lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zamiast mieć światowej sławy piękne głosy, skaczemy hucznie w rytm "Ona tańczy dla mnie".Smutne
poczekalnia
Dodano: 12.05.2013, 17:17:27   przez: CaliforniaGirl
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 2  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(160)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Mundzio84
2013-05-13 08:50:30
Ocena: 6(glosow:6)-+
Jesteś żałosna dziewczynko, bez kitu;)Nie potrafisz dyskutować, używając argumentów, a tylko słodzić, obrażać i używając zwrotów typu "dla mnie tak jest i już".Czujesz się jakaś lepsza, na jakimś wyższym poziomie, zadzierasz noska i próbujesz tu to cały czas pokazywać tym "wieśniakom" z Polski.Jeśli chodzi o muzykę, po przeczytaniu twoich komentarzy, uważam że nie masz absolutnie żadnej wiedzy na ten temat, a popierasz się tylko tym, że twoim zdaniem to co zagraniczne, musi być lepsze.Czasem aż wątpię czy ty tak na poważnie piszesz.

CaliforniaGirl
2013-05-14 23:16:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

CaliforniaGirl
2013-05-14 23:38:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

opuncja
2013-05-14 08:13:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kwestia nr 1: Proszę podać przykłady artystów, którzy są pełni "artyzmu" a w Polsce ignorowani. Proszę podać przykłady wykonawców wykonujących dobrą muzykę. I proszę o poważną odpowiedź, a nie o jakieś bzdury z Guettą.

tub00sh
2013-05-14 14:25:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Polski doskonały zespół artrockowo-progresywny 'Quidam', polski doskonały zespół progresywny 'Satellite', polski doskonały zespół altrockowy 'The Calog', polski doskonały zespół alternatywny 'Kombajn do zbierania kur po wioskach', polski doskonały - niewyobrażalnie doskonały - zespół progmetalowy - 'Riverside', który na zachodzie sprzedaje ogrom płyt a w Polsce jest - jak i poprzednie - całkowicie ignorowany. Wymieniać dalej? Lista długa. Mamy tonę cudownej muzyki w kraju i prawie nikt tego nie zna/nie promuje!

Mundzio84
2013-05-14 14:27:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale z ciebie hipster, no naprawdę ;P

lucy123
2013-05-14 14:28:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tuboosh, coś co dla Ciebie jest doskonałe , nie musi być doskonałe dla wszystkich. Każdy ma inny gust. Mi też się wydaje, że słucham zajebistej , najlepszej muzyki, a sa osoby które mówią , że to chała.

tub00sh
2013-05-14 14:37:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja tylko podałem przykłady wspaniałej muzyki, której zapewne nikt z was nie kojarzy - i nic dziwnego, bo żaden z tych zespołów nigdy w mediach nie istniał. I cieszy mnie to:). Nie twierdzę natomiast, że macie gorszy gust - nic podobnego. Chociaż z drugiej strony, jeśli ktoś się publicznie przyznaje do tego, że uwielbia disco polo, łikendy i inne takie to owszem - jego gust jest chuyowy. Nie bądźmy tacy poprawni politycznie:P.

opuncja
2013-05-14 16:55:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Weźcie wyjdźcie. Ja pytam "ekspertkę" nie Was, trzodo. :P A poważnie, jazzujący Pink Freud, popularna coraz bardziej Julia Marcell czy obecnie Kari Amirian, przyjemna Mela Koteluk. Każdy ma coś swojego wśród polskich artystów. Dla mnie Ci najwięksi niekoniecznie mają talent wokalny. Wspominany tu Kazik czy Muniek. A jak napiszę, o Otoczonych przez bydło, to mnie autorka wyśmieje, a stylem nawiązuje do amerykańskiego - ihaaa - country...

opuncja
2013-05-14 16:57:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kombajn znam, "Warszawę" kocham. I jest tam tekst dla De. :P I w Trójce ileś tam lat wstecz istnieli.

foytaz
2013-05-14 19:57:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jestem daleki od nazwania Riverside metalem, to co oni robią to raczej eksperymenty na bazie ciężkiego brzmienia + nuda. Niestety ale jedyne polskie rozpoznawalne masowo kapele metalowe to Vader i Behemot choć moim zdaniem bynajmniej nie najlepsze.

allejaja
2013-05-14 01:36:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
takie "hity" i troche tandety też jest potrzebne, jednak też nie rozumiem czemu "gwazdki", ktore nawet nie umieja spiewac na zywo sa promowane, a prawdziwe talenty odkrywane w takich programach przepadaja w zapomnienie..w x-faktorze i innych promuja sie i zarabiaja tylko jurorzy..z czasow Idola jeszcze mamy troche gwiazd a dalej to już porazka

allejaja
2013-05-14 01:21:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
Natalia Sikora z "Cry Baby" i "Whole Lotta Love" wymiata

allejaja
2013-05-14 01:20:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2013-05-13 21:54:32
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nasza Amerykanka zapomniała chyba, że kazdy kraj jest inny, kazdy ma inny gust itp. A to że jest inny niż UK czy USA nie znaczy , że jest gorszy.Nie wiem tylko, po co udzielasz się na Polskiej stronie? Znajdz sobie lepszy, amerykański odpowiednik :)

malgolina
2013-05-13 22:14:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie znajdzie ;) Idealny amerykański kraj-sen nie posiada podobnej strony, bo tam nie ma wiochy, absurdów i głupot... (znów pisałam z ironią ;P)

drLOUBITCH
2013-05-13 22:15:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiecie co? A ja też kiedyś miałem propozycję by zostać piosenkarzem...

