lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pisowska propaganda powinna być wszędzie tępiona
poczekalnia
Dodano: 13.07.2021, 10:35:18   przez: Snickers65
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 21  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(92)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
BigB
2021-07-13 11:39:48
Ocena: 7(glosow:25)-+
Propaganda? Biologia po prostu. To, że się trafi czasem ktoś kto w życiu płodowym miał jakieś uszkodzenie przy podziale komórek to nie oznacza, że jest to jakaś trzecia płeć. Weź się Franek w łeb ciulnij.

nissin
2021-07-13 17:33:07
Ocena: 0(glosow:10)-+
A do jakiej grupy zalicza sie Jaroslaw Kaczynski? Miedzy 30 a 50 % kleru to homo...i takim sie spowiadacie "prawaki"?

nissin
2021-07-13 17:36:38
Ocena: 2(glosow:6)-+
PS. - "Katolicki miesięcznik „Fronda” poinformował o istnieniu homoseksualnej mafii w polskim Kościele. „Wykorzystują struktury kościelne do realizowania własnych najniższych instynktów”

a80siwy
2021-07-14 15:21:10
Ocena: -6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MTeresaJP
2021-10-18 21:47:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
to siwy masz problem, bo to znaczy, że 60% to hetero ...

jurand1967
2021-07-13 14:29:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

homo_sapiens
2021-07-13 14:57:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

homo_sapiens
2021-07-13 14:15:11
Ocena: -2(glosow:16)-+
Ad 1. To jak określić osobę, która posiada biologiczne cechy obu? Ad 2. Definicja małżeństwa jest czysto umowna. Ad 3. Naprawdę? Zdumiewające. Ad 4. To nie kwestia wyboru tylko (nie)zgodności płci chromosomalnej, hormonalnej, mózgowej, psychicznej itd. Dla teistów świat zawsze był prosty jak konstrukcja cepa, bo tak wyobrażali go sobie np. żydowscy pastuchowie parę tysięcy lat temu. Każdy, kto dostrzegał bardziej złożoną strukturę, musiał się liczyć z problemami (do zagrożenia życia włącznie) ze strony durnych ale za to bogobojnych ludzi. Kiedyś budowa Układu Słonecznego, dziś płeć.

jurand1967
2021-07-13 14:49:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
@homo_sapiens ad1. obojnak albo hermafrodyta. dalej nie jest to trzecia płeć

homo_sapiens
2021-07-13 14:59:57
Ocena: 2(glosow:10)-+
Skoro istnieje jedynie wybór między k i m, jak chcą teiści, to skąd jakieś określenia spoza tego dwuelementowego zbioru? Widziałeś gdzieś na polskim dokumencie opcję "obojnak" lub "hermafrodyta"? Co ma wpisać osoba, która jest takim obojnakiem? I jak ma ją traktować aparat państwa? Tu nie chodzi o "trzecią płeć" tylko o uznanie, że ten dwuelementowy zbiór nie wyczerpuje wszystkich możliwości, bo natura na złość teistom nie chce być zero-jedynkowa.

tyrotyratorr
2021-07-13 16:00:29
Ocena: -1(glosow:11)-+
ciemnogrodzianinie :D obojniactwo czy hermafrodyta to nie 3 płeć więc nic się nie wpisuje w dokumnety czy dowód, kolega ci to własnie wyjasnił nie ma 3 płci według nauki są tylko 2 .... obojniak ma określoną płeć która można sprawdzić po badaniu genetycznym.... może to być kobieta z dodatkowym penisem oprócz waginy lub zalążkiem takowego lub mężczyzna z dodatkowymi narządami płciowymi ale to dalej mężczyzna... do książek !!! tępota lewacka się szczerzy przez internet w zastraszającym tempie

tyrotyratorr
2021-07-13 16:54:44
Ocena: 0(glosow:10)-+
nauka i natura własnie jest zero jedynkowa :D ja pitole co wy macie z tymi głowami, ta lewacka propaganda zrobiła z dużej części społeczeństwa po prostu ciemnotę....

