lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tvp info już grzeje temat , czekam na te Ogórki i inne Karnowskie
poczekalnia
Dodano: 14.08.2019, 19:25:24   przez: medart1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 40  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(85)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
butal
2019-08-14 19:33:40
Ocena: 9(glosow:15)-+
Chory człowiek. Powinni go przymusowo leczyć.

waniasor
2019-08-15 11:01:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tak trzymać śmierć będzie zawsze królowała :):):)

franiux
2019-08-15 09:44:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
Powinni go zamknąć w jednej celi z Jędraszewskim. Zobaczymy co z tego by wyszło. Trafił świr na świra.

kornas1988
2019-08-15 14:38:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Obstawiam ze mieli by romans

Frezer92
2019-08-15 09:02:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jakbym miał wyglądać jak to paskudztwo to już bym wolał by mnie zadźgali ..

cweluchykomuchy15
2019-08-15 08:41:24
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2019-08-15 00:02:40
Ocena: 6(glosow:6)-+
Wyjątkowy kretyn! Nie tylko z racji tego, co zrobił, ale również dlatego, że tylko idiota nie przewidzi konsekwencji takiego zachowania. A takie zachowanie prawacy i kler będą teraz przypisywać całej populacji LGBT, co widać już po wpisach poniżej.

AnonimowyPremier2
2019-08-15 00:55:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dokładnie. Świry powodują konflikty przez które cierpi większość danej grupy.

thyr
2019-08-14 22:54:49
Ocena: 4(glosow:8)-+
Widzieliscie purpurowych w kolorach teczy ? Takie akcje to ustawka abyscie sie niezdrowo podniecali dla jednych i drugich to woda na mlyn .Odwracanie uwagi od spraw istotnych sprawdzony manewr

kristofs
2019-08-14 22:43:39
Ocena: -1(glosow:7)-+
tęczowi w pigułce

zonkumariano
2019-08-14 21:16:17
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Cyber69
2019-08-14 21:05:38
Ocena: 0(glosow:8)-+
Szatan mówi tak, więcej krwi! Zarzynajcie się nawzajem ;9

nycticorax
2019-08-14 20:01:20
Ocena: 0(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Asp_Kulson
2019-08-14 20:05:51
Ocena: -2(glosow:12)-+
Chyba już doszedłeś???

nycticorax
2019-08-14 20:07:53
Ocena: 2(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2019-08-15 00:10:57
Ocena: 6(glosow:10)-+
Nie popieram nawet taki gnuj jak jedraszewski ma prawo zyc ale kto sieje wiatr ten... musi inwestować w ochrone , wzorem prezesa pis

kornas1988
2019-08-14 19:53:01
Ocena: 8(glosow:18)-+
Z jednej strony pedały i inne zjeby a z drugiej katodebile z patriotami . Wychodzi na to ze normalny człowiek w Polsce jest pomiędzy młotem a kowadłem

homo_sapiens
2019-08-15 00:11:34
Ocena: 6(glosow:6)-+
Wystarczy nie chodzić na marsze, parady, msze, pielgrzymki i inne imprezy z udziałem jednych i drugich. Ja tak robię i spotykam się z tymi zjawiskami TYLKO w przestrzeni medialnej.

kornas1988
2019-08-15 02:41:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Słuchaj też jestem odcięty od jednych i drugich ale teraz nowym wrogiem PiS jest lgbt wcześniej PO no i jeszcze byli komuniści tylko ze najwięcej ich ma PiS

logigrex
2019-08-14 19:33:59
Ocena: 3(glosow:21)-+
No prrosze to jest wlasnie postep i akceptacja o ktore walczy tak zaciekle lewica.

tebarek
2019-08-14 19:45:03
Ocena: -3(glosow:15)-+
nie , to efekt prawackiej miłości bliżniego

Antytusk
2019-08-14 20:34:36
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2019-08-15 00:08:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
logi - nie! To jest tylko i wyłącznie debilizm jednego osobnika sprowokowany podłością jednego arcybiskupa (przeciwko któremu wypowiadało się również wielu katolickich księży).

