lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pozuje na tle monopolowego
główna
Dodano: 05.06.2017, 21:59:04   przez: gruzawik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 142  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gruzawik
2017-06-05 22:14:16
Ocena: 5(glosow:5)-+
i 2-3k lat kultury prawnej jak psu w d.. wsadził... po co ulepszać istniejące prawo, od razu wracajmy do jaskiń:)

adammaster
2017-06-06 19:35:11
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

landcaster
2017-06-06 21:01:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wy polaczki... Hehe sam jestes Polak. Nawet nie rozumiesz co piszesz. Nikt ci nie broni integrowac sie z angielskimi męskim dupami

gruzawik
2017-06-06 21:56:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
ja bym się chętnie pointegrował z obywatelkami, ale musiały by schudnąć:) poza tym oni za dużo piją...

gordonthompson
2017-06-05 22:09:19
Ocena: -3(glosow:3)-+
Cwaniaki,które umyślnie łamią prawo,albo w jakiś sposób ograniczają lub zabierają komuś jego prawa,powinni z automatu być pozbawieni możliwości wykorzystania przepisów prawa do obrony,np.w sądzie.

gruzawik
2017-06-05 22:14:16
Ocena: 5(glosow:5)-+
i 2-3k lat kultury prawnej jak psu w d.. wsadził... po co ulepszać istniejące prawo, od razu wracajmy do jaskiń:)

gordonthompson
2017-06-05 22:29:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
Kulturę tylko kulturalny uszanuje.To co napisałem to byłoby dopiero ulepszenie,bo póki co spryciarze,których stać na dobrego papugę mogą wykręcić się prawie wszystkiego.Nie mówiąc o biednych pokrzywdzonych więźniach,wokół których klawisze na paluszkach chodzą,którzy dostają na obiadek słuszne chapcie wołowinki i przy byle okazji-często z nudów- wołają po lekarza.I wszystko jest jak pan osadzony sobie życzy,bo jeszcze pójdzie taki do sądu(szef kuchni z ZK mi opowiadał).Złamałeś ciulu prawo,to miej karę,nie nagrodę.

gruzawik
2017-06-05 22:39:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
a byłeś tam kiedyś, czy tylko opowieści znasz? bo ja bywam z racji zawodowych, i wcale bym się nie zamienił. populista z Ciebie, i tyle:) a powyżej masz klin-klinem:)

gordonthompson
2017-06-05 22:51:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
Może w angielskich więzieniach jest inaczej,bo tam podobno siedzisz:) Fakt że znam z opowieści,nie nabroiłem na tyle żeby się tam znaleźć,ale nie mam powodu nie wierzyć.Poza tym mam tatusia mecenasa,opowiadał takie manewry z interpretacji przepisów,że prawie każdego idzie wybronić.A już tam od razu populista,może jestem z tych prostszych ludzi,bo jestem za tym,żeby w miarę możliwości nie komplikować,tylko upraszczać.

gruzawik
2017-06-05 23:54:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
w polskich też bywałem, i tak to zależy od sędziego, czy łyknie bredzenie papugi:)

gordonthompson
2017-06-06 07:07:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oczywiście,w dużej mierze łykają,bo po co się wysilać?Z tego co widzę,to Ty i wielu innych tutaj wszędzie bywa,wszystko wie z pierwszej ręki i z każdym tematem zetknęło się osobiście,prawdziwi ludzie renesansu,pozdrawiam:)

gruzawik
2017-06-06 17:00:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
taka praca, nic nie poradzę, mus mi się szeroko interesować. w pierdelku bywam i bywałem, a Ty jak sam piszesz, z opowieści... zamieniłbyś się z pensjonariuszem?

gordonthompson
2017-06-06 20:55:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zawsze mam taką możliwość,jak(odpukać) np. zachoruję i nie będę mógł pracować,to nabroję,przynajmniej mnie dobrze pokarmią i wyleczą.Znam zresztą niejednego kombinatora,co na jesień poburczy tam gdzie trzeba,zamkną go akurat na parę miesięcy,przezimuje w cieple i dobrobycie a na wiosnę wolny jak ptak.Aż do następnej zimy.Co do szerokiej wiedzy..Chyba rozumiesz,jak wygląda rozpisywanie się w necie że się wszędzie było i wszystko widziało?Ja się nie boję przyznać że znam coś z drugiej ręki,chociaż wiem że najłatwiejsza odpowiedź na to jest taka,jakiej Ty udzielasz,tak jakby z automatu ta wiedza.

gordonthompson
2017-06-06 20:56:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
..miała być zawsze fałszywa.

gruzawik
2017-06-06 21:55:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
a dlaczego mam nie napisać, że byłęm i widziałem, skoro byłem i widziałem? podana przez Ciebie metoda czasami się sprawdza, ale niektórzy mają taki sposób na życie... ja bym się z takim nie zamienił, a Ty? zawszesię znajdzie jakiś odsetek patologii, gdy różnica między przebywaniem na powietrzu a pod kluczem jest niewielka, to mamy problem. oznacza to tyle, że nie w pudle mają jakoś szczególnie dobrze, ale normalnie pracujący mają źle.

gordonthompson
2017-06-07 09:22:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tez bym się nie zamienił,ale wiesz do końca,co to w życiu się przytrafi? Nie masz powodu nie pisać,ale ja pytałem,czy wiesz jak takie ciągłe 'byłem,widziałem' wygląda w dobie wszechobecnych ściemniaczy i napinaczy internetowych.Podejrzewam,że wiesz:)

gruzawik
2017-06-07 10:40:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja się nie napinam, a co piszę mogę zilustrować:) w odróżnieniu od ściemniaczy i populistów.

