lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
śmiejcie się dalej z "głupich" Amerykanów. I dalej żyjcie w iluzji że jesteśmy narodem wybranym
poczekalnia
Dodano: 15.03.2014, 10:59:45   przez: globus0024
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 23  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(39)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
globus0024
2014-03-15 12:59:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
nie wiem skąd ty posiadasz takie informacje!! przestudiowałem przed chwilą kilka artykułów na ten temat i wszędzie jest wyraźnie napisane że dotyczy ona lat 2009-20213

cezarmilan
2014-03-15 20:56:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Każda ekipa pozostawiła całe masy nie rozwiązanych afer, tylko nie pamietasz bo czas zaciera szczegóły

freedom80
2014-03-15 16:05:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
globus, mogę tobą zakręcić? tak porządnie?

montesuma
2014-03-15 13:11:36
Ocena: -14(glosow:18)-+
Te wszystkie mniejsze czy większe afery od lewa do prawa to tylko zasłona dymna w celu odwrócenia uwagi od faktycznej grabieży i wyprzedaży majątku narodowego i demontażu państwa.

globus0024
2014-03-15 13:05:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
Majorero!! mam do Ciebie szczere pytanie!! Ile można zarobić będąc internetowym pieskiem do szczucia na przeciwników obecnej władzy... Gdzie by się nie ukazał jakiś artykuł bądź zdjęcie krytykujący obecny rząd Majorero od razu jest na stanowisku!! Gdybym miał tyle czasu co ty na szperanie po internecie to moja lista wpadek PO byłaby conajmniej 20 razy dłuższa. I pomimo tego że PiS też zaliczał wpadki to napewno mieli ich mniej i to znacząco!! mniej więcej 1 wpadka PiS na 10 wpadek PO

majorero
2014-03-15 14:56:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ile można zarobić to chyba wiesz najlepiej.Piszę przy takich absurdach z kilku względów. Nie lubię głupiego, nieuzasadnionego krytykanctwa, nie lubię chamstwa w postaci pisania o ludziach,że są złodziejami, mimo,że nic nie ukradli, nie lubię jak się pisze,że Polska to dziadowski kraj, mimo,że jest to kraj nieźle się rozwijający się, nie lubię jak się pisze o rozkradaniu majątku narodowego, mimo,że majątek nie jest rozkradany.Nie piszę przy wstawkach o dziubkach, spodniach rurkach i złym parkowaniu, bo mnie to nie interesuje. Czasem piszę coś przy cyckach.

majorero
2014-03-15 15:02:20
Ocena: -2(glosow:4)-+
PiS miało nie mniej wpadek niż PO, mimo, że u władzy byli tylko (jak dla mnie aż) dwa lata.To nie znaczy,że wszystko co jest teraz mi się podoba.Wiele rzeczy mi się nie podoba, ale akurat na ten temat nie ma absurdów, które można skomentować.Acha, mam sprecyzowane poglądy polityczne i światopoglądowe i tak się akurat składa,że są one w sprzeczności do tego,co prezentuje sobą PiS i SLD. Jak się zmieni władza, za jakieś 5 lat pewnie, to zapewniam Cię,że również będę krytykiem władzy.Chociaż przy poglądach PiSu mogą to uniemożliwić cenzurą.

majorero
2014-03-15 15:12:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
A co do samego absurdu.Za PiSu wyemigrowało więcej ludzi niż za PO. Za PO poziom się nieco zmniejszył.Nie stać nas na niski, najniższy w Europie, wiek emerytalny.VAT trzeba było podnieść w czasie kryzysu, bo wydatki są za duże(zasiłki, dopłaty do za wolno prywatyzowanego przemysłu, inwestycje)w stosunku do wpływów.Skoro upadły prywatne firmy budowlane, to znaczy,że były źle zarządzane.Liczyli na dopłaty do przetargów, które przelicytowali.Małe firmy nie dostały pieniędzy nie od rządu, a od kontrahentów.Może trzeba było im wyrównać z budżetu i potem narzekać na dług publiczny?