lucy123
2013-05-13 22:16:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
No faktycznie, nie pomyślałam. Pewnie dlatego że jestem Polakiem.

drLOUBITCH
2013-05-13 22:18:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Lucy, miałem jechać za granicę i nagrać swój singiel...

lucy123
2013-05-13 22:24:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z Twoim głosem?

drLOUBITCH
2013-05-13 22:28:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
No:) W studio nagrań by zmodulowali i byłoby git. Ale Wyspy Wielkanocne to dla mnie za daleko na robienie kariery;)

davidstar
2013-05-13 22:51:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
2013-05-13 22:53:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
Które dziewczyny Davidstar??

davidstar
2013-05-13 23:00:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2013-05-13 23:07:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
Proponuje krowie odchody :D

malgolina
2013-05-13 23:08:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
My z Lucy jesteśmy za duże, przygnieciemy koleżankę, może się utopić w tym kisielu :P Wiesz, my nie rywalizujemy, wygłaszamy tylko opinię ;))

CaliforniaGirl
2013-05-14 00:01:24
Ocena: -2(glosow:4)-+
uważasz, że polski gust jest dobry? Przecież ja nie mówię, że mamy złych artystów tylko ci utalentowani nie są słuchani, w przeciwieństwie to beztalencia jakim jest Weekend i inny syf. Jeśli czułaś się obrażona, bo to lubisz to krzyż na drogę. Dla mnie słuchanie pseudomuzyki i antyartyzmu jest niedopuszczalne a jest mnóstwo ludzi którzy uważają go za najlepszego polskiego artystę!

CaliforniaGirl
2013-05-14 00:03:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
Mam wrażenie, że się uwzięłyście bo wsadzacie mi w usta zdania, których nigdy nie powiedziałam. Ja tylko wyraziłam opinię, że polacy odrzucają dobrą muzykę i zdolnych ludzi na rzecz Niecika, Weekendu czy innego syfu, a wy schodzicie z tematu. Davidstar - dziewczyny nie dałyby mi rady w walce w kisielu ;)

lucy123
2013-05-14 00:22:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
Amerykanko, ja lubie czuć się obrażona? No weeeź nie rób sobie jaj :) Nie uważam, że Polacy mają dobry gust, ale nie znaczy że mają gorszy, bo ile ludzi tyle upodobań i nie ma co uogólniać że cała Polska nie lubi dobrej muzyki. Jak za granicą się jarają Bieberem, Tokio Hotel, Nicki Minaj i tym podobnymi to dobrze jest? To tego nie widzisz że promują chłam?

davidstar
2013-05-14 00:25:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

opuncja
2013-05-14 08:11:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jak się słucha artyzmu? Bo nie wiem, a Tym bardziej anty-artyzmu, bo najwidoczniej robię coś, o czym nie mam pojęcia.

CaliforniaGirl
2013-05-14 13:44:14
Ocena: -3(glosow:3)-+
Opuncjo - przestałam z Tobą już dyskutować, więc ci nie odpowiem, nie chce mi się kolejny raz czegoś powtarzać, a ten portal zamiast dawać mi trochę fun'a po prostu mnie zaczyna męczyć. Zwłaszcza tacy napastliwi, dociekliwi wszechwiedzący jak ty i Mundzio84.

Mundzio84
2013-05-14 14:20:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
To go zmień.I uwierz mi - nikt tu nie będzie za tobą płakał.

lucy123
2013-05-14 14:26:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Amerykanko, a czemu Cię tacy napastliwi denerwują? Czyżby zadawali niewygodne pytania? Ten absurd jest tak głupi, ze mozna go porównać do tego, dlaczego Polacy nie chodzą w niebieskich butach , nie doceniają ich tak jak Amerykanie i inne super kraje?

opuncja
2013-05-14 16:59:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Moja droga... Ty jeszcze nie zaczęłaś ze mną dyskutować...

CaliforniaGirl
2013-05-14 17:07:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
I nie mam najmniejszego zamiaru. Głupia możesz być ty. Zamiast takich ludzi jak przykładowa 4, na listy przebojów wbija się disco polo. Przepraszam, że urażam wieśniactwo.

Mundzio84
2013-05-14 17:55:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale na szczęście nie mieszkasz w tym zacofanym kraju, gdzie na listach przebojów rządzi wieśniactwo, tylko w zajebistej i super - nowoczesnej AMEŁYCE.A tam wszystko jest na topie, i w ogóle, więc w czym problem?

opuncja
2013-05-15 22:55:33
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ambitne. Jakieś chore ad personam nie wiadomo skąd i dlaczego. Czym się "wsławiła" te czwórka (nie wiem w sumie, o kim mowa, ale mało mnie to obchodzi). Dobre warunki wokalne to dopiero 30%. Reszta to przekaz, muzyka, osobowość. Wskaż mi disco polo na LP3 to może pogadamy. Nie masz argumentów to ucinasz dyskusję - jakież to proste. Mundzio, ona mieszka w Hameryce, Hamerikan Drim normalnie. ;)

INRI
2013-05-13 21:28:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja tam najbardziej lubię: "Madonno, czarna madonno", "Anielski orszak" i "Dobry Jezu", bo jestem dobry, nie najgorszy w sumie, taki tam.

opuncja
2013-05-13 21:32:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
Odwalta się od "Anielskiego orszaku". To jest bardzo udana pieśń. Ogólnie, w katolicyzmie pogrzeb to jedno z ładniejszych nabożeństw.

drLOUBITCH
2013-05-13 21:37:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
Od Madonny to się odpitol. Piękna pieśń.

dedede66
2013-05-13 21:40:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Chyba was poyebalo. "Kiedy ranne wstaja zorze" w wykonaniu dziewczynz z kolka rozancowego wymiata najbardziej frajerzy!

