lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie chcieli poddać się islamskiej indoktrynacji!
główna
Dodano: 24.11.2013, 00:12:24   przez: davidstar
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 460  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(91)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
foytaz
2013-11-24 09:56:47
Ocena: 41(glosow:49)-+
Bardzo dobrze im więcej takich pomysłów tym szybciej pęknie bańka obłudy i hipokryzji pod postacią tolerancji dla inności.

orzel77
2013-12-22 14:47:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
2013-12-14 20:15:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
W ogóle to powalone, żeby pakować 8 latków w politykę i stosować wobec nich politycznie poprawne hasła typu "rasista", a także przeprowadzać na nich jakieś durne elementy socjalne. Strach dziecko będzie niedługo puścić do szkoły.

nexus4610
2013-12-11 15:10:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

darko2611
2013-11-28 00:54:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dziurek7
2013-11-28 18:37:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
No tak... Nie popieram tego typu muslimow ktorzy narzucaja swoja religie... Ani swiadkow jechowy ani wyznawcow pingwinow z madagaskaru - ale generalizowanie I wrzocanie wszystkich do jednego wora to glupota... Szczegolnie po czytaniu bezsensownych argumentow tutaj:)

darko2611
2013-11-28 00:33:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

darko2611
2013-11-28 00:10:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Lisiczarnia
2013-11-27 12:49:10
Ocena: 7(glosow:7)-+
Rasistką jest tu dyrektorka, skoro uważa, że islam jest przynależny konkretnej rasie. A jeżeli faktycznie szkoła wychodzi z taką inicjatywą, to rozumiem że z zakresu buddyzmu i hinduizmu również takie warsztaty są organizowane?

bezpieczna123
2013-11-27 10:56:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
polecam w ramach terapii anty-paranoicznej pare lat za granica zeby poznac jak to wszystko wyglada i nabierzecie trzezwego spojrzenia i na polityke europy i na te w polsce. paranoja przeniesie sie na to co sie z ludzmi w ojczyznie wyprawia.ja nie wyjechalam za chlebem ale to polska mentalnosc trzyma mnie za granica, bo nie chce zeby jakis tusk smial mi sie w twaz i okradal w bialy dzien.Jakby warto bylo do polski jechac to by tam muslimy juz dawno byli. widocznie nie warto.

DkNG
2013-11-27 07:17:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
8-latek może być rasistą? ale marny fejk...

saviola1
2013-11-26 22:18:56
Ocena: 7(glosow:7)-+
oo to w takim razie ja jestem 22 letnim rasistą - tez bym się nie zgodził na jakieś warsztaty z tego zakichanego i chorego islamu

dziurek7
2013-11-26 22:08:29
Ocena: -2(glosow:6)-+
Coś mi tu wyglada na historie wyssana z palca... Kilka dni temu było o norwezce reporterce które niby straciła prace przez krzyżyk - to sie okazało bzdura. Ciekawi mnie kto ma interes w szerzeniu nienawiści i od czego chce odwrócić uwagę... Mam znajomych muzlumanow, Żydów, katolików, i w cholerę innych religii... To jakim człowiek jest zależy od człowieka a nie od religii... Tak naprawdę najwiecej haseł nienawiści można znaleść tu na tej stronie... Szkoda ze portal schodzi na psy a tym co krzyczą hasła nienawiści mogę tylko przytoczyć cytat: "tylko człowiek niekochany potrafi nienawidziec

grigore
2013-11-26 22:25:15
Ocena: -2(glosow:6)-+
strona "stop islamizacji europy" to stad te wszystkie rewelacje, na ogol poprzekrecane, ubarwione i nie do konca opowiedziane, w sam raz dla polglowkow szukajacych mocnych emocji. co najlepsze strona nawolujaca do nienawisci cytuje polska konstytucje, fragment ktory mowi ze kazdy ma prawo do swoich pogladow hehehe

qarla
2013-11-27 00:59:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja tez mam "znajomych" katolikow, zydow, muzulmanow, buddystow... ale zaden katolik mnie nie obrazal publicznie za moja religie... w Anglii, Francjii i Polsce. Wiec wybierz sie z tym Twoim pieknym cytatem do Paryza na przyklad i podziel sie swoimi wrazeniami potem. No chyba, ze jestes wyznawca islamu, to zmienia postac rzeczy ^^

dziurek7
2013-11-27 18:33:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mnie tez żaden muslim publicznie nie obraził - mieszkam od kilku lat w Holandii. Co chwile ktoś pisze "oby u nas nie było tak jak maja w UK, blablabla , Holandii, blablabla. Masz znajomych muslimow którzy Cię publicznie obrażają? Może robisz siare albo musisz zmienić znajomych :-) w końcu z kim przystajesz takim sie stajesz :-) szkoda ludzi ze w takie brednie wierzą...

