Ukryj komentarze(132)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
Najwy瞠j oceniony komentarz:poka

υwca
kowal081277
2016-11-08 08:24:25
Ocena: 74(glosow:114)-+
pajacu w USA by tak nie podskakiwa jeste debilem na utrzymani rodzic闚 i si popisujesz
duzykrzys6
2018-03-22 11:07:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie piles dmuchaj i spadaj pretensje to politykow w polsce wszystko jest bez sensu zrobione wszelkie prawa ustalane sa przez ludzi po komunistycznej szkole
a druga banda idiotow wybiera tych idiotow nigdzie nie jest tak bezradna policja jak w polsce zapraszam do Usa
krzychugal1978
2016-11-24 12:37:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Go軼iu zrobi wioch i tyle, nas逝chali si bzdet闚, ze policjant nie ma prawa kontrolowa trze德o軼i. Nie ma czego takiego jak nielegalna kontrola trze德o軼i. Policjant wykonuje swoje obowi您ki i ma prawo skontrolowa na trze德o嗆 ka盥ego kieruj帷ego pojazdem. Wynika to nie tylko z ustawy o ruchu drogowym ale i z ustawy o policji. Zapraszam wszystkich do wnikliwej lektury obydwu tych dokument闚.
kropek5555
2016-11-24 11:51:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nadmuchany n璠zny studencina.
klanfan24
2016-11-21 13:02:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Moi drodzy, taki przypadek pokazuje, 瞠 w trakcie tej kontroli (czas jej przebiegu) m鏬 przejecha jeden nietrze德y, kt鏎y za kilka kilometr闚 kogo zabije lub zrobi z niego kalek. Nigdy nie mam 瘸dnych obiekcji jak policja bada trze德o嗆 - dmuchn i jad dalej (10 sekund to trwa). Niestety w Polsce jest wielu idiot闚 kt鏎zy siadaj za "k馧ko" po "kielichu". Fakt policjant m鏬 to wyt逝maczy temu ch這pakowi na spokojnie i bez emocji i by這 by ok. W konsekwencji ch這pak i tak dmuchn掖, wi璚 po co by豉 ta ca豉 szopka??
mner
2016-11-17 14:59:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co gdzie szumia這, ale nie wiadomo co i gdzie:) Wi璚 tak po paragrafach na przysz這嗆 jhak kto by chcia dyskutowa:
- par 129 Kodeksu Drogowego daje policji uprawnienia do zbadania alkomatem, ...ale
- par 129i tego KD okre郵a w pkt 4, 瞠 warunki oraz spos鏏 przeprowadzenia tego badania okresla ustawa o wychowaniu w trze德o軼i
- w tej瞠 ustawie mamy w sumie 2 przypadki gdy jest to dozwolone 1. przed przyj璚iem na izb wytrze德ie (art 40') i 2. "Je瞠li zachodzi podejrzenie, 瞠 przest瘼stwo lub wykroczenie zosta這 pope軟ione po spo篡ciu alkoholu...". Wi璚 nie podejrzenie pope軟
epimatheus
2016-11-17 03:19:13
Ocena: -6(glosow:14)-+
S逝chajcie niewolnicy systemu, jak wyjdzie przepis 瞠 mogli by wam w zasadzie w odbyt, na 鈔odku A4 zajrze to nastawili by軼ie dziury? czy zapytali o t zasad i czy ta zasada jest uzasadniona i czy mogli w zasadzie. Pier***lenie o Szopenie. Chamuwa wali od tego psa na dzie dobry bo trafi na go軼ia kt鏎y zadaje pytania. Reszta polskich niewolnik闚 bez pytania nastawia szpary i daje si dyma. Za pieprzenie typu ". jak by tobie zgin掖 kto bliski przez pijanego kierowce bla bla bla" tak to przed odpaleniem auta wszyscy id幟y na badania bo ka盥y kierowca to pijak, ka盥y pacj皻 to
barceloona78
2016-11-16 20:59:40
Ocena: 5(glosow:9)-+
Moim zdaniem najlepiej jest dmuchn望 w alkomat i jedziesz dalej a nie robi z siebie pajaca na drodze.
