lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 29.05.2013, 07:04:29   przez: ANALNY_LOWCA
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 11  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(72)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Savathus
2013-05-29 10:43:32
Ocena: 10(glosow:12)-+
Eksterminacja Indian: po odkryciu Ameryki uznani przez Krk jako istoty bez duszy, a więc nie ludzie. W wyniku planowego wyniszczenia całych narodów (aby zrobić miejsce dla białej rasy) chrześcijańscy konkwistadorzy i misjonarze wymordowali ponad 70 milionów Indian. To największy holokaust w dziejach ludzkości.

depech2
2013-05-29 19:01:15
Ocena: -1(glosow:7)-+
analny tobie to ktoś płaci za sianie tego zamętu? przecież ty nie potrafisz spłodzić żadnego innego tematu. Jesteś tak nudny, że ja trzymałbym cie razem z tymi wszystkimi twoimi postami na głównej, na pierwszej stronie przez tydzień, bo jesteś największą wiochą wiochy

jurek1102
2013-06-01 18:12:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Masz rację. Na stos z nim !!!

ANALNY_LOWCA
2013-06-02 21:58:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
depech kup sobie derdol i się na plecy wypi@@dol .

dedede66
2013-05-29 18:40:16
Ocena: 1(glosow:9)-+
No coz ANALNY? Nicoz. Kolejny pierd o tym samym. Zreszta o niczym innym nie potrafisz gadac. Eh! I te Twoje ciezko zarobione 3zl, ktore ida na kosciol. Teraz bym zaczal gadac cos o subiektywnym spojrzeniu na historie, o wiezniach itd i chcial oddac Ci te pieniadze, ale to juz bylo zniklo gdzies za nami, choc w papierach nam przybylo to naprawde wciaz jestesmy tacy sami.

Rei_Ayanami
2013-05-29 18:53:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
dedede to juz nie pierdy, tylko tęga srak*a :D

dedede66
2013-05-29 19:12:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jeszcze z tym chrztem naskoczyli na davida. A zreszta, pewnie wszystkie magistry historii, no i jeszcze teologii i nie takie zrodla maja ;)

Rei_Ayanami
2013-05-29 19:21:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
urojenia we własnej głowie to kiepskie źródło, nie wiesz któremu głowi wierzyć :D

prusi
2013-05-29 18:07:45
Ocena: 4(glosow:4)-+
PRAWDA: jest państwowa danina na kościół która jest niepotrzebna. PRAWDA: w imię Jezusa oraz Boga wymordowano wiele niewinnych ludzi. Ale kto udowodni kościołowi oszustwo w sprawie "życia pozagrobowego" oraz "wiary w istoty nadprzyrodzone" niech wali kamieniami ile wlezie. A za zło które ktoś uczyni niech odpowiadają ten który je uczyni tak samo jak teraz nie mamy pretensji do Niemców za to że ich naród zrodził Hitlera. Ja chcę żyć w kraju w którym mam prawo wierzyć w Boga i nie będę z tego powodu dyskryminowany.

Mundzio84
2013-05-29 19:52:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
Brawo za tą wypowiedź.

tub00sh
2013-05-29 21:23:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dzień dobry, mogę się wtrącić? Chce tylko powiedzieć, że wbrew temu co prusi pisze, polacy po dziś dzień nienawidzą niemców i rosjan za krzywdy wyrządzone im przez nazioli i komuchów, więc się ta wypowiedź nieco nie trzyma kupska:). Tęks for atęszą!

turandot
2013-05-29 16:35:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nic dodać, czysta prawda.

C2ShadowMan
2013-05-29 13:09:32
Ocena: -2(glosow:6)-+
rząd przpier.ala więcej pieniędzy m.in. na płatnych sbeckich troli intertnetowych,

jurek1102
2013-05-29 16:43:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ty to wiesz najlepiej nie :)

Arakiel666
2013-05-29 19:40:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
C2ShadowMan leki na główkę się skończyły?