globus0024
2014-03-15 15:54:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
jak szybko się rozwijamy?? bo z tego co mi wiadomo to np. średnia pensja w polsce to 4200 zł. przejdź się po ulicy i zapytaj 100 napotkanych osób czy zarabiają 4200 zł. I jeżeli uważasz że nasza władza jest taka super i nie kradnie to jak wytłumaczysz to że zadłużenie w czasach ich rządów wzrosło trzykrotnie, pomimo tego że sprzedano w tym czasie ok 200 przedsiębiorstw państwowych, Jak wytłumaczysz to że jak PiS oddawał władzę to wzrost PKB w Polsce wynosił 7% a w 2013 roku zrównał się prawie z zerem!! Nie będe się rozpisywał na temat szans na rozwój jakie w tym czasie dawały nam inwestycje

globus0024
2014-03-15 15:59:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
drogowe i infrastrukturalne związane z Euro!! Zmarnowane pieniądze na kolei, które musimy oddać UE bo nie było chętnego żeby je wykorzystać. Ustawianie przetargów tak żeby wygrywały je firmy widmo!! Po zakończonej budowie taka firma dostaje kasę i znika ogłaszając upadłość!! Jak może coś się nie opłacać jeżeli w Polsce koszt wybudowania autostrady A1 jest wyższy niż tej w Austriackim Tyrolu. Gdzie jest tunel za tunelem a cały odcinek ok. 90 kilometrów leci w powietrzu na filarach, ze względu na ekologię!!a kto traci na tych upadłościach??? małe polskie firmy któe nie dostają należnych pieniędz

globus0024
2014-03-15 16:07:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Za PiS wyemigrowało dużo matołów dla których nie było pracy w tym kraju!! ale część powracała i to bardzo szybko!! Pozatym było to spowodowane szałem jaki ogarnął polaków po wejściu do schengen. Za PiSu otwarłem działalność i w ciągu 2 lat dorobiłem się 4 ciężarówek, Od czasu jak rządzi PO zleceń jest coraz mniej i teraz mam już jedną ciężarówkę która aktualnie stoi pod domem a ja uczę się niemieckiego bo za miesiąc mam wyjazd do pracy!! Za PiSu płaciłem ok 6-7 tyś Vatu miesięcznie teraz od 2 miesięcy nie zarobiłem nic więc go nie płacę i już nie zamierzam się tu mordować!!

majorero
2014-03-15 16:15:03
Ocena: -2(glosow:2)-+
Było 7% bo była światowa hossa,było cały czas powyżej zera, mimo że świat był na minusie i teraz też jesteśmy w czołówce. Zadłużenie wzrosło bo są inwestycje i olbrzymie wydatki socjalne.Tych pieniędzy nikt nie ukradł, te pieniądze my wydajemy(zasiłki, drogi, mosty,ZUS, szkoły, NFZ).Jak wybudowała i wzięła kasę, to nie taka widmo.Małe firmy źle się zabezpieczały(pozorne oszczędności na prawnikach)i dlatego niektóre zostały oszukane, ale nie było to masowe.Koszt budowy drogi w tunelu skalnym nie jest wysoki, niższy niż na piasku.

majorero
2014-03-15 16:24:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mam znajomego w Twojej branży.Przez ostatnich pięć lat podwoił ilość ciągników i wszystko jeździ.Może on ma szczęście, na pewno nie układy.Przez lata dorobił się stałych klientów (stosunkowo niskie ceny), którzy pozwalają na stałe dochody. Dodatkowe zlecenia są bonusem.

globus0024
2014-03-15 16:28:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
No dobrze... tylko mi wytłumacz jak to się stało że z 7 % zrobiło się prawie zero!! A nie wszystkie kraje miały taką szansę jak my!! Pomyśl co by było gdyby nie inwestycjw związane z Euro!! mielibyśmy -5 %. Jestem magistrem ekonomii i wiem że w czasach kryzysu nie zwiększa się obciążeń dla podatnika a najpierw trzeba ciąć wydatki bierzące takie jak choćby Armia biurokratów!! Która za rządów PO wzrosła dwukrotnie!! a podobno mamy erę komputeryzacji!! Zwiększanie obciążeń podatkowych powoduje dławienie gospodarki a tu powinno się zachęcać do inwestowania!!

globus0024
2014-03-15 16:30:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo Twój znajomy działa pewnie w transporcie międzynarodowym!! a tam sytuacja wygląda całkiem inaczej bo europa już dawno zapomniała co to kryzys!! A polski transport międzynarodowy polega na wysłaniu samochody w trasę na pięć tygodni na Europę i nie ma nic wspólnego z polską gospodaką a jedynie z Europejską!!

