lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 11.04.2022, 07:45:54   przez: RonaldB
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 64  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(21)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
homo_sapiens
2022-04-11 13:50:15
Ocena: 5(glosow:7)-+
Wyjątkowo chybione porównanie. Alkoholik, który rzuca picie, DO KOŃCA ŻYCIA pozostaje alkoholikiem, nawet jeśli przez silną wolę lub leki udaje mu się więcej nie pić. Przez resztę życia jest mocno zagrożony powrotem do nałogu.

Davie0501
2022-04-13 22:14:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
Podobno kiedyś mongołowie , przed atakiem najpierw antagonizowali miedzy sobą społeczeństwo , poźnie.wzbudzali w nich strach a następnie mieli już z górki.

tygrysP
2022-04-13 18:20:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie zgodzę się. Jak raz zaczniesz indentyfikowac się KOD, TVN czy TVP na zawsze pozostaniesz identyfikowany z wyraźnie niskim poziomem IQ i brakiem samodzielnego myślenia. Jednak wiara ta prawdziwa nie ma nic wspólnego z patologiami itp. Wam przeszkadza ze Katolik reaguje na marsze LGBTxyz ale już Wam nie przeszkadza dodawać takie wpisy. To jest Wasze podejście do równouprawnienia

homo_sapiens
2022-04-13 19:54:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
A co to jest "prawdziwa wiara"? Może to ta, która przez wieki prowadziła do torturowania i mordowania ludzi w imię tejże wiary?

tygrysP
2022-04-14 21:02:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
To właśnie nie byla prawdziwa wiara. Prawdziwa wiara jest w sercu i postępowaniu w imię miłości.

gruzawik
2022-04-15 20:18:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
problem w tym, że to samiuteńko głosili ci od nieprawdziej. mieli w sercu i to z miłości. dla ich dobra.

homo_sapiens
2022-04-11 13:50:15
Ocena: 5(glosow:7)-+
Wyjątkowo chybione porównanie. Alkoholik, który rzuca picie, DO KOŃCA ŻYCIA pozostaje alkoholikiem, nawet jeśli przez silną wolę lub leki udaje mu się więcej nie pić. Przez resztę życia jest mocno zagrożony powrotem do nałogu.

RonaldB
2022-04-11 15:09:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

RonaldB
2022-04-11 15:11:26
Ocena: -4(glosow:4)-+
Czy ktoś kto rzucił palenie i nie tyka wyrobów tytoniowych od dziesięcioleci, to dla Ciebie nadal palacz? Nie zgadzam się, ale rozumiem. Przecież mężczyzna, który zostaje księdzemi i wyrzeka się pokus, to i tak do końca życia będzie predatorem. Czyż nie ?

BigB
2022-04-11 15:53:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niestety głową raz skropiona woda święconą do końca życia jest katolicka.

homo_sapiens
2022-04-13 16:40:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
"Nie zgadzam się" - to zapytaj psychiatry, bo to właśnie zdanie psychiatry (którego mam w rodzinie) cytowałem. I to, co napisałem dotyczy tylko alkoholizmu. Nie wiem, jak się sprawa ma z innymi nałogami.

gruzawik
2022-04-13 20:20:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ma sie tak samo. Tylko ze nikotyna uzaleznia jeszcze silniej. A do wiary raczej sie nie wraca, nie da sie oddowiedziec czy odzobaczyc...

