lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 14.03.2013, 19:00:33   przez: Defilex
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1009  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(87)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
idler73
2013-03-14 19:57:33
Ocena: 8(glosow:12)-+
Ja pamiętam czasy w których z "Kasprzaków" leciało Modern Talking. Był to towar drogi, i raczej trudno dostępny, wręcz luksusowy, prawie Pewexowski.

serdzio
2015-01-19 01:51:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

edwm77
2013-04-14 20:50:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Trzeba kupować sprzęt drogi. Kupiłem monitor LCD w 2000 za dobre pieniążki i dotąd działa. Podejrzewam że obecnie produkowane LCD nie są tak trwałe bo kosztują ułamek ceny którą ja zapłaciłem.

gadzbik
2013-04-12 18:08:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
szkoda tylko że firma upadła. Ale "podpis" to jest najlepsza odpowiedź bo te badziewia i tak dalej się sprzedają i iteres sie kręci!

Truth
2013-04-08 00:48:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mam małą kolekcje radioodbiornikow lampowych w domu, znajomi którzy mnie odwiedzają są zadziwieni tym jak dobrze może grać ~50-letni sprzęt

prezi
2013-03-19 22:47:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
nowy sprzęt też jest dobry, jak kupisz markowy to przetrwa lata, jak kupisz chińszczyzne z manty to długo nie wytrzyma, nawet 2 lata będzie miał problem.

wojtasziper88
2013-03-18 23:39:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
a u mnie pokrętło wypada ale działa caly czas. Mama slucha na nim przez caly czas ojca dyrektora i odbior ma idealny :)

Czarno-Czarny
2013-03-18 14:48:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mam identyczny i również nadal działa bez zarzutu :)

wujabialy
2013-03-18 02:34:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja ostatnio z piwnicy wziąłem 25letni wzmacniacz diory i jakieś 15 letnie głośniki, nigdy nie miałem lepszego sprzętu:)

cypisowski
2013-03-17 09:15:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
To się nazywa "spisek żarówkowy". Gdyby się rzeczy nie psuły to firmy produkujące sprzęt RTV i AGD i jeszcze różne dawno by upadły, a wiadomo że w dzisiejszych czasach Grupą trzymającym władze zależy na tym żeby wydawać na nich pieniądze...

cypisowski
2013-03-17 09:18:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
sorry grupom*

bourgeois
2013-03-16 21:25:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak sie kupuje dziadostwo to nie dziwne, ze przestaje dzialac

mario1
2013-03-16 16:01:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
miałem takiego wtedy to był naprawdę super magnetofon nasz i działał

mipa
2013-03-16 15:10:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
to samo z pralkami,produkowana za komuny potrafiła działać 20 lat , teraz produkowane jeśli działają 5 lat to dobrze, spece sami tak ustalili produkcje żeby nie działała za długo

sandrix77
2013-03-16 13:35:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kiedyś stawiali na jakość a teraz na zysk.

martin987
2013-03-16 08:52:35
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurigagarin
2013-03-16 00:18:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
"Celowe postarzanie produktow" to wynalazek z poczatku XX w.,..celowe postarzanie zarowek przez Osram i Philiphs. A dzisiaj to ogolnie im tanszy badziew, tym krocej zyje:)P.S. sorry za brak polskich czcionek, ale dopiero bede je instalowal:)

spinacz404
2013-03-16 09:56:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Spisek żarówkowy" to prawda, o której przekonałem się wielokrotnie. Producenci elektroniki często pakują do swoich urządzeń kondensatory o trwałości ~3 lata, co powoduje, że część z nich zaraz po utracie gwarancji puchnie i przestaje działać. Co ciekawe kondensatory dobrej jakości kosztują niewiele więcej, jednak montaż sprzętu na trwałych podzespołach jest nieopłacalna dla producenta.

ralficki
2013-03-18 03:22:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jako ciekawostkę dodam, że jedna z pierwszych żarówek wciąż działa i ma się dobrze :)

Matuza94
2013-03-18 18:06:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
A propo kondensatorów... Montowane w np płytach głównych polimerowe kondensatory powinny być trwalsze, elektrolit się nie wyleje

zbukzbuk
2013-03-15 23:13:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
No ale niestety gdyby nie "celowe postarzanie produktów", do dalej słuchał muzyki z kasprzaka, grał w snake'a na nokii 5110, miał byś lodówkę Mińsk, jeździł byś elegantem albo CC700 a komputer miał byś klasy P3.

idj95
2013-03-20 21:01:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co prawda to prawda ;] Rozwój znacznie by się spowolnił.

tomi2000
2013-03-15 22:34:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kasprzaczek... Chyba sobie tę fotkę ustawię jako tapetę na pulpicie

pelkus
2013-03-15 22:32:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie napisał, że łapie Zetke, czy inne radio... napisał, że działa. Tak trudno to ogarnąć?

