lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tak się dzieje, kiedy za rozjeżdżanie ludzi grożą max mandaty
poczekalnia
Dodano: 02.11.2020, 14:56:48   przez: elkomaro
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 20  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(56)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
skandynaw
2020-11-02 15:42:39
Ocena: 4(glosow:12)-+
dzbanie kiedyś solidarność też nie stała przed KC PZPR tylko robiła rozpierduche gdzie popadło

gruzawik
2020-11-02 21:32:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
obejrzałem film. typ jedzie po chodniku w rejonie przejścia wśród pieszych. kwalifikuje się do zatrzymania, skoro tak pijany lub emocjonalnie niezrównoważony, że zwrotu normalnego nie umie zrobić, cofnąć, ewentualnie postać i pogadać z protestującymi, jak człowiek. ale panisku się spieszy, to chodnik, ludzie, rura, bo się obs.a prędzej, niż na zrozumienie i kulturalna reakcję (objazd) zdobędzie. brawo obrońcy pajaca: przyjdzie kolej i na was protestować kiedy, oby tak zachęcony idiota wtedy kogoś trafił.

gordonthompson
2020-11-02 22:13:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ale on nikogo nie trafił. Zresztą sam na kulturalną reakcję nie mógł liczyć, gdy chciał normalnie przejechać. Sam zawsze powtarzałeś że do chama to trzeba po chamsku żeby zrozumiał, dlaczego teraz po hipokrycku żądasz żeby "jak człowiek pogadać"? A tamowanie ruchu to wykroczenie.

gruzawik
2020-11-03 09:28:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
znaczy, zatrzymywać dopiero jak trafi? protesty są naturalnym prawem i stanem w demokracji. chodzenie po przejściu to wykroczenie? w porównaniu z czym? odbieraniem prawa do decydowania o sobie?

gruzawik
2020-11-03 10:32:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
protest przeciw odbieraniu ludziom prawa do stanowienia o sobie nazywasz chamstwem? o tempora, o mores...

gordonthompson
2020-11-03 10:47:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tak, nazywam. Bo taki protest można przeprowadzić trując d... winnym, czyli rządowi. Pod sejmem czy sedzibą TK. A nie przeszkadzając ludziom którzy też mają swoje życie i sprawy do załatwienia. I jeszcze mając do nich bezsensowne pretensje "bo mógł jechać naokoło" "mógł pogadać", jak Ty to robisz. Pewnie że mógł, ale nie musiał bo miał prawo móc normalnie skorzystać z drogi. Nad morze z Warszawy przez Zakopane też da się jechać, ale to niedorzeczne.

gruzawik
2020-11-03 12:35:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
nakażę ci wycinać wyrostek i zęby wyrywać, jak będziesz protestował, że to twoje kawałki, to powiem, żebyś to robił kulturalnie. kulturalnie już było, ale ze względu na adresata nieskutecznie. co za tupet: ludziom potworki każą rodzić, ale swoje sprawy na pewno takie ważne, że po chodniku między ludźmi mozna jeździć. swoją wolność załatwiania spraw nad prawo do protestu w obronie własnego ciała i ogólnej normalnosci przedkładać. bez komentarza.

gordonthompson
2020-11-03 12:40:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
No właśnie, bez. Pobij nawet kogoś, bo protestujesz a niech ktoś tylko spróbuje powiedzieć że źle, że pobiłeś. Na dodatek mamy kłamanie w żywe oczy "potrącił mnie", podczas gdy nie potrącił. No ale ten szczegół jakoś Ci wygodnie umyka. No bo to kłamstwo w dobrej sprawie.