Mundzio84
2013-05-13 21:43:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wpiszcie sobie na YT "dobry jezu dnb" - to jest nuta!

drLOUBITCH
2013-05-13 21:45:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
A ja lubię rock chrześcijański "Siostrę Eutanazję i Promyczki":)

lucy123
2013-05-13 21:47:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wolę klasykę "Nie boje się gdy ciemno jest, ojciec za rękę prowadzi mnie..."

drLOUBITCH
2013-05-13 21:49:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Pan Jezus już się zbliża, już puka do mych drzwi. Pobiegnę go przywitać, z radości serce drży..."

opuncja
2013-05-13 21:26:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale tak mnie naszło... jak ci źli Polacy niszczą te talenty? Piłą łańcuchową? Motorową? Hejtem na portalach wszelakich? Bo nie kumam...

Mundzio84
2013-05-13 21:31:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ano tym, że 90% z nich woli słuchać Weekendu, Candy Girl, albo Pikeja.Jesteśmy bezguściami, które olewają takie talenty i przejawy artyzmu, jakie uznaje @CaliforniaGirl.Wiesz Amerykanie mają gust, Anglicy mają gust, Kanadyjczycy mają gust - a Polacy?Polacy niszczą prawdziwe talenty.

opuncja
2013-05-13 21:34:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jakie to przykładowo talenty zniszczyły te bydlęta? Bo chyba żadne nazwiska/nazwy zniszczonych nie padły? A może się mylę?

Mundzio84
2013-05-13 21:35:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
No w sumie masz rację.Musimy o to spytać naszą koleżankę, kiedy się pojawi, bo nie wiem, czyim mam zostać fanem.

opuncja
2013-05-13 21:38:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja nie wiem, czy mogę słuchać tego, co słucham, bo może się okazać, że jestem pustostanem, nie mam gustu i pochodzę ze wsi. No to ostatnie to się akurat zgadza, :P Poza tym... moim zdaniem Polacy nie zniszczyli talentu marketingowego Weekendu, ba, dzielnie zespół wspierali. To ja nie rozumiem.

lucy123
2013-05-13 21:38:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wszystko co dobre, to amerykańskie, wszystko co lipne to polskie. Tak to już jest na tym swiecie. Polacy to wiocha.

opuncja
2013-05-13 21:41:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
No to jak to? To promowanie polskich talentów polega na promowaniu zagranicznych wykonawców? To ja tym bardziej nie rozumiem...

Mundzio84
2013-05-13 21:44:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przyjdzie nasza Mistrzyni z Wielkiej Ameryki i rozwieje wszystkie nasze wątpliwości.Uzbrójcie się w cierpliwość.

CaliforniaGirl
2013-05-14 00:07:05
Ocena: -3(glosow:3)-+
Czuję się jakbym rozmawiała ze ścianą. No przepraszam bardzo ja akurat Weekendu nie uznałam za talent, więc chyba nie zrozumiałeś artyzmu. Mogę podać głupawy przykład Eurowizji - czemu polska jest zawsze na szarym końcu, bo wybiera się kicz na reprezentację.

Mundzio84
2013-05-14 00:15:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
A co to jest Eurowizja?Jakiś wyznacznik gustu i talentów muzycznych danego narodu?Ja nigdy nie brałem w tym udziału, nie głosowałem, ani nawet nie oglądałem.Myślę, że prócz mnie bardzo wiele osób też miało na to wyj*bane.I nie pisz "Polska" z małej litery, bo już wystarczająco pokazujesz swoją pogardę dla tego kraju.Jak to powiedziała wyżej Lucy - znajdź se lepszy, amerykański odpowiednik wiochy, bo tu jest dla ciebie za niski poziom.

lucy123
2013-05-14 00:24:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Lubie jak mnie ktoś cytuje, jaram sie jak znicze na 1 listopada :D

dedede66
2013-05-14 00:30:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przepraszam, ale musze sie udzielic. Eurowizja to festiwal kiczu i tandety. Zaden szanujacy sie fan muzki niebierze go na powaznie, a dla wielu artystow udzial w nim bylby raczej wstydem, a nie duma. To doj.ebala...eurowizja...hehe

drLOUBITCH
2013-05-14 00:34:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Eurowizja, błeh.

lucy123
2013-05-14 00:35:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dede nie znasz się, jesteś Polakiem i dla Ciebie to tandeta, a dla Amerykanki prawdziwej znawczyni to wyznacznik muzycznych hitów .

CaliforniaGirl
2013-05-14 13:48:05
Ocena: -2(glosow:4)-+
Polacy to największe marudy i ponuraki! Wy jesteście ich najdoskonalszym przykładem! Podałam Eurowizję jako przykład, że mimo wszystko (jaki to by nie był konkurs) jesteśmy na szarym końcu. O czymś to świadczy. A tu Mundzio84 po raz kolejny wsadzasz mi w usta to czego nie powiedziałam, natrętnie przytaczasz moje myśli, których nigdy nie myślałam. Napisałam Polska z małej przez przypadek. Do kraju mam szacunek, jako mojej "O"jczyzny (!!!, lepiej!?), czasem nie mam go dla "P"olaków (!!!!), którzy na niego nie zasługują i nie dlatego, że są "P"(!!!)olakami

dedede66
2013-05-14 14:18:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wiec, o czym swiadczy zwyciestwo w eurowizji? Kogo z wielkich wprowadzil na szczyt? ABBE jakies 40 lat temu? Nooo, ale skoro dla Ciebie zwyciestwo w festiwalu tandety to tez cos to nie mam pytan.

