutka medialna.... na Panią to trzeba zasłużyć

hrymr
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-05-24 19:54:40
komentarz usunięty przez moderatora

anlit
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-24 17:37:57
ALE ONA JEST BRZYDKA - FUJ

alladyn1606
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-05-24 17:33:45
ale żeby takim spokojnym być w towarzystwie takiego debila...

bluecont
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-05-24 17:04:23
Ciekawy jestem tylko tego czy Ci co po niej jadą (nie jestem jej zwolennikiem choć tu się w kilku kwestiach zgadzam) żeby ich dzieci podczas pójścia na spacer oglądały "kobiety" prawie nagie.

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-24 17:38:42
Wiesz dlaczego były prawie nagie?

bluecont
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-24 18:18:20
Wiem, zobacz to www.wiocha.pl/934769 masz coś jeszcze na ich obronę ?

mcebury
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-05-24 18:38:49
Nazwały się "szmaty" dlatego ponieważ przez polski wymiar sprawiedliwości są tak traktowane, a ubrały się dlatego tak bo to anegdota do tego dlaczego są uznawane jako szmaty? O co w tym wszystkim chodzi? Otóż o to że według sądu współprzyczyniają się gwałtu swoim krzykliwym ubiorem i według sądu "same są sobie winne". Za gwałt grozi do 12 lat więzienia sądy orzekają 3 gdzie 40% spraw jest umarzana. Uczestniczki walczą o bardziej restrykcyjne wykonywanie wyroków w kontekście gwałtów i chcą pokazać że przyczyną gwałtów jest zboczenie mężczyzn, a nie ich (kobiet) ubiór.

bluecont
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-24 19:32:31
Rozumiem że chcą oto walczyć, ale niech to zorganizują w cywilizowany sposób. A te pedały w damskich ciuchach co tam robiły ? To tak jak by walczyć przeciwko wojnie maszerując ulicami z karabinami, totalny bezsens. Niby kraj cywilizowany ale prezentują się jak ostatnie gb*ry. Nie idzie sprawy bardziej nagłośnić jak machanie na prawie nago cyckami ?

skrzypus2121
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-24 19:37:18
mcebury,sluchales uwaznie calego materialu?? alfonsi i transwenstyci (jakkolwiek sie to pisze,nie zaglebialem sie nigdy bo nawet slowo to mnie brzydzi)tez walczyli o prawa tych kobiet?? miales kiedys jakakolwiek ochote na seks z kims takim?? jeszcze ksiezy tam brakowalo...ludzie,po pierwsze ich dewiacje sieja zgorszenie,po drugie to nigdy nie bedzie tolerowane (no chyba ze przez taki margines spoleczny jak wy),wiec nie wiem jakim prawem wogole to sie pokazuje na widok publiczny...czy takim zachowaniem zmienia cos w prawie? niech jeszcze raz zaglosuja na tuska, i narzekaja ze jest tragicznie...

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 15:04:51
Zapomniałeś o tym że Pawłowicz się je(b)ła i czytała zaproszenie na imprezę po marszu szmat, a nie na bezpośredni marsz.

chinczorykos
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-05-24 17:02:55
Nie wiem o co chodzi tym co bronia pedałó, qrwy itp. ale jak tak dalej będzie to z dziecmi się nie wyjdzie na ulice...przez wlasnie dewiantów i ich popleczników... ja bym za jaja powiesil i chłopów i baby!

monster0
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-05-24 16:56:31
Ona zachowuje się dokładnie tak samo jak ci jehowi spotykani na ulicy, którzy chcą nawrócić ludzi. Oni tylko mają rację, klepią bez sensu regułki wykute na blachę i nie biorą pod uwagę czyjegoś zdania. Zawsze mają co do powiedzenia, nie przekrzyczysz takich i niczego nie zrozumiesz z takiego gadania. POSŁANKA jest wybitnie głupia.

C2ShadowMan
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-24 17:38:14
ona zamien na pedały, feministki i będzie wtedy pasować

monster0
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-05-24 17:49:33
@C2ShadowMan, jak to dla ciebie mało to wpisz w YT "prof. Pawłowicz Masakruje Pseudo-Dziennikarkę Polsat News (25.01.2013)" i zauważ, że ta baba zachowuje się jak rozwydrzone dziecko. Nie da się z taką w ogóle przeprowadzić jakiejkolwiek rozmowy bo ona wie wszystko i lepiej od każdego. DNO.

mariosssss2
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-05-24 16:56:07
Nie rozumiecie jakie przesłanie miały te kobiety a ta baba to sama jest szmata@!!!!!!!!!!

tufaster69
    Ocena: -3 (glosow:25)
2013-05-24 16:26:05
Pani Krysiu ma pani 100% rację . Trzeba sprawę nazwać po imieniu. Pedał zawsze będzie Pedałem !!!

ostry5523
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-05-24 16:07:59
Dla mnie to baba ma racje ale w wypowiedzi o Grodzkim. To jest wbrew naturze i rzeczywiście ma mordę jakby ktoś mu ją przekopał:)

czinczu
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-05-24 16:06:39
Pisu nie lubię, ale Krysia jest Ok.... Bo tak samo jak ja nie lubi PEDAŁÓW I TRANSWESTYTÓW:)

Donald.Tusk
    Ocena: -6 (glosow:16)
2013-05-24 16:05:24
Proszę pis w czystej postaci, i dlatego głosować lepiej na PO

Lisek85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 15:58:09
a w ogóle to zajmują sie bzdurami odwracają kota ogonem by ludzie gadali o tym a nie o problemach służby zdrowia o podatkach o pracy dla czego tak często nie są te tematy poruszane??? W ogóle żal mnie ściska ludzie głodują dzieci zabierają a tu guwn@mi się zajmują

Baron_Sanedi
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-24 15:55:22
Krystian raczej a nie Krystyna!!

