lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czekam aż zaczną strzelać.do górników strzelali bo było to uzasadnione.patrz USA
poczekalnia
Dodano: 01.06.2020, 19:49:20   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 66  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(22)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Meczybula39
2020-06-01 20:47:05
Ocena: 6(glosow:12)-+
Luc rozumiem ze twierdzisz ze konstytucja jest tylko dla wladzy i wtedy tylko jak jest im wygodnie? Skoro tak samo obowiazuje dlaczego nie rozgonili zebrania w dniu urodzin papierza?

Ejkum-Kejkum
2020-06-02 10:32:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bicie i duszenie wychodzi najlepiej oraz nowe dyscypliny "zdalne sterowanie", jak w przypadku I.Stachowiaka...

crikcrak
2020-06-02 07:24:22
Ocena: -3(glosow:3)-+
Wygoogluj sobie jak policja pryska gazem,a potem kopie kilkakrotnie po twarzy,człowieka na marszu.11 list.Oczywiscie,że za pelo nie było tak samo.Teraz się kładą na ulicy udając,że policja im coś zrobila

Oliolo
2020-06-01 21:30:11
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2020-06-01 21:18:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
Przedsiębiorcy mają uzasadnione pretensje do rządu za brak wsparcia i zniesienia obciążeń podczas epidemii, ale nie popieram ich demonstracji, szczególnie, że nie przestrzegają zaleceń sanitarnych, a ich postulatem jest zniesienie ograniczeń niezbędnych do walki z epidemią. Jednakże nic z tych rzeczy nie usprawiedliwia łamania prawa przez policję, a tego już udokumentowano wiele: bezprawne zatrzymania dziennikarzy relacjonujących protesty, legitymowanie i zatrzymywanie samotnych osób z antypisowskimi transparentami bez jakiejkolwiek podstawy prawnej itp.

luc2233
2020-06-01 20:02:47
Ocena: -7(glosow:13)-+
maxiu zrozum, w każdym kraju policja tak samo traktuje nielegalne zgromadzenia i demonstracje, czyli wg ciebie w każdym kraju rządzi pis? wiem że jest to trudne do zrozumienia dla ludzi skaczących i wołających konstytucja, ale ich prawo tak samo obowiązuje

maxicoveri
2020-06-01 20:24:21
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ech szkoda,ze tak nie pisałeś jak rządziło PO...

luc2233
2020-06-01 20:45:22
Ocena: -3(glosow:7)-+
ok maxiu, to teraz porównaj środki użyte do pacyfikacji demonstracji, bo jakoś nie słychać obecnie by policja sięgała po broń...tamci w jsw przeginali i należało ich spacyfikować, jednak nie zawsze trzeba strzelać. Wiem, prokuratura i sąd oczyścili policję z tamtego wydarzenia i chwała im za to, bo tak jak teraz, policja robiła to co musiała. powtórzę pytanie, skoro w każdym normalnym kraju policja pacyfikuje w taki sam sposób nielegalne zgromadzenia to znaczy że tam też rządzi pis a zamiast policji jest milicja??

Meczybula39
2020-06-01 20:47:05
Ocena: 6(glosow:12)-+
Luc rozumiem ze twierdzisz ze konstytucja jest tylko dla wladzy i wtedy tylko jak jest im wygodnie? Skoro tak samo obowiazuje dlaczego nie rozgonili zebrania w dniu urodzin papierza?

ogrodnik66
2020-06-01 20:53:59
Ocena: 2(glosow:12)-+
luk podaj protokół szkód w jws po tej "pokojowej" i agresywnej manifestacji zorganizowanej grupy przestępczej pod nazwą "górnicy" bo in się należy. czy przedsiębiorcy wyrywali bruk i płyty chodnikowe i atakowali policjantów i niszczyli mienie

