lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A gdy dyrektor zrobi księdza wychowawcą twojego dziecka to będziesz miał gó.no do gadania
główna
Dodano: 01.07.2018, 00:43:40   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 203  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(63)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gastryk
2018-07-01 08:14:47
Ocena: 10(glosow:18)-+
Ty jesteś ateista, jak ja chiński premier.

Krzywoprosty
2018-07-07 00:43:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ludzie. Za komuny w latach 1970 -1975 żaden sekretarz pop PZPR w szkole nie był wychowawcą. Mimo że rządzia PZPR ale nauczyciele byli naszymi idolami. Ostracyzm - nikt nie podał by ręki jakiemuś nauczycielowi od komunizmu. Dziś nauczyciele srają pod siebie bo jest gorzej niż za komuny. Panem i władcą jest ksiądz katecheta. A nie dyr. szkoły. Komuna wróciła w postaci konkordatu narzuconego Polsce przez zdrajce cwanego łobuza aktora od siedmiu boleści niejakiego karolka onanizatorka

beznic
2018-07-02 23:01:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wolę żeby wychowawcą był katecheta niż pedał albo gender

zimny_edek
2018-07-03 07:46:55
Ocena: 2(glosow:6)-+
Te trzy pojęcia w żaden sposób się nie wykluczają, a wręcz są nierozłączne.

kawalrafala
2018-07-02 22:29:08
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AnonimowyPremier
2018-07-04 22:07:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

trilho
2018-07-02 20:20:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
jezeli jakis peda,,l w sutanie dotknie moje dZiecko ZAJEB,,E!!!

globus0024
2018-07-02 15:25:11
Ocena: 4(glosow:10)-+
Konstytucja nie gwarantuje świeckiego państwa a wolność religijną a to dwie odrębne sprawy... państwo może być świeckie kiedy jest równomierny podział wyznawców różnych religii... w Polsce mamy 98% ludzi wyznania rzymsko-katolickiego więc o jakim świeckim pańswie mówimy... przestańcie chcić dzieci na pokaz... statystyki się zmienią i za parę lat będą podstawy do stworzenia świeckiego państwa

szatano999
2018-07-02 12:19:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kolejna PIS-owska obietnica spełniona!!! Swoim kościelnym agitatorom.

susza89
2018-07-02 11:22:07
Ocena: -1(glosow:5)-+
Mozna by zmienic system i sprywatyzowac edukacje i wtedy ktos chce religijnej szkoly to zapisze dziecko do takiej jesli nie to rodzic moze wybrac inna szkole. Byloby po problemie, ale Polakow cale zycie tresowali czerwoni, ze wszystko musi byc panstwowe i nawet nie przejdzie przez mysl, ze mozna inaczej :/

reffik
2018-07-02 11:14:20
Ocena: -1(glosow:7)-+
słyszałem że ma też być wieczór poznania. każde dziecko musi księdza spotkać i się z nim przespać. bóg zapłać

mephinx
2018-07-02 11:00:17
Ocena: 1(glosow:11)-+
Nie wiem kto taki kit wciska, ale KAŻDA katechetka pracująca w szkole musi mieć przygotowanie pedagogiczne. Niektóre posiadają tytuły nauczyciela mianowanego, bo wtedy dostają większą kasę. Są pełnoprawnymi nauczycielami, więc o ch*j Wam chodzi ?

siak
2018-07-02 17:01:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
vackariuszowi nie chodzi o prawdę. on ma robotę do wykonania i pracuje w pocie czoła. a że kłamie? dla niego to nie problem. to rodzinne.

lordwoder
2018-07-02 10:37:56
Ocena: 1(glosow:5)-+
"to dzisiaj na luźny dzień nie idziemy do kina czyli przybytku szatana tylko do kościoła na mszę''

siak
2018-07-02 10:24:33
Ocena: 1(glosow:7)-+
bez przygotowania pedagogicznego to są pontony i inne zboczone organizacje od "sexedukacji", które chcecie wciskać do szkół, żeby deprawowały dzieci.

