lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
No ale nasze władze maja to w D...e
poczekalnia
Dodano: 28.03.2015, 13:29:19   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 5  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(65)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
janosik1971
2015-03-28 13:50:49
Ocena: 6(glosow:12)-+
Według mnie religia powinna być finansowana tak jak np. prywatne lekcje angielskiego. Chodzisz płacisz ...

akr69
2015-03-29 19:29:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
To jest uklad patologiczny, nie dosc ze religia jest utrzymywana z podatkow, odbywa sie w szkolach to jeszcze nie podlega kontroli MEN, w obecnej formie religia jest obludna i brutalna indoktrynacja, jakim trzeba byc dewiantem aby na lekcjii religi uczniom pokazywac film jeszcze wiekszych dewiantow gdzie bestialsko morduja ludzi, tlumaczac ze chcieli pokazac smierc meczenska WTF!

gajcy
2015-03-28 19:22:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
Inaczej ci wytlumacze Jurku z podatkami, jak jakis złodziej ukradnie mi 1000 zł pojdzie do kosciola i da 300 złotych na tace:) to tak na prawde kto da na tace , złodziej czy ja,? tak samo jest z podatkami płacowymi przez budzetowcow:) prościej sie nie da , skoro tego nie zrozumiesz to niczego nie zrozumiesz .

jurek1102
2015-03-28 23:48:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
gajcy złodziej na tace? Twierdzisz że katolik może byc złodziejem?

gajcy
2015-03-29 10:26:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gajcy
2015-03-29 10:29:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oczywiscie ze katolik moze byc zlodziem, w każdej grupie społecznej sa złodzieje, podejrzewam ze w twoim doskonałym gronie tez taki sie znajdzie, ale nie to bylo mysla przewodnia przekazu. I widze ze jednak umysłowo to cienki jestes , skoro akurat to cie poruszyło.

prusi
2015-03-28 18:54:11
Ocena: 3(glosow:5)-+
Taki duży ateista a wierzy w sondaże :) Otóż większość rodziców które ma dzieci w szkole chce, żeby ich dzieci miały zajęcia religii :) Nie wiem wśród jakiej grupy respondentów był robiony ten sondaż, być może była to siedziba partii SLD albo czegoś innego pro lewicowego :) Radze jak już nie wierzyć to w nic :)

jurek1102
2015-03-28 19:58:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
No i tu się bardzo mylisz. Chcą zajęć religii ale nie w szkole i nie finansowanych przez państwo.

prusi
2015-03-28 20:46:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
60 procent Polaków uważa, że nauka religii powinna być prowadzona w szkołach publicznych - wynika z badania SMG/KRC Za finansowaniem religii w szkołach opowiedziało się 79 procent zwolenników religii. Co sondaż to inne procenty.

jurek1102
2015-03-28 20:49:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gdzie ty takie dane znalazłeś?

prusi
2015-03-28 22:13:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wujek google wszystko znajdzie :) Ale dyskusja i tak trochę bezsensowna bo Ty masz swoje racje które mają jakiś sens i ja mam swoje... Ty masz swoje sondaże ja mam swoje a politycy i tak tego tematu nie ruszą i tak.

jurek1102
2015-03-28 23:47:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
No i tu niestety masz racje :)

prusi
2015-03-28 18:01:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ogrodnik66
2015-03-28 17:31:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
gejcy kup sobie wiadro polopiryny i zacznij się leczyć z głupoty i nienawiści. Zajmij się kobietą i przestań zaśmiecać te strony.

gajcy
2015-03-28 18:20:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
A napisz co powiedziałem głupiego? Bo szczekać to kazdy potrafi, i nie ma we mnie żadnej nienawisci , tylko pokazuje głupotę takich jak ty , ale to raczej jest troska . Bo dobrze jest zrozumieć kto na kogo placi , kto pracuje a kto jest obciążeniem, .

