lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale to że Kurski go wykluczył z obchodów Solidarnosci to..
główna
Dodano: 15.01.2020, 12:39:17   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 245  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(62)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
viochman1
2020-01-16 20:09:40
Ocena: 10(glosow:20)-+
Prosta piłka: mistrz świata w sporcie, z udowodnionym braniem dopingu jest degradowany, bo to zaprzecza idei sportu. W przypadku bolka sprawa jest poważniejsza: donosił komunie, a to zaprzecza WOLNOŚCI.

ICanSeeYou
2020-01-17 21:31:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Lechu, Bolek vel 'maxicoveri', zostaw Pan te internety bo im więcej się wynurzasz tym bardziej się pogrążasz.

vacarius
2020-01-17 16:08:57
Ocena: -6(glosow:8)-+
Walesa jest odpowiedzialny za kaczawskich. Oni mu teczkę nosili i za rydzyka też. I za ten pomnik księdza pedofila.

ghost01211
2020-01-17 10:41:10
Ocena: 6(glosow:12)-+
towarzysz Bolek? drogie dzieci Wałęsa dostał nobla jako reprezentant całej Solidarności, związku zawodowego który w momencie przyznania nagrody liczył ok 100 tyś członków - trudno było by przyznać tak licznej grupie nagrodę, więc wybrano Wałęse jako przedstawiciela.Wałęsa chciał skończyć strajki znacznie wcześniej niż to miało miejsce, gdyby nie sprzeciw innych działaczy jak np Walentynowicz strajki nie odniosły by takiego skutku jaki miały. Już po `89 wałęsa wyprzedał co tylko mógł. A teraz Wałęsa opowiada o kosmitach...szkoda mi go

Gerree
2020-01-17 08:55:26
Ocena: -1(glosow:11)-+
Welesa żadnym bohaterem nie był to zwykły kapus. Bohaterowie giną, a reszta to zwykle marionetki. Dzieci pamiętajcie to komuniści oddali władzę boi się opłacało. Jakby chcieli to każdego mogli odstrzelić. A Bolek był ich u że swoim wszystko uzgodnili i tyle. A ten pamięta ciekawe co? Chyba jak stal w kiblu.

tomi2000
2020-01-17 09:20:56
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tylko w Polsce bohaterstwem jest zginąć za Ojczyznę. W normalnym kraju bohaterstwem jest sprawić, żeby przeciwnik zginął za swoją

blind0
2020-01-17 10:31:28
Ocena: -4(glosow:8)-+
Jesli potrafisz to udowodnij, ze byl kapusiem. Lubie takie komenty wyssane z palca. Powtarzasz to co slyszysz. Nikt nie wie co dzialo sie za kulisami. Jedno jest pewne, stal na czele i ryzykowal. Jakos tylu inteligentow bylo w tamtych czasach ale nikt nie mial odwagi. Gdyby nie on mialbys tu dzisiaj Bialorus. Miej troche szacunku.

krzychu2301
2020-01-17 05:35:13
Ocena: 4(glosow:10)-+
w duqie byłeś goowno widziałeś

informatyk26
2020-01-17 01:48:21
Ocena: 6(glosow:10)-+
Czy Wałęsa faktycznie donosił czy nie to nie wiem. W każdym razie na pewno nie przeszkadzało to Kaczyńskim do czasu aż ich Wałęsa nie wyrzucił ze swojej kancelarii. To wtedy właśnie zaczęła się legenda Bolka.

marcoo7
2020-01-17 07:13:29
Ocena: 5(glosow:9)-+
Legenda Bolka, a raczej teczka to sie zaczela w stanie wojennym.

maxicoveri
2020-01-17 08:02:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
Dla tych co są skołowani.Lechu przed stanem wojennym powiedział ze na poczatku lat 70 miał do czynienia z bezpieka.ostrzegł zarząd.przed internowaniem pokazywał sfaszowane lojalki.nie zebym go bronił ale ale faktycznie historia wyszla po wyyebaniu Kaczynskich.

maxicoveri
2020-01-17 08:06:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
Myślę że wtedy nie był taki głupi jak teraz ale Kaczyńscy bili go na łeb z inteligencją i to wykorzystali.druga sprawa pomyslcie bedac prezydentem to miał duzo czau zeby wyczyścić papiery...a ci mu dzisiaj to wyciągają...

