lub  Do陰cz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
疾 s逝sznie minionej epoki!
poczekalnia
Dodano: 28.09.2020, 20:09:41   przez: jakub1975wawa
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 43  Zg這 nadu篡cie
Ukryj komentarze(30)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
jakub1975wawa
2020-09-28 21:05:18
Ocena: 3(glosow:5)-+
Kochany by這 lepiej ale nie cudownie , teraz jest gorzej. Kolejki si zwiekszyly, a mia造 zosta zlikwidowane w bajkach pis. Z umieralni軼i jest ciekawiej. Zobacz strony GUS. Podczas rz康闚 PO umieralno軼i szpitalna spada豉 od czas闚 rz康闚 pis wzros豉 i to gwa速ownie i nadal ro郾ie. Czego nie rozumiesz? Musi ci zdechn望 kto bliski by zacz掖 my郵e?

mariusz303
2020-09-28 20:38:56
Ocena: -7(glosow:11)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

jakub1975wawa
2020-09-28 21:05:18
Ocena: 3(glosow:5)-+
Kochany by這 lepiej ale nie cudownie , teraz jest gorzej. Kolejki si zwiekszyly, a mia造 zosta zlikwidowane w bajkach pis. Z umieralni軼i jest ciekawiej. Zobacz strony GUS. Podczas rz康闚 PO umieralno軼i szpitalna spada豉 od czas闚 rz康闚 pis wzros豉 i to gwa速ownie i nadal ro郾ie. Czego nie rozumiesz? Musi ci zdechn望 kto bliski by zacz掖 my郵e?

mariusz303
2020-09-28 21:18:57
Ocena: -8(glosow:8)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

jakub1975wawa
2020-09-28 21:32:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Po pierwsze lekarze nie s nierobami tylko jest ich za ma這, najmniej w europie, wirus przeci捫y system i to sa objawy za豉mania sluzby zdrowia. Po drugie teleporady sa po to by osrodki zdrowia nie zosta憃 zaka穎ne i nie zara瘸造 dalej. Teleporad wymy郵i pis i to jedyne co dobre wymy郵i. Po trzecie kolejki nie wyd逝篡造 si przez wirusa tylko po rz康ach pis. Odsy豉m cie do danych g堯wnego urz璠u statystycznego kt鏎ym rz康zi pis. Czas by ty brak leki te na my郵enie, bo na razie 幢e z tob

mariusz303
2020-09-28 21:40:39
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

jakub1975wawa
2020-09-28 21:57:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Myli貫m si jestes debilem tobie leki nie pomoga, jed do luxmed do calkowicie prywatnej medycyny i zaplac za abonamnt. Pierwsze co bedziesz mial to teleporada. Taka sama jak w POZ. Jesli tego nie rozumiesz to jestes kretynem do kwadratu lub totalnym g逝pim klamc

maalak
2020-09-29 06:54:46
Ocena: -4(glosow:4)-+
Jakubek ty 篡jesz w innej rzeczywisto軼i... korzystam z prywatnej opieki i jedyna "teleporada" to kontakt na kiedy si um闚i... prywatnie no problemo a w o鈔odku to ju strach przed wirusem. Przesta pierd .lic. Do osrodka zdrowia dodzwoni si nie idzie bo s逝chawka od這穎na.

jakub1975wawa
2020-09-29 07:11:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jaka tomprzychodbia? Ja korzystam z luxmed i z poz w Warszawie jak tak samo. Najpierwjestvteleporada ale w trakcie lekarz decyduje czy pacjenta nie trzeba wezwa. Poda Ci adresy przychodni z kt鏎ych korzystam? Aha lekarze twierdz 瞠 to co by這 sprzed pandemii ju nie wr鏂i teleporad zostanie na zawsze z prostego powodu lekarzy jest najmniej w uni europejskiej po prostu nie ma ludzi

jakub1975wawa
2020-09-29 07:16:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
Za jak pis wprowadzi punkty oczywi軼ie korupcja w medycynie rozkrwitnie. Zosta si na specjalizacje nie bede si liczy豉 wiedz i umiej皻no軼i tylko to kto ma wi瘯szy wp造w na ordynatora. To beda pi瘯ne czasy nepotyzm przekuostwa i p豉tnego sexu. Klany rodzinne , go軼ie kt鏎zy dadz t逝sta kopert albo qrwy ktore dadz bez problemu d.... starym dziadom zostan si na atrakcyjne specjalizacje. To dopiero b璠zie zabawa