grigore
2013-11-27 20:06:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
a mi juz nie jeden katolik nawrzucal z wielu powodow niekoniecznie relgijnych, chocby i na tej stronie ale i w realu, i co ? stop polonizacji europy?

olo2411
2013-11-28 20:15:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
przeczytajcie na stronie źródłowej polemi co uk/informacje/anglia/zajecia-z-islamu-albo-oskarzenie-o-dyskryminacjw-rasow a-8646 zamiast kropek spacja

dar7724
2013-11-26 21:37:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
2013-11-26 21:56:39
Ocena: 0(glosow:6)-+
biali pracuja tam gdzie chca lub tam gdzie sie nadaja, a kolorowi tylko tam gdzie im biali pozwola. poki ci islam w UK to nie cale 4%, tez mi zagrozenie:)

Verathez
2013-11-26 21:33:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Islam do piachu sialalalala... islam do piachu siaaaa lalalalala

Rebus364
2013-11-26 20:44:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
Haha, Brytole ze swoją porąbaną, posuniętą aż do granic absurdu tolerancją dla mniejszości pewnego dnia obudza się zobaczą że żyją w kraju islamskim w którym szariat jest obowiązującym prawem.

grigore
2013-11-26 21:34:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
jaka tolerancja? przeciez wyraznie napisane ze sie rodzice nie zgodzili na udzial dzieci w wycieczce to gdzie tu slepa tolerancja? to tak jakby mowic ze was w polsce zaslepia chorobliwa tolerancja i milosc do romow, bo w kazdym miescie pelno cyganow i sie mnoza jak zaraza. sa bo sa, ale na dnie i kazdy na nich pluje.kazdy kraj ma takie pchly.

olo2411
2013-11-28 20:17:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
dyrektorka najprawdopodobniej otrzymała dotacje w petrodolarach i załatwione

Melanz89
2013-11-26 19:51:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
Widzę ,że Islam to teraz moda nr 1 na wiocha.pl :) No ale nie powiem trzeba to gnać w cholerę.

davidstar
2013-11-26 21:08:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
2013-11-26 21:38:56
Ocena: -3(glosow:5)-+
kto ich nawracal juz nie ubarwiaj, w anglii normalne jest ze dzieci poznaja kulture innych krajow, o was burakach tez sie musza uczyc bo sa "dni polski" w angielskich szkolach organizowane.i nie znaczy ze tam polskie paszporty rozdaja. tyle ze w tym przypadku rodzice sie postawili bo jak widac nikt tam muslimow nie lubi, tak jak wam sie wydaje.

davidstar
2013-11-26 22:24:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
2013-11-26 22:39:20
Ocena: 1(glosow:5)-+
wow, ale argumenty na temat i rzeczowo, po tym sie poznaje z kim sie rozmawia:) uwazaj bo ci zylka peknie,mowisz jak bin laden jakis hehehe ty na pewno nie jestes islamista? bo to oni podobno tacy agresywni:) walcz na tej swojej wojence, boj sie muslimow i wyzyj te cala zlosc i nienawisc, ktorej sie nabawiles nie w islamskim kraju a w swojej ukochanej Polsce katolickiej:)a najlepiej zaciagnij sie na ochotnika do afganistanu i tam pokaz co potrafisz, a nie w cieplych kacpiach w domciu chcesz europe przez wioche oczyszczac.

dziurek7
2013-11-27 18:43:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Grigore - 100 % racji. Słuchając argumenty tych polglowkow nasuwają sie 2 wnioski: 1 inteligencja nie grzeszą a co dopiero skomponowac zdanie złożone 2 są to ludzie strasznie podatni na manipulacje mediów którzy szerza hasła nienawiści prawdopodobnie z powodu niskiej samo-oceny. Całe szczęście jednostki nieszkodliwe gdyż toczą wojny na wiocha.pl jak to napisałeś, ale przynoszą nam wstyd swoją głupota niemniej...

grigore
2013-11-27 20:08:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
no wlasnie tez mysle czy ich nie przeprosic za zdania wielokrotnie zlozone i wyrazy 3-sylabowe, bo moze to dlatego racjonalne argumenty nie docieraja...

