Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jurek1102  13-08-29, 11:33 Zgłoś
+ 440 -
Dodano: 2013-08-29, 11:33:13   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 440  Zgłoś nadużycie
789
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak się spieszył
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Policja na komisariacie pozwala bić zgłaszającego
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
Ukryj komentarze(251)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
malgolina
    Ocena: 23 (glosow:87)
2013-08-29 17:07:24
A umiesz Jurek podać przykład z życia wzięty, gdzie na lekcji religii katecheta mówi o tym aby np. krytykować i nienawidzić wszystkich niewierzących, nie chodzących do kościoła, ateistów, homoseksualistów? Nienawiść jest w programie nauczania religii?

Ambasador69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-07 00:38:06
Jasne, katecheci zarabiają 2 miliardy rocznie :D

kaliber44
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-09-04 10:23:35
Nie ! Lepiej kupować co roku krzesełka za 13 tys. i po pół tony ciastek dla urzędników, nie wliczając do tego latania do domku na weekendy i wciskać ludziom ciemnotę, że to na nauce religii w szkołach Państwo traci nie wiadomo ile. Myślenie lemingów ciągle ewoluuje.

crpgmaniak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-04 10:09:41
To ja powiem inaczej - niech wezmą kasę z edukacji seksualnej (to co proponują żeby od najmłodszych lat edokować) i przeznaczą na to dożywianie, jak już trochę dorośnie 5-6 klasa - przeznaczyć te środki na edukację seksualną. Po drugie jak rodzice nie chcą, aby uczestniczył na lekcje religii to zgłaszają się do dyrektora i ten ma obowiązek zwolnić takiego ucznia z tych zajęć. Ale z doświadczenia wiem, że i tak dzieci w podstawówce uczęszczaja na lekcje religii i nie robią sobie z tego jakiś problemów.

krisu007
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-04 09:56:30
A w miejsce religii na pierwsze 2 lata za darmo wejdą CIAPACI MISJONARZE i wtedy wszystko będzie poprawne politycznie. (wtedy posłuchają bajek o 30 dziewicach czekających....)

puszek1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-03 17:25:50
komentarz usunięty przez moderatora

womack
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-09-02 14:08:10
Ta liczba jest z d... wzięta.

aciddd
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-09-02 10:40:08
A może trzeba przestać uczyć historii? Przecież to też można między bajki włożyć. Historia jest zakłamana i my nie znamy całej prawdy. Potem zwolnimy nauczycieli języków obcych POLSKA DLA POLAKÓW itd.. człowieku weź dobrą pałkę i puknij się w ten pusty mózg.

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-02 09:06:50
Religia w szkole straciła swój cel - nie ma na nich ani kszty szacunku, a więź z kościołem rozpada się. A do tego koszty: Państwo płaci za religię w szkołach, a kościół wynajmuje puste salki katechetyczne na prezentacje idealnych garnków.

bobik101284
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-09-01 22:20:14
religia jest potrzebna dla naszego kraju jak posiłek dla niedożywionych w polsce, jedno i drugie można pogodzic ze sobą, trzeba miec tylko trochę oleju w głowie.

JoeCyfra
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-01 21:54:29
Jurek po to religia zeby moze ludzie jak Ty na oczy przejzeli ? Ja mam dwojke malych dzieci I nie zyjemy w dobrobycie I mam nadzieje ze w przyszlosci wychowane w religijnej rodzinie beda moze pomimo bogactwa umniec sie dzielic z Twoimi dziecmi nie tylko bieda ale tym wszystkim co im przekazemy a TY CO IM CHCESZ PRZEKAZAC

miszcz82
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-09-01 19:48:06
komentarz usunięty przez użytkownika

JuveStabia
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-09-01 19:11:58
1 miliard 800 milionów złotych na naukę religii w szkołach? Trzeba być debilem żeby wierzyć w coś takiego.

heejt
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-09-01 14:27:12
Jureczku a ile kasy idzie na nauke fizyki z ktorej nikt nic nie wynosi, aaalbo wfu albo chemii? A ile idzie na nagrody dla Haniuszki z Warszawy i jej giermkow? Ile kasy Palikot placi Tobie zebys napieprzal caly czas w taki sposob ?

mikmas
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-09-01 16:12:39
Bardzo dużo uczniowie wynoszą z tych lekcji. Są zakute łby, które i tak niczego się nie nauczą, jednak zawsze pozostaje duży % ludzi, którym zostanie dużo w głowie. Tymczasem z 'nauki' religii nie wyniosą nic pożytecznego

heejt
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-09-02 20:24:15
haha,sam nie wierzysz w to co mowisz. Z lekcji fizyki czy chemii ludzie wynosza jedynie umiejetnosci cwaniakowania, lawirowania i podlizywania sie. Jest jakis procent ktory i tak nic z tego nie wyniesie bo po jaki ch*** mu w codziennym zyciu jakies przyspieszenia czy inne pierdoly, ale zdadza mature i pojda na studia po ktorych ALBO beda wykladac chemie w biedronce, albo w gimnazjum, pozytek spoleczny z tego pierwszego chyba wiekszy, niemniej nic do zycia nie wniesie, jest oczywiscie promil jakis ktory faktycznie cos osiagnie i chwala za to, ale wydaje mi sie ze to samo by sie osiagnelo bez

heejt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-02 20:27:54
nakladow finansowych i przymuszania WSZYSTKICH do uczenia sie tych rzeczy.

Pingwin001
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-01 11:46:56
komentarz usunięty przez użytkownika

korniszon999
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-09-01 11:23:47
To po co się wgl uczymy ? Przecież na edukację państwo wklada tyle kasy -.-

post2811
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-09-01 11:17:44
a kto głosował za PO i PIS ? pewnie 90% dokonujących wpisy i komentujących nie poszła do wyborów, czyli biernie zagłosowali za PSL, PO i PIS

paja-cyk
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-09-01 10:39:30
po pierwsze rownie dobrze mozna wogole zlikwidowac szkoly i dac 250zl dziennie na jedzienie dla biednych dzieci. Tylko najpierw sie zastanow co z tymi pieniedzmi lub z pieniedzmi zaoszczedzonymi dzieki temu zrobia ich rodzice. Najpierw trzeba usprawnic dzielenie i wydawanie pieniedzy bo polowa wydaje na szlugi i wodke a nie na dzieci

misiek2004
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-01 14:24:19
Nic nikomu nie dawać! Niech sami sobie zarobią, a nie ja i reszta Polaków mamy dawać...

