lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Z rekordową dziurą! Ktoś kto nie był w Grecji, nie martwi się...Grecja przyjdzie do niego
główna
Dodano: 12.01.2017, 09:44:28   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 91  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(122)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
voodoo234
2017-01-12 10:22:24
Ocena: 58(glosow:96)-+
Ale maxsiu napisz ile urosła przez 8 lat za Tuska.

robert55_56
2017-07-22 15:02:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

among
2017-01-15 09:47:28
Ocena: 5(glosow:9)-+
Dług publiczny Ewa Kopacz 219 mld USD 51%. (Nie licząc ok. 39 mld USD ukradzionych z OFE)

Robimax
2017-01-14 22:12:22
Ocena: -1(glosow:5)-+
Zamiast Beaty powinien być Donek .

ken299
2017-01-14 21:41:01
Ocena: 4(glosow:8)-+
Wałęsa i Tusk nie gosPOdarnością sprawił że gminy i Polska miała zrujnowany budżet,Polacy mieli wiecznie żyć w kryzysie co POwodowało wieczne bezrobocie....przez to dług byłby dużo większy bo z fotoradarów okradając przy tym Polskę nie da się wyjść z kryzysu

waniasor
2017-01-14 18:28:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
Za pożyczone pieniądze Edward Gierek zbudował drugą Polskę , mieszkania dostępne dla wszystkich chociaż każdy miał prawo do jednego mieszkania, a nie sto mieszkań na wynajem bez podatku sposób na życie , jak ma miejsce teraz a co zrobili rządzący zasłużyli kraj 12 razy większy dług jak za Gierka a nic z tego nie ma, dług PKB 5 razy większy i też nie ma pieniędzy i co będzie dalej oto jest pytanie :-) :-) :-)

waniasor
2017-01-14 18:27:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

cyq612
2017-01-14 08:58:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
Gdy by tak ktoś przedstawił wykres przedstawiający realną siłę nabywczą pieniądza z tych dwóch okresów, można wtedy dyskutować.

stoney
2017-01-14 19:34:10
Ocena: 4(glosow:4)-+
Skoro porównuje do PKB to równie dobrze można porównać do np. ceny marchewki.

tomek_j
2017-01-14 07:09:53
Ocena: 4(glosow:8)-+
Wszystkim komentującym przypomnę, że jest faktem, iż za Gierka Polska wpadła w długi. Jednak przypomnę też, że za Gierka Polska zaczęła też spłacać ładnie odsetki od tych długów, więc one nie przyrastał. A za Jaruzelskiego nawet się zaczął zmniejszać. Nie tęsknię za komuną, ale powyższe to jest fakt, który potwierdzi dowolny rocznik statystyczny i z którym nie ma co dyskutować.

kamuimac
2017-01-14 02:54:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
a tymczaem po cichutku za poludniową granicą nasi soąsiedzi slowacy zaliczyli nadwyzke budzetowa zamiast powiekszac ciagle deficyt jak glupie polaczki - i tak z bylego bloku republik sowieckich polaczki ida w strone ukrainy i bialorusi a wszyscy inni w strone zachodu - jak sie to skonczy latwo przewidziec kazemu kto ma choc cwierc mozgu - ale wybory pisu nie maja go w ogole

Oliolo
2017-01-14 09:28:05
Ocena: 8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kamil-1
2017-01-14 11:33:50
Ocena: -4(glosow:6)-+
Oliolo To prawda, że PO bardziej zadłużyło Polskę, ale jest to spowodowane tym, że po prostu dłużej rządzili. PiS zadłuża w szybszym tempie...

Oliolo
2017-01-14 12:59:50
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lukashhekk88
2017-01-13 23:17:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
@Maxicoveri to Gierek zadłużył Polskę na miliardy, a każdy następny rząd ciągnie to w nieskończoność ... i jeżeli dalej tak będzie żydo-komuna zadłużać nasz kraj to niedługo złotówka będzie miała wartość rubla ...

beeveer
2017-01-15 11:53:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
powiem krótko, jesteś idiotą. to co gierek zbudował za kredyty, zostalo sprzedane z czterokrotnym przebiciem przez tępych i przekupionych solidaruchów. zostało z tego tylko 2,2 mln mieszkan rozdanych ludziom własciwie za darmo

lukashhekk88
2017-01-16 22:37:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
@beeveer a Ty daunem ... z którym nie będe nawet dyskutował bo to nie ma sensu. Nie zniżę się do twojego poziomu....

