lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dzieci nie będą już zmuszane do chodzenia na religię
poczekalnia
Dodano: 19.09.2014, 22:06:26   przez: Psiapsiolek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 3  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(68)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Meloman1
2014-09-19 23:36:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
No daj spokój, przecież to ty wymyślasz coś na siłę. Mnóstwo ludzi chwali naukę religii, widocznie się w tych kręgach nie obracasz, ale to nie znaczy, że one nie istnieją. Istotą katechezy nie jest uczenie o cudach, tylko uczenie postaw. Znasz program zajęć z katechezy? Jeśli nie to poznaj.

foytaz
2014-09-19 22:57:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
jurek kiedyś był egzorcyzmowany a teraz sam egzorcyzmuje.

LuskaI23
2014-09-19 22:52:25
Ocena: 0(glosow:8)-+
Łola boga Łola boga jakaż tragedia! Matko przenajświętsza religia w szkołach ło jezus maryja jak tam można??? Bądź człowieku szczęśliwy że nie masz większych problemów w życiu jak religia w szkole.

quguar
2014-09-19 23:03:25
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ja, na ten przykład mam wiele problemów w życiu. Jednym z nich jest katecheza w szkołach publicznych.

Meloman1
2014-09-19 23:21:45
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ququar, ten problem jest naprawdę łatwo rozwiązać. Nie czarujmy się, to nie dzieci decydują, tylko ich rodzice, nie? Wystarczy, że ich przekonasz, i katecheza w szkołach znika.

LuskaI23
2014-09-19 23:44:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
Też bym chciała mieć takie problemy jak katecheza w szkołach. Serio. Tak mało zła w tym kraju. Dziecko z patologicznej rodziny bite przez pijanych rodziców, bedzie wdzięczne Ci za to, że w szkole nie musi przechodzić tych tortur jakimi sa lekcje religii.

jurek1102
2014-09-20 00:05:29
Ocena: -3(glosow:3)-+
Lucynko to się rozmnóż i za 6 lat będziesz miała. :)

LuskaI23
2014-09-20 13:47:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Uważasz, że mając dzieci, największym problemem życiowym jest to, że mają religię w szkole?

foytaz
2014-09-20 14:03:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
dla tego jełopa to jest największy problem.

jurek1102
2014-09-19 22:30:07
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dziś na etyce mój syn uczył się jak postępować w przypadku spotkania się z osobą niepełnosprawną. Pani tłumaczyła że trzeba być dla takich osób życzliwym i nie wolno się z takich ludzi nabijać. Ciekawe czego dziś uczyły się dzieci na religii... Czy że JPII uzdrawiał, a może o tym że Jezus chodził po wodzie? Z pewnością jakiś bardzo mądrych rzeczy :)

Meloman1
2014-09-19 23:23:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
Pani od etyki tłumaczyła, że trzeba być życzliwym tylko wobec niepełnosprawnych czy ogólnie, wobec wszystkich? Jeśli to drugie, to, jurku, ty koniecznie chodź na te lekcje z synem.

jurek1102
2014-09-19 23:29:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
Melmutant ty mnie za słówka nie łap. Po tym co mi zrelacjonował mój syn to wydaje mi się że etyka w szkole jednak jest to pozytywny twór. Nigdy nie słyszałem by ktoś chwalił to co uczą na religii.

Meloman1
2014-09-19 23:36:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
No daj spokój, przecież to ty wymyślasz coś na siłę. Mnóstwo ludzi chwali naukę religii, widocznie się w tych kręgach nie obracasz, ale to nie znaczy, że one nie istnieją. Istotą katechezy nie jest uczenie o cudach, tylko uczenie postaw. Znasz program zajęć z katechezy? Jeśli nie to poznaj.

jurek1102
2014-09-19 23:44:32
Ocena: -2(glosow:4)-+
No nie znam programu zajęć z katechezy i nie słyszałem by ktoś chwalił.

Meloman1
2014-09-19 23:52:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
A program zajęć z etyki znasz? Posłałeś syna na etykę, kierując się tylko nazwą? Nie przeczytałeś programu? Uważasz to za rozsądne? I jeśli nie znasz programu zajęć z etyki, to dlaczego wypowiadasz się na temat tego, czego tam się uczy? Czy to jest uczciwe?

jurek1102
2014-09-20 00:07:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Miałem pewne obawy w temacie etyki i jedyne co wiem to to co mi syn przekazuje. Jak narazie to jestem miło zaskoczony.