luc2233
2020-06-01 20:58:29
Ocena: -3(glosow:9)-+
ogrodnik przeczytaj jeszcze raz uważnie co napisałem, szczególnie fragment o oczyszczeniu policji za użycie broni - rzoumiem że teraz policja też używała broni gładkolufowej..., meczybula twierdzę że prawo obowiązuję wszystkich, również manifestantów - ktoś dał d..py z organizując manifestację a wy wieszacie psy na policji bo zrobiła to co musiała

ogrodnik66
2020-06-01 21:08:17
Ocena: 0(glosow:10)-+
luk " rzoumiem że teraz" że teraz jesteś jesteś na L4 po postrzale w głowę

luc2233
2020-06-01 21:12:50
Ocena: -1(glosow:7)-+
ambitnie ogrodnik..czepiać się literówki gdy brak argumentów....

ogrodnik66
2020-06-01 21:22:25
Ocena: -2(glosow:8)-+
luk szklanka melisy i pisz pooowoli

michalng
2020-06-01 21:31:15
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ludzie maja prawo sie gromadzic i demonstrować.(w pokojowy sposób). Wolnosc zgromadzen i demonstracji gwarantuje własnie konstytucja. (art 57). Wolność demonstrowania to fundament demokracji. Pałowanie i gazowanie ludzi którzy krytykują władze to zagrywka z czasów komuny.

luc2233
2020-06-01 21:42:57
Ocena: -3(glosow:7)-+
michalng jasne że mają, ale jest coś takiego jak ustawa o zgromadzeniach. Stoi w niej że KAŻDA taka akcja musi być zgłoszona, niestety manifestacja pracodawców nie była. Zgłasza się do do urzędu miasta, w tym przypadku Warszawy, ratusz może wydać decyzje odmowną, w tym wypadku zgłoszenia nie było, więc mylisz się że policja pałowała za krytykę rządu. Powtórzę, ktoś z organizacji ktoś dał d..py, więc nie słusznie wieszacie psy na policji

michalng
2020-06-01 23:15:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nieprawda. Mylisz sie. Ustawa o Zgromadzeniach przewiduje tak zwane Zgromadzenia Spontaniczne których nie trzeba nikomu zgłaszać. Dodatkowo przyczyną spacyfikowania demonstracji którą podała Policja były przepisy anty epidemiologiczne a ustawa o zgromadzeniach. I ja 'nie wieszam psów na Policji' Bo to nie Policja podejła decyzje o spacyfikowaniu protestu przedsiebiorców. Policja jedynie wykonuje rozkazy.

michalng
2020-06-01 23:19:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
*a nie ustawa o zgromadzeniach

luc2233
2020-06-02 05:34:06
Ocena: -3(glosow:3)-+
Michalng,masz rację, zapomniałem o tych spontanicznych, mój błąd. Tylko ciężko mówić o takich w tym przypadku gdy media mówiły o tym wcześniej iż będzie tego typu wydarzenie.. .

starszypanzkotem
2020-06-02 06:02:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nielegalne zgromadzenia i demonstracje??? Wszystkie są legalne!!! Nielegalnymi nazywa kasta rządząca te demonstracje które skierowane są przeciwko złodziejom u koryta!!!

luc2233
2020-06-02 13:24:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kulson gdybyś miał rację, czemuż zatem warszawa niejednokrotnie nie zgadzała się na zorganizowanie niektórych manifestacji... szczególnie 11 listopada, a druga kwestia czemuż zatem w lipcu 2015 czyli jeszcze za po znowelizowano ustawę i zgromadzeniach???

luc2233
2020-06-02 13:29:27
Ocena: -3(glosow:3)-+
I przy okazji to nie rzad tylko ratusz decyduje co jest a co nie jest legalne...w tym przypadku Trzaskowski i jego świta decyduje w Warszawie

gruzawik
2020-06-03 20:41:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
i Trzaskowski ze świtą zadecydował, że nie jest, wezwał policję do jej likwidacji?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dla ludzi wierzących, do rozważenia i także ku przestrodze;
  •  To najlepszy wybór ...
  •  Anżej skończ i wstydu oszczędź
  •  Typowa kobieta
główna
Dodano: 27.08.2018, 15:56:20   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 57Skomentuj (34) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0