lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wmawiają nam że islam to religia pokoju.Niech powiedzą to ofiarom fanatyzmu islamskiego.
poczekalnia
Dodano: 17.07.2013, 14:47:04   przez: Savathus
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 36  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(32)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Savathus
2013-07-17 15:11:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ilumina,nie jestem gimbusem ktory pi3przy na tematy o ktorych nie ma zielonego pojecia.Poczytaj zagraniczna prase,poogladaj serwisy info np francuskie a przekonasz sie jak to wyglada.Z rebeliantow w Syrii robi sie bohaterow walki o wolnosc...Ci sami rebelianci dekapituja chrzescijan!A para porwana w Jemenie?Czy ktos o tym mowi?A o masakrze w Pakistanie?A o porwaniach w innych rejonach?Media zagraniczne wybielaja islam.I to jest straszne.

IlluminaSilvere
2013-07-17 16:05:46
Ocena: -1(glosow:5)-+
Znam kilku osobiscie więc nie muszę nic czytać ani oglądać.Wiedzę staram się czerpać w miarę możliwości z życia a nie telewizji,poza tym proponuję jechać np. do Anglii i zobaczyć jak to wygląda to może wtedy dowiesz się czegoś wiecej.Porwania?Masakry?No tak w Europie i USA jest raj,tego nie ma.Najpierw dowiedz się trochę o religii i jej historii pózniej wyśmiewaj.

Savathus
2013-07-17 16:22:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiesz,ja znam kilkuset katolikow,ale nie powiem ze wszyscy katolicy są super tolerancyjni...No wlasnie widac jest,jak w Anglii jest teraz genialnie...ucinaja głowy na srodku ulicy!No po prostu milosc az sie wylewa!Kurde,slyszales o tym zeby europejczyk scial głowę muzulmaninowi?Zeby byly tu porwania na tle religijnym?Wybacz,ale moja wiedza na temat islamu,jego historii jest znaczna.Oni sie cofaja tak naprawde,fanatyzm coraz bardziej ich pochlania bo nienawidza nas,za to ze zyjemy na poziomie o niebo lepszym od nich.Dla nich zachod to szatan.Ja ich krytykuje,nie wysmiewam!

IlluminaSilvere
2013-07-17 16:42:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
Odsyłam Cię do historii konfliktu i inwazji "pokojowych" w Afganistanie i Iraku.Tam mordowanie cywilów jest(było) na porządku dziennym,palenie wiosek,gwałty.Zachód to szatan bo prawda jest taka że to zachód pierwszy poszedł do nich a nie oni do Nas.Co do Anglii-ile razy tam byłeś?Rozumiem że wiedzę czerpiesz z naocznych doświadczeń?Nie neguję tego mordu o którym wspominasz ale w Polsce też są bestialskie morderstwa,matki topią dzieci-ojcowie gwałcą córki i idioci chodzą z siekierami.To wszystko też są muzułmanie?

Savathus
2013-07-17 16:52:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Znam historie tych konfliktów,wiem tez z jakich pobudek ich dokonano.I pod tym wzgledem je potepiam,jak kazdy inny konflikt w ktorym giną ludzie!Wiesz,czy zachod pierwszy...WTC,Londyn,Madryt..to europejczycy(co do WTC mozna miec watpliwosci,fakt)zrobili?Mam znajomych w Anglii,bylem jakis czas w Szwecji,i tam naprawde ludzie narzekaja na imigrantow ktorzy czesto zyja na koszt panstwa.Zyja w gettach i nawet nie probuja sie asymilowac z tubylcami.Co to Polski...czy Wasniewska zabila swoja corke z tekstem Biblii na ustach?A w Anglii zrobiono to jawnie,na ulicy!A zabicie kolesia tylko dlatego bo

IlluminaSilvere
2013-07-17 16:54:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
A kto tu mówi o Biblii?Rozmawiamy zdaje się o islamie?

Savathus
2013-07-17 16:57:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
jadl kanapkę z wieprzowina?Ja nie sieje paniki,nie uwazam muzulmanów za bydlo ktore trzeba tepic.Ale media wybielaja tych ludzi,nie mowia o bestialstwie partyzantow z Syrii!Widziales film z egzekucji tego ksiedza?Ostatnio bylo o tym glosno.Ja widzialem...i wybacz,ja nie widzialen w tych ludziach milosci ani tolerancji.To normalne ze 12 letnie dzieci kopia ucieta glowe czlowieka?To normalne?Czy skoro takie sceny dzieja sie w syrii,egipcie czy Iraku,to czy nie moze byc tak na zachodzie?Za 30 lat?To nie jest sianie propagandy,to zimne analizowanie faktow.