CaliforniaGirl
2013-05-14 17:08:57
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nawet w kategorii KICZ, jesteśmy najgorsi.

dedede66
2013-05-14 18:02:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
To chyba dobrze byc najgorszym w takiej kategorii? Chyba sie dziewczyno za bardzo zachlysnelas ta "hameryka". Tak moim skromnym zdaniem.

opuncja
2013-05-13 21:21:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja się nie znam na muzyce. Się może nie wypowiem. :P

mariom460
2013-05-13 20:42:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Każdy słucha tego co się mu podoba i to jego sprawa. Słucha się dla przyjemności a nie dla szpanu.

mlw1488
2013-05-13 02:25:42
Ocena: 3(glosow:7)-+
troche banalny ten absurd... akurat najwiecej kiczu trafia do nas z zachodu a nasi rodzimi grajkowie nie sa glupi i kserujac tandete zarabiaja. Im czesciej sie wpisujesz tym latwiej idzie wywnioskowac ze masz jakis rodzaj polskiego kompleksu czy tez zafascynowania kultura zachodnia. Jak dlugo (o ile) mieszkasz w USA?

CaliforniaGirl
2013-05-13 17:18:04
Ocena: -5(glosow:5)-+
prawie 9 lat. Tak? W ogóle nie zrozumiałeś tego absurdu. Ja nie piszę, że nie mamy zdolnych ludzi, bo mamy ich mnóstwo ale odchodzą w zapomnienie a ludzie wolą słuchać ścierwa muzycznego jak dobrych dźwięków, mądrych tekstów. Nie mam kompleksu, ale wiele rzeczy mnie w polskim narodzie wciąż zaskakuje na minus... Ci którzy kserują tandetę to są głupi, jest grono dobrych wokalistów którzy muszą szukać określonego grona odbiorców bo przeciętny Polak go nie rozumie. W USA też gwiazdami jest Spears czy inna lala, ale różnica jest taka, że ta z USA przynajmniej ma lepszy podkład.

lucy123
2013-05-13 19:32:12
Ocena: 4(glosow:4)-+
Czemu czepiasz się Polaków skoro na całym świecie tak jest? Inaczej takiego sukcesu nie odnieśli by Justin Bieber, Nicki Minaj czy One Derection..

malgolina
2013-05-13 19:44:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Amerykańskie country to też muzyka z górnej półki?

lucy123
2013-05-13 19:53:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
A po za tym, co to znaczy, że " Polak tego nie rozumie" Bo wydaje mi się że w Twoim toku myślenia, jak Polak czegoś nie rozumie to znaczy że jest to dobre. Wiesz co, moim zdaniem powinnaś siedzieć sobie na amerykańskich stronach, po co wchodzisz na głupia Polską wiochę? Taki cytat mi się przypomniał " A łon taki ładny był..łamerykański.."

ferdal
2013-05-13 19:57:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
CaliforniaGirl bzdury piszesz,po 20 latach w radiu lata Perfect ze swoich złotych lat,Lady Pank,Budka Suflera itd. a nikt nie pamięta przebojów z tamtych lat w stylu "ona tańczy dla mnie".Wtedy to chyba było daj mi tę noc czy coś takiego

mlw1488
2013-05-13 19:58:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
mowisz ze ludzie wola sluchac scierwa muzycznego... ile osob z tego tematu slucha Disco P na codzien?

dedede66
2013-05-13 21:15:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
Mlw! Ja, ja na co dzien slucham Sandry w starym wydaniu! ;) Oh! Wkat a nigt.... a nie, to nie to :D

ferdal
2013-05-13 21:18:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ze starych wydań to lubiłem oglądać Dolly Parton:}

Mundzio84
2013-05-13 21:20:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ferdal, rozczarowujesz mnie.Myślałem, że znowu będzie nas czekać jakaś fajna i ciekawa dysputa, ale nie mam do czego się przypi*rdolić.Popraw się, bo sprawiasz, że mi się nudzi.

ferdal
2013-05-13 21:23:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mundek w necie jak dobrze poszperać można znaleźć parę ciekawych fotek.Dziś jestem pełen miłości do wszystkich za wyjątkiem pedałapedała

lucy123
2013-05-13 21:25:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
To może ja. Mundzio, masz beznadziejny gust muzyczny, jak możesz takiego gówna słuchać. Z resztą czego można się spodziewać po takim prymitywie jak Ty. Żałosny jesteś.

Mundzio84
2013-05-13 21:25:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Aha...Ale w stosunku do mnie, nie przesadzaj z tą miłością, mimo wszystko.Moja homofobia może wywołać u mnie wtedy niekontrolowane reakcje.

ferdal
2013-05-13 21:26:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Lucu a kto tu mówi o słuchaniu?

Mundzio84
2013-05-13 21:26:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Lucy, wybacz, ale z tymi tekstami nie dorastasz do pięt mojemu łysemu przyjacielowi.

lucy123
2013-05-13 21:35:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
Gówno prawda, boisz się ze mnom dyskutować.

