lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 15.10.2013, 22:49:47   przez: Liwia88
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 793  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(119)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Maestro82
2013-10-16 11:59:28
Ocena: 10(glosow:10)-+
Nie każdy biedny,to lump.W Polsce panuje kure*stwo i to jest chyba bezdyskusyjne.Natomiast kwestia kto jest biedny,a kto lumpem jest jak najbardziej dyskusyjna.

ramtime
2013-11-15 13:36:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
kur*a... czemu nikt mnie nie zabrał...

kukurdini
2013-10-25 23:18:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Państwo odbiera dzieci tylko z patologicznych domów :p gdzie pieniądze od państwa ,,na dziecko"są przepijane itd.

wujotim
2013-10-20 13:29:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
właśnie wiochę to robią rodzice którzy za pieniążki z mopsu chleją a pracą się nie kala jedno z drugim. z życia to znam bo z takim pracowałem przez tydzień jego dwuletniej umowy.nie ma dzieci nie ma kaski, mało na chlanie więc kraść trzeba. i do pierdla trafi to i tak płacisz TY podatniku.a możeby tak przymusowe prace bądż kuracje takim finansować.

Paindemonium
2013-10-19 21:05:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bycie biednym w tym kraju to przestępstwo... pomyslał sobie Donald.

Chevito
2013-10-19 18:18:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo debile ..

neo86
2013-10-17 19:20:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bo to jest polska i tu rządzą idioci !

oliwia204
2013-10-17 18:43:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie wiem skąd te informacje, ale ja jestem w rodzinie zastępczej u babci i dostaje miesięcznie 660 zł...

paciki
2013-11-08 23:29:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
a babcia adoptowac nie moze?? musi brac ta kase od nas?? niech bierze od rodzicow a nie my mamy cie darmozjadzie utrzymywac

joasia260
2013-10-17 15:57:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
fałsz.....za 'samą biedę" nie zabiera się dzieci zabiera się za przemoc, alkoholizm, ostrą niewydolnośc wychowawczą itd nawet rodzinom dobrze sytuowanym

oooowcaaaaa13
2013-10-17 14:59:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
rodzina zastępcza nie dostaje 1500zł na dziecko... skąd te informacje?

serafin123
2013-10-17 13:52:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
ten co to wrzucił niech idzie do tych ludzi i spyta się dlaczego są odbierane. To może się dowie, że zamiast wydać z mops-u kasę na żarcie to woli wydać na chlanie.

PoruczikRzewski
2013-10-17 13:12:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Prawie to samo, co Murray Rothbard opisał w "Etyce wolności", tylko że z pośrednikiem w postaci państwa. Po drugie, widać, że czytaniem u wielu nietęgo - wyraźnie jest napisane "tylko dlatego, że są biedni albo bezrobotni". Nie dlatego, że są alkoholikami albo przestępcami (tu sprawa jest mniej lub bardziej jasna). Takich przypadków było całkiem sporo, więc sytuacja naprawdę nie jest taka prosta. Szkoda tylko, że przytoczone dane są z sufitu, żeby nie powiedzieć gorzej.

maciek0123
2013-10-17 08:47:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
Bzdura!!! Autor tego obrazka widać nie bardzo zna się na temacie. Rodzina zastępcza dostaje na dziecko 1000PLN i to stosunkowo od nie dawna. Po drugie niestety ale smutna prawda jest taka, że dzieci takie na ogół są już ZA PÓŹNO! odbierane rodzinom patologicznym bo mają już przeróżne "uszczerbki" na zdrowiu psychicznym i fizycznym. Jakby autor miał bliższy kontakt z tematem tych dzieci to sam wiedział, a nie gadał bzdury. Dzieci odbierane z powodu biedy to jest ułamek procenta i te dzieci wracają do rodziców reszta to już inna bajka bo patologia.

osama33
2013-10-17 07:43:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiele tu komentarzy "za" i "przeciw". Jednak z postu bije prawda o polskim systemie, rodzina zastępcza niby jest dobierana (szkolenia, sprawdzanie i inne bajery), a ile słyszeliśmy już o tym, że dziecko w rodzinie zastępczej jadło jedną zupę przez trzy lata, było wykorzystywane, robiono z niego woła roboczego. Nad tym nie ma kontroli. Kochani dzieci zabierają polakom nawet za granicą, bo jest taka nagonka. A jednak Madzia z Sosnowca była -i cóż normalna rodzina wyrok 25 lat i możliwość amnestii.