Savathus
2013-07-17 17:00:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wspomniales o Polsce,ze tu tez sa takie rzeczy....ale nikt tego nie robi dlatego bo kaze mu to religia.A ten w Anglii zabil zolnierza wlasnie zgodnie z wytycznymi Koranu.Czyli religii.Stad moje odniesienie.

lucy123
2013-07-17 17:13:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
W 100% zgadzam się z Savathusem. Nie mówimy o dobrym Muzułmanach, bo tacy na pewno są. Chodzi o to, że w Islamie, zabijają głównie w imię religii a nie, z zazdrości, kasy i itp. U nas , we współczesnych czasach ile znasz przypadków, gdzie ktoś zabił kogoś w imię religii? Ja bardzo niewiele. A jeśli chodzi o islam, to ostatnio non stop coś się dzieje i podejrzewam, że po zakazaniu uboju rytualnego jakiś fanatyk sprawi, że i u Nas coś się wydarzy. Dlaczego nie możemy dmuchać na zimne? Moim zdaniem każdy powinien żyć w swoim kraju a do innych jeździć na wakacje.

Savathus
2013-07-17 17:17:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nooo...dzieki za wsparcie Lucy.;)

lucy123
2013-07-17 17:25:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Proszę :)

IlluminaSilvere
2013-07-17 17:29:49
Ocena: 1(glosow:3)-+
Równie dobrze możesz napisać że skoro USA napadło Irak to Nas może napaśc też za 30 lat-argument z dupy wyjęty.Poza tym uważasz że morderstwo z powodu kasy czy zazdrości jest usprawiedliwione a z powodu religii to już jest be?Ekstremiści religijni występują w każdej wierze ale to mały ułamek.No i kto jak kto ale CNN wybiela muzułmanów faktycznie w h@j;-)

lucy123
2013-07-17 17:35:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Illumina ja nie usprawiedliwiam morderstwa. Żadnego. Rozmawiamy o religii, rzekomo pokoju, dlatego piszę, że głównym powodem zabójstw w islamie jest religiia, u nas zazdrość, kasa itp. Taka różnica. Wszędzie są ludzie źli i dobrzy. Ale mówimy o morderstwach na tle religijnym.

Savathus
2013-07-17 17:41:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wybacz,ale amerykanie nie osiedlaja sie w Europie,nie mnoża sie 5 razy szybciej od europejczyków.Ameryka,momo swoich wad,jest krajem cywilizowanym.To oni ratowali nam doope.Za 30 lat Francja,Niemcy,Belgia,Holandia czy Dania,beda krajami muzulmanskimi.Zobaczymy wtedy co sie stanie,jak beda postrzegac cała slowiańszczyzne.Ja naprawde chce wierzyc w to,ze Ci ludzie chca zyc w europejskim stylu.Ze chca tu mieszkac,w spokoju pracowac i zyc jak na wolnych,cywilizowanych ludzi przystalo.Jesli tak bedzie,to super.Ale to melodia przyszlosci,malo na to wskazuje.A ten argument z usprawiedliwianiem

Savathus
2013-07-17 17:44:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
morderstw,to juz calkiem wziales chyba z nosa.ZADNE MORDERSTWO,GWALT CZY ROZBOJ NIE MA USPRAWIEDLIWIENIA.ZADNE.Bez wzgledu na powod.Tylko ze nikt nie zabija tu z powodow religii...a przynajmniej jeszcze.Ulamek?Tak,tylko ze czesto ten ulamek jest tak swietnie zorganizowany,ze narzuca swoja wole wiekszosci.

vacarius
2013-07-17 14:53:27
Ocena: -2(glosow:4)-+
Manipulują tylko ze na odwrót jak w twojej propagandzie. W mediach cały czas pokazują tylko złych muzułman. A gdzie ci którzy nie biorą karabinu do ręki? To niemożliwe aby wśród miliarda muzułman nie było naturalnych pacyfistów. Wszędzie rodzą się ludzie którzy odczuwają naturalny wstręt do przemocy i agresji. Niektórych rzeczy żadna propaganda, żaden ustrój i żadna religia w ludziach nie zmieni. Dobrzy ludzie są wszędzie nawet wśród muzułman. Źli też są wszędzie nawet wśród chrześcijan.

IlluminaSilvere
2013-07-17 15:06:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dokładnie,masz rację .Rzygać się chce już od tych "wojowników" ruszających na islam co to muzułmanina widzieli jedynie w TV a w najlepszym przypadku minęli się z nim na ulicy.Ciekawe ile autor absurdu zna muzułmanów?Pewnie poczytał w internetach i się lansuje z nadzieją na kolejne punkty na tym samym(płytkim) temacie....