mietq
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-09-01 09:55:10
Doczepiłeś się religii jak rzep psiego ogona trzynastoletni ateisto. Widać, że wiesz na prawdę wiele o wydatkach naszego państwa, bardzo sprawnie kopiujesz obrazki z internetu i je rozpowszechniasz. Musisz być osobą która naprawdę wie z czym walczy. Tak przy okazji to są psie pieniądze w porównaniu z tym co idzie na pensje dla polityków, lekarzy, urzędników i prawników. Podając przykład: W mojej miejscowości lekarz za jeden dyżur na 24h dostaje 2 tys. na rękę :)

mikmas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-03 14:21:57
Psie pieniądze czy nie - mi nawet zł szkoda wyrzucić w błoto. A dokładnie to się robi przez uczenie tego przedmiotu

shinik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-01 09:01:24
Oczywiście że nie jest w programie nauczania bo w tym pozornie demokratycznym kraju być nie może, przykład z życia wzięty nie udowodnię ci tego bo nie mam jak, ale kiedy uczęszczałem jeszcze do szkoły miałem księdza który wręcz napiętnował osoby niewierzące a w klasie mieliśmy osoby innego wyznania i prawdą jest że wielu księżą w naszym kraju delikatnie się w głowie poprzewracało, od nadmiaru a przykłady można mnożyć oczywiście nie można wszystkich jedną miarą mierzyć bo znam księży którzy naprawdę pełnią posługę z pasją i poświęceniem, sami mając niewiele gdyż gdy tylko mogą dzielą się

orixus
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-09-01 04:51:58
Jak katecheci zbierają 1,8 mld złotych skoro ministerstwo edukacji ma 1,5 mld złotych budżetu?

bamboleo69
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-09-01 02:13:43
a ten bydlak jurek dalej głosi swoje herezje.. ale plusujmy go, to jest schizofrenia. ludzi chorych trzeba głaskac po głowce bo oni i tak nie wiedza ze nie maja racji. ale jego fascynacja ksiezami-pedofilami jest nieco podejrzana.

misiek2004
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-01 14:26:45
Podstawiony pewnie. Albo po prostu idiota.

Samwise_Gamgee
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-09-01 00:42:38
to i tak nic! moja córka ma w gimnazjum 1 słownie JEDNĄ godź biologii, fizyki, geografii w tygodniu, za to religii 2 słowie 2 DWIE godź! indoktrynacja na całego i oczywiście zapomnij że na początku albo końcu zajęć, o nie zawsze pośrodku, żeby nie uczęszczający siedzieli na korytarzu, bo etyki nie ma! w związku z tym pytam od czego są salki przykościelne, skoro moja córka + 6 innych osób szwęda sie po korytarzu w środku zajęć? jak coś sie stanie to kto odpowie?

rafal969696
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-31 23:57:58
ten kraj jest poje..., dlaczego nasz kraj nie zapewnia rodzinom warunków socjalnych jak w innych krajach unii?

kermitttt
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-31 23:18:10
Chyba ważniejsze jest zbawienie, niż pełnu brzuch?! Zresztą, te głodne dzieci chyba mają rodziców?

misiek2004
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-01 14:31:40
Przede wszystkim zestawienie głodujących dzieci z pensjami księży to sk...wo, bo te dwie rzeczy nie mają ze sobą nic wspólnego. Może niech autor sam wyjmie z kieszeni swoją pensję i odda na głodujące dzieci, a nie innych namawia, żeby to zrobili. Poza tym kościół POMAGA potrzebującym.

magda713
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-31 22:23:43
głodne dzieci to wina rodziców ,puzniej rządu i świata ktury na głód pozwala .

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-31 22:34:49
na głud....

alchemik80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-31 22:17:33
Hmmm Dało mi do myślenia W poprzednim roku szkolnym (2010/2011) do szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych, jak podaje GUS, uczęszczało 5,5 mln dzieci i młodzieży (w tej liczbie jest również niewielka grupa dorosłych, którzy korzystali z możliwości uzupełnienia swojego wykształcenia). Z tego trzeba odjąć około 1mln. osób, które nie uczęszczają na religie – wychodzi około 4.500.000 osób. Teraz dzielimy 4.500.000 osób na liczbę osób w klasie która uczęszcza na lekcje Religi, około 15 osób – wychodzi 300.000 klas. Teraz dzielimy tygodnie w roku szkolnym

maciejos78
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-08-31 21:37:25
A czy to czasem nie rudy z trybuny ślubował ze celem jego, pożal się Boże, premierowania likwidację głodu wśród dzieci? Dlaczego autorze tego żałosnego demota nie rozliczysz cynika Tuska, a czepiasz się religii której głównym celem jest WYCHOWANIE dzieci na uczciwych ludzi? Policz ile kosztują cotygodniowe loty z Warszawy do Gdańska, dolicz foteliki Radzia, dolicz tablety oraz bizantyjskie profity dla 460 darmozjadów, a wyjdzie ci nie tylko na likwidację głodu wśród dzieci ale i wśród reszty społeczeństwa.

misiek2004
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-01 14:37:24
Święte słowa :-)

tyminsky727
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-08-31 20:38:54
POLSKA TO KRAJ KATOLICKI I RELIGIA ZAWSZE W SZKOLE BĘDZIE!!! A JEŚLI JEST TYLE DZIECI GŁODUJĄCYCH I RODZIN BEZ ŚRODKÓW DO ŻYCIA TO POLITYKOM NA CZELE Z TUSKIEM JAJA POU...RDALAĆ!!!

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-31 22:36:57
znaczy się WYZNANIOWY???...a religia niech spier*** do sal katechetycznych...a księża niech pracują za "buk zapłacz"....a państwo niech grosza do tego nie dokłada tylko Watykan niech kasę dorzuca...wtedy będzie OK!

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-31 23:58:20
Polska nie jest krajem katolickim tylko świeckim baranie.

Inevera
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-08-31 20:02:03
DOBRZE prowadzona religia uczy zasad i wzmacnia kręgosłup moralny. Ktoś kto przegląda tą stronę ma jakieś wątpliwości, że to jest potrzebne? Zabrzmiało jak przesłanie od Moher Comando, ale nie wmówicie mi, że od niektórych zdjęć tu publikowanych nie robi się Wam zimno. Jakby niektórym mózgi wyżarło :/

paciki
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-08-31 21:11:11
zgadza sie ale może jednak religia mogłaby być w ramach posługi kapłańskiej a nie zapłaty za wykonaną prace. Przecież księża maja multum kasy ze wszystkiego począwszy od chrztu , konczywszy na smierci.

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-01 14:33:33
paciki... następny, który kasy innym zazdrości. Zazdrość to grzech, dziecko :-)

siecino1
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-08-31 19:16:32
w Polsce w 2010 r. było 724.000 urzędników, a ich wynagrodzenie wynosiło 38.348.832.000 zł. To dopiero marnotrawstwo.

Inevera
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-31 20:07:00
Tu się zgadzam.

refael72
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-31 19:15:11
A jakby zlikwidować jeszcze polski i matematykę..

jusef19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-31 17:45:57
komentarz usunięty przez użytkownika

Rolados
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-31 17:27:31
Tya a nie lepiej by było ogarnąć polityke i odsunąć nie których od koryta albo przyciąć je...hmm? Było by to lepiej i dla nas i dla naszych kieszeni.