maalak
2020-09-29 07:32:00
Ocena: -3(glosow:3)-+
Alianz zdrowie. Nie wiem mo瞠 zale篡 od przychodni czy ko czort. W ka盥ym razie no zadnego problemu z wizytami prywatnymi. Co do kolesiostwa itp. M闚isz jakby tego do tej pory nie by這 :D dla lekarzy liczy si tylko kasa. Znam paru,kt鏎zy s z powo豉nia i zawsze o ka盥ej godzinie pomog w razie kryzysu. Ale takich jest ma這. Reszta patrzy tylko.kiedy si urwa z "etatu" i kasowa w prywatnych gabinetach ile wlezie. A pomijam podciaganie prywatnych wizyt pod NFZ by podw鎩nie za pacjenta kasa dosta ilu tak praktykuje? St康 mi璠zy innymi takie kolejki

jakub1975wawa
2020-09-29 08:20:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jesli jest tak tam fajnie to sie tam zapisze i zobacz. Dziwi si tobiep 瞠 dziwisz si 瞠 lekarz leczy za kase, to nie jest dziwne ale mo瞠 b璠ziesz zaskoczony gdy lekarz tez musi je嗆. Powo豉nie to pi瘯ne rzecz ale rachunk闚 powo豉niem medyk nie oplaci. Nie znam lekarza ktory wstanie o 4 nocy zeby ci pomoc w dupereli. Zreszt nigdy bym do nikogo nie dzwoni o ka盥ej porze no chyba 瞠bym mia taki problem jak n騜 wbity w brzuchu. Chyba ze masz rodzinie lekarza trujesz mu d.... o nieludzkiej porze,a on w imie dobrego kontaktu nie karze ci spadac

jakub1975wawa
2020-09-29 08:24:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Od pilnowania etetu to jest szef skoro takie praktyki dopuszcza to oznacza 瞠 p豉ci za ma這 i nie ma chetnych na jego miejsce. Wi za to ministerstwo zdrowia 瞠 nie ksztalci wystarczajacej liczby spacjalistow i wolny rynek. Life is brutal jal mowia bracia rosjanie. Znasz przypadki robienia prywaty w ramach NFZ dzwon do NFZ. Oni ich rozlicza. Nie dajesz sygna逝 to nie ma sprawy to chyba jasne

jakub1975wawa
2020-09-29 08:29:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kolejki? Czego Szanowny adwersarzy nie rozumiesz w s這wach? Najmniej lekarzy w uni europejskiej? Najmniej pieni璠zy w systemie zdrowia w uni europejskiej? Ty si dziwisz 瞠 s kolejki? Kochany b璠zie gorzej i b璠ziesz b豉ga 瞠by lekarz przyj掖 grub kopert jak wejd punkty ordynatorskie. Przekonasz si co to rodzinna medyczna mafia typu ukrai雟kiego jak musialem tam skorzysta i co chwila musialem dac w 豉p od salowej do dyrektora by co zalatwic

jakub1975wawa
2020-09-29 08:51:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
A to wszystko bedziesz mial dzieki pomyslom pis rodem z PRL. To nawet nie bedzie wina lekarzy tylko system zmusi do dzia豉 korupcyjnych. Kto si nie dostosuje i nie zakceptuje zasad twardej korupcji temu ordynator po prostu nie przyzna punkt闚 ordynatorskich i nie zostanie specjalista takim jakim sobie wymarzyl chocby byl geniuszem medycyny i dr. House by sie nazywa

maalak
2020-09-29 09:45:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
ζp闚ki? :D s i zawsze b璠 bo lekarzowi wiecznie malo operacja za dwa lata chyba 瞠 dasz kopert to nagle i termin si znajdzie.nie znam zdnego lekarza,ktory klepalby biede. M闚i貫m o sytuacjach krytycznych nie o katarku czy kaszelku. M闚isz zg這 do NFZ? :D b豉gam Ci baba ma kontakty i jest nie do ruszenia ilu jest takich cwaniak闚? Prokuratura si tym zajmuje. Taka jest prawda, lekarzowi wiecznie ma這,wie jak dzia豉 NFZ i wyci庵aj z pacjent闚 ile si da. To wszystko o czym piszesz by這 za po i jest za pisu b璠zie za pos貫m czy inna opcja polityczn. Zapewne jeste ze 鈔odowiska lekarskie

