lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 01.08.2013, 10:26:33   przez: freedom80
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 18  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(76)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
freedom80
2013-08-01 22:07:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
aż dałam Ci plusa przez przypadek ;)) ale tak poważnie, to uważam, że za posiadanie małej ilości na użytek własny nie powinno się siedzieć. A Ty uważasz, że tak?

gurool
2013-08-02 13:45:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Debile z koryta wrzucają wszystkie środki do jednego worka i nazywają narkotykami. Porównać bym to mógł z brakiem umiejętności rozróżniania kolorów. Zwiększmy kary za sprzedaż twardych dragów (heroina, kokaina, amfetamina), a nie karajmy okazyjnych palaczy trawki. Alkohol jest o wiele bardziej szkodliwy i wyzwala agresję, po palenia takich krzywych jazd nie ma.

malgolina
2013-08-02 14:07:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
A wiecie, że w papierosach jest ok. 50% prawdziwego tytoniu a reszta to dodatki, różne substancje zapachowe, kleiste, uzależniające? Gdyby zalegalizowano trawkę, produkowano by ją podobnie jak fajki, i z czasem dodawano inne substancje.

ElaBathory
2013-08-02 00:07:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Narkotyki to dla dzieci są...dziewicza krew,to dopiero towar!Jak ona odmładza fantastycznie...mniam mniam,cos wspanialego.

dedede66
2013-08-01 21:54:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
Freedom, to Ty nie masz nic przeciwko posiadaniu narkotykow? Tak?

freedom80
2013-08-01 21:57:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie mam nic przeciwko posiadaniu :) właśnie jestem w trakcie kołowania małej ilości na nadchodzące wakacje :)

dedede66
2013-08-01 22:04:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie skomentuje tego, bo Cie troche lubie.

freedom80
2013-08-01 22:07:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
aż dałam Ci plusa przez przypadek ;)) ale tak poważnie, to uważam, że za posiadanie małej ilości na użytek własny nie powinno się siedzieć. A Ty uważasz, że tak?

dedede66
2013-08-01 22:13:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zalezy czego. Jeszcze na ziolo mozna przymknac oko, chociaz nie jestem jego zwolennikiem, ale co do calej reszty, moim zdaniem, powinno sie karac.

Rei_Ayanami
2013-08-01 22:18:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
za posiadanie ruskiego "krokodyla" albo LSD czy futru powinno się siedzieć, tak samo za herę czy koks :-0 ale to moje skromne zdanie :P

freedom80
2013-08-01 22:24:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja jestem za pełną legalizacją. Wiem, że tak nigdy nie będzie, dlatego skupiam się na możliwości posiadania i raczej chodzi mi tu tylko o trawę. Nie uważam, aby to był powód dla którego wysyła się człowieka za kratki :/

dedede66
2013-08-01 22:31:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego ile ludzkich istnien pochlonelaby taka pelna legalizacja. Wiem, ze Ty bys chciala, zeby ludzie byli wolni w bardzo szerokim rozumieniu tego slowa, ale chyba za bardzo w nich wierzysz, bo taki homo sapiens to glupi jest i nie potrafilby z takiej wolnosci rozsadnie korzystac.

Savathus
2013-08-01 22:32:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Znana jest sprawa pewnego pana,ktorego nazwiska nie bede przytaczał,który to dostał rok pdsiadki za 1GRAM zioła..tak,ZA 1 GRAM.To chore jest.Za cięższe przewinienia sa niższe kary,a nappewno zawiasy.Nie moze byc tak,ze ktos kto ma kilka gram na wlasny użytek,jest tak samo traktowany jak diler który na tym zarabia.

Savathus
2013-08-01 22:34:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dede,a ile istnien zabrały papierosy i alkohol?Ile żywotów zostało spi3przonych przed nadużywanie alkoholu?To tez należaloby usankcjonowac?

Rei_Ayanami
2013-08-01 22:35:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Freedom proponuje zakosztowanie w krokodylku :P i mieszczanie go z amfą działa rewelacyjnie :P

MINTOR
2013-08-01 22:35:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Legalne czy nielegalne, kto chce ćpać, ten ćpa i nie ma się czego oszukiwać. Mimo wszystko to nie argument, żeby wszystko legalizować. Widziałem w necie skutki tego krokodyla o którym mówił Rei... masakra. Ziółko okej.

freedom80
2013-08-01 22:36:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
dede, kto chce i tak bierze. Czy jest legalne czy nie. Dlatego samo posiadanie nie powinno być karalne. Tylko tyle. Jeśli chodzi o pełną legalizację, to też mam obawy i nie jestem w 100% przekonana, ale uważam to za warte przeanalizowania.