SantaFaust
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-31 17:22:44
Szkoły powinny być całkowicie prywatne. Oznacza to również, że to właściciel szkoły decyduje czy jest w niej religia czy nie. I wtedy nie ma problemu.

solariss
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-31 17:22:19
Po pierwsze, skąd ty bierzesz takie informacje? Przecież to brednie wyssane z palca. Po drugie: wykorzystywanie głodujących dzieci do oczerniania religii i katolików jest na poziomie hieny. To nawet nie jest chore. Ja po prostu nie wiem już jak to nazwać...

seban271
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-31 16:36:30
JUREK1102 TO CIAPATA :)

Pingwin001
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-31 16:22:46
Kurcze nie ogarniam tego hejtu 1. Jeśli jesteście tacy katoliccy to wasza religia, nakazuje wybaczać, nastawiać drugi policzek, pomagać itp, a tu co jad, nienawiść i obelgi, no piękni z was katolicy, niestety tylko z nazwy .... 2. Polska jest państwem świeckim, w związku z tym osobiście nie życzę sobie aby z moich (niewierzącego) podatków finansować jakąkolwiek religię, w tym wliczając katolicką. 3. Skoro jest tylu prawdziwych katolików niech się opodatkują na kościół i tyle (5% rocznie czy coś) a kościół niech się tymi pieniędzmi operuje, nie ma problemu.

zabijasty_return
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-31 17:48:31
Masz całkowitą rację

maciejos78
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-31 21:42:24
Chętnie uzupełnię braki w twojej wiedzy: 1 Przed wybaczeniem ma być zadośćuczynienie 2 Polska tez jest krajem demokratycznym, a większość stanowią katolicy, więc w ramach demokracji samostanowią prawo 3 Kościół jest opodatkowany - każdy proboszcz odprowadza podatek zależny od ilości parafian Jakie masz jeszcze pytania?

Pingwin001
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-31 22:16:11
synku liczne, gdyż 1. Zadośćuczynienie to ci w sądzie mogą przyznać, Twój papież mówi mądralo o tolerancji ale polska hierarchia i "prawdziwi" katolicy wiedzą lepiej ... 2. Polska jest krajem świeckim z rozdziałem kościoła od państwa, nie pasuje ci? to się wyprowadź do Watykanu, to kraj w pełni katolicki 3. Kościół nie jest w praktyce opodatkowany, od parafian to proboszczów biskupi opodatkowują, państwo bierze na gębę nędzne grosze, biorąc za dobrą monetę każdą niesprawdzalną deklarację

maciejos78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-31 23:50:43
Per "synku" to możesz zwracać się do swoich dzieci, jeśli masz dość jaj (nie jąder) żeby je posiadać. 1. Zadośćuczynienie jest warunkiem sakramentu pokuty i nie myl tolerancji z akceptacją, to są zupełnie rożne rzeczy 2. Czy chcesz powiedzieć, że demokracja jest cacy jak "my was", ale jak "wy nam" to już jest be? Kto ma większość stanowi prawo, to takie proste. 3. Księża płacą podatek zryczałtowany tak samo jak osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, wysokość ryczałtu ustala US w zależności od liczby mieszkańców (od ciebie też) parafii. Poczytaj, doucz

Pingwin001
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-01 13:52:03
Jesteś synem kościoła nie? No to synku. Ja nie mieszam sakramentów z tym co naucza religia i jaką drogę wiernym wytycza, tobie niestety to się miesza. Ad demokracji, chcę powiedzieć, że demokracja jest dla wszystkich a nie tylko dla wybranych a i to w ramach ograniczeń narzuconych przez prawo a przede wszystkim konstytucję. i ad ostatniego, cytuję "Statystyczny proboszcz płaci obecnie 344 a wikary 259 zł. kwartalnie" to jest podatek? Miesięcznie mi więcej z pensji potrącają choć nie zarabiam nawet średniej krajowej ....

kurkawodna303
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-31 16:22:22
Skoro chcą głosić słowo Boże niech robią to za darmo lub za "co łaska". Cóż teraz czują powołanie, ale do pieniędzy...

jusef19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-31 18:35:58
komentarz usunięty przez użytkownika

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-01 14:44:09
To idź teraz do swojego szefa i powiedz mu, że od dziś nie musi ci płacić, albo niech płaci "co łaska". Jak wszyscy to wszyscy.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-31 16:17:44
W kosciele niech porządek zrobi nasz Papież poucina pensyjki i wyczysci szegi z pedofilii i innych pedalskich zboczenstw! Wtedy bedzie tak jak byc powinno!

sebek110874
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-01 16:24:51
komentarz usunięty przez moderatora

kudzik1902
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-31 16:14:37
No wlasnie kretyn ktory to wstawil zamiast na internecie mogl w tym czsie zrobic 20 kanapek i przejsc sie po miescie i oddac tym niedozywionym dzieciom ale po co lepiej hejtowac ludzi wierzacych... tylko gdyby nie ta wiara pierdol*na cio*o to bys do dzis w komunie zyl... Ale co jakis popapraniec moze wiedziec o historii Polski

seban271
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-31 15:54:17
HMMMM MAM GDZIES RELIGIE ALE ZALATUJE MI TU ISLAMSKA PROPAGANDA MOZE ZLIKWIDUJEMY DOCHODY DLA OBCO KRAJOWCOW KTÓRZY SIE UNAS UCZA BO NP TAKI CIAPATY DOSTAJE 1860 ZL ZA TO ZE ROBI STUDIA W POLSCE I ZOBACZCIE ILE OBIADOW MAMY DLA DZIECI Z TAKIEGO JEDNEGO TURASA ----NIE MOZNA ZABIERAC PRACY POLAKOM ZABIERAJMY PIENIADZE CUDZOZIEMCA KTORZY ZERUJA NA POLSKIM KRAJU!!!!!

zbysiula154
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-31 15:49:53
To twoi lewadzcy przyjaciele Donald Debil, Rozbujnik Rostowski, Pajac Palikot i inni zjadają posiłki tym dziecią. Bo ta religia stworzyła ciwilizacje w której żyjesz, a twoi w/w kumple ją niszczą i cofają nas o dekady skąd to wiem bo pojawiają się takie psełdo oświecone durnie jak ty

turbo-mx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-31 15:30:12
to nie jest portal dla poważnych tematów, a wystawa durnych ryjów z głupimi minami i miejsce, gdzie wylęknione smarkacze mogą kozaków w doborze słów odgrywać i to jest właśnie wiocha. A to że na religie (wszystkie) idzie mnóstwo kasy to jest jasne i nikt nie wrócił z za jordanu aby to wszystko potwierdzić, ze ten drugi świat istnieje

kastus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-31 14:41:03
To ilu tych katechetow jest, skoro zarabiaja rocznie, lacznie 1,8mld?

darus1000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-31 14:37:54
To jest ATAK na kościół katolicki. Przecież wszyscy doskonale znają wyniki najnowszych badań amerykańskich uczonych " Dzieci chodzące na religię nie czują głodu " .

molotow85
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-08-31 14:27:41
Masakra, sam jesteś wiochą wstawiając coś takiego!!! Lewak i tyle.