beeveer
2017-01-17 13:59:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo nie masz żadnego racjonalnego argumentu, potrafisz tylko lżyć bezrozumnie gierka, jak cała parada durnych reformatorów po 89. czymś musieli przykryć swoją głupotę.

lukashhekk88
2017-01-21 14:40:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
@beeveer kretynie Ty , przypominam Ci że to jednak PO dłuuuugooo rządziło i urządziło . Gierek zadłużył Polskę by nie była jakąś wiochą afrykańską... Czy naprawdę chcecie z maksiem lizać doopkę PO? W czym oni byli lepsi?. podaj jeden sensowny przykład ? Wiem Pisiory wchodzą kościłowi tak że "biskupie czopki" można na nich gadać , ale z tym PKB to wyjeżdżacie jak Petru z "naszą konstytucją , która ma 225 lat" xD

egon68
2017-01-13 20:49:14
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jak zwykle zabrakło największego krytyka o dwóch nickach a mówę o gajcym i bodanie.

david.brian.35175
2017-01-14 00:01:51
Ocena: -3(glosow:3)-+
Pewnie w zakrysti sluchaja porad wikarego ;)

ridan
2017-01-13 20:47:25
Ocena: 11(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

griff
2017-01-13 20:32:36
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Pablo93csw
2017-01-13 20:21:58
Ocena: -6(glosow:10)-+
wincej 500+, wincej!!!

egon68
2017-01-13 20:42:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
i Tadziowi wincej,wincej.

voodoo234
2017-01-13 19:41:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dkng co ty wypisujesz,ktoś niżej pisał z czego chyba z twoich podatków splaca, jak wszystko w koło rozprzedane.

makrelson
2017-01-13 18:30:33
Ocena: 5(glosow:5)-+
najgłupsze jest to,że po 25 latach rządzenia złodziei,łapówkarzy,nieudaczników i tym podobnych , to znowu na nas szaraków spadnie sprzątanie tego bałaganu...rodziłem się kryzys,dorastałem bieda,będę zdychał bankrut !

DkNG
2017-01-13 18:16:31
Ocena: -4(glosow:8)-+
no tak jak zwykle wszytstkie pisiory jedną gadkę uskuteczniają - "a ile było długu za czasów platfusów"... ch*j z tym to już przeszłość... skoro pis to taki kozak to czemu tego deficytu nie zmniejsza?

Oliolo
2017-01-13 21:57:02
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
2017-01-14 11:19:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
i w ramach zmniejszania tego długu pis zwiększa wydatki... logika pisowca jak zwykle bezbłędna

Oliolo
2017-01-14 13:01:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bogasz
2017-01-13 18:12:43
Ocena: 8(glosow:14)-+
pokażcie dług za czasów rudego?

kamuimac
2017-01-14 02:57:16
Ocena: -5(glosow:7)-+
podpowiedz byl o wiele mniejszy a pis obicywal ze jak dojda do wladzy to go zmienjsza - ale jak polaczki lykneli klamstwo wyborcze tak teraz powtarzaja ze to wszystko wina platofrmy - za 3 lats prze wyborami tak samo bedzie wina platformy i pis bedzie szedl do wyborow z hasle ze "wszyscy inni wam zabiora 500 + "

Mininferno
2017-01-13 17:54:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
Trzeba jeszcze prócz tych sum uwzględnić dług jak wzrósł podczas rądów nieudaczników z innych parti które były u władzy.

jacaPRO
2017-01-13 16:37:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
a może byś napisał kto zapracował na ten dług???

Oliolo
2017-01-13 16:34:35
Ocena: 8(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lolo88888888
2017-01-13 16:32:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie przejmujcie się, niedługo jeb.nie jakaś wojenka, a wojenka anuluje długi także wyjdziemy na prostą:) o ile jeszcze będzie istnieć nasz wspaniały kochany kraj.

kircholm
2017-01-13 16:31:57
Ocena: 9(glosow:13)-+
"co ty Beatka wiesz o zadłużaniu" - szydzi z niej żydek-Rostowski.

DXPac
2017-01-13 16:11:38
Ocena: 9(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2017-01-13 16:16:57
Ocena: -5(glosow:11)-+
To widać strona MF bezczelnie kłamie i mówi o 495 mld zł zadłużenie w czasie gdy Tusk obejmował władze, a kto rządził przed Tuskiem to sobie doczytaj. I dla ciebie taki info. Listopad 2015 r zadłużenie na poziomie 840 mld zł, teraz pękł bilion, ale to też wina Tuska.