butal
2019-08-14 19:33:40
Ocena: 9(glosow:15)-+
Chory człowiek. Powinni go przymusowo leczyć.

gruzawik
2019-08-14 19:51:22
Ocena: 3(glosow:17)-+
biskup? żeby tak publicznie się wyrazic, to w sumie albo chory, albo bydlę. przymus konieczny...

muchomorro
2019-08-14 22:42:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie zmuszaj biednego biskupa do leczenia, ale zgadzam się, że chociaż ze stanu kapłańskiego powinni go usunąć.

gruzawik
2019-08-14 23:26:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
Sekielski, pytany, czy się nie boi, że zanim druga część filmu się ukaże, kościół się pokaja, wypłaci ofiarom, wywali zgniłków, i film stanie się bezprzedmiotowy, odparł: wie pan, jakoś nie...:)

gordonthompson
2019-08-14 23:28:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ten ze wstawki to niby zdrowy?

gruzawik
2019-08-14 23:43:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
z punktu widzenia medycyny? tak. no i jeszcze w porównaniu z kim, bo jeśli brać pod uwagę zamiłowanie do dziwnych ubrań i wypowiedzi...a żeby tylko, bo jeszcze i zachowania płciowe warto porównać: ten dobrowolnie, a konkurencja nieletnich przymusza... bo na tym tle chyba pytasz?

gordonthompson
2019-08-14 23:50:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
W porównaniu z kimś, kto nie pochwala zabójstw, ani inscenizowania, ani nawoływania, ani podżegania... Nazwij jak chcesz. Na Twój argument akcja-reakcja zastanów się i odpowiedz, czy tak samo broniłbyś pisowca który, załóżmy, tak samo "odreagowałby" szubienice z "błękitnego marszu" (pamiętaj, że wtedy nie było kONsTYtucji, pięćsetplusa, korników ani tych innych bzdetów, które niby tłumaczyłyby takie akcje).

gruzawik
2019-08-15 00:00:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
szubienice też jakoś mi się kojarzą z europosłami... tak jakoś zeszło na psy, od buczenia cmentarnego poczynając. spirala się rozkręciła, pochwalać nie pochwalam, ale i się nie dziwię. dziwi mnie jedno: jakiś typek odwala artystyczny jakiś happening(czy coś), a sam nic nie znaczy. i tak sobie opinii wśród sąsiadów nie zszarga bardziej, prawda? sfrustrowany, ale zdrowy, bo znalazł miejsce i czas, a nie z ambony... i nad typkiem się oburzać(reklama), a frekwencję robić i na tacę rzucić, nikomu nie wadzi. w UK jakby klecha coś takiego wybączył, to by miał zimne ławki:)

gordonthompson
2019-08-15 00:11:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja też nie pochwalam ani jednych, ani drugich, nie dziwię się również. Dziwię się tylko Twoim tłumaczeniom, że jedni tylko trochę, dla odreagowania, nieznaczący, oj tam oj tam. Pamiętasz Adamowicza? Jakiś pisowiec rzucił coś niby dwuznacznego o walce z nim(nie pamiętam dokładnie jak to ujął, a nie chce mi się szukać), a po zabójstwie pół kraju huczało że to było nawoływanie do zabójstwa. A obcinanie łba wizerunkowi kaczki, a teraz klechy to happening i odreagowanie. Hipokryzja, panie.

jakub1975wawa
2019-08-15 00:13:58
Ocena: 6(glosow:6)-+
Szubienice kojarzą mi sie z wieszaniem portretów europosłów i łagodnymi karami dla wieszajacych narodowych cweli. Ciekawe czy w tym przypadku prokuratura tez pójdzie tym torem

gruzawik
2019-08-15 00:19:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
oj weź: już widzę, jak biskupa dźgają:) jak piszę, nie pochwalam. ale i powodu do paniki nie widzę. kto wiekszy idiota, poznac po ilosci powagi do stracenia. i w tym konkurencja. a ględzenie jednego JUŻ doprowadziło do pobić. nawoływać do nienawiści wolno? komu i gdzie? kto poniesie karę? doda za naprutych winem, czy prymas, za kundelki?