Mundzio84
2013-05-13 21:40:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Lucy a wiesz że stajesz teraz pomiędzy wódką a zakąską?

ferdal
2013-05-13 21:42:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co za chory świat zebym pisał zgodnie z Mundkiem,Sodoma i Gomora

Mundzio84
2013-05-13 21:45:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Żebym ja dawał plusy Ferdalowi.Chyba żona mi kotleta LSD dzisiaj przyprawiła.

lucy123
2013-05-13 21:46:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mundzio a wiesz, że koło cipy mi to lata :D

Mundzio84
2013-05-13 21:47:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Oprócz much? :D

lucy123
2013-05-13 21:56:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie, muchy maja miejsce przy dupie.

benex
2013-05-12 22:19:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
głupia suka

CaliforniaGirl
2013-05-12 23:41:49
Ocena: -3(glosow:5)-+
Okradła cię a dobrze i tak ci nie zrobiła? Tak to już jest benex jak desperatowi pozostają dziewczyny za kasę...

benex
2013-05-14 00:21:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
to było do ciebie pustaku

CaliforniaGirl
2013-05-14 13:49:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
Serio?.... Nie wiedziałam :( hahaha

benex
2013-05-15 02:26:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiem, boś pustak

foytaz
2013-05-12 22:04:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niestety ale prawdopodobnie w każdy gatunek muzyki musi się skomercjalizować czyt. sk..wić. Ja jestem z pokolenia Slayer, Sodom, Kreator, Death czy Unleashed. Jednak teraz to czasami sam już nie wiem czy nadal garmy ciężko czy "ewoluowaliśmy" w nowe brzmienia.

davidstar
2013-05-12 21:48:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-05-12 21:51:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
2013-05-12 22:04:05
Ocena: -3(glosow:3)-+
My Chemical Romance

davidstar
2013-05-12 22:09:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2013-05-13 19:50:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ile ludzi tyle gustów, skoro to się u nas sprzedaje znaczy, że ludzie tego chcą, bo to lubią. Ja osobiście uwielbiam 30 Second to mars, dla jednych mistrzostwo dla innych chała.

davidstar
2013-05-13 20:16:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2013-05-13 20:48:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oooo jak miło że ktoś lubi to co ja :) A nowy Up in the air? Ja kocham Hurricane :) ZNaczy wszystkie ich utwory kocham :)

davidstar
2013-05-13 20:51:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2013-05-13 21:05:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
W maju, słucham Marsów od 2003 i nie widzę żadnej różnicy w brzmieniu, ta jest bardzo podobna do Clouser to the edge.

davidstar
2013-05-13 22:49:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
2013-05-12 18:21:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bo "Ona tanczy dla mnie" to taka przasna nutka do pohulania. Disco Polo to nie jest muzyka do sluchania, od ktorej mozemy wymagac swietnego tekstu czy wbitnych zdolnosci wokalnych. A ze szybko wpada w ucho to i ludziom sie spodobalo.

CaliforniaGirl
2013-05-12 18:31:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ale muzyka to muzyka... Dlaczego ludziom wystarczy coś takiego, dlaczego ludzie przestali słuchać prawdziwych artystów?

dedede66
2013-05-12 18:37:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jakiez to proste pytanie :) A kto takich promuje? Przeciez kroluje tylko tandeta i cycki na wierzchu bo to chwytliwe. Do tego tekst niewymagajacy myslenia. Zreszta hity z "Juesendej", ktore graja w radiach to ten sam poziom. Ze juz o tekstach w stylu "kamon hany, szejk jor pusi" nie wspomne.

Mundzio84
2013-05-12 19:21:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dokładnie.Dodam tylko, że nie tylko w Polsce tak jest.Autorka powołuje się na UK czy Francję, ale tam też królują proste teksty i nieskomplikowane, łatwo wpadające w ucho rytmy.Polska nie jest w tej kwestii żadnym wyjątkiem, a oczywiście autorka chciała przedstawić nas na tle zachodu jako jakiś zacofany, prostacki kraj, w którym żyją jakieś bezguścia.A wcale tak nie jest.

CaliforniaGirl
2013-05-12 20:26:11
Ocena: -4(glosow:4)-+
Oczywiście, że tak jest. U nas ludzie muzycznego gustu nie mają i nie zgodzę się że w Anglii czy Francji słuchają podobnych brzmień. Adele, Amy Winehouse, Damian Rice, Ed Sheeran, Florence and the Machine to są dobre brzmienia i bardzo popularne. Ok możemy porównywać muzykę popularną sorry ale Weekend a David Guetta który jest mistrzem i artystą jeśli chodzi o muzykę klubową czy Sia. My mamy weekend, niecika i tak pozostanie.

dedede66
2013-05-12 21:18:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
David Guetta- "Memories"...ekhem...hgrgrh:"To cale szalone gowno, które zrobilem dzisiejszej nocy. To będą najlepsze wspomnienia. Ja tylko chcę pozwolić im odejść w noc. To będzie dla mnie najlepszą terapią." Aaaa...zapomnialbym: heeeeej, heeeej, jeeee, jeeeee." I jeszcze umcy, umcy od czasu do czasu. Uwazasz, ze to madrzejszy tekst albo tak bardzo lepsza muzyka od Weekendu? Ten sam pis of szitu.