gruzawik
2020-11-03 13:13:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
wykonał celowy manewr wskutek którego pieszy upadł. że pieszy trzymał klamkę? to i co? sam się nie przewrócił. jest współwinny potrącenia. jedynym kto bywa bity są protestujący, nie odwracaj kota ogonem. gdybologia to nie fakty: możesz jakieś przykłady kobiet bijących kierowców na protestach zapodać? ja ze swej strony informuję, że jakby mi kto mówić próbował co mi wolno ze sobą zrobić to w zęby bym dał. w obronie własnych praw zagrożonych. ten kto im zagraża sam się stawia poza nawiasem z nich korzystających, uprzedzając Twoją voltę pt. "hipokryzja"

gordonthompson
2020-11-03 13:29:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie. Manewr miał na celu odjechanie w swoją stronę, nie przewrócenie protestującej. Z kolei to protestująca złapała za klamkę w celu zatrzymania samochodu i dostania się do środka... Po co? Czy to kierowca dyryguje prorestującym co mają ze sobą zrobić? On chce przejechać ulicą, do czego ma prawo. A za Twoim przykładem - to protestujący mówią kierowcy co może zrobić a czego nie,tu: nie może przejechać. Czyli według Ciebie może wysiąść i w zęby dać?

gruzawik
2020-11-03 13:40:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
manewr po chodniku? to tak mozna? naruszają prawo do jazdy czy integralność cielesną? pojmujesz, że reakcja adekwatna do przyczyny powinna być? w obronie prawa do jazdy to nie to samo co w obronie prawa do własnego ciała. jak dziecku. protestujący zagrożenia dla życia kierowcy uniemozliwiając jazdę nie stwarzali, kierowca zawracając po chodniku i przyspieszając tak. przesłanka mniejsza(jazda) a reakcja niebezpieczna. normalnie zawrócić nie umiał? cofnąć? popis chamstwa dał, bo ktoś smie mu w drogę w obronie własnego ciała wchodzić...

gordonthompson
2020-11-03 13:43:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale on przyspieszył gdy już nie miał nikogo przed maską. Nie jego wina że babka za klamkę złapała.

beeveer
2020-11-03 13:45:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
gordon, ze studenciakiem na utrzymaniu mamusi nie pogadasz. on nie wie co to życie , obowiązki, praca, terminy i odpowiedzialność. i czasem są rzeczy ważniejsze niż podporządkowanie się kaprysom kilku bab blokującym drogę.

gruzawik
2020-11-03 13:53:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
jak ci baba dauna do domu przyniesie to sobie z nim pogadasz. sami się w PL zaszczuwacie. kaprys stanowienia o własnym ciele. szokujące, jak na bobra. Gordon: a mógł zabić... ludzki pan.

gordonthompson
2020-11-03 13:58:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale ja uważam że całkowity zakaz aborcji jest zły i kompromis powinien być utrzymany. Nie zgadzam się za to z pewnymi formami protestów i uwaga, teraz będzie szok - mam do tego prawo.

beeveer
2020-11-03 14:14:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
gruzawik, dla potrzebujących czechy są naprawdę blisko. i standard raczej nieporównywalny z polskim

gruzawik
2020-11-03 15:58:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
ja z kolei uważam, że kompromis może byc gdzie indziej: w terminie, a nie selekcji wg zdrowia lub legalności. zakaz oczywiście dotknie biednych i głupich, co do Czech się nie ruszą. prawo masz, oczywiście:) choć z punktu widzenia medycyny mozna skrobać do samego końca ciąży, to w sumie jak się komu nie chciało ruszyć powiedzmy do 6 miesiąca, to już i czas wady wykryć był, i się zastanowić nad sytuacją...taki kompromis moznaby jakoś motywować rozumnie(stopień rozwoju, blablabla), a i etycznie nie taki nadgniły jak różnicowanie płodów na tle zdrowotno-prawnym.

psuj1
2020-11-02 20:08:14
Ocena: -15(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

a80siwy
2020-11-02 18:34:02
Ocena: -9(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Paweł48190
2020-11-02 18:01:37
Ocena: -1(glosow:7)-+
szkoda ze nie wyszedł z samochodu i nie pierdolnął temu rynsztokowi w zęby (nie przypinać do kobiet-bo tam kobiet nie ma)

wordeck
2020-11-02 17:42:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
Uczepiła się klamki i upadła, kierowca raczej uciekał przed jej wtargnięciem do wnętrza pojazdu. Marna prowokacja.

Krzystek
2020-11-02 17:30:26
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gordonthompson
2020-11-02 17:16:48
Ocena: 0(glosow:8)-+
Oto TVN ściga się z TVP! Polecam obejrzeć to nagranie i samemu ocenić, czy to było potrącenie.

frezeer
2020-11-02 15:32:45
Ocena: 2(glosow:12)-+
Jakoś ja nie miałem problemu przejechać w proteście a wiesz dlaczego? Wystarczy uchylić szybę i wyrazić poglądy. Jak ktoś się tego boi to wiadomo ze katopatol.

