lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 06.04.2022, 04:27:07   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 143  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(38)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
elkrakerso
2022-04-06 08:37:32
Ocena: 16(glosow:18)-+
A mogły być K2. Było by taniej, była by fabryka w Polsce, był by czołg V generacji, bardzo dobrze wpasowujący się w tutejsze warunki. Ciekawe kto i ile wziął żeby ten projekt utrącić.

Grzeeja
2022-04-09 16:18:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jak pokazała wojna na wschodzie, dzisiaj podstawą to są drony, wyrzutnie i inne takie. Czołgi są jedynie świetnym celem.

grzfilo
2022-04-09 14:27:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mesznatka
2022-04-09 17:21:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie musimy kupować, produkujemy PPZR Piorun

Zetar
2022-04-10 19:45:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
@mesznatka - ale kupić i tak musimy, nie ma produkcji "za darmo".

gumbad
2022-04-09 13:16:52
Ocena: 5(glosow:5)-+
Usunęli generałów i sami wybierają czołgi, śmigłowce i okręty. Nie mają o tym zielonego pojęcia. Z premedytacją pakują kraj w biedę. Za łapówki urządzą się w ciepłych krajach i okaże się że to nie ich sprawa. Jak człowiek, który nie umie zasznurować butów, zostaje ministrem do spraw bezpieczeństwa? On nawet swojej miski ryżu nie upilnuje.

NecrosDeus
2022-04-09 11:48:58
Ocena: -2(glosow:4)-+
Pomijając fakt, że pierwsze Abramsy będziemy mieli praktycznie od ręki w tym roku (ewentualnie w przyszłym), wszystkie w trzy lata, a pierwszy Leopard miał trafić do Polski za lat 8-10, reszta w kolejnych 5 latach, to ciężko nie przyznać ci racji. Leopardy są OK, ale za 10-15 lat już może nie byłyby nam potrzebne. Jak się gimbusku nie ma wiedzy to się takie głupoty smaruje. Nieprawdaż?

grzfilo
2022-04-09 14:29:29
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

elkomaro
2022-04-09 10:30:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie doceniasz polskich mostów !

art198411
2022-04-09 11:20:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tir z kontenerem w kombi (trasa port - klient) max 44 tony i nie ma wykluczonej mijanki na moście, to wydaje mi się że sporadyczny przejazd na wachadło czołgów nie zrobi na tych mostach nie zrobi wrażenia

akuszer
2022-04-09 09:21:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
ale jak będą pięknie wyglądać na paradach :)

guziu27
2022-04-09 08:14:35
Ocena: 6(glosow:6)-+
Wojsko posiada własne przeprawy mostowe i pontonowe. Poza tym Abrams jest zaprojektowany do operowania do każdych warunków na terenie USA( A USA w swoim zasięgu terytorialnym posiada prawie każda strefę klimatyczną i topograficzną). Owszem Abramsy są drogie nawet można powiedzieć cho*lernie drogie ale za jakość siłę i moc trzeba zapłacić. Na ten moment nie mamy innego wyjścia bo przez okres 3RP nikt nie próbowała nawet ruszyć z Polskim projektem czołgu. Mamy tylko modernizację sowieckich maszyn. Poza tym istotną strona obrony jest kontratak do odrzucenia wroga i do tego trzeba pięści pancerne

guziu27
2022-04-09 08:08:24
Ocena: 4(glosow:6)-+
Do historii kanonów walk pancernych przeszły już informacje gdzie 2 szt. abramsów potrafiły nie jednokrotnie rozbić i zniszczyć całe bataliony czołgów rosyjskich w Iraku, rosyjskich w sensie kupionych w Rosji. Poza tym kupując Abramsy dostajemy naukę taktyki walki tymi wozami, a jakich jest najwięcej wojsk NATO na terenie Polski? 250 szt. Abramsów to jak mieć około 2000 st. T91 twardy. bzdurą jest nośność mostów jako argument ponieważ wszystkie przeprawy na drogach wojewódzkich ekspresowych są liczone na przejazd 2 ciężarówek 40t plus zapas 100% .

mrokis
2022-04-09 23:12:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wspominając, ze mosty się wysadza w czasie wojny. :D

guziu27
2022-04-09 08:00:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

soldier1987
2022-04-09 07:52:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

informatyk26
2022-04-09 03:01:02
Ocena: 3(glosow:7)-+
Abramsy to świetny sprzęt co zresztą widać po tym jak onucom brązowe zaczyna lecieć po rajtach. Abramsy + Leopardy + absolotna dominacja powietrzna NATO. W razie gdyby Ruskie zdecydowali się na atak to urządzimy im taką rzeź że lanie jakie dostali pod Kijowem będą wspominać jako dziecinną zabawę.

amblin
2022-04-09 08:59:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hatson
2022-04-08 23:00:03
Ocena: -1(glosow:7)-+
Nie trzeba byc fachowcem, zeby wiedziec, ze czolgi to bron ofensywna. My chyba raczej na nikogo sie nie wybieramy, wiec kasa zle wydana. Chyba, ze to jedyne, co mozna w tej chwili kupic bo zapewne inni tez robia przyspieszone zakupy.

guziu27
2022-04-09 08:19:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Czołgi są potrzebna do tzw. pięści pancernej w obronie potrzebne do odrzucenia wroga i do odcięcia logistyki i zaopatrzenia dla pierwszej linii frontu wroga. Tak musimy mieć silną pięść pancerną żeby móc ruskim spuścić łomot taki żeby im się ode chciało zapędów imperialnych. W końcu w Polsce ktoś kupuje nie to co najtańsze tylko to co najlepsze.