Kaltschtain
2013-11-26 19:16:37
Ocena: 2(glosow:10)-+
A teraz wyobrazcie sobie warsztaty katolickie w Arabii Saudyjskiej...

qarla
2013-11-27 01:01:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dokladnie +

UkaRZ
2013-11-26 18:33:43
Ocena: 4(glosow:4)-+
Anglicy Niemcy i Francuzi nie mają już innego wyjścia. To jest jak stonka na polu ziemniaków. Jak z tym nie walczysz nie masz upraw. W/w kraje pozwoliły na rozrost i teraz muszą ponieść konsekwencje. Wiem to straszne ale takie jest życie. Jedyne co mozemy zrobić to sami nie dopuścić do takiej sytuacji u Nas.

Rebus364
2013-11-26 20:47:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dopóki w parlamencie mamy towarzystwo pokroju różnej maści Tusków, Komorów,Palikotów czy Millerów czy Kaczorów to mamy małe szanse na unikniecie tego samego błędu.Oni wręcz marzą by na miejsce wymierających czy też emigrujących Polaków sprowadzić kilka milionów muslimów i wcale się z tym nie kryją.

jons711
2013-11-26 18:14:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
A myślałem że takie rzeczy tylko w PL:)

orzel77
2013-11-26 17:40:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

unospin
2013-11-26 17:31:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
we wrześni w WLKP ( skad pochodze ) dzieciaki wiedziały jak na takie cos zaareagowac. ( przeszlo 100 lat temu )

dar7724
2013-11-26 16:31:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
2013-11-26 16:42:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
e nie, Lynn Small sie nazywa, ciapata nie bylaby na pozycji dyrektorki, co najwyzej by dzeci na przerwie pilnowala.

M1CLAY19
2013-11-26 16:17:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jezeli bylo dokladnie tak jak jest to opisane to pani dyrektor ostatni rok zawiaduje szkola. Zebym mial wiecej czasu to chcialbym by taka sytuacja byla w szkole gdzie ucza sie moje dzieci. Oj k.rwa mial bym w koncu pasjonujace zajecie.

szulcik
2013-11-26 15:22:13
Ocena: 4(glosow:6)-+
Zakazałbym dziecku na uczeszczanie do takiej szkoły ,a pania ku..wa pedagog skierował na badania psychiatryczne !! Pozniej poszedł bym do wyzszych organów sprawiedliwosci i prosił o zwolnienie pseudo dyrektorki.

davidstar
2013-11-26 18:34:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

shark7
2013-11-26 15:18:29
Ocena: 6(glosow:6)-+
Przecież kraje Zachodu szczycą się pełną demokracją a tutaj jakieś obowiązkowe nakazy.

grigore
2013-11-26 15:01:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Islam nie jest rasa wiec nie mozna by tych dzieci nazwac rasistami tym bardziej ze decyzje o wyjezdzie mieli podjac rodzice a nie dzieci. Na szczescie cala historia dobrze sie skonczyla, rodzice zlozyli skarge to wladz, wladze uznaly ich slusznosc i dyrektorka musiala przeprosic wszystkich. Jak widac wladzom nie spieszno do islamizacji wiec nie ma co panikowac. Nic sie nie stalo.

SuperGL
2013-11-26 12:34:35
Ocena: 3(glosow:7)-+
Co sie dziwic. Anglicy i amerykanie są tylko na tyle mądrzy, ile naucza sie z podręczników. Wiedzy życiowej nie maja żadnej, nie pisze juz o przewidywaniu skutków swoich działań. A my Polacy martwimy sie ze tam pelno ciapakow. Niech otworzą haremy i zaczna porywać blondynki to sie dopiero zdziwią. Ale dziwne, ze ich ten rozpierol na ulicach nawet nie rusza. Cos za tolerancyjny, unijny narod...