Tomasz39606
2020-11-02 15:59:11
Ocena: 3(glosow:13)-+
Wystarczy wy**lać z ulicy i nie przeszkadzać uczestnikom ruchu drogowego. Strajk strajkiem, ale ograniczanie wolności bez wyroku sądu jest przestępstwem.

gordonthompson
2020-11-02 17:26:56
Ocena: 3(glosow:9)-+
A ja nie mam zamiaru się dać zastraszyć tłumowi i tłumaczyć. Mało tego, gdyby któreś z nich złapało za klamkę i próbowało w jakimś celu otworzyć drzwi od mojego auta to też bym przyspieszył.

gordonthompson
2020-11-02 17:31:56
Ocena: 3(glosow:7)-+
P.s. wrzuciłem na poczekalnię filmik, z którego jest ten kadr, ale w duchu równości w wyrażaniu poglądów i wolności słowa, które tak hołubi patron tej stronki TVN, admin nie przepuścił :D

wordeck
2020-11-02 17:44:45
Ocena: 3(glosow:5)-+
Gordon, przecież sam wiesz, jaka grupa kapitałowa jest właścicielem Wiochy.

HybrydXXL
2020-11-02 15:29:12
Ocena: 1(glosow:15)-+
I dziwią się że komuś nerwy puściły. Wśród protestujących też jest pełno debili, co chcą na siłe utrudnić życie zwykłym ludzim, ludiom co ich w większości popierają. I tu zamiast skupić się na tych co źle robią to się pastwią na przypadkowych osobach i się dziwią że ktoś miał akurat zły dzień.

kris072
2020-11-02 15:33:56
Ocena: -2(glosow:8)-+
no spoko jak łatwo przyszło ci usprawiedliwić debila który mógł kogoś zabić.. no przecież się zdenerwował bo musiał w korku stać

gruzawik
2020-11-02 15:41:49
Ocena: 3(glosow:9)-+
jak wilkołak ma zły dzień, to się w piwnicy zamyka albo do kaloryfera przykuwa, aż mu przejdzie. czamu na rolniczych protestach takich odważnych nie ma?

gordonthompson
2020-11-02 17:51:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
Bo rolnicy nie próbują się wdzierać ludziom do samochodów?

gruzawik
2020-11-02 20:49:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie, bo kłonicą po garbie by było.

gruzawik
2020-11-02 21:19:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
może dlatego, że samochodem nawet żaden się do protestu rolniczego nie zbliży, bo kłonica po dachu. a od kiedy to wolno wjeżdżać na przejście po którym ktoś idzie? pijany? stwarza zargożenie dla ruchu wjeżdżając na przejście? to chyba mozna próbować dokonać obywatelskiego zatrzymania do przekazania policji? uciekł, a zgłosił się na policję celem wyjaśnienia sytuacji?

HybrydXXL
2020-11-02 21:34:21
Ocena: -1(glosow:5)-+
nikogo nie usprawidliwiam, ale z drugiej strony: idę na spotkanie w "pewnym miejscu" i widzę zablokowaną ulicę, ok. pół godziny później idę spowrotem i te same auta tam nadal stoją, ale wewnątrz już kierowcy nie machają i nie pokazują kciuka, tylko dostają kur... Póki ciebie to nie dotyczy to tłumaczysz kogo chcesz, ale jak się znajdziesz w danym miejscu to troche inaczej oceniasz sytuację.

gordonthompson
2020-11-02 21:54:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
2020-11-02 22:26:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
Gruz, po tym przejściu nikt nie szedł. To byli protestujący, nie normalni przechodnie. Od kiedy można blokować ruch? Nie można, bo to naruszenie ruchu drogowego. Zatem prędzej to protestujący kwalifikowaliby się do "zatrzymania obywatelskiego", a kierowca probował zapobiec(i zapobiegł) bezprawnemu zatrzymaniu i dostaniu się do jego samochodu przez osoby już łamiące prawo. Wiadomo to co chcieli zrobić? A Ty byś chciał żeby wyszedł i pogadał:D

gruzawik
2020-11-03 09:32:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
a to polandia właśnie: zero zrozumienia, tylko jak samochód kupiwszy, to car i bóg na drodze. bo M.A.M. i kompleks biedaka podreperuję. przecież najpierw typ po chodniku miedzy ludzi, a dopiero potem za klamkę ktoś, nie odwracaj kota ogonem, wszyscy chronologię widzieli. co to, gminna droga na cmentarz, że objazdu nie ma?