C2ShadowMan
2013-05-29 13:07:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

david.brian.35175
2013-05-29 10:14:51
Ocena: -3(glosow:7)-+
Analny, a mozesz cos wiecej rozwinac na temat tych "masowych mordow niewinnych ludzi"

freedom80
2013-05-29 10:27:34
Ocena: 4(glosow:6)-+
david znów zaczynasz ? Mam ponownie wyciągać wszystkie burdy z historii KK ? :)

david.brian.35175
2013-05-29 10:29:30
Ocena: -2(glosow:6)-+
A prosze bardzo, chetnie sie do tych zarzutow odniose, a Ty jak zawsze dostaniesz klapsa i bedziesz plakala :))

ferdal
2013-05-29 10:36:05
Ocena: 3(glosow:5)-+
D jak zawsze palisz głupa i zamiast napisać konstruktywny koment bawisz się w 100 pytań.

david.brian.35175
2013-05-29 10:39:53
Ocena: -2(glosow:8)-+
ferdal, analny cos sugeruje w swoim poscie, wiec jest normalne, ze powinien rozszerzyc swoja wypowiedz, jesli ktos go o to pyta

freedom80
2013-05-29 10:41:09
Ocena: 2(glosow:6)-+
klapsy nie wywołują we mnie łez. Wręcz przeciwnie :) no to jedziemy: prześladowanie pogan, wyprawy krzyżowe (również przeciw katolikom - aragońska ), wyprawy ludowe, rzeź hugenotów, inkwizycja, konkwistadorzy, wojna 30letnia, prześladowania żydów ( w ciągu 15 wieków ok 10mln ofiar, popieranie niewolnictwa jako rzeczy "miłej" bogu (Bulla papieża Mikołaja V). Dodałam Ci kilka pozycji :D

Savathus
2013-05-29 10:42:08
Ocena: 4(glosow:4)-+
Prześladowania Żydów: od czasów Konstantyna na mocy kolejnych edyktów papieskich byli eksterminowani, traktowani jako niewolnicy i podludzie, okradani z majątków, pozbawiani potomstwa. W ciągu 15 wieków – ok. 10 mln ofiar

Savathus
2013-05-29 10:43:32
Ocena: 10(glosow:12)-+
Eksterminacja Indian: po odkryciu Ameryki uznani przez Krk jako istoty bez duszy, a więc nie ludzie. W wyniku planowego wyniszczenia całych narodów (aby zrobić miejsce dla białej rasy) chrześcijańscy konkwistadorzy i misjonarze wymordowali ponad 70 milionów Indian. To największy holokaust w dziejach ludzkości.

Savathus
2013-05-29 10:45:00
Ocena: 6(glosow:8)-+
Wspieranie faszyzmu i dyktatur: wszelkie prawicowe dyktatury były miłe papiestwu; tym milsze, im dyktatura była silniejsza. Salazar, Franco, Hitler, Mussolini – wszyscy ci krwawi dyktatorzy mogli liczyć na względy Watykanu. Papież JPII nie ukrywał swoich sympatii do ludobójcy z Chile – gen. Augusta Pinocheta.

ferdal
2013-05-29 10:45:27
Ocena: 4(glosow:6)-+
David wszyscy wiedzą i rozumieją o co chodzi,tylko Ty jeden nie.

Savathus
2013-05-29 10:47:11
Ocena: 5(glosow:5)-+
Poparcie niewolnictwa: Kościół rzymski nie tylko popierał niewolnictwo, ale też czerpał zyski z niewolniczej pracy. Bulla papieża Mikołaja V (styczeń 1455 r.) stwierdza, że niewolnictwo jest rzeczą właściwą i miłą Bogu....jeszcze dodawać?Bo sporo tego jest.Na religii o tym nie uczą.O poganach nie wspominałem,freedom mnie ubiegła.