Savathus
2013-07-17 15:07:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Owszem,sa tacy wsrod muzułmanów,tylko ze ich zupelnie nie widac!Muzulmanie zalewaja Europe,nie chca sie aklimatyzowac,narzucaja swoj sposob zycia WSZEDZIE gdzie sie pojawiaja.A media np w WB,manipulowały faktami!Po zabojstwie żolnierza,media wycinaly z wypowiedzi mordercy fragmenty w ktorych mowil o tym,ze kierowal sie pobudkami religijnymi.

Savathus
2013-07-17 15:11:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ilumina,nie jestem gimbusem ktory pi3przy na tematy o ktorych nie ma zielonego pojecia.Poczytaj zagraniczna prase,poogladaj serwisy info np francuskie a przekonasz sie jak to wyglada.Z rebeliantow w Syrii robi sie bohaterow walki o wolnosc...Ci sami rebelianci dekapituja chrzescijan!A para porwana w Jemenie?Czy ktos o tym mowi?A o masakrze w Pakistanie?A o porwaniach w innych rejonach?Media zagraniczne wybielaja islam.I to jest straszne.

vacarius
2013-07-17 15:20:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
W Holandii muzułmanka pracująca na kasie w sklepie nie miała problemu gdy kupowałem alkohol. Tacy z nich muzułmanie jak ze mnie katolik. Meczety też im potrzebne tylko po to aby czasami jakiś ślub odprawić. Mężczyźni się golą wbrew religii. Kobiety noszą tylko symboliczną hostę na włosach. Nigdy nie widziałem w Holandii takiej muzułanki "ninja" a byłem tam 5 lat.

michalng
2013-07-17 15:37:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
@Savathus Znasz jakiś muzułmanów w Polsce którzy "nie chcą się aklimatyzować (chyba asymilować) i ,narzucaja swoj sposob zycia " ? Wogle u nas tych muzułmanów to raczej niewielu jest. Z tych bardziej znanych to Mamed Khalidov , ale jedynie co ona narzuca to jakieś remontowo budowlane pierdoły ;-) Skończył studia u nas, zna język, ma żonę Polkę i obywatelstwo. Chyba dobrze się zasymilował ?

Savathus
2013-07-17 16:03:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
A maja inne wyjscie?Zobaczymy czy bedzie tak pieknie gdy w krakach zachodnich muzulmanie stana sie dominujaca sila.Skoro wszyscy sa tacy dobrzy,to czemu w wiekszosci krajów muzułmanskich rzadza radykalowie?Nawet w Arabii Saudyjskiej.Nie mowie ze wszyscy sa tacy sami.Nie mozna ich wrzucac do jednego worka,tak jak katolikow.Ale Koran mowi jasno,maja zabijac niewiernych,gdziekolwiek sa.Michalng,w Polsce jest ich bardzo malo.Pozatym mamy swoich wlasnych,tatarow.A Khalidov to super koles.Dlatego mowie o tym ze nie mozna wrzuvcac wszystkiego do jednego wora.Moja wstawka jest o religii,i fanatykach.

michalng
2013-07-17 16:42:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
Muzułmanie nigdy nie staną się siła dominującą. Bo po pierwsze jest ich mało (W np Anglii 3,8 % we Francji 10) i nie są monolitem. Są (tak jak wyznawcy innych religii) rożni. Jedni są bardzo religijni (jak u nas rydzyk-owcy) a inni znacznie mniej. Jednym się "zachodni" styl życia podoba a inni chcieli by szariatu. W jakich islamskich krajach rząd radykałowie ? W Arabii saudyjskiej ? Saudowie to skamieniała monarchia w 19 wiecznym stylu a nie radykałowie. ;-)

michalng
2013-07-17 16:45:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Za radykałów można uznać Talibów ale oni już nie rządzą, przyjechały białasy i skopały im tyłki. Iran to radykałowie , anty żydowscy i anty zachodni. Kto jeszcze ?

Savathus
2013-07-17 17:09:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Za 30 lat beda wiekszoscia,demografii nie oszukamy.W rodzinie rdzennych europejczykow rodzi sie srednio 1.4 dziecka..u muzulmanow kilkakrotnie wiecej.To nieuchronne.Arabia Saydyjska jest skostniala monarchia,ale prawa maja opatre na Koranie.Nie wolno tam budowac kosciolow itd.Iran jestislamski.Irak?Trwa wojna.Afganistan?Taliban sie podnosi,tylko czekaja na wycofanie sie wojsk zachodnich.Egipt?Bractwo Muzulmanskie,ostatnio o tym glosno.Algeria,Libia czy Sudan,tam fundamentalizm rosnie w sile.Pakistan?Siedza cicho bo maja po nosem Indie i Chiny,ale przesladowania sa norma.Cos jeszcze?