piczer
2013-10-16 23:54:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
U nas lepiej upierdolić jak pomóc

kikaniunia1978
2013-10-16 23:39:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Często właśnie tam, gdzie powinna byc reakcja jej nie ma, a tam, gdzie jest bieda to kłopoty

kikaniunia1978
2013-10-16 23:36:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Rodzinne na jedno zdrowe dziecko powinno wynosić chociaż 500zł. Rozwiązałby się kłopot ze składkami szkolnymi i z zakupem podręczników. Obcym dają dzieci odebrane rodzicom i płaca im krocie a na wyższe rodzinne nie ma.

deck44
2013-10-16 23:19:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

deck44
2013-10-16 23:17:40
Ocena: -1(glosow:5)-+
Biednych ludzi w patologicznych srodowiskach powinno sie kastrowac. Bo ruchaja sie na potege. Rodzą dzieci. Te dzieci moze teraz są powiedzmy slodkie i bezbronne. Ale za 20 - 30 lat to bedą lumpy ktore albo was okradna albo beda zyc na wasz koszt bo do roboty nie pojda a po zasilek ustawia sie pierwsi.

Demonic76
2013-10-16 22:25:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
a co w tym dziwnego? Jakby dawali każdemu od bachora 1,5 kafla to niezły biznes można by z tego ukręcić.

Brodi81
2013-10-16 22:17:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Logika naszego systemu jest oczywista : jakakolwiek pomoc państwa skierowana dla obywatela musi być formą KARY. Dostaniesz dofinansowanie jak wypełnisz tysiące papierków, dziecko nie będzie głodne .. ale już w nowej rodzinie, dostaniesz dotacje z pupu a i tak większość z niej pojdzie na zus i podatki itp itd.

onogrzmot
2013-10-16 21:43:04
Ocena: 2(glosow:6)-+
Po to, zeby menelstwo nie traktowalo dzieciorobstwa jako forme zapewnienia sobie latwego utrzymania. Rodzina zastepcza nie moze stac sie byle kto.

porter111
2013-10-16 20:29:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kiedyś myślałem podobnie. Ale z drugiej strony jeżeli byłaby taka możliwość żeby dostać 1500 zł na dziecko. To pewnie 80%, albo więcej wychowanków złożyłaby takie wnioski o zapomogę. Choć takie rozwiązanie jak w opisie tez mi się nie podoba.

ewa30aaa
2013-10-16 20:28:24
Ocena: -3(glosow:9)-+
Zabierają dziecko rodzicom i oddają komuś kto często chce tylko mieć z tego korzyść.

Fantomv
2013-10-16 20:27:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
Prowadzę rodzinę zastępczą i troszkę lepiej sie orientuje w sytuacji...Im więcej kasy by dostali ,tym większa imprezę by zrobili...a dzieci nadal chodziły by głodne i zaniedbane.Bieda nie tłumaczy zaniedbania ,brudu, alkoholizmu lub co gorsze znęcania się. Napewno znasz (jak każdy z nas) wielodzietną rodzinę która żyje z jednej pensij, a dzieci są czyste, zadbane i szczęśliwe...A co do "kasy"...dostaje sie 1000 PLN na niespokrewnione dziecko. Do pracy nie pójdziesz bo zajęcie 24/h. Z tego kup ubranie, jedzenie itp., zapłać za leki bo dzieci zazwyczaj są z problemami...Nie jest tak ró

Maupajoke
2013-10-16 21:22:15
Ocena: 4(glosow:4)-+
Masz rację ale te 700 000 urzędników skoro już są mogliby przeprowadzić dokładną kontrolę która rodzina jest patologiczna bo potem dochodzi do absurdów że zabierają dzieci rodziną które żyją na ubóstwie bo nie mogą znaleźć pracy albo coś takiego

shizu1908
2013-10-16 20:14:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wiecie co jest najleprze?? Bylem u mojej nazeczonej matki i dowiedzialem sie ze musi placic 4700zl na mc za to ze jej dziecko przebywa w domu dziecko z czego ona nie chciala by tam przebywalo bo dziecko zabrano silo bo byla biedna

zoch2007
2013-10-16 20:14:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
STOP DARMOZJADĄ

zoch2007
2013-10-16 20:13:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
1. menelą nie zabierają, 2. z jakiej racji ja mam zapier...ć żeby było mnie stać na rodzinę, a ktoś inny ma siedzieć na du..e, nic nie robić i mieć pieniądze?

