lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Warto się czasem zastanowić ...
poczekalnia
Swiadomy wybor YTPlay
Dodano: 22.06.2013, 21:33:53   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 16  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(393)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
fantazyyja123
2013-06-24 16:32:42
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ty jurek potrafisz odpychać nawet ludzi którzy są Ci życzliwi. Powodzenia z takim podejściem, ja katoliczka, nie mam w naturze oceniać ludzi przez pryzmat czegokolwiek poza czynami, Ty czujesz się lepszy od każdego, patrzysz z góry na innych i szydzisz, nie przyjmujesz do wiadomości że nie każdy jest Tobą, życie każdego potoczyło się inaczej, jest z innej rodziny itd..Jesteś najlepszy jurek. Tylko twoje poglądy się liczą.

Talita
2013-06-25 23:10:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
tak czytając te komentarze poniżej naszła mnie refleksja, że Polska to kraj sprzeczności. Piszecie, że dziecko, które nie poszłoby z innymi do komunii zostałoby wyśmiane przez inne dzieci, ale wyobraźcie sobie, co by te same dzieci zrobiły, gdyby jedno z nich publicznie zaczęło się modlić albo odśpiewywać litanię loretańksą, myślę, że zostałoby wyśmiane jeszcze gorzej, co oznacza, że jako naród nie jesteśmy wychowywani ani jako katolicy ani jako ateiści...

jurek1102
2013-06-25 23:15:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mój syn nie poszedł do komunii a rówieśnicy wprost mu zazdrościli. Raczej bardziej naturalne jest dla 9 latka latanie za piłką niż klęczenie przed krzyżem.

Rexik
2013-06-25 23:17:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jurek? masz syna? spadaj na drzewo...

jurek1102
2013-06-25 23:21:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rexiu ale nasienia mam jeszcze spory zapas więc starczy i dla ciebie :)

Rexik
2013-06-25 23:23:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Córkę ja chcę.. bo mam dwóch synów!!!!!!!!!!!!!! Córkę!! Córkę!!!!

jurek1102
2013-06-25 23:32:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja jestem profesjonalistą więc robię tylko chłopców.

Rexik
2013-06-25 23:36:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
..a ja królową i rodzę tylko synów :D

jurek1102
2013-06-25 23:45:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Doniczka ma małe znaczenie. Ważne co się w niej zasieje :)

Talita
2013-06-26 09:42:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jurek, to bardzo dobry znak, ale chciałam tylko powiedzieć, że krzyczymy jako naród naokoło o bogu i kościele, a jak przyjdzie pokazać wiarę to nagle nie ma chętnych. Pamiętam, że parę lat temu, na jakiś praktykach, wieczorem jeden z naszych kolegów nie chciał już pić i kładł się spać, ale wcześniej uklęknął i zaczął się modlić, dorośli ludzie, a zaczęli dogadywać jak dzieci, i ja jako ateistka musiałam go bronić, smutne to;/

nom20
2013-06-24 20:29:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
chrzest przecież do niczego nie zobowiązuje..bez sensu filmik

Cytrusowa
2013-06-24 21:02:32
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tak samo jak 10 przykazań

jurek1102
2013-06-24 21:20:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Katolików wiara do niczego nie zobowiązuje..to prawda.

Mundzio84
2013-06-24 09:59:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
Chrzest to nie jest obligujący do bycia członkiem danej religii i napewno nie jest równoznaczny z np. z zapisaniem do partii politycznej, choć rozumiem jaki był przekaz tego filmiku.Też uważam, że w KK, błędem jest chrzczenie dzieci, mimo że wiadomo, iż w żaden sposób ich to nie krzywdzi.Lecz Nawet w Biblii, Jan Chrzciciel chrzcił dorosłych, świadomych i co najważniejsze chcących tego ludzi i tak dla samej zasady powinno być w KK.

jurek1102
2013-06-24 12:06:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mundzio to po co jest chrzest ? Z całą resztą twej wypowiedzi się zgadzam :)

Mundzio84
2013-06-24 13:24:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
Chrzest symbolizuje włączenie nowego członka do jakiejś wspólnoty.Zaznaczam, tu że ten symboliczny obrzęd nie nakazuje ani nie wymusza w żaden sposób w niej pozostania, ani respektowania jej praw, nie czyni też żadnej krzywdy i sam w sobie nie ma żadnego wpływu na dalsze życie ochrzczonego dziecka.Oczywiście mówimy tu o chrzcie w obrządku katolickim, bo obcinanie napleta w np. w judaiźmie już takowy wpływ ma.

jurek1102
2013-06-24 13:43:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
No przecież po chrzcie stajesz się chrześcijaninem. Przynajmniej ja to tak rozumiem. Jeśli zapiszę się do harcerstwa to jestem harcerzem.

freedom80
2013-06-24 13:43:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
No ale chrzest wpisuje Cię w kościół. Poprzez chrzest stajesz się katolikiem i dzięki temu mamy 98% katolików w kraju... I niby nie musisz uczestniczyć w życiu kościoła, ale jednak w jakiś dziwny sposób jesteś z nim związany.

Mundzio84
2013-06-24 13:46:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
Powiem wam tak:Ja byłem ochrzczony, a nie jestem ani chrześcijaninem, ani nie czuję się z nim w żaden sposób związany.A ilość katolików nie liczy się sprawdzając ilu ludzi zostało ochrzczonych, tylko prowadzi się sondaż ilu ludzi deklaruje dane wyznanie, bądź jego brak, więc nie przekręcaj, freedom.

fantazyyja123
2013-06-24 13:52:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Chrześcijaninem jurku jest się we własnej mentalności, jeśli byłeś ochrzczony a nie wierzysz to czy jeste chrześcijaninem?

Mundzio84
2013-06-24 13:53:29
Ocena: 4(glosow:4)-+
A taki chrzest można porównać bardziej do nadania komuś honorowego obywatelstwa, które tylko coś tam symbolizuje, aniżeli zapisania do partii politycznej, której będąc członkiem, jesteśmy zobligowani do danych działań, poglądów i podporządkowania się szefostwu.Chrzest do niczego takiego nie obliguje.

fantazyyja123
2013-06-24 13:53:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
*jesteś :P

freedom80
2013-06-24 14:01:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dla mnie logicznym jest, ze chrzest wiąże Cię z wyznaniem i kościołem. Dziwne, że to podlega tutaj jakiejkolwiek dyskusji.

fantazyyja123
2013-06-24 14:02:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
free byłaś chrzczona?

Mundzio84
2013-06-24 14:03:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
2013-06-24 14:06:33
Ocena: 3(glosow:3)-+
A dla mnie logiczne jest to, że jeśli jest się z czymś na siłę związanym, tak jak próbujecie to tu pokazać, to taki związek ma ewidentny wpływ na nasze dalsze życie i wprowadza w nim jakieś tam zmiany, których normalnie by nie było.Chrzest tego nie czyni, jednak zgadzam się, że dla zasady powinni go przyjmować dorośli i świadomi tego ludzie.

freedom80
2013-06-24 14:16:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
Może nie ma jakiegoś wielkiego wpływu na dalsze życie, ale wiąże z wyznaniem i to akurat dyskusji nie podlega. Fantazyja, tak. Niestety byłam.

ANALNY_LOWCA
2013-06-24 14:49:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
mundeliusz to się liczy ilość ochrzczonych a nie jakiś tam sondaż .

fantazyyja123
2013-06-24 15:12:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
czujesz się związana z katolicyzmem i kościołem?

freedom80
2013-06-24 15:20:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
mam kolegę, który mnie od katoliczek wyzywa przez to :)) tak, czuję się związana i dlatego poddam się apostazji. Tylko mam nie po drodze do kościoła w którym miałam chrzest - niestety firma KK w XXI wieku nie jest zorganizowana i nie załatwisz aktu chrztu w innej placówce, niż ta w której byłaś chrzczona :(

fantazyyja123
2013-06-24 15:23:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
skoro czujesz się związana z KK to nie jesteś ateistką, jesteś jedynie obrażona na kościół, Ateista ma głęboko w aszy i nie czuje się związany z czymś, czego jego zdaniem nie ma:)

freedom80
2013-06-24 15:30:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja nie mówię o związku z Bogiem ( w którego nie wierzę) tylko KK jako instytucją. Maja moje dane, widnieje u nich jako osoba przynależąca do wspólnoty, co roku odznaczają, ze nie wpuszczam kolędy. Jeśli umrę, a nikt z bliskich nie zareaguje odpowiednio to grozi mi pogrzeb kościelny. Podatek na kościół też pewnie ze mnie ściągną bo wstąpiłam w tą sektę w momencie chrztu. Zatem mam prawo czuć się związana z tą instytucją i chcę się z niej wypisać.

fantazyyja123
2013-06-24 15:42:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
:)nie ściągną z Ciebie podatku jeżeli nie zdeklarujesz się do przynależności wyznaniowej. Mnie nie odznaczają że nie przyjmuję kolędy bo niby skąd mają wiedzieć gdzie mieszkam, skoro nie poszłam zapisać się do parafii, chyba że ty poszłaś tak na przekór:D

freedom80
2013-06-24 15:51:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ksiądz zawsze zaznacza w jakim mieszkaniu/domu odmówiono kolędy, zatem ma to odnotowane. To zresztą jest jeden z głównym argumentów gdy komuś odmawiają udzielania chrztu, ślubu, pogrzebu itp. A z tym podatkiem to nie mów hop. Kościół przeliczył, że za mało kasy dostanie, więc byłoby im na rękę gdyby ściągali od każdego kto przynależy poprzez chrzest :) bynajmniej nie zdziwi mnie jeśli tak będzie :))

fantazyyja123
2013-06-24 15:54:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
hahah patrz freedom skoro Cię odznaczają to nie musisz się martwić o kolejny problem, a mianowicie katolicki pogrzeb Ci nie grozi :) problem sam się rozwiązał:)

freedom80
2013-06-24 15:59:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
ale przyznaj, że związek istnieje. Poza tym nie zapominaj, że za odpowiednią kasę oznaczenia o niewpuszczaniu kolędy magicznie znikną :)) to są chore metody i nie o nich tu rozmawiamy. Chodzi o to, że chrzest mniej lub bardziej, ale jednak związuje z KK. Bo związek z Bogiem urywa się kiedy przestajesz wierzyć, ale z KK pozostaje znacznie dłużej, nawet po apostazji bywa ciężko zerwać z KK - był ksiądz który na stronie parafii udostępniał świadectwa wystąpienia. Ma teraz do czynienia z GIODO :D

fantazyyja123
2013-06-24 16:04:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
freedom, wybacz ale troszku dramatyzujesz, moim zdaniem bardziej uciążliwy jest spam na mojej poczcie niż Twój związek z KK:) Tak na pocieszenie:D

fantazyyja123
2013-06-24 16:06:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
A dla tych co tak minusują..freedom ma jaja żeby dyskutować, a wy tylko minusika przyklepać, dlatego ją szanuję:P Dla mnie te minusy to czysta przyjemność pokazują tylko ilu ateistów nie ma jaj by wchodzić w polemikę:)

jurek1102
2013-06-24 16:08:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
Porównanie spamu z wiarą bardzo mi się podoba :)

fantazyyja123
2013-06-24 16:10:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
:P specjalnie dla Ciebie:) trafiam w Twój gust:D

freedom80
2013-06-24 16:11:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
A ja ze spamem sobie łatwiej radzę niż z moim związkiem z KK :) chociaż i jedno i drugie to syf :) tak to już bywa, każdy jest wyczulony na coś innego. A związek istnieje, prawda? Przyznaj to wreszcie :D

freedom80
2013-06-24 16:13:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
fantazyja, te minusy to nie ode mnie - żeby była jasność :) minusy walę tylko mundziowi i pająkowi :))) ogólnie wolę nagradzać, więc raczej skupiam się tylko na plusach :))

fantazyyja123
2013-06-24 16:15:54
Ocena: 2(glosow:4)-+
EEeeee freedom, chcesz tylko żebym Ci rację przyznała, strasznie Cię to drażni:) Znam wiele osób chrzczonych bierzmowanych itd którzy nie czują się w żaden sposób związani, w najmniejszym stopniu, przestali wierzyć i tyle, nie interesują ich sprawy kościelne:)

fantazyyja123
2013-06-24 16:17:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
wiem że nie od Ciebie..Ty jaja masz..stać Cię na więcej niż na żałosny minus...wotever..jakby to cokolwiek miało zmienić :D

jurek1102
2013-06-24 16:18:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
Czyli znasz wielu ludzi zakłamanych.