jurand1967
2021-07-13 17:55:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
@homo_sapiens [2021-07-13 14:59:57] dokładnie mogę ci powiedzieć co wpisują w dokumenty. będąc w liceum miałem w klasie gościa, który wyglądał jak mężczyzna, chodził z nami na wf, dostał wezwanie na komisję wojskową. traktowany był jak mężczyzna. spotkałem klienta ok. 2000, siedzimy sobie w barze, popijamy piwo i gadamy o pierdołach. w końcu pytam czy się ochajtał, bo zawsze był otoczony dziewczynami. a gościu mi mówi, że jest sam, bo jest inny. ja na to ze śmiechem, że na geja nie wygląda, a on, że nie jest gejem tylko obojnakiem. znając go z liceum nigdy bym się nie spodziewał.

homo_sapiens
2021-07-13 19:11:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
@jurand - no to powiedz mi dokładnie, co wpisują, bo jak na razie przytoczyłeś tylko historyjkę, z której nic nie wynika. @tyrotyratorr - po pierwsze przeczytaj jeszcze raz, co napisałem, a może za drugim razem zrozumiesz i nie będziesz wciskał w moje usta słów, których nie napisałem. Po drugie właśnie pokazałeś, jak mało wiesz na ten temat. Współczesna nauka wyróżnia kilka KRYTERIÓW określania płci. Gdy są zgodne, nie ma problemu. Tylko że nie zawsze są zgodne, jak sobie by tego prawacy życzyli.

Boksik82
2021-07-13 20:00:28
Ocena: -73(glosow:77)-+
homo sapiens imbecylu wytłumaczył ci to tyrotyratorr.

homo_sapiens
2021-07-13 20:52:23
Ocena: 2(glosow:6)-+
Boksik, ciemniaku, wyjaśnił to on jedynie swoją ignorancję.

gruzawik
2021-07-13 22:15:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
nauka, a juz biologia szczególnie, jest CIĄGŁA, jak widmo elektromagnetyczne, w tak dużej częsci, że tyrek zwyczajnie wrzeszczy na puszczy o swojej ignorancji. z płciami jest okropnie po prostu, bo gdzie ucho przyłozyć, to inaczej słychać. juz nawet rózne chromosomy płciowe moga oznaczac właśnie samicę. że o zwykłych pomyłkach natury nie wspomnę. jakiej płci jest osobnik z męskim mózgiem a damskim ciałem? mózg w PET, fMRI, post mortem, jak nie patrzeć: męski. to samo o sobie wiedział. od zawsze. i cycki z przodu.

gruzawik
2021-07-13 22:17:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
argument z wpisu w dokumentach przypomina anegdotę o warszawiaku, co się w Pcimiu urodził, ale nie w stajni, więc nikt go koniem nie moze nazywać... ponieważ system nazewnictwa nie przewiduje, to nie ma takiego miasta: londyn...lądek jest, lądek zdrój :)

jurand1967
2021-07-13 22:25:42
Ocena: -1(glosow:5)-+
@homo_sapiens [2021-07-13 19:11:52] MĘŻCZYZNA. w przypadku mojego kolegi, był traktowany jak mężczyzna. gdyby miał więcej cech kobiecych niż męskich, byłby traktowany jak kobieta. a nie jak jakieś "ono".

homo_sapiens
2021-07-13 22:39:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
@jurand - a gdyby miał po równo? Pytałem, co wpisują w dokumenty w takich przypadkach, bo miałeś to napisać, a nie jak ktoś traktował twojego kolegę. Poza tym, o czym niby miałby świadczyć jednostkowy przypadek twojego kolegi? Twierdzisz niby, że jakaś komisja liczy ilość cech męskich, ilość żeńskich i na tej podstawie określa płeć? I to jeszcze może w momencie urodzenia?

gruzawik
2021-07-13 22:59:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
mnie zastanawia najbardziej, co komu przeszkadzać może, że ktos jakoś się chce określać? że z drugim takim samym, albo wręcz przeciwnie, zechce się związać dozywotnio(przynajmniej in spe)? że zechcą to jakoś nazwać, proponuję małRZeństwem, bo brzmi tak samo, ale nie uraża :) że z bidula dziecko wemą? że dziecko uzna to za normalne? a dlaczego to nienormalne? co to znaczy: nienormalne? bo kto ci to powiedział? bez pewnych praw? jakich? jaki związek przyczynowo-skutkowy za tym stoi? czy tylko cytat ze starej książki?