Mundzio84
2013-05-12 21:19:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
David Guetta mistrzem i artystą, jeśli chodzi o muzykę klubową - czuję się rozj*bany.Ty chyba nie wiesz co to prawdziwa muzyka klubowa.Byłaś kiedyś na porządnym evencie?I nie mam tu na myśli wieśniackiego Sunrise.Skoro tak się podniecasz tym co grają na Vivie i tym co za granicą jest na topie, to żadna z ciebie znawczyni muzyki, tylko zwykła modnisia, która próbuje coś udowodnić "wieśniakom i bezguściom" z Polski.Czyli reasumując, jesteś wcale nie lepsza od słuchaczy Weekendu i jeśli chodzi o muzykę a tymbardziej w jej klubowym wydanie, to nie mamy o czym rozmawiać.

CaliforniaGirl
2013-05-12 21:47:16
Ocena: -3(glosow:7)-+
Na ogół jestem bardzo miła, może mnie za to zminusują ale Mundzio84 - wkur*iasz mnie niemiłosiernie, proszę Cię - nie komentuj tego co piszę ja, proszę! Jesteś dla mnie typowym, przeciętnym polskim chłopakiem, który zawsze ma rację i musi wszystko na przekór każdemu - więcej ww tym pozerstwa jak jakiejś twojej wiedzy. To już DAVIDSTAR wydaje mi się atrakcyjniejszym facetem! ;) David Guetta jest artystą, jednym z niewielu, jaki leci naa tym plugawym programie VIVA. Dla mnie to świetny DJ i tyle.

davidstar
2013-05-12 22:43:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
2013-05-12 22:45:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chyba miednice davidku ;) Alez jestem glupi :D

davidstar
2013-05-12 23:14:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
2013-05-12 23:39:59
Ocena: -3(glosow:5)-+
DAVIDSTAR to nie był żart, tylko mówię poważnie, że jako facet wydajesz mi się bardziej atrakcyjny, myślę, że mimo swojej ostrości wypowiedzi urok kobiety by cię oczarował. Obwinęłabym cię wokół palca ;) Lubię się kłócić z "FACETAMI" a nie z takimi chłoptasiami jak Mundzio84, który z reguły po prostu musi być odmiennego zdania i jest narcyzem. Jesteś konkretny, mimo, że nie zawsze się z Tobą zgadzam, a nawet prawie zawsze!

davidstar
2013-05-12 23:53:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-05-12 23:55:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

CaliforniaGirl
2013-05-13 00:16:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
Należę do dziewczyn, które wiedzą czego chcą ;) Nie będę się płaszczyć przed facetem. Jesteś samcem konkretnym, ale tacy jak ty są najbardziej podatni. Ach, aż jestem ciekawa ;)

CaliforniaGirl
2013-05-13 00:17:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jakby nie patrząc to z dwóch opcji Mundzio84 (pewnie i tak jest gejem) a Tobą, to zdecydowanie jesteś bardziej interesujący ;)

Mundzio84
2013-05-13 08:50:30
Ocena: 6(glosow:6)-+
Jesteś żałosna dziewczynko, bez kitu;)Nie potrafisz dyskutować, używając argumentów, a tylko słodzić, obrażać i używając zwrotów typu "dla mnie tak jest i już".Czujesz się jakaś lepsza, na jakimś wyższym poziomie, zadzierasz noska i próbujesz tu to cały czas pokazywać tym "wieśniakom" z Polski.Jeśli chodzi o muzykę, po przeczytaniu twoich komentarzy, uważam że nie masz absolutnie żadnej wiedzy na ten temat, a popierasz się tylko tym, że twoim zdaniem to co zagraniczne, musi być lepsze.Czasem aż wątpię czy ty tak na poważnie piszesz.

Mundzio84
2013-05-13 08:56:27
Ocena: 3(glosow:3)-+
A po twojej odpowiedzi na mój wcześniejszy komentarz, nie pozostawiłaś mi żadnych złudzeń, co do twojego poziomu.Jest żaden.Jeśli chodzi o moje komentarze, to będę sobie komentował i pisał co mi się podoba i pod kim mi się podoba, a zabraniać to sobie możesz swojemu pieskowi szczania w pokoju.

Rexik
2013-05-13 09:01:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mundek jesteś gejem? Lol....padłam i nie wstanę hehehhehe

CaliforniaGirl
2013-05-13 17:23:13
Ocena: -5(glosow:5)-+
Mundzio84 ja nie powiedziałam, że zagraniczne lepsze. Nie wiem czy nie przeczytałeś, czy prawdopodobnie nie zrozumiałeś mojego absurdu, który mówi, że mamy świetnych wokalistów w Polsce, ale są oni zapominani, bo wolimy słuchać disco polo i innej bezwartościowej muzyki. To była moja myśl. Bardzo lubię polskich wokalistów, ale są oni mało popularni a nowym nie daje się szansy. To ty nigdy nie podajesz argumentów, ja to robię za każdym razem. Tobie zarzuciłam właśnie to, że ty po prostu zawsze musisz wiedzieć lepiej. A jaki jest twój poziom? Jesteś pozerem, udającym znawcę w każdej dziedzinie.

