lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 03.05.2013, 10:52:48   przez: marcino75pl
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 16  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(73)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
freedom80
2013-05-04 14:32:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
a mnie nadal zastanawia, dlaczego porno skojarzyło Ci się ze zwierzętami i dziećmi...

marcino75pl
2013-06-23 22:51:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

marcino75pl
2013-06-23 22:50:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Talita
2013-06-23 22:42:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
przecież to photoshop, na dolnym, niepowiększonym zdjęciu nie widać kciuka, a na powiększonym już tak, magia...

marcino75pl
2013-06-23 22:49:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Talita
2013-06-23 22:51:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
ok...

marcino75pl
2013-06-23 22:53:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

przesmieszne
2013-05-04 13:13:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
kaczy ornitolog jak kaczy kuper

marcino75pl
2013-06-23 22:31:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
kaczy kutafon

Rei_Ayanami
2013-05-03 12:04:48
Ocena: 1(glosow:7)-+
Pokażcie posłów rucha Palikota co oglądają porno, czerwonych z sld co też oglądają porno albo Tusko co ogląda nowe merce w sieci ! :D

freedom80
2013-05-03 12:16:25
Ocena: -1(glosow:7)-+
oglądanie porno to normalny i zdrowy odruch.

Rei_Ayanami
2013-05-03 12:48:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wedle polskiego prawa, obnażanie się, oglądanie rzeczy nieprzyzwoitych ( w domyśle pornografia, twarda erotyka ) w miejscach publicznych jest przestępstwem obyczajowym. Budynek sejmu jakby nie patrzeć miejscem publicznym, a oni urzędnikami publicznymi sprawującymi władzę w tym zacnym kraju. 1) Powinni oni także świecić przykładem a nie łamać prawo. 2) To zależy jakie porno, nie powiesz mi chyba że z małymi dziećmi czy zwierzętami też jest zdrowe i normalne?

malgolina
2013-05-03 15:12:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
Oglądanie ptaków również, Freedom ;)

Mundzio84
2013-05-03 15:19:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ale tu nie chodzi o to co kto ogląda, tylko KTO ogląda.Dla kogoś, kto próbuje wyśmiewać opcję daną partię, czy jej przedstawiciela, w tym przypadku PiS, posłowie Ruchu Palikota, mogą sobie nawet walić konia, siedząc w sejmie, a ta osoba wstawi i tak Kaczyńskiego oglądającego atlas ptaków.Wiecie, to akurat może być przerwa w obradach, niektórzy przecież nigdzie wtedy nie wychodzą.Pomijając stosunek polityczny do niego, czy k*rwa oglądanie atlasu ptaków to coś złego, chorego, albo głupiego?

dedede66
2013-05-03 15:23:25
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie, Mundziu. To jest zupelnie normalne, ale stanowi dla niektorych podtekst do niewybrednych zarcikow.

Mundzio84
2013-05-03 15:30:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
No właśnie - pamiętam, chodził do mnie do szkoły koleś co miał na imię Wacek.Jego imię też było obiektem drwin i żartów.Miał czasem z lekka przez to przej*bane.Tylko był jeden mały szczegół.Takie coś bawiło tylko w podstawówce, ew. w gimnazjum.

dedede66
2013-05-03 15:48:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
A do mnie do szkoly chodzila dziewczyna o nazwisku Fiut i w cuglach wygrala wybory do samorzadu szkolnego.

freedom80
2013-05-03 16:37:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
-Rei, z tymi dziećmi i zwierzętami to pojechałeś. Takie rzeczy to tylko księża ;) -Malgolina - zależy o jakich ptaszkach mówimy ;))) - prawda jest taka, że nasi "wybrańcy" w sejmie zajmują się pierdołami, niezależnie od ugrupowania. Każdemu się zdarza, chociaż żadnemu z nich nie powinno.

ferdal
2013-05-03 16:41:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
Rei_Ayanami oglądanie jest przestępstwem,co za bzdury piszesz,który to artykuł KK ?

ferdal
2013-05-03 16:46:59
Ocena: 0(glosow:6)-+
Mundzio i Dede oczywiście że chodzi o tą jedną "świętojebliwą" partię i wszystko co moze ich wyśmiac jest fajowe.Bo sami się o takie traktowanie prosza,sami na to zapracowali.