Kowallo32
2018-07-02 09:25:12
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2018-07-02 22:22:32
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

glikol
2018-07-01 15:27:12
Ocena: -2(glosow:14)-+
Klasyka. Wrzucanie wszystkich do jednego wora. Iten brak wiedzy XD wszyscy katecheci maja obowiązek posiadania przygotowania pedagogicznego potwierdzonego wpisem do indeksu z egzaminu. Znam niejednego katechete stąd wiem XD buahahaha z buraków wioskowychXD

Asp_Kulson
2018-07-01 11:33:58
Ocena: 1(glosow:17)-+
Pis dopuszcza pedofili do waszych dzieci, kiedy batman skrzywdzi wam dziecko usłyszycie ,,Bóg tak chciał" To jest kara za głosowanie na sektę pisowsko-kościołową!!!

psykopunkz69
2018-07-01 16:01:10
Ocena: -3(glosow:11)-+
Jednocześnie jesteś zdania, że islamscy radykałowie są spoko mimo iż każdy z nich to pedofil. Kulson idź się powieś.

Asp_Kulson
2018-07-01 19:51:04
Ocena: -4(glosow:8)-+
Nakłanianie do samobójstwa jest karalne, zgłaszam do prokuratora zioberka!!!!

Asp_Kulson
2018-07-02 08:21:28
Ocena: 1(glosow:11)-+
Zacytuj gdzie ja napisałem że ,,islamscy radykałowie są spoko" CYTUJ!!! a jak nie to nie kłam, wcale tak nie uważam!!!

psykopunkz69
2018-07-02 14:30:42
Ocena: -2(glosow:6)-+
Po pierwsze jesteś konfident jak twój kumpel Boni. Po drugie nie zacytuję, bo nie znalazłem takiego komentarza, ale jest kilka, które bronią tych tak zwanych uchodźców i jasno dają do zrozumienia, że wolisz islamistów od katolików. Po trzecie jesteś jak feministki, one też nienawidzą katolikow, bo dyskryminują kobiety, a kochają islamistów, bo...(i tu sam sobie odpowiedz). Dla ciebie katolicyzm = PiS.

Asp_Kulson
2018-07-02 22:10:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Moje komentarze bronią uchodźców dlatego gdyż partia pis ma się za partię wybitnie miłosiernych katolików, a tak naprawdę dla nich liczy się tylko koryto, wiesz co to hipokryzja? tak właśnie działa pis, hipokryzja i odpowiednie motywowanie nienawiści w swoich wyborcach to to dlaczego mogli zaistnieć.

psykopunkz69
2018-07-03 11:35:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja się z tobą w pełni zgadzam, PiS to hipokryci i źli ludzie, ale ty też jesteś hipokrytą, nie różnisz się od nich. Jak już ci pisałem jesteś jak feministki. Feministki nienawidzą białych, heteroseksualnych katolików, bo ponoć ci dyskryminują kobiety. Za to kochają islamistów, mimo że ci w ogóle nie postrzegają kobiet jako ludzi. Kobieta w islamie znaczy tyle co pies. Feministki kochają islamistów, bo gardzą katolikami ot taka logika, a ty jesteś taki sam.

gastryk
2018-07-01 10:28:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dyrektor szkoły decyduje w sprawie zatrudnienia personelu, ale akurat nie decyduje o zatrudnieniu katechety. Tak jest i koniec, czy ci się to podoba, czy nie. Tak samo nie decyduje o zatrudnieniu Rada Rodziców. Może zgłosić sprzeciw, ale wtedy przysyłają innego katechetę.

AnonimowyPremier
2018-07-01 10:40:28
Ocena: -6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pibi80
2018-07-01 11:31:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
@AnonimowyPremier: dokładnie tak to działa w okupowanym państwie. Za PRL w firmach byli politrucy. Przykładów ze świata też by się kilka znalazło.

gastryk
2018-07-01 10:11:41
Ocena: -2(glosow:4)-+
Niestety Anonimowy--nie masz racji. Dyrektor szkoły niema nic do gadania w sprawie zatrudnienia katechety. Owszem, płaci każdemu, nawet księdzu który prowadzi wykład, ale katechetę narzuca KK.

