lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 06.02.2012, 10:39:07   przez: Dyr.RYDZYK
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 25  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(75)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
owad12
2012-02-06 17:56:22
Ocena: 6(glosow:6)-+
2000 tysiące lat sporów, schiz, herezji, podziałów, rozłamów Kościoła,kilkadziesiąt soborów ustalających dogmaty. Mnie bynajmniej dało do myślenia.

szatano999
2012-02-06 20:14:19
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jezus narodził się w biedzie i powołał Kościół aby ludziom służył!!!...a nie nad nimi panował. Zgadzam się w pełni z Dyr.RYDZYKIEM że kościoły takie jak Licheń czy pomniki jak w Świebodzinie to jedynie objaw PYCHY i GŁUPOTY..Jezus by te pieniądze na pewno lepiej spożytkował...pewnie rozdał biednym

tygrysisko130588
2012-02-06 20:24:18
Ocena: -3(glosow:3)-+
Jezus także nie siedział w necie i autem nie jeździł.Tworząc Kosciół,dał mu także pewne prawa/obowiązki/przywileje"cokolwiek zwiążesz na ziemi,bedzie zwiazane w Niebie..."więc jakas tam forma zwierzchnosci juz w tedy powstała.Ale i tak pewnie ktoś zaraz zapyta:kim jest Jezus?Udowodnisz to?

WilczeOko
2012-02-06 18:34:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
Księga Aggeusza, polecam. Bo treść absurdu nijak ma się do załączonych zdjęć. I Dzieje Apostolskie. Apostołowie dysponowali "kasą wiernych", by pomagać potrzebującym. I zaznaczam, że piszę to, jako ANTYKLERYKAŁ / AGNOSTYK. Tyle, że obiektywny, próbujący uczciwie analizować problemy....

Cenotaph
2012-02-06 18:39:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jak można analizować coś, co sama idea powstała na obłudzie i fałszu, co? Może jeszcze powiesz że kk ma coś wspólnego z wiarą? Nigdy nie miał i nie będzie bo powstał tylko by kontrolować prostych ludzi, za czym do dziś bardzo tęsknią.

WilczeOko
2012-02-06 18:49:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ten mechanizm można odnieść do każdej grupy społecznej, bez względu na przynależność, kulturę, wyznanie, itp. Tak więc argument, jak dla mnie, lekko sztuczny jest. Brzmi, jak powtarzanie słyszanej na codzień .. propagandy. A jak dla mnie - propaganda, to zdecydowanie za mało, by poznać Prawdę..

Cenotaph
2012-02-06 18:56:06
Ocena: 0(glosow:6)-+
Hmm, propaganda i kto to mówi. Ale ok, to daj mi dowód na to że ta biblia którą tak twardo przytaczasz jest prawdą. Drugie, słyszałeś taki cytat co ponoć sam Jezus powiedział: "Nie domy z kamienia tylko ludzkie serca są świątyniami Boga". No i teraz się odnieś do tej swojej prawdy.

tygrysisko130588
2012-02-06 19:00:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jezus także powierział:"Gdzie dwóch lub trzech gromadzi sie w moje imie tam i Ja jestem" Dziwnie że przytaczasz Biblię skoro ją kwestionowałes poniżej,albo cos jest albo nie a nie tylko wybrane fragmenty,ktorych widać nie rozumiesz.

owad12
2012-02-06 19:03:57
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tygrysisko, a czy Ty nie czytasz książek, których treść potem wydaje Ci się niewiarygodna?Chyba logiczne, że najpierw trzeba przeczytać, żeby się do tematu zawartego ustosunkować, prawda?

