Ukryj komentarze(32)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
Najwy瞠j oceniony komentarz:poka

υwca
OlaU
2018-01-28 20:45:34
Ocena: 7(glosow:15)-+
STEK bzdur. Skoro "B鏬 zawsze nienawidzi 砰d闚" to dlaczego Jezus urodzi si 砰dem!? Dlaczego Jezus odpieraj帷 pokusy Szatana na pustyni cytowa Tor (Pi璚ioksi庵 Moj瞠szowy, kt鏎y uznawa), dlaczego Jezus w Ewangelii ㄆkasza (24,27)m闚i o Mojzeszu jako o Proroku? Je郵i jakikolwiek "biskup" wzywa do nienawi軼i - to nie ma to NIC wsp鏊nego z postaw chrze軼ija雟k. Pomijam ju krety雟kie "B鏬 zawsze nienawidzi 砰d闚". Od kiedy to jaki biskup wie CO MY印A ZAWSZE B笉 i dlaczego przypisuje Bogu tak ludzkie cechy jak nienawi嗆?!
wordeck
2018-01-29 08:40:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Prze takie idiotyczne wstawki lejesz wod na m造n GW i innych antypolskich towarzystw. Wstyd. Ko軼i馧 prze郵adowa 砰d闚, tyle 瞠 dzia這 si to w Europie Zachodniej. Stamt康 砰dzi uciekli do Polski, kt鏎a nie tylko ich przyj窸a, ale da im prawa r闚ne Polakom, co w tamtych czasach by這 w skali Europy ewenementem. Ta wstawka jest tak samo debilna, jak 鈍i皻owanie urodzin mordercy Polak闚, Hitlera. Tu nikt nie nienawidzi 砰d闚, tylko chcemy 瞠by przestali k豉ma w sprawie niemieckich oboz闚 鄉ierci. A w tej hecy kt鏎 robi chodzi tylko o kas, tj. tzw. "odszkodowania".
piterek_gda
2018-01-28 22:36:14
Ocena: -1(glosow:5)-+
i skryty pedofil, zapomnia貫 doda.
jakub1975wawa
2018-01-28 22:08:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Na prawd a ja my郵a貫m 瞠 jest z Polski wprawdzie ojciec jest nieznany ale matk nie jest Maria z Cz瘰tochowy?
pernas
2018-01-28 21:11:35
Ocena: -1(glosow:5)-+
4 Pytania z ewangelii r騜nych uczni闚 Jezusa ?
1-Gdzie urodzi si JEZUS ? NAZARET czy BETLEJEM ?
2-Ostatnie s這wa na krzy簑 "POWIADAM CI DZI, B犵ZIESZ ZE MN W RAJU " czy " POWIADAM CI, DZI B犵ZIESZ ZE MN W RAJU"
3-Kain zabi Abla o Adamie cisza wi璚 kolejnym naszym grzechem jest Kazirodztwo.
4-Po co STAR TESTAMENT wymienia przodk闚 J霩efa i ich heroiczne czyny jak J紌EF nie jest ojcem JEZUSA ????
2018- Ucze Piotra nios帷y ewangeli otrzymuje auto od bezdomnego, cud, wiara ewoluowa豉 przynosi materialne korzy軼i.
B璠 wierzy w sw鎩 umys i sumienie reszt sp
pawellt
2018-01-28 20:59:06
Ocena: 2(glosow:8)-+
Biskup kt鏎y nie uznaje Starego Testamentu (nazywa go rzygami), wzywa Chrze軼ijan do nienawi軼i (nie daj帷 瘸dnemu 砰dowi przebaczenia) to sw鎩 ch這p? Ja prdl. Autor absurdu to jaki kretyn, pr鏏uj帷y jecha na emocjach pompowanych przez polityk i miesza do tego religi. Ten tw鎩 "sw鎩 ch這p" mia kilka kochanek, bra kas za odpusty, a z Chrze軼ija雟twem mia tyle samo wsp鏊nego co autor absurdu albo Adammmaster.
OlaU
2018-01-28 20:45:34
Ocena: 7(glosow:15)-+
STEK bzdur. Skoro "B鏬 zawsze nienawidzi 砰d闚" to dlaczego Jezus urodzi si 砰dem!? Dlaczego Jezus odpieraj帷 pokusy Szatana na pustyni cytowa Tor (Pi璚ioksi庵 Moj瞠szowy, kt鏎y uznawa), dlaczego Jezus w Ewangelii ㄆkasza (24,27)m闚i o Mojzeszu jako o Proroku? Je郵i jakikolwiek "biskup" wzywa do nienawi軼i - to nie ma to NIC wsp鏊nego z postaw chrze軼ija雟k. Pomijam ju krety雟kie "B鏬 zawsze nienawidzi 砰d闚". Od kiedy to jaki biskup wie CO MY印A ZAWSZE B笉 i dlaczego przypisuje Bogu tak ludzkie cechy jak nienawi嗆?!