ZygmuntIIIWaza
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-08-31 14:11:12
Religię zostawmy w spokoju. To politykom trzeba obciąć budżet.

admin1944
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-08-31 17:13:57
TO RACZEJ OBCIAC LBY TAK MYSLACYM JAK TY CIAPATY XIV WIECZNY KATOLU - POLITYKOM TEZ ALE NARAZIE BUDZET .

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-01 14:49:34
admin1944, po jakiemu ty piszesz? Nic nie rozumiem.

ZygmuntIIIWaza
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-01 14:56:49
admin1944 szkoda, że twój stary nie uważał na wychowaniu do życia(przy temacie z zabezpieczeniami) tak samo jak ty na historii.

MinorumGentium
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-08-31 14:02:55
Populizm w czystej postaci. Może jureczek przestaniesz kupować alkohol, opłacać internet, chodzić do kina i korzystać z telefonu? Na co ci takie bzdury? Za zaoszczędzone pieniądze mógłbyś przecież nakarmić jakieś dziecko. Wchodzisz w to?

byk1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-31 13:33:51
Do "Undef"- Po pierwsze w 21 wieku należy znać ortografię i wiedzie jak prawidłowo pisze się słowo kościół. A tak poza tym to nie rozumiem czego złego naucza kościół, że nie wierzący w nic poza żądzą pieniądza, bo w to tak naprawdę wierzą ateiści jak ty, z taką agresją podchodzą do chrześcijaństwa. czyżby kierowała tobą zazdrość, że jest grupa ludzi która potrafi się zjednoczyć, a ty jesteś tak naprawdę sam ze swoim przerośniętym ego?

duszekv
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-31 13:11:05
Dobrze dobrze tylko zamiast 1.8 mld na katechetów państwo wyda na etyków bo przedmiot jest zamienny nie chcesz na religie musisz na etykę

antony
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-31 13:07:58
Zaginiony grobowiec Jezusa najlepiej wszystko łykać co masoneria i lewica powie rewolucja francuska zaczęła sie od wypędzenia jezuitów Francuskojęzyczne gazety, czytane w całej Europie, prezentowały tylko antyjezuickie materiały odpowiednio spreparowane przez ludzi markiza. W sierpniu 1762 roku parlament wydał dekret o rozwiązaniu Towarzystwa we Francji. a potem zajęli sie reszta kościoła

Undef
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-08-31 12:59:49
komentarz usunięty przez moderatora

wilokalaczyca
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-31 12:34:39
Polikwidować szkoły, wybudowac Macdonald'sy!! Historia, poslki i matematyka też są zbędne. Budujmy wpólnie naszą przyszłość-lud nie myślący a kupujący!!!

Pinki20
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-31 13:28:13
Taaa ciekawe jak na lekcji ma sie skupic taki maluszek ktory juz kilka dni nie jadl cieplego posilku.Myslisz,ze ile zapamieta z ,,katechezy'' ??? niech szkola przeznaczy te fundusze dla niedozywionych dzieci,lekcjie religi niech zlikwiduja a w ramach tego niech ksieza-przewodnicy duchowi(z powolania)nieodplatnie udzielaja tych lekcji.Nie musi byc w klasie,moze byc w parku nie daleko szkoly,ksiadz nie musi opowiadac bajek o szatanie.Niech pogada z dziecmi o tym co realne i o tym co je otacza...noo ,ale taki ksiadz zgarnie wiecej niz katecheta!!!

Zygus123
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-08-31 12:26:45
Skąd takie gówno wzięło się na głównej? Co jak co ale religia w szkołach jest bardzo potrzebna patrząc na to jak zachowuje się gimbaza. Gdy trafi się na dobrego katechetę to naprawde może dużo zdziałać. PS: zamiast wstawiać takie gówna mogłes zamiescić pensje polityków i ich luksusy i ich zarobki porownać do potrzebnych pieniędzy aby wyżywić głodne dzieci.

AnonymousPolska
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-08-31 12:19:26
Ch.ujowa ta wstawka co tu dużo mówic

numa
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-08-31 12:17:08
Żałosne, infantylne, powielone 100X palikocie gówno.

kitowiecs
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-08-31 11:54:48
jurek ty sam jestes niedozywiona kure..wka

irek285
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-08-31 11:48:18
Religia wpaja ludziom jak powinno wygladac normalne zycie,szanowanie jeden drugiego.Bez tego byl by jeszcze wiekszy chaos.Zastanowcie sie co pisecie.Choc dzis juz to sie ma nijak do rzeczywistosci.Bo trzecia wojna swiatowa bedzie wojna pomiedzy religiami zerezzta juz sie zaczela.

DreamingOutLoud
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-08-31 11:40:32
co za glupia ateistyczna kampania na temat czego ?

lukas81
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-08-31 11:31:09
To samo można powiedzieć o każdej innej lekcji np. historia po co nam wiedzieć co było kiedyś tylko teraz się liczy może biologia co nas to obchodzi a plastyka, muzyka niech idą na kółka. Co do religii nie chcą chodzić niech nie chodzą tylko wtedy żadnych sakramentów czy to komunia czy bierzmowanie już później i też bez ślubu kościelnego. Nikt nikogo na siłę nie trzyma w kościele nie chce niech złoży akt apostazji i po kłopocie

sebkop
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-08-31 11:40:14
Bo to nauka, kultura, a nie sf jak w przypadku religii. Kto chce niech chodzi na religie, ale niech jej nauczanie odbywa się tam gdzie jej miejsce...przy kościołach. Niech wprowadzą religioznawstwo, na pewno to będzie bardziej ciekawe.

sebkop
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-31 11:22:01
Niech ktoś mi powie, ze mamy państwo świeckie:lol: Religia, nie jest niby nieobowiązkowa, ale jak ktoś chce wybrać zastępczy przedmiot, to nie ma opcji. Sam pamiętam jak na początku wyglądały lekcje religii, zajęcia w jakieś sali przy kościele, nikt nie płacił księdzu za lekcje, bo to jego obowiązek. W średniej i tak każdy miał religie w dupie, tak jak tu pisze większość, ciał tylko było na lekcji, często nawet ciało z wc nie wracało na lekcje :lol: Polacy są tacy pobożni, tak przestrzegają przykazań......tak samo jak prawa jak im pasuje tak się robi.

Steel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-31 11:16:19
Religia w szkole to tolerowana forma łamania separacji państwa Polskiego od religii. W Polsce nie uwzględnia się woli obywatela alby jego podatki nie szły na wiarę do której nie należy (np. prawosławni, żydzi i inne wyznania płacą za katolickie programy w publicznej TV)

benq51
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-08-31 11:14:01
komentarz usunięty przez użytkownika

pigbull
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-08-31 10:50:37
jurek1102 mam racje masz duzy pociag do dzieci sadzac po postach ktore zamieszczasz...