Cenotaph
2012-02-06 19:06:29
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie chłopczyku, ja nie przytaczam biblii. Widać właśnie jak ją znasz. Ja przytaczam słowa które właśnie kk stara sie usilnie ukryć i wszystkie inne materiały które zaprzeczają jego istnieniu. Co do Twoich egzorcyzmów, to przyzywając Matkę Boską to też działało w trakcie egzorcyzmu?

tygrysisko130588
2012-02-06 19:11:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
A nie pomyslalem o tym ze ów cytat świadczy o tym, że nie wystarczy pójśc do wiątymi i tylko przesiedziec, może ważne jest to co jest w cercu,jak się człowiek zachowuje i traktuje innych....ot mi i filozofia

Cenotaph
2012-02-06 19:13:36
Ocena: -2(glosow:4)-+
A Ty znowu nic nie łapiesz, problem z Tobą jest ten że trzeba Ci wszystko jak dzieciakowi tłumaczyć. W cytacie zwróć uwagę na początkowe słowo "NIE". I teraz odnieś się jeszcze raz, ale jak masz wciąż powtarzać ten sam frazes to sobie daruj.

WilczeOko
2012-02-06 19:18:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
Księga Aggeusza - powtarzam raz jeszcze. Cenotaph, Kościół nie ukrywa apokryfów. Uczą i o nich na Wydziałach Teologii. Uczelnie Katolickie, a uczą każdej Teologii - także prawosławnej, protestanckiej.

tygrysisko130588
2012-02-06 19:27:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Z tym NIEtakże można polemizować, ale hola.....nie o to mi chodziło,jesli kwestionujesz Biblię,to skąd przyjacielu wiesz, że Twoje źródła są prawdziwe,udowodnij to.

AnonimowyPremier
2012-02-06 19:34:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tygrysisko130588
2012-02-06 19:37:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Akurat o mitologii pisałem poniżej i wyjaśniełem czym sie rózni od Biblii.

CzarnyBohater
2012-02-06 19:40:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
A co to za argument?

tygrysisko130588
2012-02-06 14:42:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
Poza tym w Starym Testamencie,Bóg chciał aby bylo miejsce spotkań Jego z człowiekiem, dokładny opis jest chociażby w Księdze Wyjścia, cały 40-ty rozdział (Slowa Boga). Przeczytajcie sobie a może pewne sprawy zrozumiecie.

Cenotaph
2012-02-06 17:04:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Znowu Ty i te Twoje bzdury. To wytłumacz mi prostemu człekowi, skąd wiesz że ten Twój Stary Testament jest prawdą. Gdzie to jest napisane, oświeć mnie.

tygrysisko130588
2012-02-06 17:24:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
NpFakty ze Starego Testamentu przeplataja się z faktami historycznymi.Np Judaizm i Muzułmanizm uznają Go i Jego treść...itd.Do tego pewne przepowiednie i obietnice od Boga sie wypełniaja lub się wypełniły...tylko niestety nie wszystcy to widza lub nie chcą widziec.

Cenotaph
2012-02-06 17:29:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jakie obietnice, zdefiniuj. Czy to że przeplata z historią to ma boć dowód na to że to prawda? To równie dobrze można uznać mitologię Grecką za prawdę, bo i ona odnosi się do swoich czasów.

tygrysisko130588
2012-02-06 17:35:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
O Mesjaszu i tak dalej pisał nie bedę bo pewnie zakwestionujesz/nie zrozumiesz.W mitologii przyciwieństwie do Biblii nikt nie bawil się w egzorcyzmy,które przetrwały do dziś,a którego byłem kiedyś świadkiem,znam z grubsza treść modlitwy egzorcystycznej, wiem jakie osoby sa

tygrysisko130588
2012-02-06 17:37:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
tam przywoływane np Jezus,Maryja i widzę jaka władzę ma Katpolicki egzorcysta i co się dzieje i jaką siłe może miec opetany, ?Jeśli przywołasz Zeusa czy Afrodytę-nic się nie stanie.

owad12
2012-02-06 17:41:44
Ocena: 3(glosow:5)-+
tygrysisko, czytam Cię i jedyne co mi się nasuwa na myśl, to współczucie dla Twego toku myślenia.