Lisek85
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-05-24 15:51:44
ale się nakręcili quwa momentami nic nie rozumiałem

violon
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-05-24 15:47:00
dziennikarz to lamer jakich mało, a kobiety które tam wyszły same nazwały się szmatami, a zachowywały jak tanie dziwki, się nie dziwię reakcji, jak to tałatajstwo, któe obnaża się publicznie co jest karalne można nazwać inteligentnymi ludźmi?

wwwmarek
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-05-24 15:42:28
Popieram tą panią. Nie ma gorszej qrwy niż prowokujący dziennikarz !!! Władze nie powinny się zgadzać na marsze w takim kształcie.

violon
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-24 15:51:55
jak już wcześniej zauważyłam publiczne obnażanie jest karalne, jakoś nie widzę reakcji na złamanie prawa. Marsz takowy można zorganizować z kulturą i jakąkolwiek myślą przewodnią, a patrząc na to cuś odnosiło się wrażenie, że ulicą idzie stado dziczy

ringus136
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-24 15:40:47
Nie lubię jej ale te "kobiety" (celowo w cudzysłowu aby pokreślić, że nie są kobietami, a tak jak się nazywają- szmatami) bądź co bądź wcale jej nie odbiegają ;p Szkoda, że nikt nie pomyślał o tym, że Pani Poseł nie może mieć dzieci przez co nie ma partnera, tak na marginesie. Pozdrawiam

margolcia73
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-05-24 15:38:04
spokojnie pani "posłanko"- nikt by pani nie ruszył nawet jakby się pani do golasa rozebrała- każdy by spierniczał gdzie pieprz rośnie...

wiejskisplaw
    Ocena: -4 (glosow:18)
2013-05-24 15:35:33
komentarz usunięty przez moderatora

ncaso
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-05-24 15:27:09
Po co promować tego bezużytecznego dla społeczeństwa ćwoka i kołtuna?

zatorwsp
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-05-24 15:26:19
trochę racji ma.ale za hardkorowo z nimi poszła.jeb.ć wszelkie pedalstwo

thakanori11
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-24 15:22:26
przecież to przebrany facet

Bubabump
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-05-24 15:20:13
doje_bała_bym jej.

Bolec1980
    Ocena: 8 (glosow:20)
2013-05-24 15:11:56
Rzeczywiście wiocha!!! Tępa, stara, niewydymana, albo wydymana i kopnięta w dupę, baba. Dno. Intelekt na poziomie Rydzyka, Kaczorka, Michalika, albo Palikota. Jak tępym trzeba być, by to pierdolić, co ona pierdoli ze swej tępej paszczy? I jakie dno osiągnąć, by temu przyklasnąć???

ukanio85
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-05-24 15:09:36
Niech manifestują jak chcą i co chcą. Po co ta stara dewota się tu produkuje i na siłę próbuje narzucić wszystkim swoje jedyne słuszne zdanie. Jak PISuary, POpaprańce albo jeszcze jakieś inne ścierwa maszerują ze sztandarami to jest dobrze? Złodzieje, tępaki i dewianci z Wiejskiej podciera sobie swoje zawszone i zapijaczone ryje SYMBOLAMI NARODOWYMI na swoich wiecach itp!!!! Ratujmy to co nam zostało!

kubeczekwaw
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-05-24 15:08:13
chore babsko , zadnej rozmowy tu nie było on swoje ona swoje , jak można twierdzić że gwałt zależy od sposobu ubierania , powinno być można nago chodzić i nikt nie ma prawa dotknąć takiej osoby wbrew jej woli.

ukanio85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 15:07:01
komentarz usunięty przez moderatora

BaronFCB
    Ocena: -3 (glosow:19)
2013-05-24 15:04:27
Pięknie Pani Krystyna zgasiła szczekacza. Pierwszy raz widziałem Kuźniara któremu gość nie pozwolił się wozić. Tak samo chamsko pojechała po nim jak on jeżdzi z każdym zaproszonym gościem z PISu. Z chamstwem trzeba po chamsku! Pierwsza babka która odważyła się przed kamerami w ramach chamstwa TVNu (nie przekraczając tych granic) pokazać jak żołnierzyki TVNu próbują wkręcać ludzi z PISu. Szacunek dla Pani Pawłowicz za inteligencje i odwagę.

Aniolek1989
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-05-24 16:11:59
Inteligencję? Wyzywając kobiety od szmat, nie dając dojść do głosu Kuźniarowi? Najpierw zadaje mu pytanie a później go zakrzykuje?? O jakiej inteligencji Ty piszesz?? Ona właśnie udowodniła tu jak bardzo jest niekulturalna, chamska i niewychowana.... z inteligencją to ma niewiele wspólnego.

bluecont
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-24 17:01:37
Aniolek1989: A nie widziałaś podczas tego "marszu" transparentu Szmaty ? prędzej bym zarzucił jemu brak kultury bo jak się wypowiadała to się wpie*dalał i nic nie było rozumieć. Nazywa rzeczy po imieniu. Co to za marsz przeciw gwałtu jak protestujące idą na niego prawie nagie ? chciałabyś by twoje dziecko oglądało jakąś paradę dziewczyn roznegliżowanych? czy tam peda*ów w przebraniu >

honda1000
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-24 14:41:47
Prawda leży po obu stronach barykady. Z jednej strony jest redaktor TVN, który jest pod pieczą PO, jeśli chcą protestować to niech protestować i tu się zgodzę. Z drugiej strony Posłanka, oj przepraszam Pani poseł PIS katoliczka, która tez ma racje co do ubioru tych osób i co do tekstu zamieszczonego na zaproszeniu. Ma także rację co do przyjścia do sejmu z tą sprawą.

