Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
xstream  19-06-27, 20:23 Zgłoś
+ 171 -
Dodano: 2019-06-27, 20:23:04   przez: xstream
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 171  Zgłoś nadużycie
44
share Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(84)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dahomej
    Ocena: 14 (glosow:40)
2019-06-28 20:42:48
A jak drukarz odmówił homosiom to wielkie aj waj było.Wychodzi wasza tolerancja i szacunek do drugiego człowieka.

mediar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-07-01 19:09:26
haha oczywiscie kasjerka przyczepila sobie karteczke do kasy no bo tak strasznie chciala spedzic niedziele w markecie a nie moze ;(

snow_87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2019-06-30 12:29:27
zaglądam tu raz na jakiś czas żeby zobaczyć czy coś się zmieniło, jednak za każdym razem jestem niemile rozczarowany, bo ciągle te same polityczne gówno. Nie możecie wrócić do poprzedniej wersji portalu dla wszystkich, czy dalej macie zamiar dzielić Polaków?

snow_87
    Ocena: -3 (glosow:7)
2019-06-30 12:26:51
wyborcy PO niech idą na emeryturę po ukończeniu 67 roku życia i zrezygnują z dalszego pobierania 500+ bo podejrzewam, że jak reszta Polaków regularnie przytula te świadczenia. Na wiochę przestałem regularnie wchodzić po wygranej PISu w wyborach. Z całkiem fajnego portalu dzięki któremu można było się odrobinę rozluźnić, stało się zasraną szmirą najprawdopodobniej opłacaną przez jakiegoś Niemieckiego lub lewicowego trola. Ciągłe narzekanie na PIS, podawanie jakiś śmiesznych porównań cen za czasów PIS i PO wyssanych z palca i innych zakłamanych informacji jest tu przytłaczające.

aklemas
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-06-30 11:54:16
A na zachodzie sklepy pozamykane w kazda niedzielę i co więcej w sobotę otwarte tylko do 15 i ludzie jakąś żyją i nie narzekają, więc o co wam chodzi, postaw się jeden z drugim w roli kasjerki i z byle jakie wynagrodzenie dorabiaj właścicieli handlowych molochow. Bardzo dobrze, że w końcu się ktoś za to wziął jeszcze powinni to dobrze opodatkować a najlepiej wygnac z naszego kraju.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2019-06-30 16:55:57
u mnie, na zachodzie, wcale nie.

Grzeloo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2019-06-30 07:28:58
Miszcz marketingu. Życzę mu żeby w jego sklepie kupowali wyłącznie członkowie i sympatycy platformy z innym przylepionym lewackim planktonem czyli realnie w porywach parę procent.

borekpp
    Ocena: 4 (glosow:6)
2019-06-29 16:32:20
Komuniści nie chcieli dać nam wolnych sobót.. A dzisiaj sami domagamy się pracujących niedziel..

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:8)
2019-06-29 19:38:25
nie pracujących, tylko handlowych. jesli sam nie rozumiesz różnicy, to ja rezygnuję z tłumaczenia...

a80siwy
    Ocena: 2 (glosow:8)
2019-06-29 19:48:03
ty chyba nie rozumiesz gruzawik niedziele są jaknajbardziej handlowe masz swój sklep i mozesz sprzedawac nikt ci nie broni a dla sprzedawców w marketach są wolne i koniec tematu

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:6)
2019-06-29 21:03:44
a jak nie mój sklep, to żebym chciał, to mi nie wolno pracować. zabranianie pracy, to dopiero idiotyzm. nawet za komuny tak głupio nie było... najbardziej podoba mi się fraza "koniec tematu". to jakbyś przyznał, że to właśnie Twój najlepszy i zarazem jedyny argument:)

gordonthompson
    Ocena: 0 (glosow:6)
2019-06-29 21:12:56
To zmień pracę na taką, w której się w niedzielę pracuje. Twój osobisty argument o ile dobrze pamiętam, tylko odwrócony ogonem:)

a80siwy
    Ocena: -3 (glosow:3)
2019-06-29 21:16:38
a kto ci broni pracowac? nazrywaj truskawek czy czegoś tam i stawaj na jakimś zieleniaku

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-29 21:17:33
w odwracaniu ogonem nikt Ci nie dorówna, to prawda:) teraz odwróć to: kto komu służy? sprzedawca klientowi, czy na odwrót?