homo_sapiens
2021-07-13 22:59:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
@Gruzawik - z tym cytatem z "Misia" trafiłeś w sedno! Przypomniał mi się reportaż o problemach, jakie miała w Polsce para kobiet z urzędami i sądami, próbując wyrobić dokumenty dziecka z wpisem o dwóch matkach. To jest jeszcze kwestia arbitralnej decyzji politycznej: dopuszczamy albo nie, ale w tym kontekście można zadać pytanie - co w sytuacji, gdyby faktycznie dziecko miało dwie matki (in vitro z materiału genetycznego dwóch kobiet - był co najmniej jeden taki przypadek na świecie kilka lat temu)? Biurokracja i prawacka wizja świat tego nie przewiduje i co? "Nie mamy pańskiego płaszcza..."

homo_sapiens
2021-07-13 23:06:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Gruzawik - no właśnie - tylko cytat ze starej książki, i 2 tysiące lat bezrefleksyjnego powoływania się kapłanów na ten cytat. Nie mogą się teraz tak po prostu wycofać. W paru sprawach musieli się wycofać przy druzgocącej sile argumentów naukowych, ale kwestie płci i orientacji seksualnej są chyba jeszcze w nauce na tyle świeże i społecznie kontrowersyjne, że mogą sobie pozwolić na udawanie i wmawianie wyznawcom, że to żadna nauka tylko "lewacka propaganda", LGBT to nie ludzie tylko ideologia itd.

gruzawik
2021-07-13 23:27:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
to od wewnatrz może nawet wyglądac jak ofensywa, ale od czasów rewolucji naukowej kler wszelakiej masci jest w defensywie, cytatów coraz trudniej bronić, trzeba na gwałt szukać jakichś bardziej współczesnych, i udawac, że to właśnie jest źródło zmiany... im bardzziej w naukę, tym mniej andronów mozna pleść, na nieszczęście dla niektórych. zdarzają się takie "oblęzone twierdze", typu PL, radio z brzydką twarzą, ale to ostatnie podrygi. brak absolutny odpowiedzi na pytania dzisiejszego świata. świat się zmienił, i nic dziwnego, trochę minęło...

tyrotyratorr
2021-07-14 01:11:40
Ocena: -1(glosow:7)-+
gruzawik - ja przytaczam fakty naukowe a ty gdybasz i pitolisz swoje farmazony.... czy ty naprawdę nie umiesz przyznać racji ? albo ty homo_sapiens ?

homo_sapiens
2021-07-14 07:22:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
To są te twoje "fakty naukowe": "nauka i natura własnie jest zero jedynkowa" (gdzie to wyczytałeś?)? Może tak samo jak w wypadku homoseksualizmu, który ponoć według prawaków jest "sprzeczny z naturą", choć okazało się , że natura nic o tym nie wie, bo homoseksualizm w naturze występuje u wielu gatunków? "płeć która można sprawdzić po badaniu genetycznym" - więc jaką płeć ma np. osoba z syndromem de la Chapelle? Tak się składa, że Gruzawik ma wykształcenie w obszarze biologii i medycyny. Wątpliwe, byś ty również takowe miał, więc oceniając po samych kompetencjach, to ty "pitolisz farmazony".

gruzawik
2021-07-14 09:36:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
no mam, przyznaję się, z tej racji już zostałem "mendele" (tak!). ale nawet bez tego mozna po prostu nawet w internetach poczytać co sensownego na dowolny temat, zamiast p..tolić farmazony, z tupaniem nóżką "bo tak". bo mnie się ta podoba. czym to się rózni od osobnika uważającego się za helikopter? albo ode mnie, postulującego wprowadzenie płci "waleń"? nie bez cienia powodu, wszak nadmiar tkanki tłuszczowej zaburza gospodarkę hormonalną i przebudowuje organizm :)

gruzawik
2021-07-14 09:43:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
tyrek, powtarzam pytanie: jakiej płci jest osobnik z męskim mózgiem i damskim ciałem? a odwrotnie? a XXY? XXXX? inne kombinacje? z faktów nazewnictwo, nigdy na odwrót, tyrek...