freedom80
2013-05-29 10:47:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
no david, chyba z Savathusem zaspokoiliśmy Twoją ciekawość :))

david.brian.35175
2013-05-29 10:51:51
Ocena: -4(glosow:8)-+
Widze freedomku, ze chuba xszystkie ostatnie "newsy" z 3Faktow i mitow" zebralas, ale dobra. Co do przesladowania pogan. Kosciol rozwijal sie droga badz misyjna (Irlandia, lub nieudana misja Wojciecha w Prusach) badz przez dobrowolne przyjecie wiary przez wladce (Konstantyn w Rzymie, Clovis we Francji, Stefan na Wegrzech, Mieszko w Polsce) nawracanie pogan na chrzescijanstwo nie mialo charakteru przesladowan, a juz na pewno nie masowych, choc takie sie zdazaly, ale to wynikalo z patrymonialnego charakteru panswa wczesnofeudalnego, gdzie poddani byli zobowiazani podporzadkowac si

Savathus
2013-05-29 10:54:47
Ocena: 4(glosow:6)-+
Bo jeśli nie,to można dalej "atakować KK",argumentów jest cała masa.Patrząc obiektywnie,to równe,a być może nawet gorsze od komunizmu i faszyzmu,bo robione w Imię Boga.Nergal kiedyś stwierdził "Kościół Katolicki to najbardziej zbrodnicza organizacja w dziejach ludzkości"..oczywiście wieszano na nim psy,że nie wie co mówi.

freedom80
2013-05-29 10:57:22
Ocena: 5(glosow:5)-+
A dlaczego zawsze jak podam Ci jakieś fakty to je bagatelizujesz i sugerujesz, że to z "faktów i mitów"? David, nie wybielisz tej mrocznej strony historii KK. To się niestety nie uda.

david.brian.35175
2013-05-29 10:57:36
Ocena: -3(glosow:5)-+
Wyprawy krzyzowe -juz ci tlumaczylem, ale powtorze, byly one odpowiedzia na podboje arabskie na tereny chrzesijanskiego bizantynskiego Bliskiego Wschodu i przesladowaniem chrzescijan na podbitych terenach (haracz), a takze profanacja chrzescijanskich miejsc kultu (Jerozolima). Co do wyprawy aragonskiej, ale i wyprawy przeciwko katarom, byl to wynik wewnetrznych sporow religijnio-politycznych zupelnie w sredniowieczu normalnych, a w tamtym okresie wojna byla najbardziej popularnym srodkiem "dyskusji"

david.brian.35175
2013-05-29 10:59:07
Ocena: -4(glosow:6)-+
cholera, urywa mi posty, w poscie wyzej mialo byc na koncu "podporzadkowac sie woli wladcy (ale nie Kosciola!!!)"

Savathus
2013-05-29 11:01:57
Ocena: 5(glosow:7)-+
Drogą misyjną??Ha ha ha..drogą ognia i miecza.Mieszko dobrowolnie przyjal chrzescijanstwo..a miał inne wyjcie majac na zachodzie szkopów a na poludniu czechów?Mieszko do konca zycia pozostal poganinem,podobnie jak mieszkancy jego księstwa.Poganie byli brutalnie eksterminowani.Nie mieli wyjscia,albo przyjmą chrzest,albo do ziemii.Polanie Mieszka skończyliby jak słowianie połabscy.

david.brian.35175
2013-05-29 11:03:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
co do rzezi hugenotow, to freedomku sie nie osmieszaj, bo byla ona jednym z wielu incydentow w czasie wojen religijnych postreformackich, i obie strony konfliktu mialy wiele grzeszkow na sumieniu. Inkwizycje juz Ci tlumaczylem, wiec wracac nie bede, szkoda ze nie odrobilas lekcji. Konkwistadorow sobie daruj, bo oni nic wspolnego z Kosciolem nie mieli, wojna 30 letnia-patrz hugenoci. Kwestia przesladowania Zydow jest cholernie skomplikowana i tu nie ma miejsca na jej rozwiniece. Kosciol nie popieral niewolnictwa, juz Ci to tlumaczylem

Arakiel666
2013-05-29 11:05:43
Ocena: 5(glosow:7)-+
david.brian.35175 Mieszko I dobrowolnie przyjął chzreścijaństwo? Weź Ty sobie chłopcze nie kpij. Przyjął bo musiał, inaczej by pewnie państwa polskiego nie było.