maalak
2020-09-29 09:49:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
B璠zie za psl. Jeste 瞠 鈔odowiska lekarskiego zapewne wi璚 prawda boli. 疾by by豉 jasno嗆 nie bronie pomys堯w pisu bo tu masz racj to pog喚bi i tak ju panuj帷a korupcj. Ja mam pretensje i do NFZ za idiotyczne dzia豉nia jak i do lekarzy, kt鏎zy do ja pacjent闚 ile wlezie jednocze郾ie p豉cz帷 jak im jest 幢e...

jakub1975wawa
2020-09-29 10:12:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czlowieku masz zal ale patrz obkektywnie chkciaz nie wiem czy zdolasz. Jest za malo lekarzy, za malo pieniedzy w systemie! To problem systemowy! To powoduje cisnienie rynku z racji ze nie ma rynku oficjalneego to masz nielficjalny. Ludzie sami si wciskaj do lekarzy przed kolejk r騜nymi sposobami. Sami si w balona robicie. Akkceptujecie chory system ale narzekacie na lekarzy bo im ma這. Kuzwa cz這wieku dorosnij, ka盥emu ma這. Odwal si od lekarzy i tak stosunkowo mniej biora ni inni. Jak zap豉cisz lekarzowi prywatnie za wizyt domowa to przyjdzie za 100- 150 z. Elektryk po nocy przyje

jakub1975wawa
2020-09-29 10:20:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja przynajmniej robi co mog chce 瞠by system by zdrowy, 瞠by by造 zdrowe warynki ksztalcenia , specjalizacji i pracy. Chce aby pieni康ze sz造 uczciwie na medycyn. Pieni康ze s tylko trafiaj w do dziwnych ludzi. Krytykuj ten glupi pomys punktami ktory cofnie polska medycyna do czas闚 feudalnej medycyny z czas闚 PRL. Prosz Ci nie chrzan 瞠, lekarz z造 bo nie chce za p馧 darmo robi. Nikt tego nie chce. Masz zal ze musiales bulic ale tacy jak ty akceptuja ze pis wydal 2 mld zl na tvp zamiasf nz chore dzieci. My郵cie wreszcie !

maalak
2020-09-29 12:46:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
A gdzie ja napisa貫m 瞠 to akceptuje finansowanie szczujni?! B喚dnie interpretujesz. Mam 瘸l i tyle. Widz jak traktujecie ludzi z funduszu i widz jak traktujecie na prywacie. Wi璚 waszej winy te jest w ciul. Zamiast i嗆 na wojn z rz康em tak jak g鏎nicy czy inni protestujacy wolicie doic pacjenta.

jakub1975wawa
2020-09-29 15:34:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ch這pie my robimy swoje ma這 to my mlodzimlekarz robili鄉y? Sygnalizowalismy! M闚ili鄉y protestowalismy! Postulowalismy podniesienie finansowania! I co ? Kto nas popar? Bylo szcucie o鄉iewanie by這 wynajdywanje kawioru, zagl康anie do gara簑! Ja tam sobie poradz i demokracji i w dyktaturze , nawet komunikacja bede potrzebny, tylkovmi po prostu szkoda jak marynowane jest 篡cie ludzkie i wsp鏊ne kasa.

jakub1975wawa
2020-09-29 15:42:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja tu ostrzegam 瞠 b璠zie powa積y problem korupcyjny taki 瞠 Polacy b璠 p豉ci kasa i zyciem.Ty za tylko o tym 瞠 lekarze nie lecz w POZ tylko prywatnie i zdziwiony 瞠 prywatnie chetniej pracuj bo wiecej zarabiaj. A co lekarz to niby musi z jakiego kurna szlachetnego powodu bra gorsza prace bo tak ci jest wygodnie? Ty tak robisz? Szkoda gada!