freedom80
2013-06-24 16:22:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja wiem o co Fantazyji chodzi. Póki człowiek nie zaczyna się nad tym zastanawiać to rzeczywiście nie przywiązuje do tego wagi. Ja kupę lat też tak miałam. U mnie zaczęło się od tego, że znajomi poprosili mnie na chrzestną. Odmówiłam ( niby się nie powinno ) bo pójście do spowiedzi było dla mnie nie do przejścia. To był taki moment, w którym zaczęłam się zastanawiać.

jurek1102
2013-06-24 16:23:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja ma w sąsiedztwie też wielu meneli którzy budzą się tylko po to by nalewkę w bramie obalić. Oni też są szczęśliwi i mają wszystko gdzieś. Tylko im pozazdrościć ...

fantazyyja123
2013-06-24 16:24:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dlaczego zakłamanych? Jurek wkurza mnie że zawsze dopowiadasz coś czego nie miałam zamiaru napisać. Czyli freedom jest zakłamana? Była chrzczona, przestała wierzyć, nie chodzi do kościoła itd.. o co Ci chodzi? Wytłumacz łaskawie, zarzucasz innym najgorsze cechy.

fantazyyja123
2013-06-24 16:26:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jurek do czego to porównujesz? Jak Ty ze mną rozmawiasz, albo pisz sensownie, argumentuj odpowiednio nie z dupy, albo nie pisz takich rzeczy.

jurek1102
2013-06-24 16:27:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tak i Freedka jest zakłamana ponieważ jest częścią czegoś czym gardzi.

freedom80
2013-06-24 16:31:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale ja przynajmniej jestem świadoma :D

fantazyyja123
2013-06-24 16:32:42
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ty jurek potrafisz odpychać nawet ludzi którzy są Ci życzliwi. Powodzenia z takim podejściem, ja katoliczka, nie mam w naturze oceniać ludzi przez pryzmat czegokolwiek poza czynami, Ty czujesz się lepszy od każdego, patrzysz z góry na innych i szydzisz, nie przyjmujesz do wiadomości że nie każdy jest Tobą, życie każdego potoczyło się inaczej, jest z innej rodziny itd..Jesteś najlepszy jurek. Tylko twoje poglądy się liczą.

jurek1102
2013-06-24 16:36:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
No niestety jestem szczery i piszę to co myślę.

fantazyyja123
2013-06-24 16:37:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie nazwałabym tego szczerością, raczej megalomanią.

freedom80
2013-06-24 16:42:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
no dobra, to powiem tak. Trochę mnie zabolało, że masz mnie za zakłamaną. Ale podchodząc już bez emocji, to masz rację i jestem tego świadoma.

fantazyyja123
2013-06-24 16:46:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
dlaczego się z tym zgadzasz freedom? jesteś zakłamana bo kiedyś rodzice zanieśli Cię do chrztu a po jakimś czasie nabrałaś własnych/innych przekonań? Gdzie tu zakłamanie?

freedom80
2013-06-24 16:51:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
W tym, że do tej pory nie wystąpiłam fantazyjo. Jakby na to nie patrzeć, jest to swoistym zakłamaniem z mej strony. Ciągle to odwlekam z tysiąca, drobnych powodów. Wiem, że Jurek nie miał nic złego na myśli - zwyczajnie mnie motywuje :) niestety i tak troszkę zabolało :(

tub00sh
2013-06-24 16:55:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
No właśnie, chrzest, potem komunia (nie mówicie mi, że dziecko w wieku komunijnym (komunistycznym?) jest już "świadome" bo każde przystępuje do tego sakrtamentu choćby dla prezentów i żadne nie powie "to niezgodne z moimi poglądami, nie idę"), potem bierzmowanie i wypisać się z sekty można dopiero po 18tce. A czemu tak wielu tego nie robi? Bo przez chorą, CHORĄ biurokrację w Polszy ten zabieg jest kurefsko czasochłonny, trzeba mieć świadków jak na ślubie, stosy dokumentów itp...

fantazyyja123
2013-06-24 16:56:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jurek uwielbia manipulować, zdążyłam to zauważyć już damno, mimo że go lubię potrafi mnie doprowadzić do szewskiej pasji! Gówno nie zakłamanie, skoro chrzest to tylko śmieszny obrządek dla ateistów nieistotny, skoro Bóg nie istnieje, to nie trzeba zaprzeczać czemuś co i tak jest głupawą farsą po m mojemu, to tak jakbym miała Ciebie przekonywać że dobrze wiem że gówno to nie papu.

freedom80
2013-06-24 16:57:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
i nie każdy mieszka tam gdzie był chrzczony... czasem to wyprawa dosyć daleka, a tylko tam dostaniesz akt chrztu...

fantazyyja123
2013-06-24 17:02:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
mnie nie interesuje kto jakiego jest wyznania, czy jest ateistą itd, mogę dyskutować na ten temat i bronić swoich przekonań, ale nie nazwę kogoś zakłamanym dlatego że postępuje inaczej niż ja bym postąpiła, wierzy w coś innego lub nie wierzy. Jego sprawa jprd byleby nie obrażał moich przekonań.

jurek1102
2013-06-24 17:05:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
fantazyyja ale ja twoich nie obrażam. A chrzest to ja widzę że dla katolików jest śmiesznym obrządkiem który nic nie znaczy.

jurek1102
2013-06-24 17:07:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
A co do manipulowania to do tego jest inna instytucja a nie ja.

fantazyyja123
2013-06-24 17:15:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nieprawda nie jest śmiesznym obrządkiem, tylko dyskutując na argumenty, dla was nasze o wierze są śmieszne i infantylne, więc np dede wczoraj chciał pokazać od waszej strony, nie mieszając w to naszych infantylnych przekonań, tylko nie potrafił się przez was przebić w tym o co mu chodziło. Dla mnie według moich przekonań, mojego Boga nie obchodzi czy ktoś był chrzczony i biega do kościoła by się tam tylko pokazać, czyny świadczą o świętości człowieka a nie obrzędy w których uczestniczył, według mnie w niebie znajdzie się więcej ateistów którzy żyją wedle zasad i "miłości do bliźniego&quo

fantazyyja123
2013-06-24 17:17:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
niż zakłamanych katolików, którzy biegną na ranną a potem oplują drugiego. I lżyjcie na mnie teraz że jestem infantylna, ciemnogrodzianka. Nie wstydzę się własnych przekonań.

jurek1102
2013-06-24 17:25:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
fantazyyja dlaczego ty to traktujesz jak atak na twoją osobę ? dedede dał wczoraj dupy sprowadzając chrzest do poziomu imprezki rodzinnej która tak naprawdę nic nie znaczy. Ja nie widzę powodu by nabijać się z ciebie czy twoich przekonań. Mam więcej zrozumienia dla ochrzczonego katolika niż do ochrzczonego ateisty.

fantazyyja123
2013-06-24 17:28:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rety chciał to nakreślić od waszej strony i Ty jureczku bardzo dobrze zrozumiałeś o co mu chodzi, doskonale o tym wiem, ale zwęszyłeś świetną okazję by sprowadzić to do jego niby "płytkich" przekonań dlatego brnąłeś i podpuszczałeś go.

jurek1102
2013-06-24 17:32:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zgadza się że wyszukuje takich sytuacji i chętnie je wykorzystuje ale to akurat nie było tak. Kilka osób nie tylko dedede wczoraj takie mądrości wysnuło.

fantazyyja123
2013-06-24 17:38:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
dlatego ja nie chciałam w tym temacie wczoraj zbytnio głosu zabierać, Bo to wyszło źle, intencje komentujący mieli inne, ale ze zobrazowaniem poszło w złym kierunku:)

jurek1102
2013-06-24 17:40:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zwyczajnie przez przypadek byli szczerzy i napisali co tak naprawdę o tym myślą.

fantazyyja123
2013-06-24 17:44:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
jurek, już tak nie upraszczaj bardzo Cię proszę:)

jurek1102
2013-06-24 17:47:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie upraszczam. Zwyczajnie mam więcej szacunku do pewnych obrządków katolickich niż większość bogojebliwych na tym portalu.

fantazyyja123
2013-06-24 17:52:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
wiesz dobrze że łatwiej jest krytykować niż się bronić:)

tub00sh
2013-06-24 17:54:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bynajmniej! Co nie rexik?

fantazyyja123
2013-06-24 18:00:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
bynajmniej tak Tubuś:) :D

jurek1102
2013-06-24 18:02:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pewnych tematów nie da się bronić. Czasem ten atakujący ma rację a przyznanie jej bywa bardzo trudne.

fantazyyja123
2013-06-24 18:09:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
ale mój światopogląd różni się od Twojego, więc mamy inne racje, dla mnie moje są słuszne a dla Ciebie Twoje:) kiedy byłam dzieckiem, oburzyłam się wielce że ktoś był innego wyznania, a mama mi powiedziała "a skąd wiesz że Twoja wiara jest bardziej słuszna od jego wiary i na odwrót, ważne by postępować zgodnie ze sobą i wartościami moralnymi" To na zawsze zamknęło mi usta do krytykowania innych:P Uważam moją matkę za mądrą kobietę katoliczką jest do kościoła chodzi, ale moheru na czaszce nie nosi:P

jurek1102
2013-06-24 18:40:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
To wierzysz w wiarę a nie wiesz czy jest słuszna ? To znaczy że do końca to w nią nie wierzysz.

lucy123
2013-06-24 18:47:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Fantazja użyła złego słowa tylko, zapewne miało być zamiast "słuszna" to "lepsza" :)

fantazyyja123
2013-06-24 18:53:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ty już nie przekręcaj..ja wierzę w swoje przekonania, ktoś inny w swoje, nie należy ich potępiać bo dla niego są równie słuszne jego. potem podyskutujemy bo kumpela wpadła.

dedede66
2013-06-24 18:58:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jurek, jedyna osoba dajaca tutaj dupy jestes Ty, przekrecajac moje wypowiedzi i udawajac, ze nie rozumiesz najprostszych rzeczy tylko po to, zeby ciagnac z Toba durna rozmowe, w ktorej Ty ograniczasz sie tylko do rownowaznikow zdan.

jurek1102
2013-06-24 19:14:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
dedede. Nie denerwuj się. Taka wściekłość od poniedziałku to nic dobrego nie wróży.

dedede66
2013-06-24 19:16:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
O kurva :D Wscieklosc? A moze jeszcze furia? Uwierz mi, ze ze mnie niespotykanie spokojny czlowiek. Tylko kretactwa nie lubie.

