lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 08.04.2016, 22:09:46   przez: Keryx
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 4  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(42)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
DeveNocturnal
2016-04-09 03:35:25
Ocena: 5(glosow:9)-+
Kurna masakra, jak tak dalej pójdzie, to jeszcze zabronią kobietom mieć miesiączkę.. bo jak to tak?! Nie ma ciąży?!

aygor
2016-04-09 10:29:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
jeb...e pisiory.nawet tutaj.spadam z wiochy.gardze wami ciemniaki.

gruzawik
2016-04-09 12:16:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
ty nie wal focha, tylko tęp dziadostwo, bo na łeb wlezą. i Twoja Pani zginie w imię... cholera wie czego właściwie. albo dziecku "fajne" życie podarujesz...

Karia87
2016-04-09 09:34:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
to juz jest chore.co wy wstawiiacie i pelne przekonanie jaki to zajebisty jestem.o co dym?!chyba nawet nie wiesz...chodzi o wybor kiedy plod zagraza zyciu kobiety,kiedy ciaza jest wynikiem gwaltu!ok, jesli jestes taki przeciw temu to zycze tobie z calego serca abys byl swiadkiem tego jak twoja kobieta kona na twoich oczach a ty z waszymi dziecmi patrzyli na to bezradnie.Katolicyzm czy takie typowe lewackie zasciankowe myslenie jest fantastyczne poki nas nie dotyczy,idiotow nie pozdrawiam

Karia87
2016-04-09 09:32:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
to juz jest chore.co wy wstawiiacie i pelne przekonanie jaki to zajebisty jestem.o co dym?!chyba nawet nie wiesz...chodzi o wybor kiedy plod zagraza zyciu kobiety,kiedy ciaza jest wynikiem gwaltu!ok, jesli jestes taki przeciw temu to zycze tobie z calego serca abys byl swiadkiem tego jak twoja kobieta kona na twoich oczach a ty z waszymi dziecmi patrzyli na to bezradnie.Katolicyzm czy takie typowe lewackie zasciankowe myslenie jest fantastyczne poki nas nie dotyczy,idiotow nie pozdrawiam

Nietolerancja
2016-04-09 00:12:50
Ocena: -1(glosow:7)-+
Typowo lewackie "myślenie".

bronkobill
2016-04-08 23:12:37
Ocena: 0(glosow:6)-+
Szach Mat.

zaldbag
2016-04-08 22:39:52
Ocena: 3(glosow:15)-+
Nazywanie ośmiotygodniowego zlepka komórek dzieckiem jest szczytem debilizmu, na który wzniósł się Iran. Ale w Europie, to trochę nie przystoi.

fekaliator
2016-04-08 22:47:36
Ocena: -1(glosow:15)-+
A ty do dziś dnia nie masz świadomości i dlatego jutro do ciebie wyślę Maxiaka, który cię abortuje cegłą wyjętą z odbytu

MisiaPysia30
2016-04-09 00:44:28
Ocena: 0(glosow:8)-+
Zaldbag, od kiedy w takim razie zlepek komórek można nazywać dzieckiem? I co ma do tego Europa? Przy okazji, popracuj trochę nad interpunkcją, bo takie błędy to naprawdę w Europie nie przystoją :)

gruzawik
2016-04-09 11:17:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
od urodzenia.z definicji.przedtem płód,zarodek,zygota,jajo-w kolejności malejącej.przyczyna prosta:brak działającej prawidłowo kory mózgowej.niezdolność do życia poza organizmem matki.to jakby dziecko nazywać płodem narodzonym :)albo jajo zarodkiem niepoczętym.twoje argumenty z wegetarianizmu miałkie,bo sam wegetarianizm wątpliwy,aby weg*nka zaszła,to już żre mięsko.można należeć do gatunku nie będąc tkanką nawet,jak skamieniałości,do bycia osobnikiem jeszcze daleeeeko,daleko...sama się odnieś do moich argumentów. urządzasz pogrzeby wydalonym zygotom w gaciach? weź mikroskop, poszukaj "dz

MisiaPysia30
2016-04-09 19:31:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
A skąd ta definicja? Możesz podać źródło?

zaldbag
2016-04-11 20:28:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
U płodu mózg zaczyna funkcjonować dopiero ok. 17 - 18 tygodnia ciąży (stwierdza się aktywność EEG). To znaczy, że jest już jakąś tam istotą. Nazwanie zlepka komórek bez działającego układu nerwowego dzieckiem, jest bardzo oryginalne, ale to tylko twój pogląd i nie wciskaj tego innym!

