lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 31.03.2016, 13:31:24   przez: S221
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(70)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
faza106
2016-03-31 14:52:24
Ocena: 12(glosow:16)-+
ciekawe jakby córke jakiegos oszołoma z pisu zgwałcił jakis czarny to tez by byli za tym zeby urodziła dziecko?

jurek1102
2016-04-03 23:23:42
Ocena: 3(glosow:3)-+
Matka księdza więc nie ma co sie dziwić że takie bzdury pieprzy.

X_J_R
2016-04-04 00:11:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dokładnie, żaden normalny człowiek nie pozwoliłby swojemu dziecku zostać pedofilem.

jurek1102
2016-04-04 00:14:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pojechałeś :)

punkpropaganda
2016-04-03 16:33:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
Gwałciciel i tak będzie karany i trafi za kratki a wiecie co z takimi tam robią. dziecko i tak go będzie nienawidziło. Matka jeśli nie chce wychowywać niech dziecko odda, ale niech nie zabija. Zycie ludzkie ma swoja bezcenna wartość, a co do gwałtów w Niemczech dokonanych przez imigrantów, no to Niemcy są winni sami sobie. Organizm kobiety broni się w trakcie gwałtu i szansa na zajście w ciążę jest minimalna. Kobiety najczęściej wymyślają gwałt który wcale się nie odbył jako pretekst do zemsty. 90% tak zwanych gwałtów w Danii to kłamstwo, statystyka z policji.

zawisza82
2016-04-09 20:25:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Einstein powiedział, że o aborcji najwięcej mają do powiedzenia ci co się urodzili... Ludzie dla wygody zabijają i to jest chore. Rozumiem wady genetyczne jak brak głowy płodu itp., ale inne powody to po prostu debilizm... Zabijmy np. dziadka po udarze bo jest nam niewygodnie i mamy doła... Taka logikato debilizm....

MisiaPysia30
2016-04-03 09:23:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Postać dojrzała różni się od niedojrzałej (czyli młodego osobnika), ale to ciągle ten sam gatunek. A co do jajka i kury - spróbuj zrobić jajecznicę z jaj, które zaraz będą się wykluwać :)

gruzawik
2016-04-03 09:46:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
są tacy co je jedzą, ohyda jak dla mnie, ale nadal jest to jajko. no i co że gatunek, skoro nie ma jeszcze czym myśleć? tak samo jak nie ma JUZ czym myśleć mówimy o śmierci mózgowej jako osobniczej. sytuacja ta sama, tylko raz sprzed życia, a raz po. to też ciężko niektórym zrozumieć. pozwolę sobie zauważyć, że o rodzeniu jako takie pojęcie mam, choćbyś i rodziła. nie każdy kto s.ał to od razu proktolog:)

MisiaPysia30
2016-04-03 11:18:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Myślę, że porównanie rodzenia do srania dostatecznie objaśnia Twoją wiedzę na ten temat i jednocześnie kończy tę żałosną wymianę zdań, tępy betoniarski bucu.

gruzawik
2016-04-03 11:38:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
qed. zero meritum, zero poczucia humoru, stek wyzwisk i foch. wymiana zdań nie jest żałosna, żałosna moze być jedna z osób biorących w niej udział. ta która nie ma argumentów a tylko wyzwiska i tupanie nózią: bo tak! porównanie adekwatne odnośnie autopsji i wiedzy merytorycznej jako kwalifikacji do wypowiedzi nt, a i mechanizm podobny:)

MisiaPysia30
2016-04-03 13:01:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ja się nie obrażam, po prostu męczą mnie takie tępaki, którym wydaje się, że jak umieją mieszać beton, to pozjadały wszystkie rozumy. Perły Twojego humoru na pewno docenią chłopaki na budowie i ich nimi racz.

gruzawik
2016-04-03 23:13:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
się nie, próbujesz nieudolnie obrazić mnie, ale to trochę poza Twoim zasięgiem. owszem, doceniają, robota lepiej ze śmiechem idzie, ale ja tylko gościnnie bywam. dobrze, dobrze, masz inaczej: nie każdy kto miał kolkę nerkową od razu nefrolog. sądząc po nieco infantylnym nicku i idealistycznym wyobrażeniu sama jeszcze nie miałaś okazji, o oglądaniu od d.py strony nie wspomnę, ale o parciu pamiętaj, wspomnij gruzawika jakimś soczystym słówkiem jakby co :) a zmęczenie? cóż, myślenie tak ma, że męczy, szczególnie niewprawnych, ale to też nie powód żeby się do inwektyw posuwać(nomen omen).