RonaldB
2022-04-13 21:13:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
@sapiens Jak mówi tak psychiatra z Twojej rodziny to pewnie wie co mówi. Ma podobne zdanie jak mój sąsiad, którego żona zdradziła z jego kumplem dwa lata temu. Do dzisiaj twierdzi, “że jak ktoś się raz skur.wi do końca kur.ą zostanie”. Nie zgadzam się z nim,ale rozumiem.

homo_sapiens
2022-04-13 21:56:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
@RonaldB - wystarczy kilka minut, by wejść na 3 pierwsze wygooglane strony ośrodków terapii uzależnień, by przeczytać na każdej z nich, że alkoholizm jest chorobą nieuleczalną. Można jedynie doprowadzić do czegoś na kształt remisji w innych chorobach (niepicia alkoholu przez alkoholika), co NIE JEST wyleczeniem z nałogu. Ja Ci przedstawiam fakt medyczny a nie "prawdy życiowe" wuja Mietka. Ale oczywiście możesz się z faktami medycznymi nie zgadzać... tak jak księża w przypadku ginekologii czy seksuologii.

gruzawik
2022-04-14 00:40:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
najbliższa analogia, to jakby ktoś wmawiał sobie, że jest uzależniony. wszyscy wokół też piją, nie wiedzą jednak, że piją zwykłą kałużankę. powoduje to co prawda pewne objawy, wzajemnie oraz siebie nawzajem oszukują, jak to muszą i chcą i pragną. jednak kiedy się dowiedzą prawdy, uzaleznienie się rozwiewa. zdarzają się umysły niezdolne do przyswojenia tej informacji, bo światek met i melin sie im zawali, a to jedyne, co znają i kochają. i porzucić nie chcą, choć teraz już mozna, bez obawy zapłaty głową trzeźwego, bez wymiotów, bólu głowy, osłabienia i biegunki

RonaldB
2022-04-14 14:12:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mam prośbę,spytaj znajomego- jak nauka podchodzi w tym temacie do noworodka, który w chwili przyjścia na świat jest już alkoholikiem. Dzięki ciężkiej pracy patomatki w próbach udowodnienia,że da radę wypić więcej alko, niż ona razem z dzieckiem w brzuchu,waży. Noworodek uratowany i po kuracji odwykowej zaczyna rosnąć jak na drożdżach winiarskich. Przez całe życie ani kropelki alko.Umiera.I tu pojawia się pytanie. Umarł jako alkoholik? Nigdy nie czuł straty alkoholu, bo od narodzin nigdy go nie spróbował.Dostał uzależnienie a nie, przez imprezowanie, wypracował. Pozbył się go nawet nie mając ś

RonaldB
2022-04-14 14:14:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pozbył się go nawet nie mając świadomości,że się go pozbył.Spytaj,proszę

gruzawik
2022-04-14 14:27:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bycie uzaleznionym a naprutym to rozne rzeczy. Uzaleznienie prawdopodobnie nie ma szans nawet rozwinac sie u plodu, jako ze wymaga stworzenia sciezek w korze mozgowej, a ta u plodu ma inne priorytety. Zwyczajnie nie wykazuje zorganizowanej pracy, bo sie namnaza. Z tego wlasnie powodu medycyna nie uznaje plodu za osobe ludzka, a jedynie organizm, i problemu etycznego z aborcja nie ma.

homo_sapiens
2022-04-14 14:32:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie wiem, czy dziecko w takim przypadku rodzi się alkoholikiem. Wiem, że ma poważne zmiany w mózgu, co z całą pewnością jest nieuleczalne i będzie rzutować na całym jego życiu. ("Alkoholowy Zespół Płodowy - FAS - fetal alcohol syndrome - to zespół wad wrodzonych dziecka, obejmujących zaburzenia psychiczne i fizyczne, spowodowane spożyciem alkoholu przez matkę w trakcie ciąży").

RonaldB
2022-04-11 07:51:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nałogowcy potrafią ostatni grosz oddać barmanowi

RonaldB
2022-04-11 09:39:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

RonaldB
2022-04-11 09:43:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Reakcja alkoholika na wieść,że zamkną knajpy z powodu np.pandemii, też łatwa do przewidzenia. Zawsze może chlać w domu, ale to już nie to samo. Zysk ma tylko ten co wódą handluje. Spiritus Sanctus to podstawa
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nosił wilk razy kilka...
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
  •  UUUpppsss
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
Dzień jak co dzień w RPA.
główna
Dodano: 01.09.2018, 17:49:39   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 69Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0