pawellt
2018-01-28 23:53:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
gruzawik. Nienawi嗆 ZAWSZE wynika ze strachu, zazdro軼i, s豉bo軼i, bezradno軼i lub wypadkowych powy窺zego. Trudno wi璚 przypisywa Najwy窺zemu Bytowi tak 瘸這sn cech. Z kolei przypisywanie Bogu mi這軼i to tylko pewne uproszczenie na potrzeby "prostaczk闚". Poczytaj o pleromie w teologii chrze軼ija雟kiej albo bytach idealnych w kontek軼ie sefirot (dialektyka zmian i r騜nic) w judaizmie, to zrozumiesz o co chodzi z "Mi這軼i" w kontek軼ie poj璚ia Boga.
gruzawik
2018-01-29 01:25:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
a sk康 wiesz, z czego wynika mi這嗆? bo biologia kolejn detronizacj szykuje... ja bym chcia si najpierw dowiedzie, o czym my tu w豉軼iwie: poniewa tego postulowanego najwy窺zego bytu nie da si udowodni ani zdefiniowa, to zanim policz diab造 na szpilce chc wiedzie, 瞠 one istniej w og鏊e. bytom najwy窺zym przypisywanie poj耩 z rejonu podwzg鏎za to troch prymitywne. dochodzimy do punktu, 瞠 nic powiedzie si nie da pewnego, tylko 瞠 篡 si da w obecno軼i takiego bytu. a czemu to ma by 篡we, 鈍iadome, i czemu transcendencja jaka w tym? sk康 i po co?
gruzawik
2018-01-29 01:37:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
z punktu widzenia neurologii, endokrynologii, psychologii, emocje, uczucia takie jak wspomniane powy瞠j s indukowanymi stanami r闚nowagi biochemicznej w pewnych obszarach m霩gu. ta wiedza pozwala na sensowne kanalizowanie tych proces闚. st康 sport, jako upust agresji, st康 sitcomy, jako uspokajacz, drobina dreszczyku wieczorkiem:) 瘸dna dzia豉j帷a definicja czy teoria bog闚 nie zawiera, a 瞠 nauka na logicznym badaniu rzeczywisto軼i oparta si rozrasta, a gdzie st徙nie tam religia 鄉ieszna si wydaje, to mo瞠 i logika dzisiejsza zmian wymaga b璠zie, ale i podatna, w odr騜nieniu od religii.
gruzawik
2018-01-29 01:37:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
z punktu widzenia neurologii, endokrynologii, psychologii, emocje, uczucia takie jak wspomniane powy瞠j s indukowanymi stanami r闚nowagi biochemicznej w pewnych obszarach m霩gu. ta wiedza pozwala na sensowne kanalizowanie tych proces闚. st康 sport, jako upust agresji, st康 sitcomy, jako uspokajacz, drobina dreszczyku wieczorkiem:) 瘸dna dzia豉j帷a definicja czy teoria bog闚 nie zawiera, a 瞠 nauka na logicznym badaniu rzeczywisto軼i oparta si rozrasta, a gdzie st徙nie tam religia 鄉ieszna si wydaje, to mo瞠 i logika dzisiejsza zmian wymaga b璠zie, ale i podatna, w odr騜nieniu od religii.
pawellt
2018-01-29 08:08:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gruzawik. Wszystko pi瘯nie, ale nie przeczyta貫 chyba tego co napisa貫m. Ty piszesz o mi這軼i jako zjawisku natury neuro-psychicznej. Ja napisa貫m Ci wyra幡ie, 瞠 Tora, czy teologia wczesnochrze軼ija雟ka u篡wa terminu "mi這嗆" w narracji biblijnej, maj帷 na my郵i du穎 g喚bsze i trudniejsze aspekty NIE MAJ。E nic wsp鏊nego z biologi. Pleroma, czy "wielo嗆 aspekt闚 rzeczywisto軼i" (sefirot, idrot) to nie 瘸dne kwestie biochemiczne..
pawellt
2018-01-29 08:14:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
.. a Ty niestety na zasadzie ignorancji projektujesz "to co Ci si wydaje" na zagadnienia, kt鏎ych nie znasz. Ontologia, metafizyka (czy teologia) rozr騜nia te kwestie i nie jest to tak naiwne, jakby mog這 Ci si wydawa. Poza tym kwestia DOWODU istnienia Boga to temat na zupe軟ie inn bajk. Tutaj autor absurdu na polu RELIGII chrze軼ija雟kiej (biskup) pr鏏uje naiwnie manipulowa kwesti 砰d闚 i DO TEGO (na polu religijnej narracji) odnios豉 si Ola.
pawellt
2018-01-29 08:17:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
..Je郵i chodzi natomiast o kwesti "konieczno軼i transcendencji" nawet w Biologii, to polecam prace s造nnego Hansa Driescha (i innych witalist闚 z XX w.), prace wybitnych religioznawc闚/kognitywist闚 zajmuj帷ych si numinotyczno軼i i neuropsychologicznymi podstawami symbolizacji i religji (prof. Andrzej Wierci雟ki, prof. Tomasz Sikora, prof. B. Rosenstock itd)...