kosma1
2013-10-16 19:58:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pomoc Państwa ?. Kpisz dziecko, czy o drogę pytasz.

gregorio84
2013-10-16 19:56:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
było... sam wrzuciłem z wcześniejszego konta

MINTOR
2013-10-16 19:25:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
Kolejny wiece patetyczny demot Liwii. Biedny naród uciemiężany przez imperatora Tuska i stworzony przez niego system, ple ple. Za 2 lata będziesz wrzucać demoty o Kaczyńskim, gdy tylko to stanie się modne, prawda?

reunion1
2013-10-16 19:22:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
zastanawiasz sie? jak byś sie zastanowiła to bys takich bredni nie wklejała

monster0
2013-10-16 19:17:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jak już niejedna osoba napisała. Lepiej dać pieniądze ludziom z głową niż jakimś degeneratom co wydadzą na wódkę.

aklemas
2013-10-16 19:06:08
Ocena: -164(glosow:172)-+
komentarz usunięty przez moderatora

shark7
2013-10-16 18:12:35
Ocena: 2(glosow:6)-+
Były odosobnione przypadki odebrania dzieci rodzicom ale na pewno nie na taką skalę jak w tym absurdzie.Ci rodzice byli nieporadni życiowo i opinia publiczna zareagowała darami dla tych rodzin.Gdyby to odebranie dzieci w tym absurdzie odbyło się wyłącznie z powodu biedy, media by tego nie pozostawiły ot tak sobie nie informując opinii publicznej.Jakaś manipulacja tutaj nastąpiła.

PoruczikRzewski
2013-10-17 13:18:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Odbieranie dzieci ze względu na "niezaradność życiową" jest bardzo niebezpieczne, gdyż termin ten jest bardzo mało precyzyjny i sytuacje takie zwykle kończą się dla dziecka dość ponuro (co innego, kiedy powody są bezpośrednio szkodliwe - patologiczne środowisko, narkomania, choroba psychiczna etc). Nawiasem mówiąc, osoby "nieporadne życiowo" to najczęściej ta ostatnia kategoria.

Antycyponek
2013-10-16 18:07:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tashunkewitko
2013-10-16 17:57:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
W systemie niewolniczym dzieci nie należą do rodziców, tylko do pana. Zastanówcie się nad tym następnym razem gdy będziecie chcieli zagłosować na socjalistów.

PoruczikRzewski
2013-10-17 13:21:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz raczej na myśli etatystów. Jasne, jedni z drugimi mają sporo wspólnego, ale nie wszędzie i nie zawsze.

Untraceable
2013-10-16 17:57:12
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
2013-10-16 18:00:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mazur1392
2013-10-16 17:18:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bo to Polska...

famfarek
2013-10-16 17:10:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Totalna bzdura. Nikt nikomu dziecka nie zabrał tylko dlatego, że byli biedni. Powodów na pewno było więcej.

DkNG
2013-10-16 16:36:36
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dlaczego wolą dziecko zabrać a nie wspomóc finansowo? Bo jak wspomogą to ta rodzina i tak wszystko przechla a rodziny zastępcze są wczesniej badane i jest bardziej prawdopodobne że wydadza tą kase na dziecko a nie chlanie.

kulkaoolo
2013-10-16 16:24:51
Ocena: 4(glosow:4)-+
ktoś sobie pisze jakieś bzdury, nie mające nic wspólnego z rzeczywistością, na obrazku i to trafia na główną,i jeszcze kilkaset osób bezmyślnie zalakuje głupotę,

WD-40
2013-10-16 16:14:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
coś mi tu śmierdzi z tym absurdem, albo u was zabierają a u mnie mają to w dupie,w wiosce obok lumpy miały imprezkę, dzieciak wylał sobie z pieca wrzątek na twarz a oni nic nie zrobili bo byli nawaleni i bali się że jak przyjedzie pogotowie to im dzieciaki zabiorą. i im dzieci nie zabiorą a przykład podałem pierwszy lepszy, bo o tym jak wieźli dzieciaki w wózkach na dachu malucha to nie wspominam.