jurek1102
2013-06-24 19:22:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Też nie lubię krętactwa i dlatego tak na KK najeżdżam :)

dedede66
2013-06-24 19:39:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
W takim razie ja nie powinienem lubic Ciebie.

jurek1102
2013-06-24 19:41:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
A lubisz ?

fantazyyja123
2013-06-24 19:50:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
chłopaki, i tak każdy tutaj wie że się lubicie:P

dedede66
2013-06-24 20:24:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Na swoj chory, wypaczony sposob. Czasem sie zdarzy, ze sie zgodzimy.

jurek1102
2013-06-24 21:22:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
No widzisz dedede a ja tak zwyczajnie po ludzku cię lubię :)

fantazyyja123
2013-06-24 21:23:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
dede jurek udzieli nam ślubu:P

dedede66
2013-06-24 21:25:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
A wianek juz zerwany? Bo ja w secondhandy nie inwestuje :D

fantazyyja123
2013-06-24 21:42:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
hehehehehehehehe :D :D po ślubie się dowiesz:D

jurek1102
2013-06-24 21:49:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
dedede ona romansuje z pewnym wyjątkowo przystojnym ateistą więc taka niewinna to nie będzie :)

fantazyyja123
2013-06-24 21:59:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
:P :P :P przecież po mnie od razu widać że jestem niewinna:) zaprzeczysz?

jurek1102
2013-06-24 22:07:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dede woli inny rodzaj kobiet. On woli takie w stylu Beaty Kempy :) Ale ja się ulituje i się tobą zajmę.

dedede66
2013-06-24 22:12:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jurek! Cham! :P Z ktorym to ateista krecisz lody? Gadaj jak na spowiedzi wszetecznico!

fantazyyja123
2013-06-24 22:13:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ja myślałam że dede woli wszystkie jak leci:) jurek jesteś taki litościwy:) kochaj bliźniego swego jak siebie samego..:)

jurek1102
2013-06-24 22:15:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
dedede ona jest z tych katolików co się nie spowiadają :)

fantazyyja123
2013-06-24 22:20:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
pffff dede jak możesz,to pomówienia i oszczerstwa!!!! KCOM nas rozdzielić!

jurek1102
2013-06-24 22:24:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
dedek jest zbyt uduchowiony ty potrzebujesz ogiera który by z wyrka cały weekend nie wychodził . A dedek wiadomo niedzielny świt i na nabożeństwo zapitala :)

dedede66
2013-06-24 22:26:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie pozwole na to! O pzeslodka bialoglowo! Wydobede miecz z pochwy i skroce o glowe kazdego smialka, ktory bedzie uderzal do Ciebie w konkury! W imie milosci!

jurek1102
2013-06-24 22:29:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
od dawna podejrzewałem że dedek ma pochwę :)

fantazyyja123
2013-06-24 22:31:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
aayyyhhmm ten tego gdyby ten ogier połowę tego weekendu szukał antyklerykalnych absurdów po necie a drugą połowę je wstawiał i komentował, to rozbiłabym mu wazon na głowie:D :D no,lubię być zauważana raczej przez tego teoretycznego osobnika:)

jurek1102
2013-06-24 22:36:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ten ogier robi to 8 godzin dziennie a potem jest gotowy na wielką pardubicką

fantazyyja123
2013-06-24 22:41:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
dede to jednak ma gadkę..podrywacz jeden:) jurku założę się że Ty nawet śnisz o kościele;)

jurek1102
2013-06-24 22:45:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pewna zakonnica przysłała mi zdjęcia i to ona mi się ostatnio śniła.

fantazyyja123
2013-06-24 22:56:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
pfffe zakonnice są podobno brzydkie:P sam tak mówiłeś:)

jurek1102
2013-06-24 23:00:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ta widać tylko udaje zakonnice.

fantazyyja123
2013-06-24 23:02:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
AAA to ściera!

jurek1102
2013-06-24 23:05:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Katoliczka ale mimo tej drobnej niedoskonałości bardzo sexowna :)

fantazyyja123
2013-06-24 23:06:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
pewnie Cię chciała nawrócić..jakaś daremna..idealistka.

dedede66
2013-06-24 23:09:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Filtruj se, filtruj z jurkiem. Ja sie na razie tylko spokojnie przygladam.

fantazyyja123
2013-06-24 23:11:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
dede..no co Tyyyyy jurek mi się tu przyjacielsko zwierza ,jak widzisz ze swych podbojów a Ty już zazdrosny jak zwykle..przecież mnie nie zje Tobie:*

jurek1102
2013-06-24 23:13:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Widzisz dedek każda kobieta jak ma do wyboru wilka i owieczkę to wybierze wilka :)

fantazyyja123
2013-06-24 23:17:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
deduś jest psem..w dodatku superbohaterem :)

dedede66
2013-06-24 23:19:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jestę czlowiekię nietoperzę! Wypraszam sobię!

jurek1102
2013-06-24 23:22:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nietoperze mają bardzo mizerne ptaszki.

fantazyyja123
2013-06-24 23:38:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
jurek widzę że w kręgu Twoich zainteresowań znajduje się również anatomia nietoperzy..Ty to jesteś wszechstronnym człowiekiem.

dedede66
2013-06-24 23:42:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jurek, tu nie chodzi o anatomie. Lubie po prostu uprawiac seks wiszac w jaskini glowa do dolu.

jurek1102
2013-06-24 23:48:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Byłbyś prawdziwym ogierem jak ja to byś to kulturalnie w parku robił.

fantazyyja123
2013-06-25 00:02:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
czuję się w porównaniu do was przerażająco normalna:)

jurek1102
2013-06-25 00:13:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Musisz tą normalność zwalczyć. Zapraszam wieczorem do parku.

tub00sh
2013-06-25 00:14:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Banda psycholi. Wracam do smarowania swojego świeżo ogolonego ciała kisielem. A wy idźcie się leczyć!!

dedede66
2013-06-25 00:20:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przestan wyplosz :D Smiesznie to brzmi gdy nazywasz ten worek z koscmi mianem "ciala" :P

tub00sh
2013-06-25 00:28:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gdybyś zobaczył moją włochatą klatę to byś się w niej zgubił 3 razy i umarł z głodu.

jurek1102
2013-06-25 00:28:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ciała to mają katolicy a ateiści to mają ciałka :)

fantazyyja123
2013-06-25 00:30:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
do którego parku strzeleckiego? :) tubuś jaki smak?:)

dedede66
2013-06-25 00:35:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty chyba mojego futra nie widziales. Mam klate jak niedzwiedz gryzli. Nie to co Ty. Gdybys upolowali Cie kanibale to nawet przystawka by z Ciebie nie wyszla :P

jurek1102
2013-06-25 00:40:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja swojego futra nie widzę bo mi brzuch zasłania :)

tub00sh
2013-06-25 00:42:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty żeś widział. Ja mam tyle włosów na klatersie że jak idę na zakupy to nie musze brać reklamówki bo wszystko mogę w nie zapakować. Nawet portfel, butelkę mineralnej i parasolkę jakby padało po drodze. I jeszcze potem sporo grzebania żeby to znaleźć bo otchłań wewnątrz tej dżungli panuje niebagatelna! A gryzli to cie najwyżej komari w siusiaka.

fantazyyja123
2013-06-25 00:45:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
takich jak wy trzej razem wzięci to ja na śniadanie zjadam ,zagryzam croissantem i popijam kawą z mlekiem

jurek1102
2013-06-25 00:55:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
No ale mnie to jako ostatniego na deser zostawiasz ?

fantazyyja123
2013-06-25 00:57:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
tak..czekoladą Cię poleję.:)

jurek1102
2013-06-25 22:59:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale tylko wisienkę :)

MINTOR
2013-06-24 00:07:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bardzo trafne porównanie. Chrzest powinien odbywać się po osiągnięciu przez człowieka dorosłości, gdy będzie mógł podjąć taką decyzję świadomie.

jurek1102
2013-06-24 00:10:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ty to rozumiesz ale dla wielu to zbyt skomplikowane.

MINTOR
2013-06-24 00:19:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
To jest akurat dla mnie zupełnie jasne i logiczne. Cienia palikociarni w tym absurdzie nie widzę.

jurek1102
2013-06-24 00:26:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
No jest ale nie dla wszystkich widać.

lucy123
2013-06-24 00:38:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mam pytanko Jurku, zupełnie nie złośliwe, tylko z ciekawości. Co zrobisz, jak Twój syn w pewnym wieku, powie Ci "tato, wierzę w Boga, chce się ochrzcić i zostać chrześcijaninem" ?

jurek1102
2013-06-24 00:42:17
Ocena: 5(glosow:5)-+
To samo co bym zrobił gdyby oznajmił że jest gejem albo że chce zmienić płeć.

lucy123
2013-06-24 00:45:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
To samo.. czyli? Bo nie wiem co byś powiedział w takich sytuacjach. Zadałam konkretne pytanie, dlatego prosiłabym o konkretną odpowiedz. Co byś zrobił?

david.brian.35175
2013-06-24 00:49:10
Ocena: -3(glosow:3)-+
konkretna odpowiedz od jurka, lucy, nie licz na to ;)

jurek1102
2013-06-24 00:52:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
lucy nie potrafię ci na to odpowiedzieć ponieważ nie dopuszczam do siebie takiej sytuacji. Pewnie jako rodzic czuł bym się przegrany.

lucy123
2013-06-24 00:58:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
Widzisz, bo ja rozumiem to tak, że zarzucasz kościołowi że zmusza do chrztu itp, ale Ty też poniekąd zmuszasz swoje dziecko, zeby szło w Twoje ślady. To zrozumiałe, ale jeśli jak piszesz, każdy powinien mieć wolną wole, to jeśłi Twój syn tak Ci kiedyś powie, to powinieneś to zaakceptować i nie robić nic. Przecież będzie to jego świadoma decyzja, tym bardziej podjęta to wychowaniu a ateistycznej rodzinie. Dawid, z Jurkiem normalnie się rozmawia, trzeba tylko umieć i chcieć :)

jurek1102
2013-06-24 01:05:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
lucy i oczywiście że bym to zaakceptował ale czuł bym swą porażkę w tym temacie. Jak był w przedszkolu pozwoliłem by poszedł na religie. Po trzech lekcjach powiedział że nie chce chodzić i przestał. Ja nic nie zabraniam dziecku.

lucy123
2013-06-24 01:11:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wiesz, ja bym nie chodziła na 3/4 przedmiotów jakby mi pozwolono, dla dziecka lekcja religii jest nudna i zrozumiałe że samo z siebie chodzić na nią nie będzie chciało, woli zapewne zabawę czy coś innego. Mam bardzo, ale to bardzo religijną matkę, nie wychowywała mnie, nasz jedyny kontakt był listowny bo kiedys nie było telefonów tak. Pamietam jak mnie drażniło, jak w każdym liście pisała coś o Bogu. Że Bozia to, Bozia tamto, aż mi sie listów nie chciało czytać. Moje dziecko siłą rzeczy ochrzczone nie będzie jak już kiedys pisaliśmy, bo ja do spowiedzi nie pójdę i troche mnie to dziwi że..

lucy123
2013-06-24 01:12:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
... kościół odmawia chrztu przez pryzmat rodziców. Przecież dziecko to nie rodzić, to inny człowiek. I chciałabym żeby mi jakaś osoba chrześcijańska wytłumaczyła to w tym miejscu.