Cenotaph
2012-02-06 17:42:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
Hahaha, aleś mnie chłopie ubawił, egzorcyzmy. Ale jedno trzeba Ci przyznać to że się "bawicie" w te egzorcyzmy. To wytłumacz mi złociutki skąd wiesz kto jest opętany i kto o tym decyduje.

tygrysisko130588
2012-02-06 17:44:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
Przykład z wiocha.pl,Jezus powiedział"bedziecie w nienawiści u innych z powodu mego imienia"a tu co się dzieje,żaden chrześcijanin nie wrzuca zdjęć wysmiewających ateistów,to tylko działa w jedną stronę i to nie chrześcijanie sa agresorem,ateisci/antyklerykanie toczą piane

PuszkaPandory91
2012-02-06 17:47:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Za dużo Egzorcyzmów Emily Rose :-D

owad12
2012-02-06 17:47:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
Skoro lubisz cytaty z Biblii, dlaczego nie zacytujesz tego:"Nie będziesz czynił żadnej rzeźby ani żadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko, ani tego, co jest na ziemi nisko, ani tego, co jest w wodach pod ziemią!"

tygrysisko130588
2012-02-06 17:48:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Egzorcyzm nie jest jednorazowy,to pewien ciąg"zabiegów"i to osoba opetana w późniejszej fazie sama musi chcieć,a najczęściej decyduje rodzina zainicjowaniu, reszte pytań kieruj do egzorcystów.

tygrysisko130588
2012-02-06 17:51:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
Owad,moge zacytować,ale co to zmienia,przyjście Jezusa to tzw nowe przymierze,to o czym piszesz było w Starym Testamencie i tyczyło się pogańskich bożkow, gdyby to rozumieć tak jak Ty-nie mozna byłoby miec obrazu na ryby(gdyz jest w wodzie/glębinach)poza tym w tedy nikt Boga nie widział.

Cenotaph
2012-02-06 17:54:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Widzę że nic nie łapiesz. Skąd wiesz że ktoś jest opętany i kto o tym decyduje i nie unikaj odpowiedzi pisząc kolejny raz bzdury. P.S. Czy wytykanie waszych błędów i fałszu to jest nienawiść? Nie sądzę, to wy nienawidzicie ateistów bo ujawniają waszą obłudę.

owad12
2012-02-06 17:56:22
Ocena: 6(glosow:6)-+
2000 tysiące lat sporów, schiz, herezji, podziałów, rozłamów Kościoła,kilkadziesiąt soborów ustalających dogmaty. Mnie bynajmniej dało do myślenia.

tygrysisko130588
2012-02-06 17:58:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja nie pisałem,że byłem swiadkiem tego,że ktoś typuje,że ten czy ten jest opetany,watpie aby takie cos istniało,pisałem że byłem świadkiem (przypadkowym) egzorcyzmu,widziałem co opetany potrafi i co potrafi egzorcysta.Ateiści w atakowaniu Kościoła,tez popełniaja błedy i nikt im tego nie wytyka.

Staradziffka
2012-02-06 17:59:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
Istnieje bardzo ciekawa hipoteza, wręcz teoria spiskowa, że testament to wymysł starożytnych proroków do głoszenia herezji, zdobycia szacunki i władzy. Te wymysły mogły być przekazywane z pokolenia na pokolenie i intensywnie promowane. Całun turyński jest na to dowodem, który okazał się mistyfikacją

PuszkaPandory91
2012-02-06 17:59:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Najlepiej to napijcie się piwka dla rozluźnienia,po co się nie potrzebnie stresować :-)

tygrysisko130588
2012-02-06 18:02:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Owad,ale Kościół przetrwał, to że oddzielilo się Prawosławie, potem Protestanci, nie znaczy, że nauka Kościoła jest zła.Gdyby Kościół uległ odłamom-co by w tedy było?jakie wielkie halo.

