lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 13.09.2018, 15:09:14   przez: Fixumdyrdum
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 111  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(63)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
siak
2018-09-16 11:03:55
Ocena: 14(glosow:18)-+
koleś, kórego jedynym osiągnięciem jest to, że woli chłopaków, i na tym zbudował karierę teraz jest waszym ekspertem od UE?

Jarosław25400
2018-09-19 10:41:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kulturę...

erhaminus
2018-09-19 10:01:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Z każdego euro, które Wiedeń przesyła do Polski, do austriackich firm wraca 97 eurocentów zapłaty za kontrakty w naszym kraju" (2009 r.). To oczywiście skrajny przypadek, ale podobnie jest z Niemcami (sami przyznali się niedawno do ponad 80%, zresztą niemieckie firmy zyskują rekordowo wysokie kontrakty kwotowo [mld euro]) i innymi krajami "starej Unii". Zważywszy, że my musimy dokładać swoje to ostatecznie oni są większymi beneficjentami (napędzają sobie koniunkturę). Pan Biedroń niestety musi trochę bardziej postarać.

jacek.jacek
2018-09-16 16:35:23
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2018-09-16 15:02:44
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Dronix
2018-09-16 11:53:13
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

siak
2018-09-16 11:03:55
Ocena: 14(glosow:18)-+
koleś, kórego jedynym osiągnięciem jest to, że woli chłopaków, i na tym zbudował karierę teraz jest waszym ekspertem od UE?

HenryKipper
2018-09-16 10:43:32
Ocena: 5(glosow:5)-+
buahahahaha. kolejny fixum dyrdum. prawidlowy nick. drzyj ryja rszem z nocnym kiblem, maxidebilem I schizofrenikiem, ze PiS daje 500+ a zabiera 700+ ze to socjalizm caluj Unie w dooope, bo daje 150mld....ciekawe z czego debilowo lvl maxidebil

slimok78
2018-09-16 10:26:32
Ocena: 3(glosow:9)-+
Każdy pisze ile UE dała A nie piszą skąd to wzieła

baggio0018
2018-09-16 10:08:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
To niech jeszcze napisze dla porządku ile Polska wpłaciła do unii.

kundta
2018-09-16 10:07:48
Ocena: 1(glosow:9)-+
Otrzymała 150, a płaciła 320. Faktycznie, dobry interes.

miniek_nrw
2018-09-16 00:49:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Budowaliśmy szpitale za unijne, ale na sprzęt, to WOŚP zbiera...

zbigniewk
2018-09-16 08:27:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
Pokaż mi ten szpital za unijne . Szpitale były budowane jak jeszcze unii nie było , debilu

miniek_nrw
2018-09-16 00:48:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pawel-wod
2018-09-15 21:56:07
Ocena: 0(glosow:8)-+
a polska ile dała uni , pieniądze w Brukseli nie biorą się z niczego a i jeszcze koszty utrzymania uni kto pokrywa ,my .

pawel-wod
2018-09-15 21:56:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
a polska ile dała uni , pieniądze w Brukseli nie biorą się z niczego a i jeszcze koszty utrzymania uni kto pokrywa ,my .

zbigniewk
2018-09-16 08:28:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale te ćwoki tego nie widzą

Moleusz4
2018-09-15 18:00:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
No i w dupie to mam . Nawet jakby mieliby mi dać bańkę a ale za to musiałbym mieszkać w Polsce to bym się nie zgodził. Chcą ACTA 2 to niech sobie rodziców zacenzurują

Corsair_X
2018-09-15 17:41:24
Ocena: 3(glosow:9)-+
PO głosowało ZA ACTA 2.0 - PIS głosował PRZECIWKO, wszystko w temacie

nooboo
2018-09-15 18:00:01
Ocena: -5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kaczyniak2
2018-09-15 17:21:23
Ocena: 8(glosow:20)-+
Prawda jest taka że dostaliśmy 90 mld euro, następnie musieliśmy zaciągnąć brakującą kwotę do projektu w banku często nie polskim, potem kupujemy produkt wyprodukowany za granicą. Przecież nasze zakłady już nie produkują tych produktów, a dlaczego. Ponieważ kiedyś było coś takiego ja restrukturyzacja. Czy nikt tego nie pamięta.