tyrotyratorr
2021-07-14 11:00:16
Ocena: -3(glosow:3)-+
Homo_sapiens : Oczywiście że to fakty naukowe przytoczone z encyklopedii i prac naukowych, płci są 2 i jest spektrum zaburzeń, lecz genetycznie zawsze da się płeć sprawdzić badaniem. Co do zero jedynkowej nauki to jest to oczywista oczywistość nauka musi być zero jedynkowa bo jest nauką :) 1 nie moze być 0 a 0 jedynką bo nic wtedy nie mogło by istnieć ani nic nie mogli byśmy zbadać. Nauka kategoryzuje !!! Taka natura !!! Na zespół de la Chapelle chorują tylko mężczyźni.... gdzie tu jakaś 3 płeć albo 50 innych ? :D:D:D

tyrotyratorr
2021-07-14 11:03:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
Gruzawik Ciemna maso :D XXXX zawsze to jest kobieta :D wystarczy zajrzeć do książek !! Osoba z XXY zawsze jest kobietą..... Chłopie naprawdę skończ te bzdury pisać zajrzyj do ksiązek nie mam zamiaru tłuimaczyć ci każdego przypadku z osobna, po prostu doucz się i tyle...

tyrotyratorr
2021-07-14 11:10:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
Można sobie wyobrazić osobę urodzoną z takim opóźnieniem rozwojowym lub tak mocną wadą genetyczną i deformacją że będzie praktycznie niemożliwe określenie płci, jak to mówią wszytko się może zdarzyć.... nawet przy takim ekstremum to jednak i tak dalej nie będzie to 3 ani 4 czy 50 płeć ;) PS : wkradł się błąd osoba z XXY o którą pytałeś zawsze jest mężczyzną.... kobietą zawsze jest XXX czy XXXX.... tak mówi nauka

homo_sapiens
2021-07-14 11:23:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
@tyrot... - "Na zespół de la Chapelle chorują tylko mężczyźni" - a skąd wiadomo, że to mężczyźni, skoro mają chromosomy XX, więc według kryterium genetycznego to kobiety? Ano właśnie stąd, że kryterium genetyczne określania płci nie jest jedynym. "1 nie moze być 0 a 0 jedynką" - a co to ma wspólnego z "zerojedynkowością"? Najwyraźniej nie wiesz, że to określenie oznacza występowanie jedynie dwóch możliwych stanów. No to weźmy pierwsze z brzegu przykłady: kolor włosów - szerokie spektrum, orientacja seksualna (co najmniej 4 możliwości) - "Taka natura" i gdzie tu zerojedynkowość?

homo_sapiens
2021-07-14 11:25:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
"kobietą zawsze jest XXX czy XXXX" - a zatem sam sobie zaprzeczyłeś. Gratuluję.

tyrotyratorr
2021-07-14 11:27:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
homo_sapiens... znowu bujasz w obłokach i się zagalopowałeś... cały przebieg tej choroby jest opisany w wikipedii zmiana wadliwa zmiana chromosomów występuje w życiu płodowym zawsze osobnika męskiego i chorują na to tylko chłopcy (płeć męska) kobieta ma naturalnie chromosomy XX wiec nie ma mozliwosci chorować na to schorzenie ! Widać że nigdy nie studiowałeś i nie miałeś do czynienia z badaniami i "nauką" nauka jest empirycznie sprawdzalna i potwierdzalna więc musi być 0 i 1 z natury !! w Nauce chodzi własnie o to by być pewnym czy co jest 1 czy 0... na tym polega nauka !! Przykład bezsens

tyrotyratorr
2021-07-14 11:29:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
znowu odsyłam do książek i podręczników osoba chora XXXX zawsze tą chorobę genetyczną mają osobniki płci żeńskiej..... tak mówią naukowcy i nauka oraz podręczniki ! Chcesz z tym walczyć ?? Gdzie ty widzisz 3 czy 10 płeć ? :D:D:D

homo_sapiens
2021-07-14 11:32:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
@tyrotyratorr - ty w ogóle nie rozumiesz, że tu nie chodzi o wprowadzanie trzeciej czy 50. płci do klasyfikacji naukowej. Tu chodzi o to, jak aparat państwa ma traktować osobę, która przykładowo: ma wygląd kobiety, układ hormonalny kobiety, mózg kobiety, psychikę kobiety, czuje się kobietą, ale genetycznie jest mężczyzną. Ty i reszta prawaków będziecie się upierać, że to mężczyzna, jakby korona wam ze łbów spadła, gdyby urzędowo uznać, że to jednak kobieta. Powtarzam - kryterium genetyczne jest TYLKO JEDNYM Z KILKU kryteriów określania płci.

