lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 08.02.2017, 17:12:34   przez: S221
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 56  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(55)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gordonthompson
2017-02-08 18:11:04
Ocena: 10(glosow:18)-+
No i dobrze.Trzeba uczyć dzieci od małego ostrożności i oswajać z bronią,wtedy przynajmniej nie będą uważać jej za jakiś artefakt,lub zło wcielone,jak niektórzy.

szatano999
2017-02-09 09:22:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak na razie to tylko żule strzelają pryty.

jakub1975wawa
2017-02-09 00:20:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
a jak suwerenowi sie znudzi strzelanie na tych orlikach i pojdzie strzelac na zoliborzu?

cyklonboj
2017-02-08 22:53:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
złego człowieka z bronią, łatwiej przekonać dobrym słowem i pistoletem,niż samym dobrym słowem.

Suzzi86
2017-02-08 22:47:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
jestem za.

Ejkum-Kejkum
2017-02-08 20:52:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
No co, u ruskich w parkach rozrywki i placach zabaw były wieże spadochronowe...

reb007
2017-02-08 20:02:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lalecznik
2017-02-08 18:21:59
Ocena: -6(glosow:16)-+
Będą trenować PISwstańców.

gordonthompson
2017-02-08 18:11:04
Ocena: 10(glosow:18)-+
No i dobrze.Trzeba uczyć dzieci od małego ostrożności i oswajać z bronią,wtedy przynajmniej nie będą uważać jej za jakiś artefakt,lub zło wcielone,jak niektórzy.

gruzawik
2017-02-08 18:22:08
Ocena: -9(glosow:19)-+
jak zobaczysz dzieciaka z dziurą w brzuchu to przestaniesz pieprzyć. po co chcesz oswajać dzieci z bronią? w jakim celu? nie bredź tylko o obronności, proszę, bo strzelec to nie łucznik,żeby go latami szkolić.

gordonthompson
2017-02-08 18:30:15
Ocena: 3(glosow:17)-+
Żeby wiedziały,że coś takiego jest,a nie myślały że świat składa się z waty cukrowej i jednorożców.I jak się nauczą,co to jest,to nie będzie dziur w brzuchu,chyba,że będzie to nauka taka jak islamiści fundują swoim dzieciom.Ale u nas raczej będzie inna.

leszkowaty
2017-02-08 18:32:14
Ocena: 5(glosow:11)-+
@gruzawik a jak przyjdą do Twojego domu ci źli z nielegalna bronią, zrobić dziurę Tobie i Twojej rodzinie to co? rzucisz do niego piłka za 3 punkty?

gruzawik
2017-02-08 18:34:51
Ocena: -4(glosow:8)-+
to nie mają telewizji w domach,żeby broń tam zobaczyć? to gdzie widzą jednorożce? myślisz, że jak będzie więcej dostępu do broni, to dziur będzie mniej? ostatnia jaką widziałęm, była w myśliwym, przeszkolonym i doświadczonym użytkowniku. dołóż do tego użytkowników nieogarniętych. po prostu zostaw gnata w szufladzie, powiedz dzieciom że nie wolno i spokojnie wyjdź z domu... i po 500+...

gruzawik
2017-02-08 18:38:41
Ocena: -4(glosow:8)-+
a po co mają przychodzić z bronią, skoro nie zakładają że ja ją mam? skoro przychodzą, to czynnik zaskoczenia jest po ich stronie. no i nie zdobędą następnej sztuki. jak do kogoś warto przychodzić, to i alarm ma, i psa, i ochronę. toteż nie bardzo przychodzą, a zwykli obesrańcy dostępu nie mają, po prostu, i niech tak zostanie. chyba się za dużo filmów naoglądałeś, leszku, i masz spaczony obraz świata teraz...

gordonthompson
2017-02-08 18:45:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
Dobra,jak już napisałem w innym komciu,masz swoje zdanie i miej.Ale jak chcesz je tak forsować,to zagwarantuj wszystkim ludziom że nikt nigdy ich nie napadnie,i wtedy zabieraj sobie wszystkie pistolety świata na złom.Twoja sprawa,że w jakiejś podbramkowej sytuacju wystarczy Ci dobre słowo jako obrona,ja wolę inne argumenty.A nieogarniętych się boisz?To spójrz,jak niektórzy samochodami jeżdżą.