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-06-29 21:26:08
prawo. zamyka mi miejsce pracy w dni, kiedy zapłacą mi lepiej. pracodawca też by dał, ale mu nie wolno. zamiast uczciwych stawek i zdrowych relacji pracodawca/pracownik-zakaz. a co do zmiany pracy: już widziałem ogłoszenia o rekrutacji do marketów. czyżby ludzie, którzy potracili nadgodziny i świąteczne zastosowali się do tej rady? to nie pracownikowi nie odpowiada praca, jakiej pracodawca żąda, tylko prawo im obu zabrania. za trudne?

gordonthompson
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-06-29 21:28:28
No, generalnie to "klient nasz pannnn", a co? Że w niedzielę też ma służyć? A co to, niewolnictwo?

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-06-29 21:36:12
jeśli chce, to czemu nie? dlaczego mu nie wolno wziąć superstawki, odebrać wolnego kiedy indziej, nadgodzin złapać? skąd rekrutacja? jakiś przymus był? to trzeba zlikwidować przymus, a nie zakazać wszystkim. witaj w normalnym swiecie:)

gordonthompson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-29 21:52:04
Tak, tylko kij ma dwa końce, oficjalnie przymusu by nie było, ale jak szef chce mieć wolną niedzielę to nagle przymus jakby trochę był. Bo wiesz, mam tu x chętnych na twoje miejsce. Witaj w biznesie :)

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-06-29 22:52:51
i tu rola związków. gdybym tu związkom powiedział, że takie coś usłyszałem, to biada mu, szczególnie marketom. problem głównie w marketach, to oni zatrudniają gros pracowników. w PL jest chyba inspekcja pracy jeszcze, tylko kultury prawnej pracowników brakuje. zanim wyjechałem osobiście jedną znajomą namawiałem, żeby się poskarżyła, to by gnój się nie pozbierał, a ona że ojtam, a przestraszona... z tym trzeba walczyć, a nie w czambuł zabraniać. to idiotyzm, wylewanie dziecka z kąpielą.

a80siwy
    Ocena: -2 (glosow:2)
2019-06-30 00:51:30
związki w markecie? gdzie ty żyjesz? za ten pomysł już byś miał wolne i to długo

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-06-30 11:50:54
w UK. własnie dlatego...

NormanVII
    Ocena: 0 (glosow:12)
2019-06-29 09:28:54
Cala praeda o niedzielach niehandlowych: moja znajoma wielka sympatyczka peło zmieniła prace i teraz wali w robocie również w łikendy i jak sie trafia niedziela niehandlowa to sie bardzo cieszy, że ma wolne i nie musi być w pracy. A jeszcze 2 miesiące temu wg niej to było wrecz barbarzyństwo, że nie może iść do sklepu w niedziele. Takka to historia niedziel handlowych.

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-06-29 10:09:43
punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. i teraz: nos dla tabakiery, czy ona dla nosa?

NormanVII
    Ocena: 0 (glosow:4)
2019-06-29 09:22:57
Cala praeda o niedzielach niehandlowych: moja znajoma wielka sympatyczka peło zmieniła prace i teraz wali w robocie również w łikendy i jak sie trafia niedziela niehandlowa to sie bardzo cieszy, że ma wolne i nie musi być w pracy. A jeszcze 2 miesiące temu wg niej to było wrecz barbarzyństwo, że nie może iść do sklepu w niedziele. Takka to historia niedziel handlowych.

vert0
    Ocena: -3 (glosow:7)
2019-06-29 08:30:51
Pomimo, iż daleko mi do sympatyzowania, to ze mnie jest podobny kawalarz do pana kasjera. Dlatego zapakowalbym po brzegi koszyk różnymi małymi pierdołami typu gumy do rzucia, batoniki, lizaki, po czym podchodząc do kasy i czytając napis, rzeklbym w zakłopotaniu. Oj, chyba nie zostanę obsłużony... po czym zostawiam koszyk i wychodzę.

gruzawik
    Ocena: 3 (glosow:7)
2019-06-29 10:08:37
to musiałbyś być wybitnym nierobem, zeby mieć czas na takie zabawy...