gajcy
2015-03-28 14:21:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
A pytanie mam kto z was placi podatki?:) przypominam ze jak masz pensje z budżetu to podatkow nie placisz , jak rodzice pracuja na panstwowej posadzie to podatkow nie placisz , jak sie uczysz to podatkow nie placisz , :) skoro mowa o szkole i podataka i co ma byc płacone z podatkow , to dobrze by ludzie mieli świadomość masz pensje z budżetu nie placisz podatkow wiec twoje zdanie powinno byc ograniczone

jurek1102
2015-03-28 15:21:46
Ocena: -3(glosow:7)-+
A ty znowu jakieś swoje urojenia... Od kiedy to budżetówka jest zwolniona z podatków?

gajcy
2015-03-28 15:28:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Odkąd bierze pieniadze z budżetu, na budżet placi podatki np. Stolarz w prywatnej firmie, z tych podatkow stolarzy pani minister oświaty ( budżet) dostaje pensje z tej pensji pani minister placi podatek , co oznacza Jurku ze stolarz placi na pensje pani minister i jej podatek, matematyki nie oszukasz. Dla tego ludzie otrzymujący pieniadze z budżetu nie placa podatkow oni je przejadaja , marnują, dla tego powiedziałem ze kto ma pensje z budżetu nie powinien wypowiadać sie na temat podatkow. Bo jest sprzeczność interesów , widzisz etyka tez nie uczy.

gajcy
2015-03-28 15:31:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widzisz Jurku powinieneś miec świadomość kto kogo utrzymuje ,kto placi ,kto marnuje, bo jakos mysle ze ta świadomość w lewicy dosc mocno kuleje, budżet (rzad) nie ma zadnych pieniedzy , budżet ma to co ukradnie ludziom w podatkach , ale tylko w tych podatkach co wytwarzają dochód, jakies dobro ,

jurek1102
2015-03-28 16:28:50
Ocena: -3(glosow:3)-+
gajcenty przyjacielu, rozłożyłeś mnie na łopatki. Brak mi argumentów i tylko dodam że właśnie w Łodzi grad pada.

gajcy
2015-03-28 18:05:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Twoj lewicowy pogląd na pieniadze jest raczej normalny , jak pójdziesz do więzienia i zapytasz kto jest złodziejem to nikt sie nie przyzna , zaden złodziej nie powie ze jest złodziejem ,ale taka jest prawda to nie urzednik piecze chleb, nie robi butów , nie buduje domów, bez urzędnika pasożyta spokojnie damy sobienrade , urzednicy bez tych co wytwarzają, zdechna , z głodu, ja bez ministra oświaty dam sobie rade , mnieter zdechnie ( chyba ze wezmie sie za uczciwa robotę ) wy lewacy myślicie ze chleb bierze sie ze sklepu, ale niestety ktos go musi zrobic , i wy tego kogos okradacie

gajcy
2015-03-28 18:15:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widzisz Jurku , wlasnie dzieki takim ludzom jak ty wszedzie lewicowe panstwa padły bo brak wam podstawowych wiadomości z matematyki i ekonomi, , chyba ze masz jakies panstwo lewicowe ktore nie padło i jest doskonale, ;)

jurek1102
2015-03-28 20:03:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
gajcy ty przecież wszystko rozumujesz na odwrót. Ty może sprawdź wpierw co to jest lewica a co prawica. No dorosły facet i taką siare robi :)

gajcy
2015-03-28 22:09:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
To co to jest lewica wytłumacz , ja jestem ciemny katol

jurek1102
2015-03-29 13:32:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tobie nic się nie da wytłumaczyć. I nie jesteś ciemny katol tylko raczej masz jakieś problemy z głową.

gajcy
2015-03-28 14:16:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Widzisz chcecie by SZKOLA nie była prywatna bo duza czesc z was utrzymuje sie z budżetu , czyli dobrze zarabia nie placi podatkow, w dużej czesci jest pasożytami , gdyby szkoły byly płatne kilkadziesiąt tys , zbędnych ludzi obciążających szkolnictwo nie mialo by pracy , lub musiało by sie wziasc za uczciwa prace . To jest problem płatnej szkoły , słabi nauczyciele , armia urzedasow nie miala by co robic , i jakby powiedział max. Taka jest prawda. Nie ma innego wytłumaczenia. Religia nie jest problemem , bo nawet gdyby była płatna , to urzędasy by te pieniadze roztrwonili.