zbysiula154
2013-10-16 15:53:37
Ocena: -2(glosow:4)-+
Bo to jest chore lewacko-socialne prawo Polskie w ktorym normalność jest niszczona na rzecz głupot i to w każdej dziedzinie życia nie tylko tej. Podstawowe prawa dzięnki którym cywilizacia białych ludzi podbiła i zdominowała świat teraz cofa się pod naporem apsurdów. Państwo biednej rodzinie nie powinno nic dać, ale równierz nic zabrać tak jest najsprawiedliwiej bo państwo to nie dobry wójek, że może środki państwowe przeznaczać na cele prywatne typu zapomoga jałmużna itd. Środki państwowe powinny iść na dobro wspólne czyli np. drogi, chodniki, oraz wojsko, policje, itp.

kulkaoolo
2013-10-16 16:21:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
apsurd

IziGrecja
2013-10-16 15:17:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lukas22zcm
2013-10-16 15:16:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
dokladnie tak jak pisza moi tescie maja pogotowie opiekuncze i dzieci sa odbierane rodzicom z podow roznych ale nie przez brak pracy badz biede tylko przez alkohol kur**es*two itd

konkep
2013-10-16 14:44:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
A dla tego odbierają żeby ich ci rodzice nie zamordowali.

Lulla
2013-10-16 14:34:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Nick-T_00
2013-10-16 14:19:00
Ocena: 9(glosow:9)-+
Bzdura na resorach. Prawo w Polsce zabrania odebrania dzieci tylko ze względu na biedę. Dzieci są zabierane tym biednym, którzy mimo pomocy państwa nadal nie troszczą się o dzieci. Niestety w tego typu rodzinach dziecko jest często na ostatnim miejscu.

PoruczikRzewski
2013-10-17 13:23:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wiesz, że większość ludzi narzekających na "polskie prawo" na ogół ma o nim znikome pojęcie? W większości przypadków nie potrafią nawet odróżnić przepisu prawa od decyzji sądu lub od decyzji administracyjnej. Tak jak i tutaj - prawo wygląda tak, jak mówisz, a odbieranie dzieci ludziom biednym to wynik decyzji urzędniczych, często zaskarżanych do sądu. No, ale wiesz, tu jest Polska, ponarzekać publicznie zawsze dobrze :)

Togan1
2013-10-16 14:06:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo w Polsce jest mnóstwo leni, którzy nie chcą robić i wstawiają takie obrazki by podnieść zapomogę z 500 na 1500 zł Za tą sumę wkońcu porządnie się napiją wódy. I najlepiej pisać, że sądy, pracownicy socjalni i cały aparat państwowy jest głupi i bezduszny, gdyż zabiera dzieci od alkoholików i nierobów.

greenpower18
2013-10-16 13:58:28
Ocena: -2(glosow:4)-+
Bo to jest kraj DONALDA TUSKA. Największego nieroba historii Polski.. A banda kretynów dalej mu wierzy i na niego głosuje...

ziolek1986
2013-10-16 13:49:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Już Ci tłumaczę o co chodzi. Mianowicie w naszym Państwie dzieci nie należą do rodziców tylko są "przyszłym podatnikiem", który nie może być wychowany na kolejnego biorcę zasiłku tylko "przystosowany" przez wyspecjalizowane w wychowaniu "dobrego obywatela" rodziny zastępcze. Nie chodzi mi o to, że branie zasiłku jest dobre ale większość dzieci powiela zachowania swoich rodziców...

master199
2013-10-16 13:40:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak jest to wielka WIOCHA. Teraz piszesz że dają rodzina zastępczym 1500 Pln i każdy jest anty takiemu zachowaniu ale znając ludzi to myślę że kardy kto pracuję i tyra na te 1500-1700 zł po 8-10 czasem 12 godz.i mający dwójkę dzieci nie był by zadowolony z takiego rozwiązania że pan X siedzi sobie w domu pije piwko i za free dostaje tyle co ty czy ja musimy na to zapracować.

