lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 22.10.2020, 00:08:39   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 319  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(71)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
franek1999
2020-10-22 21:43:14
Ocena: 5(glosow:15)-+
Uważasz, że każdy kto nie daje na tacę pedofilom w sutannach, jest złodziejem?

Doomek666
2020-11-02 10:57:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przypominam tu nie chodzi o owsiaka. Tu chodzi o to że sprzęt powinien być z podatków. A politycy mimo że sprzętu nie ma dalej przyznają sobie premie i jeszcze zachęcają was do zbierania. A najgorsze to że wy dalej będziecie na nich głosować.

Jakub19900311
2020-10-24 12:45:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
A niech ma za całą organizację zbiórki nie zazdroszczę mu !!!

DarkDaro
2020-10-23 22:15:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
To nie jest "jego" pomoc i "jego" serce tylko osób, które przekazały datki. Jurek od siebie nic nie daje tylko reglamentuje to co zebrał.

Komentaropredator
2020-10-23 19:34:30
Ocena: -2(glosow:4)-+
Oliolo: a co ty zrobiles kiedykolwiek dla kogoś innego? Umiesz tylko szczekać. Jaki dobry w swoim posranym nic nie wartym życiu dokonałeś? A może coś odkryłeś albo cokolwiek zorganizowałeś? Raczej jesteś tępakiem, który nic nie osiągnął i nic już nie osiągnie. DOBRZE CI TAK :)

Oliolo
2020-10-23 21:23:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

molomr
2020-10-23 18:49:41
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ma was w dupie jak wszyscy przy władzy jeszcze nie zauważyliście.Ludzie zacznijcie myśleć i otwórzcie oczy.

Komentaropredator
2020-10-23 19:31:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
Porównujesz Owsiaka do takich typoów jak Sasin, Macierewicz, Morawiecki, Terlikowski i reszty bydlaków. NAPRAWDĘ ?

damian.szefo
2020-10-23 17:55:46
Ocena: 1(glosow:9)-+
'"Moja pomoc i kawalek mojego serca..." W ramach tej pomocy Jurek nie wyraziles zgode na wykorzystanie lozek zakupionych przez wosp w Lublinie. Dla oswieconej Warszawy nie byles taki srogi, tam zgoda byla. Lublin pamieta.

suchy61
2020-10-23 18:12:38
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2020-10-23 18:51:20
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie nakrecaj sie jak zabawka. Pomysl spokojnie. A czemu wyrazil zgodd na wykorzystanie takich samych lozek w Warszawie? Po drugie wykorzystanie sprzetu zakupionego przez fundacje nastepuje zgodnie z umowa. Dlatego szpital z Lublina prosil o zgode. Oznacza to ze pozniej lozka wróciłyby na swoje miejsce. Czy to nie bylo male ze strony Owsiaka? Kogo ukaral? Rzad? A moze zwyklym Polakom pokazal srodkowy palec. Nie martw sie łóżek nie zabraknie, kupia ale to dowid jaki Owsiak jest naprawde.

damian.szefo
2020-10-23 18:54:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
Dawno powinien przestac udawac i zapisac sie do partii politycznej. Tylkl szkoda tej kasy z fundacji. Jako polityk by gorzaj zarabial. Nikt nie chcial zeby wosp dal te lozka, tylko zgodzil sie na czasowe inne wykorzystanie. Mniej agresji, wiecej myslenia.

Komentaropredator
2020-10-23 18:57:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
Damian, ty masz oceniony jakis poziom upośledzenia? Skąd w pisowcach tyle jest jadu. czemu tu ujadasz? Tak wogole to wiesz idioto, ze chodzilo o dwa łóżka? A środkowy palec jak odczesywała swoje włosy, to wiesz kto i kiedy pokazał, nie dając na onkologie. Tak - przydiupiara twojego kurdupla.

suchy61
2020-10-23 19:01:14
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2020-10-23 19:10:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
Suchy o jakich bajkach mowisz? Daje za wosp ale co to ma do rzeczy. Ty dajesz na wosp zeby pieniadze byly dla lewakow czy dla tych z Warszawy? Naprawde tak myslisz? Po co sie tak nakrecasz, jestes jakis niezdrowo podniecony. Ja nie slyszalem jakiegokolwiek ataku na Owsiaka w ostatnich miesiacach wiec o czym ty mowisz?