david.brian.35175
2013-05-29 11:06:05
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kolego Savathus wez lepiej podrecznik, nawet do liceum, i poczytaj o przyjeciu chrzescijanstwa w Polsce, a nie wymadrzaj sie z glupia frant. Widac, ze na lekcjach historii przysypiales

david.brian.35175
2013-05-29 11:07:25
Ocena: -1(glosow:3)-+
A kto to niby tak Mieszka do przyjecia zmuszal, ze sie zapytam "specjalistow" od historii (ale chyba tej alternatywnej)

freedom80
2013-05-29 11:10:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
david, nie załamuj mnie. Błagam. Mam wrażenie, że w Twoim odczuciu KK przyjmował tylko taką formę obrony a sam nigdy nie był atakujący... I nawet nie będę z tym polemizowała, niech Ci będzie. Nie zmienia to jednak faktu, że wojny na tle religijnym były, są i będą - zabijanie w imię Boga jest dla mnie osobiście czymś niezrozumiałym i niewytłumaczalnym.

Savathus
2013-05-29 11:17:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wiesz,ja przeczytałem więcej książek niż Ty na oczy widziałeś.Problem jest taki ze obowiazuje w Polsce teoria która pasuje KK.KK mówi ze przyjecie chrzescijaństwa było dobrowolne i chwalebne,to tak mówią podręczniki i taki kit się wciska dzieciakom.Jaki Mieszko miał wybór majac dwa chrzescijanskie państwa obok?Zostać przy pogaństwie i skończyć jak Prusowie na północy i słowianie na zachodzie?Najlepiej jest stwierdzic ze prześladowania żydów,konkwista,inkwizycja "to skomplikowane kwestie" zamiast spojrzeć prawdzie w oczy.Ja krytykuje zarówno kk,jak i islam,komunizm czy faszyzm,bo nie

david.brian.35175
2013-05-29 11:19:50
Ocena: -1(glosow:7)-+
Juz Ci freedomku kiedys pisalem, ze KK ma wiele grzechow na sumieniu i sam sie do tego przyznaje, ale ataki na poziomie "Faktow i mitow", czy innych racjonalistow, jak to masz w zwyczaju czynic ( czy koledzy Savathus i Arakiel666, ktorych do ksiazek odsylam) sa dla was osmieszajace. Wiec dajcie sobie z nimi spokuj. A widze, ze do starego avka wrocilas :)

Savathus
2013-05-29 11:22:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
mam klapek na oczach,nie mam bagażu ideologicznego który sprawia że w jednej kwestii wszystko widzę na czarno,a drugie tylko na biało.Kościół ma na sumieniu miliony ofiar,i nic tego nie zmieni.Każdy popełnia błedy,ale cholera,trzeba umieć się do nich przyznać.A na lekcjach historii nie spałem.Wprost przeciwnie.Dziekuje.Amen

david.brian.35175
2013-05-29 11:22:18
Ocena: -3(glosow:7)-+
Ktos kto swoja "wiedze" podkresla sformulowaniem "Wiesz,ja przeczytałem więcej książek niż Ty na oczy widziałeś" jest dla mnie osobiscie niedoukiem wprost z gimbazy, a nie dyskutantem na poziomie, wiec rozmowe z Toba uwazam za bezcelowa

Savathus
2013-05-29 11:33:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
A dla mnie dyskutantem nie bedzie człowiek,który w połowie postów odsyła do książek każdego kto ma inne zdanie niz on.Czy ja kwestionuje Twoja wiedzę?Obrażam Cię?Czy ja Cię nazywam "niedoukiem z gimbazy"?Chłopie,sam sobie przeczysz.Ani słowem nie wspomniałem że się mylisz,nie masz racji.Przedstawiłem swoja wizje faktów,tak ja to widzę.Masz sporą wiedzę,przyznaje.Jakie to jest typowe dla was,z kimś się nie zgadzam,to trzeba wyzwac od idiotow i nieuków.Zegnam.