gordonthompson
2019-08-15 00:23:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
No temu wolno. Bo to happening. A, wolno jeszcze temu zespołowi "mshaa", no i peowcom. A z drugiej strony wolno pisowi, oenerowcom i klechom. Widzisz już? DO YOU SEE? :)

gruzawik
2019-08-15 00:27:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
któryś klecha został skazany za nawoływanie? znaczy, ważność i powaga mszy i happeningu podobna? którzy to dzieci gwałcą bezkarnie? kogo kto bije na ulicy? NI HU HU

gordonthompson
2019-08-15 00:29:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ni hu hu, nie widzisz. Dalej będziesz licytował, kto robi źle "bardziej".

gruzawik
2019-08-15 00:32:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
przykro mi, świat nie jest czarno-biały. zło też podlega stopniowaniu:)

gordonthompson
2019-08-15 00:38:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Stopniowaniu? "Stopniowanie zła" nie polega na: "w sumie nie pochwalam, ale to tylko środek wyrazu artystycznego".

gruzawik
2019-08-15 00:47:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
owszem. polega na ocenie konsekwencji. jakie konsekwencje ma czyn tego typa? polega też na ocenie przyczyn, vide: Hiroshima. jak czyn typa będzie jakiekolwiek konsekwencje miał, to pogadamy, póki co sytuacja jest odwrotna. a i przyczyna, i skutki przerzucają piłkę na jedną stronę, raczej nie dekapitującą kukłę.

gordonthompson
2019-08-17 07:11:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
2019-08-17 07:21:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

a80siwy
2019-08-14 19:33:17
Ocena: -1(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tebarek
2019-08-14 19:47:41
Ocena: -2(glosow:10)-+
tacy jak ty judzą ... i co z tego ci przyjdzie że judzisz ?

gruzawik
2019-08-14 19:53:37
Ocena: 0(glosow:8)-+
siwy jak zwykle myśli, że słońce wschodzi, bo kogut pieje... na zamkniętej imprezie jakiś kolo odreagowuje, co osoba publiczna, przywódca organizacji wyznaniowej powiedział publicznie. a siwemu stanął od tego chyba:)

maalak
2019-08-14 20:22:16
Ocena: -2(glosow:8)-+
Nie ma to jak bronić jakiegoś imbecyla który szerzy "mowę miłości" po przez naskakiwanie na drugiego imbecyla który robi to samo. Brawo Wy! Hipokryci zakichani. Mam wrażenie że te marsze są organizowane przez masochistow, którzy po prostu chcą by ich wyzywano... Jedni i drudzy przypominają mi sekte. Trzeba rozróżnić p*dała od homoseksualisty (Ci drudzy zachowują się normalnie i nie narzucają innym swojej preferencji seksualnej)

gruzawik
2019-08-14 21:21:55
Ocena: -2(glosow:4)-+
ktoś Ci narzucił preferencje?

gruzawik
2019-08-14 21:40:10
Ocena: -3(glosow:3)-+
ale rozumiesz różnicę skali? biskup koscioła głoszącego miłość bliźniego publicznie, i jakis dziwny gostek na klubowej imprezie... da się narzucić preferencje? patrz, w przypadku kola na zdjęciu sporo ludzi się starało, i nic, to czego się boisz? że wyjdzie szydło z worka?

maalak
2019-08-14 21:55:46
Ocena: 0(glosow:6)-+
A Ci parodiuja mszę na swoich marszach. Jak dla mnie to samo. Nie ma mniejszych i większych hipokrytów. Zarówno jedni i drudzy namawiają do milowania bliźniego niby a robią zupełnie co innego. Teraz rozumiesz? Czy z automatu bronisz bo tak Ci kazali? Ja potępiam fanatyzm jednych i drugich jednocześnie szanując normalnych homo jak i księży z prawdziwego powołania mimo że daleko mi do kościoła.