Leoricus00
2018-09-15 17:11:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie no, jak hajs dali to spoko, jutro zaczynam się uczyć nIEMIECKIEGO....TAKI HCUJ.

Phantom44
2018-09-15 16:36:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Phantom44
2018-09-15 16:34:57
Ocena: 6(glosow:10)-+
Absolutnie nie popieram Dudy.. ALE czuję się z deka zażenowany, jak widzę mój Naród merdający ogonkami za Unio-jałmużnę, którą dostali od OKRADANYCH PODATNIKÓW (KTÓRZY Z PEWNOŚCIĄ WOLELIBY NIE DOTOWAĆ "KRAJÓW ROZWIJAJĄCYCH SIĘ", CZY "BIEDNYCH UCHODŹCÓW" ITP., GDYBY MIELI WYBÓR), a NIE od tej "wspaniałej" Unii, bo ci, co przyznali tą forsę (w tej złodziejskiej redystrybucji), sami się na tym nieźle obłowili..

susza89
2018-09-15 15:50:01
Ocena: 3(glosow:15)-+
Francja i Niemcy nam daja pieniazki za darmo bo tak sie troszcza o nas. Podobnie bank udziela kredytow bo chce pomoc dobrowolnie ludziom kupic mieszkanie. Pozatym historia pokazala nie raz nie dwa, ze Niemcy i Francja to orzyjaciel Polski i mozna zawsze na nich liczyc... Naiwnosc lewackiego elektoratu mnie przeraza :/. Nie glosuje na PiS, ale w tej kwesti Duda ma jak najbardziej racje.

ambroszpp
2018-09-15 16:17:27
Ocena: -4(glosow:10)-+
To wyjaśnij wszystkim czemu kraje które wstąpiły do UE zaczęły się szybciej rozwijać, a ludziom zaczęło żyć się dostatniej? A tam gdzie UE nie ma, to jest bieda z nędzą, Ukraina, Mołdawia, Kosowo, Albania? Do niedawna Rumunia czy Bułgaria, a teraz te dwa kraje powoli zaczynają się coraz szybciej rozwijać. I widzisz Ty patrzysz przez pryzmat swojego egoistycznego życia, co ja będę z tego mieć, że sąsiadowi pomogę. A ja sąsiadowi przy sadzie pomogę, bo wtedy sąsiad nie przyjdzie mi w nocy jabłek kraść, bo będzie mieć swoje. Od, tak mała alegoria.

jogas88
2018-09-15 18:52:58
Ocena: 3(glosow:7)-+
A znasz takie kraje jak Chiny, Japonia, Singapur?? Rozwijają się dużo szybciej od Polski a nie są w UE.

ambroszpp
2018-09-15 19:07:50
Ocena: 2(glosow:6)-+
Rozumiem, że są to kraje europejskie. W dodatku byłego bloku wschodniego. Jeśli tak, to walić tą całą UE, wiwat PiS i Dobra Zmiana.

jogas88
2018-09-15 19:26:05
Ocena: 3(glosow:5)-+
Rumunia nie rozwija się szybciej dlatego że weszła do UE, tylko dlatego, że zastosowano tam bardziej wolnościowe rozwiązania ekonomiczne. Obnizono vat do 19% a pit do 10%. Zaproponowano prywatny system ubezpieczeń społecznych. Podniesiono kwotę wolną. Bruksela i międzynarodowo Fundusz walutowy wydają nawet ostrzeżenia dla Rumunii, aby ta podniosła vat.

ambroszpp
2018-09-15 19:43:08
Ocena: -2(glosow:6)-+
Rumunia tak jak Polska po przystąpieniu do UE jest postrzegana jako bezpieczny stabilny kraj. Co przekłada się na wzrost inwestycji zagranicznych, zwiększoną turystykę itp. Gdyby Rumunia zastosowała te rozwiązania nie będąc w UE, takiego spektakularnego sukcesu by nie osiągnęła.

susza89
2018-09-17 10:05:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
@ambroszpp Szwajcaria i Norwegia np. nie sa w uni. Tam tez bieda z nedza? Na dzien dzisiejszy Szwajcaria to najbogatszy kraj w europie... Biedne sa kraje post komunistyczne, a nie kraje, ktorych nie ma w uni.