globus0024
2014-03-15 16:35:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
widzę że co do przepisów odnośnie zciągalności pieniędzy to jesteś cieniutki!!!! Jak się ma mała firma zabezpieczyć??? idziesz pracować jako podwykonawca!! Nie dostajesz pieniędzy za wykonane zlecenie a główny wykonawca ogłasza upadłość!! I co robisz?? Jeżeli główny wykonawca nie miał prawie żadnego swojego sprzętu, wszystko było wzięte w leasing... Komornik nie ma mu czego zabrać a nawet jeśli to kolejność jest taka: Najpierw zobowiązania wobez ZUS i US, później banki a jak coś zostanie to podwykonawcy. Do przetargu powinny stawać firmy które posiadają ogromny kapitał, swój kapitał

globus0024
2014-03-15 16:38:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
a nie kapitał wzięty w leasing!!! Ale to jest właśnie firma widmo!! i ktoś w GDDKiA wybierając taką firmę jako wykonawcę od razu wie że to się tak skończy!! bo to od razu widać!! Wystarczy prześwietlić strukturę firmy żeby widzieć że coś tu jest nie tak!!!

majorero
2014-03-15 20:53:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Umawiasz się na rozliczenia etapami.Jak stracisz to za jakiś etap. Problem polega na tym,że mali ciągle wierzą w obietnice,że za tydzień lub dwa, a wy róbcie.Inwestycje dzięki Unii niewątpliwie pomogły być na plusie.Znajomy wozi produkcję z Polski na zachód i stara się coś przywieźć w drodze powrotnej.Z cięciem wydatków się zgadzam.Ale nie wiem, czy zgodzą się ci co dostają pomoc od państwa, od matek przez rozdmuchane renty, fałszywych bezrobotnych po część zakładów.Problem nie jest w ilości urzędników, a jakości.O końcu kryzysu powiedz Hiszpanom, to się ucieszą.

globus0024
2014-03-15 12:17:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zapomniałem wspomnieć o największej z największych afer w historii wolnej Polski czyli tej jeszcze stosunkowo świeżej Infoafery!! któa dotyczy najważniejszych osób w obecnym rządzie!!!

majorero
2014-03-15 12:37:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Infoafera rozpoczęła się na początku 2007 roku, czyli wówczas, gdy rządził PiS.

globus0024
2014-03-15 12:59:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
nie wiem skąd ty posiadasz takie informacje!! przestudiowałem przed chwilą kilka artykułów na ten temat i wszędzie jest wyraźnie napisane że dotyczy ona lat 2009-20213

majorero
2014-03-15 14:48:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
W jednej z gazet była treść zarzutu, dotyczył początku 2007 roku.Po drugie dlaczego PiS przestał zabiegać o komisję śledczą?Bo komisja ochlapałaby ich bardziej niż PO, po trzecie, okazałoby się,że skoro afera zaczęła się na początku 2007 roku, to nie dotyczy żadnych polityków, a jedynie urzędników, którzy pracowali pod jedną i drugą władzą.

michalng
2014-03-15 12:02:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Afera wyciekowa. Aresztowanie ministra Kaczmarka przez CBA. Słynna konferencja prasowa Ziobry i Kaminskiego z monitoringiem z hotelu Mariott. Minister Kaczmarek Uniewinniony.Proces cywilny między ministrami. Afera Gruntowa. Wiceremier Lepper i dwóch urzedników Ministerstwa Rolnictwa. Postepowanie wobec Leppera umozono po jego smierci. Taśmy prawdy, posłanki Begger. Agera Przeszczepowa - powoduje powazny kryzys w polskiej Transpantologii. Minister Żiobro niedawno musiał za nią "przepraszać" doktora "G".

globus0024
2014-03-15 12:12:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
Po pierwsze w aferze gruntowej Lepper był jako poszkodowany!! poczytaj troszkę o tym a dowiesz sie że prawdopodobnie "samobójstwo" Leppera było spowodowane tym że zbyt dużo wiedział na temat kulis tej afery i miał zamiar to ujawnić. A co do Ziobry i transplantologii to niestety częściowo miał rację!! Nie wiem czy w przypadku tego konkretnego lekarza ale transplantologia jest w kryzysie nie przez jego wypowiedź a przez to że nasza służba zdrowia jest u nas zbyt nieudolna i on to chciał pokazać!!

michalng
2014-03-15 12:21:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
W aferze gruntowej Lepper występował jako poszkodowany w jednych wątkach a jako oskarżony w innych. Oskarzono go o składanie falszywych zeznań. (Słynny dyktafon Ziobry).