PiotrWR1985
2016-11-16 17:46:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora
kotek_terrorysta
2016-11-16 17:17:33
Ocena: 0(glosow:14)-+
Panowie. Kilku prawnik闚 znalaz豉 ju paragrafy, 瞠 nie ma w naszym prawie czego takiego jak 'rutynowa kontrola trze德o軼i'. Sprawa trafi豉 do RPO, i utkn窸a. Policja notorycznie 豉mie prawo (dura lex sed lex) a p馧 spo貫cze雟twa nie widzi w tym problemu. To jest w豉郾ie negatywny aspekt polsko軼i. Bo Pan W豉dza zawsze mia racj to j ma i teraz. Im wi璚ej takich film闚 tym lepiej. Osobi軼ie nie pij, je盥輳 bezpiecznie, a mimo to kilka razy odm闚i貫m poddania si takiemu badaniu, po prostu dla zasady. Bo je郵i Ja nie dbam o moje prawa, to nikt o nie nie zadba.
kotek_terrorysta
2016-11-18 17:19:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
el_bigos - 'matka siedzi z ty逝". A jak ci bandzior potnie brata? Chyba lepiej 瞠by Policja prewencyjnie sprawdza豉 czy nikt nie ma przy sobie no瘸? A jak kto uderzy twoj siostr kijem? Ou, chyba lepiej 瞠by w豉dza prewencyjnie sprawdza豉 co nosimy w torbach i plecakach. A jak b璠 narkotyki w podstaw闚ce? Warto by by這 zrewidowa wszystkich uczni闚 prewencyjnie. I rodzic闚 na wszelki wypadek te.
marcoo7
2017-12-21 12:50:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kolejny de*il, ktory zamiast dla ogolnego dobra i bezpieczendtwa dmuchnac i jechac dalek, to zwanoakuja rzucajac paragrafami. Swoje prawa zostaw na wazniejsze sprawy, tutaj nie ma potrzeby ich egxekwowania, a samo odmowienie p9ddania sie badaniu nasuwa podejrzenie ze delikwent spozywal alkohol.
luciolucio
2016-11-16 13:22:28
Ocena: -14(glosow:20)-+
Brawo dla kierowcy. Lubi ludzi kt鏎zy my郵, analizuj i interpretuj otaczaj帷 ich rzeczywisto嗆 (prawo). W豉郾ie o to chodzi 瞠by prawo zna a nie 造ka wymy郵one przez ulicznego ciecia teorie jak kaczka chleb. Prawid這wa postawa. Ja bym nie mia odwagi z rozjuszonym policjantem dyskutowa poniewa wiem na co ich sta. W policji jest sporo ludzi kompetentnych ale wiem 瞠 wi瘯szo嗆 to ko趾i.
luciolucio
2016-11-16 13:25:18
Ocena: -4(glosow:10)-+
Policjant chyba?
rzeznianumer5
2016-11-16 12:09:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Swoja drog jestem ciekaw jak zmuszaj kogo do zbadania krwi.
katermoten
2016-11-16 20:49:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
Si陰
luciolucio
2016-11-16 13:24:18
Ocena: -5(glosow:11)-+
W jaki spos鏏 utrudnia prac policji? To 瞠 chcia wiedzie co od niego milicjant chce to jest utrudnianie?
luciolucio
2016-11-16 13:26:54
Ocena: -6(glosow:8)-+
W ca貫j Europie mo瞠 jest inne prawo. U nas jak m這dy kierowca powiedzia podstawy prawnej nie ma bez uzasadnionego przypadku.
Lisek85
2016-11-16 10:05:11
Ocena: 5(glosow:9)-+
Czy to jest legalne badanie i uregulowane ustawowo to ja to w czterech literach mam. Gdy zatrzymuje mnie policjant dmucham i nie robi problemow nie dla tego ze nie chce cwaniaczka ja nie mam nic do ukrycia. Policja jak ma wy豉pa cudak闚 co je盥膨 nawaleni? Opowiem sytuacje co zrobili ziomki gdy jechali po samoch鏚. Kupili auto na terenie Polski wracali do domu na d逝giej prostej by 逝k i dalej d逝g prosta. Jad帷 tym odcinkiem drogi widzieli ze co jecha這 i znik這, podjechali patrz go嗆 nawalony i zamiast dzwoni na policje oni go na hol. Gdyby jechali chwile pr璠zej by ich zgarn.