Mundzio84
2013-05-13 19:18:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
Doskonale wiem o co chodzi w twoim absurdzie i odniosłem się do tego niżej, jeśli jeszcze nie zauważyłaś.Natomiast w tym wątku odpowiadam na to co ty napisałaś.Dodatkowo mogę powiedzieć, że każdy ma własny gust i uznaje za artystę tego kogo poprostu lubi słuchać.Dla ciebie David Guetta jest mistrzem muzyki klubowej, a ktoś inny woli posłuchać sobie Weekkendu.Jeżeli ty krytykujesz czyiś gust, to ja mam prawo skrytykować twój, jeśli mam inne zdanie.Poza tym prawdziwy artysta, to właśnie taki, który nie uległ komercji

Mundzio84
2013-05-13 19:22:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
robi swój specyficzny oryginalny rodzaj muzyki, ma swój własny niepowtarzalny styl i co najważniejsze, ma swoje co prawda wąskie ale stałe i wierne grono fanów.90% z tych, którzy się wybili, z dobrej muzyki, której nie odbierał co prawda każdy, zrobili komercyjny, prosty chłam.A co do mojej osoby, to się mylisz, bo nie znam się na wszystkim, a wypowiadam się tylko w tych dziedzinach, w których posiadam jakąś wiedzę i nie próbuję nikomu pokazywać jaki to nie jestem lepszy.W przeciwieństwie do ciebie.

davidstar
2013-05-13 20:20:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-05-13 20:21:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2013-05-13 20:35:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przecież niech sobie porównuje, skoro nie potrafi prowadzić dyskusji w inny sposób.Ma prawo.Mnie to osobiście nie dotknęło w żaden sposób, a nawet trochę rozbawiło.Myślę, że ciebie też.

davidstar
2013-05-13 20:47:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2013-05-13 20:52:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak ci da, to nic tylko korzystać.Ja jestem żonaty, więc mnie i tak by to nie interesowało.Dla niej to mogę być nawet i gejem.A jeśli chodzi o jakąś formę koleżeństwa, czy przyjaźni(!), to u takich osób, jest mi ona do niczego niepotrzebna.

davidstar
2013-05-13 21:11:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2013-05-13 21:23:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
@DavidStar - a gdyby się okazało, że miał ją przed tobą jakiś murzyn?W Ameryce jest przecież tego dostatek.Na twoim miejscu bym najpierw ją o to spytał.

davidstar
2013-05-13 21:33:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2013-05-13 21:50:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak nie powie jak powie.Przecież danie dupy murzynowi jest trendy.

CaliforniaGirl
2013-05-14 00:16:55
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nie wiem dla kogo dawanie tyłkowi Murzynowi jest trendy. Jeśli obracasz się w takim towarzystwie to współczuję. Amerykanie są przystojniejsi i nie są takimi palantami, którzy myślą, że wszystko wiedzą jak ty. Czytając Davidstara odnoszę wrażenie, że jednak ma jakąś wiedzę o tym, o czym pisze. ....Amerykanie są przystojniejsi i jest w czym wybierać ;)

Mundzio84
2013-05-14 00:26:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeśli chcesz mnie trollować, to musisz sobie najpierw poćwiczyć na słabszych celach.Rzucanie się od razu na taką głęboką wodę jest niewskazane, ponieważ można się utopić.

BoaKrztusiciel
2013-05-12 18:09:52
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ja myślę, że artyści sami się niszczą. Steczkowska, Górniak mają fenomenalne głosy, ale poszły w złym kierunku. Częściej udzielają wywiadów niż śpiewają. Wolę posłuchać Muńka Staszczyka, który ma okropną dykcję, ale jest prawdziwy.

CaliforniaGirl
2013-05-12 18:22:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
Steczkowska i Górniak są bardzo utalentowane i do tego piękne. Nie rozumiem dlaczego ona tak denerwuje ludzi w Polsce. Jest specyficzna, nie jest wredna, zakochana w sobie ale zna swoją wartość a tego przeciętny Polak nie zniesie. One poszły w kierunku konkretnego grona i chyba wyszły na dobre. Chciałbyś widzieć Steczkowską w jakimś tandetnym kawałku tylko po to, żeby pospólstwo też ją uwielbiało?

david.brian.35175
2013-05-12 18:29:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Steczkowska to bywala widziana w ambitnych kawalkach, jak Ciechowski (sp) dla niej pisal, a potem to juz halturke na "salonach" jechala. A jak jest teraz - nie wiem. Ale Boa ma racje Staszczyk, czy Kazik glosow nie maja, ale ich sie dobrze slucha

CaliforniaGirl
2013-05-12 18:35:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wg. mnie Steczkowska ma teraz lepsze kawałki bardzo przemyślane i klimatyczne. Wolę ją taką lekką wariatkę z głową w chmurach, trochę dumną i chłodną, ale z płomieniem w oczach. Polecam "Sanktuarium"

david.brian.35175
2013-05-12 18:39:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Musze na YT zerknac, bo nie ukrywam, ze nie jestem na biezaco. A ze wspolpracy z Cichowskim pamietam kilka ciekawych kawalkow. Mam nadzieje, ze wziela sie do pracy (bo talent ma), a dala sobie spokoj z brylowaniem w "towarzystwie". Dzieki za info :)

BoaKrztusiciel
2013-05-12 18:45:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kowalska też się wspomagała Ciechowskim. Głosu takiego jak Steczkowska nie ma, ale wolę ją, bo się nie wychyla. Artysta się nie rozdrabnia, nie ma go w żadnych szołach, istnieje tylko dla fanów. Oczywiście artysta może być gwiazdą, ale nie każda gwiazda może być artystą.

david.brian.35175
2013-05-12 18:51:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie chce sie czepiac CalG, ale imie O'Connor brzmi Sinead, ale nie ma to zwiazku z przeslaniem absurdu :)

CaliforniaGirl
2013-05-12 18:52:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie zapomnijmy, że Steczkowska to dama! Damom wypada!