majorero
2014-03-15 12:23:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dodam jeszcze ministra w rządzie Kaczyńskiego, Lipca, skazanego za korupcję, dodam początek afery informatycznej w MSWiA,dodam ministra Jasińskiego, który wynegocjował z Rosjanami najdroższy gaz w Europie,dodam faktyczne wstrzymanie w latach 2005-07 inwestycji drogowych,dodam tworzenie afer przez CBA zamiast ścigania faktycznych afer (informatyka w MSWiA), dodam zapaść służby zdrowia (protesty pielęgniarek)

globus0024
2014-03-15 12:44:21
Ocena: 0(glosow:4)-+
majorero!! dobrze że teraz nie ma zapaści w służbie zdrowia!! mi się wydaje że zapaść jest wtedy kiedy cierpią pacjenci!!! a takiej zapaści jak obecnie to nigdy nie było!! Co do negocjacji gazowych... no cóż... rząd Tuska dostał lepsze ceny za przychylność Rosji.. I cóż z tego... Pozbyli się Kaczyńskiego, ściskali sobie rączki z Putinem a teraz Putin ma nas gdzieś i uważa za głównego prowokatora w sprawie ukraińskiej... PiS nie był w stanie wynegocjować lepszej ceny bo rosjanie wiedzieli o wspólnych dążeniach Polski, Gruzji i Ukrainy do budowy gazociągu z Kazachstanu!!

globus0024
2014-03-15 12:48:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
ale najbardziej rozśmieszyły mnie Twoje słowa na temat inwestycji drogowych!! PiS za swoich rządów uprościł procedurę wywłaszczeniową. Do tej pory było tak że podczas wywłaszczania trafił się jeden ktoś kto krzyknął sobie niewyobrażalne pieniądze za swoją działkę i albo musieli się zgodzić albo rozpoczynać od nowa procedurę!! Zmiana przepisów wywołała oburzenie w ówczesnej opozycji!! twierdzono że ludzie będą krzywdzeni bo dostaną cenę rynkową a nie taką jaką sobie wymyślą!! A później gdy budowano autostrady za rządów PO to w pełni korzystano z nowych przepisów!!

majorero
2014-03-15 16:00:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zmiana z 2007 roku dotyczyła jedynie daty obliczania wartości działki. Od 2007 roku wartość działki miała być z daty decyzji o lokalizacji drogi, a nie z daty ustalenia odszkodowania.Ta pierwsza była niższa. Problem dotyczył procedur, a to zmieniono przed Euro.Decyzja o odszkodowaniu stawała się wykonalna mimo jej zaskarżenia. Proces o odszkodowanie nie tamował wywłaszczenia i budowy.Najlepiej to widać po ilości dróg istniejących za PiS, a za PO.W 2005 było około 900 km autostrad i ekspresówek, w 2007 około 1100 km, a teraz około 2900 km.

globus0024
2014-03-15 16:13:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie jestem ekspertem w tej sprawie ale pamiętam bój o Rondo Kraka w Krakowie. Inwestycja zablokowana przez właściciela 20 arowej działki, W okresie kiedy Polska dostała organizację euro, zmieniły się przepisy za rządów PiS i rondo wybudowano w półtorej roku!! I tak było ze wszystkim!! Nie wybudowali by ani połowy tych autostrad przy starych przepisach bo to blokowało wszystko... a zyskiwali jedynie ci którzy wiedzieli wcześniej o dokładnej trasie planowanej inwestycji. Bo wykupywali od ludzi tereny rolne za bezcen a później mając znajomości w ministerstwie dostawali za te same działki kupę kas

majorero
2014-03-15 16:32:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
To Rondo to zaczęto budować w 2010 roku, szło z opóźnieniami (z winy wykonawcy i winy właściciela działki). Zmiana procedur w 2010/2011 spowodowała przyspieszenie, a nie zmiana z 2007 roku.Gdyby zmiana z 2007 roku była taka istotna, to nie byłoby opóźnienia w 2010/2011.

globus0024
2014-03-15 16:44:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak!! zgadzam się zaczęto przebudowe w 2010!! w tym roku już zaczęły się roboty!! a pierwszy plan przebudowy ciągnął się od 2004 roku!!! Wtedy też zaczęto wykupywać tereny ale się nie udało!! dopiero w 2008 procedura wykupu ruszyła ponownie!! a w 2010 roku to już sprzęt tam stał więc nie mów mi o ustawie z 2011 roku bo wtedy to estakada już tam stała!!