explorer
2013-10-16 13:14:54
Ocena: -3(glosow:5)-+
To jest właśnie prawdziwa WIOCHA

latrell
2013-10-16 13:13:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
antypolska polityka polega na degradacji moralnej społeczeństwa.Dziecko z rozbitej rodziny jest aspołeczne, a wiec jest szansa,ze z kolei jego dzieci tez bedą wychowywały sie w patologicznym środowisku.Brawo pejsy.Sprawiedliwośc jest coraz bliżej

snr3
2013-10-16 13:00:06
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jak naprawde zadajecie to pytanie to juz wam mowie dlaczego tak sie dzieje i dlaczego to jest prawidlowe rozwiazanie: te 1500 zl ktore dostaje rodzina zastepcza w 90% przypadkow (zawsze sie jacys oszusci znajda) ida wlasnie na to dziecko a gdy dostali by to rodzice - jak tu wspominacie bezrobotni/niezamozni to niech kazdy sam sobie odpowie ile z tej kwoty poszlo by tak naprawde na to dziecko???!!!

deathmind
2013-10-16 12:53:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
No to daj większy zasiłek jakiemuś bejowi co z żoną leży w domu, pije tanie wino, pali ruskie fajki i rucha się bez zabezpieczeń przez co mnoży dzieci na potęgę, a zobaczysz jak się tym dzieciom standard życia poprawi. Mam w okolicy takich bejów co całymi dniami z dziećmi przed domem siedzą, nigdzie nie robią, a za chajs od państwa kupili sobie skuter żeby po browary jeździć. Z resztą jeżdżą też gdy zabraknie w stanie wskazującym. Taki bej swoje życie spędza w swojej melinie i wychowuje młodych patoli, którzy naśladują rodziców.

sebkop
2013-10-16 12:51:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jest to niesprawiedliwe, ale 2/3 z tych biednych rodzin, to rodziny patologiczne, w których jeden opiekun lub oboje mają jakieś nałogi. Część pracowników Gopsu, czy Mopsu woli parzyć kawkę niż odwiedzać taką rodzinę bardzo często i weryfikować czy nadają się na rodziców. Ci co robią w opiece dobrą robotę nie dadzą rady wszystkim pomóc czy tez ocenić prawidłowo. Inna sprawa, że w Polsce zawsze znajdzie się jakiś cwaniak i wykorzysta sytuację by nic nie robić, troje dzieci to 4500, a to wystarczy by godnie żyć w 5-osobowej rodzinie.

leszczyk1990
2013-10-16 12:46:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo Ci co odberaj dzieci tez musza miec prace zeby jej nie stracic. Zarabiaja tysiace, a szkoda im dac 1500zł zeby rodzina był normalna. . .

raider667
2013-10-16 12:35:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ponieważ nie daje się RYBY tylko WĘDKĘ! Tzn. u nas W Polszy w zasadzie niczego się nie daje ale znacznie lepiej nie dać nic i pozwolić kombinować niż dać ryby i nie nauczyć ludzi ich łowić. Socjalizm się skończył.

Monikaqq
2013-10-16 12:47:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie dają ryby biednym ale za to dają większe ryby znajomkom którzy to opiekują się tymi odebranymi dziećmi.

raider667
2013-10-16 13:14:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Monikaqq: Sprawiedliwości nie ma i nigdy nie będzie bo człowiek z natury jest egoistą. Domagasz się tutaj utopii. Lepiej nie patrzeć na innych czy mają gorzej czy znacznie lepiej ale samemu dążyć do własnego szczęścia i spełnienia. Wcale nie trzeba mieć znajomości aby zajść na tyle wysoko aby życie nazwać godnym, trzeba natomiast dużo pracować nie mając w/w znajomości - ale się da.

iza2469
2013-10-16 12:16:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
smutne ale niestety tak jest jakiś czas temu byłam zmuszona iść do opieki ponieważ straciłam pracę przyznali mi 50zł na miesiąc! mając dziecko na utrzymaniu i mieszkanie...

iza2469
2013-10-16 12:13:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Maestro82
2013-10-16 11:59:28
Ocena: 10(glosow:10)-+
Nie każdy biedny,to lump.W Polsce panuje kure*stwo i to jest chyba bezdyskusyjne.Natomiast kwestia kto jest biedny,a kto lumpem jest jak najbardziej dyskusyjna.