dedede66
2013-05-12 18:57:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wielka mi dama co dupe nosi wyzej niz ma. Nie umniejszajac jej talentowi. Sandra Nasic to jest dama! :D

david.brian.35175
2013-05-12 18:58:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak io spiewal Kazik "najbardziej wiarygodny, jest artysta glodny". Dokonania na scenie, a nie salonie sie licza

mlw1488
2013-05-13 02:17:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
Sandra za starego GP tak, teraz to juz...:)

Mundzio84
2013-05-12 18:04:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
Szczerze, to prócz Niecika, o którym tu pełno absurdów, to nikogo z tych fotek nie kojarzę.A odpowiadając na twoje pytanie, ludzie lubią muzykę "pod kopytko", czyli taką, która łatwo wpada w ucho.I to jest zły nawyk, dlatego, że taka muzyka to przeważnie kicz, albo komercha.Dla mnie osobiście najlepsze są utwory, które wpadają w ucho dopiero po którymś z kolei przesłuchaniu, ale potem za to nigdy się nie nudzą.

Mundzio84
2013-05-12 18:11:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
A jeśli chodzi o artystów, to nie mylmy ich ze sławnymi ludźmi.Bo żeby być sławnym, to bardziej niż talent, liczą się znajomości i różne chody, oraz kasa.Każdy kto ma kasę może jeśli na siłę chce, być też sławnym, choć nie ma żadnego talentu.Przykłady mógłbym wymienić, ale jest ich tyle, że napewno sami kogoś takiego znacie.Prawdziwy artysta ma swoją miłość do muzyki i własne grono fanów, którzy mają wyczucie i dobry gust, i prócz wyjątków które zasłynęły w historii muzyki, nie potrzebuje do tego milionowych rzeszy piszczących nastolatek.

tub00sh
2013-05-14 14:35:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dokładnie, ja też uwielbiam "powalczyć" nieco z muzyką, nim się we mnie wedrze i rozkocha. Coś co wpada w ucho za 1 razem jest jak seks na 1 randce, niby spoko, ale wiesz, że nic z tego nie będzie w przyszłości, bo zaraz możesz mieć kolejną - taką samą. No i nie lubimy łatwych:)... Piosenek... Też:).

maxicoveri
2013-05-12 17:59:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

david.brian.35175
2013-05-12 17:57:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
ha ha ha, Francuzi wielbia Laure Fabian (zreszta panna jest z Belgii) wiekszej glupoty juz dawno nie slyszalem :)))))

CaliforniaGirl
2013-05-12 18:20:48
Ocena: -2(glosow:4)-+
Oczywiście, że tak! Byłam na jej koncercie właśnie we Francji, musiałam bilet kupować pół roku wcześniej.

dedede66
2013-05-12 18:30:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
To normalne kaliforniagerlu, ze jak przyjezdza znany artysta z zagranicy to o bilety ciezko. Mozna to porownac d sytuacji gdy do Polski przyjezdza taka Metallica i tez o bilety ciezko. Czy to znaczy, ze Polacy uwielbiaja Metallice?

CaliforniaGirl
2013-05-12 18:36:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie zrozumiesz... Byłam świadkiem fenomenu Lary we Francji.

dedede66
2013-05-12 18:40:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
No chcialbym wlasnie zrozumiec na czym ten fenomen polegal?

david.brian.35175
2013-05-12 18:42:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przepraszam Cie CaliforniaGirl, jako, ze we Francji mieszkam, musze Ci powiedziec, ze zadnego "fenomenu L Fabian nie ma. Powiem wiecej, ona uchodzi za jedna z wiekszych ikon muzycznego kiczu.

Youpidou
2013-05-12 17:37:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
My? To znaczy kto, gimbaza czy ludzie którzy mają wyprane mózgi byle jakim ścierwem. Pff ja ich nie lubię, niby każdy ma swój gust muzyczny, ale zauważcie, że z roku na rok piosenki polsko-amerykańskie są coraz głupsze i niszowe. Dlaczego ja nie mogę usłyszeć już europejskiej muzyki tak jak to było dobre kilka lat temu? Takiej dobrej ballady to ja dawno nie słyszałem ani w radiu ani w telewizji...

CaliforniaGirl
2013-05-12 17:42:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dokładnie. Youpidou - ty nie lubisz, ja też nie, ale do kogoś to trafia i ktoś sprawia, że Weekend ma największą oglądalność w Polsce. O gustach się nie dyskutuje, ale jeśli większość społeczeństwa lubi coś, co jest przeciwieństwem dobrego gustu, muzyki i artyzmu to jest o globalny problem. Francuzi i Anglicy słuchają dobrych głosów. To im trzeba przyznać. My gustu nie mamy. Zaraz ktoś powie " Jeden to lubi, drugi nie". Ale jest ogólnie przyjęta zasada dobrego smaku i pięknej muzyki i weekend do niej nie należy!

Youpidou
2013-05-12 18:23:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jeszcze trzeba dodać wyświetlenia na YouTube, bo im więcej tym jest lepsze i na światowym poziomie. Bo już ludzie nawet i o to się kłócą " pff twoja artystka nawet 1 mln wyświetleń nie ma a moja ma 300 mln, i co, która jest lepsza?".
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dokładnie tak!
  •  To najlepszy wybór ...
  •  Pisowscy " profesjonaliści buahahaha
  •  Jak oni kradli?!
Ile rozpuszczalnika potrzeba do oczyszczenia takiego egzemplarza?
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:43:20   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (37) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0