Rei_Ayanami
2013-05-29 11:40:50
Ocena: 0(glosow:6)-+
freedom skąd liczba 10 mln ofiar, mam przypomnieć ile twoi wyzwoleni ateiści ( prapcio Stalin, Che , Mao, Kimowie i reszta ) zabili przez niecałe 60 lat istnienia komunizmu?? :D

bezosobowy
2013-05-29 11:42:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Savathus - przyzwyczaj się. Od niego nie usłyszysz żadnych argumentów, tylko zaprzeczenia i za każdym razem wszystkich do książek wysyła. -------- David, jesteś idiotą i to niedouczonym i wybacz, ale to już widać po tym jak piszesz i co piszesz. Ludzie inteligentni nie muszą jak Ty w co drugim poście to udowadniać i potrafią argumentować, co tobie nie tylko z trudem wychodzi jak wcale. Pomijając fakt że nigdy jeszcze na jakikolwiek argument nie odpowiedziałeś konstruktywnie. Chrzest dobrowolnie? To mógł tylko taki katolicki idiota jak Ty wymyślić.

bezosobowy
2013-05-29 11:44:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
davidku, namiastko faceta. Co do książek mogę Ci to samo powiedzieć. Gdybyś czytał było by to w Twoich postach widać, a tak to tylko buta i pycha. Aha, i katolicka wszechwiedza.

freedom80
2013-05-29 11:49:32
Ocena: 3(glosow:3)-+
rei, ta liczba wynika z faktów historycznych. Jeśli chodzi o wymienione przez Ciebie osoby to nie zapominaj, że totalitaryzm ma takie same założenia jak religia. Koncept jest identyczny.

Rexik
2013-05-29 11:53:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Do pracy obiboki :)) ;) Brać przykład ze mnie...pomyłam okna, ugotowałam obiad itd... :P

freedom80
2013-05-29 11:55:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
rexik, ja od 9;00 w pracy jestem :D wiesz jak ciężko jest godzić obowiązki zawodowe z wiochą ? :)

david.brian.35175
2013-05-29 11:57:51
Ocena: -3(glosow:5)-+
A co na obiadek rexiku przygotowalas?

Rexik
2013-05-29 12:00:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
Fredzia wiem wiem :)) Dawidku... krem z brokułów z grzankami a na drugie młode ziemniaczki z koperkiem, pieczone udko i mizeria z ogórasków :)) zapraszam :)

david.brian.35175
2013-05-29 12:01:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
mmmmm, pychotka :) Jestem za 10 minut :)

Rexik
2013-05-29 12:04:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
...a na deser szarlotka z bitą śmietaną :) i kawusia :D szybko... :)))

david.brian.35175
2013-05-29 12:05:36
Ocena: -2(glosow:4)-+
juz umylem raczki, zaraz bede :)

Rei_Ayanami
2013-05-29 12:51:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
bezosobowa larwo po co argumenty? ateusz zawsze ma racje, Free z których faktów historycznych ? i nie odwracaj kota ogonkiem :d z tym totalitaryzmem tylko się przyznaj że argumentów brak :D:D:D

BoaKrztusiciel
2013-05-29 12:56:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Bezosobowy (sorry, że nie w temacie), ale umniejszanie Dawidowi tylko dlatego, że ma inne poglądy jest trochę słabe. Akurat on zagina wiedzą i może dlatego niektórych to drażni.

Rei_Ayanami
2013-05-29 13:55:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Boa tylko według niektórych argumentacja jest forsowaniem własnych przekonań, a paradoksalnie forsowanie własnych przekonań argumentacją, po co argument skoro można rzucić populistyczny tekst, zamiast sprawdzić w książce / internecie jak jest naprawdę, albo co chociaż się o prawdę ociera

freedom80
2013-05-29 14:37:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
Rei to idź sprawdź, wróć i wtedy się wypowiedz. Póki co Ty argumentacji nie masz żadnej. Powtarzasz po innych te same regułki, a solidnych argumentów od Ciebie jeszcze nigdy nie uraczyłam.