zugba
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-05-24 14:31:02
pani profesor jest super,zgadzam sie z jej pogladami w 100%.tvn zmanipulowal wypowiedz pani prof.ona przeczytala zaproszenie organizatorow na marsz szmat tylko tyle to oni sami siebie nazywaja w taki sposob jaki pawlowicz zacytowala z oficjalnego zaproszenia na marsz.

samthebludger
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-05-24 14:40:19
Slowa sarkazm i ironia cos Ci mowia.

qw34rt
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-05-24 15:24:12
@samthebludger A czy tobie mowi cos slowo "oficjalnie"? W takim zaproszeniu nie powinien znajdowac sie sarkazm, ani ironia... Poza tym popieram babke. Dzis kobieta chce robic wszystko i tu juz nie chodzi o rownouprawnienie. Laska z gola dupa idzie po ulicy, uwodzi Cie, ba nawet zaczyna calowac i przerywa by pokazac Ci swoja wyzszosc i jak sie czujesz? Najchetniej bys koorwie zayebal lub po prostu przelecial pomimo jej "nie". Spojrz tez pod tym katem, bo nie kazdy gwalt jest poprzez zaciagniecie sila w krzaki czy jakis barak... Dla jasnosci "wyrafinowanych" gwalc

qw34rt
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-24 15:26:20
@cd "wyrafinowanych" gwalcicieli powinno sie kastrowac bez znieczulenia...

elsiete92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 14:26:21
komentarz usunięty przez moderatora

hanauer
    Ocena: -9 (glosow:25)
2013-05-24 14:21:04
komentarz usunięty przez użytkownika

Kselos
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-24 16:24:38
A może jest pedałem...?? a może bał się tego, że jak nie wykona polecenia swojego szefa to straci pracę.... skraj ignoranctwa. Czy by go zwolnił czy nie powinien nie być w takiej postawie aby ośmieszyć: żal redaktora.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-05-24 14:17:34
Choć wrażenie robi osoby niezrównoważonej psychicznie to mimo wszystko trudno się nie zgodzić. Powiedziała prawdę tylko w sposób nazbyt chaotyczny. Jak można w ogóle nazwać marsz kobiet zgwałconych szmatami? Prowokacja? Nie czysta głupota. Poza tym zapraszać do jego udziału dewiantów to już totalne nierozumnie. To tak jakby nazwać marsz pedofilów marszem miłośników dzieci! Nazywając się szmatami niemalże przyznały się do gwałtu doszło w wyniku ich przyczynienia się, czytaj prowokacji a tak przecież nie jest

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-24 14:21:51
A tak na marginesie to nie jestem wyborcą Pisu ale muszę się akurat zgodzić że Pan redaktor zachował się stronniczo i kierunkował rozmowę tak aby ośmieszyć swoją rozmówczynię. Takim samym obiektywizmem wieją wypowiedzi Lisa i Olejnik. Dziennikarz jest po to żeby przedstawiać fakty a nie je oceniać, ocena powinna należeć do widzów. Z żalem to przyznaje bo lubię tego redaktorka, ale tu się nie popisał.

samthebludger
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-24 14:43:09
Dla jednych glupota dla innych forma zworcenia uwagi w inny sposob.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-24 14:55:08
Ja rozumiem prowokację, jako sposób zwrócenia uwagi ale to raczej szczyt głupoty. Co chcieli tym uzyskać? Wrogość zwykłych ludzi? Wzbudzona dyskusja nie dotyczy problemów kobiet zgwałconych.

mcebury
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-05-24 16:38:35
Ileż razy można powtarzać... Dlatego marsz szmat nazywał się marsz szmat ponieważ przez sądy są one (czyli ofiary gwałtów) traktowane jak szmaty... Dlaczego są tak traktowane? Bo według idiotów pojętych jako prawica same swoim wyglądem oraz ubiorem sprowokowały gwałciciela do gwałtu... Poprzez co "same są sobie winne".

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-24 17:39:15
mcebrury nie zaczaiłeś! Rozumiemy samą idee takiej nazwy ale przyznasz że wywołało to więcej złego niż dobrego i zamiast skupić uwagę społeczeństwa na tym problemie ośmieszyło całą idee. W powszechnej opinii kobiety zgwałcone same prowokowały gwałt (może to niepopularne ale w pewnie w 25% przypadków tak było) to pokazując się nago na ulicy i w towarzystwie transwestytów, utwierdziły niektórych w tej opinii z która walczą. Nie uważam że są poniewierane przez sądy. Za kradzież nie zapadają wyroki z górnego zagrożenia karą

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-24 18:44:56
Kobiecie która chodzi nago po ulicy, jedyną osobą która może coś jej wsadzić, to jest to policjant który wkłada jej do ręki (ponieważ kieszeni nie ma) mandat za obnażanie się w miejscu publicznym (no i dalej tam jakie procedury mają). Same się nie gwałcą, gwałci je ktoś więc w żadnym % nie są sobie winne, a na sądach powinien być wywarty większy nacisk na wykonywanie sprawiedliwych wyroków w kontekscie gwałtu. Co do formy marszu - jak ktoś jest kumaty to zamiast tępo krzyczeć to zajarzy o co chodzi i nie twierdzę że "same z siebie zrobiły szmaty".