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-08-31 11:31:13
Dobrze że pedofile mają w tobie takiego zajadłego obrońce.

pitbull33
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-08-31 10:33:57
Oczywiscie religia powinna wrócić do salek katechetycznych przy kościołach. Kto będzie chciał to będzie chodził. Tylko widzę już te lamenty jak Ci co nie będą chodzić nie dostaną komunii, albo Kśiądz im nie da ślubu kościelnego. Mszy nad trumną nie odprawi. Bo większość która tu jedzie na kościół swoje dziecko do komuni będzie chciało posłać. Jak Mamusia czy tatuś umrze to pójdzie do księdza żeby msze odprawił. Ciekawe dlaczego wtedy tacy świeccy nie jesteście...

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-31 16:20:53
O, kolejny który zna mnie lepiej niż sam ja. Jakoś nie widzę żebym miał dziecko do komunii odprawiać czy brać ślub kościelny, skoro nie wierze a przede wszystkim nie chcę mieć z KK nic wspólnego.

pitbull33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-01 18:06:58
Na wojnie i na łożu śmierci, mało jest ateistów...

mephinx
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-31 10:33:00
Po co ta gadka wogóle ? Religia nie jest obowiązkowa, więc w czym problem nie chodzić ? Inna sprawa, że religii powinni uczyć tylko księża (od tego przecież są ?!?!), a jeszcze inna, że powinni robić to bezpłatnie (od tego przecież są ?!?!).

Steel
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-31 11:18:34
Po to że mimo, że jest nieobowiązkowa to podatki ludzi o innej wierze niż katolicka bądź bez żadnej wiary idą na lekcje religii, programy typu Ziarno, KUL itd.

pablopablosz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-31 10:20:46
Skąd pochodzą dane na temat zarobków katechetów?

Komsomolec
    Ocena: -12 (glosow:18)
2013-08-31 10:18:14
komentarz usunięty przez użytkownika

drLOUBTCH
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-08-31 10:20:59
komentarz usunięty przez moderatora

mephinx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-31 10:40:09
Należałoby jeszcze uwzględnić w tych statystykach, że najwięcej gwałcących to mężczyźni i 100% zgwałconych nie chciało tego... Statystyki rodem z gazety codziennej "Fakt"

kastus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-31 14:44:04
Trudno, zeby dokonywali tego muzulmanie czy ktokolwiek inny, skoro za katolikow wg badan z 2012 roku, uwaza sie 93% Polakow. Sila rzeczy dokonuja najwiecej przestepstw wiesniaku.

zelus82
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-08-31 10:12:24
Gadacie o islamie o kretynach muzułmańskich, a nie mamy ich tylko w kraju dzięki kościołowi....Tak już dawno każdy miałby dywanik w domu i klękał do Allacha...Bo bogaci Szejkowie kupili by tą biedną Polskę...Religia w szkole jest potrzebna, ale niektórzy z was zrozumieją kulturę kościoła dopiero wtedy gdy go zabraknie....

Komsomolec
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-08-31 10:26:45
komentarz usunięty przez użytkownika

DkNG
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-08-31 10:33:27
zelus nie ważne czy sie wierzy w allaha, jezusa, jahwe, diablo, super-sayana czy latającego potwora spaghetti - wiara to kwestia osobista. Problem zaczyna sie wtedy gdy próbujesz narzucac innym swoją religie bo nie możesz znieść że wierzą w coś innego niż ty (albo w nic). Religia jest jak fjut - mozna jakąs mieć, moiżna być z niej dumnym ale nie machajmy nią innym przed nosem i nie wpychajmy dzieciom do gardeł

drLOUBTCH
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-31 10:08:46
komentarz usunięty przez moderatora

WyrwiDup
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-08-30 01:22:25
nie wiem czy kogos to obchodzi ale wlasnie sie zjaralem tak i mam z tego niezla beka a tak wgl to postanowilem zminusowac ten obrazek bo ja lubie religie a dzieci nie

fantazyyja123
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-30 01:24:08
miałeś nie jarać..zyebie..-.-

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-08-30 01:29:11
Prawdziwy katolik :)

fantazyyja123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-30 01:32:02
przecież to troll :D

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-08-30 01:36:10
Skoro ważniejsza jest dla niego religia od dzieci to znaczy że katolik

jurek0112
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-30 10:58:50
komentarz usunięty przez moderatora

fantazyyja123
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-30 00:05:54
Leżę w łóżku i mam zimne stopy..dziiiiiwne, no nie??

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-30 00:10:02
Za dużo lodów :)

fantazyyja123
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-30 00:13:49
:D właśnie jadłam :) Dobrze mówisz..gdzie te kamery? :)

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-30 00:19:33
Ja też właśnie jadłem. Krówkowego

fantazyyja123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-30 00:25:17
a ja z adwokatem, synchronizujemy się? :D

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-30 00:28:41
Chyba adwokatowi :)

fantazyyja123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-30 00:37:36
jurek, bez podtekstów..ja jestem bardzo grzeczna!

omen100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 00:41:56
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 00:44:28
Ja żre a fanta ... :)

fantazyyja123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-30 00:44:31
To cooo, ale dobre :D

omen100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 00:47:34
komentarz usunięty przez moderatora

fantazyyja123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 00:48:44
jurek1102 jes gupi..

fantazyyja123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 00:50:36
i omen jes gupia, no na bank cieplejszego niż Ty jesteś omenka :D

omen100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 00:54:15
komentarz usunięty przez moderatora

fantazyyja123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-30 00:58:10
Wiesz jak teraz wyglądam? Tak jak na tym linku który przed chwila dodałam!! Juz się mozesz zacząć bać :D

omen100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 01:02:50
komentarz usunięty przez moderatora

fantazyyja123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-30 01:05:14
Nie prafffda..ej tęsknie za bezosobowym..:( głuuupi, po co mnie zostawiłeś samą na tym złym , bezwzględnym swiecieee...whyyyyy????

omen100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 01:15:01
komentarz usunięty przez moderatora

fantazyyja123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-30 01:18:04
błehehehehehe :P widzisz nie podskoczysz mi..:P ssij

omen100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 01:26:14
komentarz usunięty przez moderatora

fantazyyja123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-30 01:30:30
już wiesz komu adminn ssie? Buhahahah

omen100
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-30 01:32:19
komentarz usunięty przez moderatora

fantazyyja123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 01:36:51
Ale my przecież i tak to robimy..-.-

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-30 01:41:39
Bawić się cipkami ?

omen100
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-30 01:43:28
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 01:47:29
Chce popatrzeć

fantazyyja123
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-30 01:53:22
nie, nie masz ci.pki nie należysz do naszej paczki :D ej omen, jakby on widział co my piszemy na fb, to byłoby dopiero "fap, fap, fap" :D

omen100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 01:54:47
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 02:07:43
Już to robię :)

fantazyyja123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-30 02:11:14
fap fap fap jurek nie zachlap klawiatury..

omen100
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-30 02:15:51
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-30 02:17:42
Jestem twardzielem......................

jurek0112
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-30 10:57:45
komentarz usunięty przez moderatora

WyrwiDup
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-30 14:14:34
to daj te stópki ogrzeje je ;))

david.brian.35175
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-30 17:43:04
Swiety Pankracy, co to za perversje???!!!! Fanta, Omenka, do garow, a potem na msze, a wczesniej do spowiedzi. Jak z wakacji wroce, to po tylkach dostaniecie i sie wam odechce takich zbereznych mysli miec. Zabawy cipkami, slyszane rzeczy... :)))

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-31 18:57:43
masło.

sowikZpl
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-08-29 21:22:19
Nie ma już gdzie szukać oszczędności bo ważniejsze od nauki Religi jest dieta dla więźnia czy posła, mam już dość takich absurdów to jest po prostu prześladowanie chrześcijan!!!