bula76
2015-03-28 14:43:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Teoretycznie masz rację ale czy byłoby stać cię wysłać dziecko do prywatnej szkoły gdzie będą pracować świetni nauczyciele?

gajcy
2015-03-28 14:48:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
A stac cie na utrzymanie pani minister szkolnictwa i tysięcy urzednikow, stac cie na tysiące kuratorów ? To bedzie cie stac na zapłacenie za samych nauczycieli , bo chodzi o to w prywatnej szkole by nauczycieli bylo duzo i dobrych a nie urzednikow. Dla tego nie chca prywatnych szkół bo w szkolnictwie to duza czesc pasożytów .

bula76
2015-03-28 15:17:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z drugą częścią wypowiedzi kolegi zgadzam się całkowicie.

gajcy
2015-03-28 15:38:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Widzisz chyba latwiej zaplacic na 1000 szkół z tysiącem nauczycieli , niz na 1000 szkół 1000 nauczycieli, 1000 urzednikow i 1000 urzędów , dla tego ci wszyscy walczą z religia w szkole, bo urzednicy chca przechwycic te pieniadze ,czyli ukrasc, bo nie sadze ze wierzysz w to ze te pieniadze przeznacza na twoje dziecko, najlepszym przykładem sa trzynastki na urzednikow ktore pochłonęły 5 miliardow, nie na szkoły , nie na szpitale nie na jakies dobro dla obywatela, poszły na urzednikow , nauczyciele nie dostali z tych miliardow nic. Walka nie jest o religie tylko o próbę zawlaszcze tych pieniedz

janosik1971
2015-03-28 13:50:49
Ocena: 6(glosow:12)-+
Według mnie religia powinna być finansowana tak jak np. prywatne lekcje angielskiego. Chodzisz płacisz ...

gajcy
2015-03-28 13:55:29
Ocena: 0(glosow:8)-+
Wszystkie lekcje powinny byc tak płatne , bo po co utrzymywać armie urzedasow w ministerstwie , kuratoriach, ? Co wnosi do poziomu nauczania ta banda nierobów? Nic tylko pochłania wielka ilosc pieniedzy na swe debilne rewolucjie.

janosik1971
2015-03-28 14:00:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zgadzam się ale zacznijmy od religii :]

ferdal
2015-03-28 14:05:19
Ocena: -3(glosow:3)-+
Sponsor np. KK może dofinansować

jurek1102
2015-03-28 14:08:00
Ocena: -4(glosow:6)-+
janosik tylko że na lekcjach angielskiego to czegoś się uczysz a na religi... No to sam wiesz. Z nauką to nie ma nic wspólnego. Mądrzejszy po takich lekcjach z pewnością nikt nie będzie.

gajcy
2015-03-28 14:08:16
Ocena: -1(glosow:5)-+
Od wszystkiego bo widzisz Janosiku z moich podatkow tez biora pieniadze na szkole , gdy np. Tylko ateisci beda placili na szkoły to moze ich program dominować , ale na szkole placa wszyscy wiec czemu tylko twoja wizja szkoły ma dominować? By bylo sprawiedliwie szkoły powinny byc prywatne i tyle ,

ferdal
2015-03-28 14:10:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dlatego gajcy że większość Polaków tego nie chce, a jeśli ty tego nie szanujesz to widać jesteś ruski

janosik1971
2015-03-28 17:05:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jurek jeśli ktoś chce być ogłupiany za swoje pieniądze niechaj płaci :] Gajcy napisałem zacznijmy od religii a za miesiąc za przedmioty ścisłe itp... :)

jurek1102
2015-03-28 17:13:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
No tyle że przeważnie ci najbardziej religijni to są najbiedniejsi i za bardzo ich na to nie stać. Ja uważam że religia powinna być finansowana przez kościół i być oczywiście poza murami szkoły. To nie jest nauka by była wykładana w szkołach.

janosik1971
2015-03-28 17:22:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak stare powiedzenie mówi. Czemuś głupi boś biedny, czemuś biedny boś głupi... Płacąc za religię może głupol jeden z drugim zrozumie że lepiej kupić dziecku chleb niż zapłacić za dziecka lekcje religii.