Nokian098
2016-11-16 09:37:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pomijaj帷 fakt 瞠 go嗆 na filmiku to czere郾iak a policjant drugi bo wystarczy這 powiedzie 瞠 mia podejrzenie 瞠 mo瞠 by pod wp造wem i tyle nie musi si t逝maczy czemu instynkt? to najlepsi s komentatorzy "w samochodzie tatusia" to 瞠 wy potrzebujecie 30 lat na zarobienie na kawa貫k z這mu to nie znaczy 瞠 ka盥y ma takie problemy jak wy nieudaczniki mieszkaj帷e z mamusia i tatusiem do 40stki albo d逝瞠j..
cartman82
2016-11-16 09:30:51
Ocena: 5(glosow:7)-+
Jakby by zapis, 瞠 mo積a ka盥ego podda kontroli trze德o軼i to jestem pewien, 瞠 zaraz znalaz豉 by si grupa ludzi Tobie podobnych, kt鏎a zacz窸a by zapierdala z kamerami po ulicach pytaj帷 policjant闚 dlaczego nie kontroluj wszystkich, tylko wybranych. A podejrzenie mo瞠 zaj嗆 w stosunku do ka盥ego, ale nie musi.
Powodzenia na kolejnych kontrolach drogowych :) Podejrzewam, 瞠 jakby ten policjant chcia to m鏬豚y Ci tam i par godzin trzyma, tak瞠 i tak by dla Ciebie 豉skawy. Ja bym Ci ten samochodzik tak sprawdzi dok豉dnie, 瞠 odechcia這 by Ci si pierdolni皻ych dyskusji :).
cartman82
2016-11-16 09:23:31
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jeste zwolennikiem wi瘯szych uprawnie dla Policji, paralizator闚 i u篡cia si造 wobec zatrzymanego? A ciekawe co by by這 jakby naprawd temu policjantowi wkurw skoczy do granic wytrzyma這軼i i tak Ci porz康nie wpierdoli :), my郵 瞠 nagranie by ju dawno oblecia這 internet 3 razy do oko豉 i puszczane by這 w TV, a Ty by p豉ka przed kamerami jak to brzydko zosta貫 potraktowany przez z貫go policjanta, tak by by這? Zapis mo瞠 i dyskusyjny, ale mo瞠 jakby si nad nim zastanowi troch, stwierdzi豚y 瞠 jednak ma sens?
nikto_otkin
2016-11-18 12:59:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przy bardzo klarownym prawie - doskonale wiedzia豚y kiedy wolno mu u篡 si造, a za "wkurw" i brak podstaw prawnych polecia豚y z pracy, dosta wyrok i musia wyp豉ci odszkodowanie. W policji nie s potrzebni psychole tylko ludzie przestrzegaj帷y prawa, do kt鏎ych mamy pewne zaufanie.
nikto_otkin
2016-11-18 13:02:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
W samochodzie by豉 druga osoba. W szpitalu, je郵i nie wyrazisz zgody na wk逝cie - NIE MAJ PRAWA CIEBIE TKN﹉. Je郵i to zrobi, wszyscy maj w spraw w s康zie, kt鏎 najprawdopodobniej przegraj.
karlos54321
2016-11-16 07:17:34
Ocena: 5(glosow:5)-+
BㄐD,,, MIELI DEBILA ZABRA NA KREW!!! WYJ﹗KOWY KMIOT...
heerind
2016-11-16 00:54:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
Wida 瞠 nadziany bachor, kt鏎y nie ma co robi i naogl康a si filmik闚 z serii "z豉 policja" i teraz pr鏏uje za wszelk cen si pokaza, przecie jest co takiego jak "rutynowa kontrola", a jak si tak wyk堯casz nie maj帷 瘸dnej podstawy to bardzo 豉two policjant mo瞠 si wyz這郵iwi i w豉郾ie, zacz望 sprawdza 鈍iat豉, apteczki, ga郾ice, ko豉 zapasowe, poziom napompowania k馧, czy nie ma 瘸dnych nielegalnych substancji albo broni w samochodzie i na co to komu, chyba w豉snie 瞠by z siebie zrobi ofiar "ZOMO"
hedonistka
2016-11-15 23:01:09
Ocena: 8(glosow:10)-+
ostatnia takie stawianie si policji na dmuchniecie sta這 si popularne niestety nie rozumiem tych debili, bo inaczej ich nie mo積a okreslic, przecie ile przez takie dmuchanie osob wpad這 . niech ci cwaniacy co znaja jaka glupia luke prawn, 瞠by nie dmuchac, niech lepiej sprawdza statystyki ile poprzez takie badanie wpad這 podpitych kierowcow. zastanawia im co takim debila daje ze nie dmuchaj. chyba maja gdzies ze inni mog wsiasc za kolko pod wp造wam alkocholu
nikto_otkin
2016-11-18 13:08:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tu chodzi o przestrzeganie prawa a nie tworzenie sobie wygodnickich zachowa ponad prawem. Wystarczy這 aby otworzy okno i po otwarciu prosty tekst: "Chyba wyczuwam alkohol,mam podejrzenie, 瞠 Pan m鏬 pi - musz sprawdzi Pana trze德o嗆." Wszystko zgodnie z przepisami, nikt si nie czepia. A tu od razu "zr鏏 co ka瞠my bo inaczej paka".