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-08-29 21:36:16
sowik ty to tak na poważnie czy sobie jaja robisz ?

Steel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-08-31 11:23:28
Hahaha! Biedni chrześcijanie przecież nigdy nikomu nic złego nie zrobili i są w mniejszości i się biedakom ktoś dokucza ;(

numa
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-08-29 20:52:12
O! Wraca seria "a mogli dać na głodne dzieci"? No to nędza intelektualna w pełnej okazałosci.

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-08-29 22:11:18
Coś mnie ostatnio od Palikociego ścierwa nie wyzywasz. Czuje się podle :)

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-08-29 22:16:17
Jurek słyszałam dzisiaj że Palikot zmienia nazwę partii, wiesz może na jaką, bo nie powiedzieli :)

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-29 22:21:34
Partia Pedałów. Analny Jurek ma etat jak w banku, jak tylko skończy gimnazjum.

numa
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-08-29 22:27:30
Nowa nazwa to"Gabinet Osobliwości". Celem partii będzie zdobycie 50% poparcia wśród widowni cyrków. Jest wolne miejsce na listach wyborczych dla baby z brodą (z jajami już mają).

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-29 22:33:33
No to numa jest dla ciebie miejsce. Od dziś koniec z goleniem :)

numa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-29 22:59:31
Dla ciebie nie ma. Pederastę już mają.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-08-29 23:17:08
Ale dla ciebie numa jest. Ktoś musi występować w obronie pedofilskiej mniejszości.

numa
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-08-29 23:31:42
Na wnioski o legalizację pedofilii przez palikociarnię jeszcze musimy poczekać. Teraz trwa przygotowanie gruntu przez takich pożytecznych idiotów jak ty.

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-08-29 23:59:37
numa ale twój kościół jest legalny więc czekasz próżno.

numa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-30 15:27:51
Nie rozumiem tej palikociej gadki. Proszę jaśniej.

adolfoch-1
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-29 18:37:46
komentarz usunięty przez moderatora

murinforte
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-08-29 19:43:17
Ale słodkie :)

przesmieszne
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-29 19:46:29
gdy czuję słodycze to kwicze

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-31 19:02:09
Cześć ferdal ;)

fantazyyja123
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-08-29 15:36:16
Hmm..Religia jest i tak zawsze traktowana jako luźna lekcja, do kręcenia beki, bądź odpisania zadania..Myślę że jeszcze do szóstej podstawówki, te dzieciaki coś tam uważają na katechezie, ale potem..Sama pamiętam co się wyrabiało :D

freedom80
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-08-29 15:40:46
i dlatego nie ma sensu sztucznie podtrzymywać tego przedmiotu w szkołach świeckich. Są ważniejsze wydatki.

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-08-29 15:47:41
To tylko Twoje zdanie, freedom. Sa wazniejsze wydatki, ale jest i komu odjac, a wieeeeeluuu ludziom religia w szkole nie przeszkadza, a juz zabojcy w wiezieniach, ktorzy rowniez zyja na koszt podatnika sa na pewno mniej przydatnymi osobnikami niz katecheci.

dedede66
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-08-29 15:49:28
Aha! Od kiedy 162 tys. to okolo 220 tys.? Jakies dziwne przyblizenie. Nie wiem co mialo na celu.

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:19)
2013-08-29 15:52:48
Myślę, że nie tylko moje... poza tym deduniu co jest istotniejsze - opowiadanie dzieciom bajek i nauka nienawiści czy wyżywienie dla więźnia? Nie zrozum mnie źle, wiem, że wydatki na więźniów są za wysokie, ale uważam że są ważniejsze niż przedmiot religii... religia powinna wrócić do budynków kościoła i niech sobie wierzący sami opłacają katechetów, którzy moim zdaniem nie powinni pobierać za to opłaty...

ferdal
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-08-29 15:53:55
Mnie religia w szkołach nie przeszkadza, przeszkadza mi że muszę za to płacić.

fantazyyja123
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-08-29 15:56:45
Myślę że już w gimnazjum, powinny te dzieciaki sobie chodzić do kościoła na pogadanki. Przynajmniej chodziliby ci co naprawdę chcą. Bo tak naprawdę 90% robi sobie jaja na religii..

tub00sh
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-08-29 15:57:59
Teraz to przysrałaś Free po całości. Wyżywienie dla więźnia ważniejsze? Z jakiej mańki? Więźniowie powinni sami pracować w pierdlu na żarcie, nie pracuje - zdycha, proste. Sam fakt, że w pieniędzy podatników taki zapity kryminalista ma dostać ziemniaczki i zupkę za friko jest PORONIONY.

dedede66
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-08-29 15:58:40
To sa bajki dla Ciebie i Tobie podobnych. A zadnej nienawisci mnie tam nie nauczyli. Wrecz przeciwnie. Jezeli micha dla mordercy ma dla Ciebie wieksza wartosc, to ja absolutnie nie mam juz nic do powiedzenia. Bo moim zdaniem powinni orac glebe w pelnym sloncu do samej krwi, zeby zarobic 50 gr na bulke, a nie zyc z pieniedzy swoich ofiar i ich rodzin.

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:16)
2013-08-29 15:59:38
Bardziej chodziło mi o to że bez religii można przeżyć, a bez wyżywienia nie... wiesz potrzeby, fizjologia, te sprawy...

tub00sh
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-08-29 16:04:14
Podpisuję się pod postem dedego wszystkimi swoimi pięcioma kończynami.

przesmieszne
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-08-29 16:15:06
każdemu wg potrzeb dla jednego jedzonko dla innego strawa duchowa a jeszcze dla innego i jedzonko i strawa duchowa, a religia została wprowadzona do szkół w wolnej Polsce przez naszych przedstawicieli wybranych w wolnych wyborach

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-29 16:36:02
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-08-29 16:37:38
Free, chodziłaś na religię? Uczyli na niej mowy nienawiści?

jurek1102
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-08-29 16:40:34
dede kocham cię jak garbatego brata ale czasem to różaniec przesłania ci zdrowy rozsądek.

jurek1102
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-08-29 16:47:57
Gosiu ale Free to jest stara Locha i na religię to chodziła 20 lat temu. Dziś niestety na takich lekcjach uczy się nietolerancji i nienawiści.

fantazyyja123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-29 16:49:26
nie pamietam zeby na religii było coś o nienawiści, pamietam że coś tam o jakiejś czystości przedmałżeńskiej (nie wiem co to) I takie tam, ale o nienawiści chyba nic nie było :D

malgolina
    Ocena: 23 (glosow:87)
2013-08-29 17:07:24
A umiesz Jurek podać przykład z życia wzięty, gdzie na lekcji religii katecheta mówi o tym aby np. krytykować i nienawidzić wszystkich niewierzących, nie chodzących do kościoła, ateistów, homoseksualistów? Nienawiść jest w programie nauczania religii?