gruzawik
2019-08-14 23:24:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
no, jedni też okradają państwo, dyktują prawo, chronią zbrodniarzy... nikt gostka nie broni, zauważa się jednak wśród rozumnych tendencja do bagatelizowania takich, bo ci drudzy mają więcej władzy, pieniędzy i zgubnego wpływu na cokolwiek. dlatego właśnie skomlenie, że jakiś dziwny typek na zamkniętej imprezie coś odwalił, przy pobiciach, szantażach, złodziejstwie, ukrywaniu pedofili,(długo tak można) właśnie na hipokryzję bardziej zasługuje. szczególnie, że typek jest konsekwencją, następstwem... rozumiesz związek przyczynowo-skutkowy i chronologię?

gordonthompson
2019-08-14 23:38:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dziwny typek pokazał, co by było gdyby role się odwróciły. A co do pobić, szantaży, gwałtów w środowisku... Jak masz znajomego tirowca co jeździ po świecie, to zapytaj czy i które postoje trzeba omijać, żeby zachować całe dup.sko i facjatę, jeśli się będziesz bronił. Jako bonus z duchem czasu doszły ostatnio nagrania, w razie jakby przebolcowany za bardzo później skakał. Także tego, przeanalizuj sobie swoje proporcje, bo nie do końca wyglądają tak, jak myślisz.

gruzawik
2019-08-14 23:48:36
Ocena: -2(glosow:4)-+
odwróciły? jakim cudem? proporcja homo jest stała. jak myślisz, dlaczego kobiet tak mało w tym zawodzie? czego to ma dowodzić?

gordonthompson
2019-08-14 23:56:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Żadnym cudem, po prostu "gdyby". Wyobraź sobie światową organizację wpływowych pedziów (nie księży, jakąś świecką :D ). Pokazał, jak traktowaliby tych, którzy powiedzieliby coś nie tak. Już.

gordonthompson
2019-08-15 00:02:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
Co ma dowodzić - o przykład z postojami pytasz? Już mówię - gwałty na nieletnich - gwałty na facetach. Szantażowanie molestowanych - szantażowanie zgwałconych. Że wśród księży jest więcej, a wśród homo mniej? Kwestia możliwości, nie tego, że się hamują. Wniosek - jedni nie lepsi od drugich.

gruzawik
2019-08-15 00:02:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
no, żeby to sobie wyobrazić, to muszę do kolegi zadzwonić...:)

maalak
2019-08-15 00:05:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nikt nie broni ale jednak to robisz :d Czyli wg Ciebie można stosować podwójne standardy tak? Bo ten typ jest mało znany i wpływów więc może promować morderstwo i siać niezgode? Dobrze to rozumiem? Powiem tak i jedni i drudzy pchają się tam gdzie nie trzeba i gadanie że jednym wolno bo są mniej wpływowi albo nie oni zaczeli jest żenujące... Tyle mam do powiedzenia.

gruzawik
2019-08-15 00:14:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
siać? niezgodę? on? siew to raczej coś na początku... bronię przed blatowaniem z biskupem, bo proporcją, mocium panie, a nie samego wygłupu. wrzask, że "un też!" to trochę jak żaba do podkuwania. spuszczanie się nad typem, gdy druga strona wyprawia swoje, i jakoś im na sucho uchodzi, aktualnie i naprawdę, nie symbolicznie i per procura, mam za niemądre. toteż siwy jak zwykle łbem w płot, i o to szło:)

gordonthompson
2019-08-15 00:17:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rozwinę myśl kolegi powyżej - każdy znany i wpływowy był kiedyś nieznany i niewpływowy. Mówisz że nieznaczący, że happening, że odreagowanie. Wyobraź sobie (wiem, trudne -podzwoń po kolegach:) że ten facet idzie do polityki, biznesu i zdobywa władzę i wpływy. W tym momencie to co zrobił kiedyś było ok, ale teraz już wróć, jest złe, bo stał się znany i wpływowy? A gdyby dalej był "nikim" to niech sobie dalej urządza happeningi? Sam widzisz, że trochę to kuleje.

gruzawik
2019-08-15 00:21:23
Ocena: -3(glosow:3)-+
z takimi akcjami to możesz sobie zostać znany i wpływowy jak jkm:) poza tym, to gdybologia, a realia są dokładnie na odwrót.