Oliolo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2019-06-29 20:06:30
albo mieć kasę, czas i fantazję

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-06-29 21:15:57
za to niedobór rozumu...

orcio7
    Ocena: 2 (glosow:10)
2019-06-29 07:18:59
Po memach tzw. admina stwierdzam ze tu juz nie ma wiochy tylko idiotyczne manifesty polityczne. Jak tak Ci źle adminie to za.... do pracy w sklepie.

miniek_nrw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-06-29 00:37:41
A skąd wiesz kogo obsługujesz???

gruzawik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2019-06-29 03:32:07
obsługiwany powinien się poczuć, jeśli wewnętrznie uczciwy,a nie gnojarz spod trzepaka. jesli widzę napis: psów i Polaków nie obsługujemy, to ja sam tam nie idę, bo mi to uwłacza. ale chyba za dużo wymagam...

gordonthompson
    Ocena: -3 (glosow:9)
2019-06-29 06:27:09
Podsumowując - taki napis świadczy o piszącym.

gruzawik
    Ocena: 4 (glosow:4)
2019-06-29 10:07:30
dlaczego? to jego prywatny sklep. wolno mu, co innego gdy jest zatrudniony, a nie daj boze w państwowym... całkiem słusznie chłop napisał, jak kto to popierał, to czego teraz na zakupy lezie?

gordonthompson
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-06-29 12:03:34
A świadczy to, że w Polsce nie jest tak źle, skoro sprzedawców stać na to w klientach przebierać, a co za tym idzie że sprzedawca po prostu stroi fochy. Może, jak najbardziej, bo to jego sklep, ale świadczy. Może mam takie podejście bo śmieszy mnie gdy ktoś reaguje agresją na inne poglądy, ja tam mogę z każdym normalnie pogadać.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-06-29 19:37:05
reaguje agresją? jeśli już, to nie na poglądy, tylko na ich narzucanie wszystkim(to właśnie agresja), w dodatku niekonsekwentne, skoro sam po zakupy jednak przychodzi. a jeśli nie przychodzi, to wiesz: volenti non fit iniura.

gordonthompson
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-06-29 20:33:29
Zaraz, zaraz. Dlaczego uwaźasz(nie tylko Ty zresztą), że popieranie jakiejś partii wiąże się z automatycznym poparciem wszystkiego, co robią? To że żonę kochasz nie oznacza, że musi podobać Ci się wszystko co zrobi, czy sobie wymyśli. A narzucanie narzucaniem, rząd ma to do siebie, że ma wpływ na przepisy. Cóż, demokracja. A skoro się teraz musi samemu stanąć za ladą zamiast pracownika w niedzielę zmuszać, to można przynajmniej stroić fochy i wywieszać kartki "nie bede łobsługiwał!"

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-29 21:22:21
to trzeba się zająć przymusem, uczciwymi stawkami, a nie zakazywać w czambuł. tak to wygląda w normalnym kraju, a Ty masz jakby kompleks żaby w studni, że takie rozwiązanie do głowy nie przyszło.

gordonthompson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-29 21:31:42
Aaaa uczciwa stawka, to jest konkret! Nie mam nic przeciwko. I niech inni teź dostaną. Co do "normalnych krajów", tu też staram się być obiektywny. Chociaż to może wyglądać jak kompleks.

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-29 21:48:54
tym się powinny zajmować związki właśnie: uczciwymi stawkami i relacjami zatrudnienia, a nie zabranianiem(sic!) pracy. ja po prostu mogę porównać 2 kraje, bo w obu żyłem i pracowałem, to mi trochę do takiego, binarnego zaledwie, obiektywizmu łatwiej:)

gordonthompson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-29 21:55:33
Ja też byłem tu i ówdzie, dlatego uważam że choć są miejsca gdzie jest lepiej, to są i takie, gdzie jest gorzej. Związek zawodowy sprzedawców w małych sklepikach? Hm:)

gruzawik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-29 22:53:55
nie. 1, 2 związki, za to silne i rozumne. z tym drugim może być ciężko:)