ambroszpp
2018-09-17 23:01:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oczywiście są to wyjątki, tylko trzeb patrzeć, dlaczego są to wyjątki. Oba kraje są protestanckie, a w takich krajach zawsze jest lepiej. Szwajcaria budowała swą pozycję na neutralności i bankowość. Norwega zaś czerpie zyski ze złóż ropy i gazu. UE to szansa rozwoju, gwarancja stabilności, tylko trzeba to umieć wykorzystać. Czesi świetnie sobie z tym radzą i pomimo, że byli częścią bloku wschodniego już dogonili Grecję i Portugalię. Dlatego nie dam sobie wmówić, że gdyby Polska nie przystąpiła do UE, bylibyśmy jakimś mocarstwem. Dalej by rodacy jeździli na jumę, a nie do legalnej pracy.

susza89
2018-09-19 10:28:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jest w tych krajach lepiej dlatego, ze nie mieli komuny i mogli sie rozwijac w spokoju. Rozumiem twoj punkt widzenia bo jakby tylko myslec co bedzie za rok to faktycznie unia sporo pomogla chociazby ta infrastruktura. Problem sie zaczyna jak myslimy bardziej dlugoterminowo kiedy nie bedziemy w stanie splacac odsetek z dlugow jakie teraz mamy. Popatrz tez na zniszczony przemysl Polski bo np. produkujemy za duzo mleka i "lodowce topnieja" i musimy sie ograniczac albo nie mozemy korzystac z naszych zasobow (np wegla) bo unia nam daje kary za zanieczyszczenia. Chcemy robic to co robily

susza89
2018-09-19 10:29:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chcemy robic to co robily Niemcy itp. kiedy to one sie rozwijaly, ale nam sie to odgornie zakazuje. To spowalnia nasz rozwoj i zamiast konkurowac z nimi w przyszlosci jak rowny z rownym to bedziemy zawsze na pozycji zebraka co potrzebuje pomocy...

ambroszpp
2018-09-19 18:16:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
UE nie nakazuje Polsce mieć deficytu budżetowego. To rząd chcąc się przypodobać wyborcą podejmują takie, a nie inne działania które skutkują zaciąganiem pożyczek. Np. gdyby nie 500+ to deficytu budżetowo by nie był. I nie ma żadnych kwot mlecznych, cukrowych czy ograniczeń w wydobyciu węgla. Jeśli wydobycie węgla to taka lukratywna działalność, to czemu do końca bieżącego roku mają zostać zamknięte dwie ostatnie kopalnie węgla kamiennego w Niemczech? A w UK węgla nie wydobywają już od 2015 roku. Trzeba stawiać na nowoczesną technologię, a nie trzymać się tego co było dobre 20-30 lat temu.

susza89
2018-09-20 10:41:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie na wydobywanie wegla tylko sa jakies glupie oplaty emisyjne narzucone przez unie bo "zanieczyszczamy planete" za bardzo. Czyli nie mozemy miec energi z zasobu ktorego mamy pelno bo staje sie to dla nas nieoplacalne. Np. w Wielkiej Brytani UE stwierdzila ze wylawiaja za duzo ryb i takim oto spoosbem 80% rybakow stracilo prace. UK co jest wyspa i ma duzo ryb nie moze z tego korzystac wlasnie przez takie glupie ograniczenia. Dostali w zamian jakies tam dotacje, ale zniszczone biznesy i ich potencjal byly warte znacznie wiecej tak samo jak w Polsce.

susza89
2018-09-20 11:22:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aczkolwiek masz racje z limitami na cukier i mleko bo zostaly zniesione pozniej. Szkoda tylko tych co stracili prace lub zbankrutowali przez to.

ambroszpp
2018-09-20 13:43:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale limity połowów były w celu ochrony ryb, a nie od tak. To samo mamy teraz nad Bałtykiem, ludzie chcą łowić coraz więcej, a ryb w Bałtyku coraz mniej, z powodu zanieczyszczenia czy połowów przez paszowce. Energię z węgla można produkować, jest to całkiem dobre paliwo pod warunkiem, że będzie spalane w nowoczesnych piecach. Np. w Zabrzu otwierają właśnie nowy blok energetyczny. Pomimo tego, że będzie produkować więcej energii elektrycznej, jaki i ciepła do ogrzewania miejskiego niż stary blok. To emisja pyłów do atmosfery spadnie 11-krotnie. Emisja CO2 też się zmniejszy.