pawel188
2016-04-01 20:45:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Beatko i bedziesz opiekowac sie tymi dziecmi z gwaltow a chore dodamy gratis

zawisza82
2016-03-31 22:47:20
Ocena: -2(glosow:6)-+
Mi mówi sumienie, że pedofila można posadzić na krzesło elektryczne, a nienarodzone dziecko niczemu nie jest winne. Są rodziny zastępcze i tam można spełnić komuś marzenia o rodzinie. W ogóle chodź tu tobie S221 tak na prawdę o anty PiSowskie piero....., a nie o naprawę losu dzieci... Jesteś dlatego dnem s221;)

klima186
2016-03-31 23:44:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zgwałcone dzieci mają rodzić? W czasie ciąży jedne kobiety tracą zęby, inne mają odwapnienie kości (osteoporoza), innym psuje się cera, wypadają włosy, powstają przebarwienia na skórze. Często po ciązy figura nie wraca do stanu sprzed ciązy. Powstają rozwarstwienia skóry, ogromne rozstępy, celulit, piersi zwisają. Rozchodzą się też kości miednicy, pochwa na ogół nie wraca do stanu wcześniejszego. Czasami blizny po przecięciu źle się goją i albo nigdy się nie zabliźniają jak należy. Czasami macica wypada, czasem jest nietrzymanie moczu, niepłodność wtórna itd. Bohaterstwa wymagaj od siebie;)

zawisza82
2016-04-01 04:21:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
Klima186 celulit i zwisające piersi są najlepszym powodem by usunąć ciążę??? Utrata zębów?? Przebarwienia skóry? Pochwa nie wraca do stanu wcześniejszego? Ale bzdury piszesz... Nikt nie każe zgwałconym dzieciom rodzić i skąd ty bierzesz takie głupie pomysły? BRAWO TY KLIMA186:/

doody
2016-03-31 18:20:50
Ocena: 1(glosow:9)-+
Trzeba przecież pokazać, że program 500+ działa...Więc będzie się rodzić więcej dzieci tylko jakiś takich ciapatych...

Wysublimowany
2016-03-31 17:32:15
Ocena: -2(glosow:8)-+
Zmiękła by jaj dupa jak by wszyscy przestali chodzić do kościoła i pracy z umową.

arbuzowamamba
2016-03-31 17:26:37
Ocena: -3(glosow:13)-+
ale żeście się uczepili tego PiSu! dajcie im rządzić zmiany są powoli widoczne i co mnie cieszy na dobre! w końcu się ktoś za ten syf wziął! brawo PiS a rozliczać ich będziecie po 4 latach a nie po kilku miesiącach! PO burzyło Polskę jak chciało i ludzie nic nie mówili a teraz zmiany idą to już Jest źle, eh....

gruzawik
2016-03-31 17:39:08
Ocena: 4(glosow:8)-+
ale JAKIE te zmiany, strach 4 lata czekać. ja mam to szczęście, że nie muszę tu mieszkać, pracować, ale to ja. są jeszcze inni. jakby, nie przymierzając, Einsteinowi reszty Niemców szkoda było, jak go wygonili... a zobacz, jak skromnie wyszło:) ale znów serio: rozp. z Trybunałem, nepotyzm do kwadratu, szariat katolicki, nic nie lepiej, jeszcze gorzej, a wydawało się, że się nie da....