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 22:04:09
Pracując w wymiarze sprawiedliwości najjaśniejszej Rzeczypospolitej znam wiele przypadków że kobieta najpierw odbyła stosunek dobrowolnie, natomiast później pod wpływem własnych przemyśleń lub zamówień osób trzecich zgłosiły gwałt. Nie twierdze że to większość, ale znaczny odsetek. Poza tym pamiętaj że w Polsce bardzo dużo jest kobiet sędziami, które nie wdają surowych wyroków niż ich koledzy mężczyźni. Przyczynienie występuje przy każdym przestępstwie. Przy zgwałceniu nie będzie to prowokacyjny strój ale zachowanie. To może zamiast zaglądać o co chodzi przekaz powinien być czytelny dla wszyst

Helter-Skelter
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-05-24 14:17:06
Tak sobie przeglądam te komentarze i widzę, że wszystkie osoby, które w jakiś sposób próbowały przyznać jej rację, mimo dość kontrowersyjnej oczywiście formy wypowiedzi, zostały automatycznie zminusowane. Uświadamia mi to po raz kolejny, że tak właśnie będą wyglądały najbliższe wybory: "piękna okładka" wygra z "treścią" P.S Uprzedzając ewentualne wPISy, nie jestem "ich" fanem

Kselos
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-24 16:14:33
Zgadzam się z Tobą w 100%. Jaki obywatel taki rząd i takie prawa. Aż strach się bać co będzie jak znów obywatele zaczną wierzyć partiom w te ich "obiecanki", że będzie lepiej :/:/ Jeśli obywatel nie zrozumie swojej durnoty to nic się nie zmieni.

monikaaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-24 14:08:07
Byłam tam na wycieczce w gimnazjum 7 lat temu!

heejt
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-05-24 13:56:47
nie rozumiem zamieszania, chodzi o to ze nazwala szmaty osoby ktore same siebie nazywaja szmatami czy co? Przeciez ten marsz to niedziewdzia przysluga dla wszelkiej masci gwalcicieli.

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-24 16:33:18
Chodzi o to że sądy traktują ofiary gwałtu jak szmaty ponieważ według nich "same są sobie winne"....

heejt
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-24 17:56:43
ale przeciez Pis tydzien przed tym wydarzeniem chcial wprowadzic ustawe gdzie sprawcy gwaltu beda karani znacznie surowiej, tylko reszta sejsmu sie nie zgodzila, to skad pretensje do Pisu? Czytales "zaproszenie" na ten marsz ? przeciez to jakas farsa.

mcebury
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-24 18:47:44
Gówno z tego że podwyższą kary jak to nie pomoże... Co z tego że nie będzie groziło do 12 lat tylko do np. do 20? Skoro sondy uważają że poszkodowane "same są sobie winne" i 40% spraw umarzają... Trzeba wywrzeć nacisk na sąd żeby bardziej restrykcyjnie wykonywały wyroki w kontekście gwałtów, a nie podnosić kary.

heejt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 19:51:18
chcialbym zobaczyc zrodlo Twoich informacji ze 40% gwaltow jest umazane.

grzepek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-24 13:52:23
Jonasz Kurwin Mekka sam powiedział że PIS TO NIE PRAWICA!

mcebury
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-24 16:31:46
Ozajasz Goldberg to szmata a PiS to prawica...

maciejw087
    Ocena: 2 (glosow:20)
2013-05-24 13:38:33
kto popiera pis i Pawłowicz jest jednym słowem kretynem bez mózgu z moherem na pustym łbie a WIOCHA to ludzie którzy na nią głosowali !!!! do gazu z Pawłowicz i Kaczorem !

Necrathal
    Ocena: -10 (glosow:22)
2013-05-24 13:04:26
Wiocha co najwyżej dla tvn'u, a co do babki, mimo, że PiS's nie trawię jak innych lewicowych partii w tym, chorym kraju, to odnośnie marszu popieram jej słowa w 100%.

wirus0666
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-05-24 13:25:04
A od kiedy PiS jest partią lewicową? ;) ROTFL

majorero
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-24 14:32:38
PiS jest partia lewicową od momentu powstania.To,że ktoś się obnosi z wiarą nie czyni go prawicą.PiS jest partią chrześcijańsko lewicową, albo, jak kto woli, narodowo socjalistyczną.To nie to samo, ale tu nie chodzi o wykład.

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 16:28:38
PiS jest organizacją prawicową i od pewnego momentu staje się skrajnie prawicową...

Necrathal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-25 11:41:20
Jeśli PiS jest partią prawicową to ja nie jestem Polakiem. Jest perfekcyjnym przykładem lewicy. Jest tylko jedna typowo prawicowa w naszym kraju. To, że w nazwie ma Prawo nie znaczy nic. A w zasadzie świadczy o hipokryzji bo są mistrzami w łamaniu prawa tak samo jak inne lewicowe g*wna złodziei i komuchów.

Raxem
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-05-24 12:48:19
ona jest piękna???, zalosne... ja na miejscu tego kolesia bym sie rozlaczy i zrobil jej przypal, myslalem ze moja regionalna w polo markecie jest chora umyslowo.. jednak ona bija ja na glowe.

pasia251
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-05-24 12:36:27
panna Pawłowicz nie jest profesorem, ma tytuł doktora hab. więc proszę nie przekręcac faktów!