DXPac
2020-01-17 00:05:16
Ocena: 5(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

willager666
2020-01-16 22:49:09
Ocena: 1(glosow:7)-+
walesa bohaterem hahahahaha!

kojaj
2020-01-16 22:43:19
Ocena: 3(glosow:11)-+
ciekawe czy płot ośrodka w Kiejkutach też przeskakiwał...

mw71
2020-01-16 22:23:21
Ocena: 7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PienknyAlbin
2020-01-16 21:56:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
a pani w dzienniku telewizyjnym mówiła odwrotnie

krzyzyk
2020-01-16 21:52:06
Ocena: 8(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rycerz1990
2020-01-16 21:23:41
Ocena: -9(glosow:21)-+
Tylko pissowskie lewactwo, nie uważa Lecha Wałęsę za Bohatera!

NezQul
2020-01-16 22:26:37
Ocena: 9(glosow:13)-+
Wiesz mój ojciec nie jest za piem i jak sam określa, że kiedyś faktycznie za Wałęsę by rękę oddał, ale wtedy nie wiedział o nim jeszcze tyle co teraz. A też pamiętaj że Wałęsa zmienił trochę retorykę i już nie wypiera się współpracy (w sumie to u niego się zmienia w zależności od nastroju). Faktem jest, że żeby nie reprezentował tamtego systemu nigdy by tego nie osiągnął (co sam mówił i co się zgadza), ale żeby być bohaterem nie można donosić na kolegów brać za to pieniądze i jeszcze skazywać swoich współpracowników na konsekwencje pieniężne i represję władzy. Tak robi bandyta nie bohater.

marcik8
2020-01-17 09:20:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
Na kogo doniósł? Konkretnie proszę o nazwiska tych którym zaszkodził Wałęsa. Jeśli tego nie zrobisz jesteś zwykłą kanalią. Czekam.

NezQul
2020-01-18 20:13:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Marcik pozwól że tego nie zrobię i pozwolę ci się wykazać studiując dokumenty na yt. Nazwiska 3 powinieneś znaleźć bez większych wysiłków, pozostałe (jeśli takie są) możesz poznać studiując wszystkie donosy "Bolka" których było łącznie 21. 3 lub 4 zostały zafałszowane przez bezpiekę po 80 roku, ale pozostałe będą autentyczne - "Bolowe"

zonkumariano
2020-01-16 21:23:10
Ocena: 6(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcik8
2020-01-17 09:27:39
Ocena: -4(glosow:6)-+
Tak właśnie wraz z pisiorami zakłamujesz historie. Na szczęście jeszcze żyją ludzie- świadkowie tamtych wydarzeń i tego nie zmienicie, choćbyście całą przestrzeń publiczną obsrali pomniczkami, ulicami i placami imienia nieudacznika.

marcoo7
2020-01-17 19:49:39
Ocena: 3(glosow:5)-+
marcik jest dzieckiem wierzacym w bajki, jak i w to ze caly usteoj komunistyczny pozwolilby przyglupiemu elektrykowi na obalenie systemu. Tylko jakos dziwnie, komunisci nigdy nie zostali obaleno, dalej mieli przesiadywali w sejmie, przejeli wiekszosc majatku po PZPR i dzisiaj sa przynajmniej milionerami.

marcik8
2020-01-18 14:07:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Marcoo7 to psychopatyczna osobowość,ktora wielce żałuje tego iż wtedy nie powyżynaliśmy się nawzajem i tak po chrześcijańsku nie powiesilismy przeciwników na latarniach. To cię jara. Ach zapomnialbym...częato piszesz o pedrylach. Marzenia czy kompleksy?

marcoo7
2020-01-18 15:05:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jedyne czego zaluje w tym temacie, to tego ze bandyci i zdrajcy nie zostali pociagnieci do odpowiedzialnosci, malo tego - oni dzisiaj ztanowia elite finansowa tego kraju. Jestes albo zbyt mlody, albo zbyt glupi zeby zrozumiec fo wtedy zaszlo. Co do twoich kumpli pedryli, to masz racje - troche ze mnie psychopata, takze masz prawo sie bac :)

grabcan
2020-01-16 21:22:34
Ocena: 8(glosow:14)-+
Wiem bo pamiętam? Dzieciaku, jedyne co możesz z tamtego okresu pamiętać, to jaja swojego starego,w których żeś się wtedy kisił. Jeden rzut oka na twoje wrzuty i komentarze i od razu widać że leming i gimbaza bez pojęcia o życiu. Ludzie,którzy pamiętają tamte czasy mają dziś życie, rodziny ,dzieci i nie siedzą na wiocha na sześciu fejkowych kontach sraając żarem i tasując się do własnych zalajkowanych postów