leszkowaty
2017-02-08 18:46:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
bo jeśli będzie więcej przeszkolonych a być może posiadających, to na pewno się głęboko zastanowią czy warto (na pewno jakaś cześć) ja zostanę przy swojej spaczonej wersji, Ty trzymaj się swojej

gruzawik
2017-02-08 18:54:37
Ocena: -5(glosow:5)-+
podbramkowa sytuacja? jak będziesz miał broń, to ten drugi tym bardziej. chyba, że to ty właśnie jesteś napastnikiem. grozić ci będzie nie obicie mordy, tylko odstrzał. kto napada z bronią w Polsce? bo póki co to głównie atrapy, bo tak bezpieczniej również dla napastnika, no i skąd tu wziąć prawdziwą... a jak co drugi będzie miał w domu legalną, to szybko się półświatek zaopatrzy. pewnie, że zostanę przy swoim zdaniu, jakoś nie udało się wam wysunąć ważkich argumentów. pozdrowienia.

gordonthompson
2017-02-08 19:03:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
Gruzawik,ja o Twoich argumentach myślę podobnie-głupek nawet gumką myszką zrobi komuś krzywdę,a wypadki zdarzają się wszędzie,nie tylko na polowaniu-,więc również pozdrówki,bo strzelać się przecież o to nie będziemy:)

gruzawik
2017-02-08 19:27:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
temu właśnie służy licencjonowanie dostępu, żeby durniów eliminować, podobnież z prawem jazdy przecież. no i nie mam zwyczaju rozwiązywać różnicy zdań używając przemocy, nie uważam żeby nalezało jeszcze dodatkowo zachęcać do tego dzieci. można by poluzowaćnormy dostępu, ale to jeszcze pokolenia wychowywania społeczeństwa, na pewno nie teraz. a pozwolenie sobie zrób, tylko że i tak musisz trzymać amunicję oddzielnie, pod kluczem. bezużyteczne... albo dzieci ci w domu trochę ubędzie:)

gordonthompson
2017-02-08 19:50:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tu masz rację,że społeczeństwo niegotowe,to pokłosie tego rozbrajania i zakazów,jeśli już rozluźnienie przepisów to jak mówisz stopniowo,żeby już dzieciom wpajać,że klamki,pałki,pięści to nie argumenty w dyskusji.Ja na przykład,gdybyśmy rozmawiali osobiście i miał rewolwer,to nie odpaliłbym Cię za inne poglądy,tylko chciałbym żebyśmy się zrozumieli,nawet nie zgadzając się ze sobą.Ale to ja,no wiem że jest pełno furiatów,i nie jestem za nieograniczonym dostępem dla każdego,jestem tylko przeciwny nieograniczonym zakazom ,albo utrudnianiu takiemu,że aż się odechciewa.no:)

gruzawik
2017-02-08 20:01:59
Ocena: -4(glosow:6)-+
w tym problem, ze dostęp dla normalnych szybko da dostęp popaprańcom. mi pozwolenie zostało, nie wiem czy jeszcze ważne nawet, bo od kiedy mam dzieci nie mam tego w domu. żeby broń była skuteczna musi być niebezpieczna(nabita). szpada. rapier. to dla mężczyzny, broń palna dobra dla kobiet, starców, rencistów...:)

S221
2017-02-10 14:40:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
7 latek ze strzelba super pomysł

gruzawik
2017-02-08 17:37:13
Ocena: -4(glosow:14)-+
może mi ktoś wyjaśnić, po co? w jaki sposób ma to rozwijać fizycznie dzieci? bo że uczy rozwiązywać problemy strzelaniem, uczy fascynacji poczuciem władzy jaką daje broń, to raczej do przewidzenia.

martin987
2017-02-08 18:08:55
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

emik1981
2017-02-08 18:54:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ty to po prostu widzisz z perspektywy swojej choroby psychicznej gruzawik zmień lekarza bo aktualny ci za słabe leki przepisuje.

gruzawik
2017-02-08 18:57:19
Ocena: 0(glosow:6)-+
tylko spaczony psychicznie osobnik pragnie broni jako substytutu poczucia bezpieczeństwa i pewności siebie. i mam dla ciebie złą wiadomość: leków na to dla ciebie nie ma. tylko długa psychoterapia pomoże ci wyjść z urazów odniesionych w dzieciństwie.