jurek1102
2013-06-24 01:14:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
lucy jak sypniesz kasą to pozwolą ci się nawet na ołtarz odlać i dziecko ochrzczą :)

lucy123
2013-06-24 01:19:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
U nas jest kościół taki jeden, do którego nawet mohery nie chcą już chodzić, księża są straszni i za wszystko żądają w pytę kasy. Nie daleko jest drugi kościół nowo otwarty w środku lasu, bardzo przytulny i skromny, tam się ludzie nie mieszczą na mszach a w tym przy osiedlu 5 osób może 10 na mszach. Dla porównania moja kolezanka bierze ślub i w tym osiedlowym kościele chcieli od niej ponad 2000 zł za mszę dekoracje i coś tam jeszcze , poszla do tego w lasku i zapłaciła 300 zł i to sama z siebie. Dwa kościoły obok siebie i taka różnica, we wszystkim

jurek1102
2013-06-24 01:23:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
lucy na mojej ulicy otworzyli warzywniak. Mieli bardzo dobry towar i bardzo dobre ceny. Gdy zaczęły się pod nim zbierać kolejki ceny szybko podskoczyły a wczoraj kupiłem tam pomidory śmierdzące ropą.

lucy123
2013-06-24 01:34:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale te kościoły oba są od wielu wielu lat, miało być na nowo otwarty ale mi sie zjadło. Kosciół był drewniany i był w nim pożar, może konkurencja? :>

jurek1102
2013-06-24 01:38:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
jak to możliwe że wszechmogący zesłał pożar na tak święte miejsce ? :)

malgolina
2013-06-24 09:53:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
To nie Bóg zsyła, to ludzie Jurek. Na naszej planecie to ludzie są wszystkiemu winni.

jurek1102
2013-06-24 12:21:08
Ocena: 1(glosow:5)-+
EEEEEEtam ... Mówię ci że buk. Rozmawiałem z nim i się przyznał że tamtejszy proboszcz go wqrwił :)

david.brian.35175
2013-06-24 12:39:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
No i widzisz jureczku, sam nam tu pieknie wylozyles dowod na istnienie Boga ;) Teraz lepiej skoncz z gimateizmem i do spowiedzi i na msze sie udaj, bo wiele grzechow popelniles, ale Bog jest litosciwy...

marko3237
2013-06-23 23:51:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
JAK BY PATRZYŁ ZE DZIECKO MA PODJĄC SWIADOMY WYBÓR TO I DO SZKOŁY NIE TZEBA GO POSYŁAŚBO MOZE STWIERDZIĆ ZE MU NIE BĘDZIE POTRZEBNA JAK ZOSTANIE ZŁODZIEJEM ALBO BANDZIOREM TO I SZKOŁA MU NIE POTRZEBNA TO TRZEBA CZEKAC DO 18 NASTKI

MINTOR
2013-06-24 00:10:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeżeli człowiek ma kiedyś iść do szkoły to w bardzo młodym wieku, bo wtedy mózg ludzki najbardziej intensywnie się rozwija. gdyby ludzie szli do szkoły po 18, to do reszty życia byliby na poziomie 4 klasy podstawówki. A z resztą niektórzy i tak są na takim poziomie ;D

yanek6819
2013-06-23 12:59:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czemu adminie usuwasz moje komentarze Jesteś kutasina ,że tak powiem ?

redmario
2013-06-23 11:21:04
Ocena: -1(glosow:11)-+
Porównanie w tym filmiku jest bezsensowne.Z tego co wiem do partii politycznych można wstąpić po uzyskaniu pełnoletności, nie jako niemowle. Poza tym do chrztu dzieciaka podają rodzice z własnej woli, ksiądz nie przychodzi prosić o ochrzczenie dziecka.

freedom80
2013-06-23 11:30:14
Ocena: 0(glosow:4)-+
widać, że nie zrozumiałeś.

redmario
2013-06-23 11:35:43
Ocena: 0(glosow:6)-+
Bez obaw, zrozumiałem przekaz, chodzi o to,że ten konkretny filmik jest nieudolny. To Ty nie zrozumiałaś mojej wypowiedzi.

jurek1102
2013-06-23 15:02:02
Ocena: 2(glosow:6)-+
Uwierz że jednak nie zrozumiałeś.

malgolina
2013-06-23 20:33:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie każdy musi rozumieć tak jak wy, każdy z nas wyławia inne przesłanie i interpretuje na "swój subiektywny" sposób.

lucy123
2013-06-23 20:36:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie lubię, kiedy ktoś się z nami nie zgadza i od razu piszemy "nie rozumiesz"

malgolina
2013-06-23 20:50:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Powinni napisać: mylisz się ;)

jurek1102
2013-06-23 21:12:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
mandolinko ale tu jest prosty przekaz więc nie kombinujmy.

dedede66
2013-06-23 21:31:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mylisz sie jurku.

jurek1102
2013-06-23 21:56:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
No są tacy co odnajdują namiętność w pedofilii. Ja tu widzę prosty i czytelny przekaz a to że jest dla was nie wygodny to będziecie teraz czegoś się doszukiwać.

freedom80
2013-06-23 22:01:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
ja wręcz zaryzykuje stwierdzenie, że nie ma opcji by to dwojako odebrać. Przesłanie jest proste i konkretne.

david.brian.35175
2013-06-23 22:05:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dla was freedomku i jurku owszem; dla mnie ten filmik jest po prostu glupi

freedom80
2013-06-23 22:13:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
davidku a dlaczego głupi?

lucy123
2013-06-23 22:14:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jurek, co ma pedofilia do tego filmiku?

jurek1102
2013-06-23 22:14:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bo dla davidka wszystko co ja wstawiam jest głupie :)

malgolina
2013-06-23 22:26:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bo Jurek myślał, że filmik traktuje o pedofilii ;P On już wszędzie to widzi.

jurek1102
2013-06-23 22:26:46
Ocena: 4(glosow:6)-+
Chodzi o przekręcanie pewnych tematów tak by stały się wygodne. Pieronek nazwał pedofilie namiętnością i w ten sposób usprawiedliwił dewiantów w szeregach kościoła. W tym filmiku przekaz jest jasny i czytelny ale niektórym niewygodny więc będą go przekręcać.

david.brian.35175
2013-06-23 22:29:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
owszem jurku; 99% Twoich absurdow uwazam za glupie i dziecinne ;)

dedede66
2013-06-23 22:30:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ej, ale ten filmik serio jest denny. Robiony przez jakichs fanatykow. Inaczej. Do czego Cie zmusza to, ze zostales ochrzczony?

malgolina
2013-06-23 22:32:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dla kogo jest niewygodny ten filmik? Żadnego zdemaskowania czy ujawnienia afery nie ma tutaj. Zwykły symboliczny filmik. Ja widzę przekaz, obejrzałam i idę dalej. O pedofilii w tym filmie nic nie ma. Sporo było w Twoich innych absurdach, pod którymi komentowaliśmy. Kolejny raz napiszę, nie popieramy pedofilii w kościele, brzydzimy się tym i potępiamy księży pedofilów. Którego zdania Jurku Ty nie zrozumiałeś?

fantazyyja123
2013-06-23 22:34:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
do brania na klatę jurka absurdów na wiosze:P

jurek1102
2013-06-23 22:36:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
W katolikach najgorsze jest to że nie potrafią przyjąć do wiadomości prawdy. Lepiej wić się i robić z siebie głupka niż przyjąć coś na klatę.

fantazyyja123
2013-06-23 22:49:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dobrze jurek że jestem głupkiem Twoim zdaniem, mogłeś mi to dawno temu przekazać.

dedede66
2013-06-23 22:50:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
To jak z tym chrztem jurku? We wrzatku Cie chrzcili czy co, ze to taka wielka krzywda i naznaczenie na cale zycie?

malgolina
2013-06-23 22:54:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jurek, idź na ulice z tym tekstem i krzycz o tym do fanatycznych katoli bo akurat współrozmawiający w tym momencie z Tobą widzą co się dzieje i nie bronią kk.

malgolina
2013-06-23 22:54:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2013-06-23 23:16:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
dedede nikt mnie na szczęście nie chrzcił.

dedede66
2013-06-23 23:19:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mam sie tak dopytywac? Skup sie i troche rozwin czasem swoja wypowiedz. A gdyby ochrzcil to mialoby to jakis wplyw na Twoje zycie? Zmieniloby Cie to w jakis sposob? Nie wydaje mi sie.

david.brian.35175
2013-06-23 23:39:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
cos jurek nie odpowiada; pewno sie musi z Biedroniem naradzic ;)

jurek1102
2013-06-23 23:43:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
dedede czy twoim zdaniem bycie ochrzczonym to taka nic nie znacząca pierdoła ? Gdybym ja jednak był ochrzczony robiłoby to taką różnice że musiałbym poddać się apostazji.

dedede66
2013-06-23 23:48:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie, ale gdybym byl ateista i zostal ochrzczony to nic by to nie zmienialo. Tak samo jak smieszna apostazja, ktora nic nie zmienia bo w koncu jak nie wierzysz to jaka Ci to robi roznice?

jurek1102
2013-06-23 23:52:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
dedede to po co chrzest który nic nie zmienia ?

fantazyyja123
2013-06-23 23:57:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chodziło mu o to że jeśli ktoś będzie ateistą to dla niego bez różnicy.

dedede66
2013-06-23 23:59:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
No raczej dla czlowieka, ktory jest ateista i go przeciez w sumie nie pamieta to pewnie po nic, a Ty tu w absurdzie o jakims namaszczeniu do konca zycia i innych takich takich.

jurek1102
2013-06-24 00:07:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
Myślałem że chrzest to coś ważnego ale jak widać to bzdura którą niema sensu sobie dupy zawracać.

fantazyyja123
2013-06-24 00:10:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
dla ateisty zapewne bzdura, o to mu chodzi.

MINTOR
2013-06-24 00:13:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
rad, ten filmik ma raczej symboliczne znaczenie i nie należy go brac na powaznie. Mam nadzieję, ze czepiasz się na siłę ;)

dedede66
2013-06-24 00:18:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
No o nic innego, tylko jurek jak zwykle udaje, ze nie rozumie :P

MINTOR
2013-06-24 00:18:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
dede,"Do czego Cie zmusza to, ze zostałeś ochrzczony?" No niby do niczego, ale nie życzyłbym sobie jako osoba mimowolnie ochrzczona (którą nie jestem, dziękuję kochani rodzice!), żebym w ich statystykach był brany pod uwagę jako katolik. Potem się biorą takie statystyki z dupy, ze 98% Polaków jest katolikami.

dedede66
2013-06-24 00:30:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
Byl dwa lata temu spis powszechny. Przeciez tam pytali o wyznanie, o ile sie nie myle i chyba dane z niego sa podawane w roznych statystykach. Poza tym, to nadal nic nie zmienia w zyciu niewierzacego czlowieka, nie jest zadnym pietnem na cale zycie jak to pokazuje ten filmik.

jurek1102
2013-06-24 00:33:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ręce opadają dedede...

dedede66
2013-06-24 00:36:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie martw sie. Mi tez. Zmykam spac. Dobranoc.

fantazyyja123
2013-06-24 00:37:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
jurek skoro nie wierzysz w Boga to co przeszkadza Ci że przez chrzest zostałeś wcielony jako dziecko do jednego z dzieci Bożych. Przecież skoro czegoś nie ma to nie robi Ci to żadnej różnicy, dla Ciebie to tylko szopka której nie pamiętasz.

jurek1102
2013-06-24 00:38:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mi opadają bardziej :) Dobranoc.

jurek1102
2013-06-24 00:46:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
fantazyyja tu chodzi o pewne zasady. Jestem idealistą i tyle.