Jokers746
2022-04-06 21:08:43
Ocena: 0(glosow:6)-+
Powinniśmy odkopać swoje stare projekty pojazdów wojskowych i je realizować. A nie liczyć na jakieś zagraniczne. Nigdy nie wiadomo kto będzie naszym wrogiem. Dlatego USA sprzedaje "słabszy" sprzęt by mieć przewagę. A jak nie swoje to kupić licencje na sprzęt lub plany i móc je zmodernizować pod swoje widzi mi się (na potrzeby i teren)

guziu27
2022-04-09 08:22:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mylisz się w wozach pancernych jest system swój - wróg. Poza tym Amerykanie sprzedając nam 250 szt. niczym nie ryzykują raczej zabezpieczają swoje interesy w Europie. To co my dostaniemy jest najnowsza odsłoną czołgów i uwierz mi nie ma potrzeby aby producent robił swoisty sabotaż i osłabiał wozy sprzedawane poza USA.

Albert41
2022-04-06 17:20:28
Ocena: -2(glosow:12)-+
Wojna na Ukrainie pokazala bezuzytecznosc czolgow w przyszlym konflikcie, Amerykanie to widza i sprzedali napalonemu rzadowi z PiS.

guziu27
2022-04-09 08:26:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
co Ty gadasz to że ruscy nie mieli taktyki walki sprzętem pancernym albo inaczej trzymali sie taktyki walca pancernego jaka jeszcze opracował Żukow w latach 2 wojny światowej to nie znaczy że czołgi to przeżytek. Pięść pancerna w formacji obronnej potrzebna jest do kontrataku w celu odrzucenia wroda lub zniszczenia mu sił zaopatrzenia i opanowania tyłów.

jajacol
2022-04-06 16:27:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale żaden T ileś tam mu nie podskoczy he he....

guziu27
2022-04-09 08:28:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie

krak0805
2022-04-06 15:15:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
A Olę z tego będzie marzy dla handlarzy bronią???????😤😤😤😤😤😤

bibi1212
2022-04-06 09:45:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
No tak, ale te pieniądze można było kupić, a jeszcze lepiej produkować, czołgi, które mogą jeździć "po całej Polsce" a nawet za granicą.

guziu27
2022-04-10 11:55:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
No tak, ale czołgu nie opracujesz w rok.Nie mamy technologii i spoczelismy na laurach w czasie rządów Siemoniaka. Zresztą cud że produkujemy Kraby

bibi1212
2022-04-06 09:42:53
Ocena: 0(glosow:8)-+
Bez przesady z tymi mostami. Przez część przejadą. O ile nie zakopią się w terenie i dojadą do mostu. Dodam, że zgodnym działaniem polskich władz z dużą nadreprezentacją mniejszości, Unii Europejskiej, sojuszników z NATO oraz agentury rosyjskiej, Polska nie produkuje już czołgów, bo nie produkuje silników do nich. A kiedyś produkowała dla siebie i eksportowała na cały świat w dużej ilości. Brawo MY - patridioci i eurofederaści - w końcu ktoś te władze wybiera. Przynajmniej nie można nas posądzić o jakieś uprzedzenia nacjonalistyczne.

malyv8
2022-04-06 09:04:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale jaka wartość w skupach złomu?

slodomic
2022-04-06 08:37:37
Ocena: 5(glosow:11)-+
Na tym portalu to nawet na czołgach się wszyscy znają widzę...

elkrakerso
2022-04-06 08:37:32
Ocena: 16(glosow:18)-+
A mogły być K2. Było by taniej, była by fabryka w Polsce, był by czołg V generacji, bardzo dobrze wpasowujący się w tutejsze warunki. Ciekawe kto i ile wziął żeby ten projekt utrącić.

wordeck
2022-04-06 08:17:18
Ocena: -4(glosow:20)-+
Te czołgi mają konkretne przeznaczenie, planowaną lokalizację i nie będą jeździły po całej Polsce. To ma być pancerna tarcza, broniąca wschodniej granicy. Ale dla POKODu wszystkie zbrojenia są bez sensu, najlepiej od razu zlikwidować armię.

konrados161
2022-04-06 08:06:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ale to będzie model Abrams TUSK II?

Komandor_Buka
2022-04-09 22:41:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Będzie. Z krótką, wiszącą lufą wzorowaną na twoim wacku.

kk1234567
2022-04-06 07:54:43
Ocena: -2(glosow:8)-+
Abramsy w Polsce są bezużyteczne.

wordeck
2022-04-06 11:54:50
Ocena: -5(glosow:5)-+
Szaszka, to Ty?

ciarymary
2022-04-06 06:52:25
Ocena: 1(glosow:9)-+
PIS realizuje tylko te kontrakty, które nas osłabiają...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Anżej skończ i wstydu oszczędź
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Nosił wilk razy kilka...
  •  Bycie dobrym człowiekiem to jednak nie jest wizytówka
Dobry wkręt
główna
Dodano: 05.08.2018, 10:47:41   przez: zetka99zet
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 179Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0