Ojpajacyku
2020-01-16 20:44:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

psx85
2020-01-16 20:29:21
Ocena: 0(glosow:12)-+
Hahaha oby dwóch siebie warci. Obieranie którejkolwiek ze strony świadczy tylko o mentalnym i umysłowym zacofaniu.

NezQul
2020-01-16 20:21:47
Ocena: 1(glosow:9)-+
Nie bardzo rozumiem, jak tych dwóch panów można obok słowa "bohater" stawiać, ale jak widać są ludzie którym kopanie w dupę zdaje się być przyjemne.

gienek2
2020-01-16 20:19:22
Ocena: 8(glosow:14)-+
Taa bohater,,, chyba dla komuchów.

viochman1
2020-01-16 20:09:40
Ocena: 10(glosow:20)-+
Prosta piłka: mistrz świata w sporcie, z udowodnionym braniem dopingu jest degradowany, bo to zaprzecza idei sportu. W przypadku bolka sprawa jest poważniejsza: donosił komunie, a to zaprzecza WOLNOŚCI.

flathamster
2020-01-16 00:24:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ani jeden ani drugi

jk1970
2020-01-15 20:07:01
Ocena: 7(glosow:15)-+
No na pewno pamiętasz bo byłeś jego oficerem prowadzącymzkwc6w

superbastek
2020-01-15 19:10:10
Ocena: -4(glosow:14)-+
Jeszcze niedługo i wmówią nam ze chrzest polski przyjął pradziad Kaczora a pod Grunwaldem wygral jego przodek w lini prostej. Piłsudski to wujek, a nijaki Wojtyla to stryjeczny wuj szwagra

Meczybula39
2020-01-15 18:51:11
Ocena: -3(glosow:3)-+
A co ty bardziej wierzysz swojej pamieci czy ich słowom??

maxicoveri
2020-01-15 19:39:52
Ocena: 1(glosow:9)-+
Swojej pamieci bo brałem udział w tym od lat 80 jako małolat.potem lata 90...do momentu kiedy Krzaklewski rano był poslem a po południu zwiazkowcem

martin987
2020-01-15 17:45:40
Ocena: 7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marak3
2020-01-15 17:39:45
Ocena: 0(glosow:18)-+
Nagłówek zajebisty ,,może był Bolkiem...,, widać lewackie myslenie.Piotrowiczowi zarzucają ,że współpracował z ,,komuna,, a tu z Wałęsa nie ma tematu.Logika wyższy poziom.Pamietaj ,że bez ,,komuny,, nie zaszedla by tak daleko.Standardy u trolli internetowych .Groteska.Zasada była prosta -my was nie ruszamy a wy nas-po 89r plus ,,nocna zmiana,,.

gusjew
2020-01-15 19:17:23
Ocena: 5(glosow:19)-+
Nie dziwota, jaki autor wstawki taka logika. Lewicowość dobiera rozum. Bolek, kapuś który uwierzył we własne kłamstwo. Maxikłam, troll który uwierzył że nie jest komuchem.

maxicoveri
2020-01-15 19:36:25
Ocena: 1(glosow:11)-+
Bo ja kiedyś wierzylem w solidarność nie w Wałęsę.zawsze to piszę i bede pisał ze to cham i buc.mozna sprawdzic moje wstawki.moim pierwszym zwiazkiem zawodowym byla solidarnosc w mojej pierwszej pracy.liczyly sie wtedy ideały

marak3
2020-01-15 20:08:20
Ocena: 0(glosow:8)-+
To jak tak piszesz ,że wierzyłeś w Solidarność to dlaczego piszesz o Wałęsie???Bo uważasz go za chama i buca.Piszesz co innego a robisz co innego i jak dla mnie mija się z tym co myślisz .

maxicoveri
2020-01-15 23:09:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
Bo kiedyś Solidarność to nie byl tylko Wałęsa...ale ty tego nigdy nie zrozumiesz.mysle ze mlody jesteś...

rage100
2020-01-16 11:21:58
Ocena: 1(glosow:11)-+
"ale ty tego nigdy nie zrozumiesz.mysle ze mlody jesteś..." Maksiu czepiam się, ale co to jest za argument ? Nie trzeba było być w Oświęcimiu w 42 żeby wiedzieć, jakie potworności się tam działy...

jw12
2020-01-15 16:20:21
Ocena: -3(glosow:3)-+
kaczor to mega dep, ale lechu..... uuuuu to też nie najlepiej !