fantazyyja123
2013-06-24 00:52:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
większość ateistów na tej stronie było chrzczonym itd, i czy jakaś krzywda stała się im przez to? nie sądzę..zmienili poglądy, albo raczej ich nabrali i tyle, nikt ich do ołtarza okowami nie przykuł.

fantazyyja123
2013-06-24 00:55:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
chrzczonych chciałam napisać:)

MINTOR
2013-06-24 11:13:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
dedede66 wyobraź sobie taką hipotetyczna sytuację: żyjesz w kraju gdzie szataniści stanowią dominujacą grupę wyznaniową, a gdy przychodzi na świat dziecko, odprawia się czarną mszę na cmentarzu, gdzie słuchają metalu, chleją wódę, zagryzając kotem XD. Taki odpowiednik chrztu po którym jesteś uznawani za małego szatanistę. Ty pochodzisz z takiej rodzinki, i taka msza odnośnie Twojej osoby też się odbyła. A dzisiaj jesteś po zmianie wyznania i sobie jesteś katolikiem., Mszy nie pamiętasz, ale masz świadomość, że takie coś miało miejsce. Nie czułbyś się nieswojo?

jurek1102
2013-06-24 12:04:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dla dedego chrzest i komunia to mało znacząca impreza. Jemu to się tylko z przyjęciem kojarzy więc nie miał by z tym problemu :)

malgolina
2013-06-24 13:07:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mintor, mając świadomość jakiegoś wydarzenia, którego się w ogóle nie pamięta, to nie ma to wpływu na nasze życie, przynajmniej ja tak to odbieram. To jest kwestia psychiki, komuś może jest z tym źle i dręczy go sumienie, ale sądzę, że skoro czegoś się nie pamięta i nie pamięta się uczuć wtedy towarzyszących, to po co zawracać sobie teraz tym głowę? Większą krzywdę sprawia fizyczne okaleczanie dzieci w ramach obrządków, obrzezanie chłopców i dziewczynek. To jest nie do cofnięcia. Z kk można się wypisać, wprawdzie po długiej batalii, ale żadnej fizycznej rysy to nie zostawia na człowieku.

fantazyyja123
2013-06-24 13:48:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
jurek..jak ty wszystko potrafisz uprościć i odwrócić kota ogonem..szok!

MINTOR
2013-06-24 14:10:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
Masz rację Malgosiu, jednym to by przeszkadzało, innym nie, ja się chyba zaliczam do tych pierwszych. Sama świadomość tego trochę by mi ciążyła i miałbym to za złe rodzicom. Myślę, że opcja świadomego chrztu byłaby lepsza, nikogo to przecież by nie krzywdziło. A dla świadomego katolika byłoby to bardziej niezapomniane przeżycie, które mógłby z łatwością wspominać, a nie "przez mgłę".

freedom80
2013-06-24 14:26:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
w 100% zgadzam się z mintorem. Maloglina idąc za Twoją myślą, to gwałt pod wpływem tabletki gwałtu nie ma znaczenia, bo też nic nie pamiętasz i często nie masz nawet świadomości, że coś się stało.

jurek1102
2013-06-24 16:02:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
Przykład z gwałtem bardzo trafny :)

freedom80
2013-06-24 16:17:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
wiem, Jurku. Niestety, wiem :/

dedede66
2013-06-24 18:05:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
A mi by taka swiadomosc nie ciazyla. I szczerze mowiac o mialbym to w dupie. Bo chrzest to kurva nie gwalt, ani zadne okaleczenie, ktore jest tragedia w zyciu czlowieka. A Ty jurku nie wmawiaj mi pierdow, ktorych nigdy tu nie napisalem i przestan rznac glupa, ktory najprostszych zdan nie rozumie. Dziekuje na razie. Ide pod prysznic.

jurek1102
2013-06-24 19:00:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
dedede ale nie denerwuj się :) Absurd o chrzcie a ty tu qrwujesz ? No to przecież nie wypada używać wulgaryzmów w tak uduchowionym temacie.

dedede66
2013-06-24 19:08:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie denerwuje sie. Nie wiem po czym wnosisz? Pisze tak samo jak gdybym mowil to do Ciebie, a ze lubie czasem zaklac to wlasnie tak by to brzmialo.

lucy123
2013-06-24 19:12:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jureczku, ale Ty lubisz być złośliwy :>

jurek1102
2013-06-24 19:17:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
dede przecież ja żartuje a ty się tłumaczysz :) Znamy się nie od dziś i ty jescze nie wyłapujesz kiedy ja lecę w kulki ?

witawu
2013-06-23 09:31:54
Ocena: 4(glosow:6)-+
Przypomnę że Jarosław Kaczyński chrzest katolicki wziął dopiero w 1989 roku.Sam nie raz opowiadał że zazdrościł kolegom prezentów komunijnych. A ryży Donek w trakcie wyborów prezydenckich po 27 latach wspólnego życia z żoną na cele kampanii bierze ślub kościelny.Ciekawe czy te dwie postacie przeszły na katolicyzm z wyrachowania czy z miłości do Jezusa???

ferdal
2013-06-23 09:39:18
Ocena: 4(glosow:6)-+
Polityka jest jak koorwa,wszystkie chwyty dozwolone.

yanek6819
2013-06-23 12:43:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2013-06-23 15:16:47
Ocena: 4(glosow:4)-+
A czy nie można by dawać prezentów bez tej całej komunijnej szopki ?

witawu
2013-06-23 20:12:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
jurek pewnie mieli prezenty na 13 urodziny czyli Bar micwe :D

jurek1102
2013-06-23 20:15:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
Czyli to wszystko jednak na dobrach materialnych się opiera :)

witawu
2013-06-23 20:59:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja dostałem rower "Wigry 3" i zegarek Czajka :)

jurek1102
2013-06-23 21:10:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
No ja nie musiałem czekać na zegarek tak jak rówieśnicy.

witawu
2013-06-23 21:21:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
jurek w latach 70 mieć zegarek na ręce zwłaszcza Union chrono na 51 kamyków , mam go do dzisiaj i jest nadal w cenie :)

jurek1102
2013-06-23 21:29:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
A ja kilka dni temu znalazłem swój wypas z siedmioma melodyjkami którego mi wszyscy w klasie zazdrościli i załadowałem nową baterie. Chodzi jak burza a gra to lepiej niż dzisiejsze MPtrójki :)

witawu
2013-06-23 21:49:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
mundi przechrzta miał tylko bar mictwe, szkoda mi go może ,kupmy mu rower na bierzmowanie, niech pedałuje koleś

jurek1102
2013-06-23 22:33:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
Chętnie się dorzucę na rower dla mundka. Wspaniały pomysł :)

luna1695
2013-06-24 03:04:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Polityka jest jak koorwa,wszystkie chwyty dozwolone? No to religie (WSZYSTKIE!!!) sa jak biseksualna koorwa co idzie w gang bang nawet ze zwierzetami.Polityka przy religiach to zwykla ciota.

jurek1102
2013-06-24 03:11:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pięknie powiedziane luna :)

yanek6819
2013-06-23 07:50:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja swój chrzest pamiętam Miałem osiem lat A na drugi dzień była Komunia Nie zapomnę siostry Hilari która dodała mi otuchy tego dnia Wtedy poczułem Boga .Ps u bieżmowania już nie byłem i to był już mój świadomy wybór

jurek1102
2013-06-23 16:24:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja boga poczułem w wieku 13 lat jak starzy byli w pracy. Tylko nie dzięki siostrze tylko sąsiadce.

yanek6819
2013-06-23 16:49:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
jurku to sąsiadka była pedofilem chyba .13 lat prokurator na garbie mam nadzieję że jej nie pozwałeś :)

yanek6819
2013-06-23 16:53:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Miałeś qrwe pozwać to chciałem napisć

jurek1102
2013-06-23 20:07:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sąsiadka była nawet kilka miesięcy młodsza niż ja :)

dave1978
2013-06-23 02:00:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ej, jest druga w nocy idźcie już spać ludziska bo jutro rano do Kościoła wycieczka...:):)

jurek1102
2013-06-23 02:03:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jesteś zacofany. Teraz spowiedzi online są.

dave1978
2013-06-23 02:05:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
masz rację...w tych kwestiach jestem zacofany..

jurek1102
2013-06-23 02:09:55
Ocena: -2(glosow:4)-+
Odpuszczenie grzechów 30 zł na konto RM. Nie trzeba nawet klękać. Możesz się wyspowiadać z piwem w ręku penetrując żonę sąsiada :)

dave1978
2013-06-23 02:51:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
No ale teraz to sobie jaja robisz

masakra27
2013-06-23 11:26:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
jurek ale wg katolicyzmu spowiedz jest jedn aprzed bogiem nie przed ksiedzem. wiec zaden sznaujacy sie katolik tego nie zrobi-ten 'nawiedzony' pewnie tak. ja swoje dzieci wychowuje w wierze katolickeij ale wyobraz sobie ze nie chodzimy do kosciola co niedziele i nie bijemy poklonow w strone krzyza choc kosciol mam 5 min drogi od odmu.jedna corke ochrzcilam druga czeka w kolejce.(nie mieszkam w pl wiec pewne urudnienia sa) a niedziele spedzamy RODZINNIE iekoniecznie na kolanach x

jurek1102
2013-06-23 14:51:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
dave jest na Rydzykowej stronie spowiedź online. To nie żadne jaja.

dave1978
2013-06-23 19:23:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
jurek mi chodziło o sąsiadkę za 30zł

jurek1102
2013-06-23 20:12:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sąsiadki dają gratis. W Łodzi to normalne jest :)

Rexik
2013-06-23 01:17:09
Ocena: 0(glosow:8)-+
Wszyscy tacy mądrzy jesteście.. a na pewno każdy z was swoje dziecko ochrzcił.. ja ochrzciłam.. nawet jeśli w przyszłości zapragną zmienić swoją wiarę ... to chrzest w niczym nie koliduję.. więc po co się pocicie i spinacie? :)

jurek1102
2013-06-23 01:20:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
No jeżeli dla ciebie chrzest jest tak nic nie znaczącym wydarzeniem to gratuluje twojej religii takich wyznawców.

Rexik
2013-06-23 01:23:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Czepiasz się teraz religii? czy mnie?

Rexik
2013-06-23 01:27:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jurek.. chciałam Ci tylko powiedzieć.. że żyjemy w Polsce! Tu każdy był wychowywany tak z dziada pradziada.. (bynajmniej ja).. bo czuje i wiem, że tak ma być.. A co oni z tym zrobią w przyszłości to ich sprawa.. wpierdzielać się nie będę.

jurek1102
2013-06-23 01:36:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
Widać że jako ateista mam za dużo szacunku do pewnych spraw wiary. Ale to w sumie dobrze że dla wielu taki chrzest to nic nie znacząca szopka.