gajcy
2015-03-28 13:43:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tylko prywatna szkola jest wyjściem , placisz i masz to co chcesz, nie chcesz religi nie placisz , chcesz religie masz, ni e potrzebujesz matematyki nie chodzisz , zaden urzednik zaden ksiadz nie powinien mieszać sie do wychowania mojego dziecka.

jurek1102
2015-03-28 13:58:01
Ocena: -3(glosow:7)-+
I niech nikt się nie wtrąca jak swoje dzieci napyerdalamy... Prawda gajcy?

gajcy
2015-03-28 14:05:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jurek przestań bredzic, chlopie , mylisz pojęcia , ja mowię o nauce, NAUCE ... Jak uważasz ze prywatne szkoły polegają na biciu katowaniu dzieci to oznacza ze jestes glupi . To tyle , widzisz Jurku ty bys chciał by dzieci byly uczone tego co ty uważasz za słuszne, i by ludziom kraść pieniadze na twoja obowowiazkowa wersje wychowania, a ja chce by kazdy rodzic sam wybierał bo to jest wtedy wolnosc , ty jako lewicowy czlowiek potrafisz tylko zniewalac nakazywać ograniczać .

jurek1102
2015-03-28 14:10:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Stwierdziłeś że żaden urzędnik nie powinien mieszać się do wychowania naszych dzieci... Ja uważam odwrotnie. Za mało się jeszcze wtrącają. Ktoś musi nad nami trzymać bata bo niestety za wielu jest nieodpowiedzialnych idiotów.

gajcy
2015-03-28 14:49:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
Glupi jestes Jurku ,

gajcy
2015-03-28 14:53:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
To moze Jurku , zabierać dzieci rodzicom zaraz po urodzeniu , dawać urzędnikom do wychowania , wtedy bedzie kontrola? Tak robil w sumie stalin lenin , w Chinach byl tez taki system, bo przeciez urzednik wie lepiej co dla twojego dziecka jest lepsze ,

jurek1102
2015-03-28 15:20:35
Ocena: -3(glosow:3)-+
Wiem gajcy że jestem głupi. Wielu rodzicom warto zabrać by było zaraz po urodzeniu. Lepsze to dla dziecka niz byc katowanym przez pijanego tatusia. Lepsze dla dziecka jest wychowanie w rodzinie zastępczej niż patologicznej. Czy ty drogi gajcy żadnych wiadomości nie oglądasz? Mało ci codziennych newsów o katowanych dzieciakach? Może powinieneś czasem włączyć jednak TVN24 zamiast nienawidzieć go jak Rydzyk nakazał.

gajcy
2015-03-28 15:21:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Moim skromnym zdaniem problem polega na tym ze ludzie lewicy ateisci nie maja za duzo dzieci , wlasciwie wymieracie, dla tego chcecie "kraść" dzieci, wychować na swoja modłe, swoich nie macie bierzecie cudze, tak jak z pieniedzmi, efekty mamy w krajach zachodnich , przegrywacie , gospodarczo i w potencjale ludzkim,

gajcy
2015-03-28 15:47:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jestes Jurku na prostej drodze do wprowadzenia dyktatury , urzednik bedzie decydował o wszystkim , ale zawsze tak kończyła sie lewica , dyktatura .

jurek1102
2015-03-28 17:27:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
No tak gajcy... Jak zwykle dyskusja z tobą nie doprowadziła do nieczego. Ciebie jednak trzeba traktować jak kosmitę :)

gajcy
2015-03-28 18:25:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
W czym jestes inny niz ja, ja chce tylko bym mogl z moimi pieniedzmi robic co chce , chce wychować moje dzieci za moje pieniadze jak chce, bo to moje dzieci maja mimzapewnic moja starość bezpieczna, ty chcesz moich pieniedzy , ty chcesz mowic mi czego maja sie uczyc moje dzieci za moje pieniadze, różnimy sie tym ze ja chce wolnosci a ty dyktatury, bo do tego sie sprowadza twoj swiatopoglad,

jurek1102
2015-03-28 23:51:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czyli uważasz że państwo powinno przymykać oko na to że rodzic katuje lub głodzi swoje dziecko bo nie powinno się wtrącać w czyjeś dzieci? Tego chcesz?