Mundzio84
2013-05-03 17:38:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
To samo ja mogę powiedzieć dodatkowo o Palikocie.Jak widzisz wszystko zależy od subiektywnego punktu widzenia i poglądów, Ferdal.

Rei_Ayanami
2013-05-03 18:22:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
Federal oglądanie w domku nie ! oglądanie publiczne i narażanie tym małoletnich na deprawację tak ... Art. 202. § 1. Kto publicznie prezentuje treści pornograficzne w taki sposób, że może to narzucić ich odbiór osobie, która tego sobie nie życzy, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

Rei_Ayanami
2013-05-03 18:23:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
§ 2. Kto małoletniemu poniżej lat 15 prezentuje treści pornograficzne lub udostępnia mu przedmioty mające taki charakter albo rozpowszechnia treści pornograficzne w sposób umożliwiający takiemu małoletniemu zapoznanie się z nimi, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Obrad nie mogą oglądać dzieci ??

Rei_Ayanami
2013-05-03 18:26:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Generalnie Federal i Freedom69 większość moich wypowiedzi można zweryfikować weźmy np pana google :D on pomoże, czego o waszym populistycznym subiektywnym bełkocie powiedzieć nie można, dalej chcecie dyskutować :D ???

Rei_Ayanami
2013-05-03 18:32:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
Freedom69 co do dzieci i zwierząt to nie pojechałem zadałem tylko pytanie czy pornografia ze zwierzętami oraz dziećmi też jest zdrowa, bo piszesz że to zdrowy odruch, nie wiem w jakich kręgach się obracasz ale w moich takie coś jest beee i powoduje to np różne choroby typu nożyca wplecowa albo pospolity wypadanie zębów

ferdal
2013-05-04 13:08:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
Rei_Ayanami napisałeś o ogladaniu,a nie o publicznym prezentowaniu czy pokazywaniu małoletnim,nie odwracaj kota ogonem.

Rei_Ayanami
2013-05-04 13:20:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
zacytuje samego siebie : "oglądaniu w miejscach publicznych" -> z tego jest konkluzja że według art 206. jest przestępstwem, jeżeli oglądasz coś takiego publicznie to siłą rzeczy inni też to widzą więc im to pokazujesz, nawet jeżeli robisz to nieświadomie, nie odwracam kota ogonem tylko argumentuje, wam się to nie za często zdarza prawda? macie rangę to uważacie siebie za wyznacznik prawda?

freedom80
2013-05-04 14:14:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
rei, chcesz mi powiedzieć, że nigdy nie oglądałeś porno ??? a co do dzieci i zwierząt to pojechałeś, bo to nie ja o tym wspomniałam. Podejrzane jest to, że przyszło Ci to na myśl... zdrowy człowiek nie w takich kategoriach odbiera słowo "porno". I nie wmawiaj mi czegoś, czego nie powiedziałam, bo wyjątkowo coś takiego mnie drażni. I jeszcze jedno, przekręcanie nicków jest nad wyraz dojrzałe...

Rei_Ayanami
2013-05-04 14:21:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
zadałem Ci proste pytanie, czy pornografia z dziećmi jest normalna, bo stwierdziłaś, cytuję "oglądanie porno to normalny i zdrowy odruch. " . Otóż nie, oglądanie pornografii ze zwierzętami oraz dziećmi normalne nie jest. Więc nie pojechałem, tylko chciałem sprawdzić czy masz coś na swoją obronę, bo nie precyzujesz o jakie porno chodzi, dwa redtub'a mam w ulubionych :D:D:D

tub00sh
2013-05-04 14:28:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zjadłem dzisiaj zajebiste spaghetti - cebulkę przysmażyłem z mięskiem, potem 2 pomidorki rozciapałem na patelni, poddusiłem i hop, do makaronu! Mówię wam!

Rei_Ayanami
2013-05-04 14:29:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
tub00sh muoaaa ja też miałem dzisiaj spaghtetii :d powaga zjadłem dwa talerze i teraz mnie brzuch boli :D ale warto było whooaaaa

freedom80
2013-05-04 14:32:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
a mnie nadal zastanawia, dlaczego porno skojarzyło Ci się ze zwierzętami i dziećmi...