Rain_Man
2018-09-14 14:16:56
Ocena: 4(glosow:14)-+
dobrze powiedział? a ile w tym czasie Polska wpłacila do bidzetu UE ?? zapomnial ten dewiant ?

Gruber
2018-09-15 15:21:10
Ocena: 1(glosow:7)-+
A czego się spodziewałeś dewiancie? Skoro UE daje to musi też coś zabrać. Logiczne

adam9040
2018-09-14 06:36:59
Ocena: 2(glosow:12)-+
Tak z ciekawości. Napisano ile polska dostała. A może autor napisze jeszcze ile polska wpłacił do unijnej kasy Przez ten czas. Co autor na to. Pisanie półprawd, na więcej autora nie stać?

ambroszpp
2018-09-14 13:52:40
Ocena: -3(glosow:11)-+
Według danych ministerstwa finansów RP do grudnia 2017, Polska otrzymała od EU ponad 93 mld euro netto z funduszu pomocy unijnej. Dokładnie suma wynosi €93,238,108,622.00 czyli $108,141,400,000.00 Jest to suma ogromna i jest to suma netto, już po odliczeniu wpłat jakie Polska wniosła do kasy EU z powodu składki członkowskiej i innych płatności. Jeszcze raz, to są dane rządowe podane przez Ministerstwo Finansów p. Morawieckiego wiec nie mam powodu aby im nie wieżyc.

mic123cim
2018-09-16 13:10:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
niestety nie podają ile dywidendy bez podatku poszło do starej unii przez te lata...

kowala27
2018-09-14 03:21:13
Ocena: 0(glosow:10)-+
Ale wsiok bez kultury tego nie jest w stanie pojac bo tak naprawde jest tylko zwyklym jednorazowym długopisem ktory nie ma zadnej wartosci i szybko sie wypisuje.

Tropiciel11
2018-09-13 20:13:22
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ambroszpp
2018-09-13 21:12:43
Ocena: 2(glosow:12)-+
Ty pamiętasz Polskę przed przystąpieniom do UE? Jak nie to jedź na Ukrainę lub Białoruś. Ja niedawno z Ukrainy wróciłem, w pierwszym momencie po dotarciu na miejsce myślałem, że cofnąłem się w czasie do końca lat 90. Tak właśnie Polska by wyglądała bez UE. A eksperci ekonomiczni z całego świata po rozpadzie bloku wschodniego, prognozowali że to Ukraina będzie szybciej i lepiej się rozwijać. A co do pilnowania pomników, to ilu pilnuje policjantów schodów na pl. Piłsudskiego? Ile te schody kosztowały i będą jeszcze kosztować?

atony
2018-09-15 15:29:35
Ocena: 0(glosow:8)-+
ambroszpp dlaczego się pienisz ??? tropiciel11 ma trochę racji ,nasza gospodarka "dzięki" uni padła całkowicie zniszczyli nasz przemysł ,aby wepchać do nas swoje produkty i co z tego że mamy piękne drogi jak nas nie stać żeby po nich jeździć i to jest zasługa naszych rządów ,poprzedniego ,a i ten nie jest lepszy .....

ambroszpp
2018-09-15 18:09:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
Polska gospodarka to przecież był skansen w 89 roku w porównaniu z tym co było na zachodzie. Było kilka firm które mogły konkurować z tymi zachodnimi. A reszta to była przestarzała nieekonomiczna technologia, którą trzeba było dotować z budżetu państwa. Teraz mamy polskie firmy, które przejmują mniejsze zachodnie firmy, choćby Wilton, Atlas, OT Logistics, Kross, Boryszew jest tego mnóstwo. I mnie jak jak i dużą większość społeczeństwa stać jeździć, nawet po płatnych autostradach. Nie stać tylko nierobów i odpadów po komunie, którzy nie potrafią się odnaleźć w nowej rzeczywistości.

yurek6819
2018-09-13 17:44:02
Ocena: 3(glosow:11)-+
Andrzej,szkoda z tymi cepami dyskutować. Nie wiedzą jak było,i jak się żyło. Kaczyński z całą niby prawicą,i wraz z komunistami rozkradali,i sprzedawali zakłady. Byle tylko się napchać kasą. I kradną do dziś ,tylko że komuchy są teraz w tych niby prawicowych partiach.