MisiaPysia30
2016-04-12 08:00:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nazywanie zarodka "zlepkiem komórek" to bardzo oryginalny pogląd, ale tylko Twój, więc nie wciskaj go innym! Co to znaczy "jakąś tam" istotą? Człowiek rozwija się stopniowo i jest tylko jeden wyraźny punkt - zapłodnienie. Dalej już tylko miękkie przejście od jednego etapu do drugiego.

gruzawik
2016-04-12 12:11:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
miękkie? ciekawe... posiadanie lub nie funkcjonującego aRAS to zasadnicza kwestia, a nie miękkie, podobnie z przekaźnikami... nie ma nic miękkiego w porodzie, przekonasz się jak cię trafi. zarodek jest zlepkiem dużo bardziej niż dzieckiem, trudno blastulę inaczej nazwać. w każdym podręczniku taka definicja, nie mówimy o kruchtowych broszurkach.

MisiaPysia30
2016-04-12 13:38:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nauka nie wie, kiedy powstaje świadomość i gdzie dokładnie się mieści, więc nie próbuj epatować wiedzą z internetu. Być może ta wątpliwa elokwencja robi wrażenie na Twoich kolegach z budowy, ale w innych sytuacjach raczej Cię ośmiesza. Określenie "zlepek komórek" nie pojawia się w pracach naukowych, to ideologiczna nowomowa rodem z podejrzanych broszurek - ale nie wątpię, że dla Ciebie to właśnie one są podręcznikami.

gruzawik
2016-04-12 19:47:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie pojawia się określenie dziecko nienarodzone, wyżej pisałem dlaczego i jakie się pojawiają. świadomość nie pojawia się jeszcze jakiś czas po urodzeniu nawet. widać, że przed nie ma szans po zapisie EEG. swoje mądrości z kruchty możesz do wysyszenia za okno przeznaczyć, somsiadkom zaimponujesz:)

MisiaPysia30
2016-04-12 21:42:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
jeśli wiesz, kiedy pojawia się świadomość, to dostaniesz Nobla - zupełnie serio. Szyj sobie frak. Ale ja mam w nosie, kiedy pojawia się świadomość, może i po porodzie. Chodzi mi tylko o to, że nazywanie płodu "zlepkiem komórek" to żałosna propaganda. Natomiast w polskim prawie "dzieckiem" jest osobnik od poczęcia do pełnoletniości.

gruzawik
2016-04-12 22:21:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
prawnie to bobra można nazywać rybą, co już bywało. jest, i nie jest, dziedziczy, ale nie jest obywatelem...zlepek jest równie dobry jak dziecko napoczęte, stosujmy więc terminologię naukową, nie podlegającą dyskusji chyba również dla ciebie, skoro zlepek nie odpowiada. nobla dostaniesz, jak mi zdefiniujesz ową świadomość:), natomiast wiem, kiedy swiadomość jest niemożliwa: kiedy niema jej śladów ani fizycznych możliwości pojawienia. znamienna moralność Kalego: własna nowomowa nie przeszkadza, ale jak ktoś od terminologii odchodzi to ajwaj, krzywda. bliżej, duużo bliżej do zlepka.

gruzawik
2016-04-12 22:50:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
a jak to się stało, że użyłaś słowa "płód"? jak to jest w prawie: jak martwo urodzone, to matka po nim dziedziczy? jeśli nie, to blado z tym "dzieckiem"... jest ono jedynie in spe,dziedziczy w celu jego zabezpieczenia, jeśli już się pojawi. prawo opisuje, lepiej lub gorzej, rzeczywistość, ale jej nie stanowi w zakresie faktów fizycznych. nareszcie użyłaś sensownego argumentu, choć nietrafionego, niemniej gratuluję:) zauważ, że nikt nie zamierza nakazywać nikomu aborcji, choćby upośledzonych, czemu uważasz, że masz prawo narzucać komuś swoją wizję?