gordonthompson
2020-11-03 10:53:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poprawiam: najpierw uniemożliwienie przejazdu przez protestujących, następnie typ po chodniku, póżniej próba wejścia mu do samochodu. Argument "a bo żont zabrał mi prawa" non sufficit, bo to rząd winny, nie przypadkowi kierowcy jadący choćby do pracy, rodziny czy gdziekolwiek.

gruzawik
2020-11-03 12:39:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
rzont ma to w dudzie. dawaj, zęby ci powyrywam, tylko swoimi wrzaskami żebyś ludziom spokoju nie zakłócał, oni niewinni.

gordonthompson
2020-11-03 12:43:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chodź, spróbuj. Będę się bronił. Ale nie będę zaczepiał postronnych, którzy nie próbują mi zębów wyrywać, przecież nie jestem jakimś świrem żeby tak robić. Chociaż gdybym to robił to będziesz mnie konsekwentnie usprawiedliwiał, nieprawdaż?

gruzawik
2020-11-03 13:15:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
broń się, byle po cichu:) każesz po cichu protestować, jak potworki mus rodzić. nie świrujesz trochę aby?

gordonthompson
2020-11-03 13:22:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie po cichu, ale do tych co są winni a nie truć życie postronnym, mówiłem już. Wiem że głupi nie jesteś, dlatego dziwię się czemu udajesz że nie rozumiesz. Chociaż nie... Może i się nie dziwię.

gruzawik
2020-11-03 13:46:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak nie po cichu, to będziesz wrzaskami postronnym życie utrudniał. nie da się wrzeszczeć kierunkowo przy wyrywaniu zębów... podobnież tutaj: ludzie mają prawo protestować, w różny sposób, zagrożenia dla nikogo prócz siebie nie stwarzają. protesty tak mają, że są uciążliwe. zawsze. a powód do protestu trudno znaleźć lepszy.

gordonthompson
2020-11-03 13:56:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
I tu proponuję zakończyć konsensusem - ludzie mają prawo protestować i protesty bywają uciążliwe, a nieprotestujący mają prawo próbować normalnie funkcjonować mimo uciążliwości. Nie zgadzam się natomiast na gadanie że próbował kogoś rozjechać i potrącił, bo to kłamstwo i robienie męczenników z protestujących, a zbrodniarzy z nieprotestujących.

gruzawik
2020-11-03 14:11:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie z nieprotestujących, tylko z jeżdżacych po chodnikach i oddalających się w sposób stwarzający zagrożenie. jeszcze nie zbrodniarzy, ale mus czekać, aż przejedzie kogoś, tymczasem usprawiedliwiając? kierowca jest od tego, żeby kontrolować pojazd, a tego nie da się bez kontroli siebie. znasz akronim POWDERY? pre driving checks: petrol, oil, water, damage,electric, rubbers, YOU. niezrównoważenie psychiczne szkodzi za kierownicą.

gordonthompson
2020-11-03 14:29:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zakładam, że gdyby nie blokada to nie przejechałby poza jezdnią, bo przejeżdżał wolno, ostrożnie i przyspieszył dopiero wtedy, gdy nie miał już nikogo przed maską, człowiek nie mający kontroli tak nie robi. Zauważ że ja nie wyję że rzucali mu się na maskę i stwarzali zagrożenie, więc Ty też przestań pajacować.

gruzawik
2020-11-03 16:01:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
przyspieszasz patrząc do przodu jedynie? a strzała w burtę się nie boisz? dlaczego nie mógł zawrócić na 3, jak człowiek rozumny? usprawiedliwiasz niebezpieczne uzycie samochodu, szczęśliwie bez ofiar. tytułem pajacowania.