damian.szefo
2020-10-23 19:12:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
Komentrato... przeczytaj swoj wpis i pomysl kto tu zieje jadem i kto jest uposledzony. Czy ja kogos obrazilem czy wyzywalem? Proponuje wziasc pozitivum. Pozdrawiam

suchy61
2020-10-23 19:53:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2020-10-23 20:01:24
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dziekuje za obnizenie emocji. Tak jak ci pisalem od lat ogladam polsat, tvn i tvp i w ostanim czasie nie bylo zadnych materialow o wosp i o Jurku wiec nie wiem skad masz takie informacje. Ja do niego nic nie mam, szanuje go za to co zrobil. Niestety bawi sie w polityke a to szkodzi fundacji. Wosp nie jest dla lewakow czy prawakow, tych z miat czy wsi, tych ze wschodu i zachodu. Wosp jest dla wszystkich i taki powinien pozostać. Uwazam ze szkodzi jego zangazowanie polityczne. Popacz na szefow innych fundacji, unikaja polityki.

damian.szefo
2020-10-23 20:08:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie pisz o kur... pisowskich bo to zenujace. Znasz kazdego wyborce pisu? Czy ktos kti glosuje za pisem to pd razu kurw.... A ci glosujacy za opozycja to elita narodu? Jestem z Lublina i bardzo mnie dotknęła jego decyzja. Nie rozumiem czemu w Warszawie wyrazil zgode a dla Lublina nie byl taki laskawy. Sam tego nie potrafisz wyjasnic. Jestesmy Polakami i powinnismy sie szanowac bez wzgledu na poglady polityczne. Nie obrazaj ludzi tylko dlatego ze glosuja inaczej niz ty.

piotr.bratek
2020-10-23 20:16:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Damian dobrze napisałeś. Proponuję wszystkim przeczytać posty jeszcze raz. Czy w Warszawie naklejek nie odklejają? Wośp to my wszyscy, bez nas darczyńców nie będzie żadnej fundacji.

suchy61
2020-10-23 20:24:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-10-23 20:29:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2020-10-23 20:32:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
Na temat kto zaczal podzial Polakow mozna by napisac prace doktorancka i napewno wszyscy by zostali przy swojej opinii. Pisze to tez jako byly wyborca po. Uwazam ze wszyscy dolozyli sie do tego dziekenia i wszystkim jest to na reke. Dlatego smieszy mnie jaj rodzina kloci sie o polityke albo jaj sąsiad z sąsiadem nie odzywaja sie bo jeden jest za po a drugi za pis. Co do atakow na Jurka nie popieram ale nie robmy z niego swietego. Sam nie pracuje charytatywne a fanatycy tak uwazaja.

damian.szefo
2020-10-23 20:38:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
To czy pis zaczal atakowac Jurka za to ze sam atakuje pis czy na odwrot to kwestia przekonan. Nierozwiazywalny spor. Prawda jest taka ze Jurek ma wyraziste poglady i sa lewicowe tylko po co je artykułuje. Fundacja powinna byc apolityczna. Jak chce sie bawic w polityke to znaczy ze godzi sie na babranie sie, wiesz w czym.

suchy61
2020-10-23 20:46:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2020-10-23 21:14:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jak juz pisalem to kto zaczal atakowac to kwestia twoich przekonan. Ja uwazam ze to Jurek zaczal, bedac bardzo aktywny w komentowaniu rzeczywistosci. Z biegiem lat wypowiedzi po obu stronach byly coraz bardziej agresywne. Czy nie uwazasz ze popełnił blad? A pamietasz o dozynaniu watachy, szaranczy itd. Obserwowalem to z punktu widzenia wyborcy po i bardzo mi sie to nie podobalo. Co do wczoraj - a widziales od czego sie zaczelo? Od rzucenia kamieniami w policje? Popierasz to?

damian.szefo
2020-10-23 21:19:24
Ocena: -2(glosow:2)-+
Policjanci pracuja srednio 25 lat. W ciagu tego czasu jest kilka, kilkanascie rzadow a oni musza robic swoje, a jak sie rzuca w nich lamieniami to maja stac? Sluszales na relacjacj ostrzeżenia piszczane przez policje. Widzisz jestes za zakazem hodowli zwierzat futerkowych bo ci ich szkoda a zabijanie dzieci ci nie przeszkadza.

damian.szefo
2020-10-23 21:23:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
W czasach w ktorych pisze sie o gwalceniu krow i promuje sie zakaz hodowli zwierzat na mieso, pronuje sie aborcje. Zeby nie bylo nie popieram tej zmiany ale nawet pof. Zoll ktorego nie mozna posadzac o sympatie do pisu, uwaza ze orzeczenie bylo zgodne z prawem, w duchu orzecznictwa TK. Zdanie odrebne zglosilo tylko dwoch sędziów, w tym jeden wybrany przez sejm za czasow pisu.