MisiaPysia30
2016-04-12 23:36:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Uspokój się i zdystansuj się na chwilę do swoich fobii, bo zaperzasz się, bulgoczesz i stajesz się kompletnie niekomunikatywny. Protestuję przeciwko nazywaniu płodu "zlepkiem komórek", bo to idiotyczna propaganda. Zresztą nazwanie płodu jakiegokolwiek gatunku "zlepkiem komórek" też jest głupie. Co do prawa, nie chodziło mi akurat o dziedziczenie, więc Twoje zaperzanie się nie ma trochę sensu. Chodziło mi o Ustawę o rzeczniku praw dziecka: Art. 2. 1. W rozumieniu ustawy dzieckiem jest każda istota ludzka od poczęcia do osiągnięcia pełnoletności.

gruzawik
2016-04-13 08:52:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
kto tu się zaperza to widać. dziecko poczęte to jeszcze głupsze, bo wtórnie sklejone, nie uważasz? nazywa się tkanką. przykro mi, że co piszę to tak cie boli, że mi zaperzanie imputujesz. wysil się przy czytaniu, pisałem już o tym.

MisiaPysia30
2016-04-13 10:21:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tylko że ja nie użyłam sformułowania "dziecko poczęte" ani w ogóle nie użyłam tu ani razu słowa "dziecko" na określenie płodu, więc bądź łaskaw czytać, co piszą inni, a potem się buldoczyć. Nie wiem, skąd w Tobie jest tyle niesamowitej agresji. Ludzi, którzy mają inne poglądy niż Ty, rozstawiasz po kątach, poniżasz, próbujesz ośmieszać - nie próbujesz tylko zrozumieć, co naprawdę myślą. Bardzo to smutne.

gruzawik
2016-04-13 11:02:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Zaldbag, od kiedy w takim razie zlepek komórek można nazywać dzieckiem"Człowiek rozwija się stopniowo i jest tylko jeden wyraźny punkt - zapłodnienie" umiesz przeczytać co piszesz? nazywasz człowiekiem, twierdzisz, że prawnie jest dzieckiem... sama się zaperzasz, bo etap bruzdkowania to zlepek, z której strony by nie oglądać. człowiekiem może być dziecko, płód nie jest dzieckiem. przynależność do gatunku nie oznacza bycia osobnikiem. czego nie rozumiesz? gdzie nie ma osobnika nie ma mowy o zabijaniu.

MisiaPysia30
2016-04-13 15:29:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przecież to Ty nie umiesz czytać - już parę osób Ci to tu pisało. Ani razu nie nazwałam płodu dzieckiem. Polskie prawo mówi, że płód jest dzieckiem i tylko tyle napisałam. To nie znaczy wcale, że ja tak uważam. Natomiast podtrzymuję moje spostrzeżenie co do tego, że jest nadpobudliwy i agresywny oraz nie jesteś w stanie zdystansować się do swoich poglądów, co utrudnia Ci zrozumienie cudzych poglądów.

gruzawik
2016-04-14 11:35:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
stosujesz różne argumenty i chwyty opowiadając się po jednej ze stron, a potem rakiem pełzniesz, że niby nie, wcale... jeśli to ma być dystans... wiem, co wiem, nie umiem tego zapomnieć, zbrodnioslaban not found. napastliwy jestem w miarę wagi sprawy: idiotyzm-poświęcanie matek dla dobra płodów-zasługuje na gorsze potraktowanie niż moje.

radsons
2016-04-08 22:35:15
Ocena: 1(glosow:21)-+
o czym wy w ogóle rozmawiacie? kur katole walą argumenty jak by aborcja miała być całkiem legalna, a dzisiaj rozmowa się toczy tylko na tema aborcji w przypadku zagrożenia życia i totalnie chorego płodu (takiego debilu który nawet jak się urodzi żywe to swojego zdania do końca życia nie wyrazi) kurr.... A wiecie katole o co chodzi? chodzi o to, że jak urodzi się martwe dziecko lub takie które szybko umrze (bo to o takich jest mowa) klecha bedzie mógł skasować za pogrzeb. ot cała tajemnica rozmów o aborcji...

radsons
2016-04-08 22:48:27
Ocena: 0(glosow:14)-+
p.s. a jak się uda i mimo zagrożenia matka będzie musiała urodzić to może będzie bonus 2 pogrzeby...... OGARNĄĆ SIĘ KATOLE!!! kompromis jest dobry nie majstrujcie przy tym....

