lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tęczowa flagę i błyskawice...
główna
Dodano: 01.11.2022, 20:59:55   przez: Victorzaz1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 47  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(34)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Grzeeja
2022-11-04 16:57:55
Ocena: 8(glosow:16)-+
Śmieszy mnie fakt, że największy krzyk o socjal podnoszą Ci, co żyją właśnie z socjalu :) Jakoś u mnie w robocie nie ma tematu, że musimy kogoś utrzymywać. A wręcz krąży zdanie, że wolą utrzymywać Ukrainkę uciekającą przed wojną, niż "madkę" uciekającą przed robotą. Inna sprawa, że w większości to Polacy utrzymują Ukrainki z własnych pieniędzy. Ja też miałem Ukrainkę z dzieckiem przez 4 miechy i od nikogo nic nie dostałem z tego tytułu i nie chcę.

mariuszku74
2022-11-05 18:06:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak , tylko że ON był po 4 zł a teraz po 8 zł , bo jest potrzebny na wojnę, i ktoś za ten eksport musi zapłacić, i oczywiście jeszcze wincyj broni...

zaldbag
2022-11-04 19:21:21
Ocena: 1(glosow:9)-+
Każdy ekonomista to mówi, że naplyw uchodźców działa pozytywnie na polską gospodarkę. Daliśmy Ukrainie niewiele wart złom wojskowy. Prawda, dostają socjal. Ale zaraz wydają go w całości w polskich sklepach. Więc trzeba być ekonomicznym analfabetą, żeby klikać plusika pod tą wstawką.

ivat
2022-11-04 19:17:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pierydolicie hipolicie..........

spitulis
2022-11-04 19:07:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

borekpp
2022-11-04 18:43:21
Ocena: 5(glosow:13)-+
To może już pora skończyć z tymi socjalami i przywilejami dla Ukraińców, jeśli tak sobie radzą ,że nas utrzymują i bez nich byśmy pomarli z głodu.. Tak jakby Polacy nie płacili podatków i innych opłat od których uchodźcy są zwolnieni, głupia pindo.. Czy gościowi którego wpuszczacie do domu dajecie większe przywileje niż domownikom, czy jednak to właściciel większe prawa mieć powinien.. Znajomy ukrainiec sprowadził żonę z młodym do Pl i teraz dostaje na nie 2400za to że utrzymuje uchodzców i 500+ na bąbelka.. Ja nie chcę dostawać kasy na kobitę, tylko nie chcę na patologię ukraińską się dokłąda

kacu1980
2022-11-05 05:19:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kornas1988
2022-11-05 13:19:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na polską patologie tez placisz. Jak pisalem nizej to i polskie patusy i ukrainskie nieroby co nie znaja jezyka polskiego niech zdychaja

Kt0siek
2022-11-04 18:33:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
typowa informacja pseudo dziennikarzy, moze i tyle zapłącili, ale przed dalszym komentarzem, wypada napisać ile podatków zapłacili Polacy, ale wtedy zapewne nie dałoby się szeżyć zamówionej tezy ?

kacu1980
2022-11-05 05:20:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

modoc
2022-11-04 17:46:57
Ocena: 3(glosow:11)-+
Tak to jest jak się waliło po kątach w szkole albo wąchało klej Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju wyliczyła w raporcie "Migration Outlook 2022", że Polska wyłoży w tym roku najwięcej środków, spośród krajów OECD, na pokrycie kosztów utrzymania uchodźców z Ukrainy. Mowa tu o kwocie ponad 8,36 mld euro.

Robert67819
2022-11-04 17:36:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie mam nic przeciwko Ukraińcom a zwłaszcza teraz kiedy potrzebują pomocy. Pisanie ile zapłacili wPolsce podatów jest moim zdaniem conajmniej dziwne a juz napewno nieetyczne. Podatki płacą wszyscy mieszkańcy Polski a nie tylko polacy.

kacu1980
2022-11-04 18:26:38
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Zetar
2022-11-04 18:39:48
Ocena: 2(glosow:6)-+
A w Polsce jest kacu1980 i jest to nazista i moskiewski kacap w jednym. Potrębuje pomocy psychiatry. Zbadaj temat.

kornas1988
2022-11-05 02:56:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zetar. Tu akurak kacu ma racje. To ukraina pokazala sie w szpitalu gdzie obok ich flagi byla flaga upa. A kilka dni wczesniej ich prezydent zarzekal sie ze na ukrainie nie ma czegos takiego. Ruscy i urki do piachu i spokój bedzie

kacu1980
2022-11-05 05:25:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kornas1988
2022-11-05 13:17:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aha sowieci to nie Rosjanie? To według twojej logiki nazisci to nie Niemcy. Nie wiem chodziles do szkoly na historię czy tylko tam po prostu byles3?