Przrzemek199118
2020-01-15 16:12:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Krzysztofd55
2020-01-15 13:45:08
Ocena: 18(glosow:42)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rage100
2020-01-15 13:37:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
a można myśleć, że ani Wałęsa ani Kaczyński bohaterami nie są, czy to już za wiele Maksiu ?

a80siwy
2020-01-15 14:33:49
Ocena: -7(glosow:11)-+
ty mu tak nie rób bo mu głowa eksploduje.... ale na te obchody powinien być zaproszony mimo tego ze jest ciemny czy zdradzał czy nie jest częścią historii

maxicoveri
2020-01-15 16:04:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
O siwy mam to samo na myśli.powinni świętować byli prawdziwi działacze i czlonkowie Wolnych Niezaleznych Związków Zawodowych Solidarność. podkreślam NIEZALEŻNYCH!

Krzysztofd55
2020-01-15 16:30:03
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
2020-01-15 17:21:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dlatego pisze o zwyklych działaczach nie o wierchuszce.tym ludziom nalezy sie to święto!

maxicoveri
2020-01-15 17:22:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
I obchody nie pod przywództwem Kaczynskiego,Kurskiego czy innego Dudy

gruzawik
2020-01-15 13:34:36
Ocena: -3(glosow:13)-+
przecież koleś co lojalkę przyniósł sam przyznał, że to fałszywka. a co z tw. balbiną?

maxicoveri
2020-01-15 12:59:53
Ocena: 1(glosow:15)-+
A mnie się rozchodzi o tych ludzi którzy walczyli o wyzwolenie Polski 30 lat temu z pod buta ZSRR!Jak oni sie teraz czują jako przybudowka PISu!sam latalem z bibuła jako dzieciak.nie sprawdzali tornistrow...nie o taką pisowska wolske narazałem i walczyłem...mimo młodego wieku

maxicoveri
2020-01-15 13:05:12
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ojciec był internowany za działalność w solidarnosci jednej z kopalń.dzisiaj krew go zalewa jak widzi co robi pis.nie mówiąc o tym aparatczyku Dudzie.zapewniam ze Solidarność gornicza była inna apolityczna!nie to co teraz...

bystry_kaziu
2020-01-15 13:29:19
Ocena: 1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2020-01-15 13:33:35
Ocena: 4(glosow:10)-+
i świnę przyniosło.

marak3
2020-01-15 17:46:48
Ocena: -3(glosow:5)-+
Co Ty bredzisz.Co ma ,,komuna ,, do obecnej wladzy??Nie pamiętasz jak trzeba było stać pod sklepem z rana bo ,np.wedline przywozili o 13??Kartki na żywność i inne produkty...bredzisz.Bo jakby komuna była do tej pory to nic byś nie napisał bo by po Ciebie przyjechali i porozmawiali.A latales to pewnie z ,,gilem ,,z nosa.Taki miałeś dobrobyt za komuny że porownujesz do obecnej rzeczywistości

maxicoveri
2020-01-15 19:44:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
Masz rację...layalem z gilami bo zima 81/82 była mroźna a w pociagach nie grzali.

balsam111
2020-01-15 12:48:11
Ocena: 4(glosow:14)-+
Też pamiętam i mam inne zdanie

christoff71
2020-01-15 12:47:42
Ocena: 4(glosow:8)-+
Tak jest!!POTWIERDZAM!Gnomy tylko lataly i robily zamieszanie-wiem,bo pamietam!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zarabianie kasy na Tik-Toku
  •  Podpalenie stosu
  •  Korzystajmy z doświadczeń mądrych narodów ...
  •  Ech, pomarzyć można ... Polska by teraz kwitła
Kto zgasił światło
główna
Dodano: 06.08.2018, 10:55:51   przez: ma75rio1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 277Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0