Guardian1486
2016-04-08 23:26:58
Ocena: -1(glosow:11)-+
Od kiedy to klecha musi skasować za pogrzeb? Nie musisz na pogrzeb zamawiać żadnego klechy. Sam możesz wygłosić coś nad grobem zmarłego i przeczytać np odpowiedni kawałek z Biblii. Do chowania zmarłego też nie jest potrzebny klecha a grabarze i murarz ziomeczku. To czy sobie zamówisz mszę w kościele z tytułu pogrzebu jest tylko i wyłacznie wolą twoją i ewentualnie wolą zmarłego, która wypada uszanować jeśli taką zostawił.

zucker64
2016-04-08 23:55:32
Ocena: 0(glosow:6)-+
Z tego co wiem rząd nie pracuje nad ustawą o aborcji, to jakieś lewaki rozdmuchały temat zaproponowany przez jakiś margines moherowych beretów

Antykamera
2016-04-09 03:03:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
zucker masz racje rząd nie,ale posłowie z klerami już tak,tak na marginesie to jak narazie to rząd nic nie robi,bo tylko poselskie projekty ida,kaczynski wie jak to rozgrywać to,spokojnie czas pokaże dalsze działania

fekaliator
2016-04-16 15:04:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Te, "targUUUwek, projekt jest OBYWATELSKI !!!

radsons
2016-04-08 22:28:25
Ocena: -2(glosow:16)-+
no masz rację należy pytać te zarodki czy chcą się urodzić......

vacarius
2016-04-08 22:15:15
Ocena: 1(glosow:15)-+
A po za tym dajcie mi moje 500zł na każdego plemnika! W jądrach mam ich miliony.

pablons20
2016-04-08 22:35:18
Ocena: 2(glosow:10)-+
a tych w ustach nie liczysz?

fekaliator
2016-04-08 22:49:17
Ocena: -3(glosow:13)-+
W ustach on liczy na litry

tokarz
2016-04-08 23:29:44
Ocena: 0(glosow:8)-+
a ile macie w odbytach :D :D :D ????

vacarius
2016-04-08 22:13:44
Ocena: 3(glosow:21)-+
Do 3 miesiąca ciąży płód nie ma działającego mózgu. Może zakażcie onanizowana się, bo idąc dalej waszą prawacką logiką plemniki to też dzieci!

fekaliator
2016-04-08 22:17:08
Ocena: -2(glosow:12)-+
A Vac do dziś dnia nie ma mózgu :-p

Antykamera
2016-04-08 22:18:40
Ocena: 1(glosow:13)-+
smierdzacy wrócił blokadę zdjeli czy wypisałeś sie na wcześniejszych nickach?

fekaliator
2016-04-08 22:52:42
Ocena: -3(glosow:13)-+
Mnie nie blokowali ćwoku. Czasami zajmuję się czymś innym niż wiocha i debile na których defekuję

Antykamera
2016-04-08 23:11:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
Wiem wiem pamietam,na krajowej 8 stoisz,no fakt cieżka praca a dziś pogoda po uju

DeveNocturnal
2016-04-09 03:35:25
Ocena: 5(glosow:9)-+
Kurna masakra, jak tak dalej pójdzie, to jeszcze zabronią kobietom mieć miesiączkę.. bo jak to tak?! Nie ma ciąży?!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bycie dobrym człowiekiem to jednak nie jest wizytówka
  •  Projekt ustawy, który zakładał nawet więzienie za krytykę kościoła
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
  •  Typowa kobieta
Stacjonarnych.takich jak łapanie kobiet czy starców na protestach.kibole-psy 1:0
główna
Dodano: 28.05.2018, 10:20:37   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 95Skomentuj (65) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0