Don_Fernando
2016-11-15 22:22:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika
adam0873
2016-11-15 22:16:25
Ocena: 11(glosow:13)-+
Mia貫m nieszcz窷cie uczestniczy w wypadku spowodowanym przez pijanego kierowc. W p騧no w nocy na prawie pustej drodze zatrzyma貫m si na czerwonym 鈍ietle. Z przody by這 jeszcze jedno auto. Debil kt鏎y we mnie wjecha, nawet nie pr鏏owa hamowa, a po dzwonie wypad z za kierownicy. Prowadzi orurowanego Opla Frontiere, ja Rovera 25. Efekt taki, 瞠 mam doszcz皻nie zrypany kr璕os逝p i b鏊e g這wy jakich nie 篡cz nikomu. Dlatego te popieram ka盥 form kontroli trze德o軼i w temu cwaniakowi ch皻nie dokopa bym do dupska, bo to marny fiut i n璠zna gnida.
eSbe
2016-11-15 22:05:54
Ocena: -6(glosow:16)-+
Mieszkam w Polsce od 27lat z czego 3 w Niemczech(tymczasowo). W Polsce kazdy kierowca uwazany jest za przestepce. W niemczech, przez 3 lata NIGDY nie mialem zadnej kontroli. W Polsce mialbym ich ze 20 (wyliaczajac srednia z poprzednich lat, kiedy mieszkalem w Pl i od kidy mialem prawo jazdy). Tutaj idzie sie do znajomych, restauracji, rodziny, obojetnie. wypije sie piwko czasami dwa i nikt z tego nie robi afery, ze ktos wejdzie za kolko i wraca do domu. W Polsce wypijesz piwo po obiedzie i strach autem wieczorem jechac, bo Ci zaraz za rogiem alkomat przystawia i bedziesz jak ten najgorszy pija
humer
2016-11-15 23:01:01
Ocena: 4(glosow:4)-+
Mieszka貫 3 lata w niemczech- ilu widzia貫 pijanych niemc闚??
Mieszka貫 w polsce- ilu pijanych polak闚 widzia貫 w ci庵u 3 lat?? Jest co takiego kultura picia, kt鏎ej my niestety nie mamy. Je瞠li potrafili by鄉y pi jak niemcy, to nikt by nie szumia 瞠 siadamy za k馧ko po lampce wina.
eSbe
2016-11-16 13:25:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
oczywiscie nie bronie goscia w filmie. Po prostu przedstawiam Wam jak to wyglada w innych krajach, gdzie obywatel nie jest kims gorszym (przynajmniej takie panuje przedswiadczenie) od ustawodawcy i ich wykonawcow.
@humer: wiesz co. Codziennie widze jak ludzie siadaja do samochodu po kilku piwach. Z tym, ze tak jak stwierdzil kolega wyzej zazwyczaj nie przeginaja i kultura jazdy tez jest jeszcze troche inna.
robolov
2016-11-15 22:40:36
Ocena: -3(glosow:3)-+
ch.j z tre軼i twojego komentarza, bo jest prostacki, ale powiedz mi, czy polskie tumany s gorsze od np niemieckich tuman闚? albo 獞oki? o co chodzi z tym podkre郵eniem pochodzenia? Czy jak np jeden z tych komentarzy, kt鏎y ci si nie spodoba, napisa Hiszpan, to rozumiem, 瞠 jego ten komentarz nie dotyczy? W j瞛yku polskim, jest tyle oryginalnych inwektyw, a ty postanowi貫 zrobi sobie wyzwisko z narodowo軼i, do kt鏎ej sam nale篡sz - no szczyt g逝poty normalnie :)
nikto_otkin
2016-11-18 13:12:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przecie chcia mu powiedzie "o co chodzi", ale policjant by w軼iek造 i go ola. Potem to wyt逝maczy przecie w samochodzie.