karach
2013-10-16 11:58:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zaraz po tym zapytal czy nie mam jakiejs bulki dla dziecka bo nic jadlo!Nie wytrzymalem i zaprosilem ich do stolu,zrobilem herbate i zrobilem im jedzenie.Facet zaczal sie zwierzac ze umarla mu zona a on zostal sam z dzieckiem,po jakims czasie zwolniono go z pracy a na koniec wyrzucili z mieszkania.Serce mi sie krajalo po tej opowiesci i nie moge pojac jak urzedasy moga byc takimi skur.ysynami.Zaznaczam ze gosciu nie byl alkoholikiem i bylo mu wstyd chodzic i"zebrac" ale on to robil dla dziecka ktore Kochal.

annasand
2013-10-16 11:54:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
MOPS i cały system pomocy społecznej do głębokiej reformy albo likwidacji. Niestety ludzie nie wiedzą jak wygląda "pomoc". W skrócie - idziesz do MOPSU, przychodzą, popatrzą, zapytają o dochody i tyle

karach
2013-10-16 11:50:16
Ocena: 5(glosow:7)-+
Kiedys po mieszkaniach chodzil ojciec z malym synem,zazwyczaj przed swietami!Wiekszosc ludzi mu nie otwierala bo mysleli ze to pijak i menel bo byl tylko zaniedbany i brudny.Ja mu otworzylem a on sie poprostu zapytal czy nie mam jakis starych niepotrzebnych ubran dla dziecka.Zdziwilem sie troche ale zaprosilem ich do srodka.Znalazlem dwie torby ubran dla niego i dziecka ale nie dawala mi spokoju mysl dlaczego tylko ubrania bo inni zazwyczaj wolaja o kase?!

Gryzmol
2013-10-17 13:58:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przyuczał Młodego do zawodu żebractwa ;)

ghrupolak89
2013-10-16 11:45:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Proste, jak się buntuje to zazwyczaj całe rodziny się buntują, ale skoro są rozłączane? Z resztą ludzie po jakich kolwiek kryzysach naftowych, rodzinnych, ekonomicznych itp są poddatni na wszelaką pomoc. A zazwyczaj oferują ją Ci, którzy ten problem stworzyli. I tak mają podporządkowanych ludzi.

krzysiekpli
2013-10-16 11:12:03
Ocena: 7(glosow:7)-+
nie wszyscy biedni piją! czemu sądzicie według siebie?

antony
2013-10-16 11:03:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Dostron
2013-10-16 11:03:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
W Polsce nie ma prawnej "pensji" za robienie dzieciarów. Jak nie możesz utrzymać dziecka, to go nie rób, a jak zrobiłeś, to jesteś patolem i trzeba ci je odebrać. Proste? Proste.

kokoon
2013-10-16 11:02:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Coś zasłyszałeś ale chyba mało zrozumiałeś. Chodzi o zabieraniem dzieci i oddawanie ich do adopcji. Budżet w ten sposób zyskuje bo opieka nie płaci niezaradnym rodzicom, rodzina zastępcza też sporo kosztuje a po adopcji ma się dziecko i koszty z głowy.

PoruczikRzewski
2013-10-17 13:19:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rodzina zastępcza to nie to samo, co adopcja.

marcind5891
2013-10-16 10:49:02
Ocena: 3(glosow:5)-+
Niestety większość tych dzieci pochodzi z patologicznych rodzin, a jak dasz takiej rodzinie za darmo 1000zł to wódka nie skończyłaby się lać... Choć zdarzają się wyjątki...

kikaniunia1978
2013-10-16 23:45:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
MOPS-y zazwyczaj wiedzą gdzie jest alkohol i tam nie powinni dawać kasy, mogą najwyżej opłaty porobić, albo obiady zapewnić, ale są też rodziny, które nie maja pracy bo mieszkają w złym regionie i takim się powinno bezwzględnie pomagać i dać im te 1000zł, bo nie piją

MrMotuk
2013-10-16 10:48:12
Ocena: 7(glosow:7)-+
Jeśli rodzina jest biedna, ale dzieci zadbane, to kurator nie może zdecydować o zabraniu dzieci z domu rodzinnego. Inaczej wygląda sprawa, gdy dziecko jest zaniedbane. A niestety tak się składa, że gdzie bieda, tam też często alkohol, przemoc i inne patologie. Ten post to dno i jeszcze 30 cm mułu wgłąb.