grigore
2013-11-26 22:03:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
bez przesady, islam w USA to mniej niz 1% a w UK niecale 4%, do ropierduchy przez wiekszosc islamska jeszcze daleko. jaki rozp***dol na ulicach? tam polacy parad z okazji niepodleglosci przeciez nie organizuja:)

Samwise_Gamgee
2013-12-01 02:43:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
błshahaha uwielbiam komenty polaczków na temat inteligencji innych narodów, naród ru..any w dupe od wieków na własne życzenie śmie wytykać innym brak inteligencji? a to dobre!

sebkop
2013-11-26 10:51:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
Religioznawstwo jestem jak najbardziej za, ale nic na siłę. Zresztą u nas nie lepiej, wyboru nie ma tylko jedyna słuszna religia, która tylu tolerancyjnych, miłujących bliźniego ludzi, przede wszystkich przestrzegających wszystkich przykazań wychowała.

monster0
2013-11-26 10:50:19
Ocena: 1(glosow:5)-+
I widzicie Brytyjczycy sami na siebie zsyłają islam :) A potem płacz, że niebezpiecznie w okolicy i nie wiedzą skąd.

grigore
2013-11-26 14:54:37
Ocena: -2(glosow:2)-+
a jakiez to zeslanie islamu? przeciez nikt im tam turbanow na glowe nie zalozy! podobne wycieczki robia do oswiecimia i nikt zydem czy nazista nie wraca. bez przesady, szukanie sensacji na sile.

gurool
2013-11-25 12:49:55
Ocena: 4(glosow:4)-+
Czy w UK nie widzą, że cały czas podcinają gałąź na której siedzą??

szulcik
2013-11-26 15:24:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie widzą ,bo lewicowe ugrupowanie i rzady wspaniale zamydlaja oczęta.

grigore
2013-11-26 16:04:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
widza widza, wszystko dobrze, za kazdego co wjezdza do kraju zabijaja trzech w ich wlasnym kraju:) niedlugo nie bedzie juz komu przyjezdzac i problem z glowy:)oczywiscie w anglii grzeczniutko i z usiechem a na misjach hulaj dusza:)

piotrbigaj
2013-11-24 18:45:17
Ocena: 3(glosow:5)-+
Chcialbym zobaczyc miny ciapaskich rodzicow, ktorych dziecko mialo by powiedziane: albo warsztaty z katolicyzmu albo wypad. Zaraz by bylo, ze dyrektorka placowki jest stronnicza...

Pitt_M
2013-11-24 12:33:22
Ocena: -7(glosow:19)-+
Spróbuj nie puścić dzieci na lekcje religii - nie tylko w kartotece ale i na świadectwie szkolnym będzie to zaznaczone - w naszym wyznaniowym kraju to koniec kariery dziecka :(

foytaz
2013-11-24 13:11:54
Ocena: 4(glosow:10)-+
Pedałom takim jak ty adopcja nie przysługuje więc nie pier*ol.

davidstar
2013-11-24 13:17:56
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-11-24 15:55:00
Ocena: 8(glosow:16)-+
Pitt, nie przesadzaj, nie ma żadnej dotkliwej kary jeśli dziecko nie chodzi na religię. I z powodzeniem możesz studiować i robić karierę,bo na studiach nie ma religii. Gadasz głupoty. U nas w kraju aby dostać się na studia dzienne, zdaje się egzaminy a religia w żaden sposób nie jest wykładnikiem naszej przyszłej kariery. Znalazłam też coś ciekawego o uczelniach w Turcji: "Od przyszłego roku akademickiego by dostać się na uniwersytet w Turcji będzie trzeba pochwalić się wiedzą o islamie. W testach pojawią się dodatkowe pytania dotyczące tej religii."

Baron_Sanedi
2013-11-26 16:00:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
religia w polce nie jest obowiazkowa, jezeli ktos nie chce chodzit to nie musi a szkoła ma wtedy obowiazek w tym czasie przeprowadzic lekcje etyki dla takiego ucznia!!

Samwise_Gamgee
2013-12-01 02:47:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak ma obowiazek w ustawie, a w życiu jak zwykle, dzieci nie uczęszczajace na religie szwędają sie po korytarzach albo boisku, a przecież religia miała być na początku albo końu lekcji, o etyce to możesz zapomnieć, 11 dzieci z klasy mojej córy nie chodzi na religie i nikt nie myśli o etyce, bo przecież pieniadze ich rodziców idą na religie

foytaz
2013-11-24 09:56:47
Ocena: 41(glosow:49)-+
Bardzo dobrze im więcej takich pomysłów tym szybciej pęknie bańka obłudy i hipokryzji pod postacią tolerancji dla inności.

klisza08
2013-11-24 16:19:12
Ocena: 0(glosow:6)-+
dokladnie- zaklamanie to ich haslo przewodnie!