Rexik
2013-06-23 01:46:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ochrzciłam bo chciałam.. i tyle. A ty ateistą w cale nie jesteś.. raczej zagubioną owieczką...są tu tacy ateiści.. którzy o tym trąbią by być na czasie.. a w prawdzie, całkiem przez przypadek.. przyznają się, że gdy są świąta, jedzą świąteczną sałatkę.. więc jak to nazwiesz? mój drogi? Ty też obchodzisz chrześcijańskie święta prawda? :)

jurek1102
2013-06-23 01:57:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Uwielbiam potrawy wigilijne i ubieram choinkę :) Ale to nic z wiarą wspólnego niema. Są pewne tradycje które mimo że katolickie są bardzo fajne.

freedom80
2013-06-23 04:25:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
A ja nie ubieram choinki, nie jem karpia. A w czasie gdy wszyscy ida na pasterke ja zazwyczaj siedze w knajpie, w ktorej jest wyjatkowy klimat w czasie swiat:D

zwierzak250477
2013-06-23 10:11:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zwierzak250477
2013-06-23 10:17:43
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
2013-06-23 10:52:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
zwierzak, nie wiem skąd Twoje zdziwienie. Na moim osiedlu są dwie knajpy otwierane w tym czasie i zawsze jest full ludzi. Jeśli chodzi o zwyczaje i "symbole" to jestem na nie odporna. Przyznaję jednak, że robią miły klimat.

zwierzak250477
2013-06-23 11:21:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
2013-06-23 11:31:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
Każdy spędza święta po swojemu :) opcja z burdelem to dla mnie nowość :)

Arakiel666
2013-06-23 12:43:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
Rexik a jaka to jest ta świąteczna sałatka? Rozumiem, że w święta prawo do jedzenia mają tylko katolicy? A poza tym to nie są święta katolickie tylko dawne pogańskie które kościół pozmieniał na swoje.

yanek6819
2013-06-23 12:53:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2013-06-23 15:27:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
Rexik sałatką nazywa kapuche z grochem :)

Rexik
2013-06-23 20:11:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Hehehhe Luśka.. zagorzała ateistka, kiedyś napisała, ( w Święta) że właśnie zajada Świąteczną sałatkę :) więc zapytajcie jej jaka to sałatka :D

tub00sh
2013-06-23 21:12:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rexik ma rację. Bynajmniej.

jurek1102
2013-06-23 21:17:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Może luśce mikołaj pod choinką główkę sałaty kładzie :)

Rexik
2013-06-23 21:18:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
TubOOsh..przyznajesz mi rację? pędzie zaznaczyć w kalendarzu :)

Carone
2013-06-24 00:27:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Rexik, ja nie byłam chrzczona. Urodziłam się w ateistycznej rodzinie. Dla mnie chrzest to durna pomyłeczka. Ty ochrzciłaś swoje dziecię, dlatego TY już mu nie dajesz wyboru do religii, ponieważ się "przywiązał" do tego waszego Boga.

jurek1102
2013-06-24 00:35:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oni tego nie rozumieją Carone.

Carone
2013-06-24 00:37:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jurku, To właśnie mnie przeraża.

Carone
2013-06-24 00:39:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oczywiście można zmienic religię, mój ojciec tak zrobił. Ale on nie był chrzczony. Katole mają dziwną tą "religię" chrzest i komunia... może tego nie rozumiem...

david.brian.35175
2013-06-24 00:50:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
A Zudzi i Muzulmanie dzieci obrzezaja Carone, przemysl to

jurek1102
2013-06-24 01:00:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
dedede dobrze napisał że te obrządki to imprezki i nic głębszego.

david.brian.35175
2013-06-24 01:03:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co do Islamu zgoda, w kwesti religii mojzeszowej sprawa jest trudniejsza.

Carone
2013-06-24 01:06:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mój tata jest muzułmanem kretynie. :(

jurek1102
2013-06-24 01:10:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Carone znienawidzą cie tu za to.

david.brian.35175
2013-06-24 01:10:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ten kretyn to chyba do mnie; az takim geniuszem (czy raczej magikiem) aby domyslic sie pochodzenia Twojego ojca.

Carone
2013-06-24 01:12:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dam Ci kilka lekcji religii muzułmańskiej Kobiety które są zakryte przypominające "sarrandów" uczą dzieci tej religii za darmo. Religia Islamu nie nakazuje noszenia takich chust i czarnych ubiorów, lecz to jest hołd za wczesnych kalifów. Zakonnice się podobnie ubierają uczą religii katolickiej ale za kasę.

Carone
2013-06-24 01:13:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Przecież wyglądam jak Turczynka, chociaż po ustach mogłeś rozpoznac.

david.brian.35175
2013-06-24 01:15:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
A ktora religia Islamu, bo jest ich wiecej.

Carone
2013-06-24 01:17:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ta prawdziwa. Muzułmanie nie przyznają się do muzułmanów z Afganistanu.

david.brian.35175
2013-06-24 01:20:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ciekawe... pierwszy raz slysze. A do tych z Maroka? !bo we Francji to glownie Marokanki w burkach chodza; i jeszcze mi powiedz, czy to raczej sunnici, czy moze szici maja racje z prawdziwoscia

Carone
2013-06-24 01:22:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Katole nic nie wiedzą o tej religii, czytają jakieś bzdety. Niedługo wybuchnie 3 wojna światowa... przez te ciągłe atakowanie religijne. amen... ^.^

david.brian.35175
2013-06-24 01:25:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
A ja nawet Koran przeczytalem, zeby ja poznac... a usta masz sliczne, powiedzialbym calusne :)

Carone
2013-06-24 01:27:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oczywiście że całuśne. W końcu to moje usta.

jurek1102
2013-06-24 01:46:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na tym portalu większość jest przekonana że muzułmanki nie mają ust :) A wszyscy muzułmanie gwałcą kozy :)

malgolina
2013-06-24 09:50:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
To tak samo jak myślą o katolikach, że wszyscy to ciemnogród nienawidzący inaczej myślących. Muzułmanów nie należy pakować do jednego wora a katolików tak?

jurek1102
2013-06-24 10:40:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
mandolino a czy ja cię pakuje do jednego wora z numą czy opuncją ?

ogladacz1000
2013-06-23 00:58:50
Ocena: -1(glosow:5)-+
Gdyby polacy myśleli to by kościoły pustkami świeciły

jurek1102
2013-06-24 21:36:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Święte słowa.

Arakiel666
2013-06-23 00:13:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dobre i prawdziwe.

vacarius
2013-06-22 22:44:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
Chrzest niemowlaków wymyślany jest po to aby ze wszystkich zrobić na siłę katolików. W średniowieczu w którym katolicyzm był obowiązkowy może i miało to jaką racje bytu. Ale już nie ma średniowiecza jest wolność wyznania a księża nadal chrzczą niemowlaków.

malgolina
2013-06-22 22:48:46
Ocena: 3(glosow:7)-+
Chrzczą bo rodzice przynoszą do chrztu. Nie ma takiego obowiązku, to nie Urząd Skarbowy aby nakładać karę grzywny. Raczej to tradycja "zmusza" do uczestniczenia w sakramentach.

masakra27
2013-06-22 22:40:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
wydaje mi sie ze to ja jako rodzic sprawuej opieke nad dzieckiem do pelnoletnosci. przekazuje zatem to czego mnie uczono. kiedy dzieci moje dorosna i beda w stanie podjac samodzielna decyzje wybiora wiare (jakakolwiek)badz ateizm i to bedzie ich swiadoma decyja. mnie tez pozostawiono wybor.zawsze jest czas zeby zmienic wiare badz przestac wogole w cokolwiek wierzyc wiec nie wydaje mi sie ze krzywdze swoje dzieci. tak samo matka od dnia narodzin dziecka decyduje czy karmi naturalnie czy sztucznym mlekiem a dziecko tego wyboru nie ma. trzeba dorosnac zalozyc rodzine i dopiero sie wypowiadac.

dave1978
2013-06-22 22:46:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
moi rodzice tak właśnie zrobili.."do bierzmowania masz iść" a potem decyduj sam...i zdecydowałem nie jestem fanem kościoła i jakoś żyję.

malgolina
2013-06-22 22:11:03
Ocena: 4(glosow:12)-+
Mi chrzest nie wyrządził krzywdy, komunia też, nie czuję się jakbym była gdziekolwiek zapisana na siłę i zmuszana do cotygodniowych niedzielnych spotkań w tej "partii". Do pewnego momentu za dziecko decyzje w każdej dziedzinie życia podejmują rodzice. A szczepienia niemowlaków, czy one chciałyby być kłute? Wiem wiem, to dla ochrony zdrowia, podałam może głupie porównanie ;)

Talita
2013-06-22 22:14:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
a ja bym była bardzo wdzięczna rodzicom, gdyby oszczędzili mi religii w szkole i kościoła. W tej chwili mój kuzyn miał komunię i przez "biały tydzień" musiał być codziennie w kościele od 17.30 do 20.30, a rano naturalnie do szkoły, oburzeni byli wszyscy ale nikomu nie przyszło do głowy zwrócić księdzu uwagę;/

jurek1102
2013-06-22 22:22:25
Ocena: -3(glosow:7)-+
mandolinko zgodzę się z tobą. Podałaś bardzo głupie porównanie.

dave1978
2013-06-22 22:30:01
Ocena: 5(glosow:7)-+
macie rację że chrzest i komunia to sakramenty, które powinny być przyjmowane świadomie, ale jakoś nie wyobrażam sobie ośmiolatka jedynego w klasie który nie był u komunii razem z rówieśnikami (mam wrażenie że dzieciaki nie dałyby mu spokoju, a o przechwałkach jakie to prezenty i ile kaski wpadło nie wspomnę). Jeszcze chyba za wcześnie w tym kraju na takie akcje. Potrzeba jeszcze czasu...

malgolina
2013-06-22 22:30:54
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jurek, i tak tym filmem nie zmienisz mentalności ludzi, przyzwyczajeń i tradycji. Ja rozumiem przekaz, ale sporo osób gdyby to zobaczyło, pokiwa głową i nadal będzie uczestniczyło w takich sakramentach. Potrzeba setek lat by pewne rzeczy dotarły do ludzi i zmienił się ich stosunek do tradycji i religii kultywowanej od dawien dawna. Talita, za czasów mojej nauki w liceum religia już była w szkole i była dobrowolna, kilku chłopaków nie chodziło i nie mieli żadnych problemów. A za dzieciaka na religii rysowaliśmy obrazki, nie dopatrywałam się w tym głębszego przekazu.