Cenotaph
2012-02-06 18:05:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Myślisz chłopie cokolwiek? Powtarzam pytanie, skoro byłeś świadkiem egzorcyzmu to skąd wiecie że ktoś jest opętany i kto decyduje o tym.

tygrysisko130588
2012-02-06 18:05:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Co do teorii spiskowych....jeśli tak, to czemu Stary Testament lączy sie z Nowym? Co Ci prorocy mieli z tego, wiecie w ogóle jak zyli, jak byli odbierani....z bogactwem i doczesnym pozytkiem nie miało to za wiele wspólnego.

owad12
2012-02-06 18:06:53
Ocena: 4(glosow:6)-+
Tygrysisko, z całym szacunkiem, Biblia ni jest dla mnie żadnym punktem odniesienia.Poza tym takiego menadżera jak miał Kościół od zarania, należy tylko pozazdrościć.Interes kręci się nadal,mimo wszystkich "niedogodności".

tygrysisko130588
2012-02-06 18:09:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale powtarzam po raz kolejny.....widziałem zachowanie opetanego i to jak to zachowanie sie pogłębiło w czasie modlitwy egzorcystycznej.....mi wiecej dowodów nie trzeba,wiem co widziałem....i po raz kolejny powtarzam, to rodzina zgłosiła sie do egzorcysty.

Staradziffka
2012-02-06 18:11:46
Ocena: 3(glosow:5)-+
A skąd wiesz, czy przed tymi "egzorcyzmami" ludzie "opętani" nie dostają swego rodzaju scenariusza, gdzie pisze jak mają się zachowywać, co mówić w danej chwili?!

tygrysisko130588
2012-02-06 18:11:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
Owad,dla Ciebie może nie jest punktem odniesienia,a dla mnie tak(mam na mysli także swoje zycie)tak o tych pieniadzach gadacie,ale ja w Kościele kasy nie widzę i nigdy nikt z duchownych nie poprosil mnie o pieniadze.

tygrysisko130588
2012-02-06 18:14:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
A czy niewielka kobita "w scenariuszu" może dostać więcej siły niż 4 chłopa? Poza tym nic nie mówiła.

Cenotaph
2012-02-06 18:18:56
Ocena: 3(glosow:5)-+
Opętany to Ty jesteś, ale głupotą kk. Żadnego argumentu na poziomie od Ciebie. Tylko bo widziałeś, bo widziałeś. A Ty ze swoim zaślepieniem jesteś naprawdę wiarygodnym świadkiem. Dowodów oczekuje a nie bzdur które wyśnisz.

owad12
2012-02-06 18:20:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tygrysisko, Ty się tam odnoś do czego chcesz, skoro taka potrzebę masz.Ja nie potrzebuję do bycia sobą, żadnych kanonicznych nakazów ani zakazów.

tygrysisko130588
2012-02-06 18:21:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
No wiesz...filmików nie nagrywałem, mi to wystarczy,a tym bardziej nie mam zamiaru Ciebie przekonywac.....Biblia ble.....to czego doświadczyłem tez ble, to po co dalej szukac dowodów.

Cenotaph
2012-02-06 18:23:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ty dalej facet nic nie łapiesz, taki jesteś kumaty. W d.... mam Twoje filmiki, powiedz mi który mądrala stwierdził że to opętanie, tego chcę wiedzieć. I na jakiej podstawie.

PuszkaPandory91
2012-02-06 18:31:34
Ocena: 3(glosow:3)-+
Cenotaph zgadzam się z Toba. właśnie a może po prostu była to osoba chora psychicznie np z rozdwojeniem jaźni,tylko żaden lekarz wcześniej tego nie stwierdził.

Cenotaph
2012-02-06 18:42:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
Pandora, to tak samo jak z cudownymi ozdrowieniami. Nie rozumiemy do dziś jak funkcjonuje nasze ciało i dopiero tak naprawdę stawiamy pierwsze kroki, ale cud jest. Zresztą dla nich albo coś jest cudem jak nie łapią, albo od szatana i nie pogadasz.