Jemiol52
2013-11-26 16:50:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oby tak się stało

antony
2013-11-24 08:56:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

shark007
2013-11-24 02:25:05
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

shark007
2013-11-24 02:29:46
Ocena: -6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BlackHare
2013-11-26 11:36:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
Plan ciekawy tylko, że nie do końca przemyślany. Skąd wiesz, czy Polska nie zostanie wciągnięta do tego konfliktu? Wszak jesteśmy częścią unii, czyli zgaduję ze w razie czego będziemy zobowiązani udzielić pomocy. Poza tym na zachodzie jest już tyle ciapatych, że z powodzeniem po przejęciu władzy mogliby tu wkroczyć armią. I kto by nas wtedy obronił? Nasza, pożal się boże, armia?

BlekitnaKrew
2013-11-26 13:05:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
shark007..coś Cię nieźle zminusowali;) Polaków,którzy uciekli z tego łajna,kraju absurdów i paradoksów uważasz za najpazerniejszych???Kim Ty u diabła jesteś...błaznem Tuska?

grigore
2013-11-26 14:50:46
Ocena: -6(glosow:6)-+
islamisci nawet nie potrafia wlasnych krajow przejac z rak amerykancow to jakim cudem przejma cala europe. chyba ze w mysl zasady wiara czyni cuda hehe nic nie moga i nic nie zrobia, co to znaczy ze narzuca? o prawie decyduje prawodawca, parlament, a nie kebaby ze slumsow. wiekszosc sie nie liczy, liczy sie kto ma wladze, gdyby bylo odwrotnie to muslimy juz by dawno temu mieli wladze na swiecie a poki co nie maja. dobry pomysl taa wycieczka, trzeba poznac wroga!

davidstar
2013-11-26 18:33:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
2013-11-26 21:05:45
Ocena: -3(glosow:3)-+
a przyznam ze nie jestem w tym paranoicznym temacie bo od wielu lat nie mieszkam w polsce i nikt mnie nie straszy muslimami na codzien tylko po to zebym ze starchu lecial z grubsza koperta do kosciola. widuje ich w pracy, na ulicy, w sklepach, nic u zadnego nie tyka, nie wybucha, nie zagaduje na temat islamu, nie nawoluje, nie wzywa, nie rzada, ot ciesza sie ze w ogole tak daleko w zyciu zaszli i ze przynajmniej niektorzy anglicy do nich nie strzelaja:)nie dziwie wam sie wy nawet w teczy diabla widzicie...bojcie sie sami, ja dziekuje nie mam powodow:)

grigore
2013-11-26 21:10:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
widzicie tylko maly procent swiata islamskiego czyli tych co za granica, choc w polsce to tylko o tym slyszycie i to na portalu Wiocha.pl, jedzcie do ich krajow i zobaczcie jak sraja ze strachu przed zachodem zeby juz przestali najezdzac, bombowac i rabowac...to troche tak jak ktos ucieka na widok wiewiorki bo nie wie ze wiewiorka bardziej sie boi. wmawia wam sie takie glupoty zebyscie na nie swoja wojne szli, a wy to lykacie bezmyslnie...kiedy wy zrozumiecie ze jak sie muslim czegos domaga to znaczy ze na 100% nie dostanie.

davidstar
2013-11-26 22:19:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
2013-11-26 22:51:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
co ty opowiadasz, w norwegii wlasnie jestem, muslimy tu siedza tak cichutkio i grzeczniutko ze az wstyd sie wodki napic! jaka ropierducha kiedy? breivik sie nie liczy. Ostatnio jak probowali podskoczyc obrazeni o obrazem mohameda w mediach to rzad zagrozil deportami i raz dwa sie uciszyli i od tamtej pory chodza jak zegarki.maja obowiazkowo odbywac 600godzin lekcyjnych jezyka norweskiego, kultury i historii norweskiej, zeby wiedzieli gdzie sa. Mieszkaja w swoich slumsach,i nosa nie wystawiaja.