Talita
2013-06-22 22:34:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
dałam akurat jego przykład, bo jestem pewna, ze gdyby go spytać co on jako dziecko wolałby robić na pewno by odpowiedział, że grać w piłkę niż siedzieć na nowennie fatimskiej, poza tym jak się go pytałam czy wie po co jest komunia i co to jest, odpowiadał wyuczonymi regułkami, czyli de facto nie rozumie z tego nic

zwierzak250477
2013-06-22 22:34:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2013-06-23 00:51:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
mandolinko a czy wiesz czym jest kręgosłup moralny czy zasady ? Porównujesz mi tu przyjęcie jakiejś religii ze szczepionką ? Czy to jest dla ciebie taka nic nie wnosząca pierdoła?

zwierzak250477
2013-06-22 22:10:55
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zwierzak250477
2013-06-22 22:22:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
2013-06-22 22:31:46
Ocena: 0(glosow:8)-+
Oprocz tego, ze nie zgodze sie z pierwszym zdaniem to powiem Ci, ze bardzo madrze prawisz. Brawo. Brawo. Brawo. Jurki, Tality- patrzcie na czlowieka i bierzcie przyklad.

ferdal
2013-06-23 09:37:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja zgadzam się ze wszystkimi zdaniami:}Wychowany zostałem w rodzinnie katolickiej,lata doświadczeń z instytucją KK i jej funkcjonariuszami zrobiły ze mnie antyklerykała.Nie jestem wrogiem religii,jako zbioru zasad moralnych,tylko firmie KK która religię traktuje instrumentalnie dla swoich bardzo niskich celów,począwszy od dobrobytu funkcjonariuszy KK po te naprawdę niebezpieczne jak próby wpływania na politykę,konstytucję i życie każdego,jednego obywatela RP.Zwierzak brawo za to co robisz,wychowujesz przyzwoitego człowieka,który startuje w życie bez żadnych uprzedzeń.

tub00sh
2013-06-24 21:37:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
I co, panie 47, mam ci za to dać plusa? Ty mendo, dam bo mądrze mówisz jak na łysego!:P

TheGoral101
2013-06-22 21:55:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dziecko powinno decydować jak ukończy 18 lat a nie chrzest i później czeka na prezenty z komunii,ciekawe ile dzieci bez prezentów tak chętnie podchodziło by do komunii

jurek1102
2013-06-24 19:38:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
dzieci nawet mimo prezentów nie są tą szopką zachwycone.

sebek110974
2013-06-22 21:54:42
Ocena: -4(glosow:4)-+
jurek starasz się a gówno z tego jest...małą masz siłę przebicia

jurek1102
2013-06-22 22:01:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale trzeba próbować.

dave1978
2013-06-22 22:08:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dave1978
2013-06-22 22:10:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
To, że ciebie nie przekonał to nie znaczy że innych nie. Przyznasz, że jednak coś w tym filmie jest logicznego, nie jest oderwany od naszych realiów

zwierzak250477
2013-06-22 22:29:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2013-06-22 22:35:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
zwierzak co to było za przedszkole ? W przedszkolu mojego syna dwa lata temu był jedynym nie ochrzczonym. Teraz jest w drugiej klasie i jako jedyny z 26 nie poszedł do komunii.

malgolina
2013-06-22 22:43:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jurek, a sam nie chciał iść do komunii, czy Ty zdecydowałeś za niego, że nie pójdzie? Wygląda na to, że od narodzin wychowujesz syna w ten sposób aby był ateistą ;) Mówisz mu,że Boga nie ma i że kk wszystko sobie wymyślił? Co on na to,że wszyscy inni dookoła wierzą i chodzą do kościoła a on jedyny nie?

zwierzak250477
2013-06-22 22:45:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Talita
2013-06-22 22:50:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zwierzak, ewenement czy nie, ale należy się cieszyć, że takich ludzi przybywa a nie ubywa:)

jurek1102
2013-06-22 22:52:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wychowuje go tak by był dobrym i uczciwym człowiekiem. Moim obowiązkiem jako ojca jest chronić go przed złem i głupotą.

malgolina
2013-06-22 22:54:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jurek, ja robię dokładnie tak samo.

jurek1102
2013-06-22 22:57:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tylko że mój syn zamiast klęczeć przed ołtarzem gra w piłkę lub śmiga na rowerze.

malgolina
2013-06-22 23:07:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wyobraź sobie Jurku, że mój syn również całymi dniami biega na dworze, jeździ na rowerze i pluska się w jeziorze. Nie klęczy przed ołtarzem.

dave1978
2013-06-22 23:10:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zwierzak jeśli jest tak jak piszesz, to zaczynam wierzyć w to że w końcu coś się zmieni. Też jestem z Wrocka (muchobór) ale tu to jeszcze taka wioska i w chwili obecnej nie odważyłbym się "nie puścić" dzieciaka do komunii. Zjedliby go w szkole. Dziecku nie zaszkodzi jak pójdzie do komunii. Dorośnie to zdecyduje co z tym dalej robić. Moi rodzice tak ze mną postąpili "po bierzmowaniu rób co chcesz". Wolę oszczędzić mu traumy wytykania pacami przez inne dzieci...

jurek1102
2013-06-22 23:24:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
I to nas właśnie gubi, Co ludzie powiedzą ...

dedede66
2013-06-22 23:29:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mniejsza o to co ludzie powiedza. Jesli dzieciak ma miec z tego frajde to czemu nie? Ma patrzec jak rowiesnicy chwala sie prezentami i stac z boku? Kurna, dostalem na komunie pegazusa, rower i zegarek i to bylo najwazniejsze, jak dla kazdego 8-letniego dzieciaka. A jak dojrzeje to i tak pojdzie droga, ktora wyda mu sie najbardziej sluszna.

jurek1102
2013-06-22 23:36:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
dedede litości... Nie chce mi się wierzyć że ty takie bzdury wypisujesz.

dedede66
2013-06-22 23:44:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jesli dzieciak chce to czemu mialbys mu zabraniac jurku? Ja z przyjecia komunijnego mam wspaniale, gowniarskie wspomnienia. Dla jednego po latach, gdy juz dojrzeje do pewnych rzeczy, bedzie to cos waznego, a dla drugiego przyjecie w gronie rodziny z masa prezentow poprzedzone nudnym staniem w kosciele.

dave1978
2013-06-23 00:09:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jurek tu nie chodzi o mnie tylko o dzieciaka. Ja się ludzi nie boję i generalnie mam w dupie ich tępe komentarze na temat mojej "niewiary". Tylko dlaczego mam synowi fundować przykre wspomnienia jak mogę zapewnić miłe. Ja byłem u komunii i w boga nie wierzę. Jakoś nie mam za złe ojcu że mnie puścił chociaż on mnie jak miałem 14 lat zaczął przekonywać że bóg to bujda. Co powiesz dziecku gdy przyjdzie ze szkoły z płaczem, że koledzy się z niego śmieją albo nie chcą się z nim bawić a durny katecheta wmawia innym dzieciom że twoje to pogański pomiot? Po co takie akcje?

jurek1102
2013-06-23 00:42:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
dave mój syn jako jedyny z klasy nie poszedł do komunii. Koledzy z klasy pękali z zazdrości bo gdy on latał za piłką oni musieli w obciachowych lakierkach do bożnicy zapitalać. Reakcje rodziców kolegów mego syna też były dlamnie zaskoczeniem. Gratulowali odwagi chociaż nie mam pojęcia co ma do tego odwaga.

jurek1102
2013-06-23 00:46:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
dedede ale jak można będąc niewierzącym przymuszać do wiary i jej obrządków własne dziecko. Uważam że bycie udawanym okazjonalnym katolikiem to coś bardzo złego i fałszywego.

dedede66
2013-06-23 00:53:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
A jak mozna przymuszac dziecko do niewiary? Sam sobie powinienes zadac wlasnie takie pytanie. Po co wplywac na dziecko w takich kwestiach? Czy wiara jest czyms zlym przed czym trzeba chronic? Niech samo pozna swiat, dojrzeje i zadecyduje bez rodzicielskiej indoktrynacji. A ten obrzadek to dla dziecka tylko okazja do fajnego przyjecia w gronie rodziny z masa prezentow i juz nie demonizuj.

jurek1102
2013-06-23 01:05:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
dedede a czy uważasz że chrzczony niemowlak wie co się dzieje ? Niech podejmie tą decyzje świadomie jako człowiek dojrzały. Ale podoba mi się twoje podejście do komunii :) Myślałem że dla katolików komunia to coś ważnego i głębokiego ale na szczęście ty mnie wyprowadziłeś z tego błędu :)

dave1978
2013-06-23 01:13:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
jurek jeśli z tym udawanym katolikiem pijesz do mnie to pudło. Moja żona wierzy i nigdy jej nie zabronię wychowywać dziecka w wierze. To nic złego. Ja też tak byłem wychowywany i nic mi się nie stało. Młody dorośnie to zakuma i zdecyduje. Ty masz takie podejście do wychowania, ja inne. Nie będę stawiał na ostrzu noża mojego związku z kobietą tylko po to aby udowodnić jej, że nie ma racji. Chce wierzyć...mi to nie przeszkadza, chce wychowywać dziecko według dekalogu, nie mam nic przeciwko. Ja nie będę przy pomocy swojego dziecka udowadniał ludziom, że KK jest be. Wystarczy, że tam nie chodzę

jurek1102
2013-06-23 01:18:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
dave to o udawanym było do dedego. Ja doskonale cię rozumiem i uważam że twoje podejście jest całkiem słuszne.

dedede66
2013-06-23 01:29:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
No wiesz juras. Jak mialem 8 lat to patrzylem na swiat w innych kategoriach i mialem raczej inne priorytety bo do wielu rzeczy trzeba dojrzec, zeby je zrozumiec. Nie zalamuj mnie bo chyba wyraznie napisalem, a jak masz przekrecac moje slowa to nie odpisuj wcale bo nie mam zamiaru Ci tlumaczyc czegos co Ci wylozylem w prosty sosob.

jurek1102
2013-06-23 01:34:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
dedede ja zwyczajnie uważam że komunia to coś ważniejszego niż przyjęcie.

dedede66
2013-06-23 01:40:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
A gdybym ja mial byc ateista to bym mi o zwisalo luznym kalafiorem. Tak to widze. A moze Ty jednak katolik jestes? :D

jurek1102
2013-06-23 01:42:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
dedede skoro tobie komunia się tylko z przyjęciem kojarzy to może ty ateistą jednak jesteś ? :)

Rexik
2013-06-23 01:49:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie jest.. bo uwielbia uprawiać sex po Bożemu :)

dedede66
2013-06-23 01:49:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nastepnym razem postaram sie uzyc prostszego jezyka :/

jurek1102
2013-06-23 02:01:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja na zegarek nie musiałem do komunii czekać. Wiesz dedede jak mi kumple zazdrościli :)

freedom80
2013-06-23 04:54:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Coz za obluda i zaklamanie. Posylac dziecko do komuni by dostalo prezenty badz dlatego, ze wszyscy tak robia i co inni powiedza. Co za syfiaste podejscie. Jak tu traktowac Was serio, skoro tak splycacie jeden z najwazniejszych sakramentow.

dedede66
2013-06-23 09:31:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
Hiehiehie! Nastepne bedzie rznelo glupa i udawalo, ze mnie nie rozumie albo po prostu nie przeczytalo calej gadki i sie w nia wtraca. Nie, no sorry. Takich slabych zagrywek, majacych na celu ciagniecie dyskusji to ja nie lubie.

zwierzak250477
2013-06-23 10:29:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
2013-06-23 10:55:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
dedede, uogólniłam trochę Twoją wypowiedź, ale w taki sposób rozumuje bardzo duża część "katolików".

Talita
2013-06-23 11:17:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
dokładnie Zwierzak, dokładnie, szkoda, że niektórym tak to ciężko pojąć...

dedede66
2013-06-23 11:47:11
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dla dziecka to jest istotne dlatego, ze rowiesnicy w tym uczestnicza. Jesli urzadzisz sobie taki dzien pol roku przed komunia to juz nie bedzie to samo bo przyjdzie maj i bedzie musial stac w szkole z boku i sluchac jak koledzy przezywaja to wydarzenie. Co za bol dupy? Jakby ktos dziecku pietno rozgrzanym zelazem na glowie wypalal.

freedom80
2013-06-23 11:57:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
No nie wiem, to chyba zależy od dziecka. Dla mnie to nie są miłe wspomnienia. Dużo zamieszania, presji, stresu, chorego wyścigu która będzie miała ładniejszą sukienkę i lepsze prezenty. Ja żałuje, że rodzicie poddali mnie tym obrządkom. Uważam, że było to niepotrzebne. Wolałabym przez to nie przechodzić. Zostałam "skażona" i tego nie da się cofnąć.

zwierzak250477
2013-06-23 12:00:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Talita
2013-06-23 12:04:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zwierzak jest takie przysłowie "pluj świni w twarz, a myśli, ze deszcz pada". Na tego zakompleksionego pana szkoda słów i tak w kółko będzie powtarzał, że prezenty liczą się tylko z całą tą szopką:)

dedede66
2013-06-23 12:07:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
"Skazona"- o zesz ja Cie nie pierdziele :D 17 lat temu bylem u komunii. Zestaw prezentow byl standardowy i bylo ok. Jakiejs strasznej rywalizacji tez nie odczuwalem. Powtarzam sie ostatni raz. Jak ktos nie chce to niech dziecka do komunii nie posyla, ale jesli dzieciak mialby patrzec z boku jak rowiesnicy sie ciesza to nawet bedac ateista nie zabronilbym mu przezywac, w jaki tylko sposob by chcial tego wydarzenia, w imie wlasnego widzimisie.

dedede66
2013-06-23 12:13:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie jestem swinia, nikt mi nie pluje w twarz i nie mam kompleksow. Normalnie z wami dyskutuje. Bez zadnej spiny. Zwierzak, a ktorej czesci mojej wypowiedzi o przezywaniu tego wydarzenia z rowiesnikami nie zrozumiales? Czy przed komunia, czy w trakcie, czy po niej...