gruzawik
2018-01-29 09:25:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
witali軼i polegli sromotnie, udowodni nic nie mogli, bo i jak? jakie wnioski z ich prac praktyczne? 瘸dne, w豉軼iwie, to, 瞠 szukanie wzorc闚 nawet tam, gdzie ich nie ma, ma podstwy neurologiczne nie oznacza, 瞠 te wzorce nagle sie pojawiaj realnie. wyartyku這wa mo積a wszystko, pytanie, ile z tego mo積a potwierdzi cho熲y logicznie, je郵i nie do鈍iadczalnie.
gruzawik
2018-01-29 09:51:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
owa konieczno嗆 dla witalist闚 da si podsumowa tak: nie wszystko wiemy, nie dla tego, 瞠 skaner CT to do嗆 nowy wynalazek, albo 瞠 nasze m霩gi s豉biutkie, tylko dlatego, 瞠 to niemo磧iwe z zasady, wi璚 wprowad幟y now niewiadom, i cieszmy si, 瞠 rozwi您ali鄉y problem. nie wiem, co to ma wsp鏊nego z nauk, ale w豉郾ie pi瘯nie wpisuje si w histori odwrot闚 religii i detronizacji cz這wieka. zanim si jak捷 transcendencj zapostuluje, wypada這by poczeka cho, a si post瘼y sko鎍z, a nie zanosi si. efekt: 鄉ietnik, podobnie jak systematyka Linneusza.
pawellt
2018-01-29 10:54:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
Witalizm nie poleg sromotnie. Warto poczyta co na ten temat pisze Heller, czy Rosenstock (w kontek軼ie bada nad spu軼izn Oskara Goldberga i Driesha w豉郾ie). Natomiast zbaczamy z tematu. Nie da si sensownie pogada o "zasadno軼i transcendencji" w teorii mnogo軼i, biologii czy ontologii w komentarzach na wiocha. Chodzi這 mi tylko o podkre郵enie, 瞠...
pawellt
2018-01-29 10:59:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
..瞠 "mi這嗆", czy "gniew" w biblijnej narracji (o czym wie teologia czy midraszowy poziom judaizmu), to tylko pewne uproszczenia (dla prostaczk闚) i symbole zupe軟ie innych aspekt闚 (metafizycznych). Podobnie jak "arka", "baranek", czy "Jonasz(go陰b) po造kany przez ryb(w篹a, w oryginale hebrajskim jest tam "nahash"). To s wszystko symbole i alegorie i nikt nie przypisuje Bogu osobowych cech
gruzawik
2018-01-29 18:20:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie da si o transcedndencji w biologii ze mn, bom biolog, a Ty filozof. jako biolog stwierdzam: brednie, za innymi. witalizm to swietny przyk豉d zideologizowanej pseudonauki: brak jasnych kryteri闚 falsyfikacji w zwi您ku z histori ci庵造ch odwrot闚 i pora瞠k: ju to chemia 篡wa mia豉 by zakazana w retortach, a tu do aminokwas闚 w陰cznie pichc, ju to genom, a tu klej i tn, a wi鏎 leci. gdzie teraz granica przebiega? w abiogenezie? do kiedy? co potem znowu? lito軼i, jak mam co czyta, to wol genetyk闚, i raczej wsp馧czesnych. tyle tematem biologii.
gruzawik
2018-01-29 18:27:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
ontologia z kolei tak pojmowana przypomina Lemowsk futurystyk odlingwistyczn: najpierw wymy郵amy poj璚ie, a potem pr鏏ujemy odgadn望, co ono mia這 by znaczy. to 瞠 mo積a wyra履 co takiego jak "superkrzes這" nie oznacza jeszcze, 瞠 takie co istnieje realnie. je郵i nie przypisywa osobowych cech, to co zostaje? prawa przyrody? niewzruszone i martwe jak kamie? tak 瞠 poj璚ie b鏀twa zestruga, 瞠 sk康 transcendencja tu jeszcze, skoro nawet nie osoba? tu przeno郾ie, a gdzie w豉軼iwie dos這wnie, i dlaczego akurat tam?
gruzawik
2018-01-29 18:32:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
to 瞠 r騜nie bywa, to ja wiem, to Hiobow rodzin z mi這軼i jakby wytraci... czy to te metafora? w ka盥ym razie, czy to nie przera瘸j帷a raczej wizja: by na 豉sce nieosoby nawet, niepoj皻ej, kt鏎a, jak taki kaprys dostanie, to zaorze i wapnem posypie? 瞠 to ma dawa nadziej? na co? 瞠 takiego kaprysu nie b璠zie? to tylko dow鏚, 瞠 pisma 鈍i皻e mo積a tak sobie wyk陰da, jak komu wygodniej, tote 瘸dne to zabezpieczenie przed z貫m. islam przez wieki by bardzo pokojowy i tolerancyjny, w porownaniu z Europ, a co si porobi這?
g堯wna

Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.