adzia_j
2016-11-15 21:36:11
Ocena: 6(glosow:8)-+
wielki bulwers "nielegalna kontrola trze德o軼i" to od czego w ko鎍u jest policja, ale jakby jakis pajac na promilach jecha i pierdoln w niego albo jego rodzin to by pyta gdzie policja by豉. tacy ludzie to s dla mnie po prostu chorzy. nie masz nic na sumieniu dmuchnij par sekund i jeste wolny!
piootrek86
2016-11-15 21:33:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak temu kretynowi tak zalezy na zmianie przepisow to powinien wysiac poddac sie badaniu alkomatem podziekowac sobie nawzajem i wrzucic taki filmik jako przyklad jak powinno sie robic. Jezeli ktos wymiguje sie od kontroli alkomantem oczywiste jest chyba ze jest podejzenie ze jest pid wplywem. No ale trzeba jakos sie w internecie popisac...
Domino191919
2016-11-15 21:19:50
Ocena: 2(glosow:6)-+
kawalrafala
安i皻e s這wa na kontroli nie ma dyskusji i mo瞠 by wyrywkowa st康 okre郵enie kontrola drogowa.
A dla takich ludzi jak ten m這dzik powinno by 20 pa na piety i kodeks drogowy na pami耩.
kurwamac02
2016-11-15 21:11:33
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora
soulraver1984
2016-11-15 21:01:00
Ocena: 4(glosow:6)-+
Brawo policjant. Konkretnie rzeczowo i bez zb璠nego pie*dolenia ze szczeniakiem.Tak powinna dzia豉 policja szczeg鏊nie na tych zasranych znawc闚 youtuber闚
Foltynka888
2016-11-15 20:52:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co za cymba !
oli345
2016-11-15 20:37:47
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ja pie... pomijaj帷 ca貫 zamieszanie z przepisami co za problem dmuchn望 , nie chla貫 lub 熜a貫 to nie ma czym si martwi . Jak dla mnie takie akcje powinny by w ka盥y weekend pod dyskotekami jak w mie軼ie tak i na wsi . R闚nie popieram akcj trze篤y poranek ,n wjedzie i na wylot闚kach niech trzepi pijak闚 ,熜un闚 i to s potencjalni mordercy i tyle w temacie .
nikto_otkin
2016-11-18 13:17:26
Ocena: -3(glosow:3)-+
Pomijaj帷 ca貫 zamieszanie z przepisami, powinni鄉y mie otwarte ca造 czas drzwi do samochodu, bo przecie mo瞠my w nim przewozi nielegalne towary, a jak nie mamy nic do ukrycia to ca造 czas powinien by otwarty do kontroli policyjnej. Tak samo z mieszkaniem, z firm ba, nawet z dost瘼em do konta w banku, bo przecie 瘸dnych nielegalnych operacji nie wykonujemy :) Wybacz ale Twoje argumenty s idiotyczne.
robolov
2016-11-15 22:06:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
jest w tym co piszesz pewna logika, aczkolwiek techniki i dzia豉nia operacyjne maj帷e na celu zatrzymanie przest瘼cy s bardzo r騜ne. Inaczej "豉pie si" z這dzieja, a inaczej zab鎩c, jeszcze inaczej dilera narkotyk闚 itp. czasami stosuj si prowokacj, innym razem pracuje "pod przykrywk" ;)... a jak najlepiej z豉pa pijanego kierowc zanim kogo zabije? Zbada go dopiero po fakcie? bo wtedy jest "podstawa"? ja na to patrz w豉郾ie tak, 瞠 jest to najlepsza znana technika prewencji w kwestii nietrze德ych kierowc闚, dlatego zupe軟ie nie czuje si upodlony.
mis777
2016-11-16 18:07:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
robolov doskonale rozumiem tego typu akcje i jestem za tym aby zapobiega ale je郵i jest to zgodne z prawem je郵i nie to mog wykorzysta luk powsta陰 w przepisach aby udowodni jakie GㄐBY to prawo ustalaj zapisuj帷 jeden punkt a w drugim zaprzeczaj swojemu s這wu itp.