homo_sapiens
2021-07-14 11:45:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
@tyrot... - "cały przebieg tej choroby jest opisany w wikipedii" - oczywiście, ale ty dalej nie łapiesz, więc może tak: przyjeżdża do Polski obcokrajowiec, o którym nic nie wiesz (nie masz pojęcia o przebytych czy stwierdzonych chorobach ani o jego życiu płodowym - on sam może o tym nie wiedzieć, bo np. przyjechał prosto z buszu) i robisz badanie genetyczne, które daje wynik: ten osobnik ma chromosomy XX. Według twojego rozumowania to kobieta.

homo_sapiens
2021-07-14 11:58:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
"nauka jest empirycznie sprawdzalna i potwierdzalna więc musi być 0 i 1 z natury" - no i właśnie pokazałeś, że o uprawianiu nauki sam niewiele wiesz. Jeśli przetestowaliśmy hipotezę i z obliczeń statystycznych wyszło, że jest prawdziwa na poziomie ufności 68%, to czy hipoteza jest RZECZYWIŚCIE prawdziwa (1) czy fałszywa (0)?

homo_sapiens
2021-07-14 12:08:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
A o superpozycji stanów kwantowych słyszałeś? I gdzie tu twoja zerojedynkowość? Ach, ta paskudna natura, ciągle rzuca kłody pod nogi bogobojnym prawakom.

elkaesiak
2021-07-14 13:12:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ty chyba mnie nie zrozumiałeś.... Ja tylko wyjaśniam ze wedlug naukowców i biologii płcie są dwie. Nie ma wiecej płci i tyle. Nauka nie opiera sie na opinii czy wierze, te statystyki bie dotykaja problemu o ktorym mówimy. Nauka wlasnie dla tego w ogolr istnieje bo mozliwe jest opisanie swiata 0 jedynkowo. Stany kwantowe to bowosc w nauce i wlasnie nauka stara sie ue zrozumiec i wyjaśnic. Pewnie przyjdzie dzien kiedy ti baukowcy opisza i zrozumieja. Bedzie opisana jak kazde inne odkrycie czy wiedza naukowa, zero jedynkowo.

elkaesiak
2021-07-14 13:15:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oczywiście również sie mylisz co do osobbika XX z choroba o ktorej pisalismy. Testy genetyczne i wizyty u lekarza od razu dala by odpowiedz ze ti osobnik zaburzony i chory płci męskiej... Naprawdę nudzi mnie to wyjaśnię, wszystko jest opisane i sprawdzalne w podręcznikach i encyklopediach, jak masz jakies wątpliwości zajrzyj tam ! Po co mamy sie tu niepotrzebnie produkować ?

elkaesiak
2021-07-14 13:25:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przypominam tylko ze kobieta naukowiec genetyk ktora odkryla i udowodnila ze płci sa dwie, dostala za swoja prace nagrode Nobla.

elkaesiak
2021-07-14 13:27:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie istnieją w nauce zadne inne kryteria okreslania plci !!!! Przepraszam ale tego nie da się słuchać

homo_sapiens
2021-07-14 13:56:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Stany kwantowe to bowosc w nauce i wlasnie nauka stara sie ue zrozumiec i wyjaśnic. Pewnie przyjdzie dzien kiedy ti baukowcy opisza i zrozumieja" - ta "nowość ma jakieś 100 lat i jest doskonale opisana i wyjaśniona. "wszystko jest opisane i sprawdzalne" - acha, czyli jak ktoś np. 300 lat temu coś opisał, to koniec tematu? Koniec nauki? Przykro mi, ale nauka tak nie działa. Już tak uważano pod koniec XIX wieku, że w fizyce wszystko zostało odkryte i wyjaśnione. Nic z tego. "Nie istnieją w nauce zadne inne kryteria okreslania plci" - fałsz.

tyrotyratorr
2021-07-14 16:24:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
HAHAHA :D MEchanika kwantowa to dalej zagadka dla naukowców i nauki..... To co było 300 lat temu nie ma się nijak do mechaniki kwantowej, wtedy nawet nie podejrzewano istnienia takiego działu fizyki. Mechanika kwantowa ani nie jest dobrze opisany ani zrozumiana, stąd budowa CERNÓW na świecie i innych hadronowych zderzaczy.... Nie jest ani zbadana ani wyjaśniona a jedynie odkryta i opisywana.... coś na bakier z tą twoją wiedza o fizyce :D podstawowe zjawiska kwantowe jak interferencja fotonów dalej spędzają sen z powiek naukowców i badaczy :P a ty mówisz że jest wyjasniona i zbadana.... ech

gruzawik
2021-07-14 19:40:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
K9lory oczu sa 3, bo tak :) bo sa 3 allele pigmentacji do wyboru. Biolodzy od 7miu bolesci i 8go smutku...