Aninstol
2013-03-15 21:01:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Mam lodówkę Mińsk14 (może to ktoś jeszcze pamięta) chodzi od 30 lat. Fakt, prądu trochę żre ale i tak mi się kosztami wyrównuje z co 5-cio letnim kupowaniem nowej lodówki. Innym przykładem jest kupiona 2 lata temu kuchenka- wcześniejszy predom również u moich rodzicó chodził właściwie 30 lat, jednak spółdzielnia poprosiła o zmianę sprzętu. Po dwóch latach użytkowania kuchenkę zeżarła rdza. Mam wrażenie, że sprowadzenie sprzętu z Rosji będzie mnie mniej kosztowało, bo przynajmniej wytrzyma kupę czasu a nie jak ten szmelc co dzisiaj produkują

mm3203
2013-03-17 23:35:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
też mam tą samą lodówkę ale siadły uszczelki, i jednak trochę mały zamrazarnik, dobry znajomy ze sklepu agd-rtv, powiedział że jeśli chce lodówkę na lata to musiałbym kupić niemiecki Miele mercedes wśród agd ale cena bardzo wysoka

paoka
2013-03-15 20:15:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
Musi si? psu? ?eby kupowa? i ?eby nap?dza? gospodark?. Jakby si? nie psu?y to pracy by?cie nawet nie mieli. Nie by?oby fabryk, sklepw, hurtowni i przedstawicieli.

kikaniunia1978
2013-03-15 20:07:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo kiedyś liczyła się jakość a nie ilość. Dziś przedmioty produkuje się na sztukę, żeby szybko się psuły, co pozwala na ponowne kupno danej rzeczy, no i producent ma zysk

sex4all
2013-03-15 18:21:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
były jeszcze starsze Kasprzaki (regulacja głośności taka jak nadmuch w golf mkII)do tej pory kacza na budowie

robur69
2013-03-15 16:43:21
Ocena: 4(glosow:4)-+
ile sie list przebojow zgralo z radia na tym cudenku:)

wariatos1
2013-03-15 16:43:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
ok,a powiedz mi co sie miało w tym zepsuć?kiedys diesle,kopciły ale jechały,zero elektroniki,teraz?pracują niemal tak jak benzyna,naładowane elektryka itd coś,za coś.kup lepsza wieżę,tyle.

tub00sh
2013-03-15 16:42:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
Trochę w tym prawdy jest, ale nie demonizujmy. Mam wieżę Philipsa opartą na bardzo awaryjnej technologii lampowej i od ładnych kilku lat nic poza bateriami w pilocie nie siadło. Trzeba szanować co się ma:). Ale fakt, sprzęt się niszczy szybciej niż kiedyś.

kastus
2013-03-15 16:14:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
W koncu jakas konkretna wiocha. Calkowicie sie zgadzam! Kiedys ogladalem dokument o produkcji samochodow i kazdy producent ma wlasny sztab naukowcow, ktorzy badaja i dobieraja materialy tak, zeby zaczely sie psuc zaraz po uplywie gwarancji. Wstyd!

MaxMaksimow
2013-03-15 15:20:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
A moja 30letnia unitra Julia stereo (odziedziczona po ojcu) nadal dziala i byla tak zrobiona zeby sie nic nie postarzala nadal odbiera stacje lepiej niz wspolczesne odbiorniki i bije je na glowe pod wzgledem funkcji. A co do kryzysu i fabryk- ludzie przeszliby do branrzy uslugowej takich jak serwisy i naprawy sprzetu.

wald3km
2013-03-27 20:05:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ktoś bogaty i z pomysłem mógłby wskrzesić markę. Wyobraźcie sobie produkcję odtwarzaczy wszelkiej maści, wzmacniaczy, może nawet telewizorów i monitorów LCD pod tą nazwą. Sama nazwa mogłaby się przyjąć nawet i za granicą, obok Sony, Panasonic, LG...