emik1981
2017-02-08 21:27:35
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tu się mylisz mam pozwolenie , jestem sportowcem strzelam wyczynowo i to nie znaczy że ganiam po ulicach z bronią ustawa jasno reguluje co i jak można a czego nie dlatego uważam że nigdy nie posiadałeś pozwolenia ponieważ gdybyś miał to znałbyś ustawę i nie pisał takich głupot. Nie uważam broni za substytut mający zapewnić poczucie bezpieczeństwa jednak każdy ma prawo do spędzania wolnego czasu jak uważa ja na strzelnicy ty jako typowy no life przed kompem trollując i wypisując głupoty na tematy o których nie masz pojęcia.

gruzawik
2017-02-08 21:46:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
ty masz sobie, czyli można, bez napinki.ja za dawnych czasów musiałem kurs oficerski przejść, i nie widziałem podziurawionych tarcz tylko ludzi. stąd wiem, do czego służy broń. do dziurawienia ludzi, a ty się po prostu bawisz,nie uzywasz broni zgodnie z przeznaczeniem, jakim jest zabijanie. ustawy znać nie muszę, bo z niej już od dawna nie korzystam. że kontakt z bronią ci mózg zlasował, to widać po twoim poprzednim agresywnym wpisie, akurat o postrzałach pojęcie mam,znów coś sobie dorabiasz. o tym pisałem powyżej, jednak nie spodziewam się, byś to zrozumiał. jaki rozwój fizyczny da strzelanie

vacarius
2017-02-08 17:28:58
Ocena: -4(glosow:16)-+
Słyszałem o instruktorze na strzelcy, który został zastrzelony przez klienta zaraz po tym gdy dał mu bron do ręki. Takie strzelcie to miejsca w którym każdy wariat bez żadnych badan psychiatrycznych dostaje bron do ręki. Wolę tam nie przychodzić. Ciapaty też może tam wejść a gdy dostanie bron to zastrzelić kilka osób.

Irvis30
2017-02-08 17:42:50
Ocena: -1(glosow:9)-+
Szkoda, że tylko słyszałeś. Byłoby jednego idioty mniej.

gusjew
2017-02-08 17:48:29
Ocena: 0(glosow:12)-+
No i pięknie sobie odpowiedziałeś na pytanie czy to dla ciebie. Ja też nie chodzę na marsze szKODników bo za dużo tam "psychiatrycznych" którzy dostają flagę do ręki. Mogą nią zabić. A prawda jest taka że instruktor zginał jeden a "ciapatych" terrorystów dobrzy ludzie z bronią zlikwidowali wielu. Bo złego gościa z bronią zatrzyma tylko dobry gościu z bronią. Amen

gordonthompson
2017-02-08 18:14:23
Ocena: 5(glosow:9)-+
Słyszałem,jak ktoś komuś wbił długopis w plecy.Zakazać długopisów.I słyszałem,że ciapaty od ciężarówki miał broń.Niemożliwe,pewnie wymysł dziennikarski.Bo przecież nie wolno mieć broni.Może ze strzelnicy wziął,po zastrzeleniu instruktora?

gruzawik
2017-02-08 18:24:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
broń nie służy do niczego innego prócz zabijania. nawet gwoździa nie bardzo wbijesz. więcej broni legalnej to również wiecej nielegalnej. w jaki sposób ma to zwiększyć bezpieczeństwo? spójrz na USA...

gordonthompson
2017-02-08 18:36:31
Ocena: 0(glosow:6)-+
Gruzawik,broń służy do obrony.Ach,te złe USA.Zbombardować,bo za dużo broni mają.Prawda jest taka,że jak na taki ogromny kraj jest mało incydentów.Pomijam czarnuchów,bo oni się wybijają dziesiątkami.A w miastach,gdzie nie ma problemu gangów,jest bezpiecznie właśnie dlatego,że każdy może mieć klamkę i np włamywacze boją się po domach chodzić.Ale masz swoje zdanie i ok,ale nie wpychaj go innym,jak ktoś chce to powinien mieć dostęp i odpowiadać za to,co z tym zrobi.

gruzawik
2017-02-08 18:44:18
Ocena: -3(glosow:3)-+
tak, jasne, odpowiada, jak już zrobi, wielkie dzięki. po co mu dawać, żeby miał czym zrobić? obrony? przed czym? atakiem? no przecież do tego potrzebna broń... do obrony to jest kamizelka, a broń co najwyżej do kontrataku. nie wiem, co ci kto wciska, ale ja swoje zdanie zwyczajnie wypowiadam, widocznie brak ci argumentów w dyskusji, skoro tak się czujesz, przykro mi. włamywacze boją się, bo wykrywalność jest duża i szybka reakcja w dobrych dzielnicach gdzie warto kraść. jak mały kazio wyobraża sobie posiadanie broni...