homo_sapiens
2021-07-14 20:12:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
@tyrotyratorr - ty naprawdę masz problemy z rozumieniem tego, co czytasz. W którym miejscu napisałem, że "Mechanika kwantowa ma 300 lat"??? "ty mówisz że jest wyjasniona i zbadana" - W KTÓRYM MIEJSCU TAK POWIEDZIAŁEM? Może weź sobie jakieś korepetycje z języka polskiego i naucz się rozumieć to, co czytasz, zanim zaczniesz się publicznie wypowiadać. "Mechanika kwantowa ani nie jest dobrze opisany ani zrozumiana" - z całą pewnością nie jest zrozumiana przez ciebie, bo nawet nie wiesz, co to w ogóle jest.

homo_sapiens
2021-07-14 20:21:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mechanika kwantowa "Nie jest ani zbadana ani wyjaśniona a jedynie odkryta i opisywana" - tak można było powiedzieć np. w latach '40 XX wieku. Co nie znaczy, że WSZYSTKO wiadomo i odkryto. Mylisz mechanikę kwantową z gałęziami fizyki, które korzystają z języka MK, np. fizyki cząstek elementarnych i oddziaływań fundamentalnych, fizyki wysokich energii itp. To właśnie do badania tych i innych dziedzin fizyki służą akceleratory. A skoro " hadronowe zderzacze" służą do badania MK, to do czego służą zderzacze leptonów?

homo_sapiens
2021-07-14 20:26:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
A tak w ogóle, to która dziedzina fizyki jest według ciebie "zbadana i wyjaśniona"?

gruzawik
2021-07-15 00:49:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
w nauce jest całe mnóstwo kryteriów określania płci. skoro tak szeroko, że w nauce, to jakiej płci sa slimaki? a drożdże? pewne kategorie przestają pasować. bo sa kategoriami jedynie, w zjawisku dość ciągłym, wyspowym, dwubiegunowym. podobnie w dowód masz wpisane "zielone" oczy, a to zalezy, u mnie. w całej mozliwej gamie opcji mozna wyróżniać jakies grupy, nazywać je płciami, dewiacjami, wersjami, czy jak komu wola. tak samo jak związek ilus tam jakichś ludzi mozna nazywac małżeństwem, lub nie, wedle woli i umowy aktualnie obowiazującej. bywaja poligyniczne...

homo_sapiens
2021-07-15 02:17:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zabawny jest argument o tym, że są dwie płcie, ponieważ ktoś kiedyś za to odkrycie dostał Nagrodę Nobla. Gdyby Newton żył w innych czasach i też dostał NN za teorię grawitacji, to według rozumowania elkaesiaka OTW Einsteina nie miałaby racji bytu. Bo Nobel w dziedzinie grawitacji już przyznany. Sorry Einstein, ale temat już zamknięty. Wypowiadają się obaj autorytatywnie o nauce, a raz: nie mają pojęcia, jak naukę uprawia się od kuchni ("0 albo 1"), dwa: nie wiedzą, że nauka się rozwija i stare uznane teorie mogą z czasem zostać (i często zostają) rozszerzone czy uzupełnione.

gruzawik
2021-07-15 23:20:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
trochę nasuwa sie analogia do grup krwi i koagulacji, choć tu zazwyczaj dziedziczenie cechy jest zupełne, bo rzecz rozbija się o dopasowanie antygenowe, a nie stosunki ilościowe statystycznie, jak w kolorze oczu. układ AB0 odzwierciedla paletę danej cechy. rzecz w tym, że i tak mus próbę krzyżowa przeprowadzić, bo jednak potrafi się ścinać, i katafalk... bo sa jeszcze inne cechy. trzebaby jakos o genach regulatorowych krótko, ale nie da się. grupa krwi nie oznacza automatycznie dopasowania dawca-biorca. ludzie są rózni. niezerojedynkowi :)

Albert41
2021-07-13 13:26:08
Ocena: -1(glosow:13)-+
Gdzie tu wiocha to jedna z dwoch rzeczy w ktorych popieram PiS. Druga to nie przyjmowanie ciapatych ale na tym konczy sie moje poparcie dla tej mafii.