Liberte
    Ocena: 3 (glosow:3)
2019-06-28 23:59:29
Jeżeli komuś sumienie na coś nie pozwala niech tego nie robi... prosta kwestia. Takie kartki to tylko manifestacja bez pokrycia, politycznie dyktowana propaganda... Wszak Ci co w niehandlowe niedziele otwierają swoje sklepy robią to bo to dla nich "bananowy sezon" obsłużą każdego kto chce zostawić u nich swoje grajcary;-P

gruzawik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2019-06-29 00:08:33
i teraz muszą to robić osobiście, zamiast zapłacić komuś świąteczną stawkę. pracownik, któremu sumienie nie przeszkadzało, też nie może. skąd Ty możesz wiedzieć, jakie to ja mam sumienie, przychodząc do mnie jako pacjent? może ja uwazam Cię za szkodnika społecznego? skoro katolikowi wolno, to mi też, dzięki temu wyrokowi. może ja służę Mamonie, i pal diabli zdrowie, byle grosz wycisnąć, a na emeryturach zaoszczędzić? a kufno, nająłem się za państwowe, to jadę po regulaminie, a nie wg. widzimisę. radujmy się wujaszku, prawda?

miniek_nrw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-29 00:40:09
komentarz usunięty przez moderatora

Genialon
    Ocena: -2 (glosow:4)
2019-06-28 22:15:09
Autor tej wstawki może sobie pisać o tzw. Trybunale Konstytucyjnym, może nawet z bezsilności i rozpaczy demonstracyjnie usiąść gołą d.pą w pokrzywach. Nie zmienia to faktu, że w pewnych sprawach orzeczenia tegoż TK są ostateczne i muszą być wykonane, choć komuś może się nie podobać.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2019-06-28 22:29:46
cieszysz się, że nie jesteś moim pacjentem, co?

gordonthompson
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-06-29 06:33:34
Ale że co, odmówiłbyś leczenia? A przysięga lekarska?

gruzawik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2019-06-29 10:04:48
właśnie. skąd wy tam wiecie, jak mi się podoba robienie tego czy tamtego? moze i ja klauzulą sumienia się wypcham, zrobię, co zechcę?

gordonthompson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-29 12:08:27
Wiem że zrobisz co zechcesz, ale nie o to pytałem - dlaczego ma się cieszyć że nie jest Twoim pacjentem? Odmówiłbyś leczenia? No to ponawiam pytanie, przysięgałeś coś?

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-06-29 19:43:48
tak samo jak ginekolog. skoro jemu wolno, to mi też. czy bym tak postąpił, to inna sprawa, bo mi trochę nie honor. pytanie, czy byś się bał... to nie jest kwestia przysięgi, tylko etyki wewnętrznej, bo ta przysięga nie ma nic wspólnego ani z oryginałem, ani ze współczesnością, a na dodatek kilka wersji. taki kwiatek do kozucha:)

gordonthompson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-29 20:25:06
No właśnie, etyka, poczucie obowiązku, czy jak to nazwać, bo ja wiem? Bezstronność fachowca? Skoro jemu wolno, to Tobie też, tylko wtedy stajesz się nie lepszy niż on. No i gdy choćby grozisz takim samym zachowaniem, albo wspominasz że mógłbyś, ale nie robisz, to jakoś wzniosłe hasła nie brzmią już tak wzniośle. A przyrzeczenie lekarskie nie ma nic wspólnego ze współczesnością? Jak to?

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-06-29 23:46:32
czyli taka klauzula to nicdobrego? zależy, jaka wersję tego przyrzeczenia masz na mysli, bo są różne. jest taka, o niepodawaniu środków poronnych itp... tymczasem bywa to jedyna droga, zeby baba przeżyła. dodatkowo opiera się na ignorancji w zakresie embriologii. tak to:/

gordonthompson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-30 05:37:04
Mam na myśli tą o leczeniu i nieszkodzeniu, bez ideologicznie motywowanych wtrętów.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-06-30 11:52:54
to chyba samo z siebie wynika? z etyki zawodowej? po co przysięga? prawo nie wystarcza? a, prawda, w PL prawo to jedno, a życie...

brumby
    Ocena: -5 (glosow:13)
2019-06-28 21:43:51
Kolejny mózgowiec... po czym ich poznajesz? Po braku koszulki "wspieram kod i nie mam mózgu"?