IlluminaSilvere
2013-07-17 17:35:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
A kto każe Ci tam jezdzić?Większoscią muzułmanie nie byli w Europie nigdy i nie będą.

ex-ogladacz1000
2013-07-17 17:38:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
vacarius ty chyba nie masz kontaktu z rzeczywistością. Mamy teraz 9ty dzień ramadanu, a to bydło już zabiło 353 osoby w 73 atakach terrorystycznych. Inni terroryści (IRA, katolo terroryści, buddyści) zabili w tym czasie w imie religii 0! Nie masz pojęcia o czym piszesz. Kup sobie bilet Ryanaira za 300 zł i poleć do Birmingham albo Hamlet towers w Londynie, przejdź się po mieście i popatrz do czego prowadzi multi-kulti lewacki syf i poprawność polityczna. Mam nadzieję że dla Polski nie jest za późno, bo dla zachodu już tak.

michalng
2013-07-17 17:41:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
To Policz sobie ile dzieci musieli by mieć muzułmanie żeby za 30 lat (jedno pokolenie) było ich więcej jak teraz jest ich nie cale 4 procent w GB. I skąd pewność ze za 30 lat potomek dzisiejszych muzułmanów będzie muzułmaninem a nie ateistą tak jak obecnie potomek anglikanów z przed 30 lat. Jaki procent będzie wolał studiować koran zamiast bawić się, oglądać kreskówki, grac w piłkę albo siedzieć w necie i ściągać pornole ;-)

michalng
2013-07-17 17:45:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wymieniłeś kraje gdzie ekstremizm islamski "rośnie w siłę", ja natomiast prosiłem o takie gdzie rządzi. Skoro muzułmański ekstremizm nie jest w stanie przejąc (i utrzymać) władzy w krajach gdzie 95 procent mieszkańców to muzułmanie a władza jest słaba i skorumpowana to jak przejmie władze w krajach gdzie 95 % to wyznawcy innych religii i ateiści a państwo jest silne ?

Savathus
2013-07-17 17:52:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
Michal,tego nie wiadomo.Tak jak nie wiadomo ilu polakow za 30 lat bedzie katolikami.Pamietaj tylko ze zachodnie narody wymieraja...jest zbyt mala ilosc urodzen na jedna pare....spoleczenstwo sie starzeje.Masz przyklad Szwecji gdzie naprawde to jest problem.A muzulmanon wystarczy 30 lat...mnoza sie szybko.W dodatku ciagle naplywaja nowi.Napisaalem powyzej,mam nadzieje ze sie myle.Ze bedziemy zyc z nimi w zgodzie.Ilumina,moja wstawka jest o wszystkich radykalach,i tych za Odra,i tych z Indonezji.Czytaj z zrozumieniem,blagam.

Savathus
2013-07-17 17:58:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oni tam rosna w sile,po tym jak stracili wladze...Algeria,Libia i Afgnistan.To sa kraje gdzie nmie ma demokracji...a pamietaj ze zdobyc autorytarna wladze,najlatwiej jest wlasnie przez DEMOKRACJE.Zdobyc wladze legalnie,potem ja umocnic,stworzyc aparat panstwowy i utrzymac sila.Krok po kroku.Notabene demokracja,to najlatwiejsza droga do totalitaryzmu.I nie chce siegac wzrokiem tak daleko...wstawka jest o obecnej sytuacji,nie o tym co bedzie za 40 lat.

michalng
2013-07-17 18:15:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wysoka dzietność "muzułmanów" wynika z polityki pro rodzinnej którą uprawiają państwa zachodnie. Jak przestaną tyle płacić "na dzieci" to muzułmanie dzieci będą rodzić mniej. Procent muzułmanów można tez "wyregulować" polityka imigracyjną własnie. Jest ich za dużo to otwieramy granice dla Ukraińców i już mamy zwiększony odsetek prawosławnych i greko-katolików ;-) Naprawdę obawiasz się ze islamiści zdobędą władze w Europie w sposób demokratyczny ? Ile obecnie maja posłów w Anglii czy Francji ? A ile ma radykalna (anty-islamska) prawica.

michalng
2013-07-17 18:24:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Islamisci nigdy nie mieli władzy w Algierii ani w Libii. W Libii rządził Kadafi - nacjonalistyczny oszołomski dyktator. W Algierii jak tylko FIS (islamisci) wygrał demokratyczne wybory to armia zrobią przewrót. Wojnę domową w latach 90 FIS przegrał. Talibowie w Afganistanie tez lanie dostali.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jestem za a Wy ?
  •  Pisowscy " profesjonaliści buahahaha
  •  Prawdziwy mężczyzna
  •  PiS wykorzystywał służby do śledzenia konkurentów politycznych,
Dzień jak co dzień w RPA.
główna
Dodano: 01.09.2018, 17:49:39   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 71Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0