hedonistka
2016-11-16 00:05:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie wiem czy do ko鎍a ogladales fimlik, ale raczej nie, bo go軼iu mowi cos ze du穎 ludzi b璠zie mu jecha przez to ze nie chcia dmuchnac
piotr_bzyk
2016-11-15 20:05:49
Ocena: -7(glosow:11)-+
畝這郾i jeste軼ie. Skoro policja nie ma prawa kontrolowa kierowc闚 alkomatem wed逝g w豉snego widzimisi, dlaczego tak ochoczo chcecie dmucha? Banda baran闚, na ka盥ym kroku 豉duj was od ty逝 a wam si to podoba
robolov
2016-11-15 21:46:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
sam jeste 瘸這sny... dla mnie i jak wida w komentarzach dla wi瘯szo軼i, to nie problem otworzy szyb i dmuchn望, z racji tego, 瞠 prowadz tylko na trze德o, to trwa to kilka sekund, a we mnie pozostaje 鈍iadomo嗆, 瞠 dzi瘯i takim akcjom udaje si zatrzyma tysi帷e potencjalnych zab鎩c闚 niewinnych ludzi. je郵i my郵isz, 瞠 by cokolwiek wsk鏎a, poza zrobieniem z siebie debila oraz strat czasu policjant闚 (bo tw鎩 si nie liczy), to jeste kompletnym debilem :)
piotr_bzyk
2016-11-16 19:34:09
Ocena: -5(glosow:5)-+
S豉by ten Tw鎩 wpis. Widocznie jeste ciot kt鏎a lubi jak pluje mu si na twarz. Po dmuchaniu masz jeszcze w nawyku m闚i "dzi瘯uj PANIE w豉dzo"? Przez ludzi takich jak Ty, uleg造ch i g逝pich, ten kraj wygl康a tak jak wygl康a. Syf i burdel.
krisss78
2016-11-15 19:53:33
Ocena: 0(glosow:6)-+
Analiza psychologiczna;
W szkole go uwazaja za intelektualiste, bo sie czesto zglasza i czesto zna odpowiedz,
Jest dobrym graczem i duzo serfuje po internecie i w miedzy czasie zjada kanapeczki ktora mama podstawia pod komputerek.
Rodzina go chwali bo ma osiagniecia w szkole i ciete riposty w komentazach.
Kolegow ma malo i dosc specyficznych, kolezanki tez sa , ale one sa zainteresowane napewno nie nim.
Poza tym to dziecko jeszcze nie mialo dziewczyny bo jego kwadratowe madrosci sa dretwe jak on na tym filmie, Policjant go juz dubluje w tym biegu , a ten kretyn dalej mysli ze ma racje.
simgal
2016-11-15 19:50:47
Ocena: 3(glosow:7)-+
pierdzielony cwaniak bez pomys逝 na 篡cie - przez bezsensown prowokacj, zaj璚i niepotrzebnie funkcjusze nie mieli mo磧iwo軼i wykluczy nietrze德ego kieruj帷ego, kt鏎y potem m鏬 kogo zabi. zamiast wy豉pywa bandyt闚 to musz si u瞠ra z pajacami.... 瞠nuj帷y jest autor tego filmu
Mangas2012
2016-11-15 19:42:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Loda masz na nosie co wci庵n掖
tawisia
2016-11-15 19:06:29
Ocena: 6(glosow:8)-+
Niestety gimnazjalista nie nauczy si czyta ze zrozumieniem,
Art. 129. 1. Czuwanie nad bezpiecze雟twem i porz康kiem ruchu na drogach,kierowanie ruchem i jego kontrolowanie nale膨 do zada Policji.
2. Policjant, w zwi您ku z wykonywaniem czynno軼i okre郵onych w ust. 1, jest uprawniony do:
3) 膨dania poddania si przez kieruj帷ego pojazdem
lub przez inn osob, w stosunku do kt鏎ej zachodzi uzasadnione podejrzenie, 瞠 mog豉 kierowa pojazdem,
badaniu w celu ustalenia zawarto軼i w organizmie alkoholu lub 鈔odka dzia豉j帷ego podobnie do alkoholu;
czyli policjant mo瞠 za膨da badania trze
dimon-k
2016-11-15 20:41:56
Ocena: 0(glosow:6)-+
A si musia貫m zalogowa 瞠by to napisa... Tak jak m闚isz tawisia, ludzie chyba nie potrafi czyta ze zrozumieniem. Tak samo ten je這p z filmiku jak i inni kt鏎zy to komentuj.