arbuzowamamba
2016-03-31 18:08:46
Ocena: 0(glosow:6)-+
ja ciągle twierdzę że zmiany na lepsze opodatkują te hiper-super markety banki itp dadzą dzieciom po 500 zł coś idzie do przodu a nie oszukujmy się każda partia rządząca "wkłada" swoich ludzi na stanowiska to normalne jest, no ja tu mieszkam w Polsce i na razie widzę że opozycja nie daje zbytnio rozwinąć skrzydeł PiSowi dlatego taki chaos jest ale niedługo już powoli się biorą za tych złodziejaszków, i druga sprawa że gdyby nie PiS to już pewnie byśmy mieli ciapciaków w Naszym kraju bo PO na pewno by nie sprzeciwiło się Nemeszkom i Merkelowej i wzieliby ich ile by Ona chciała

sisu76
2016-03-31 19:14:19
Ocena: 3(glosow:7)-+
Opodatkują nie tylko sklepy i banki, za co i tak ty zapłacisz. Nie dadzą po 500 na dziecko, tylko w 80% przypadków po 250 na dziecko. Chaos jest bo reżim Kaczyńskiego wymyślił sobie, że konstytucja go nie obowiązuje. Mając jedynie 18% poparcia osób uprawnionych do głosowania nie może zmienić konstytucji i jej nie zmieni bo poparcie będzie spadało.

Grafit00
2016-03-31 20:05:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ja dziękuje za ten podatek od sklepów i banków;p Co do sklepów to jest pewne że ceny pójdą w górę i my za to zapłacimy. W bankach już widać różnice. Ja mam kasę w WBK i procenty z lokat w tym roku poleciały na łeb na szyje :/ Dobre zmiany... Chyba dla tych nieudaczników co do niczego w życiu nie doszli.. teraz napłodzą bachorów i kasiorka sama im do kieszeni wpadnie .

ambroszp
2016-03-31 20:34:04
Ocena: 4(glosow:4)-+
"...opozycja nie daje zbytnio rozwinąć skrzydeł PiSowi..." a niby jak ta opozycja blokuje pracę rządu? PiS ma większość w sejmie i senacie, więc przepchną każdą nawet kuriozalną ustawę. Do tego mają swojego prezydenta który wszystko podpoisz co mu PiS podsunie. Muzumańce nawet jakby do nas trafili to po kilku dniach by spieprzyli do Niemiec czy Anglii, bo u nas praktycznie nie ma socjalu. Nawet ci chrześcijanie co zostali sprawdzeni z Syrii przez Miriam Shaded większości wyjechali z Polski, a warunki mieli znakomite bo płaciła za wszystko fundacja.

zawisza82
2016-03-31 22:50:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zgadzam się z Tobą w 100-u procentach ARBUZOWAMAMBA

kawalrafala
2016-04-01 08:56:02
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

smok.wawelski
2016-03-31 17:22:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
i oddać na wychowanie i wieczną pokutę do klasztoru

vacarius
2016-03-31 15:41:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
Chcieliście dobrej zmiany to macie.

sisu76
2016-03-31 15:19:15
Ocena: 4(glosow:8)-+
A co jeżeli gwałcicielem jest muzułmanin ofiarą katoliczka i na świat ma przyjść muzułmańskie, śniade dziecko ?

malgolina
2016-03-31 15:17:41
Ocena: 3(glosow:7)-+
Komu przeszkadza, aby ustawa o aborcji została w takim brzmieniu, w jakim jest obecnie? Przecież jest zakaz aborcji jeśli chodzi o kaprys kobiety i przerywanie na życzenie. Powinno zostać jak jest, bo to tylko pogorszy nastroje.

koreperytor12
2016-03-31 15:05:33
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nightcrawler39
2016-03-31 14:53:27
Ocena: 4(glosow:10)-+
Obleśny paluch ma ten premier Szydło.

david.brian.35175
2016-03-31 15:06:15
Ocena: 2(glosow:6)-+
Paluch gwaltu.

sisu76
2016-03-31 15:57:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
samo...

faza106
2016-03-31 14:52:24
Ocena: 12(glosow:16)-+
ciekawe jakby córke jakiegos oszołoma z pisu zgwałcił jakis czarny to tez by byli za tym zeby urodziła dziecko?

vacarius
2016-03-31 16:02:52
Ocena: 5(glosow:7)-+
Polityków stać na to aby wysłać córkę za granice gdzie zrobi aborcje. Przeciętnego obywatela nie.

sisu76
2016-03-31 14:27:03
Ocena: 11(glosow:15)-+
Aborcja nie powinna być sprawą państwa. Jeżeli ktoś jest przeciw aborcji, to jej nie wykona. Kościół nie powinien mieć na to żadnego wpływu, poza wychowywaniem swoich członków tak, aby aborcji nie dokonywali. To czy płód do 22 tygodnia jest tylko płodem czy dzieckiem jest chyba kwestią wiary, bo nauka mówi, że dzieckiem nie jest.A zatem państwo kościelne nie może mieć wpływu na wybory tych, co nie wierzą, ale i tych co wierzą, ale z niektórymi sprawami się nie zgadzają.A mieszanie do tego prawa karnego świadczy o tym, że państwo jest wyznaniowe.

lemingjager
2016-03-31 14:28:33
Ocena: -7(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2016-03-31 14:32:42
Ocena: 3(glosow:5)-+
embriologia. ale nie wiem jakiego jest koloru....