BigB
2021-07-13 11:39:48
Ocena: 7(glosow:25)-+
Propaganda? Biologia po prostu. To, że się trafi czasem ktoś kto w życiu płodowym miał jakieś uszkodzenie przy podziale komórek to nie oznacza, że jest to jakaś trzecia płeć. Weź się Franek w łeb ciulnij.

max-12345
2021-07-13 11:44:15
Ocena: 2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

franek1999
2021-07-13 13:31:51
Ocena: 1(glosow:9)-+
Propaganda to jest z ideologii katolickiej. Bóg stworzył człowieka i koniec. Zaś świat istnieje 6600 lat. To, że czegoś nie rozumiesz i sobie upraszczasz to normalne dla katolicka, tak jak dla debila dzielenie przez zero jest nie możliwe.

Cyber69
2021-07-13 14:03:24
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Antytusk
2021-07-13 15:45:15
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tyrotyratorr
2021-07-13 17:17:39
Ocena: -1(glosow:7)-+
Cyber69 według biologii płcie są 2.... męska i żeńska... są różne zaburzenia rozwojowe i genetyczne ale dalej test DNA daje odpowiedz czy to kobieta czy mężczyzna zawsze jak w chromosomie jest Y to jest to genetycznie osobnik męski, czyli masz odpowiedz na swoje zapytanie XXY i XYY to osoby które mają zaburzenie genetyczne ale są tylko i zawsze płci męskiej.... Mężczyźni chorzy na to mają wiele problemów od wypadnai włosów po zaburzenia motoryki, mowy itd

Cyber69
2021-07-13 19:29:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gruzawik
2021-07-13 22:46:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
według bilogii, a konkretnie ludzkiej, zwanej medycyną, będzie tyle płci ile zechcesz sobie wyróżnić i nazwać, w zalezności od żądanej liczebności grupy, żeby nadać nazwę.

gruzawik
2021-07-14 00:31:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
możesz rozwinąć temat w oparciu o teorię receptorową? dlaczego płodowym?

tyrotyratorr
2021-07-14 16:27:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ktoś ci farmazonów nagadał gruzawik Nauka i Biologia oraz podręczniki pisane przez profesorów i czytane przez studentów mówią jasno :) płci są 2 :) i ani jednej więcej, nie ma znaczenia rządania i ilość osób w grupie.... Powtarzam po raz ostatni :) ja opeiram się na zdaniu naukowców i ich opisach w pracach naukowych biologów oraz genetyków oraz podręcznikach do tych przedmiotów i encyklopediach, mógłbyś podać źródło swoich rewelacji nie z tej ziemi ? ?

gruzawik
2021-07-14 19:35:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kto ci powiedzial ze im wiecej razy powtorzysz tym bardziej masz racje?

gruzawik
2021-07-14 19:42:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Starowicz.

gruzawik
2021-07-14 23:59:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
prof. Zbigniew Lew-Starowicz. jako źródło moich rewelacji. oczekuje wzajemnosci.

franek1999
2021-07-13 11:30:29
Ocena: 0(glosow:10)-+
Takie pytanie do prawadzkich naukowców i myślicieli. Proszę poczytać i określić płeć Stanisławy Walasiewicz. Była hermafrodytą. Dlaczego Międzynarodowy Komitet Olimpijski wprowadził obowiązkowe badanie genetyczne. Jeszcze raz proszę o odpowiedź.

a80siwy
2021-07-13 11:46:51
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Antytusk
2021-07-13 12:00:51
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

a80siwy
2021-07-13 12:10:32
Ocena: -7(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

franek1999
2021-07-13 13:28:27
Ocena: -2(glosow:12)-+
Antytusk - Ciekawa katolicka logika. Jak jest inny, to go nie ma. To jest tylko jeden przykład. Chowanie głowy w piasek i krzyczenie, "taka jest wola boga".

max-12345
2021-07-13 13:43:03
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

a80siwy
2021-07-13 13:51:44
Ocena: -4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurand1967
2021-07-13 14:05:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
hermafrodytyzm to nie trzecia płeć

koronny
2021-07-13 14:19:59
Ocena: -2(glosow:10)-+
no , dobra , a zamiłowanie do lizania rowa , a zwłaszcza idolom tego samego wyznania ideologicznego to nie symptom kolejnej płci ? siwy ?