AnonimowyPremier
2018-07-01 10:17:06
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2018-07-01 10:36:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2018-07-01 10:44:28
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie ma księdza na dyskotece ? Mylisz się sam byłem świadkiem jak ksiądz wbił się na sobotnią dyskotekę na pewnej dziurze na Podlasiu i wyrwał wszystkie kable od nagłośnienia

AnonimowyPremier
2018-07-01 10:51:43
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2018-07-01 18:16:12
Ocena: -3(glosow:5)-+
Tak nalezy sie odpowiedzialność zbiorowąa. Ksiądz nie jest samodzielny należy do organizacji o charakterze totalnym , która wymaga ścisłej dyscypliny I NIE WACHA SIE UŻYWAĆ ŚRODKÓW PRZYMUSU by dyscyplinę wymuszać. To jestbprzyklad traktowania kosciolamnormalnych obywateli. A twoje argumenty są głupie. Ptak obesral ?? Co to ma do rzeczy

gastryk
2018-07-01 09:51:25
Ocena: 4(glosow:10)-+
@Anonimowy Premier----katechetą może być każdy tzn. ktoś kto niema przygotowania pedagogicznego. Takim katechetą jest ksiądz, jest zakonnica, czy świecka katechetka która jest zatrudniona przez parafię, a nie przez szkołę. I taki ktoś ma być wychowawcą? Jakieś nieporozumienie, tym bardziej, że katecheci nie odpowiadają przed kuratorium.

AnonimowyPremier
2018-07-01 10:03:16
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AnonimowyPremier
2018-07-01 10:12:45
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2018-07-01 10:42:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
Mialbys racje gdyby w każdej szkole były niezależne lekcje etyki. Teraz mamy religię 2h tygodniowo . Wiecej niż chemii fizyki i biologii przez całą edukacje. Religia umiszeszczona jest celowo w srodku dnia aby dzieciaki przymusic do chodzenia. Najgorsze jest to ze katechete mozna zatrudnic dopiero za zgpda biskupa. Jak na dana szkole bishop namasci 1 katechete to jaki masz jelopie wybor?

AnonimowyPremier
2018-07-01 10:49:29
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pibi80
2018-07-01 11:34:32
Ocena: 2(glosow:6)-+
Okienko po lekcjach? Chyba kpisz. Teraz z religii zdaje się sprawdziany, dzieciaki obrywają jedynki jak nie potrafią wyrecytować jakiejś magicznej formułki, mają śpiewać, rysować i powtarzać bzdury, podobnie jak szczyle w szkółkach koranicznych.

AnonimowyPremier
2018-07-01 11:41:49
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2018-07-01 18:19:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
Proszę bardzo swietny pomysl wprowadzmy prawo że zamiast religii mozna uprawiać dodatkowy inny sensowny przedmiot. Twoj pomysł kupuje w ciemno

pibi80
2018-07-01 19:39:42
Ocena: -2(glosow:6)-+
@AnonimowyPremier: jesteś tak zindoktrynowany, że zrównujesz klepanie wierszyków ze "skomplikowanymi wzorami"? W podstawówce? Przecież w liceum i tak mało który uczeń chadza na religię. W zasadzie nie wiem, jak na twoje idiotyzmy odpowiedzieć, bo to jak rozmowa ze ślepym o kolorach. A różnica jest prosta: Kota ma Jarek, nie Ala, a z Bogiem to te wasze złodziejskie zabobony nigdy nic wspólnego nie miały.

herstan
2018-07-01 09:23:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Następne rządy będą mieć sporo tematów zastępczych .

coyote33
2018-07-01 08:32:25
Ocena: 0(glosow:10)-+
chorym po.ebem to jest obrońca pedofilii anonimowypeemier wstałeś na kacu i takie pierdoły wypisujesz

AnonimowyPremier
2018-07-01 08:36:08
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AnonimowyPremier
2018-07-01 06:25:58
Ocena: -13(glosow:27)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gastryk
2018-07-01 08:14:47
Ocena: 10(glosow:18)-+
Ty jesteś ateista, jak ja chiński premier.