gordonthompson
2017-02-08 18:57:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
Do obrony,kamizelka..no wiesz co?U nas czerwoni rozbrajali polaków po wojnie żeby spokojnie rządzić,a teraz jest efekt,gdyby nie to,to broń nie byłaby dla nikogo żadną rewelacją.Użyłem słowa wciskanie bo przeciwnicy dostępu żądają,żeby ograniczony dostęp mieli wszyscy.Krótko mówiąc-a bądź sobie przeciwnikiem broni,Twoje prawo.Ale ja nie jestem aż takim przeciwnikiem,i to też powinno być moje prawo.Nikt Cię nie zmusi do kupienia klamki,jeśli nie chcesz,więc nie kupuj,ale niech inni mają wybór.

gruzawik
2017-02-08 19:02:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
ależ masz wybór, wyrób pozwolenie i miej sobie na zdrowie. i kto tu coś wciska? przecież chyba nie chcesz, żeby tak zupełnie z ulicy można było wejść i sobie kupić? czyżbyś nie mógł zdać testów, czy zwyczajnie ci nie zależy? a ktoś Anglików rozbrajał? po wojnie tak ma być: broń na złom, że ruscy to faktycznie niekorzystnie, ale kto niby miał to robić? przed wojną to tacy wszyscy uzbrojeni byli?

gordonthompson
2017-02-08 19:11:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie muszę wyrabiać pozwolenia,mogę kupić rewolwer czarnoprochowy i nosić legalnie sześciostrzałową armatę urywającą głowę,nie o to chodzi.Chodzi o to,że do zakazywania czegokolwiek to wszyscy chętni.Przed drugą światową mieli sprzęt po pierwszej pochowany po stodołach,po drugiej też,tylko lepszy.Za dwudziestolecia międzywojennego każdy szanujący się gentleman podczas spaceru miał kastet,żeby obronić żonę w razie czego.A dzisiaj?Za głupi kastet nawet kratki..Zakazy,zakazy..I podatki grzecznie płacić,żeby zakazującym na pensje nie brakło.pozdro

gruzawik
2017-02-08 19:44:55
Ocena: -4(glosow:6)-+
nie możesz czarnoprochowca nosić, nie możesz przechowywać nabitego, a nabija się wieki... laskę sobie noś, albo szpadę :) warto iść za kratki na parę lat za przebicie drania, zamiast w ryj wziąć w najgorszym wypadku, bo w najlepszym to można obić jemu? rzecz gustu. co gorsz, to napastnik dysponuje elementem zaskoczenia, jeśli ty możesz kupić, on też. niestety, nie mieszkamy w jaskiniach, życie społeczne niesie zakzy i nakazy. owszem, im mniej tym lepiej, ale akurat ten by zostawił, w tak agresywnym i sfrustrowanym społeczeństwie jak polskie.

emik1981
2017-02-08 21:32:24
Ocena: 3(glosow:7)-+
Gruzawik możesz nosić czarnoprochowca nabitego i nikt do ciebie nic niema tylko po co ? Płacą ci za pisanie byle głupot bez sensu czy co ? Chcesz podyskutować przygotuj się i wtedy wymienimy argumenty.

gruzawik
2017-02-08 22:05:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
no skoro można, to o co chodzi? kup sobie chirurgię, pojedź do Afganistanu albo do jakiejś czarnej dzielnicy w stanach, popracuj trochę na tamtejszym A&E i wtedy będziesz przygotowany, bo na pytanie o rozwój fizyczny dzieci na strzelnicy bluznąłeś iście chrześcijańską miłością, zamiast mieć jakiś argument, co tylko potwierdza moje zdanie nt destruktywnego wpływu kontaktu z bronią na osobowość.

gruzawik
2017-02-08 22:11:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
2017-02-08 23:05:17
Ocena: -1(glosow:5)-+
Prawo do posiadania broni chcecie prawaki bez żadnego kursu i egzaminy dawać. To czemu tego samego nie chcecie zrobić prawem jazdy? Po co nam jakieś prawa jazdy? Znieśmy wymóg robienia prawa jazdy! Dajmy wszystkim boron i prawo do jazdy bez prawa jazdy! Bo to przecież nie samochód zabija a kierowca!