suchy61
2020-10-23 21:32:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piotr.bratek
2020-10-23 21:34:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Coś w tym jest że Owsiak uwikłał się trochę w Politykę i całkowicie apolityczny na pewno nie jest. Przecież były woodstock-i na których gościli politycy.

suchy61
2020-10-23 21:36:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2020-10-23 21:37:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
No dobrze. Ja jestem za tzw. Kompromisem aborcyjnym. A jakie jest twoje zdanie? Nie widzialem takiego dziecka bo nie jestem lekarzem. A wiesz jak wyglada sama aborcja. Smieszy mnie ta troska o pieski o norki a dzieci nienarodzone to tylko zlepek komorek. Pytanie o jakim wyborze mowisz? Moj brzuch moj wybor? A cl z prawami dziecka i jego ojca?

damian.szefo
2020-10-23 21:44:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zgadzam sie ze opieka ze strony panstwa jest niewystarczajaca ale bez przesady ze jej nie ma. Co do policjantow to nie bafz dzieckiem. Sluzby mundurowe to nie kolko dyskusyjne. To instytucja hierarchiczna w ktorej wykonuje sie polecenia. Policjant moze odmowic wykonania polecenia gdy jest niezgodne z prawem, zawiadamiaac o tym komendanta glownego. A gdzie w konstytucji sa zapisane prawa o ktorych piszesz? W konstytucji jest art 18 i 38. Co do zwierzat myslisz ze to bedzie koniec? Nawet dzisiaj pojawil sie mem vacariusa promujacy zakaz hodowli zwierzat.

piotr.bratek
2020-10-23 21:46:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kompromis to słowo klucz. Trybunał wczoraj nie zmienił istniejącego prawa a wydał swoje orzeczenie. Czy ilość aborcji zmaleje? Nie, nie w Polsce to w innym kraju takie zabiegi będą wykonywane

damian.szefo
2020-10-23 21:49:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
Czemu tylko futerkowe? - wiocha.pl absurd 1646917 - tak szybciej znajdziesz, jak bedziesz chcial. Etapowanie, etapowanie ... Ja nie lubie cyrkow i do nich nie chodze ale po co je zabraniac? Czy zakazac zatem szkolenia zwierzat? Karać wiezieniem za nauke sztuczek?

suchy61
2020-10-23 21:55:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2020-10-23 22:08:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
Próbujesz czlowieka do zwierzecia? A ty chcialbys byc hodowny na mieso? Widzialem fermy i czulem ten smród. Jestem za poprawa jakosci hodowli a nie za jej zakazem. Futro z norek rozlozy sie szybciej w ziemi niz ja i ty, to sztuczne przetrwa nasze wnuki a tzw. Slad weglowy bedzie wiekszy. Ja nie mam kożucha a zona futer, zeby nie bylo.

suchy61
2020-10-23 22:12:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2020-10-23 22:19:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja tez uwielbiam zwierzeta i niewyobrażam sobie bez nich zycia. Dla mnie maja swoje miejsce i mam świadomość ze czuja. Mam trzy suki i kotke :) Wszystkie biegaja wolno po mojej działce ale krew mnie zalewa jaj slysze ze jeden pies ma miec kojec 20 m2. Sorry ale ludzie maja mniejsze normy mieszkaaniowe.

damian.szefo
2020-10-23 22:26:59
Ocena: -2(glosow:2)-+
O trzech chomikach nie wspomne ;)

suchy61
2020-10-23 22:31:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2020-10-23 22:55:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
A co masz do koni na morskie oko? Ja pamietam jak pomniejsi gospodarze orali ziemie końmi. To bylo znecanie? A wykorzystanie koni w zaprzegu np. O slubu to tez znecanie? Co ci to przeeszkadza? Ja bylem trzy razy nad morskim okiem, zawsze na piechote ale po co ta wojna z konmi? Ty myslisz ze te konie zaczna luzem biegac po lakach? Pojada do zeźni. Znam hodowce koni ktory nie wie czy bedzie mogl je wypozyczac do rekonstrukcji historycznych.

suchy61
2020-10-23 23:03:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2020-10-23 23:10:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
Oj powiem ci ze ja widzialem to szanowanie zawsze z batem. To nie znaczy ze ktos sie nad nimi znecal. Powiedz czy to stanowisko z powodow ideologicznych czy ekologicznych? Powiedz co lepsze kon, ktory zywi sie trawa czy elektryczny pojazd. Co jest lepsze dla matki ziemi. W tv mowia o skrajnych przypadkach ale generalnie kon ma zarabiac na siebie. Ja nigdy nie bylem swiadkiem negatywnego zachowania wonec koni. Dla gorali to zrodlo dochodow, nie znecaja sie nad nimi. Gdyby przyjmowacctakie myslenie ludzie od tysiacleci znecali sie nad nimi.