bezpieczna123
2013-11-26 22:56:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
zaden spisek zydowski, po prostu z jakiegos powodu, ktos w polsce was karmi takim gownem zeby odwrocic wasza uwage od tego co z wami wyprawiaja, nikt inny nie widzi takiego problemu w calej europie.jaki paryz rozwalony? to przeciez by juz wojsko wkraczalo w takich sytuacjach, bzdury takie ze sie w glowie nie miesci. byly zamachy w Londyni i Madrycie tuz po 9/11 ale od tamtej pory jest spokoj. sami sie pilnuja bo boja sie o wizy i powrotu do krajow w ktorych wolno do nich strzelac!

bezpieczna123
2013-11-26 23:01:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
drugie pokolenie muslimow w europie jest zachwycone wrecz nasza kultura, muzyka, luzem, i bezkarnoscia, ich rodzice zalamuja rece ze sie im dzieci swiatowe robia, ale ci co sie tujuz urodzili, i wychowali nie chca juz byc ciemnota religijna. choc akuratnie w norge nikogo to nie obchodzi i dalej jest najzwyklejsza segregacja, to nawet nie jest tolerancja tutaj tylko segregacja rasowa. tolerancja w norge polega na tym ze moga byc ale nie wolno im z ich getta wychodzic. jest niepisany zakaz wynajmowania im mieszkan w bialych dzielnicach.

bezpieczna123
2013-11-26 23:05:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
z muslimami w europie jest troche tak jak z cyganami u was jak juz ktos wyzej zauwazyl. sa, bo sa, bo nikt nie ma pomyslu jak sie ich pozbyc, ale sa zerem, zadne multi kulti(to tylko gadanie politykow), ludzie swoje wiedza i trzymaja ich na krotkiej smyczy. sam widzisz ze sie w anglii na wycieczke rodzice nie zgodzili, a zaraz powiesz ze muslimy pol angli rozwalili probujac nawracac angielskie dzieci. no i potem zapytasz skad sie takie informacje biora. no wlasnie stad.

grigore
2013-11-26 23:31:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
jedyna milosc do nich to tylko polki za granica maja, lataja za nimi jak wsciekle, jak sie widzi ciapasa z biala dziewczyna to wiadomo ze to polka zadna inna narodowosc na nich tak nie leci. bo pieprza im glodne kawalki o milosci zakazanej i glupie poleczki az sikaja z zachwytu. a ciapas sie pobawi i pogoni, bo slub z wlasna kuzynka bierze. a glupie dziewuchy przywoza do polski kolorowe jarmarki, pamiatki po egzotycznych milosciach.Szkoda gadac, wszyscy narzekacie na muslimow a caly rok skladacie kase na wakacje w egipcie:)

shark007
2013-11-27 07:30:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

shark007
2013-11-27 07:36:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
2013-11-27 08:59:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
no tak ci co wiedza cos na temat muslimow w europie maja siedziec cicho, zeby nie burzyc tej glupiej propagandy. a trujcie sie tymi swoimi wymyslami, a ja wam mowie ze najwieksi terrorysci to maja swoja siedzibe w warszawie na wiejskiej, bo to przez nich jestesmy "uchodzcami" a nie przez muslimow.a minusuj bo to ma takie wielkie znaczenie, jedyne co mozesz jak prawda w oczy kole. taaaka apokalipsa sie zbliza ojeju. pamietaj ze jakby nie euro slane przez emigrolow to by ten zalosny kraj z glodu dawno zdechl bo nie potrafi o siebie zadbac.

bezpieczna123
2013-11-27 09:04:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
a do niemcow sie nie rownaj bo ich za 500 lat nie dogonicie. maja 5% muslimow i rzadza cala europa w brukseli. wy nie rozmiecie ze muslimy do europy po kase przyjezdzaja wiec polska moze czuc sie bezpiecznie, wam sie za prace nie placi to gdzie im u was szczescia szukac. moze wam paru tusk przywiezie zebyscie mieli sie czym zajac i nie buntowac na los jaki wam zgotowal tylko dac wam "wroga" do winienia. a wy jak te osiolki dajecie sobie oczy mydlic, kiedy ten narod sie obudzi w koncu?