bubala
2013-10-16 10:47:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

max996
2013-10-16 10:39:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
jedynym rozwiązaniem jest zburzenie tego patologicznego systemu władzy bo jak tak dalej pójdzie to będzie koniec naszego kraju.

bierut1
2013-10-16 10:27:53
Ocena: 72(glosow:96)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Maestro82
2013-10-16 12:12:42
Ocena: 5(glosow:5)-+
Nie każdy biedny,to lump.W Polsce panuje kure*stwo i to jest chyba bezdyskusyjne.Natomiast kwestia kto jest biedny,a kto lumpem jest jak najbardziej dyskusyjna.

bierut1
2013-10-16 13:00:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DubWoo
2013-10-16 13:20:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
NIE w każdym domu jest patologie, znaczna częśC to rodziny które żyja z dnia na dzień nasz kraj jest poyebany nie ma co ukrywać i kurestwo i panika na ulicach to codzinnosc NIKT nie mysli jak by było lepiej dla innych tylko dla nich. Paradoks to współbratynca systemu

Maestro82
2013-10-16 15:05:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Rozumiem...patologii u Nas nie brakuje(jednak skądś się ona bierze-nad tym też należałoby się zastanowić).Nie mniej jednak faktem jest że Polska,nasze prawo jest dziurawe niczym płaszcz bezdomnego a rząd działa w większym procencie na szkodę obywatela,to chyba oczywiste.Świadczą o tym statystyki z całego świata(nie tylko Nasze),ale przede wszystkim my,zwykli ludzie wiemy o tym najlepiej.Chyba każdy widzi co się dzieje,jakich fenomenów i paradoksów jesteśmy świadkami...i ofiarami.Najwięcej złodziei i bandytów jast tam na górze,a reszta to czerń która ratuje się jak może.

IziGrecja
2013-10-16 15:26:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zalosny jest Twoj komentarz nie wrzucaj wszystkich biednych ludzi do jednego worka! moje kolezanki z Polski pracuja w MOPS i musza odmawiac kobieta z dziecmi jak braknie a dla alkoholika zawsze musi byc bo chory! Ja nie jestem biedna zawsze mialam wszystko ale tez mam serce i potrafie pomoc komus w gorszej sytuacji finansowej... dzieki takim Pajaca jak Ty w Polskich szkolach biedne dzieci sa traktowane przez rowiesnikow jak 2 kategoria zenada ze takie nauki wynosza z domu! Zanim sie wypowiesz kolejny raz mala rada POMYSL to nie boli :)

bierut1
2013-10-16 16:19:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Maestro82
2013-10-16 16:26:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
No właśnie też się zastanawiam czyjej wypowiedzi dotyczy komentarz "IziGrecja";) Logicznie rozumując wypadałoby że Twojej-bierut1,ale jeżeli nie to radziłbym użyć rozumu osobie sugerującej myślenie innym:)

marmal39
2013-10-16 10:24:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
tak to jest pijaki dostają co miesiąć kasę na chlanie jak tylko wyjdą z mopsu zaraz pierwszy kierunek to sklep monopolowy a matki w ciężkich sytuacjach muszą się prosić o cokolwiek dostają po 200 - 300 zł na miesiąc albo na dwa i co najlepsze dają im 400 zł na węgiel a tona kosztuje 800 zł żal

Jarewa
2013-10-16 06:03:34
Ocena: 1(glosow:5)-+
U znajomego w wiosce jest rodzina zastępcza mają 6cioro dzieci nie wiem ile dostają ale ani jeden ani drugie nie pracuje a żyją pod dostatkiem i na wszystko mają z dopłat dla dzieci. Coś kiedyś mówili na wiosce że dostają 9tyś miesięcznie ale czy prawda nie wiem.

anna-maria-1
2013-10-16 10:54:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
U mnie w wiosce jest kobieta co ma dzieci jak mrówków- zawód matka rodzicielka :)Miesięcznie w formie zapomogi,rodzinnego,jedzenia,stypendiów,węgla,wyprawek,odzieży,i innych docelowych wyciąga podobną sumę od opieki,gminy i jaki z tego morał?Czy tacy ludzie zdecydują się kiedykolwiek zapracować na te dzieci,wątpię.Jedni będą rodzić co rok a drudzy adoptować.I tylko się zastanowić czy aby tym dzieciom jest dobrze.