zimny_sprite
2015-03-28 13:42:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nauka etyki powinna być finansowana przez PO, a lekcje WF z ministerstwa sportu.

jurek1102
2015-03-28 13:48:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
A ty wiesz czego się uczy na etyce?

gajcy
2015-03-28 13:58:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jurek , wszystko jedno co , ty powiedziałeś ze religia to nie nauka , wiec etyka to tez nie nauka , lekcje poznawcze z homoseksualistami to tez nie nauka , przebieganie chłopców za dziewczynki to tez nie nauka, wiec nie powinno byc tego w szkole, bo wychodzi ze chcesz kraść pieniadze w podatkach na swoje dewiacje,

jurek1102
2015-03-28 16:30:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
gajcy ty chyba do jakiejś szkółki kościelnej chodziłeś że miałeś lekcje poznawcze z homosiami :)

gajcy
2015-03-28 13:40:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jestem za , ale tez nie dla brania podatkow na , lekcje etyki , nie dla lekcji z dewiantami , partie polityczne powinny sie utrzymywać same, nie dla dotowania wszelkich organizacji pozarządowych, nie dla tak wielkiej armi urzędniczej, mniejszy sejm , likwidacja senatu , płatne szkoły, wtedy placisz za to czego chcesz uczyc swoje dziecko, nie dla obowiązkowego ZUSu . Itd ..itp... Dosc lewicowości w panstwie ,

jurek1102
2015-03-28 16:32:27
Ocena: -2(glosow:2)-+
No właśnie masz racje gajcy... NIE DLA LEKCJI Z DEWIANTAMI czyli sam jesteś za wycofaniem religii ze szkół :)

arek121247
2015-03-28 13:35:41
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ciekawe co złodzieje z Wiejskiej wymyślą jak już uzbiera się ten milion podpisów? Jestem jak najbardziej za.Kościół powinien być z definicji biedny,czyż to nie Franciszka słowa?

jurek1102
2015-03-28 13:40:23
Ocena: -2(glosow:4)-+
Oni nie wymyślają... Oni słuchają biskupów.

gajcy
2015-03-28 13:45:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
Słuchaj Jurek , Tomasz lis, razem z tym pismem to dno moralne i tuba propagandowa rzadu , jest tak obiektywny jak trybuna ludu za komuny.

jurek1102
2015-03-28 13:50:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
wiem gajcy... Tylko Terlikowski jest autorytetem dla ciebie :)

gajcy
2015-03-28 13:51:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Lewica tez powinna byc raczej biedna bo powinna sie dzielić z biednymi, ale ona zawsze sie dzieli ale cudzymi pieniedzmi:)

jurek1102
2015-03-28 17:40:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
gajcy ty chyba jednak nie masz pojęcia o lewicy.

gajcy
2015-03-28 18:36:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pokaz mi Jurku jakies panstwo lewicowe ktore sie ostało i zyja w nim. Ludzie w dobrobycie, lewica zawsze zaczynała od dobrych haseł , tylko zawsze kończyła na dyktaturze, obozach, nędzy i biedzie, i do tego ty tesz odprowadzisz widząc jakie masz podejście do ekonomi i podatkow , końcem twojego lewicowego panstwa bedzie dyktatura i nędza czyli jak zwykle. :)

jurek1102
2015-03-28 20:01:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
No dokładnie... Ty zupełnie nie masz pojęcia co to lewica. Teraz się upewniłem.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jestem za a Wy ?
  •  Wszyscy PiSowscy dyrektorzy stadnin koni arabskich,
  •  Świetna diagnoza obecnej sytuacji i dosadne słowa!
  •  Zdanie o aborcji; Mądra, logicznie myśląca kobieta.
"Jeśli nie mieliście z kumplami takiego tripa, to nie znacie życia".
główna
Dodano: 04.08.2018, 18:29:13   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 43Skomentuj (21) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0