gordonthompson
2019-08-15 00:25:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
Empatia, na przykład, to też gdybanie. Olejmy empatię, bo to gdybologia?

maalak
2019-08-15 00:27:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
A ten dalej swoje... Dobrze gruzik kościół jest be, Pan który promuje morderstwo jest cacy bo przecież nie jest znany i wpływowy masz w 100% rację. Gratuluję podejścia do sprawy.

gruzawik
2019-08-15 00:29:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
ja się za wzór cnót nie uważam, takze nie do mnie, chyba to do pana księdza, on tak gębę sobie miłością bliźniego wyciera... to to samo co empatia, czy nie? to komu bardziej nie wypada?

gruzawik
2019-08-15 00:38:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
za trudne? nie jest cacy, ale musisz uważać, że ja tak myślę, bo inaczej okazało by się, że jakby wspomnieć o nim razem z przyczyną, to mało o czym jest wspominać, w porównaniu. choćby z faktami: obcinanie głowy kukle a bicie ludzi na ulicy.... jak dotąd. w przyszłe mordy na biskupach nie wierzę. brednie dla takich, co czują, jak im się preferencje seksualne narzuca:)

gordonthompson
2019-08-15 00:47:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wyciera. Tak samo jak LGBT wycierają sobie gęby "hejtstopem". Jest takie przysłowie "duży może więcej". A widać już teraz, jak mały będzie postępował, gdy urośnie. Widzisz, o co mi chodzi? Pewnie nie widzisz :)

gruzawik
2019-08-15 00:50:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
tak jak każdy bez jakiejś formy kontroli. proszę jednak wracać juz do realności i teraźniejszości, gdzie na wezwanie biskupa ludzi na ulicy biją. i to przypadkowych, czasami...

maalak
2019-08-15 01:28:04
Ocena: -4(glosow:4)-+
Widzę że za trudne jest dla Ciebie zrozumienie że obie strony napędzają się wzajemnie i wina leży po obu stronach. Ale tłumaczyć Tobie nie ma sensu widać że jesteś przesiąkniety hejtem na czarnych i nie przeszkadzają Ci "incydenty" lgbt. kto by się tam przejmował nie znanymi osobami które udają że kogoś mordują, bo przecież nie znajdzie się w zamkniętej grupie psycho, który to zrobi.

gruzawik
2019-08-15 11:11:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
wina leży po obu stronach... lgbt od setek lat szkaluje dobrych księży:) mówią ci coś takie słowa jak"przyczyna" i "skutek"?typ ma przyczynę, a nie widać skutków. daj telefon do dila, ja też sobie chcę wyobrazić lgbt świra, jak dźga biskupa na zywca. a tymczasem polecam zdjęcia pobić. źle, że się daje wkręcać, ale do narracji "obie strony są winne" to na prawdę, trzeba mieć coś z oczami nie bardzo...

gruzawik
2019-08-15 11:56:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
zapewne też, gdy w miejscu publicznym wisiały portrety europosłów na szubienicach, to też protestowałeś? do dziś wystajesz pod prokuraturą, bo sprawcom nic się nie stało? pojmujesz różnicę miedzy zaistniałymi obrażeniami na ciele ludzi, a nakłutym ego biskupa? w końcu i do tego doszło. w końcu, ale nie bez przyczyny, i bicie piany BEZ rozpatrzenia przyczyn zakrawa, a może nawet urąga:) a żeś uprzedzony, właśnie Ty, to widac po stwierdzeniach o równości winy w tym konflikcie i narzucaniu preferencji. slogany waść klonujesz, bezmyślnie.

gordonthompson
2019-08-16 08:36:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Idąc Twoim tokiem rozumowania, szubienice z europosłami które pamiętasz doskonale były konsekwencją szubienicy z Kaczyńskim, o której jakoś uparcie nie pamiętasz. Wtedy też nie było konsekwencji i jakoś Ci to nie wadzi, że sprawcom nic się nie stało. Mówiłeś coś o uprzedzeniach?