Pretty_Reckless
2013-10-16 12:34:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

anna-maria-1
2013-10-16 13:30:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
Pretty,zacznijmy od tego że aby zostać rodziną zastępczą trzeba spełniać jakieś warunki,aby móc adoptować czyjeś dzieci też.To nie są ludzie bez wkładu i na zasiłkach,są ustawieni,często majętni i nawet jak nie pracują zawodowo to ich dorobkiem nie są te dzieci.Tak jak piszesz 6-cioro dzieci,wychować ,wykarmić,nauczyć i zadbać o ich przyjemności i potrzeby to ogrom pracy i wyrzeczeń.Mam tylko 2-wóch chłopców a mam czasami wrażenie jakby stado bawołów przebiegło przez dom:)

Pretty_Reckless
2013-10-16 15:48:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Jarewa
2013-10-16 22:08:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo to w moich stronach prawda. Jest też kilka rodziń np. Jedna miała 14 dzieci a zapomogi to dostała tyle że na chleba nie wystarczało. Rodzice musieli pracować o świtu do nocy by jakoś radzić. Więc powiedz gdzie tu sprawiedliwość? A po drugie to nie prawda że tylko małżeństwo które jest już "ustawione" bo przed tym bili niewyróżniający się. normalni ludzie którzy klepali biedę.

Pretty_Reckless
2013-10-16 22:45:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Pretty_Reckless
2013-10-16 22:55:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Pretty_Reckless
2013-10-16 23:05:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

shark007
2013-10-15 23:14:17
Ocena: -5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marmal39
2013-10-16 10:28:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak dobrze że odbierają ! , dzieci powinny być z rodzicami, są przypadki że trzeba dzieci odebrać ale robią to bez przemyślenia, zazwyczaj robią to tam gdzie nie trzeba, a jak by tą kasę przeznaczyli dla tych rodzin biednych a nie przelewają dla rodzin zastępczych nie było by problemu że nie mają za co wyżywić dzieci !!! i takie jest moje zdanie a reszta niech myśli co chce

shark007
2013-10-16 10:51:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

anna-maria-1
2013-10-16 11:10:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mermal z jednej strony masz rację,robią to często bezmyślnie.Ale ja myślę że problem by dalej był bo niestety większość z tych ludzi jest nie przystosowana do życia w społeczeństwie,nie radzą sobie bo nie potrafią,albo nie chcą.Pół swojego życia czekają aż ktoś da i pomoże,a nie na tym pic polega.Niestety pomoc często też nie idzie na dzieci tylko na alkohol,papierochy.Jestem z tych co uważają że niema sytuacji bez wyjścia,i trzeba się ostro ogarnąć aby było lepiej.Niech szukają pracy a nie tylko czekają aż wydarzy sie cud.

dedede66
2013-10-15 23:04:56
Ocena: 0(glosow:8)-+
Dlaczego?! Kurvaaaaaa!!! Dlaczego?!

ferdalino
2013-10-15 22:59:40
Ocena: -1(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marmal39
2013-10-16 10:32:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
jakie brednie to co autorka pisze że 500 zł to i tak duża kwota , mam sąsiadkę z 2 dzieci i tak jak pisałam parę postów wyżej dostaje po 200 - 300 zł na miesiąc czy dwa miesiące i 400 zł raz na zimę na węgiel a tona kosztuje 800 zł i do tego jeszcze musi fakturę czy paragon za ten węgiel pokazać że kupiła a nie wydała na coś innego !

cavefalcon
2013-10-16 10:32:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

cavefalcon
2013-10-16 10:34:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

cavefalcon
2013-10-16 10:35:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

cavefalcon
2013-10-16 10:36:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

marmal39
2013-10-16 10:38:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
szkoda że tak nie pomagają zwykłym rodzinom

cavefalcon
2013-10-16 10:40:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

marmal39
2013-10-16 10:41:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokłądnie tak jak piszesz

cavefalcon
2013-10-16 10:44:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jakie to jest polskie
  •  Wszyscy PiSowscy dyrektorzy stadnin koni arabskich,
  •  Taka prawda
  •  Bolesna prawda
Kompletnie pijany kierowca Alfy Romeo został zatrzymany przez policjantów.
główna
Dodano: 23.07.2018, 16:36:10   przez: monciaak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 132Skomentuj (54) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0