freedom80
2013-08-01 22:37:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak, ale Mintor, taki krokodyl nigdy by nie został dopuszczony do legalnej sprzedaży, właśnie ze względu na skutki uboczne. Prawda? Legalizacja powinna wyeliminować takie syfy, przynajmniej w teorii :)

dedede66
2013-08-01 22:42:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kto chce cpac ten cpa, ale jednak strach gdzies z tylu glowy jest i byc powinien. Savciu-jesli chodzi o alkohol i nasz kraj to kolego-z tradycja nie wygrasz. Poza tym jak raz na tydzien czy dwa nachlam albo spale pare papierosow dziennie to mi sie w glowie nie pier.doli.

freedom80
2013-08-01 22:45:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
dedede, wiesz miałam kiedyś okres, że jarałam wieczór w wieczór. Nigdy się od tego nie uzależniłam, a od fajek owszem. I żeby rzucić fajki musiałam stoczyć wielki bój sama z sobą. Z trawą poszło zupełnie gładko. I jakoś nie uważam, żebym była od tego jakaś popierdzielona. Tzn jestem, ale nie z powodu trawy/haszu :)

malgolina
2013-08-01 22:46:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Problem polega na tym, że ludzie nie znają umiaru. Alkohol jest nadużywany w ogromnych ilościach,długoletnie częste picie zmienia człowieka, fajki nie powodują odjazdów, ale mimo wszystko szkodzą. Narkotyki też... Ludzie nie umieją korzystać z używek.

bezosobowy
2013-08-01 22:47:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Malgo, wszystko szkodzi, chodzi tylko o umiar, a tego nam brakuje.

freedom80
2013-08-01 22:50:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Malgo, ale czy jest legalne czy nie to i tak można się uzależnić. Kto ma skłonności i nie zna umiaru to tego nie uniknie. Bez względu na aspekty prawne :/

dedede66
2013-08-01 22:51:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Freedom, wiesz...a ja mialem kiedys kumpli, a teraz nie chce mi sie na nich patrzec wlasnie przez to.

dedede66
2013-08-01 22:57:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Freeeeeeeeeeeee, ale jak jest nielegalne to dostac chyba trudniej? A i ten strach, o ktorym wczesniej wspomnialem tez jest.

Savathus
2013-08-01 23:01:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dede,mój najukochańszy wujek powiesił się właśnie w wyniku nadużywania alkoholu.Niedługo bedzie 7 lat,w sierpniu..ale nie mam nic przeciwko alko.Jak pisala free i malgo,wszystko jest dla ludzi,ale z umiarem...Mam wielu kumpli którzy palili lub nadał palą trawę,żaden nie ma z tym problemu..co innego alko.Moj dobry kolega stoczył sie totalnie,odsiaduje wyrok za przemoc wobec rodziny...gdy trzezwy,to cudowny facet,ale po kieliszku damski bokser i menda.

freedom80
2013-08-01 23:02:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
No nie wiem. To wszystko uzależnione jest od wielu czynników. Ale jak ktoś jest uzależniony to a) nie ma problemów ze zdobyciem, b) nie czuje strachu, tyko głód :)) poza tym fajki czy alkohol szkodzą bardziej niż trawa :( to taki paradoks którego ja nie rozumiem.

malgolina
2013-08-01 23:35:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Z alkoholu i fajek państwo ma ogromne pieniądze z akcyzy, dlatego nic się nie zmieni w ich dostępności. Trawka mimo wszystko nadal jest uważana za narkotyk. Trzeba mieć naprawdę silną wolę żeby nie wpaść w nałóg. Nadużywanie wszystkiego szkodzi, choć wydaje mi się, że to alkohol jest najbardziej niebezpiecznym "narzędziem", przez który człowiek zmienia się w bestię.

freedom80
2013-08-01 23:36:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
a z legalizacji narkotyków to nie było by akcyzy? :)

dedede66
2013-08-01 23:40:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale narkotyki to najgorsze gowno jakie istnieje na swiecie, ktore niszczy czlowieka i uzaleznia w wielu przypadkach bardziej niz alkohol. Rozumiesz?

freedom80
2013-08-01 23:44:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak, deduniu rozumiem. I jeśli chodzi o chemiczne gówno to się w pełni zgadzam. Ale trawa czy kokaina to czysta natura:) Wszystko jest dla ludzi, tylko ludzie maja kłopot z umiarem :/

malgolina
2013-08-01 23:47:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pewnie by była, ale kto weźmie odpowiedzialność za decyzję o legalizacji? Ludzie i tak sobie radzą z nabywaniem narkotyków. Pomyśl Free co by się działo w momencie kiedy można by było legalnie palić trawkę. Zamiast fajek - trawka, większa ilość, większy odjazd.

freedom80
2013-08-01 23:50:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Malgo paliłaś kiedykolwiek? :)

dedede66
2013-08-01 23:52:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oho! Free schodzi z tematu...