gordonthompson
2019-08-16 08:39:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
A inna gałąź Twojego pomyślunku prowadzi do tego, że nie warto karać kogoś kto ukradnie tysiaka, bo przecież inni kradną więcej. A według Ciebie jak ktoś powie że ten od tysiąca to też złodziej, to znaxzy że broni albo nie widzi tych, co ukradli miliony. Jak to się mówi na zachodzie: faceplant.

gruzawik
2019-08-16 09:55:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
szubienica z kaczyńskim? faktycznie, nie pamiętam, przypomnisz okoliczności? wypowiedź jędraszewskiego zaowocowała z jednej strony pobiciami, z drugiej ucięciem łba jego kukle. póki łba jemu samemu nie urzynają, to w zamknietej przestrzeni klubu taka forma odpowiedzi na jego wypowiedź publiczną jak najbardziej dopuszcalna, choć głupia. coś mi się widzi, że koncerty metalowe na podobnych zasadach się odwołuje: niby bilety, klub, ale komuś się nie podoba.

gordonthompson
2019-08-16 10:49:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oczywiście, że nie pamiętasz. Błękitny marsz z 2006. A "Urodziny Hitlera" czy koncerty faszi też były imprezami zamkniętymi, a afera na cały kraj. Mówiłeś coś o tym wtedy? Mi się coś kojarzy że optowałeś za "dusić w zarodku, zanim g.. wyleje się na salony". Ach, te podwójne standardy... :)

gruzawik
2019-08-16 11:04:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
udajesz, czy nie wiesz, że promowanie faszyzmu jest nawet do kodeksu karnego wpisane? metal, poki co, nie jest:) szubienicy owej nie widziałem, ani więc pamietam, jesli publicznie, to karygodne. ciekaw jestem, czym usprawiedliwiali. bo to może jednak mieć znaczenie: jak wyżej-przyczyny i konsekwencje. sam podwójne standardy prezentujesz, nie odróżniając ideologii prawnie zakazanych od kontrowersyjnych, ślepnąc na przyczyny i skutki.

gordonthompson
2019-08-16 11:16:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
O, o kodeksie zaczynamy? Nie ma sprawy. Art. 256, § 1. Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa(...). PUBLICZNIE. Jeszcze raz: urodziny Adka były imprezą zamkniętą. Tak samo tłumaczysz urzynanie łba lalce z twarzą klechy. Nie kleisz się.

gruzawik
2019-08-16 11:43:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
skutki jednak znane, czy ok 80-120 mln trupa nie przemawia? co do klejenia się: wróćmy do meritum: na imprezie zmknietej ktoś odciął głowę kukle osobnika, co namawia ludzi do nienawiści. w skutek tych namów(nie tylko jego oczywiście) pobito kilka osób. odcinanie jest skutkiem bicia. nie przyczyną. dlatego nie wiem, dlaczego odcinaniem się podniecać, jako zdrożnym, bez kontekstu i przyczyn.

gordonthompson
2019-08-16 11:53:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sam zacząłeś z kodeksem i imprezami zamkniętymi, kodeks mówi wyraźnie - publicznie. Czyli w swoim domu czy na swojej imprezie możesz wychwalać Hitlera, Stalina i kogo tylko chcesz. Kodeks nie mówi o kontekście, przyczynach, skutkach itp. Pójdę dalej - używając Twojego argumentu, facet od urodzin został ukarany(chyba jakąś grzywną) bezprawnie, bo nie propagował publicznie. Oto słowo Kodeksu. Kłócąc się z tym, kłócisz się ze swoim własnym argumentem, który teraz najwyraźniej usiłujesz przemilczeć i uznać za niebyły.

gordonthompson
2019-08-16 12:49:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
P.s. pobicie to oddzielne złamanie prawa, odpowiedzialny za nie jest wyłącznie bijący. Twierdząc inaczej idziesz w "wysoki sądzie, bo on mi kazał".

gordonthompson
2019-08-16 13:29:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
P.s.2 Upierasz się przyczyna - skutek, również proszę: w Szczecinie kolesie pobili księdza, żądali wydania szat liturgicznych żeby odprawić mszę i (rzekomo, różne źródła różnie twierdzą) udzielić homoseksualnego ślubu. Masz przyczynę, skutkiem są słowa o tęczowej zarazie.