majorero
2014-03-15 20:56:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prace rozpoczęto w 2010 roku i się opóźniały przez problem z wykupem i wykonawcą.A więc na to co w 2010 nie miała wpływu zmiana ustawy z 2007.Dokończenie było możliwe po szybkim wywłaszczeniu w 2011.

globus0024
2014-03-17 01:00:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale nie można rozpocząć prac budowlanych jeżeli procedura wywłaszczeń nie jest ukończona!! taki jest przepis!! najpierw wywłaszczenia a potem sprzęt na budowie więc jeśli w 2010 roku prace ruszyły a tak właśnie było to wszystko musiało byc już wywłaszczone. Pracowałem jako podwykonawca pod firmą Radko, która wykonywała inwestycje

globus0024
2014-03-15 12:01:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie krytykowałbym obecnej władzy gdyby sprawcy siedzieli w więzieniach bo czarne owce znajdą się wszędzie!! le cały problem jest taki że obecni aferzyści chodzą wolni!!

michalng
2014-03-15 11:41:50
Ocena: -1(glosow:5)-+
To ja dla osób majacycj krótką pamiec pozwole sobie przypomniec afery zaad PIS. Skoncentruje się tylko na tych poważniejszych. Afera w ministerstwie sportu. Minister (Sportu) Lipiec skazany za łapówki. Obecnie siedzi. Kokaina w Kancelari Prezydenta. Członek kancelarii(Artur Piłka) aresztowany pod zarzutem handlu naroktykami (1,2 kg Kokainy) i uczasenictwa w zorganizowanej grupie przestępczej oraz za łapówki. Seksafera. Skazani panowie Łyżwinski i Popecki. Postępowanie przeciwko wicepremierowi Lepperowi ostatecznie umorzone.

globus0024
2014-03-15 11:59:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bardzo dobrze że przypomniałeś tym co mają krótką pamięć!!! Różnica polega na tym że tamci siedzą a za rządów PO afery wychodzą na jaw a nikt nie siedzi!! Sawicka- wolna... jeszcze jej muszą zwrócić fanty które dostała jako łapówki!! Gromosław Cz.- wolny!! a co do Leppera i Łyżwińskiego to śledztwa zostały umorzone bo żadnych dowodów nie było!! nawet badanie DNA nie potwierdziło wersji pani Krawczyk. Do dzisiaj teoretycznie nie wie kto jest ojcem!! Z tego co wiem to ginekolog jest w stanie co do kilku dni określić kiedy miało miejsce zapłodnienie!!

michalng
2014-03-15 12:16:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
Sawicka została zatrzymana za rzaów PIS (w kampanii Wyborczej) Nie siedzi ze wzgledu na nieudolność CBA głownie która zamiast "się przyłozyc" to wolała odpalic bombe w kampanii.Sprawa Gromosława Cz (o ile dobrze "rozszyfrowałem" ;-)) nie ma nic z PO wspólnego. Zarzut dotyczy łapówki przy prywatyzacji STOEN w 2002 roku. Łyzwiński został skazany w 2 instancjach (za miedzyinnymi gwałt, wykorzystywanie 2 kobiet i podrzeganie do porwania). Odwołał się i do Sądu Najwyzszego i sprawa ma byc ponownie rozpatrzona. Wyrok już odsiedział. - W 2011 roku został przedterminowo zwolniony.

globus0024
2014-03-15 12:55:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak!! ale Gromosław cz. był sądzony za rządów PO. I nikt nawet nie sprawdził skąd zwykły polityk wytrzasnął ogromne pieniądze na kaucję!! A nie wiem czy pamiętasz sprawę Łyżwińskiego i Leppera!! Pani Krawczyk kilkakrotnie zmieniała zeznania, a to twierdząc że Lepper jej zrobił dziecko , a to znowu że Łyżwiński... pół Samoobrony zrobiło badania i okazało się że ojca nie znaleziono!!! I co?? Lepper zniknął i ojca już nie szukano!! Nie wiem ale nawet na chłopski rozum to coś tu nie pasuje!!

michalng
2014-03-15 19:02:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jaki zwykły polityk ? Czempiński to emerytowany generał.Żaden polityk. I nie był jeszcze "sadzony" . zatrzymano go w pod koniec 2011 roku ale w 2012 sprawa sie przedawniła (10 lat) A Kto jest ojcem dziecka Krawczyk to interesowały się głownie "media brukowe" dla samej seksafery miało to znaczenie drugorzedne.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Brawo dla tego ptaka
Dobry wkręt
główna
Dodano: 05.08.2018, 10:47:41   przez: zetka99zet
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 178Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0