Kselos
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-24 16:09:46
Czy profesor czy doktor nie ma różnicy. Ważne jest czy mówi prawdę i czy mówi z sensem.

miszcz82
    Ocena: -8 (glosow:28)
2013-05-24 12:33:08
komentarz usunięty przez użytkownika

Kselos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 16:08:36
Zgadzam się w 100%

bongo300786
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-05-24 12:32:26
zesz,to,ziema,takie,cos,nosi...

kashanka123
    Ocena: -4 (glosow:26)
2013-05-24 12:23:45
przecież ona ma racje. tam były zwykłe szmaty i zboczeńcy. poza tym, co ma zdziałać taki marsz? gwałciciele przestaną gwałcić dzięki temu?

mcebury
    Ocena: 11 (glosow:15)
2013-05-24 12:30:00
Chodzi o to że za gwałt grozi do 12 lat więzienia, a sądy w znaczącej większości dają 3 i 40% spraw zostaje umarzana... Nie chodzi o gwałcicieli tylko o sądy które w dupie mają zgwałcone kobiety.

Kselos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 16:06:48
Może zacznijmy od podstaw: Obywatel Polski idzie głosować do urny i wybiera "obiecanki", że będzie lepiej. Rządy prowadzą takie osoby, które dają "obiecanki" co w ostateczności przekłada się na uchwalaniu "debilnych" uchwał. Czyli im więcej obywateli leci jak "Ćmy" do światła (czytaj: "obiecanki"), tym więcej złych rzeczy dzieje się w kraju.

kosuTSW
    Ocena: -8 (glosow:18)
2013-05-24 12:13:57
wstyd to jest dla Was, że łykacie wszystko jak młody pelikan. wyjęte z kontekstu zdania i oczernianie kogoś jak się inaczej nie można z nim dać rady. papież to ch.j i jest ok? aktywność seksualna dopuszczalna od 13 roku życie też ok? a marsz szmat to ośmieszanie kobiet i nie wiem jaką głupią i tępą feministką trzeba być żeby kupować i brać udział w takim gó.nie. robią Wam z mózgów wodę a Wy to przyjmujecie bez mrugnięcia okiem. w postępowej holandii zwolennicy pedofilii chcą jej legalizacji, w nowoczesnym państwie niemieckim zoofile domagają się usunięcia zakazu współżycia ze zwierzętami. to j

mcebury
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-05-24 12:35:05
Nie porównuj rzeczy które nie mają z tym nic wspólnego... Wodę z z mózgu to robią ci PiSiory skoro uważasz że to co ona pie(rdo)li jest ok, pomijając już to jakich słów używa.... Skoro to taki profesor, a używa tępych prostych wyrażeń i unosi się podczas wypowiedzi emocjami to świadczy tylko o jej znikomym poziomie intelektualnym i emocjonalnym.

kosuTSW
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-24 12:39:06
mcebury te określenia są wzięte z tekstu który reklamował ten marsz, więc chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz a głośno szczekasz. najpierw przeczytaj o co chodzi a później pisz swoje mądrości.

mcebury
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-24 12:48:33
"papież to ch.j i jest ok? aktywność seksualna dopuszczalna od 13 roku życie też ok?" - To miałem na myśli pisząc "Nie porównuj rzeczy które nie mają z tym nic wspólnego...". A reszta tyczy się tego klauna z PiSu.

ridrick
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-05-24 12:01:11
Jak nie lubię pisowców tak baba ma rację. W imię ofiar gwałtów robimy pochód dziwolągów i dewiantów. Do tego pan redaktor, który jak mu wygodnie to siedzi cicho a jak tekst nie pasuje to stara się zagłuszyć rozmówce.

Kselos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 15:52:28
W końcu jakiś normalny komentarz. Zgadzam się w zupełności.

szafran12
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-05-24 11:56:13
kto ją do sejmu wybrał,wstyd i masakra.jaki facet by z nią wytrzymał na chacie.

Bocian44
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-24 11:48:46
postawic pod murem i rostrzelac i bedzie swiety spokoj moze

gora1313
    Ocena: 12 (glosow:24)
2013-05-24 11:41:29
nie mogę słuchać tej kretynki . Jak pis wygra wybory wyprowadzam się za granice.

fwio
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-24 11:47:31
pa pa!!!

krol_julian123
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-05-24 12:11:59
no i mam nadzieje ze wygra bo PO ciagnie nas na dno

mcebury
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-05-24 12:22:47
PiS emanuje bezdenną głupotą... Nawet dno za PO lepsze niż otchłań PiSowska.

wiadro112
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-24 12:53:38
Na razie siedź jak ci dobrze w drugiej Irlandii.

haku1996
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 14:28:27
No ja już za granicą...

Kselos
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-24 15:46:47
Ja nie wybiorę ani PIS ani PO. Już dość naobiecywali a wy nadal wierzycie w obiecanki tych partii. Żal mi wszystkich, którzy popierają gejów, lesbijki, tranwestytów i tranwestytki :/

C2ShadowMan
    Ocena: -9 (glosow:25)
2013-05-24 11:33:23
kobieta z zasadami, a wieśniaki oburzone.

gizmunio
    Ocena: 13 (glosow:23)
2013-05-24 11:29:07
Wiecie czemu "marsz szmat" bo kobiety zgwałcone są właśnie tak traktowane przez sąd, opinię publiczną i same siebie. Jak się człowiek nasłucha że to jego wina bo przecież się nie powinna tak ubierać, sama chciała, sprowokowała to wierzy że faktycznie jest się szmatą . Hm nie mówiąc juz o karach zapadających za takie przestępstwo w poklskim sądownictwie ha ha ha