NickAndros
2016-03-31 14:48:22
Ocena: -9(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2016-03-31 14:50:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
jak chcesz zamordować, kiedy nie ma jeszcze kogo?

sisu76
2016-03-31 15:17:02
Ocena: 4(glosow:10)-+
Medycyna jest tą nauką i medycyna uważa, że człowiek powstaje wówczas, gdy wykształca się układ nerwowy czyli około 22 tygodnia od poczęcia. Rozumiem, że można wierzyć, że człowiek powstaje od chwili poczęcia. Ale nie jest to jeszcze powód do tego, aby tę wiarę narzucać innym i zakazywać im własnych wyborów w świetle ich przekonań na ten temat.

gruzawik
2016-03-31 16:09:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
kora mózgowa nie podejmuje jednak czynności do momentu po porodzie, gdy ma już odpowiednie warunki tlenowe. dlatego poród jako granica jasna i czytelna. bo można i dalej: połowa neuronów ginie w ciągu roku na rzecz połączeń między pozostałymi, więc reorganizacja gruntowna, ale już na pracującej korze. rzecz w tym, żeby zajmowali się tym uczeni, a nie nawiedzeni.

sisu76
2016-03-31 16:18:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ale może podjąć po 23 tygodniu wówczas gdy poród jest przedwczesny. Było kilka takich przypadków.

gruzawik
2016-03-31 16:23:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
zgadza się, ma przekaźniki, ale to jak beton wymieszany, ale nie uzbrojony i w szalunek nie wlany. analogie budowlane są bardzo na miejscu:) nieuruchomienie mimo możliwości uruchomienia to nie to samo co zatrzymanie uruchomionego, prawda?

gruzawik
2016-03-31 17:05:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
ja przypadków takich nie znam, i nieszczególnie to wiarygodne: żeby uruchomić trzeba tlenu, a tu płuc nie ma...

MisiaPysia30
2016-03-31 21:36:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Gruzawik - czym w takim razie jest człowiek dzień przed urodzeniem? W ogóle nie istnieje? Bo według prawa dziedziczyć już może. A poród nie wygląda jak na filmach, ciach i już. Poród trwa kilka-kilkanaście godzin, więc jako GRANICA jasna i czytelna niezbyt się nadaje. Coś mi się wydaje, że ty z nauką jesteś na bakier, za to nawiedzony bardzo :)

kawalrafala
2016-04-01 09:01:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MisiaPysia30
2016-04-01 10:29:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja po prostu myślę, że gruzawik zna się na betonie i szalunkach i tym się powinien zajmować. Bo kobiety i dzieci to wyraźnie nie jego działka. Lepiej żeby zajmowali się tym uczeni niż fachowcy od betonu :)

gruzawik
2016-04-02 22:46:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
skoro kora nie pracuje, to jeszcze nie. zaczyna po zamknięciu przewodu Botala i rozprężeniu płuc,co skutkuje wzrostem SpO2. nawiedzonym trzeba być, żeby widzieć dzieci przed porodem, zamiast płodów, zygot, zarodków, jak fachowcy w kieckach.