BoaKrztusiciel
2013-05-29 16:24:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rei, wojna na argumenty jest fajna, bo zawsze można się czegoś dowiedzieć. Ja się nigdy religią nie interesowałam, ale lubię uświadamiać się z różnych źródeł, choćby wioskowych. A w absurdzie najbardziej rozbawił mnie fragment o ciężkiej pracy. Dla niektórych musi być wyjątkowo ciężka, skoro stale siedzą w sieci i piszą dyrdymały;)

Rei_Ayanami
2013-05-29 17:52:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
czekam na linki na prv, ja osobiście jak ktoś mnie o coś pyta to wysyłam Ty oświecona ateistko możesz też czasami się trochę pofatygować i wysłać coś na prv :D

bezosobowy
2013-05-30 07:51:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
BoaKrztusiciel - on zagina wiedzą? :-) Ale mnie ubawiłaś. Nie bądź śmieszna i sama spójrz na tą jego "wiedzę". Jak do tej pory widać jej nie ujawnił, bo jak na razie potrafi tylko zaprzeczać i wysyłać innych do książek. To ma być ta wiedza? Ani razu od niego nikt nie usłyszał żadnego konkretnego argumentu, tylko wymądrzanie się. Powiem to po raz kolejny. Człowiek inteligentny nie musi jak on na każdym kroku udowadniać to kim jest i powtarzać jaki to jest doskonały. On jak widać tylko to robi.

admin1944
2013-05-29 09:45:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
JESTEM ZAAAAA !!!. POZOSTAWMY IM WOLNA REKE DO OPODATKOWANYCH SRODKOW WYZEBRANYCH NA TACUNIE OD WYPROSTOWANYCH MOZGOW !!!.

Savathus
2013-05-29 09:34:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
KK jak każda szanująca się struktura mafijna,sciąga haracze...od wszystkich.Od wiernych,od państwa...niektórzy placą bo chcą,ale niektórzy są zmuszani.Pamiętajmy że państwo nie ma swoich pieniędzy,to pieniądze obywateli.A obywatelem jest zarówno katol,jak i katolik i ateista.

freedom80
2013-05-29 09:01:14
Ocena: 4(glosow:4)-+
KK jest gorsze niż Amber Gold :))

ulfe
2013-05-29 14:33:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
nieprawda, znacznie lepsze wskazniki biznesowe maja, mogliby na gielde isc...

prusi
2013-05-29 08:55:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pomóż uświadamiać?! Mam chodzić do kościoła i krzyczeć "Nie kupujcie tych fikcyjnych produktów to oszuści". Podatek głupi ale to nie kwestia oszukańczego kościoła a głupiego rządu

dave1978
2013-05-29 08:31:59
Ocena: 3(glosow:3)-+
A niech kościół sprzedaje co chce...to ich sprawa i ludzi którzy do niego należą. Tylko nie za pieniądze WSZYSTKICH podatników.

bubala
2013-05-29 08:02:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
niewinnych ?? winni jak cholera, zaczęli wymyślać te obroty ziemskie przez co wszystkim na ziemi kręci się w głowach, a nawet nie potrafili pływać ze związanymi rękami z kamieniem u szyi, winni po stokroć ! ;)

Comrack
2013-05-29 07:31:21
Ocena: -4(glosow:10)-+
kolejny gniot antyklerykalny.

admin1944
2013-05-29 09:47:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
GNIOT RYDZYKOWY TO JESTES TY

beatriceps
2013-05-29 07:17:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
Żałosne... nic dodać nic ująć!

Cytrusowa
2013-05-29 07:21:24
Ocena: 5(glosow:9)-+
A jednak dodałeś żałosny komentarz:D
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wszyscy PiSowscy dyrektorzy stadnin koni arabskich,
  •  Za karę
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Znajdzie się sposób, żeby wystrychnąć Du*ę na ...
A nagrywa telewizja i przaypadkowy świadek
główna
Dodano: 03.08.2018, 18:19:05   przez: skibulek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 429Skomentuj (56) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0