lukaszenka17
2017-02-09 07:23:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Po pierwsze broń możecie sobie sprowadzić w częściach nawet z Ukrainy nie jest to problem... Po drugie jeśli chodzi o broń palną nie jestem za bardzo zwolennikiem jak i przeciwnikiem wole kusze którą też można sobie sprowadzić z zagranicy nawet po części w paczce ;). Po trzecie na lekcjach PO powinno się rozbierać broń w wieku 15 lat oczywiście bez dostępu do amunicji a pierwsze obycie z bronią powinno być w wieku 25 lat. Równie dobrze ludziom powinno zakazać się prowadzić samochody czy też pociągi bo w "wypadkach" giną ludzie też przez ludzi to jest głupi tok myślenia...

lukaszenka17
2017-02-09 07:33:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
...zgodzę się jedynie z stwierdzeniem na temat badań psychologicznych ale to nawet kierowcy powinni przechodzić bo nie wydaje mi się że każdy powinien posiadać prawo jazdy nawet częstym przypadkiem jest wymuszanie wypadków na innych uczestnikach ruchu a takiej patologi nie brakuje... I co teraz zabrońmy każdemu jeździć autem bo może być niezrównoważony psychicznie? Trochę nie ten teges... Z resztą żyjemy w kraju gdzie nie panuje demokracja! Niech mi ktoś podpowie jaki ustrój ogranicza obywatela we wszystkim co robi i nic nie może aby podnieść standardy życia?

lukaszenka17
2017-02-09 07:52:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
A sorry poprawka demokracja to nic innego jak forma dyktatury a konstytucja i prawa obywatelskie to jedna wielka ściema... PO robiło co chciało teraz PiS będzie robiło przez te 8 lat co chce bo ma następne wybory wygrane... Kraj gdzie podatek od podatku się płaci, gdzie aby założyć firmę aby utrzymać ją tylko przez rok czy dwa i wydoić fundusze z UE... Dżemu, wina, bimbru czy czegokolwiek legalnie nie sprzedasz bo nie możesz... A żeby auto ubezpieczyć to lepiej jechać za zagranice bo tu ceny ubezpieczeń są trochę nie realne... 100 lat w tył za Niemcami jesteśmy a 5 lat przed Białorusią xD...

gruzawik
2017-02-09 17:04:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
lukaszenka, a po co? bardziej praktyczna była by nauka rozbiórki samochodu, albo składanie mebli... dziecinada z tą fascynacją bronią, naprawdę...

Antytusk
2017-02-08 17:22:31
Ocena: 2(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

leszkowaty
2017-02-08 17:26:30
Ocena: 2(glosow:6)-+
On nie ma rozumieć, On ma wstawiać co mu przyślą z centrali

pablo_2015
2017-02-08 17:27:33
Ocena: 0(glosow:8)-+
Przecież "ałtor" tej wstawki nie jest od myślenia, to tylko przepychacz propagandy... :o

gusjew
2017-02-08 17:53:56
Ocena: 3(glosow:7)-+
U kacapskich szKODników, każda informacja jest kłamliwa. Trump powiedział że wyrzuci z Ameryki imigrantów którzy dopuścili się przestęptwa. Jak myślicie jaka informacja wybryzgnęła szmbem w Pedałenach, Wybiórczych i Sprośsatach. "Trump wyrzuci imigrantów z Ameryki" ..... kropka. To mendy faszystowskie.

S221
2017-02-09 05:54:24
Ocena: -4(glosow:4)-+
"Cepie" nie beda budować orlików tylko strzelnice. Czyli "cepie" zamiast orlików beda strzelnice. "Cepie "nie potrafisz czytać z zrozumieniem ?

Wiatropylny
2017-02-08 17:19:29
Ocena: 5(glosow:15)-+
I gdzie tu wiocha?

hamous
2017-02-08 17:22:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mnie tez się podoba

pablo_2015
2017-02-08 17:24:17
Ocena: -2(glosow:8)-+
Zara wpadnie tutaj vacek i ci wyjaśni...

S221
2017-02-10 14:42:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
7 latek z glockiem lub z strzelba
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dokładnie tak! Jechać z tymi PiSowskimi qrwami ...
  •  Żulczyk niedoszacował do sześcianu !!! -
  •  Po wyborach
  •  Świetna diagnoza obecnej sytuacji i dosadne słowa!
Kiedy to wystarczyl sam płot placu zabaw do zabawy
główna
Dodano: 15.07.2018, 01:41:23   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 141Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0