lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Buciki nie krzywdzą dzieci.
poczekalnia
Dodano: 13.01.2019, 15:12:16   przez: Loczini
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 56  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(24)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Loczini
2019-01-13 22:11:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Obdarował księdza czy to coś złego? Wolał bym żeby mój syn wieszał buciki, niż był ministrem.

CHODOR
2019-01-13 21:16:44
Ocena: -5(glosow:5)-+
Taki szczyl i już fisiuje za szkole by się wziol a buciki jak chce to niech wiesza sobie w domu czy na szyji a najlepiej jak by obdarował nimi jakieś dziecko co nie ma bucików.ale nie lepiej uprawiać głupi hepening i zaistniec na kilka chwil na internecie oto cały sens życia nastolatkow

Loczini
2019-01-13 22:11:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Obdarował księdza czy to coś złego? Wolał bym żeby mój syn wieszał buciki, niż był ministrem.

Arakiel666
2019-01-14 11:03:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wziol? Za szkołę to Ty się weź.

gordonthompson
2019-01-13 17:14:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ostatnio była o nim wstawka. Zapytam jeszcse raz, może teraz się doczekam odpowiedzi: o co jest oskarżony, z jakiego paragrafu?

gruzawik
2019-01-13 17:46:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
na razie obwiniony chyba, za obrazę uczuć.

gordonthompson
2019-01-13 19:19:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
2019-01-13 19:24:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
2019-01-13 19:29:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kur..., sorry za usuwanie, nie ścierpię literówek:) No to chyba czy obwiniony? A może oskarżony? Bo w sądzie to raczej nie obwinianie, tylko oskarżanie. O podanie paragrafu prosiłem, najlepiej tego, z którego chłopak ma odpowiadać. Bo z tego co wiem, nie ma w żadnym kodeksie "kto zawiesza buciki na bramie, podlega karze takiej i takiej". Więc jeśli jest oskarżony lub podejrzany, to raczej o coś innego. Dlatego pytam: o co?

gruzawik
2019-01-14 09:01:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
najpierw się jest podejrzanym, potem obwinionym a potem prokurator wystawia akt oskarżenia. paragrafu o ochronie uczuć nie umiesz wyguglać? weź... zawłaszczenia dropsów w lidlu też nie znajdziesz, tylko kradzież. kwestia interpretacji czynu, czy wyczerpuje "znamiona".

gordonthompson
2019-01-14 10:18:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
No więc o to właśnie pytałem - guglać potrafię, gorzej u innych z odpowiadaniem na proste pytania. Inna sprawa, że o ile np. podarcie biblii łatwiej podciągnąć pod obrazę uczuć, to żeby skojarzyć z tym zawieszenie bucików na bramie to już chyba potrzeba nieprzeciętnej wyobraźni. Dlatego ta wstawka nie podaje konkretów, ważne żeby był wydźwięk w stylu "w pislandzie nastolatek ma kłopoty za protest przeciwko pedofilom".

gordonthompson
2019-01-14 10:22:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
P.s. przekombinowałeś, oskarżenie=obwinienie, po prostu nikt tego tak nie nazywa, nie mówiąc o tym, że nie jest to osobna czynność.

gruzawik
2019-01-14 13:35:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie: obwiniam Cię, składając skargę na Policji. ta bada sprawę, czy zasadna, jesli tak, to jesteś podejrzany. kieruje sprawę do prokuratury, a ta stawia akt oskarżenia. i teraz pytanie: czy znajdzie się tak głupi prokurator, żeby z bucików akt oskarżenia stworzyć... ja wiem, że to głupie. Ty też. i o to właśnie chodzi, że to się w pale nie mieści. vide sprawa koszulki z Konstytucją na pomniku. Straż Miejska na podstawie monitoringu obwiniła, Policja służalczo zabrała starszemu człowiekowi telefon, co Sąd uznał za bezprawne, ale prokurator nie oskarzył-brak podstaw.

gordonthompson
2019-01-14 13:59:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Obwiniać to można żonę o roztrzepanie, gdy zgubi tysiąc złotych. Na policję/do prokuratury to się składa doniesienie/zawiadomienie. No już, już, każdy się może pomylić:) Co do bzdurności takich oskarżeń, oczywiście się z Tobą zgadzam.