damian.szefo
2020-10-23 23:14:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wprowadzimy odpowiednie normy co do przewozu osób przez konie a nie zastepujmy ich pokazdami elektrycznymi ktore maja wspólnego z ekologia co Rydzyk z tolerancja. Dla rolnika kon nie byl czlonkiem rodziny, chyba ze od strony zony :)

suchy61
2020-10-24 08:04:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
2020-10-24 10:37:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Czy nie uważasz ze to nie ideologia. Zmuszac innych do pojmowania swiata tak jak by. Powiedz jak ktos oral pole koniem to sie nad nim znecal? Widziales takiego konia w pracy? Caly mokry, niemal z piana na siersci. Kon to najbardziej ekologiczny srodek transportu. Kto chce niech idzie, kto chce niech jedzie. Gdybym mial chore dziecko to bym wsadzil je na woz a nie zmuszal je o kulach isc na morski eoko, robiac z tego szopke w internecie?

damian.szefo
2020-10-24 10:41:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
Kon kosztuje kilka tysiecy, potrzeba dwa do ciagniecia woza. A taki elektryczny bedzie ile kosztowal? 250 tys. wystarczy? Chyba nie. Znajomy ma stadnine i hipoterapie wiec wiem ile kosztuje utrzymanie konia. Mozesz mi wierzyc, utrzymanie konia jest tansze i lepsze dla matki ziemi niz elektryczne cudeńka.

Oliolo
2020-10-23 17:10:12
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-10-23 17:20:27
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Oliolo
2020-10-23 17:27:20
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-10-23 18:08:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Oliolo
2020-10-23 19:23:40
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-10-23 19:54:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Oliolo
2020-10-24 08:23:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

frajerzynawiosce
2020-10-23 16:54:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
Przestałem chodzić do kościoła kilka lat temu, kiedy ksiądz sprzed ołtarza powiedział, że WOŚP nie powinien zbiórki organizować bo lepiej to zrobiłby caritas z kościołem. Niech się zdecydują, czy chcą być pasterzami, politykami czy finansjerą.

ogiem1989
2020-10-23 16:34:55
Ocena: -2(glosow:8)-+
Święty Jurek, umożliwił mln ludzi przez jeden dzień w roku stać się kimś lepszym jednocząc ich w celu, bo jak to nie przykleić sobie tego serduszka niech każdy widzi jaki jestem dobry człowiek, wykleje się cały, na mordzie, plecach, kolanach, dupie i gdzie tylko mi się zamarzy byle tylko inni to zobaczyli jaki jestem wspaniały..... Inżyniera społeczna poziom podstawowy ale to wystarczy bo większośc to ciemna masa i nawet nie zdaje sobie z tego sprawy.

Krzystek
2020-10-23 16:20:55
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-10-23 17:22:07
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Oliolo
2020-10-23 17:31:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-10-23 18:09:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Komentaropredator
2020-10-23 19:00:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Krzystek to taki pewnie niezbyt ogarnięty budowlaniec, czasem kierowca. Karyna z nadwagą w domu lepi. Krzystek odkryl internet i chrzani farmazony, bo ma zryty łeb od browara i jedynej tv. Niestety Krzystek nie wie co to myslenie, za co zreszta robi co robi.

Malaka1981
2020-10-22 11:08:11
Ocena: -6(glosow:10)-+
Zlodziej

a308273
2020-10-22 11:30:37
Ocena: 2(glosow:6)-+
Normalnie powiedziałbym, że miło cię poznać, ale skoro tak się przedstawiasz to byłoby to kłamstwo.

franek1999
2020-10-22 21:43:14
Ocena: 5(glosow:15)-+
Uważasz, że każdy kto nie daje na tacę pedofilom w sutannach, jest złodziejem?

adam568
2020-10-23 17:03:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
Uważaj bo w życiu różnie bywa.Moze się okazać,że będziesz korzystał ze sprzętu zakupionego przez tego"złodzieja".

bialymis81
2020-10-23 17:23:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

suchy61
2020-10-23 17:23:16
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Oliolo
2020-10-23 17:34:23
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-10-23 18:14:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Oliolo
2020-10-23 19:29:27
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2020-10-23 19:56:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  I pięknie
  •  Egoistyczne postawy roszczeniowe.
  •  Kler? nie
  •  Nie śmieszno, a straszno
Od jakiegoś czasu wychodził ze sklepu nie płacąc za zakupy. W końcu kasjer zamknął drzwi.
główna
Dodano: 31.08.2018, 17:20:51   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 75Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0