Kluczowym tutaj jest nie tylko "uzasadnione podejrzenie", ale i to co jest po przecinku, "瞠 mog豉 kierowa pojazdem"! Czyli jak b璠zie chcia zbada kierowc, to ma do tego PEΛE prawo, natomiast je瞠li samoch鏚 by prowadzony przez inn osob, i Policjant np. zobaczy przez tyln szyb 瞠 si zamieniaj miejscami z pasa瞠rem, to mo瞠 zbada i pasa瞠ra - bo widzia 瞠 samoch鏚 prowadzi w豉郾ie
nikto_otkin
2016-11-18 13:26:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
@dimon-k: to, 瞠 widzia jest uzuasadnionym podejrzeniem. To teraz, 瞠by zrozumia i niepotrzebnie potem nie obra瘸 innych, scenka wygl康a豉 by wtedy: "Dobry wiecz鏎, zauwa篡貫m, 瞠 zmieniacie si pa雟two miejscami, mam podejrzenie, 瞠 kt鏎e z was mog這 pi - musz wykona kontrol". Wystarczy, 瞠by walili takie formu趾i, to nie jest skomplikowane.
polakko333
2016-11-15 18:45:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
Mo瞠 jak debilowi nawalony kierowca zabije kogo z najbli窺zych to go軼iu zmieni zdanie.
kowalski111
2016-11-15 18:31:33
Ocena: 7(glosow:7)-+
DEBIL ZA PIENI.ZE TATUSIA !!!!!
Barszczu86
2016-11-15 18:27:00
Ocena: 9(glosow:13)-+
Kolejny debil szukaj帷y sensacji.Ciekawe jakie filmiki bedzie kreci jak mu pijak w aucie kogos z rodziny zabije,wtedy bedzie "Gdzie by豉 Policja?"Ja sie bardzo ciesze ,ze sa takie kontrole na drodze patrzac ilu Policja zatrzymuje nietrze篤ych kirowc闚.Niby jak maj to inaczej robic pajacu?
nikto_otkin
2016-11-18 13:32:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie zosta造 wyczerpane wszystkie przes豉nki wynikaj帷e z wy瞠j wymienionego artyku逝. Nie zosta豉 zakomunikowana przed kontrol "uzasadniona przyczyna", kt鏎a zainicjowa豉 kontrol. Wystarczy這, 瞠by po otwarciu okna powiedzia: "Poczu貫m od pana alkohol, wydaje mi si, 瞠 mo瞠 by Pan pod wp造wem - musz wykona kontrol trze德o軼i".
rafal22_22
2016-11-15 18:20:02
Ocena: 6(glosow:10)-+
Za ryj i do gleby (to by uszanowa prac Policji)
tornado098
2016-11-08 20:31:51
Ocena: 11(glosow:15)-+
kompletny debil marnuje czas i i piniadze podatnik闚 w tym czsie dokonano by kilka kontroli byc moze usunieto by z drogi napitego kierowce ale co debili nie brakuje
krystian94
2016-11-08 15:34:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora
Cyber2020
2016-11-08 13:24:56
Ocena: 0(glosow:10)-+
pasazer w samochodzie a ty kolezko wcinasz? a wiesz ze nie wolno ani pic ani palic ani jesc w momencie gdy masz kogos w pojezdzie... podejzenie wystarcza zeby przebadac kazdego , jak cie kiedys potraci lub wjedzie w ciebie koles na 1 promilu a jechal prosto to bedziesz krzyczal gdzie policja. burak i tyle
damian.szefo
2016-11-08 09:25:40
Ocena: 12(glosow:16)-+
Za komuny by mu palami podstaw prawn na dupie wy這篡li. Tempy baran na utrzymaniu rodzic闚. Chcia wyj嗆 na m康rzejszego a wyszed na debilia. Policjant powinien skierowa to na doodatkowe badania sprawdzaj帷e kwalifikacje. Dziurawy to ten go嗆 ma m霩g. T瘼y gwiazdor i bankowo peda. Brawa dla policjanta.
kowal081277
2016-11-08 08:24:25
Ocena: 74(glosow:114)-+
pajacu w USA by tak nie podskakiwa jeste debilem na utrzymani rodzic闚 i si popisujesz
robokop
2016-11-08 07:57:10
Ocena: 8(glosow:12)-+
Art. 129. 1. Czuwanie nad bezpiecze雟twem i porz康kiem ruchu na drogach, kierowanie ruchem i jego kontrolowanie nale膨 do zada Policji.