bezpieczna123
2013-11-27 09:17:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
siedzicie w tym ciemnogrodzie i pojecia nie macie co sie na swiecie dzieje, gorzej niz za zelaznej kurtyny, bo w glowach ja teraz macie. jak juz tak strasznie kochacie swoj rzad i narod i chcecie ich bronic przed obcokrajowcami proponuje zainteresowac sie wschodnia granica. co roku okolo 50 tys podan o pobyt jest odrzucanych przez polske, wszystkie zza wschodniej granicy, pchaja sie do was jak muchy do gowna a wy zaslepieni myslicie ze europa was potrzebuje do ochrony przed muslimami.daleko wam do europy.

bezpieczna123
2013-11-27 09:23:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
a jak tak zyc bez wojenki nie umiecie, proponuje zebrac wszystkie sily, ruszyc dupy sprzed komputerow i zrobic w koncu porzadek z cyganami, bo robia z wami co chca, kradna, gwalca, wyludzaja, a wy sie na to zgadzacie. macie kilkadziesiat tysiecy cyganow bandytow a martwicie sie ze wam arab za 50 lat przyjedzie. to sa wlasnie klapki na oczach.

bezpieczna123
2013-11-27 10:53:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Multi-kulti to tylko haslo politykow ktorzy udaja tolerancyjnych ale w praktyce nie istnieje. Norwegia nie jest w EU czyli w temacie imigrantow moga robic co chca.tu obowiazuje prawo krwi czyli jesli twoi rodzice nie sa z pochodzenia norwegami to wg prawa mozesz zostac wyrzucony z kraju bez podania przyczyny. oj korzystaja z tego prawa czesto nawet wobec polakow. znam kilku co wyjechali z 5cio lub 10cio letnim zakazem powrotu za drobnostki nie warte mandatu. wpuszczaja zeby zachowac pozory a potem odsiewaja plewy.

BlekitnaKrew
2013-11-27 17:14:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
bezpieczna123...pierd@lisz jak połamana!Pewnie d@py brudasom dajesz,kolejna biała k@rwa zafascynowana ich kulturą.Zamknij mordę d@podajco i zajmij się targaniem lachy,bo to zapewne lepiej ci wychodzi.Ty kretynko!!!!!!!!!!!! Uważasz,że Twoje słowa coś znaczą w obliczu tego,co obserwuje cały świat?Jesteś nikim,jakąś cichą wielbicielką islamskiego syfu.Problem z muslimami jest na skalę globalną i to jest bezdyskusyjne a Twoje słowa są niczym...jesteś jednostką,głupią piz@ą która chce coś pierdnąć mądrego.Ja pierd....ę!!!

BlekitnaKrew
2013-11-27 17:16:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BlekitnaKrew
2013-11-27 17:19:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
A ty grigore jesteś po prostu żydem!

grigore
2013-11-27 20:15:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie jestem zydem, nawet nie znam nikogo kto jest, nie mam pojecia o tej religii, 2 razy w zyciu widzialem "Skrzypka na dachu" i na tym konczy sie moja wiedza na temat judaizmu:)wiem tyle ze zydzi w izraelu nienawidza arabow muslimow wiec wg ciebie tez nienawidze muslimow, czyli popieram was? ot i wasze madrosci:)

BlekitnaKrew
2013-11-28 06:38:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
grigore...dla mnie żydziory znaczą tyle samo(ciemna pało)co islamiści-no,może tych drugich nie trawię bardziej.Nie chce w Polsce ani jednego ani drugiego niezależnie od stosunków między nimi...qrwa człowieku...masz pusty łeb.No a skoro nie jesteś żadnym z tych śmieci to jesteś po prostu debilem.

klisza08
2013-11-24 00:20:18
Ocena: 5(glosow:13)-+
jak moze zostac rasista ktos,kto nawet w pelni nie rozumie znaczenia tego slowa.Unijny belkot pt."multi-srulti" siega zenitu...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Hej, PiS, fajne macie nowe hasło...
  •  Nie śmieszno, a straszno
  •  Prokuratorka od Ziobry nie może być aż tak głupia?
  •  Taka refleksja po dzisiejszym marszu rolników ...
Załadunek ciężarówki jeszcze nigdy nie poszedł tak źle
główna
Dodano: 07.07.2018, 17:35:04   przez: Nightcrawler39
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 80Skomentuj (9) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0