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-24 11:20:16
Cy oni kurw@ nie widzą że takimi ludzmi strzelają sobie w kolano. Gdyby wywalili 1/5 takich ludzi (z jeszcze nie stwierdzoną chorobą psychiczną aczkolwiek wyczerpujących jej znamiona) ze swoich szeregów to byłaby jakaś alternatywa bo o gospodarkę dbali, a dobra gospodarka to dobry kraj. Teraz ludzie się boją takich "dziwadeł" i boje się że będzie POwrót PO

manekh
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-05-24 11:20:13
wg niej taki sposób protestowania jest poniżej pewnego poziomu i jest obraźliwy dla kobiet. Szczerze mówiąc trudno się dziwić, patrząc na to jak to wyglądało. Ma prawo do własnego zdania, a redaktor zadawał pytania, by ją sprowokować i celowo zaczął od "posłanki". Uważam, że takie protesty są niepotrzebne, ale równie dobrze mogą mieć miejsce, mi to nie robi różnicy, ją natomiast to ubodło. Jest wulgarna, ale po części się z nią zgadzam, natomiast bardziej wkurzał mnie redaktor.

Kselos
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-24 15:41:57
Mnie się wręcz wydawało, że redaktor nie chciał w ogóle stawać po którejś ze stron ale tylko chciał sprowokować Profesorkę. Zresztą wiem, że tak działa telewizja. Za wszelką cenę chcą kogoś zbesztać z błotem pomijając sedno sprawy jakim jest: Pochód Gejów, Lesbijek, Tranwestytów i Tranwestytek.

kapselxxx
    Ocena: -4 (glosow:24)
2013-05-24 11:14:00
denerwuje mnie ta baba ale przy tej konkretnej rozmowie to niestety ona ma rację

mr.tick
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-05-24 11:13:15
Cała kwintesencja PiSu.. "To ja mam rację"- rozwalił mnie ten tekst... Myślenie że my z naszą jedynie słuszną opcją walczymy żeby było lepiej i tylko my wiemy co dla innych dobre, a cokolwiek innego, jakakolwiek inicjatywa nie wychodząca od nas to zło pochodzi już pod chorobę psychiczną... Poza tym jak poseł może publicznie wyzywać ludzi od szmat, dziwek i pedałów? Mam nadzieję że zajmie się tym komisja etyki i tej baby już więcej w sejmie nie zobaczymy...

kosuTSW
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-24 12:49:36
zanim skomentujesz przeczytaj jak oni reklamowali swój marsz szmat i jakich określeń tam używali. poza tym zjedz batona bo gwiazdorzysz

Kselos
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-24 15:37:07
Po pierwsze: "Ona" ma racje a nie cały PIS. Marsz Szmat był reklamowany w dość idiotyczny sposób. Żadna kobieta szanująca się nie wzywała by do pomocy gejów, lesbijek, tranwestytów i tranwestytek bo jednym słowem by powiedziała, że sama jest jedną z tych osób.

ptaku110
    Ocena: -4 (glosow:24)
2013-05-24 11:11:45
I MA BABA RACJE!!!!

Talita
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-05-24 11:11:25
to zero nie jest profesorem tylko doktorem

A-dajcie-spokoj
    Ocena: -8 (glosow:16)
2013-05-24 11:18:10
To lepiej sprawdz to zanim będziesz rozpowszechniała nieprawde!!! Sama jestes zerem a prof Pawłowicz mogłabys buty lizac ewentualnie, ale pewnie bu ci na to nie pozwoliła bo bys naruszyła jej poczucie estetyki

jerofiejew2
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-05-24 12:02:05
jest doktorem habilitowanym na uczelni i ta uczelnia nadaje jej tytuł profesora.

Talita
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-05-24 12:49:02
dokładnie, więc tytułu profesora nie ma i mam nadzieję, ze nigdy mieć nie będzie, natomiast A-dajcie-spokoj tobie gratuluję idoli, daleko zajdziesz w kościelnej hierarchii:)

gienek_knur
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-24 18:52:45
Talita siedź cicho i obrabiaj muslimowi kiełbache bo inaczej szlaban przez rok na wychodzenie na świeże powietrze

Santo29
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-24 11:04:44
kiedys oglądałem program i psycholodzy sie wypowiadali że gwałciciele wybierają kobiety najczesciej ubrane w spodnie itp. ze względu na to iż to sa zazwyczaj męszczyźni bojący się kobiet więc niech mi nie pi...e ze gwałcą kobiety wpól nagie chyba tylko na iprezach przez takich ktorych nie stac na wlasną kobiete ale rzczej szanujaca sie kobieta nie pojdzie pol naga na impreze

swiderro3
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-05-24 11:03:34
j*BNIĘTA BABA

ht11
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-05-24 10:49:35
Takich nam ludzi potrzeba w sejmie buhahah :P

kris136
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-05-24 10:43:10
Chyba jej się siku już chciało :D

Savathus
    Ocena: 125 (glosow:233)
2013-05-24 10:36:20
Oto przykład hipokryzji tych ludzi.I tu nie chodzi tylko o ten materiał.Kawaler i stara panna mówi ludzom jak żyć,że powinni dzieci posiadać,conajmniej 4.Nie wspominając o tym żę oni lepiej wiedzą co czuje para,która nie może mieć dzieci i dlatego chce poddać sie terapii in vitro.QRWA MAĆ!!LUDZIE!!Jakim prawem ta zgrzybiała starucha z pajęczyną miedzy nogami,ma pouczać ludzi w kwestiach rodziny,seksu,mówić o tym jak się czuje zgwałcona kobieta,że to jej wina itd.To tak jakby słoń pouczał astronautów jak mają sie zachowywać w stanie nieważkości.HIPOKRYCI PRZY KORYCIE,.Dziękuję.Możecie hejtować.