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-08-29 17:12:16
Gosiu a nawet w szkole mojego syna... Namawianie dzieci by nie rozmawiały z tymi co Boga nie kochają czy przestrzeganie przed wizytami u kolegów którzy na religie nie chodzą. Ja się ostatnio dowiedziałem od poyebanej zakonnicy że czcze szatana i nie powinienem dziecka wychowywać.

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-08-29 17:14:15
Przykładów jest dużo tylko wy to wolicie bagatelizować albo jak mój garbaty kolega dede temat na więźniów zmieniać.

fantazyyja123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-29 17:17:56
To nie wina programu nauczania religii, ale owej zakonnicy..fanatyczka jakaś. A czcisz szatana? :D Mogłeś jej powiedzieć że skoro w Boga nie wierzysz, to to jest jednoznaczne z tym ze i w szatana tez nie.

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-08-29 17:20:13
fanta kk od zawsze prześladował niewiernych i w tym temacie wiele się nie zmieniło.

fantazyyja123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-29 17:23:40
czujesz się przeze mnie prześladowany?? :D

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-08-29 17:25:03
To trafiłeś, tak jak Fancia pisze, na jakąś fanatyczkę, pomyloną i opętaną zakonnicę. Trzeba iść do kuratorium oświaty, w końcu oni też chyba o czymś decydują skoro religia jest w szkołach, i opowiedzieć co gada pomylony człowiek. Nikt o zdrowych zmysłach nie wygłasza prywatnych opinii, jeśli ma się trzymać programu nauczania. W szkole u mojego syna, jest również zakonnica, która uczy dzieciaki religii, to ciepła, wesoła, miła pani,którą dzieci lubią, opowiada historyjki i uczy religii. Widzisz, nie wszędzie jest tak samo. Ja bym poszła do dyrektora lub kuratorium, gdyby do mnie ktoś....

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-08-29 17:25:04
Jurek mi to się czasem wydaje że powinieneś się przeprowadzić w inne miejsce, bo tam gdzie mieszkasz jest jakoś dziwnie.. Moja młodsza siostra spędza wiele czasu w koście, chórki, ERM , czy jak to sie nazywa itp. I wiele razy byłam w tym kościele dla niej i jak już słuchałam co księża mówią to wiele razy mówili , że Bóg kocha wszystkich i żeby każdego tak samo traktować, bez wyjątków i często to powtarzają. Ale nie wiem może parafia mojej siostry jest z jakiejś Utopii :) A co do więźniów to podpisuje się pod Dedim i Tub00shem wszystkimi 7 kończynami

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-29 17:26:08
..tak powiedział. Zwłaszcza zakonnica ucząca religii.

Rexik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-29 17:30:37
Nie chce mi się was czytać..ale BYNAJMNIEJ TubOOsh ma rację.

dedede66
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-08-29 17:32:12
Ekhem...Nie jestem zaden garbaty, a temat sie jak najbardziej trzyma kupy, w przeciwienstwie do waszych wypowiedzi, ktore ciagle do znuzenia, kierujecie w jedna strone. Jeszcze 5 lat temu chodzilem na religie i o zadnej nienawisci nic nie slyszalem. T

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-08-29 17:32:29
Gosiu zgłaszałem do dyrektorki i wielki chvj to dało bo dyrektorka tego gówna tknąć nie chce. Ale rzeczywiście w jednym Łódzkim gimnazjum był katecheta którego dzieciaki uwielbiały. Był tak ciepły i miły dla dzieciaków że aż go doceniono i 3 lata dostał :)

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-08-29 17:34:53
dede ale krótka piłika.. Czy twoim zdaniem lekcje religii powinny być opłacane z budżetu państwa ?

fantazyyja123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-29 17:38:31
Tubuś jest nojprzystojniejszy ze całej wsi! :D :D :D No i co juras?? A wśród policjantów nie ma pedofilów? W każdej klasie, nacji, narodowości, i zawodzie oni są. Tyle że ksiądz pedofil, czy katecheta razi po stokroć bardziej, bo to jakby zawód który ma budzić społeczne zaufanie..Więc piętnujemy to głośniej.

lucy123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-29 17:39:20
JURAS NIE IGNORUJ MNIE!

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-29 17:46:36
Nie lubie cie lucyna bo ty wszystkim rozgadujesz że mi łechtaczka cuchnie :)

fantazyyja123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-29 17:47:34
Sorry Tubuś, chciałam to napisać wyżej o dede..machnęłam się, ale Ty też jesteś całkiem całkiem..akhhhmmm :D

tub00sh
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-08-29 17:48:37
Ja również chodzilem na religie i chociaz był to czas spozytkowany bezwartosciowo (nie licząc np odpisania zadania na matme lub gadania z kumplami, bo to moge robic poza szkołą) to nienawisci mnie tam nie uczono raczej. Dla mnie religia to była taka 45 minutowa przerwa w szkole.

lucy123
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-08-29 17:49:37
Możesz mnie nienawidzić ale mnie nie ignoruj :D

fantazyyja123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-29 17:53:18
Lucka już teraz wiem dlaczemu Ci tak z ust cuchnie :D

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-29 18:00:40
Odpowiadam jurkowi, bo zescie tu zrobili straszny kipisz. Powinny, ale powinno sie na nich wiecej uczyc na temat innych religii, nie tylko tej dominujacej w naszym kraju.

lucy123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-29 18:07:11
I nazwać to lekcją teologii a nie religii, taka ogólna wiedza na ten temat. Dede jesteś taki mondry, chyba doide zaras :>

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-08-29 18:18:44
Lucy, tez mi imponujesz. Zdumiewa mnie jak Ty trafiasz takimi grubymi paluchami w takie malutkie klawisze??? Przez to wszystko, dzisiaj juz trzy raz wystrzelilem na Twoj avek. Mam nadzieje, ze mi wybaczysz?

tub00sh
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-08-29 19:18:03
Dość tej pretensjonalnej kokieterii! Wypnijta mi się teraz wszyscy, będziemy się chędożyć!

przesmieszne
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-08-29 19:42:35
a kto niby ma być tym chędożącym?