Meloman1
2014-09-20 00:33:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
Mnie się to jednak wydaje trochę nierozsądne: posłać dziecko na nieobowiązkowe lekcje i nie sprawdzić wcześniej, jak wygląda podstawa programowa tego przedmiotu. Podobnie jak nierozsądne wydaje mi się krytykowanie lekcji religii, nie sprawdziwszy przedtem podstawy programowej. Ale oczywiście trzymam kciuki za twojego syna (bez żadnej ironii).

Psiapsiolek
2014-09-20 12:01:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Meloman - nie chodzi o kwestionowanie programu "religii", tylko o to że jest ona nauczana w szkole publicznej i za nasze pieniądze. I tak trudno ją wyrugować, ciągle ktoś wymyśla sztuczne problemy jak np. konieczność zastąpienia jej etyką - wcale nie trzeba jej niczym zastępować. Co do programu, to uczenia chrześcijańskiej homofobii i przedstawiania swojej subiektywnej etyki jaka "lepszej" i zachęcanie do narzucania jej gółowi nie uważam za nic wartościowego

quguar
2014-09-19 22:24:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
to jest smutne...

jurek1102
2014-09-19 22:37:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
Egzorcyzmy są smutne? Żartujesz? Mnie bawią podobnie jak cudowne uzdrowienia dzięki modlitwie do JPII czy Popiełuszki.

quguar
2014-09-19 22:58:18
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie, nie egzorcyzmy są smutne. Smutna jest sytuacja Jurek...

jurek1102
2014-09-19 22:09:11
Ocena: 1(glosow:5)-+
I zmieniło się tyle że w czasie religii nie są wpuszczane do świetlicy a etyka jest dopiero po lekcjach.

malgolina
2014-09-19 22:28:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Co to znaczy, że nie są wpuszczane do świetlicy? To świetlica nie jest dostępna w ustawowych godzinach?

jurek1102
2014-09-19 22:32:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
Trzeba być na świetlice zapisanym. Oczywiscie zapisać już się nie można. Dzieci które nie chodzą na religie mają przez 45 minut nie istnieć.

kary1977
2014-09-19 22:35:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
MONo- katolizm

malgolina
2014-09-19 22:40:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
Rozumiem, że podajesz własny przykład? Ja młodego zapisałam od razu 1-go września po apelu, ale niezapisane dzieci też mogą przyjść do świetlicy na "przechowanie", nikt dzieci niezapisanych nie wyrzuca.

jurek1102
2014-09-19 22:46:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gosiu ja nie zapisałem bo nie było potrzeby. Skąd miałem wiedzieć że zrobią religie w środku lekcji? Niestety ma okienko a świetlica jest pełna. Dla mnie to jest jasne... Zrobią wszystko by tym co nie chcą w tych szopkach uczestniczyć życie utrudnić.

malgolina
2014-09-19 22:53:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiesz, skoro dziecko jest na terenie szkoły, jest w trakcie zajęć, mimo okienka, szkoła musi zapewnić opiekę. Nie wiem jak u was jest, ale może trzeba z dyrektorem pogadać co z tym zrobić?

jurek1102
2014-09-19 22:58:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
Gosiu i obowiązkiem szkoły jest by religia była jako pierwsza lub ostatnia lekcja. Taka była umowa przy wprowadzaniu religii do szkół.

malgolina
2014-09-19 23:02:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czasem nie da się ułożyć planu lekcji tak aby religia we wszystkich klasach wypadła na początku albo na końcu.

jurek1102
2014-09-19 23:05:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
Więc trzeba ją przenieść do kościoła, gdzie jej miejsce.

malgolina
2014-09-19 23:08:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zbierz ludzi i pozbieraj podpisy pod projektem obywatelskim.

jurek1102
2014-09-19 23:12:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gosiu już delegacja była u dyrektorki i gówno to dało.

quguar
2014-09-19 23:14:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
Co to za dyskusja???? Religia powinna być w salkach katechetycznych obok mercedesa proboszcza, a nie w szkole, k#rwa publicznej !

malgolina
2014-09-19 23:17:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
My lubimy z Jurkiem dyskutować.

quguar
2014-09-19 23:23:48
Ocena: -3(glosow:3)-+
jak dla mnie, to możecie sobie lubić i 6 na 9. Mam to gdzieś.

Meloman1
2014-09-19 23:28:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
ququar, dlaczego w szkole publicznej powinny być tylko te przedmioty, które tobie się podobają? Pytam bez agresji, więc mi po prostu wyjaśnij. To może być całkiem niezły pomysł.

quguar
2014-09-19 23:32:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Meloman, szkoła powinna edukować. Dlatego.