Oliolo
    Ocena: -6 (glosow:10)
2019-06-28 21:36:36
"obsługuję" wykształciuchu pełowski

a80siwy
    Ocena: 3 (glosow:11)
2019-06-28 21:28:24
znów dziadostwo i ściema.... opozycja weź się za siebie w ten sposób robicie elektorat pis....

harakir7771
    Ocena: 1 (glosow:5)
2019-06-28 21:15:40
Myślisz że taki sympatyk PiSu ma to wypisane na czole? Wchodzi robi zakupy, płaci, a na koniec śmieje Ci się w ryj, mówi że jest za PiSem i spieprza z zakupami.

Oliolo
    Ocena: -8 (glosow:10)
2019-06-28 21:29:49
mylisz się - my takiego gościa z kartką mamy za debila. I nie spieprzamy a się z frajera śmiejemy XD

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-06-28 21:30:18
czyli klasyczny kufniarz...

Marcin75Grodzisk
    Ocena: 2 (glosow:4)
2019-06-28 20:50:04
ale to PiS zostawił jedną niedzielę handlową a co do obsługi niech każdy napisze przy wejściu kogo nie obsługuje i nie będzie problemów chyba że problem z mniejszym dochodem jeden klient LGBT mniej czy dwustu klientów pisiorów

dahomej
    Ocena: 14 (glosow:40)
2019-06-28 20:42:48
A jak drukarz odmówił homosiom to wielkie aj waj było.Wychodzi wasza tolerancja i szacunek do drugiego człowieka.

Genialon
    Ocena: -4 (glosow:6)
2019-06-28 21:42:56
Tyle, że dla drukarza nie był ważny zamawiający. Klient, jak każdy inny. Raban powstał o to, CO miałby wydrukować i gość się zbulwersował.

brumby
    Ocena: 5 (glosow:13)
2019-06-28 21:45:16
To jest akurat jasne, tolerancja i wolność sumienia kończy się tam, gdzie ktoś stwierdza że nie wspiera LGBT. Może nienawidzić KK i to jest ok... ale wystarczy, że nie lubi kolorowej tęczy i wtedy cała postępowa unia się włącza...

kapitan_rudolf
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-06-28 19:15:38
Ciekawe o ile temu sprzedawcy wzrosły dochody skoro wszystkie supermarkety wokół pozamykane

Oliolo
    Ocena: 1 (glosow:13)
2019-06-28 11:07:14
A ja traktuje POwca jak człowieka . To robię źle?

bamboleo76543
    Ocena: -2 (glosow:12)
2019-06-27 21:58:20
No i gówno :D

gordonthompson
    Ocena: 1 (glosow:25)
2019-06-27 21:17:28
Już to widzę. Wchodzi pacjent do sklepu, widzi tę kartkę i zamiast zakupy zrobić mówi "o cholera, jestem sympatykiem pis więc nie kupię tego co chciałem, już wychodzę". Tego typu kartki to taka kodziarska masturbacja, że niby szach mat. To z bezsilności.

roman2272
    Ocena: 5 (glosow:17)
2019-06-27 21:32:09
Myślisz ze wszyscy szmacą się za pieniądzem jak ty .

lalecznik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2019-06-27 22:52:30
Ale gdzieś tam z tyłu głowy dociera do Ciebie taka myśl, że te wszystkie gierki polityczne zejdą na tyle w dół społeczeństwa, i takie kartki, z tej czy innej strony się pojawią, co? A przecież nie tak miało być. Przecież prawica miały być górą...

gordonthompson
    Ocena: -4 (glosow:16)
2019-06-28 06:01:30
Górą srurą. Gierki polityczne były od zawsze, ale teraz jakoś społeczeństwo daje sobą wyjątkowo manipulować i skłócać ze sobą. Pomijając to, co pis robi źle, to on ma władzę, a najbardziej podburzają ci co władzę stracili. Jeśli chcą mieć szansę na jej odzyskanie to powinni przestać i zająć się pracą. Ale są chyba za głupi żeby na to wpaść, dlatego podejrzewam, że pis rządził będzie dalej.