2. Policjant, w zwi您ku z wykonywaniem czynno軼i okre郵onych w ust. 1, jest uprawniony do:
1) legitymowania uczestnika ruchu i wydawania mu wi捫帷ych polece co do sposobu korzystania z drogi lub u篡wania pojazdu;
2) sprawdzania dokument闚 wymaganych w zwi您ku z kierowaniem pojazdem i jego u篡waniem, za鈍iadczenie, o kt鏎ym mowa w art. 95a ust. 1 pkt 2, a tak瞠 dokumentu stwierdzaj帷ego zawarcie umowy obowi您kowego ubezpieczenia odpowiedzialno軼i
Don_Fernando
2016-11-15 20:05:18
Ocena: 0(glosow:8)-+
@Wasyl_84,
Art. 129 ust. 2 pkt. 3: Policjant, w zwi您ku z wykonywaniem czynno軼i okre郵onych w ust. 1, jest uprawniony do 膨dania poddania si przez kieruj帷ego pojazdem lub przez inn osob, W STOSUNKU DO KT紑EJ ISTNIEJE UZASADNIONE PODEJRZENIE, 瞠 mog豉 kierowa pojazdem, badaniu w celu ustalenia zawarto軼i w organizmie alkoholu lub 鈔odka dzia豉j帷ego podobnie do alkoholu.
Funkcjonariusz, kt鏎y zamierza zaaplikowa kierowcy takie badanie, winien w spos鏏 jasny wskaza, jakie okoliczno軼i wzbudzaj u niego to podejrzenie. W tym przypadku, mimo pro軸y kierowcy, 瘸dne uzasadnienie nie pad這
kawalrafala
2016-11-15 20:51:18
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora
dimon-k
2016-11-15 20:54:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
@Don_Fernando, Art. 129 ust. 2 pkt. 3: Policjant, w zwi您ku z wykonywaniem czynno軼i okre郵onych w ust. 1, jest uprawniony do 膨dania poddania si przez kieruj帷ego pojazdem LUB PRZEZ INN OSOB, W STOSUNKU DO KT紑EJ ISTNIEJE UZASADNIONE PODEJRZENIE, 浩 MOGx KIEROWA POJAZDEM, badaniu w celu ustalenia zawarto軼i w organizmie alkoholu lub 鈔odka dzia豉j帷ego podobnie do alkoholu.
A teraz wszyscy razem przeczytajmy ca這嗆, o co dok豉dnie chodzi w tym zdaniu... Podejrzenia w stosunku do innej osoby, kt鏎a mog豉 potencjalnie prowadzi samoch鏚.
Don_Fernando
2016-11-15 22:25:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
... uzasadnienie, 瞠 jest pan pod wp造wem alkoholu" w tym momencie nie ma racji bytu. Wi璚 gdyby kierowca konsekwentnie odmawia poddaniu si kontroli to policjant nie ma prawa mu nic zrobi. W przeciwnym razie wniosek do s康u o wykonywanie czynno軼i s逝瘺owych niezgodnie z prawem.
Don_Fernando
2016-11-15 22:27:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
@rafalala, fakt, poda貫m z造 artyku. a ty bystrzak to wy豉pa豉, brawo;p wi璚 sprostowanie: Art. 308 1 KPK oraz Dz.U. z 2007 r. nr 70, poz. 473 ze zm., art. 47 wyra幡ie wskazuj, 瞠 zatrzyma pojazd do kontroli mo積a jedynie w przypadku uzasadnionego podejrzenia pope軟ienia przest瘼stwa b康 wykroczenia. Zatem je郵i funkcjonariusz nie jest w stanie poda przyczyny zatrzymania, to owe zatrzymanie jest niezgodne z prawem i kierowca ma prawo nie stosowa si do jego polece. To co dzieje si po zatrzymaniu ju nie ma znaczenia, wi璚 t逝maczenie "nie chce si pan podda kontroli wi璚 mam..

Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.