a80siwy
2021-07-13 14:43:42
Ocena: -6(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Cyber69
2021-07-13 19:58:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

max-12345
2021-07-13 20:25:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-07-13 22:41:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gruzawik
2021-07-13 23:01:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie ma MRSA! są bakterie, ogólnie! i tyle. ale to raczej nie biologia, tylko język. nic więcej. czy jakąś wersje nazwiesz płcią, czy nie, to i tak jak dobrze zmierzyć, to w sumie kazdy inny, układając się w jakiejś z głównych grup, lub nie. płeć też nigdy nie była problemem tylko biologii, to konstrukcja równiez kulturowa. kaczyńskiego mężczyzną nazwać nie mogę: ni syna, ni domu czy drzewa. same chromosomy nie wystarczają. dlaczego XXY to nie płeć, a XYY ma nawet nazwę: supermężczyzna? z nazewnictwa i biegunów o nieistnieniu stadiów posrednich i osobliwych?

max-12345
2021-07-13 11:30:24
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mario.kamel
2021-07-13 11:04:13
Ocena: 3(glosow:11)-+
A co jak jakiś zboczony lewak poczuje się urażony bo wydaje mu się że ma płeć np; śmigłowca szturmowego albo jakiegoś sprzętu rtvagdlgbt? Takie dewiacje trzeba leczyć a nie tolerować.

homo_sapiens
2021-07-13 11:40:42
Ocena: -4(glosow:16)-+
A co, jak jakiś tępy prawak zacznie wypowiadać się o sprawach, o których nie ma bladego pojęcia? Bo o medycynie i biologii człowieka wie tyle, ile usłyszał od księdza w kazaniu?

koronny
2021-07-13 14:23:26
Ocena: -2(glosow:8)-+
jasna sprawa w odniesieniu do lewaków ale jak zinterpretować zamiłowanie do ciasnych dziurek u przedstawicieli fachu ubierających się w sukienki i żyjących z cołaski ?

bibi1212
2021-07-13 10:54:51
Ocena: -6(glosow:10)-+
Wiocha ociekająca wręcz od lewactwa jest jednak porządnym portalem, który nie stosuje idiotycznej cenzury na skalę niby poważnych mediów, które są niczym innym, jak tubami propagandowymi. Szacun dla Wiochy pod tym względem.

wordeck
2021-07-13 22:41:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jaja sobie robisz? Moje wstawki wiszą średnio 2 minuty, po czym znikają bez śladu. Ostatnio wstawiłem teledysk Bastiego o Donaldzie, to wisiał 45 sekund.

BBC78
2021-07-13 10:46:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tyrotyratorr
2021-07-13 10:43:03
Ocena: 2(glosow:14)-+
Na szczęście nawet na wiocha jest więcej pluralizmu :) nikt ci konta nie usunie bo napiszesz fakt naukowy że płcie są dwie..... takie czasy niestety

Cyber69
2021-07-13 20:06:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
Fakt naukowy jest taki ze są co najmniej 3. Ale ze jestem po kilku fakultetach wiec chyba jest tępy i głupi! Tutaj każdy wie lepiej. Banda niedouków i ignorantów!

gruzawik
2021-07-13 22:44:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
płci, nieuku, bedzie tyle, ile zechcesz wyróżnić w spektrum miedzy suprbuberhiprbiper macho, a kawaii.

tyrotyratorr
2021-07-14 16:41:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
Cyber69 :D:D:D a jaka jest tak 3 i kto ci tych głupot nagadał albo gdzie ci tą bajkę wcisneli ? :D na youtube ? :D Gruzawik: płci są dwie, nie ma żadnego spektrum jeśli chodzi o naukę ;) są jedynie wady genetyczne i zaburzenia rozwojowe oraz deformacje..... Nauka stwierdziła 2 i za to odkrycie pewna kobieta genetyk dostała nagrodę nobla ponieważ istnienie jedynie 2 płic zostało potwierdzona badaniami naukowymi !!!

a80siwy
2021-07-14 19:22:44
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-07-14 19:36:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
To poczytaj Starowicza wroc gardlujac ze nie ma spektrum.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wszyscy PiSowscy dyrektorzy stadnin koni arabskich,
  •  Czekamy, czekamy ale już widać, że się doczekamy
  •  No i Polscy kierowcy wzięli przykład z Zachodu i temat
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
Niewypuszczenie z zatoki autobusu i zajechanie drogi, Szczecin.
główna
Dodano: 02.06.2018, 12:40:48   przez: irbik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 193Skomentuj (47) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0