gordonthompson
2020-11-03 16:20:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
A może spojrzał na boki i zobaczył, że nikt mu nie jedzie na "strzała na burtę"? Pewnie mógł zawrócić, ale pewnie potrzebował akurat jechać tam, a nie gdzie indziej.A ty usprawiedliwiasz niebezpieczne zachowanie pieszych. Dlaczego nie mogli go przepuści, jak ludzie rozumni, tylko czepiali się samochodu jak małpy?

gruzawik
2020-11-03 16:27:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
dlatego się czepili, bo wjechał na chodnik miedzy ludzi, jak nosorożec. taka chronologia. jakby przejechał komu po stopie to by się nie wytłumaczył. siedzenie w samochodzie nie daje specjalnych praw do okaleczania innych, wręcz przeciwnie, nakłada większą odpowiedzialność. przynajmniej mnie tak uczyli jeździć... potrzebował, to pojechał, po chodniku między ludźmi, ojtamojtam.

gordonthompson
2020-11-03 17:09:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale tu są dwie strony medalu. Zatamowali ruch wbrew przepisom, oj tam oj tam. Co chcieli uzyskać łapiąc za samochód? Zatrzymać? Genialny pomysł. Mieli nagranie i numery rejestracyjne, z tym się idzie jak ROZUMNY człowiek na policję i koleś się musi tłumaczyć. Można też kłaść się na maskę i łapać elementy pojazdu w ruchu, dodatkowo się narażając, żeby TVN mógł napisać WJECHAŁ W PROTESTUJĄCYCH POTRĄCIŁ. Objective accomplished.

gordonthompson
2020-11-03 17:19:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
P.s. Kierowca otoczony przez ludzi ktorzy zachowują się agresywnie może spanikować, chcieć uciec, jeśli to kobieta( :p ) może pomylić gaz z hamulcem jak wyskoczą jej przed maskę. Mnie z kolei uczyli, że to że ktoś ma zachować szczególną ostrożność nie zwalnia innych od myślenia i uważania na wszystko wokół, a jak widać że ktoś jest nieostrożny to nie pchać mu się pod koła.

gruzawik
2020-11-03 22:16:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak zwykle gładko pomijasz fakty niewygodne: zatamowali, wjechał, i dopiero próbowali go zatrzymać. wjazd pominąłeś jako niebyły:) zatamowanie ruchu nie uprawnia do wjeżdzania na chodnik pełen ludzi. nieostrożność robi się niebezpieczna przy takim przyspieszaniu na pałę. może i z paniki, czyli psychofizycznie niezdolny/a do prowadzenia pojazdu ws. stanu emocjonalnego. łapać też głupio, ale to na kierowcy spoczywa większa odpowiedzialność. nie wiem, czego w tym nie rozumiesz.

gordonthompson
2020-11-04 05:57:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
2020-11-04 06:05:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja pominąłem wjazd? Wyraźnie napisałem, że zamiast narażania się to z numerami delikwenta idzie się na policję, że po chodniku jeździ. Ty nie umiesz czytać czy po prostu wygodnie pomijasz? A odpowiedzialność rozkłada się na wszystkich, to że kierowca ma zachować szczególną ostrożność nie znaczy że piesi mogą zachowywać się jak półdebile.

trolik1
2020-11-02 15:00:31
Ocena: -3(glosow:11)-+
Nigdy nie zrozumiem, dlaczego protestujący utrudniają życie nie tym przeciw którym występują, tylko zwykłym ludziom? Tępota umysłowa? Mogę popierać protesty, ale żeby utrudniać komuś np dojazd do pracy w imię własnych przekonań czy uprzedzeń? Debilizm do potęgi.

skandynaw
2020-11-02 15:42:39
Ocena: 4(glosow:12)-+
dzbanie kiedyś solidarność też nie stała przed KC PZPR tylko robiła rozpierduche gdzie popadło
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dokładnie tak! Jechać z tymi PiSowskimi qrwami ...
  •  Bardzo dobre pytanie ...
  •  Bolesna prawda
  •  Anżej skończ i wstydu oszczędź
Przez takie osoby, cierpią wszyscy operatorzy dronów. Airbus A380 przeleciał bardzo blisko.
główna
Dodano: 21.07.2018, 17:19:42   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (41) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0