freedom80
2013-08-01 23:55:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie schodzę z tematu. Pytam nie bez powodu. Bo ze mną się nic nie działo jak paliłam dłuższy czas. I z moimi znajomymi również się nic nie działo. Żyją i mają się świetnie. Zdecydowanie większym zagrożeniem jest alkohol. Od trawy nikt nie umarł, nie ma ani jednego przypadku śmiertelnego. Czy o alkoholu można powiedzieć to samo?

malgolina
2013-08-02 00:02:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Trawki nie paliłam, fajkę kilka razy w życiu, ble, fuj! Wiesz, nawet naturę można przedawkować ;P Poza tym Free, wypowiadasz się za siebie, za znajomych, którzy niczego złego po trawce nie robili, jednak nie można się wypowiadać za 100% palących. Każdy człowiek reaguje inaczej, poza tym nasz umysł w połączeniu z jakąś używką, może reagować w różny sposób, komuś może odwalić, ktoś inny świetnie się bawi, dokładnie tak samo jest z alkoholem.

dedede66
2013-08-02 00:03:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
A ja znam takich co zyja i nie maja sie swietnie, a juz na pewno nie sa takimi ludzmi jakimi byli przedtem. Freedom, ja nie chce nic mowic, ale masz troche w deklu nasrane :D

freedom80
2013-08-02 00:04:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie, tak samo jest z alkoholem. To dlaczego jest legalny mimo, że bardziej szkodliwy?

dedede66
2013-08-02 00:07:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
Freedom-TRADYCJA, ktora jest gleboko zakorzeniona w wielu narodach. Od dawien dawna. Szczegolnie w Polakach.

freedom80
2013-08-02 00:08:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
dede, mam nasrane w deklu bo mam inne doświadczenia niż Ty?

MINTOR
2013-08-02 00:09:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Także nie rozumiem tego paradoksu. Mam wrażenie, że po trawce o wiele rzadziej ludziom odbija niż od alkoholu, z tego i tego możnaby trzepać kasę, więc czemu.alko jest legalne, a trawka nie może? Dede, " Ale narkotyki to najgorsze gowno jakie istnieje na swiecie, ktore niszczy czlowieka i uzaleznia" alkohol, nikotyna a nawet teina i kofeina to też narkotyki, ale jakoś tak się przez lata przyjęły, i nie myśli się dzisiaj o nich jako o narkotykach. Gdyby zalegalizować trawkę, też by się w końcu przyjęła.

dedede66
2013-08-02 00:25:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale tu nie mowa tylko o trawce, ale o wszelkiego rodzaju gownie, mintor. Freedom, skad Ty mozesz wiedziec jakie ja mialem doswiadczenia? Zartuje sobie z Ciebie, a Ty juz sie srasz :P

freedom80
2013-08-02 00:28:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
pytam tylko, nie spinaj tych swoich ślicznych pośladków :)

MINTOR
2013-08-02 00:32:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dede, a inne miękkie narkotyki?

dedede66
2013-08-02 00:41:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Inne tez mi przeszkadzaja. Tak jak jest, jest ok i nie widze potrzeby legalizacji zadnego typu tego szitu. Niczego dobrego by to nie przynioslo.

malgolina
2013-08-02 00:55:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
A gdyby można było zdelegalizować alkohol, to nawet bym była za tym ;P Skoro nie umiemy pić i alkohol w wielu przypadkach jest powodem tragedii, najlepiej by było usunąć ten powód.

MINTOR
2013-08-02 10:11:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie zdelegalizować, ale wprowadzić limity sprzedaży na osobę ;D Powrót do sprzedaży na kartki w niektórych wypadkach byłby chyba uzasadniony. A dla tych, co np byli karanie za rozróby pod wpływem limit byłby bardziej ograniczony.

gurool
2013-08-02 13:39:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Trawka powinna być legalna i ogólnie dostępna dla osób powyżej 20 roku życia, jej sprzedaż powinna być kontrolowana tak jak leków na receptę. Trawka to nie narkotyk tylko używka. Można palić dzień w dzień po pół worka przez np miesiąc i normalnie funkcjonować. Natomiast pić pół litra dzień w dzień przez miesiąc... to już trochę cięższa sprawa. Co do pozostałych narkotyków typu białe piguły w_żyłę itp powinny być nielegalne a ich sprzedaż przestępstwem.