Oliolo
2017-01-13 16:32:33
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2017-01-13 19:55:37
Ocena: -5(glosow:5)-+
A kiedy PO przejęło władze w 2007 r. Nie przypadkiem pod koniec 2007 r, ale ok. Przyjmuje twój argument i policzę dla PIS od początku 2015 r. Początek 2015 r 790 mld zł, kilka dni temu pękł Bilion. to mamy już 210 mld na konto PIS, plus 100 mld z pierwszej kadencji. W 3 lata 310 mld.

Oliolo
2017-01-13 21:49:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

heerind
2017-01-13 16:11:04
Ocena: 7(glosow:7)-+
Jednak od Gierka się zaczęło, choć faktycznie, wtedy to wszystko było dla ludzi, a dzisiaj życie co raz droższe, podatki większe, dług nadal co raz większy, więc gdzie te pieniądze idą ja się pytam?

DkNG
2017-01-13 18:20:05
Ocena: -2(glosow:6)-+
do rydzyka, na bezrobnotnych dzieciorobów, na mieszkania dla bezrobotnych dzieciorobów, na odkrecanie reformy edukacji, na nowych urzędasów zarzadzających naszymi pieniędzmi... długo by wymieniać...

Oliolo
2017-01-13 22:02:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2017-01-13 23:52:50
Ocena: -3(glosow:3)-+
A w bankructwie i jej konsekwencjach też chcesz uczestniczyć.

Oliolo
2017-01-14 09:49:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mar2911
2017-01-13 16:07:36
Ocena: 5(glosow:5)-+
Czyli od Gierka do Szydło widzimy poważny wzrost. Kto rządził od do?

voodoo234
2017-01-13 15:37:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Marcinek a z kad samorządy biorą pieniądze.

Oliolo
2017-01-13 16:47:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2017-01-13 19:56:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z podatków i subwencji.

DaW676
2017-01-13 15:04:59
Ocena: 8(glosow:10)-+
Takie niusy to dla idiotów . Budżety poprzedniej ekipy to pikuś z tym . Kiego wała porównujecie dobre czasy za Gierka kiedy państwo było dla ludzi a nie na odwrót . Z jakiegoś powodu platfusy ( fuj ) ukradli mam składki . Może niedostukani nie pamiętają i trudno się dziwić . Wtedy budżet był naprawdę katatastrofalny a żeby to poprawić zajęto nam składki . Jak w republice bananowej . Na ośmiornice nie zabrakło bo dwadzieścia parę miliardów gdzieś po drodze zaginęło . Teraz jest źle ? Baran

marcinek235
2017-01-13 15:36:42
Ocena: -2(glosow:4)-+
To widać nadal jest do d, skoro nowa władza już się kręci przy OFE i zdecydujcie się ile tych mld wyparowało przy tej operacji. Raz jest 17, kiedy indziej ponad 20, a słyszałem też o 15.

Oliolo
2017-01-13 16:41:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2017-01-13 20:01:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja nie odwracam i polecam ci artykuł w naszym dzienniku - miliardy pod dywan- W wyniku przetransferowania z OFE do ZUS 153 mld zł dług publiczny zmniejszył się o 134 mld zł – poinformował minister finansów Mateusz Szczurek. Skąd różnica 19 mld złotych? Poza obligacjami emitowanymi przez Skarb Państwa ZUS przejął także obligacje drogowe wyemitowane przez Bank Gospodarstwa Krajowego o wartości ok. 17 mld zł, a także ok. 2 mld zł gotówki – tłumaczy dr Cezary Mech, były wiceminister finansów. Ot, i cała tajemnica różnicy pomiędzy „przekazem stulecia” a p

marcinek235
2017-01-13 20:06:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ot, i cała tajemnica różnicy pomiędzy „przekazem stulecia” a poziomem redukcji długu publicznego. Kidawa--Błońska po prostu zapomniała, że część długu publicznego rząd ukrywa pod dywanem w postaci obligacji drogowych BGK i rozmaitych niezapłaconych rachunków (np. długi szpitali).

a6weider
2017-01-13 14:42:19
Ocena: 7(glosow:7)-+
wypracowany przez PO , a Grecy i tak zarabiaja wiecej niz Polacy

marcinek235
2017-01-13 15:38:07
Ocena: -3(glosow:3)-+
A przed PO kto rządził.