PuszkaPandory91
2012-02-06 18:49:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
No niestety to się nazywa właśnie zaślepienie. Nie wytłumaczysz nigdy takiej osobie,bo i tak będzie wiedziała swoje i przy tym obstawała :-) Dlatego mówię,szkoda czasu i nerwów :-) Nie wierzę w cuda i w egzorcyzmy :-)

Cenotaph
2012-02-06 18:53:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ja wierzę w cuda, ale jak patrzę na takich jak on co wyczyniają, haha.

tygrysisko130588
2012-02-06 18:57:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
pisałem o tym ale chyba niedoczytałeś lub nie zrozumiales i na tym kończę gdyż idąc takim tokiem myslenia wszystko można zakwestionować i dojdziesz do tego że pewne to tylko kupa i siku czyli to co u zwięrzatek,a człowiek zwierzakiem nie jest i ma a przyjamniej powinien miec życie duchowe.

PuszkaPandory91
2012-02-06 19:00:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jemu już żaden cud nie pomoże :-D

Cenotaph
2012-02-06 19:02:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie, nie dałeś mi odpowiedzi bo dobrze wiemy obydwoje że nie potrafisz odpowiedzieć. Nic nie potrafisz chłoptasiu poza cytowaniem biblii, a Twoje wiedza ogranicza sie wyłącnznie do niej. Prostaku myślisz że tylko wierząc w Twoje zabobony można mieć życie duchowe? To u was ono jest ubogie i .........

Cenotaph
2012-02-06 19:04:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
i upośledzone bo sami sobie narzucacie ograniczenia. Poza tym ślepia wiara i bezkrytyczne przyjmowanie wszystkiego ma być życiem duchowym? To u was ono nie istnieje a jest tylko manipulacją i obłudą.

tygrysisko130588
2012-02-06 19:06:13
Ocena: -2(glosow:2)-+
Czy ja wiem tylko Biblia, dałem przykład z życia,ale ok,egzorcystę i imie nie pytałem,a cała akcja była w CZęstochowie,pewna osoba nie chciała wejśc na teraz klasztoru i tak to sie zaczeło.Przyjacielu-ja Cię nie wyzywam,jeśli się uniosłes to przepraszam,nie mialem tego na celu.

tygrysisko130588
2012-02-06 19:08:51
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ale kto powiedział że ja bezgranicznie wierze ? Dodam tylko że wierze w Boga a nie w księdza jakby to niektórym się wydawało.

Cenotaph
2012-02-06 19:15:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
Aha, faktycznie, argument nie do obalenia. Przychodzi fzacet do klasztoru i mówi że jest .... opętany, hahaha. Nie widzisz że to brzmi jak żart i tylko się pogrążasz? :-)

tygrysisko130588
2012-02-06 19:25:36
Ocena: -2(glosow:2)-+
To było w czasie pielgrzymki maturzystów,więc jeśli ktoś tam jedzie liczy sie z tym że wejdzie na teraz klasztoru,a skoro mi przyjacielu nie wierzysz....trudno, wcale nie mówisz.

tygrysisko130588
2012-02-06 14:38:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nikt tak nie zaglada w kieszenie Chrześcijan jak Ateiści i Antyklerycy...boli was cos? Mam rozumiec ze Wy rozdaliscie wszystko co macie i na maxa pomagacie biednym oraz starszym i nie oddajecie schorowanych ludzi do domu opieki-prawda sztanku999?

Cenotaph
2012-02-06 17:06:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
To nie ateiści deklarują życie w ubóstwie i celibacie. Ale co innego na ustach macie, a co innego robicie.

tygrysisko130588
2012-02-06 17:32:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jestem Katolikiem i jakos nie deklarowałem ubóstwa.Co do księzy-to nie oni finansuja Kościoły tylko wierni-jeden da na tace,drug kupi paczke papierosów i tyle.Ja nikomu do kieszeni nie zagladam.