Rei_Ayanami
2013-05-04 14:42:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
pornografia to bardzo szerokie i niejednoznaczne pojęcie, kryje się pod nim bardzo wiele, od filmów po obrazki, do rzeźby, porno jak wpiszesz sobie w kłamliwej wiki dzieli się na różne rodzaje i można podpiąć pod nie bardzo wiele nawet nawet filmy z udziałem zwierząt i dzieci to także pornografia tylko plugawa a ludzi którzy ją oglądają są do utylizacji, a ja nadal cytuje Ciebie : "oglądanie porno to normalny i zdrowy odruch", nie skojarzyło mi się z dziećmi tylko zadaję Ci pytanie czy Ty uważasz je za zdrowe, bo jak to coś jest nie tak, a jak nie to kłamiesz pisząc :"oglądanie

Rei_Ayanami
2013-05-04 14:46:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
"oglądanie porno to normalny i zdrowy odruch", jak widać nic mi się z dziećmi i zwierzętami nie kojarzy, ale jak ktoś pisze coś takiego to moim zdaniem powinien umieć obronić własne zdanie, piszesz tak jakby słowa nie były ważne i nie miały żadnego znaczenia, widać jednak że mają

freedom80
2013-05-04 14:48:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
logicznym jest, że tego typu filmy ze zwierzętami i dziećmi są dla mnie nie do przyjęcia. Są również zakazane przez prawo. Dlatego oficjalnie takie porno nie istnieje. Wybacz więc moje przeogromne zdziwienie, że tak Ci się to skojarzyło. Porno ogląda chyba każdy i o ile nie jest od tego uzależniony, to jest to normalne. Nie widzę nic złego w mojej pierwszej wypowiedzi.

Rei_Ayanami
2013-05-04 14:52:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
to że jest prawnie zakazane nie oznacza że nie istnieje, tak samo twarde narkotyki w Polskim prawie są zakazane a dokładnie ich posiadanie i używanie oraz rozporwadzanie, a jednak istnieje coś takiego jak heroina, metaamfetamina, amfetamina czy kokaina, więc stwierdzenie " oficjalnie nie istnieje " jest fałszywe, istniej tylko jest zakazane

freedom80
2013-05-04 14:56:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oczywiście, masz rację. I tym bardziej mnie dziwi, że porno od razu Ci się skojarzyło z dziećmi i zwierzętami.

ferdal
2013-05-04 14:57:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Siła rzeczy inni nic nie widzą jeśli nie chce zeby widzieli,nie odwracaj kota ogonem,głupotę napisałeś a teraz głupio się tłumaczysz

Rei_Ayanami
2013-05-04 15:00:03
Ocena: -2(glosow:2)-+
ależ moja droga ono mi się nie kojarzy z dziećmi i zwierzętami, to była specjalnie skonstruowana wypowiedź mająca na celu sprawdzenie czy potrafisz bronić własnego zdania, jeszcze raz piszę , nie nie kojarzy mi się, a filmy z dziećmi i zwierzętami są beee i ludzi którzy je oglądają należy usuwać z społeczeństwa tyle

freedom80
2013-05-04 15:05:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
bardzo pokrętne to tłumaczenie. Bo niby jakim cudem moja odpowiedz: "porno ze zwierzętami i dziećmi jest nie do przyjęcia" ma świadczyć o obronie mojego zdania... swoją drogą, moją wypowiedź sam wybroniłeś, pisząc, że red tube masz w ulubionych :)

Rei_Ayanami
2013-05-04 15:11:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Głupoty to piszesz Ty, wyjaśnię Ci bo widzę że nie rozumiesz : . ""Kto publicznie prezentuje treści pornograficzne w taki sposób, że może to narzucić ich odbiór osobie, która tego sobie nie życzy"", jak ktoś coś ogląda publicznie to siłą rzeczy narzuca Ci odbiór tak? zwróć uwagę na zadnie "prezentuje w taki sposób, że może to narzucić ich odbiór" czy oglądanie nie jest formą prezentacji? np pośredniej? czy nie można czytać między wierszami, tylko wszystko trzeba powiedzieć w prost? :D

freedom80
2013-05-04 15:18:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
rei, Ty chyba nie rozumiesz. Przecież ja nie napisałam, że PUBLICZNE oglądanie jest normalne. Ja napisałam OGÓLNIE, że oglądanie to coś normalnego. Jeśli chodzi o oglądanie ( czegokolwiek )w sejmie ( bo o tym jest absurd ), odniosłam się do tego w drugiej wypowiedzi. Myślę, że jest na tyle klarowna byś zrozumiał. Osobiście mam wrażenie, że na siłę próbujesz się przyczepić.