willager666
2017-01-13 17:00:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
marcinek ćwerćinteligencie, za PiS przed PO, dług publiczny został obniżony o 25 mld. I co? Kwaśno ci pucybucie?

marcinek235
2017-01-13 20:04:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
A w jaki to sposób, bo strona MF mówi co innego ,ale pewnie masz na myśli deficyt, więc wybacz, ale pudło.

cozakraj7
2017-01-13 13:24:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
Porównywanie długu publicznego za Gierka i teraz to tak samo jakby czterolatek i 24-latek porównywali 'rozmiar penisów' niby można tylko wynik jest z góry przesądzony.

zacharowicz
2017-01-13 13:17:33
Ocena: 1(glosow:7)-+
Czyli najmniejsze zadłużenie od roku 2009. Prawda maxiu?

zaldbag
2017-01-13 13:00:59
Ocena: -2(glosow:8)-+
No tak, ale Gierek za to wybudował z 5 mln. mieszkań. A co PiS zrobił?

cozakraj7
2017-01-13 13:12:17
Ocena: 1(glosow:7)-+
PiS już narobiło 242 mld długu? No nieźle sobie rządzą.

kolobolo1
2017-01-13 13:22:12
Ocena: 2(glosow:10)-+
Nie masz pojęcia, dzieciaku, o tematach na jakie się wypowiadasz. Te 241,8 mld USD długu to dług, który narósł przez kilkadziesiąt lat, w tym rekordowo niski za czasów rządów PiS. Wracaj do szkoły, brzdącu.

marcinek235
2017-01-13 13:26:28
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ponad 160 mld w ponad rok to mało.

hanauer
2017-01-13 12:50:39
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zaldbag
2017-01-13 13:11:35
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ty naprawdę jesteś taki głupi? Jak według Ciebie można ukraść 200 mld i nie zostać przyłapanym?! A ta sieć dróg, szpitale, ich wyposażenie, szkoły, boiska, stadiony to za co się wybudowały? Przez ostatnie 12 lat Polska bardzo się zmieniła, ale zmieniła się na kredyt. Za darmo się tego nie da zrobić. Teraz przyszedł rząd kretynów i stwierdził "kredyt nie kredyt, ale damy dzieciom dodatkowo duże kieszonkowe". Zobaczymy jak to się odbije na zadłużeniu. Właściwie już widzimy...

zacharowicz
2017-01-13 13:42:46
Ocena: 2(glosow:8)-+
@zaldbag; Hahaha, ale nie rozbawiłeś! Sieć dróg - dobre to jest! Przypomnę Ci, że jesteśmy niemal 40-milionowym narodem w środkowej Europie i NIE MAMY nawet dwóch autostrad całościowo łączących północ z południem oraz wschód z zachodem. Autostrad, których budowa w Polsce jest droższa niż w tunelu w Alpach! Prawda, trochę jednak tych dróg zbudowali, tylko przypomnij sobie ilu upadło podwykonawców, którzy nigdy nie zobaczyli grosza za swoją pracę. Przypomnę Ci również, że PO to nie budowało szkół lecz je zamykali. Szpitale? Człowieku nie ćpaj tyle! To, że służba zdrowia leży to wiemy wszyscy!

marcinek235
2017-01-13 14:14:39
Ocena: -1(glosow:7)-+
To ile konkretnie szkół PO zamknęło. Pytam z ciekawości, bo ja zawsze myślałem, że szkoły podlegają pod samorządy, a nie rząd.

zacharowicz
2017-01-14 15:17:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
@marcinek235: W latach 2008 - 2014 zostało zamkniętych ponad 1400 placówek. Masz racje, że szkoły podlegają pod samorządy, ale chyba MEN też od "czegoś" jest, prawda? Nie można całej winy zrzucić na samorządy! Ponadto możesz łatwo sprawdzić jakie opcje polityczne sprawowały władzę w konkretnych samorządach w konkretnych latach.

krysiak115
2017-01-13 12:25:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
@ktoszeszkoly Biedaku je*any. Musiałeś emigrować z Polski , bo Cię nie było stać na życie w ojczyźnie! Teraz siedzisz w Irlandii na socjalu i wypisujesz głupoty na wiosce.

jersey_pan
2017-01-13 12:11:49
Ocena: 3(glosow:9)-+
ten mem jest krzywdzący i niesprawiedliwy, by Szydło obarczać tępotą kolejnych rządów po 91 roku, wasz tusk brane pożyczki ogłaszał, jako sukces swojego rządu, by mieć gotówkę na finansowanie całej tej rzeczpospolitej darmozjadów... a fakt, że Gierek komunista, ale po jego pożyczkach zostało jeszcze parę miast, blokowisk, stadionów do dzisiaj używanych i np. kghm, przynoszący olbrzymie dochody...