manekh
2013-03-15 15:16:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
brat dostał takiego na komunię, nie do zdarcia, ja dostałem wieżę, zdarta w 2 lata:-P

kriss92
2013-03-15 15:07:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ludzie czy wy naprawdę jesteście tacy głupi? Chwile pociągnie kupisz nowe i potem znowu nowe i zamiast zarobic 1000 zl zarobią 10 000 zł bo nie opłacalne jest robienie czegoś co nie przyniesie zysków,takie to trudne?

babiarz001
2013-03-15 15:05:39
Ocena: 0(glosow:6)-+
ale nie rozumiecie, gdyby wszystko działało jak dawniej czyli ciągle, gospodarka by wysiadła nie było by popytu co prowadziło by do kolejnego kryzysu jeden właśnie przez to był spowodowany temu wprowadzono postarzanie produktów !.

kacper123190
2013-03-15 19:13:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
"ale nie rozumiecie, gdyby wszystko działało jak dawniej czyli ciągle, gospodarka by wysiadła" czyli co rolnik ma zapier,,,,dalać co ledwo na jedzenie mu starcza i co jeszcze ciągniki mają się psuć i ma kupować nowe by państwo się dorobiło??

szyderca850
2013-03-15 14:49:25
Ocena: 3(glosow:11)-+
Działa ?! Ciekawe bo zakres fal ma tylko do 74mhz a już od dawna zakres zaczyna się od 87,5mhz

Maupajoke
2013-03-15 14:55:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
ułomny człowiecze czy działa i czy odbiera to dwa pytania

Vectorrr
2013-03-15 15:01:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
z tego co pamiętam można było ten sprzęt przestroić i odbierało "teraźniejsze" radio

bambus1121
2013-03-15 22:22:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
To radio tak jak większość da się przestroić nawet do 120MHz Sam zrobiłem niedawno diore sudety i śmiga jak ta lala, w warsztacie szefu ma jakąś diorę z lat 70 gra co dzień po 8 godzin od 30 lat:) jest podłączona nastałe do sieci i jedynie wyłączyć ją można przez odcięcie zasilania na cały warsztat:) radio stolica uruchamiałem niedawno o dziwo czyszczenie styków, i wymiana jednej lampy, radio odpaliło od strzała. a ma na karku jakieś 50 lat

angie76
2013-03-15 14:09:19
Ocena: 2(glosow:8)-+
Koleżanka mojej córki zobaczyła kiedyś u niej moje stare kasety magnetofonowe i zapytała ją, co to jest i do czego służy...Przykre.

derelele
2013-03-15 22:40:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
nie przykre tylko swiat sie zmienia jak i technologia.

andrulp
2013-03-15 13:11:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Buahahahah
2013-03-15 13:02:38
Ocena: 2(glosow:8)-+
Gdyby robić sprzęt, który działa 50 lat to kto by pracował w fabrykach?

michalng
2013-03-15 13:09:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak jak teraz. Chińczycy ;-)

antony
2013-03-15 12:39:28
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szikaka09
2013-03-15 12:32:43
Ocena: -1(glosow:5)-+
Twoja miniwieza= iPhone czyli brak mozliwosci wymiany baterii? brak mozliwosci powiekszenia pamieci poprzez karte pamieci: to jest dopiero WIOCHA ale lanssss musi byc. p.s. stac mnie na smatfona i mam ale innego.

Rozalka_Olaboga
2013-03-15 12:17:46
Ocena: -1(glosow:5)-+
Łza się w oku kręci..miałam takiego.

wieszjak
2013-03-15 12:12:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
oni robią by działało tyle ile okres gwarancji byś po jakimś czasie znów poszedł do sklepu i kupił nowe i nowe i nowe bo oni mają z tego kasę

andrulp
2013-03-15 12:06:27
Ocena: -6(glosow:10)-+
Gówno prawda że wszystko działa , a na pewno już nie radio ,gdyż na starej częstotliwości żadna stacja nie nadaje , ponadto te Kasprzaki miały do dupy paski i często wciągały taśmy niszcząc je .