Rei_Ayanami
2013-05-04 15:20:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
cytuję : " Bo niby jakim cudem moja odpowiedz: "porno ze zwierzętami i dziećmi jest nie do przyjęcia" ma świadczyć o obronie mojego zdania", nigdzie nie napisałem czegoś takiego. 2. Wskażcie mi gdzie pokrętnie się tłumaczę, to wam to wyklaruje. Freedom chciałem pokazać że zdanie które napisałaś jest fałszywe, bo z zdania cytuję:"oglądanie porno to normalny i zdrowy odruch" jasno wynika że oglądanie każdego bo nie precyzujesz o jakie chodzi ,...

ferdal
2013-05-04 15:23:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Cytuję " oglądanie rzeczy nieprzyzwoitych ( w domyśle pornografia, twarda erotyka ) w miejscach publicznych jest przestępstwem obyczajowym. " Głupoty piszesz,a potem nie masz dość honoru przyznać się do tego.

Rei_Ayanami
2013-05-04 15:24:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
1. "Bo niby jakim cudem moja odpowiedz: "porno ze zwierzętami i dziećmi jest nie do przyjęcia" ma świadczyć o obronie mojego zdania" nigdzie czegoś takiego nie sugerowałem. 2. "Przecież ja nie napisałam, że PUBLICZNE oglądanie jest normalne. Ja napisałam OGÓLNIE, że oglądanie to coś normalnego" dale Cie będę cytował :"oglądanie porno to normalny i zdrowy odruch. " z tego zdania wynika że oglądanie każdego jest zdrowe bo nie precyzujesz o jakie chodzi, a toku dyskusji doszliśmy do wniosku że nie każde ...

freedom80
2013-05-04 15:27:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Rei_Ayanami
2013-05-04 15:28:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Cytuję " oglądanie rzeczy nieprzyzwoitych ( w domyśle pornografia, twarda erotyka ) w miejscach publicznych jest przestępstwem obyczajowym. " Głupoty piszesz,a potem nie masz dość honoru przyznać się do tego. 1. Art. 202. § 1 ,§ 2 należą do tzw. przestępstw obyczajowych, z treści Art. 202. § 1 wynika że pornografia oglądana w miejscu publicznym jest formą prezentacji takich treści, i według Art. 202. § 1 podlega karze, jeżeli uważasz że piszę nieprawdę zrób eksperyment, idź do galerii sztuki i weź laptopa i włącz szajse video, zobaczymy czy smerfy Cię nie przywitają

freedom80
2013-05-04 15:30:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
Rei- zdrowy, normalny człowiek nie kojarzy filmów porno z filmami dla zoofilii i pedofilii!!!! Dla normalnego człowieka nie trzeba nic precyzować. Jak masz takie skojarzenia to idź się leczyć.

Rei_Ayanami
2013-05-04 15:30:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Rei, idioto - zdrowy, normalny człowiek nie kojarzy filmów porno z filmami dla zoofilii i pedofilii!!!! Człowieku, jak masz takie skojarzenia to idź się leczyć." a napisz mi zacytuj najlepiej gdzie ja piszę że mi się kojarzą? :D masz 33 lata a umysł gimnazjalistki, wasza retoryka woła o pomstę do nieba szkoda mi was naprawdę dam na tacę może się wam polepszy ....

ferdal
2013-05-04 15:31:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
Cytuję bo widze ze masz problem czytać ze zrozumieniem "Siła rzeczy inni nic nie widzą jeśli nie chce zeby widzieli",nie odwracaj kota ogonem,głupotę napisałeś a teraz głupio się tłumaczysz

freedom80
2013-05-04 15:33:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Rei, zdecydowanie masz problem z logiką. Skoro na słowo porno, dopytujesz o zwierzęta i dzieci, to znaczy, że tak Ci się skojarzyło. Jak bardzo byś się starał, to z tego nie wybrniesz. Przykro mi.