lalecznik
    Ocena: 1 (glosow:9)
2019-06-28 08:01:52
Z tym "zajęciem się pracą" to mnie rozwaliłeś. Od razu przypomniały mi się hasła dawnej PZPR, kiedy starała się zwalczać Solidarność - trzeba zająć się pracą, a nie strajkować - dokładnie tak samo argumentowali :)

gordonthompson
    Ocena: -1 (glosow:9)
2019-06-28 08:28:47
Napisałem wyraźnie, że pracą podpowinni zająć ci co władzę stracili i najbardziej ludzi podburzają, czyli opozycja. Wtedy może mieliby szanse na odzyskanie władzy. Podobieństwo wydumałeś. Pozdro:)

gruzawik
    Ocena: 4 (glosow:6)
2019-06-28 14:29:03
jak na razie wchodzi pacjent do szpitala, a tam zamiast zająć się pracą, to klauzula sumienia...

gordonthompson
    Ocena: 1 (glosow:7)
2019-06-28 14:33:30
To w końcu można się powoływać na ks, czy nie? Mogą wszyscy, czy tylko ci, co pisowców nie chcą obsługiwać?

gruzawik
    Ocena: 7 (glosow:7)
2019-06-28 16:12:23
no właśnie? moim zdaniem można, byle na swoim, prywatnym. a w charakterze najemnika to masz robić, za co ci płacą, albo zmienić pracę.

gordonthompson
    Ocena: -1 (glosow:3)
2019-06-28 20:41:56
...i wziąć kredyt :)

a80siwy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2019-06-28 21:30:48
no kretyn i nikt nu nic nie robi w dyktatórze.... dziady za psie pieniądze wstawiają....

lalecznik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2019-06-28 21:45:58
A czemu do sklepu wchodzi pacjent, a nie klient? :):):) Ale mniejsza z tym. Sens wstawki jest taki, że obostrzenia w stylu klauzula sumienia to broń obosieczna. I zaraz się przekonamy, że wszystkim będzie trudniej żyć. No trudno. Brnijmy radośnie w to dalej.

gruzawik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2019-06-28 21:51:19
ja i tak już do PL przyjeżdżam jak na safari. obserwuję sobie przyrodę, zanim wyginie, dziwne zwyczaje tubylców...

lalecznik
    Ocena: 4 (glosow:4)
2019-06-28 22:13:43
Ponad połowa społeczeństwa polskiego nosi cechy zachowań paranoicznych. Tak przynajmniej wynika ze standardów Amerykańskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. I to wyjaśnia tego pacjenta w sklepie :)

gordonthompson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2019-06-29 06:31:16
Oj tam czepiasz się pan, pacjent jako osobnik. Jak ktoś mówi o kimś "dzban", to wiadomo że nie o ceramikę chodzi :)

Genialon
    Ocena: -1 (glosow:1)
2019-06-30 11:17:36
Lalecznik, mylisz kurtynę z kurtyzaną. W klauzuli sumienia nie chodzi o to, że lekarz miałby kogoś nie leczyć, tylko o rodzaj zabiegu, którego, jak uważa, nie wolno mu zrobić. Analogii z tabliczkową prowokacją nie ma.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2019-06-30 11:55:19
jeśli uważa, że mu nie wolno, to jest niedouczony, ew. przedkłada jakąś ideologię nad wiedzę i powinność. jakby nie patrzeć, powinno polecieć prawo do wykonywania zawodu. to nie jego prywatny gabinet, tylko szpital.

Asp_Kulson
    Ocena: 2 (glosow:26)
2019-06-27 20:52:44
Prawidłowo, jak wyborcy pisu mogą chodzić na zakupy w niedzielę, przecież to zwyczajna zdrada.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Odskocznia od polityki
  •  Coś w tym jest
  •  Ojciec Tadeo...
  •  Kiedyś to

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o.,Netsprint S.A. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.