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-08-29 22:29:52
Free, zdejmij te cycory z ekranu, bo sterczą tylko wtedy gdy wiszą. A ty jurku analny jesteś satanistą a nie ateuszem, bo ateista ma wyebane na kościół i Boga a ty zwalczasz i mącisz jak opętany. A dede i tubosz mają moim zdaniem rację. I nadszedł czas, że plusuję tubosza, niesłychane:)

jurek0112
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-30 10:54:10
komentarz usunięty przez moderatora

Kazzadorrkazz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-31 18:29:49
"A umiesz Jurek podać przykład z życia wzięty, gdzie na lekcji religii katecheta mówi o tym aby np. krytykować i nienawidzić wszystkich niewierzących, nie chodzących do kościoła, ateistów, homoseksualistów?" Hm, może to nie do mnie, ale u mnie w drugiej klasie gimnazjum ksiądz wyraźnie mówił, że ateiści są zbyt głupi żeby uwierzyć i nie obchodzi go, jeśli kogoś tym obraził. Serio.

lobuzie
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-08-29 13:11:59
W całej poczekalni na jedną stronę jest minimum jedna wstawka o islamie, stop islamizacji itp. z kilkudziesięcioma okejkami, ale na własną religię i jej naukę najeżdżacie. Jak chcecie bronić się przed islamem w takim razie?

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-29 13:20:20
A co ma piernik do wiatraka ?

beeveer
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-08-29 13:46:31
jaką własną religię? jako patriota sram na katolicyzm, który na ten kraj sprowadzał same nieszczęścia. tylko jakoś na historii nie usłyszymy, co wielcy polscy politycy sprzed 1945 (no przesadzam, ale ci lepsi) mówili na temat ruchania polski przez watykan.

acer326
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-29 13:55:34
Ło matko,ale bzdury-jaką"własną religię"?Każdy ma taką jaką chce wyznawać-jedni wieżą w Boga,inni w Allaha,a jeszcze inni w mamonę.Czy uważasz,że w naszym betonowym katolickim kraju jest podatny grunt na Islam???

tub00sh
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-08-29 16:01:27
Nie ma potrzeby bronienia sie przed islamem bo takowy nam nie zagraża, przestańcie łykać te propagandę. To że w Niemczech (kraju bogatym i gwarantującym leniom dostatnie życie) oni są plagą, to nie znaczy że u nas choćby trochę ich zjedzie.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-29 17:26:03
tubi ma racje.

tub00sh
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-08-29 17:52:37
Jak zawsze ;].

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-29 21:54:29
No w porywach :)

sowikZpl
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-29 12:26:03
Nie jest nauka? A z tym że lepiej by było jak kiedyś na plebani to bym się zgodził. Dzieci chodzą głodne? A ile ludzie wyrzucają żywność do śmieci .

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-08-29 12:39:33
A co ty bajki o Jezusie za naukę uważasz ? Co ma do tego wyrzucanie żywności ?

liszka91
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-08-29 12:43:06
W naszym kraju lepiej wyrzucić bo jak chcesz dać biednym z dobrego serca to podatek od darowizny Ci wlepią.

jurek0112
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-08-30 10:56:42
komentarz usunięty przez moderatora

Dave2024
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-08-29 12:21:36
True story. Na główną z tym, niech ciemnogród widzi!

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-29 12:30:57
Takie rzeczy na główną nie trafiają.

mlw1488
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-29 12:44:49
nic co ma wiecej niz 20 literek nie trafia na glowna, zrob wersje komiksowa.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-08-29 13:12:20
Zawsze jest szansa że na główną będzie wrzucał ten admin co nie potrafi liczyć :)

mlw1488
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-08-29 13:20:35
nie umie liczyc, wiec nawet nie zacznie- archiwum!;)

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-08-29 13:26:29
Ale pisać potrafi bo sam dodał tytuł do tego absurdu :)

King_Midas
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-08-29 15:49:09
jurek,to trafi,jak będzie trzeba to pomodlę się za Admina

tub00sh
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-08-29 12:17:23
Ale wy pi3rdolicie! Pomniki papieża budować a nie bachorami sie zajmowac!!!

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-08-29 12:20:06
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-29 12:21:32
Papieża i innych Jezusów :)

tub00sh
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-29 13:11:48
E tam, olać Jezusa, papież ważniejszy! Bo nasz! Kcemy wincy pomnikuf!!!

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-29 13:35:37
myślę że trzeba nadrobić stracony czas i postwić WIĘCEJ POMNIKÓW PREZYDENTA TYSIĄCLECIA!!!!!.....czyli BETONOWA KACZKA na każdym skrawku zieleni...

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-08-29 13:40:57
To Wojtyłek z kaką na kolanach i wszyscy będą szczęśliwi :)

sowikZpl
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-08-29 12:04:12
Posłowie przyznają sobie premie, buduje się 2x droższe drogi niż gdzie indziej, miliony wydawane na zabezpieczenia żeby ślimaki nie właziły na autostrady (takie płotki dają ) a wy się czepiacie nauki Religi.

liszka91
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-08-29 12:15:45
Aha czyli trzeba uważać, że to jest konieczność i nie zwracać na to uwagi?

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-08-29 12:16:20
Tylko że tymi rzeczywiście przepłaconymi drogami jeździmy a co nam daje opłacanie katechetów ? Jak religia była poza murami szkolnymi to źle było ? To nie jest nauka by państwo miało za to płacić.

koll2
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-08-29 11:52:03
Rezygnując z języka polskiego w szkołach oszczędność wynosiła by ok. 9 000 000 000 zł. No przecież jesteśmy europejczykami.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-08-29 11:58:30
Uważasz że religia w szkole jest potrzebna na równi z językiem Polskim ?

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-08-29 12:03:29
chodzi o wytrzebianie korzeni,tradycji...moze zbyt wyolbrzymione ,ale unaoczniajace co masonska Unia robi z suwerennoscia panstw...Koszt religii to pikus przy wywindowanym deficycie krasnala Hałabały vel Rostowskiego

Dave2024
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-08-29 12:22:53
Zrezygnujmy z biologii, chemii i matematyki - Kościół przecież i tak ma to wszystko gdzieś a za to ile godzin religii będzie można wprowadzić :D.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-29 12:25:39
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-08-29 12:44:35
A za zaoszczędzone pieniądze wybudujmy kolejne pomniki Wojtyły

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-08-29 15:33:17
koll2, to żeś się popisał teraz... jestem pod wrażeniem...

King_Midas
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-08-29 15:58:20
Zrezygnuj z jedzenia koll2,zwolni się jeden talerzyk

kordix
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-08-29 11:41:03
Fajne nie wiem czemu ludzie zminusowali

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-08-29 11:42:54
Bo mają gdzieś głodne dzieci i wolą się modlić.

acer326
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-08-29 11:37:30
A dzisiaj na obiadek dzieciaczki dostaną po 2 zdrowaśki

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-08-29 11:38:20
A na deser loda ojczenasza


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600