Rei_Ayanami
2013-05-04 15:39:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
cytujesz samego siebie bo czegoś takiego nie napisałem "Siła rzeczy inni nic nie widzą jeśli nie chce zeby widzieli" ??? ??? ??? jeżeli oglądasz i nie chcesz żeby widzieli tzn że nagle oślepną i nie będą widzieć :D muhahahahahaha hahahaha buahahahahah muhahahahahahahahahahaha hahahaha muhahahahahaha i jeszcze raz bo worek ziemniaków tarasujący drogę jest mniej bezczelny od Ciebie bo przynajmniej się nie odzywa , muhahahahahahahahahaha

Rei_Ayanami
2013-05-04 15:40:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Rei_Ayanami
2013-05-04 15:42:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
z logiką to masz Ty problem "koleżanko" padawan =/= inteligenta osoba :D:D:D

freedom80
2013-05-04 15:44:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
Rei, ale Ty toporny jesteś... Ferdziu zacytował siebie, żeby zwrócić Twoja nazbyt odwróconą uwagę na to co napisał wcześniej. Ale jak widać na nic się to zdało. Pozostawiam Cię z przemyśleniami. Może coś Ci zakiełkuje.

dedede66
2013-05-04 15:46:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jak ja slysze slowo "porno" to kojarzy mi sie najpierw z filmem Koterskiego z wybitna skadinad scena na lawce w parku, no i jeszcze z Gianna Michaels. Bubis, bubis, bubis!!! :D

Rei_Ayanami
2013-05-04 15:47:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
pamiętaj że toporny nie znaczy tępy, dobrze naostrzony topór ściął nie jedną głowę

freedom80
2013-05-04 15:48:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
no dedede, Ty jesteś zdrowy :)

freedom80
2013-05-04 15:52:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rei, może Cie to zdziwi, ale nie mam zwyczaju wyzywać ludzi od tępych. Nawet post w którym mnie poniosło ( ten z idiotą ) skasowałam i poprawiłam. Staram się tu nikogo nie obrażać. Najczęściej nierozumienie jest wynikiem innego spojrzenia i nieustępliwości, a nie "tępoty" któreś ze stron.

dedede66
2013-05-04 15:54:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
A! I jak juz chcecie prowadzic "dyskusyje" to zamiast lapac sie za slowka i przeinaczac cudze wypowiedzi, wymieniajcie sie argumentami. Dziekuje. To mowilem ja, Dede.

Rei_Ayanami
2013-05-04 15:55:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
dziękujemy Ci wielki Dede za słowa mądrości i oświecenia, nie będę się już kłócił i odejdę w cień swojego pokoju ;-)

tub00sh
2013-05-04 16:01:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
Proponuję zbiorowy faping i po buziaku na zgodę!

dedede66
2013-05-04 16:07:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tuboosh, Ty zawsze wiesz jak mnie nakrecic. Calkiem przypadkowo mam na biurku krem do rak marki isana oraz pudelko chusteczek higienicznych. Wacek w dlon brachu i ognia!

tub00sh
2013-05-04 16:12:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
Całkiem przypadku mam tu na biurku zmoczoną skarpetę i najzupełniej nie wiem skąd na tapecie twoje gołe fotki, więc odpalamy soundtrack z Baywatch i AAAJ BI REEEDII!

jurek1102
2013-05-03 12:04:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
Od zawsze lubił ptaszki

opuncja
2013-05-03 16:59:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Aż mnie palce świerzbią, żeby napisać, co Ty od zawsze lubiłeś... ale znowu wyląduję w poczekalni. :)

kichaplock
2013-05-03 11:58:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
Szuka jakie ptaki żyją w Pancernych Brzozach

MINTOR
2013-05-03 11:29:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mam szczerą nadzieję, że to fotomntaż.

BoaKrztusiciel
2013-05-03 11:19:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Album rodzinny;)

marcino75pl
2013-08-22 10:48:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
kaczki dziwaczki.

marcino75pl
2013-05-03 11:07:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
być może układa drzewo genealogiczne kaczego rodu

toffi108
2013-05-03 10:56:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
i 15 tysięcy złoty miesięcznie za przeglądanie obrazków!!!! BRAWA BRAWA !!!! i jak tu ma byc dobrze????

david.brian.35175
2013-05-03 11:00:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pewno szuka zdjecia i opisu ukochanego brata. Ale to raczej nie w rozdziale z orlami

ferdal
2013-05-03 11:21:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
Przegląda obrazki bo czytać nie umie
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To najlepszy wybór ...
  •  Typowa kobieta
  •  PiS wykorzystywał służby do śledzenia konkurentów politycznych,
  •  Dokładnie tak!
Bez kierunku, przez ciągłą i powierzchnię wyłączoną z użytku.
główna
Dodano: 23.05.2018, 17:13:46   przez: monciaak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 89Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0