lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Szkoda że tylko na półce w kasie dostałem odpowiedź to promocja dla nas nie klienta porażka
poczekalnia
Dodano: 29.05.2014, 23:50:01   przez: raffcio3
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 14  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(6)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
perun12345
2014-05-31 07:24:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
A dla zbyt wielu pracowników jest zbyt trudne zrozumieć, że takie tłumaczenie jest nie zgodnie z prawem i kłamwstwem. Bo jest kilka sposobów: 1) Nabić cenę ręcznie 2) Wezwać kierownika sklepu/lini kas 3) Odesłać klienta do punktu obsługi aby tam wyjaśnił sprawę(jeśli taki istnieje) 4) Wysłać innego pracownika aby sprawdził cenę na półcę i przyniósł kod kreskowy z cenówki (jeśli takowy tam jest) I proszę nie mów mi, że nie może nic zrobić, poprostu się nie chce.

perun12345
2014-05-31 07:24:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
A dla zbyt wielu pracowników jest zbyt trudne zrozumieć, że takie tłumaczenie jest nie zgodnie z prawem i kłamwstwem. Bo jest kilka sposobów: 1) Nabić cenę ręcznie 2) Wezwać kierownika sklepu/lini kas 3) Odesłać klienta do punktu obsługi aby tam wyjaśnił sprawę(jeśli taki istnieje) 4) Wysłać innego pracownika aby sprawdził cenę na półcę i przyniósł kod kreskowy z cenówki (jeśli takowy tam jest) I proszę nie mów mi, że nie może nic zrobić, poprostu się nie chce.

czapiewski
2014-05-30 08:38:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zlodzieje

perun12345
2014-05-30 07:14:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeśli cena na półce i w kasie różni się, to kasjer ma obowiązek sprzedać w cenie która jest umieszczona przy towarze na półce. Reguluje to Kodeks Cywilny art. 543. A jeśli promocja jest tylko dla pracowników, to ta informacja powinna być umieszczona na cenówce, jeśli jej nie ma to w takim razie promocja jest dla każdego. W takim wypadku jeśli jeszcze nie otworzyłeś opakowania, a masz pewność, że cena za 6-pak umieszczona na cenówce na półce sklepowej jest niższa niż za 6 pojedynczych puszek, to masz prawo domagać się zwrotu różnicy. Dla pewności, że na szybko nie zmienią cenówki, zrób zdję

Suzzi86
2014-05-30 11:29:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
widac że nigdy nie pracowałeś w sklepie i nie wiesz, że jeżeli cena jest w systemie, to kasjer nie ma nic go gadania! kasjer nie ma po prostu technicznej możliwości zmienić ceny towaru!!! ale dla wielu klientów to jest zbyt trudne do zrozumienia...

krystianprzyb
2014-05-30 00:27:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
jest napisane5+1 a mie5+1 gratis :]

vacarius
2014-05-30 00:02:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jak dla nich to powinni ściągać te opakowania, sprzedawać pojedynczo i nie wprowadzać klientów w błąd.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jestem za a Wy ?
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
  •  Takie skojarzenia mam:
  •  Przeżyjmy to jeszcze raz:
Czyli „Włączę awaryjne i pójdę po gofra”.
główna
Dodano: 10.06.2018, 12:54:35   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 101Skomentuj (33) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0