gordonthompson
2017-06-07 10:45:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
To zilustruj pan:D

gruzawik
2017-06-07 13:44:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
sam zilustrowałeś: nie zamieniłbyś się...

gordonthompson
2017-06-07 14:02:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja dalej twierdzę,że oni mają lepiej,niż twierdzisz Ty.Powiedziałeś że możesz zilustrować,więc teraz się nie wykręcaj:)

gruzawik
2017-06-07 14:37:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
a cóż takiego ja twierdziłem? że jakoś każdy z nich zamieniłby się z Tobą, a Ty z nim nie. mimo, że tam tak dobrze, jak piszesz... QED:)

gordonthompson
2017-06-07 15:25:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
A tam zaraz kończy dowód.Ogólnie rzecz biorąc powiedziałeś,że byś się z takim nie zamienił-czyli uważasz,że tam tak dobrze nie jest,tak?Więc to właśnie twierdziłeś.Chyba że będziesz się upierał że nie miałeś tego na myśli,tylko w takim razie co?Jeśli chodzi o moją niechęć do zamiany,to nie ze względu na warunki,tylko na ograniczenie swobody,a o warunkach właśnie rozmawiamy.

gruzawik
2017-06-07 15:28:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
owo "ograniczenie" swobody to nie jeden z warunków?

gordonthompson
2017-06-07 15:29:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Szermierki słownej ciąg dalszy:) Chodzi o warunki pobytu,z pominięciem niemożności wyjścia.

gruzawik
2017-06-07 15:46:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
bardzo wygodne pominięcie:)bo jak przychodzi do propozycji zamiany, to nie pomijasz... kto Ci broni żreć schaboszczaka codziennie? a właściwie, to kiedy masz ochotę:) a nie wg. rozkładu jazdy.

gordonthompson
2017-06-07 15:54:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie że wygodne,tylko można być zamkniętym i mieć dobre warunki,albo w warunkach spartańskich.To trochę zmienia pastać rzeczy.Nikt mi nie broni,tylko trochę żal,że to nie państwo mi go funduje:)

gordonthompson
2017-06-07 15:57:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
*postać.A nie pomijam kwestii samego pozbawienia wolności jeśli chodzi o chęć zamiany,bo mam wybór,pytasz czy bym CHCIAŁ się zamienić:)

gruzawik
2017-06-07 16:09:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
a kto ma fundować? takie fajne warunki odsiadki, a zobacz, jakoś nie ma chętnych... każdy knuje jak może, żeby uniknąć. jak wyżej: problem nie w warunkach odsiadki, tylko w warunkach na wolności, i te powinny być poprawione.

gordonthompson
2017-06-07 18:43:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mylisz się,chętni by się znaleźli,pisałem że znam(osobiście,nie z opowiadań:).Ja bym powiedział trochę inaczej-jakby nie było na wolności,to w pierdlu powinno być pod każdym względem gorzej,bo-jak wcześniej napisałem-to ma być kara.Mam też taką teorię,że więzień powinien pracować m.in. na swoje utrzymanie,a jak nie chce to może siedzieć o chlebie i wodzie.Zapewne znów mnie nazwiesz populistą,chociaż nie zabiegam o niczyje poparcie ale co zrobić,taki urok internetu.

gruzawik
2017-06-07 20:58:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
jakoś nie znam takich, co po roku by nie chcieli pracować, bo ich nuda zeżera. a co gorsza, praca więźnia stanowi nieuczciwą konkurencję wobec pracy takich co na rodziny muszą zarobić na wolności. wewnątrz pyerdelku trudno o pracę, a na wolności trzeba by doliczyć koszty konwoju i straży. jest jeszcze fajniej: im gorzej w więźniu, tym silniejszy efekt grypsery a mniejszy resocjalizacji. ja wiem, że w Polsce res leży, ale grypsera też. coraz trudniej o majora czy innego gwiaździstego. Brunona Hołysta polecam do poduchy:)

gordonthompson
2017-06-07 22:33:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nieuczciwa konkurencja..Uczciwe jest za to jak leżą i odpoczywają za państwowe-z tych,co pracują i płacą podatki.Koszty konwoju i straży niech opłaca robota więźnìów,proste.A nawet jeśli trzeba byłoby dopłacić,to i tak byłoby lepiej niż utrzymywać bezczynnego więźnia,służby też wtedy trzeba opłacać."Im gorzej w więźniu",no nareszcie!O to przecież chodzi.A jak zajechać takiego przy robocie,to na fajrant takie bzdury jak grypsowanie nie będą mu w głowie.

gordonthompson
2017-06-07 22:36:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
P.s.A jak ktoś tatuuje sobie gwiazdki czy inne lampasy i nadaje sobie stopień wojskowo brzmiący..Szkoda gadać.Biedni,pokrzywdzeni więźniowie.

gruzawik
2017-06-07 23:52:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
poczytaj Brunona... proszę:)

gordonthompson
2017-06-08 08:03:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak mi się przez ręce przewinie,to nie ma sprawy,pozdro:)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
Przez takie osoby, cierpią wszyscy operatorzy dronów. Airbus A380 przeleciał bardzo blisko.
główna
Dodano: 21.07.2018, 17:19:42   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (41) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0