Kselos
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-05-24 15:28:12
Mniemam, że mówisz w tym komentarzu o kobietach, które są cnotliwe ??, takie kobiety są wporządku i jak najbardziej powinny rościć sobie prawo do odszkodowania, ale nie w taki sposób jak na tym "pochodzie". Pani Profesor mówi o kobietach, które ubierają się jak ladacznica: miniówa, wielki dekolt i tona tapety na gębie....takie kobiety same się proszą o gwałt.

Savathus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 16:13:13
komentarz usunięty przez moderatora

Aniolek1989
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-05-24 16:17:40
Kselos - każda kobieta, która została zgwałcona ma prawo rościć sobie prawo do odszkodowania. Nawet ta, która ma miniówę, dekolt do pępka i tonę tapety na "gębie". Was mężczyzn od zwierząt odróżnia to, że potraficie myśleć i zahamować swój popęd. Jeśli kobieta mówi NIE to znaczy NIE. Nawet jeśli jej ubiór wskazuje coś innego. A Savathus ma 100% racji co do p. Pawłowicz i p. Kaczyńskiego.

Kselos
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-24 17:27:04
@Aniolek1989 - nie każda kobieta ma prawo roszczenia do odszkodowania...co powiesz o kobietach, które celowo rozkładają nogi, celowo ubierają się jak ladacznice, pokazują swoje ciało na portalach matrymonialnych i społecznościowych, zachodzą w ciąże a potem kłamią, że ją ktoś zgwałcił ?? Powiem ci jedno: Kobietę, którą opisałem wcześniej daje mi do zrozumienia, że nie ma nic do zaoferowania jak sex. I jeszcze dopowiem: nie należy jej się żadna litość ani pohamowanie.

rolnik1980
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-24 20:40:41
savathus masz wielka racje a co do tej baby glupiej to skad ona wgl sie wziela jaka kur.va stara bedzie oceniac inne kobiety i mowic im jak wygladaja i co moga a co nie moga... sr za ortografie nie mam polskiego PCa

piot5rek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-25 16:15:05
Czy Ty umiesz słuchać ze zrozumieniem? Ona cytuje zaproszenia na ten marsz. Naprawdę marsz kobiet poszkodowanych... a w nim zaproszenie dla dziwek, kurew i alfonsów. Każdej kobiecie zgwałconej należy się pomoc, a gwałcicielowi odcięcie parówy. Jednak nazywając siebie szmatami, dziwkami i nie wiem co do tego mają alfonsi to chyba mają coś poprzestawiane w głowach te kobiety.

vegaa
    Ocena: 9 (glosow:23)
2013-05-24 10:27:00
Co to za prostak? Skoro takie coś reprezentuje PIS to ja już nie mam żadnych pytań. Za grosz kultury, nie wspominając już o kobiecości.

Kselos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 15:22:46
Dla ciebie pewnie kobiecość to: 90-60-90 :/:/ Kobiecość to stan umysłu w 75% a w 25% ciało. Niektóre kobiety niestety mają na odwrót te proporcje i myślą, że ich ciało odzwierciedla kobiecość, mądrość i inteligencję co jest bardzo złym rozumowaniem.

dziuniaruda
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-05-24 10:26:37
wybraliście oszołoma-PiSuara to teraz się wstydźcie. Tzw "profesor" od związków (sowieckich), "obrońca" homosiów i "wielbicielka" posła Grodzkiej/go (czy innego palikmiota). Chylę czoła przed jej wyborcami !!! Aż strach pomyśleć co też oni (tacy jak ona) zrobią z tym biednym krajem gdy dorwą się do koryta.

A-dajcie-spokoj
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-05-24 11:21:19
Te dziuniaruda czy jakoś tak . Bardziej martwiłbym się co by było , gdyby to chore lewcatwo dorwało się do władzy z całym tym ruchem Paliktoa , ktore reprezentuje największe ścierwa i kanalie, margines społeczny , ludzi którzy powinni sie leczyć , a nie pokazywać swoją "odmiennośc" wez t tez idz sie lecz

Kselos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 15:17:44
Po pierwsze Pani Profesor "Nie Broni" homosiów. Mniemam, że @dziuniaruda sama jesteś takim homosiem ??.... pytanie retoryczne.

miszcz82
    Ocena: -4 (glosow:22)
2013-05-24 10:25:01
komentarz usunięty przez użytkownika

Malyogi
    Ocena: -3 (glosow:25)
2013-05-24 10:14:00
Nie wiem co to za Pani, ale całkowicie ją popieram, Moim skromnym zdaniem ta Pani ma rację.

kermitttt
    Ocena: 1 (glosow:21)
2013-05-24 10:06:00
Nie toleruję tej prostaczki, ale tutaj źle nie mówiła akurat.

malgorzatka797
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-05-23 12:31:55
to jest wlasnie demokracja wedlug pis

lgdvd88
    Ocena: 1 (glosow:25)
2013-05-23 10:22:21
Pani poseł przekazała swoje myśli w dość brutalny i chamski sposób. Jednak uważam, że samo przesłanie jest śłuszne, jeśli ktoś ma watpliwości to prosze sobie przejzeć materiały filmowe z marszu...