maalak
2020-09-29 16:06:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale zgadzam si z Tob 瞠 ka盥y rz康 uj robi. Mo瞠 troch generalizuje,niestety trafi貫m na ujowych lekarzy,kt鏎zy mojej matce podczas choroby nowotworowej odmawiali leczenia sugeruj帷 brak miejsca czy inne pierdoly "chyba 瞠" i bez koperty uj si zalatwilo. Wiem 瞠 pod rz康ami jedynie s逝sznej w豉dzy b璠zie coraz gorzej. Smutne to jak cholera. Wkur.ia fakt 瞠 jest masz cwaniak闚 w waszym fachu. I co do wy窺zych twoich komentarzy ,masz racj jako nar鏚 jeste鄉y strasznie g逝pi 瞠 dajemy si doic takim cwaniakom i ca造 czas wybieramy pis lub po kt鏎e o zdrowie wyborc闚 nic nie dbaj . Ta

maalak
2020-09-29 16:08:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak瞠 wybacz, troch emocjonalnie podszed貫m do rozmowy. Fakt ka盥y chce zarobi i nie powinienem ka盥ego wrzuca do jednego wora jedni robi to z g這wa i pomagaj inni po prostu doja bo mog...

bigmarkus
2020-09-29 20:15:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

maalak
2020-09-29 21:11:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
Big no to raczej oczywiste,瞠 to lekko m闚i帷 鈔ednio normalna sytuacja. Jak napisa貫m wy瞠j,podszed貫m troch emocjonalnie po prze篡ciach z ujowymi lekarzami,przeprosi貫m,nie powinienem wrzuca wszystkich lekarzy do jednego wora. Mnie po prostu wpienia jak ka盥y zwala ca陰 wina tylko na pis gdzie ca陰 korupcj by豉 od zawsze,kolejki? Jasne 瞠 by造,nikt z tym nic nie robi, pis to pog喚bia. A patrz帷 na ostatnie wybory ludzie uj si nauczyli. Mam wra瞠nie ,瞠 co niekt鏎zy obudzili si wczoraj i nie chodzi o to 瞠 bronie pisu, chodzi mi o to 瞠 u w豉dzy s wci捫 te same , kt鏎e wielkiego uj

maalak
2020-09-29 21:14:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wielkiego uj robi dla nas. Wpienia mnie to ,瞠 nar鏚 daje przyzwolenia na takie korupcyjne dzia豉nia lekarzy a oni to wykorzystuj. Taka bezsilna z這嗆 Dylana w necie. Wiem 瞠 powiesz g這suj na konfederacj, co z tego ,瞠 maj par ciekawych pomys堯w jak s zbyt nieobliczalni pod ka盥ym innym wzgl璠em i s zbyt pod陰czenia pod sukienkowych

jakub1975wawa
2020-09-30 19:26:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
No i dlatego si czepiasz mnie, ja ktory krytykuje kolejny durny pomys pisu ktory tym razem wprowadzi turbokorupcje

bigmarkus
2020-09-30 20:59:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuni皻y przez moderatora

maalak
2020-09-30 21:21:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jakub przeprosi貫m. Serio troch nerwowo podszed貫m do rozmowy,zw豉szcza jak kto krytykuje tylko jedna parti o katastrofalny poziom nfzu. To nie jest niedopatrzenie 5 ostatnich lat tylko. A co si dzieje podczas wybor闚? Okazuje si 瞠 s tylko dwie partie. Bigus w tym s瘯 nie ma na kogo. Czekam co zrobi Ho這wnia Ale obawiam si, 瞠 b璠zie kolejnym kukizem. Co do 豉p闚ek ja mam do鈍iadczenia w drug stron jestem przedstawicielem handlowym,du穎 je盥輳 i jak ju mnie 豉pi ko鎍zy si na upomnienia, te軼ia si wizyta musi dba w 豉p bo musi pilnie i嗆 na operacj kolana bo inaczej o po

maalak
2020-09-30 21:27:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mogli by wprowadzi opcj edytowania tekstu... Te嗆 natomiast co wizyta u lekarza musi dba w kopert by jako przyspieszy operacj, kt鏎a wyznaczyli mu na kwiecie przysz貫go roku jednocze郾ie sugeruj, 瞠 mo瞠 co si da z tym zrobi i mo瞠 uda si przyspieszy. W 鈍i皻okrzyskim to bez skr瘼owania. Bez tej operacji o powrocie do pracy mo瞠 zapomnie. Tak瞠 jest takie fajne powiedzenie. Wsz璠zie dobrze tam gdzie nas nie ma.
Z cz這wieka chorego na padaczke
g堯wna
Dodano: 31.08.2018, 09:47:19   przez: maxicoveri
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (65) | Zg這 nadu篡cie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.