gruzawik
2019-01-14 14:04:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
tak, i po doniesieniu ma się status obwinionego., jak się policja weźmie, a nie sprawę zamknie, to się jest podejrzanym. byłem, widziałem, mam koszulkę:)

gordonthompson
2019-01-14 14:44:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawie dobrze, tylko na odwrót. Po doniesieniu ma się status podejrzanego, czyli osoby „podejrzanej o popełnienie np. wykroczenia”, lub "osoby, co do której istnieje uzasadniona podstawa do sporządzenia przeciwko niej wniosku o ukaranie”. Po przeprowadzeniu czynności rozpoznawczych albo zyskuje się status oskarżonego (obwinionego), albo nie:)

gruzawik
2019-01-14 14:57:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
podejrzanego, jesli policja podejmie sprawę, a nie umorzy. jak sąsiad mnie obwini o kradzież krowy, a Policja skądinąd wie, że ja w UK siedzę, to nawet podejrzanym nie będę. skoro jednak sprawa wpłynęła, to zostałem obwininy. bywałeś w sądach, na policji, w prokuraturze? bo ja owszem, zwykle jako swiadek, ale różnie bywało. jam nie pan Łaski, żeby sobie szubę powiastkami sądowymi podbijać, ale conieco pamiętam. z resztą: z nas obu prawnicy jak koziej d.py trąba:) zdaje się jednak, że skoro badana jest demoralizacja, to sprawa się toczy, czyli co najmniej podejrzany.

gordonthompson
2019-01-14 15:59:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bywałem, na szczęście ani jako podejrzany, ani oskarżony. Prawnik ze mnie żaden, ale w bliskiej rodzinie mam niejednego, więc coś tam z wierzchu liznąłem. Twój tok rozumowania jest poprawny w sensie językowym, czyli jesteś obwiniony już w momencie gdy Cię ktoś o coś posądzi(oskarży), ale to samo znaczenie ma słowo "oskarżony". W terminologii prawnej jest trochę inaczej. Jeżeli na policję wpłynie zawiadomienie to rozpoczynają czynności czyli np. wezwą Cię na świadka w sprawie(mogą od razu wezwać jako podejrzanego, ale często wtedy delikwent niezbyt chętnie się stawia na przesłuchanie,

gruzawik
2019-01-14 16:00:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
a zanim policja podejmie czynności?

gordonthompson
2019-01-14 16:04:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
więc stosują manewr z wezwaniem w charakterze świadka, żeby go "podejść"). Jeśli stwierdzą że przeskrobał, wtedy status może się zmienić ze świadka na podejrzanego, a w toku dalszych ustaleń ewentualnie na oskarżonego, gdzie już wchodzi w grę stwierdzenie, czy i jak ukarać. No:)

gordonthompson
2019-01-14 16:05:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zanim policja podejmie czynności to nie masz ani statusu świadka, ani podejrzanego, ani oskarżonego, ani "obwinionego". Proste?

gordonthompson
2019-01-14 16:16:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
P.s. nie masz statusu w sensie prawnym, w sensie "zwykłym", potocznym jesteś oskarżony/obwiniony przez sąsiada o kradzież jabłek. Ale gdy on złoży zawiadomienie, to policja najprawdopodobniej wezwie Cię w charakterze świadka w sprawie(taki nada Ci status), przesłucha i zdecyduje co dalej.

gordonthompson
2019-01-14 16:22:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
P.s.2. Z tego co wiem, nie można być "podejrzanym o demoralizację". Podejrzanym można być o przestępstwo, wykroczenie itp.

gruzawik
2019-01-14 17:18:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
"demoralizacja" jest okolicznością sprawy, jak wywiad środowiskowy np. być może termin "obwiniony" jest z prawa cywilnego...

gordonthompson
2019-01-14 17:54:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak, natomiast nie można kogoś oskarżyć, aresztować, ani złożyć doniesienia o to, że jest zdemoralizowany, to może być np brane pod uwagę co do surowości wyroku przy oskarżeniu za konkretny czyn z konkretnego paragrafu, o który pytałem. Z prawa cywilnego? Być może używa się tego słowa, np "Nowak obwinia Kowalskiego, że przez jego niedbałość jego pies przedostał się przez ogrodzenie i zagryzł x kur".
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Przeżyjmy to jeszcze raz:
  •  Jakie to jest polskie
  •  Dla ludzi wierzących, do rozważenia i także ku przestrodze;
  •  Projekt ustawy, który zakładał nawet więzienie za krytykę kościoła
Przez takie osoby, cierpią wszyscy operatorzy dronów. Airbus A380 przeleciał bardzo blisko.
główna
Dodano: 21.07.2018, 17:19:42   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (41) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0