Grzeeja
2022-11-04 16:57:55
Ocena: 8(glosow:16)-+
Śmieszy mnie fakt, że największy krzyk o socjal podnoszą Ci, co żyją właśnie z socjalu :) Jakoś u mnie w robocie nie ma tematu, że musimy kogoś utrzymywać. A wręcz krąży zdanie, że wolą utrzymywać Ukrainkę uciekającą przed wojną, niż "madkę" uciekającą przed robotą. Inna sprawa, że w większości to Polacy utrzymują Ukrainki z własnych pieniędzy. Ja też miałem Ukrainkę z dzieckiem przez 4 miechy i od nikogo nic nie dostałem z tego tytułu i nie chcę.

kornas1988
2022-11-05 03:04:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ani tego talatajstwa ani drugiego talatajstwa państwo nie powinno utrzymywac. Patusy ja nie robia uj niech zdychaja razem ze swoimi dziecmi. A ukrainiec co nie pracuje i nie zna polskiego uj niech spier...a do siebie zdychac

susza89
2022-11-04 16:42:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
Swiat jaki chcieliscie zeby byl =/= rzeczywistosc. Przykro mi bardzo.

Johnfromhell
2022-11-04 16:12:50
Ocena: -2(glosow:12)-+
Autor mema - debil - pojęcia nie ma o ekonomii i próbuje komentować rzeczywistość ekonomiczną. Prawda jest taka, że napływ Ukraińców jest zbawieniem dla naszej gospodarki. Jest to najlepsze remedium na niski przyrost naturalny. Każdy lepszy ekonomista to mówi. No ale matoły wiedzą swoje

PLPsycho
2022-11-04 17:04:15
Ocena: 1(glosow:11)-+
Wystarczy przejść sie do dużych zakładów. 80% załogi to Ukraińcy wykonujący proste prace fizyczne. Dzięki temu Stachu pod sklepem dostaje socjal i narzeka, że Ukrainiec mu pracę zabiera...

marcoo7
2022-11-04 17:34:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ile tego socjalu trzeba dostawac zeby zastapil pensje? :)

zaldbag
2022-11-04 19:16:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dokładnie!

zaldbag
2022-11-04 19:25:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dokładnie - autor debil.

PLPsycho
2022-11-04 23:06:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
marco7 jeśli Ukrainiec ci zabrał pracę, to musisz być totalnym nieudacznikiem. Dla mnie to w większości czcze gadanie i wymówka. Pracy jest mnóstwo, a kto nie chce pracować ten nie będzie, a wymówkę sobie zawsze znajdzie. Niestety Polacy coraz mniej chętnie pracują i to właśnie Ukraińcy ratują nam gospodarkę. Możemy się obrażać, ale tak jest.

kocurxtr
2022-11-02 19:06:14
Ocena: 4(glosow:24)-+
odyebało lewaczce kompletnie... tak bywa, gdy się ucieka z lekcji matematyki .....

latrell
2022-11-02 11:14:50
Ocena: 2(glosow:6)-+
Hahahaha, ale odleciała😆

Marmur87
2022-11-01 23:11:03
Ocena: -3(glosow:25)-+
Nawet jeżeli, to koszt utrzymania tychże zdecydowanie przekracza wpływy. Nie mówiąc już o kosztach pobocznych wspierania bantustanu im. Bandery.

kacu1980
2022-11-04 18:30:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kornas1988
2022-11-01 22:33:58
Ocena: -1(glosow:9)-+
Lo cho cho ktos odleciał kosmicznie w liczbach

vacarius
2022-11-01 21:06:47
Ocena: -9(glosow:21)-+
To może być prawda w sumie. Bo jeśli zabrali cale swoje złoto i inne oszczędności kupowali od razu w Polsce mieszkania. Lub wynajmowali od tego też jest podatek. Patola z Ukrainy nie uciekła bo nie miała za co!!! Uciekli ci co mieli jakieś oszczędności. Dziwne ze od razu tu kupują mieszkania tak jakby chcieli zostać na zawsze. Może myśleli ze putin zajmie całą ukrainę. Ale tak nie jest przez dostawy broni.

susza89
2022-11-04 16:44:08
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dokladnie. Ukraincy przeciez slyna z bogactwa i bardzo duzej klasy sredniej... Wcale nie uciekali jeszcze przed wojna na zasadzie ostatni gasi swiatlo...

majdan7
2022-11-04 16:46:03
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jak byłem we Lwowie jeszcze przed wojną i pandemią to zauważyłem że jest to miasto kontrastów - stare Łady i Bentleye, sklepy dla biedaków i ekskluzywne sklepy w których mało kogo stać na zakupy itd. Patrząc po autach tych którzy uciekli do nas to faktycznie biednie nie jest, ale wydaje mi sie że cześć biedoty i patologii też uciekła, ci akurat wracają najwcześniej. Ale Lwów to Lwów, myślę że czym dalej na wschód tym jest coraz biedniej.

modoc
2022-11-04 17:48:18
Ocena: -2(glosow:4)-+
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju wyliczyła w raporcie "Migration Outlook 2022", że Polska wyłoży w tym roku najwięcej środków, spośród krajów OECD, na pokrycie kosztów utrzymania uchodźców z Ukrainy. Mowa tu o kwocie ponad 8,36 mld euro.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Karma dla buca
  •  Kilka słów prawdy o potrzebach mężczyzn
  •  Za karę
  •  No i Polscy kierowcy wzięli przykład z Zachodu i temat
Tylko u ojca dyrektora w Radio Maryja
główna
Dodano: 08.07.2018, 20:54:04   przez: czeskiwafel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 153Skomentuj (29) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0