Kselos
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-24 15:14:18
Może i brutalny i chamski sposób, ale nie za to jej będziesz dziękować, ale za to że walczy o normalność w społeczeństwie.

chelmikgdynia
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-05-23 08:57:22
Nie kumam jej. I tak jej nikt by nie tknął, a wielce oburzona

facio5
    Ocena: 10 (glosow:28)
2013-05-23 08:53:51
nie lubię jej, ale w tej sprawie ma rację, da dupy taka jedna z drugą a potem jak zajdzie w ciąże i boi się starych to powie, że gwałt i co mają transy do gwałtu, ta akcja nie była w słusznej sprawie tylko po to, żeby sobie zrobić jaja i tyle

facio5
    Ocena: 2 (glosow:20)
2013-05-23 08:52:00
nie lubię jej, ale w tej sprawie ma rację, da dupy taka jedna z drugą a potem jak zajdzie w ciąże i boi się starych to powie, że gwałt i co mają transy do gwałtu, ta akcja nie była w słusznej sprawie tylko po to, żeby sobie zrobić jaja i tyle

Kselos
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-24 15:09:13
Oczywiście, że masz rację. Nie lubisz jej??.... bo widocznie nie lubisz jak wybiera brudy na wierzch i te brudy nie wyglądają "apetycznie" więc wybierasz "słodkie kłamstwo", które jest ładne na wierzchu.

revoltKce
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-05-23 01:49:22
Powinni to puszczać codziennie po 5 razy na dzień zamiast reklam w każdej stacji. Niech się w końcu naród dowie z kim ma do czynienia. Jak w sejmie są tacy ludzie to dlatego tak wygląda w tym kraju. Albo niech wyemitują to za granicą. Niech cały świat się pośmieje. Polski Rząd, Polska Władza. Same świry i ludzie z zaburzeniami....

Kselos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-24 15:05:36
Ja jestem przekonany, że jaki obywatel taki rząd i takie prawa w końcu to obywatel wybiera rządzących a nie na odwrót. Przeczysz sam sobie.

e.merk
    Ocena: 0 (glosow:20)
2013-05-23 01:21:59
Co za prymitywna prostaczka, ciekawe ile musiała dać żeby zostać profesorem. A to że tacy ludzie reprezentują nasz kraj w głowie mi się nie mieści już jest psychicznie chory Antek, Król Jaro i teraz ona a no i piesio Hofman który za awans wylizał by Jarusiowi jaja.

Kselos
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-24 15:03:59
Bez Obrazy ale to ty właśnie jesteś prostakiem...jak w ogóle możesz dopuścić do takiego pochodu gdzie przychodzą geje, lesbijki, tranwestyci i tranwestytki, którzy są chorzy psychicznie. Bo ich nie można nazwać normalnymi ludźmi. Normalny człowiek to: mężczyzna i kobieta. Ta profesor jest dużo mądrzejsza niż ty, a co do prezentujących kraj: Kraj reprezentują tych, którzy głosowali na nich, czyli obywateli. Skoro obywatel pozwala na pochody gejów, lesbijek, tranwestytom i trawestytkom to jakiś nienormalny.

ona118
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-05-23 00:32:46
co za szmata

ona118
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-23 00:31:10
komentarz usunięty przez użytkownika

mirga
    Ocena: 5 (glosow:27)
2013-05-22 23:18:48
Ludzie jada po rządzie, że tak źle. Jak pomyśle co by było gdyby PiS doszedł w przyszłych wyborach do koryta i ludzie pokroju Pawłowicz, Antka, Jarka i lizusów by się dorwali, to byłby taki hardcore że sam harkorowy koksu by klęknął

A-dajcie-spokoj
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-05-24 11:24:37
Jak PiS przyjdzie do władzyyyy(aaaaaaaaa) to Wy lewacy jesteście skonczeni haha i zepchnięci na margines , DO KANAŁÓW TAM GDZIE WASZE MIEJSCE CHORE ŚCIERWA!!!!!!!!

mcebury
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-24 12:27:26
Idiota...

wiochman75
    Ocena: 7 (glosow:25)
2013-05-22 23:15:15
Wieśniara rozwiała moje wszelkie wątpliwości dotyczące przyszłych wyborów parlamentarnych.

Emmeli
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-05-22 23:02:42
cudzysłowu Pani poseł.

ns1007
    Ocena: 0 (glosow:20)
2013-05-22 23:00:19
co za debile ją wybrali do sejmu - to jest wiocha, a prpfesora to za co i od kogo dostala? chyba od LH za sługostwo w sekcie PIS

ZliwkaZwas
    Ocena: 15 (glosow:47)
2013-05-22 22:57:37
Za grosz jakiejkolwiek kultury, nie dość, że non stop przerywa, to jeszcze nie potrafi odpowiadać na zadawane jej pytania. Tragedia

Peterz
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-05-23 01:11:31
Wiesz co to obiektywizm i etyka redaktorska ? Szkoda, że macie problemy ze zrozumieniem.

mcbartus
    Ocena: -4 (glosow:16)
2013-05-23 20:46:49
Kuźniar przerywał jej nie mniej razy. Jeśli o mnie chodzi to ona go zjadła. Haha "wtedy był pan studentem i teraz też pan nim jest" haha. Ma baba jaja. Nie to co Anna Grodzka (żart) ;). Kiedyś lubiłem Kuźniara ale jak on jest "przerażony", że ktoś nie lubi gołych fiutów na ulicy to niech spada.

Natasza
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-05-22 22:55:45
Posłanka swojej idei :) MASAKRA ! to klan jakiś chyba :(


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800