serdzio
2013-03-15 13:09:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wszystko znaczy wszystko !!!!!!! Mam kasprzaka to wiem. Po przestrojeniu fal UKF na wyższe wzzystkie dostępne radia odbiera lepiej od tych co teraz robią i ich nie gubi a z magnetofonem nie było problemów od nowości. pozdrawiam

andrulp
2013-03-15 13:23:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
Czytaj uważniej , mój komentarz odnosi się do radia ze strychu , i nie ma mowy o przestrajaniu . A tak nawiasem nic nie zmienia faktu że to szajs , którego naprawiałem hurtowo w servisie rtv .Rozumiem iż lubisz dzwięk bez jakości i w MONO .Pozdrawiam

serdzio
2015-01-19 01:52:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Lubię. Skoro rzekomy "szajs" nie wykazuje żadnych oznak poddania się, ma 20 lat co najmniej i wymaga jedynie aktualizacji UKFu z ccir na oirt to właśnie każdy oczekuje takiej jakości.Zauważyłem, że dźwięk mono jest dużo lepszy niż masowo importowane chińskie stereło na scalakach w technologi smd psujące się zaraz po gwarancji kosztujące 300 zł a zniszczenia nieopłacalne w naprawie bo poszło wszystko co najważniejsze i nie da rady nic zrobić lutownicą i bez mikrosopu:D . Poza tym to właśnie nasze Polskie zestawy HiFi od DIORY przewyższały jakością wszystko inne co było wówczas na rynk

mcebury
2013-03-15 12:01:59
Ocena: -3(glosow:3)-+
To jest tzw marketing

mcebury
2013-03-15 19:35:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie wiem dlaczego pajace minusujecie, ale jak myślicie po co Nowe plazmy się psują po 5 latach, a matryce często droższe od samych telewizorów?

Smoczy
2013-03-15 12:01:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
Słyszałeś o spisku żarówkowym? Chodzi o to że urządzenia są projektowane aby działały przez ileśtam tyś.godzin,potem się blokują albo przepalają.Drukarki np: mają zaprogramowane aby blokowały się po 300 tyś stronach,takie nadają się potem tylko do śmieci.Inaczej koncerny by zbankrutowały,jak np Mercedes po wypuszczeniu kultowej "beczki" które się nie psuły.

Spetro
2013-03-15 11:58:51
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

FlinstonPL
2013-03-15 11:47:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
I to jest prawda posiadam takie radio i działa jeszcze:)Taka polityka wycofali z produkcji bo się nie psuło i towar nie schodził:P

ktosiu_1
2013-03-15 20:00:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Towar nie schodził"??? albo mam sklerozę, albo źle pamiętam, w czasach produkcji tego magnetofonu sklepy były puste a kupno jakiegokolwiek sprzętu graniczyło z cudem. Może w Warszawie i większych miastach były dostępne. Ja codziennie (po szkole)wstępowałem do sklepu RTV i zawsze były pustki.

above98
2013-03-15 11:42:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
Sprzęt Technicsa z 1996 do dziś działa bez problemów (czyszczenie lasera w międzyczasie to standard). Chyba wiadomo czemu Technics wycofał się z rynku masowego :)

ROBI00000000
2013-03-15 11:18:12
Ocena: -2(glosow:4)-+
Czy ściągnięte czy nie ale...to prawda.Większość produktów ma wytrzymać do końca gwarancji a potem paść...Czemu? Po to żeby się kręciło...Mowa oczywiście o produktach nie z wysokiej półki a raczej z najniższej..

penigra
2013-03-15 11:16:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
wiochą jest to ze tej firmy juz nie ma!!! a to polska marka, a mogla by konkurowac z sony pioneer kenwood itp...

michu8611
2013-03-15 11:07:42
Ocena: 1(glosow:7)-+
A ten Kasprzak czyta płyty? :) Żartowałem, sam takiego mam na poddaszu :) Znowu żartowałem, nie mam poddasza :D :)

Czupur82
2013-03-15 11:05:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak zaczną robić takie manewry z kartami graficznymi to wyjdziemy na ulice...

maciasb
2013-03-15 10:51:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ANDRU
2013-03-15 10:44:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
To był mega sprzęt na tamte czasy,byłem szczęśliwym posiadaczem tego sprzętu.Łeżka się kręci...

rafik1989
2013-03-15 10:31:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
A ja mam starego Panasonica ,,Cobre". Ma dobre 13 lat i śmiga jak nówka. Nawet elektrycznie podnoszony panel działa z pilota. Płyty czyta wszystkie. Nigdy nie był w serwisie. Sprzęt nie do zejechania.