Meloman1
2014-09-19 23:37:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale ty mi odpowiadasz agresywnie, a ja chciałem merytorycznie. Po prostu chciałbym wiedzieć, dlaczego to ty masz decydować, w czym szkoła będzie edukować, a w czym nie. Nie mówię przecież, że to jest zły pomysł.

quguar
2014-09-19 23:42:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
Meloman, gdzie byłem agresywny ? :)

Meloman1
2014-09-19 23:44:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
No może nie agresywny, ale nie odpowiedziałeś na pytanie, więc uznałem to za zaczepkę. Przepraszam, jeśli niesłusznie. Tak czy owak, odpowiedzi na pytanie nie znam.

jurek1102
2014-09-19 23:52:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Melomanie i dobrze napisałeś... Szkoła ma edukować a nie opowiadać bzdury o chodzeniu po wodzie.

Meloman1
2014-09-19 23:54:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale dlaczego to ququar ma decydować o tym, czego szkoła będzie uczyć? I skąd wiesz, jak wygląda edukacja na religii, jeśli nie czytałeś programu?

quguar
2014-09-19 23:54:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
Meloman, jak widzę dwie "lekcje" religii w tygodniu, u mojej córki, w szkole publicznej to mnie wątroba zaczyna boleć. A jeżeli uważasz za pomyłkę uczenie dzieci matematyki, fizyki, czy chemii, to nie mamy o czym "rozmawiać".

Meloman1
2014-09-19 23:56:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jejku, co ty taki drażliwy? Pytam cię normalnie: dlaczego chcesz decydować o tym, czego uczy się w szkole? I normalnie mi odpowiedz, a nie "nie mamy o czym dyskutować".

quguar
2014-09-20 00:03:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
"normalnie"? Tak jak o Adolfie , który Twoim zdaniem był ateistą? Z Tobą nie można "normalnie" dyskutować.

quguar
2014-09-20 00:09:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
Abstrahuję od tego, że nie potrafisz uszanować podstawowych zasad dyskusji. Nie stać Cię na to, żeby napisać "Ty" z wielkiej litery.

Meloman1
2014-09-20 00:10:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Meloman1
2014-09-20 00:11:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ups, link się nie wkleił. Już naprawiam: en.wikipedia.org/wiki/Religious_views_of_Adolf_Hitler

Meloman1
2014-09-20 00:14:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
O, i jeszcze moderator usunął, co napisałem. A napisałem, że ja mam rzadko własne zdanie. Z reguły staram się znaleźć jakieś źródło, któremu mogę zaufać. Więc jeśli masz lepsze źródło, to mnie ZAWSZE przekonasz. W przypadku Hitlera - powołuję się na artykuł w wikipedii (link wyżej). Jeśli masz lepsze źródło, chętnie dam się przekonać.

zielunahaluna
2014-09-20 00:18:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jurku, tu drobna sugestia - nie piszcie podań do dyrekcji, wy uderzcie do kuratorium w związku z tym, że szkoła nie zapewnia dzieciom właściwej opieki, do której jest zobowiązana. Tym bardziej, że rozumiem, że masz dziecko w klasach 1-3, tak? Szkoła nie robi łaski, że w tym czasie opiekę zapewnia. Dziecko nie może w tym czasie błakac się samo po korytarzu, bez nadzoru. Nie ma miejsca w świetlicy? Ok, proszę zorganzować drugą - to ich obowiązek. Tam się kierujcie. A znam przypadki, że i od MENu rodzice uderzali, kiedy szkoła nie spełniała obowiązujących standardów.

quguar
2014-09-20 00:18:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Meloman, z całym szacunkiem, ale "Wikipedia" nie jest żadnym źródłem. Zapamiętaj to- przyda Ci się ta wiedza :)

jurek1102
2014-09-20 00:23:47
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zielona to czwarta klasa. 1-3 nie było problemów bo lekcje religii były na pierwszej lub ostatniej. Ludzie się boją z tym iść do kuratorium bo dyrektorka to strasznie wredna małpa i dzieci by mogły na tym ucierpieć.

Meloman1
2014-09-20 00:23:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ququar, no przecież ja nie twierdzę, że to źródło doskonałe. Dlatego jeśli masz lepsze, to mi je po prostu podaj. Niektóre artykuły w wiki są świetne, inne są nędzne, to oczywiste. Ten wydaje mi się dobry, ale bardzo chętnie poczytam inne źródła.

quguar
2014-09-20 00:26:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
@Meloman, PWN może być ? Polecam :)

Meloman1
2014-09-20 00:26:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
A ten akurat artykuł w wikipedii zawiera 261 przypisów i zawiera w bibliografii 29 prac. To budzi pewne zaufanie, nie? Napisany jest też, na ile mogę to stwierdzić, dość bezstronnie. Ale zgadzam się, oczywiście, ze mogę się mylić, więc jeśli znasz się na tym lepiej, to po prostu napisz, na czym opierasz swoją wiedzę.