Talita
2013-06-23 12:15:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie jesteś zakompleksiony? aha, czyli urody i wykształcenia zazdrościsz mi tylko z zawiści:) też fajnie

dedede66
2013-06-23 12:27:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
Gdybym zazdroscil ci urody albo czegokolwiek innego to musialoby cos ze mna byc nie tak. Poza tym nawet cie nie widzialem na oczy, wiec nawet nie moge ocenic czy jestes ladna czy nie. Nawet nie znam Cie osobiscie, wiec prosze nie wymyslaj, a jesli ta dyskusja ma zejsc na poziom prywaty i obrazania mnie to musze za nia podziekowac bo uczestnicze w niej tylko po to, zeby wymienic pare zdan, a nie po to, zeby ktos uzywal wobec mnie inwektyw. Bo ja tego nie robie.

Talita
2013-06-23 12:31:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
dokładnie tak Dede, po raz pierwszy się z tobą zgodzę, rozumiem zatem, że komentarz "o modelce" to jeden z twoich lepszych żartów, śmieszących tylko ciebie? a może chęć podlizania się koleżankom?

dedede66
2013-06-23 12:33:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz modelke w avatarze, wiec o co chodzi?

malgolina
2013-06-23 12:36:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dedego śmieszy co innego, Ciebie Talito też coś innego, no i czarny humor ;) Nie każdego musi śmieszyć to samo, prawda?

Talita
2013-06-23 12:45:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
prawda Malgo, ale tu nie chodzi o żart:) a ty masz prezentera z małych wiadomości, rozumiem, ze należy cię zatem względem tego oceniać?

dedede66
2013-06-23 12:50:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
Oceniaj mnie jak chcesz. Tylko bez obelg bo nie warto sprowadzac dyskusji do poziomu pijalni piwa u pani Wiesi. Tymczasem zmykam na schabowego.

freedom80
2013-06-23 12:51:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
a ja w avku mam cząstkę siebie i też mnie przez nią oceniają :) więc chyba avek ma kolosalne znaczenie :)

Talita
2013-06-23 12:53:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
i znowu się hipokryzja kłania, bo ja mój drogi oceniam cię tylko na podstawie twoich komentarzy, a ty złośliwie krytykujesz moją osobę nie mając pojęcia o tym co piszesz, bo jak sam trafnie zauważyłeś nawet nie wiesz jak wyglądam:) a ucieczka zawsze jest spoko, kończą się argumenty, to trzeba zjeść schabowego, smacznego...

dedede66
2013-06-23 13:06:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Eh, kurde. Masz modelke w avatarze? Masz! Napisalem cos nie tak? Obrazilem Cie? To Tobie sie kojarzy zaraz z jakimis aluzjami do twojej urody. Zluzujze dziewczyno te zwieracze bo spinasz sie strasznie. Freedom, ja Cie nigdy nie ocenialem za avatar, nick czy co tam jeszcze bo biore Cie jak najbardziej na powaznie.

BoaKrztusiciel
2013-06-23 13:11:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oj Talito, przecież to Ty prowokujesz i obrażasz więc się nie dziw, że dede nie chce z Tobą gadać. W ogóle podziwiam, że chce się Wam stale wałkować temat religii. To już smażenie kotletów jest ciekawsze;)

Talita
2013-06-23 13:13:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
mam, zgadza się, ale to nie jest odpowiedź na zarzut i dobrze o tym wiesz. Boa, to nie on nie chce ze mną rozmawiać, tylko ja z nim:)

malgolina
2013-06-23 13:27:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Cytuję Dede: "Mlode i piekne z modelkami w avatarze co pisza doktoraty w wieku 24 lat" Ja w tej wypowiedzi nie widzę żadnej zazdrości czy obrażania. Normalne zdanie.

Talita
2013-06-23 13:28:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Malgo normalne by to było gdybyś Ty to napisała:)

BoaKrztusiciel
2013-06-23 13:37:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale przyznaj, że go prowokujesz. Chciałabyś żeby w końcu mu nerwy puściły i pojechał po Tobie jak chamski katol, ale ciężko będzie, bo jest za porządny. Fajnie, że jesteś pewna siebie, ale czasami przesadzasz.

malgolina
2013-06-23 13:44:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dede nie wypowiada się w sposób poniżający rozmówcę, zachowuje poziom, a że jest facetem to zdarza mu się przekląć. Jest kulturalny, nie jest chamski i jest mądrym facetem. A nerwy puszczają czasem każdemu. Np. Bezosobowemu dość często... ;)

Talita
2013-06-23 13:48:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
eh... ideał:)

freedom80
2013-06-23 14:12:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
No dobra, ciężko mi te literki tak publicznie przechodzą przez palce, ale muszę przyznać, że dedede prezentuje wysoką kulturę osobistą w wypowiedziach i ze wszystkich "oponentów" lubię go najbardziej. Bywa, że mi ciśnienie podniesie. Bywa, że się z nim bardzo nie zgadzam. Bywa, że używa dosadniejszego słownictwa. Bywa, że mam ochotę wytargać go za uszy. Jednak w ogólnej ocenie wypada celująco ( z minusem ) :)))

dedede66
2013-06-23 14:13:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wow! Dziewczynyyyyyy! Mizeria czy taka salatka z salaty lodowej rzodkiewki i czego tam jeszcze nie bede mial pod reka z vinegretem?

freedom80
2013-06-23 14:13:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
żeby nie było, że coś mi się w główkę stało to dodam tylko, że i tak trzyma stronę Tality :)))

freedom80
2013-06-23 14:18:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
*trzymam

Talita
2013-06-23 14:19:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
Freedom, cieszę się Twoim szczęściem i żałuję, że nie mogę napisać tego samego:)

fantazyyja123
2013-06-23 22:42:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
dede nigdy nie ma spinki przynajmniej i pisze szczerze to co myśli, nie obraża nie rzuca epitetami.

ferdal
2013-06-22 21:41:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dobre

Talita
2013-06-22 21:47:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
nawet bardzo dobre i uświadamia nieodwracalność tej całej szopki...

jurek1102
2013-06-22 21:55:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tylko że mało kto to rozumie niestety :(

Talita
2013-06-22 22:06:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
albo uważają, że to wcale dziecka nie krzywdzi... no fakt, fizycznie wiele mu się nie dzieje, ale psychika skrzywiona co najmniej przez najbliższe kilkanaście lat

ferdal
2013-06-22 22:09:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Z KK jak z mafią odchodzi się do grobu

malgolina
2013-06-22 22:38:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja psychiki skrzywionej nie mam, moje dziecko jest ochrzczone i też jest zdrowy psychicznie. W domu nie mówimy o kościele, religii, Jezusie czy o księżach. Moje dziecko czyta albumy o dinozaurach i lubi gry. Na religii rysuje obrazki i nie pyta o co chodzi, religia schodzi na dalszy plan. Nie widzę żadnego związku z chorobą psychiczną a chrztem.

Talita
2013-06-22 22:41:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo ma mądrych rodziców:)

dave1978
2013-06-22 23:19:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
ja też ochrzciłem syna, chociaż swoją wiarę straciłem już bardzo dawno....normalne wesołe dziecko. Nie muszę go wychowywać na świętego, wystarczy że będzie dobrym człowiekiem. Mi jako ojcu to wystarczy. Ja nawet bierzmowany byłem i jakoś w wariatkowie nie wylądowałem.

jurek1102
2013-06-22 23:28:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
dave to po co ochrzciłeś skoro sam wiarę straciłeś ?

dave1978
2013-06-23 00:21:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo to dziecko ma jeszcze matkę a ona wierzy....nie zabroniłem bo uważam że nie mogłem

jurek1102
2013-06-23 01:08:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
A czy jako osoba nie wierząca uczestnicząc w takich obrządkach dobrze się z tym czułeś ?

dave1978
2013-06-23 01:18:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
oczywiście , ze nie. Powiem ci, że w kościele robi mi się słabo(nie wiem kadzidła czy co ale tak jest). Małżeństwo to sztuka kompromisów. W tym przypadku ustąpiłem. Dla mnie to nic nie znaczy, ja nic nie straciłem. Ale jeśli jest to ważne dla moich bliskich to mogę tam raz na kilka lat pójść. Korona mi z głowy nie spadnie. A w domu normalnie bez KK się życie toczy.

jurek1102
2013-06-23 01:29:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zazdroszcze ci dave takiego podejścia. Ja niestety udawać nie potrafię. Trzy lata temu uczestniczyłem w pogrzebie mojej babci. Podczas ceremoni nie potrafiłem zmusić sie nawet do tego by się przeżegnać. Babcia wiedziała że jestem niewierzący i uważałem ze moja udawana modlitwa nad jej trumną była by nie na miejscu. Nie potrafię być fałszywy w takich sprawach i myślę że babcia byłaby mimo wszystko ze mnie dumna.

dave1978
2013-06-23 01:44:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale fałszywy wobec kogo? Przecież nie wobec moich bliskich, bo oni wiedzą jak się sprawy mają. Na pogrzebach też się nie modlę. Idę z szacunku do danej osoby a nie śpiewać i robić szopkę. Byłem na chrzcie własnego dziecka ( bo o to prosiła mnie własna żona)i pewnie będę na jego komunii za 5 lat. I tyle. Koniec. Tak wiele? Myślę, że nie. Tym bardziej, że nie traktuję tego w wymiarze "duchowym". Bardziej jak spotkanie rodzinne w święta (przecież także katolickie, nieprawdaż?).

jurek1102
2013-06-23 01:52:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
dave źle się troszkę zrozumieliśmy. Chodziło mi o to że zmawiając pacierz przy trumnie babci byłbym fałszywy, Twoje podejście do tematu jest bardzo moim zdaniem poprawne. Gorzej by było gdybyś był nie wierzący ale przy ludziach padał na twarz i zmawiał różaniec. Gdyby matka mojego syna uparła się na chrzest pewnie postąpiłbym podobnie jak ty.

migdalrzulum
2013-06-22 21:36:12
Ocena: 0(glosow:6)-+
prawdopodobnie najciekawszy filmik jaki tutaj widzialem. Tylko dla koneserow.

jurek1102
2013-06-22 21:37:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dzięki.

migdalrzulum
2013-06-22 21:39:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Chyba obehjrze jeszcze raz. Ekstremalnie religiny jestem :)

jurek1102
2013-06-22 21:48:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
No ja też z kościoła nie wychodzę :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Projekt ustawy, który zakładał nawet więzienie za krytykę kościoła
  •  Jestem za a Wy ?
  •  Dokładnie tak!
  •  Takie skojarzenia mam:

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0