MisiaPysia30
2016-04-02 23:57:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
O, fachowiec od betonu. U mnie taki koleś kładł kafelki (może to nawet ty byłeś). Położył nawet nieźle, ale ględził, że można było umrzeć. Też na wszystkim się znał. A na plombę mówił "blomba", tak jak Ty "przewód Botala" na przewód Botalla :)

gruzawik
2016-04-03 08:48:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
literówek się czep, to ci idzie. jak zaczniesz pisać płód a nie dziecko nienarodzone(sic!), to osiągniesz pozim łopaciarza od betoniarki, bo on nie myli terminologi, i jak powie do majstra cement na beton lub odwrotnie, to do końca dnia będzie wiadra nosił. specjalnie bez korekty. a teraz merytorycznie się odnieś, jeśjiś zdolna na umyśle. a praca fizyczna nie hańbi, ale co Ty możesz o tym wiedzieć:)

MisiaPysia30
2016-04-03 08:59:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
O pracy fizycznej wiem na pewno więcej niż ty o rodzeniu dzieci. A merytorycznie, to płód ludzki z punktu widzenia biologii jest człowiekiem (homo sapiens). Zarodek zresztą też.

gruzawik
2016-04-03 09:07:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
jest płodem takiego ssaka, biologia odróżnia zarodki od postaci dojrzałej. tak jak jajko jest kurzym zarodkiem, nie kurą domową. zmywanie i prasowanie to rozrywka, a nie praca, nie wymaga kwalifikacji choćby zbrojarza czy płytkarza. inaczej byś nie wypowiadała się z pogardą o betoniarzach, jakby oni mieli mniejsze kwalifikacje w temacie aborcji niż biskup, co nawet dzieci nie to że mieć, ale nawet próbować mieć nie może.

lemingjager
2016-03-31 14:23:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dyps
2016-03-31 14:01:19
Ocena: 5(glosow:7)-+
To jest straszne jak tu kościół rządzi totalna rozdzielność wiara państwo jedno w drugie nie powinno się mieszać

gajcy
2016-03-31 14:00:19
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ciekawe że lewica jest za zabijaniem nienarodzonych dzieci.a nie są za kara śmierci bo to już jest nieludzkie.czyli zgwałcona kobieta zabije dziecko i będzie płacić pieniądze na gwalciciela .który będzie miał super warunki.służbę zdrowia.jedzonko.dla morderców. Degeneratow tolerancja i miłość.

ambroszp
2016-03-31 14:20:33
Ocena: 4(glosow:8)-+
Gajacy po Twoich komentarzach wnioskuję, że jesteś ekspert od wszystkiego aborcji, prawa, ekonomi, historii, dyplomacji. To czemu nie umiesz znaleźć jakiejś uczciwej pracy, tylko siedzisz i wszystko komentujesz od rana do nocy?

gajcy
2016-03-31 14:26:53
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ja tylko zapytałem. Czemu to nie można zrobić krzywdy terroryści który zabił 50 osób. Bo to jest niechumanitarne

gruzawik
2016-03-31 14:31:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
nie ma nienarodzonych dzieci, z definicji. jak się kto nie urodził, to i zabić go się nie da, równie dobrze jakby już nie żył.

kawalrafala
2016-04-01 09:06:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nicnowego
2016-03-31 13:42:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
Widać,poparcie spada

NickAndros
2016-03-31 13:41:44
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

matumani
2016-03-31 13:37:47
Ocena: -2(glosow:6)-+
Mój tata, ksiądz....

zawisza82
2016-03-31 13:35:17
Ocena: -3(glosow:13)-+
Dziwne S221, że się urodziłeś;)

unrealista
2016-03-31 13:58:18
Ocena: -1(glosow:7)-+
Miał farta, nie skrobnęli go w porę.

S221
2016-03-31 14:14:10
Ocena: 5(glosow:9)-+
A co tobie mówi lekarz ?

gruzawik
2016-03-31 14:33:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
jemu? że szkoda... :)

zawisza82
2016-03-31 18:25:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
Mi mówi sumienie, że pedofila można posadzić na krzesło elektryczne, a nienarodzone dziecko niczemu nie jest winne. Są rodziny zastępcze i tam można spełnić komuś marzenia o rodzinie. W ogóle chodź tu tobie S221 tak na prawdę o anty PiSowskie piero....., a nie o naprawę losu dzieci... Jesteś dlatego dnem s221;)

g6307844
2016-03-31 20:21:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
fajnie gdyby każdy mógł postępować zgodnie z własnym sumieniem

sinobrody
2016-03-31 20:32:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dokładnie tak!
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Jestem za a Wy ?
  •  Anżej skończ i wstydu oszczędź
główna
Dodano: 27.06.2018, 19:23:32   przez: Schizofrenik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 267Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0