Meloman1
2014-09-20 00:28:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale co PWN? Musisz wskazać jakieś konkretne źródło, a nie nazwę wydawnictwa. Elementarne zasady dyskusji wymagają nie tyle pisania zaimków wielką literą, tylko jasnego i konkretnego stwierdzenia, skąd pochodzi wiedza, którą się posługujesz.

quguar
2014-09-20 00:33:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
@Meloman. Znam się lepiej:) Swoją wiedzę opieram m.in. na PWN. A Ty piszesz w większości bzdury.Pasuje Ci takie wyjaśnienie ?

Meloman1
2014-09-20 00:36:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widzisz, quqyar, to jest właśnie najbardziej irytujące w dyskusjach z tobą i takimi jak ty tutaj. Wy po prostu WIECIE. Nic nie musicie czytać, niczego sprawdzać - z góry dokładnie wiecie, jaki jest świat, i nic was nie przekona, choćby tysiąc specjalistów napisało tysiąc książek. Ja to nazywam fanatyzmem - kiedy ktoś nie potrzebuje żadnego uzasadniania dla swoich poglądów, bo po prostu ślepo w nie wierzy.

Meloman1
2014-09-20 00:38:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
I nie, nie pasuje mi takie wyjaśnienie, bo PWN to jest nazwa wydawnictwa, a nie żadnej konkretnej książki. Więc co mam zrobić? Szukać w setkach wydanych przez nich książek?

quguar
2014-09-20 00:43:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przecież Ty siebie teraz nazwałeś ( nadal piszesz "ty" z małej litery ). y )

Meloman1
2014-09-20 00:46:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
No przecież ja ci napisałem, na czym konkretnie opieram moją wiedzę, a ty mi na to, że "po prostu wiesz lepiej". Ja jestem gotów zmienić moje poglądy, jeśli mnie do nich przekonasz, powołując się na rzetelne źródła, ale ty, najwyraźniej, takich źródeł nie masz.

quguar
2014-09-20 00:48:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
Masz rację. Ja wiem, a Ty czytasz w "wikipedii" :)

Meloman1
2014-09-20 00:51:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Napisałem ci, że ten artykuł powołuje się na 29 pozycji bibliograficznych, zawiera 261 cytatów, edytowało go i przeglądało mnóstwo osób. Uważam, że to jest naprawdę wiarygodne źródło. Ale chętnie przyznam, że jest niewiarygodne, jeśli tylko przedstawisz mi coś godnego zaufania.

zielunahaluna
2014-09-20 00:52:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
4 klasa to też maluchy, ale to bez znaczenia, bo szkoła ma obowiązek zapewnić opiekę nauczyciela każdemu uczniowi, nawet gimnazjaliście. To nie żadna łaska. Jeżeli szkoła tego nie robi, to nie wywiązuje się ze swoich powinności i narusza regulamin i choćby względy bhp. Kto będzie odpowiedzialny za ucznia bez nadzoru, który na przykład rękę złamie w tym czasie albo opuści teren szkoły? brak opieki = naruszenie regulaminu. To tym bardziej czas uderzyć do kuratorium, może pani się ze stołeczkiem pożegna, skoro nie ogarnia tak prostych spraw jak regulamin?

Meloman1
2014-09-20 00:53:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kręcimy się w tej rozmowie w kółko, bo ja swoje przekonania opieram na tym, co czytam, a ty, jak każdy fanatyk - na tym, w co święcie wierzysz. I wyśmiewanie wikipedii oraz inne tego typu chwyty nic tu nie zmienią, naprawdę.

quguar
2014-09-20 00:53:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
@Meloman, raz już próbowałem Cię przekonać. Ale Ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Odpuszczam :) Żyj sobie w swoim małym świecie ;)

jurek1102
2014-09-20 00:56:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zielona przecież samo to że religia jest w środku lekcji jest już złamaniem zasad. A dyrektorki to z pewnością nikt nie ruszy bo to mocno uczepiona jędza z PSLu.

Meloman1
2014-09-20 00:58:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zobacz, to jest takie proste. Podaj mi po prostu źródło: artykuł w internecie, książkę czy coś innego, co jest godne zaufania. I natychmiast dam się przekonać. A ty wolisz odpisywać mi 10 razy, ale nic konkretnego nie podasz. A mnie argument "bo ja znam się lepiej" zupełnie nie przekonuje, jak zresztą każdego rozsądnego człowieka.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Krótka charakterystyka PIS
  •  Prawda znana od wieków
  •  Jak oni kłamali!
  •  Zawsze aktualne
główna
Dodano: 15.07.2018, 01:52:07   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 63Skomentuj (20) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0