policjant11
2013-03-15 10:11:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

paulina-novak
2013-03-15 10:11:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Baron_Sanedi
2013-03-15 09:29:13
Ocena: -7(glosow:9)-+
Działac to moze działa ale pewnie nie łapie wiekszości stacji bo teraz są inne częstotliwości!!

whoarethewarriors
2013-03-15 10:40:32
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ty sie pitbul nie odzywaj

Baron_Sanedi
2013-03-15 09:27:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Henio536
2013-03-15 09:22:24
Ocena: 0(glosow:8)-+
Gdyby obecnie nic nie psuło się, gospodarka padła by z powodu braku produkcji. Bezrobocie wynosiłoby 50%. Dlatego produkują teraz badziewie, które w założeniu NIE MOŻE długo posłużyć.

Meta.86
2013-03-15 09:35:22
Ocena: -3(glosow:5)-+
E tam ja kupiłam wieżę za 100 zl w tessco :P z 13 lat temu i nadaql śmiga jak nówka :) ii nawet kaset można sluchac tylko ie mam kaset :P No a co do teori o gospodarce to się zgadzam :)

bartezik80
2013-03-15 09:07:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
No to gratuluje żę Ci kasprzak elegancko czyta płyty a nie jak 2 letnia wieża. W kasprzaku jest moc

mada111
2013-03-14 21:49:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
i co teraz słuchasz muzy na kasprzaku

michalng
2013-03-14 19:22:20
Ocena: 1(glosow:9)-+
Po ponad 30 latach czego ? Leżenia na strychu ? akurat "Kasprzaki" psuły się nagminnie, tylko ze to było w czasach gdy takie rzeczy się naprawiało ;-) a nie wyrzucało i kupowało nowe.

Palikocur
2013-03-15 08:28:35
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ty chyba rzucałeś tym Kasprzakiem dlatego Ci się psuł. Ja, moja rodzina i znajomi mieliśmy Kasprzaki, Diory, Radmory. Stare solidne metalowe konstrukcje i prosta ale dopracowana elektronika były nie do zajechania i nie do zepsucia przy normalnej eksploatacji. Jedynie gumowe paski napędowe w magnetofonach się wymieniało ale to normalne zużywanie się.

michalng
2013-03-15 13:20:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ta. Mój Wujek je naprawiał ;-) Leciały silniki i mechanika głownie. Czasem też głowice. Elektronika rzadko bo była szczątkowa ;-) O detalach jak odpadające pokrętła czy anteny nie wspominam.

cnd78
2013-03-14 19:19:30
Ocena: 3(glosow:13)-+
Żywcem zaciągnięte z demotyw@@@@@@@pl - /3862690/Znalazlem-na-strychu-u-dziadkow-starego-Kasprzaka - tak się nie robi

cnd78
2013-03-14 19:32:10
Ocena: 1(glosow:7)-+
Wiocha dla wstawiającego. Lamer bez pomysłów!

BoaKrztusiciel
2013-03-15 09:23:51
Ocena: 1(glosow:9)-+
Chyba Cię polubię;) Ale już tak nie kop autora, bo jeszcze wrzuci jakieś samosiowe głupoty.

byrdo1984
2013-03-14 19:07:22
Ocena: -1(glosow:13)-+
pamiętam czasy kolonii jak się miało takie "cacko" na koloniach i się szło na plażę z nutą Liroya na fula niosąc Kasprzaka dumnie na barku :D:D To były czasy i nikt nawet nie wiedział co to telefon komórkowy czy internet.... aż mnie na wspomnienia wzięło sorka

idler73
2013-03-14 19:57:33
Ocena: 8(glosow:12)-+
Ja pamiętam czasy w których z "Kasprzaków" leciało Modern Talking. Był to towar drogi, i raczej trudno dostępny, wręcz luksusowy, prawie Pewexowski.

PanKlekswKosmosie
2013-03-15 20:35:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
popieram 100% tylko dlaczego te minusy? Gimbaza - mass attack?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Jakie to jest polskie
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
Tylko u ojca dyrektora w Radio Maryja
główna
Dodano: 08.07.2018, 20:54:04   przez: czeskiwafel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 153Skomentuj (29) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0