AnonimowyPremier
2018-07-01 08:26:53
Ocena: -4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

thyr
2018-07-01 08:45:58
Ocena: 5(glosow:15)-+
Anonimowy ty masz nas za idiotów czy jaja sobie robisz ? Pomimo tego że ja osobiście uważam szkoły dla plebsu( czyli dla zwykłych obywateli) jako tresurę korporacyjna ( takie upgrady dla biologicznychw robotow za jakie nas maja) to wdrażanie już kompletne abstrakcyjnego ,ideologiczniegi myślenia na plan pierwszy to już odlot totalny .I nie pier...l mi tu głupot o jakimś tam przygotowaniu pedagogicznym u osób zainfekowanych pewna idea ktorej się wydaje że jej kideks moralny jest najważniejszy ech ...

AnonimowyPremier
2018-07-01 08:58:19
Ocena: -5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AnonimowyPremier
2018-07-01 09:00:55
Ocena: -5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

psykopunkz69
2018-07-01 10:22:50
Ocena: 0(glosow:10)-+
Anonimowy, tu nikomu nie wytłumaczysz co to obiektywizm, użytkownicy tego portalu nie rozumieją tego słowa. Wiocha to raj dla ludzi, którzy nienawidzą. Są tu tacy, którzy twierdzą, że 10% pedofili w kościele katolickim to dużo gorzej, niż 100% pedofili z islamu. Wszędzie ameby.

jakub1975wawa
2018-07-01 10:47:38
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jestescke rownie obiektywni i uczciwi jak tadeusz rydzyk

AnonimowyPremier
2018-07-01 10:54:55
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zLewus
2018-07-01 11:08:35
Ocena: 3(glosow:9)-+
Anonimowy skąd wniosek że katecheta ma NA PEWNO LEPSZE przygotowanie pedagogiczne niż osoba po AWF czy ASP? "koks"? "jakaś plastyczka"? Skąd te pogardliwe określenia ludzi po takich a nie innych studiach? Piszesz że rodzic może zmienić szkołę, uważasz że to takie proste? Zwłaszcza w małych miejscowościach lub na wsi? Zmienić profil klasy? A są w szkołach specjalne profile bez "lekcji" religii? Nie słyszałem o takich

AnonimowyPremier
2018-07-01 11:25:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zLewus
2018-07-01 12:17:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
"Skąd w was ten hejt?... Liczyłem na dyskusję... Proszę o konstruktywną punkt po punkcie krytykę mojego pierwszego komentarza. Co napisałem niezgodnie z prawdą?" ..napisał ten co właśnie kontruktywnie odpowiedział :D

thyr
2018-07-01 12:23:08
Ocena: -2(glosow:6)-+
Anonimowy rozmowa z takim typem jak ty to dobrowolne zabijanie własnych połączeń neuronowych więc sobie odpuszczę .Odpowiedz jeszcze na kilka wątków które poruszył zlewus i będzie git

AnonimowyPremier
2018-07-01 12:33:31
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

psykopunkz69
2018-07-01 16:11:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kubuś ty za to jesteś super obiektywny. Jesteś platformowym trollem i fanatykiem, twoje zdanie się nie liczy.

jakub1975wawa
2018-07-01 18:21:59
Ocena: -4(glosow:4)-+
Masz racje nie jestem obiektywny , zaden normalny czlowiek nie moze byc obietywny wobec bzdur wypowiadanych przez takich bezmozgow pisowskich jak ty

psykopunkz69
2018-07-01 18:26:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
Głosuję na Korwina. Gardzę takimi jak ty czy pisiory.

Accura
2018-07-01 01:32:52
Ocena: 9(glosow:11)-+
Gówno zrobi... a jak zrobi to się dziecko przeniesie do innej klasy. Jak u księdza w klasie zostanie parę osób to dyrektor się obudzi ale może być za późno.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Pokaz buty i pogardy.Koleś jest od dobrych 8 lat
  •  Bolesna prawda
  •  Nosił wilk razy kilka...
Kiedy sądzisz, że wskoczysz na 4 komputery na biurku.
główna
Dodano: 28.07.2018, 11:53:44   przez: kubson15432
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 56Skomentuj (16) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0