gruzawik
2019-08-16 18:00:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo widzisz, pewne poglądy mają aż kodeks na karku... a i bez niego są passe. ze względu na skutki jakie przyniosły, a nie fantazje o spiskach homoseksualistów. znasz taki termin jak "sprawstwo kierownicze"? sprowadza się do "bo on mi kazał". niezłe świry, to ostatnie... ale to było przedtem, zanim łeb kukle ucięli?

gruzawik
2019-08-16 18:09:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
jeżeli skutkiem pojedynczego pobicia księdza są takie słowa, to co powinno być skutkiem równowaznym wieków prześladowań w drugą stronę, żeby proporcję zachować? skoro z przyczyny pobicia księdza można wezwać ludzi do nienawiści, to za wieki tępienia do czego należało by ich podburzać, żeby też można było uznac to za normę? jakoś powszechnego nawoływania do wyprucia flaków klerowi z tęczowej strony nie widać. no i jakiś kandydat na mistergaja też nie biskup, więc wołania: "o, a uny tyż" niezbyt adekwatne, a i przeciwskuteczne, boć o rozgłos chodzi.

gordonthompson
2019-08-16 20:04:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co z tego, że są passe? Płatnerstwo też jest passe, a są osoby, w tym Twój uniżony, które się w to bawią. A kodeks na karku mają nie poglądy, tylko publiczne ich propagowanie. To jest różnica i skoro się na kodeks powołujesz, to niestety ale on Ci nie dostarcza argumentu. Zaraz, zaraz... Jakie "sprawstwo kierownicze? Ktoś powiedział "idzcie i bijcie gejów"? Tak, pobicie klechy było przed "tęczową zarazą". "Pojedynczego pobicia" - o, to raz pobić wolno? Albo, ile razy pobić trzeba, żeby zrównoważyć? I czy nie powinien wyrównać tych wieków prześladowań sam prześladowany? Bo inaczej ja sobie powi

gordonthompson
2019-08-16 20:07:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
em że co prawda mnie osobiście te prześladowania nie dotknęły, ale jako humanista i empatyk czuję się urażony i co? Bezkarny wpier.ol ilu klechom mi będzie przysługiwać? Idziesz w Monty Pythona, przyjacielu.

gruzawik
2019-08-16 21:38:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
mylisz, a raczej celowo mieszasz 2 znaczenia "passe": towarzyskie/kulturowe i technologiczne. ad absurdum gnasz, gdy ja pragnę na ziemię wrócić: 1 pobicie to wciąż mniej niż wiele pobić. sprawcy tych wielu powołują się właśnie na takie wypowiedzi inspirujące z ust dostojników. pal 6 kodeks, proszę bardzo, zwykły rachunek empatii powinien wystarczyć: kto bardziej odpowiedzialny i ma większy posłuch? ilu pobitych po której stronie? Sinnead O'Connor X lat temu krucyfiks połamała. zgroza! a nie, pokazało się, że słusznie... obrażone uczucia contra cmentarze, tak wygląda rachunek. u nas też.

gruzawik
2019-08-16 21:52:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
powiadasz, ze sam prześladowany powinien wyrównać? obcinając łeb kukle wystarczy?

gordonthompson
2019-08-17 07:25:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Może wystarczy. A jeśli znajdzie się następny świr, któremu nie wystarczy oklep księdza i gosposi i weźmie nóż, to będzie "sprawstwo kierownicze", czy do gejów się to nie stosuje?

gordonthompson
2019-08-17 07:27:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co pal sześć kodeks, najpierw prawo, prawo zabrania a teraz pal sześć? No ale niech Ci będzie. Co do liczby pobić jak tak dalej pójdzie to będzie więcej po obu stronach, załóż sobie jakiś notatnik, żebyś wiedział, kiedy się wyrówna. No i koniecznie pomagaj stronie, która "przegrywa", propos absurdu :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Mastalerek zmiótł Błaszczaka
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Taka kreatura 8 lat rządziła Polską
Ile orgazmów w tym autobusie...
główna
Dodano: 13.06.2018, 14:08:40   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 112Skomentuj (30) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0