Staradziffka
2012-02-06 18:00:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
tygrysisko, nieświadomie potwierdziłeś tylko rację, że księża to banda żerująca na portfelach naiwnych wyznawców do osiągania własnych korzyści. Jeszcze gorsza mafia niż nasi politycy.

tygrysisko130588
2012-02-06 18:16:06
Ocena: -3(glosow:3)-+
A to że jacys wierni sami czuja potrzebe budowy Kościoła aby miec np bliżej to także żerowanie ?

Cenotaph
2012-02-06 18:30:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kościół przy kościele budujecie a Ty mówisz że bliżej? Nie bądź śmieszny, bo sam dobrze wiesz ile tego stoi i to na każdym kroku. Albo może bliżej wam do nieba skoro tyle kościołów? A może kto większy pomnik, albo więcej postawi tego wasz Bóg kocha bardziej, co?

owad12
2012-02-06 18:33:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kościół przy kościele Cenotaph, bo gdzieś trzeba darmozjadów po seminarium na etaty obsadzić.

murinforte
2012-02-06 21:19:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
A gdzie jest napisane?cyt.:"Prędzej wielbłąd przejdzie przez ucho igielnie niż bogaty wejdzie do nieba"

tygrysisko130588
2012-02-06 14:34:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dyr.Rydzyk..."cudowna" twórczość na wiocha.pl, widać Ci niedaje spokoju i odbiera sensowne myslenie, opamietaj sie przyjacielu bo przez pryzmat nienawiści do chrześcijan, juz nic nie widzisz.

Dyr.RYDZYK
2012-02-06 14:52:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mam misję głoszenia PRAWDY, choć niektórych to może w oczy koleć

tygrysisko130588
2012-02-06 14:54:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
Prawdy?-ciekawe. Widze masz ten sam nawyk co szatano999.....czyli pewne akcentowane piszesz drukowanymi, czepiasz się na maxa Koscioła, nie widząc rzeczy oczywistych....dziwne podobieństwo.

Cenotaph
2012-02-06 17:02:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jakich rzeczy oczywistych, bądź łaskaw i to wytłumacz, bo jak na razie potrafisz rzucać cytatami z biblii i nic poza tym.

Staradziffka
2012-02-06 17:54:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
tygrysisko, powiedz jeszcze, że księża to nie pedofile, tylko stereotyp wymyślony przez wrednych i wstrętnych ateistów...

tygrysisko130588
2012-02-06 18:18:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wiem ja Ty, byc może masz/miałas z tym do czynienia, skoro tak mówisz,ale ja z pedofilia w Kościele sie nie spotakałem,słuchasz plot i tyle....to tak jak Majbach Rydzyka, którego nigdy nie miał,a kto to wymyslil-tego nie wiem,ale wielu uznaje to za prawdę i powód do ataku na Kościół

owad12
2012-02-06 18:30:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tygrysisko, weź się nie pogrążaj z tą niewiedzą o pedofilii, Rydzyku i innych ogólnie znanych historiach.

szatano999
2012-02-06 11:06:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Poznasz dobrego pasterza po owcach ....a nie po zagrodzie!!!!

szatano999
2012-02-06 11:06:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
w Polsce katolikom już odpier... NAJWIĘKSZY KOŚCIÓŁ, NAJWYŻSZY POMNIK, NAJWIECEJ POMNIKÓW Wojtyły....może by skończyli z marnotrawieniem pieniędzy na "gadżety" i wzieli się za pomoc owieczkom...one też coś by zjadły a nie tylko miały piękną zagrodę...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka prawda
  •  Anżej skończ i wstydu oszczędź
  •  Wszyscy PiSowscy dyrektorzy stadnin koni arabskich,
  •  Były PIS-owski prezes urzędu ochrony danych osobowych
główna
Dodano: 13.07.2018, 08:13:11   przez: karen12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 128Skomentuj (20) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0