marcinek235
2017-01-13 13:29:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
Co z tego, ze parę lat temu państwo prze to zbankrutowało.

psx85
2017-01-13 11:51:09
Ocena: 0(glosow:12)-+
maxicoveri ma ewidentny uraz do PiSu, Kościoła i patriotyzmu. Ciekawe co mu Niemcy zrobili.

goblin83
2017-01-13 12:02:02
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

adam1234576
2017-01-13 11:47:05
Ocena: 0(glosow:6)-+
A wyobraźcie sobie że za Mieszka nasz dług w dolarach wynosił 0. Hym..... pewnie dlatego że nie było dolarów.

voodoo234
2017-01-13 11:37:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ta gowniana wstawka maxsa na głównej, ja nie wieże.

czerkasow
2017-01-13 11:34:44
Ocena: -1(glosow:7)-+
Co za idiota wstawił to porównanie? Przecież każdy idiota wie że dolarów sprzed 40 lat z tymi obecnymi nie można porównywać. Dług Gierka w dzisiejszych czasach wyniósł by dziesięciokrotność tej kwoty. Co nie zmienia faktu, że banda jełopów miała co prywatyzować w latach 90-tych.

robsonic
2017-01-13 11:17:03
Ocena: 0(glosow:10)-+
Platforma jeszcze miała z czego kraść, ci już nie mają maxsiu. Wszystko w temacie.

marcinek235
2017-01-13 11:21:50
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jeszcze jest 150 mld z OFE , energetyka, banki, GPW czy PZU.

carmamir
2017-01-13 11:15:13
Ocena: 4(glosow:10)-+
2006 - 47%, 2007 - 44%, 2008 - 47%, 2009 - 50%, 2010 - 53%, 2011 - 54%, 2012 - 54%, 2013 - 56%, 2014 - 51%, 2015 - 51%. Jak juz walisz maly mozdzku takie cos to przynajmniej podaj poprzednie lata bo tak to nie dziala. Porownac musisz w podobnej sytuacji makro.

carmamir
2017-01-13 11:16:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zrodlo to oficjalne dane Eurostatu.

solariss
2017-01-13 11:01:55
Ocena: 1(glosow:9)-+
No tak, najpierw był Gierek potem Szydło. Nic pomiędzy. Gratuluję idiocie maxicoveri. Pobiłeś rekord głupoty.

Gucio72
2017-01-13 10:44:42
Ocena: 3(glosow:11)-+
Poda ktoś adres ambasady San Escobar w Polsce? Biegnę w kolejkę po azyl...

irou84
2017-01-13 10:43:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
No tak między Gierkiem a Szydło nie było nikogo. Dług był mały a później hops w rok wyrósł na zielnej wyspie Tuskolandii.

hans1000
2017-01-13 10:41:58
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2017-01-13 11:28:05
Ocena: 2(glosow:6)-+
Tusk dostał dług na poziomie 495 mld zł i przez 8 lat powiększył go o 500 mld. Obecny rząd w rok doszedł z 836 do biliona, plus 60 mld z poprzedniej kadencji, więc jak umiesz liczyć, to sobie policz.

bystry_kaziu
2017-01-13 10:38:40
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kdordok94
2017-01-13 06:36:17
Ocena: -1(glosow:7)-+
PIS tez wzial PO nie tylko rzad ale i dlug panstwa

marcinek235
2017-01-13 11:30:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
A kto rządził przed PO, nie przypadkiem PIS.

sarsaparilla
2017-01-12 20:02:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
10% PKB? Przy ówczesnych zarobkach 20$? Bardzo tanie musiały być gierkowskie inwestycje.

marcinek235
2017-01-13 11:29:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
Tak tanie, że państwo wyłożył się na spłacie odsetek od tego kredytu.