Oliolo
2018-09-15 16:26:52
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ermene3
2018-09-13 17:18:28
Ocena: 1(glosow:9)-+
Dostaliśmy tyle i tyle... czemu nikt nie napisze ile musimy dawać za członkostwo. Myślicie że te 150 mld zł to za ładne oczy Polek dostaliśmy? Każdego roku każdy kraj członkowski musi płacić daninę za bycie w UE. Jak dostaliśmy 150mld to daliśmy jakieś 120. Ot 30 na plusie. Sami byśmy sobie poradzili.

sSQNn
2018-09-13 15:59:54
Ocena: -1(glosow:17)-+
Tak, bo lepiej dać idiotom trochę kasy i pozamykać im zakłady wytwórcze wmawiając, że są niezgodne z przepisami, za którymi głosowali ci sami idioci bo obiecano im trochę kasy...

piotrek_12346
2018-09-13 18:54:17
Ocena: 1(glosow:7)-+
Piszesz o stoczni sprzedaje przez pis w 2007 r? czy o Solarisie sprzedanym w tym roku?

Oliolo
2018-09-15 16:23:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fish79
2018-09-13 15:40:34
Ocena: 2(glosow:24)-+
Nie "Otrzymała" tylko zostało Polsce pożyczone- teraz zaczynamy spłacać z nawiązką. Szpitale i szkoły to od 20 lat są zadłużanie, zamykane i likwidowane a jedyna kultura którą obdarowuje Unia całą Europę to choroby, gwałty i terror w połączeniu z wynaturzeńcami z LGBT.

Andrzej42232
2018-09-13 15:57:54
Ocena: 3(glosow:29)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mirando
2018-09-13 15:36:37
Ocena: 0(glosow:14)-+
Niegłupi ten Biedroń, wystarczy przymknąć oko że lubi w pupę i na prezydenta się nada. Napewno będzie lepszy od Prezydenta Dupy , bo gorszym już się nie da.

gruzawik
2018-09-13 18:52:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
po prostu g.no to kogo obchodzi, i nie stanowi żadnej kwalifikacji do prezydentury, w co kto lubi:)

Gruber
2018-09-15 15:19:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
@mirando skąd wiesz że lubi anal? to że jest gejem nie musi znaczyć że lubi w pupę

Zerocool
2018-09-13 15:21:49
Ocena: -2(glosow:12)-+
Pomówmy ile Polska straciła na rzecz UE, znaczną część z tych funduszy musieliśmy najpierw wpłacić do wspólnej kasy.

Andrzej42232
2018-09-13 15:34:50
Ocena: 1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Zerocool
2018-09-13 15:51:30
Ocena: 2(glosow:14)-+
Tak a zamknięte masarnie, cukrownie zakłady pracy, które musiały zostać zlikwidowane bo nie spełniały norm, lub zwyczajnie nie wpisywały się w nowy unijny plan?

gsk08_15
2018-09-13 16:21:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Słusznie prawisz, ale weź pod uwagę kto zaczął tą wyprzedaż, ludzie którzy nie mieli absolutnego pojęcia o wartości rynkowej danego podmiotu. Dla nich to było obojętne, czy nowoczesny Polcolor, Hortex, Huta Katowice, dla nich się liczył tylko pieniądz, tu i teraz!

piotrek_12346
2018-09-13 18:51:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zerocool; odnośnie cukrowni to myślisz że, ludzie już nie pamiętają jak wasz min jurgiel wyszedł obrażony z narad nad cukrowniami? wy sprzedaliście stocznię w 2007 r a teraz ja w "blasku fleszy" odkupujecie za dużo większą ceną! W tym miesiącu sprzedaliście Autosana!!! Rok temu nie wiadomo pod co położyliście "stępkę". Może jakaś informacja co się tam dzieje?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Karma dla buca
  •  Facet, który nakradnie miliony, śmieje się nam w twarz?
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  UUUpppsss
Kiedy sądzisz, że wskoczysz na 4 komputery na biurku.
główna
Dodano: 28.07.2018, 11:53:44   przez: kubson15432
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 56Skomentuj (16) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0