Kawalerek
2017-01-12 18:28:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
to niech kurw. dodrukują...

marcinek235
2017-01-13 11:35:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
A niby czym jest wypłata zysku NBP.

mielizna
2017-01-12 17:31:52
Ocena: 2(glosow:12)-+
@maxicoveri Szydło zrobiła dług 242 mld dolarów? Możesz to udowodnić dziecko?

vacarius
2017-01-12 13:06:48
Ocena: 3(glosow:23)-+
Gierek wybudował bloki mieszkalne, które stoją do dziś. Szydło dała nierobom na przeżarcie aby popierali PIS.

dyps
2017-01-12 14:43:00
Ocena: -1(glosow:9)-+
Tusk na al kredytu i sam sobie wziął nie musiał nikomu dawać

tomi2000
2017-01-13 10:41:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ta, a po czym jeździsz matołku?

voodoo234
2017-01-12 13:05:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Chyba że pan Marek i Edek ale złomu w programie zlomiarze pl

DXPac
2017-01-13 16:14:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2017-01-13 20:08:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
To widać strona MF bezczelnie kłamie i się z tobą nie zgadza.

jasio0127
2017-01-12 12:38:26
Ocena: -5(glosow:13)-+
Brawa dla Beatki słupek topnieje za PO był wyższy

marcinek235
2017-01-13 11:36:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
W ponad rok osiągnąć poziom 160 mld zł to tylko dobra zmiana może.

voodoo234
2017-01-12 12:20:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
A kto teraz szuka po smietnikach

Wysublimowany
2017-01-12 11:42:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie obchodzi mnie to.!

cozabzdet
2017-01-12 11:02:49
Ocena: 0(glosow:8)-+
No ok, a teraz pokaż nam zestawienie wartości tych pieniędzy. Bo przez 40 lat z okładem dolar trochę stracił na wartości. Nieładnie tak manipulować fucktami komuszku, nieładnie.

maxicoveri
2017-01-12 11:09:25
Ocena: 0(glosow:12)-+
wystarczy napisać że wtedy nikt nie musiał szukać po śmietnikach

marcinek235
2017-01-13 11:32:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tylko państwo zbankrutowało z tego dobrobytu.

JohanBarnbluch
2017-01-12 10:27:49
Ocena: -1(glosow:21)-+
wstawka za 0.90 gr . Tyle płaci PO swoim hejterom za mema który jest manipulacją. Każdy komentarz liberalnych trolli wart jest 0.15 gr!!!!!

elkomaro
2017-01-13 23:28:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Płacisz, czy wypłatę otrzymujesz, że taki zorientowany jesteś?

voodoo234
2017-01-12 10:23:32
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ale pamiętaj że nikomu nic nie dali.

voodoo234
2017-01-12 10:22:24
Ocena: 58(glosow:96)-+
Ale maxsiu napisz ile urosła przez 8 lat za Tuska.

marcinek235
2017-01-13 13:31:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
500 mld w 8 lat do 150 mld w ponad rok. Ciekawe kiedy PIS przebije rekord PIS.

messcal
2017-01-13 18:00:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
PO atakuje-oni tak zadłużyli że głowa mała a do tego jak poro-sprzedawali polskie fabryki i przemysł ogólnie-wszystko padło...pis może nie najlepszy ale bardzo podoba mi sie ustawa obniżająca emerytury ubeków i jeb zomowców i innych qrew z tamtych lat-to dla mnie ogromny plus dla nich choć mogli obniżyć do 800bruto a nie 2tyś

marcinek235
2017-01-13 20:10:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
500 mld w 8 lat, do 160 nieco ponad rok. Wszystko padło na czele ze stoczniami i górnictwem.

beeveer
2017-01-12 10:13:05
Ocena: -3(glosow:9)-+
To nic, solidaruchy i świry od balcerowicza i tak będą wrzeszczeć, że to oumuniści nas zadłużali. ale tak to jest, jak się ma we łbie styropian zamiast mózgu

ravenlord
2017-01-12 10:06:28
Ocena: -1(glosow:21)-+
Tu nie ma co minusować. PiS zamiast dać dobry przykład (dobrej zmiany). Tylko tą chu**ą sytuację pogłębia idiotycznymi wydatkami.

lougramm
2017-01-12 10:22:03
Ocena: 4(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ravenlord
2017-01-12 12:10:15
Ocena: 7(glosow:11)-+
Jedni(PO) i drudzy(PIS) są tyle samo warci, czyli nic. Bo nikt nie myśli o obniżeniu tego długu. Który nam zrobi z czasem drugi 95

lougramm
2017-01-12 15:03:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2017-01-13 11:33:11
Ocena: -3(glosow:5)-+
PO można za 500 mld, a PIS za 220 mld i licznik bije.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jakie to jest polskie
  •  To katotalib. Czy spodziewaliśmy się czegoś innego?
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
główna
Dodano: 30.06.2018, 16:22:47   przez: Biskup6
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 127Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0