Race225
2013-08-02 16:37:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak miło, że nie tylko ja myślę o zdelegalizowaniu alkoholu lub chociaż ograniczeniu jego sprzedaży w Naszym kraju... Doprawdy pocieszające :)

Savathus
2013-08-01 21:41:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
Peeeeeewnie..,.10 lat za 1 gram maryski,a księżulko za ruchanie ministrantów tylko "karne" przeniesienie do innej parafii...oto logika tego chłamu zwanego tylko umownie "politykami".Czuja wybory,czują że gospodarz da soczystego kopa w doope i swinie spod koryta wypi3przy,wiec sie przescigaja w głupotach...niedawno był pomysł by zabierac auto za jazde po alko,teraz to.

cerber111
2013-08-01 22:56:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ręka rękę myje a i swój dba o swego. Kościół skupia dużą rzeszę wyborców a co mówi ksiądz to święta racja. Zapytaj zdewociałych ograniczonych ludzi którzy zamiast się kształcić wolą wierzyć w bajki.

jurek1102
2013-08-01 14:23:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
W swej głupocie siedzą PISowi na ogonie.

freedom80
2013-08-01 14:26:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
w końcu założycielami są byli pisowcy. To zobowiązuje przecież :)

ferdal
2013-08-01 13:02:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
Żegnamy cwelundzia bez smutku

Rexik
2013-08-01 14:14:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
ej nie pisz tak.. tyle co mi oświadczył, że nie będzie pobierał ode mnie pieniędzy za usługi!

beeveer
2013-08-01 12:57:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Odkąd mamy wolną polskę, "wolność" gospodarczą i inne pierdoły "wywalczone" przez Solidarność, a które kontynuują gnidy spod znaku PJN PO PIS - samobójstwo w polsce popełnia ok 12 osób DZIENNIE- dane za zeszły rok - ale media milczą, bo jak to sie ma do sukcesu PO???

dovertis
2013-08-01 11:40:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bałem się tu zajrzeć, bo myślałem, że będą debilne komentarze typu "wydusić palikociarnię", a tu proszę, ludzie myślący się odezwali, jak miło :-)

cerber111
2013-08-01 10:39:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
hahahaha, jak zwykle najwięcej mają do powiedzenia Ci co nie mieli z tym kontaktu. Krowa która duże beczy mało mleka daje. Koniec tematu, a jak nie dziś to za 100 lat będzie pełen legal.

vacarius
2013-08-01 10:39:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Więcej małolatów wsadzonych za pół grama marihuany powiesi się w wiezieniu przez SP, PIS, PO, SLD, PSL i wszystkich którzy są za utrzymywaniem kar więzienia za posiadanie normalnej rośliny którą Bóg czyli Latający Potwór Spaghetti nam dał.

cerber111
2013-08-01 10:42:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kanabinol jest w wielu lekach dostępnych w aptekach, a w wielu krajach THC jest zapisywane na różne schorzenia, ale władza wie co jest dla nas dobre. Mandaty dobre, więzienia dobre, podatki dobre. Dobrze to te śmierdzące kozły z wiejskiej mają nasr@ne w garkach.

vacarius
2013-08-01 10:50:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeszcze głupie recepty. Kiedy załapiesz np zapalenie cewki moczowej to każą ci czekać do urologa pół roku. Gdybyś mógł sobie kupić antybiotyk bez recepty to w ogóle nie musiałbyś iść do urologa. Aptekarz by ci powiedział ile tego masz brać, albo przeczytałbyś w internecie lub ulotce. Oni maja nas za idiotów. Nawet nie możesz sobie leku kupić kiedy jesteś na coś chory. Masz cierpieć i czekać pół roku w kolejce albo pójść do prywatnego lekaza i zapłacić mu 100zł za to ze wpisze ci receptę.

vacarius
2013-08-01 10:53:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja się nie godzę na to aby państwo miało mnie za idiotę. Wszystko powinno być legalne i dostępne bez recept. A ze syn Posła PISu czy SP się zaćpa to jego sprawa i jego problem a nie mój. Trzeba umieć wychowywać dziecko.

cerber111
2013-08-01 11:01:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oczywiście, że mają nas za idiotów. Gdybyśmy nimi nie byli to byśmy ich wypi@rdolili ze stołków. Oni pracują dla nas, większością głosów wg. definicji demokracji powinniśmy mieć przywilej odwołać każdą szkaradę która nie wywiązuje się z obowiązków albo za dużo mataczy. Lekarze mają władzę wiekszą od polityków, powiedz za duzo to wezmą Cie za chorego psychicznie... Co do ćpania to i kawę, herbatę, cukier, alkohol, tytoń niech nam zabiorą. Wszystko jest dla ludzi, ale ludzie mądrzy wiedzą gdzie jest granica i znają umiar.

Mundzio84
2013-08-01 10:28:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ferdziu cały czas jest wśród nas.Ale jeśli będzie chciał się powiesić, proponuję, żeby najpierw odpowiedział na to, jakże nurtujące pytanie.

freedom80
2013-08-01 10:30:05
Ocena: -1(glosow:5)-+
musicie przestać mówić na Ferdala Ferdziu, albo na mnie Fredziu - bo czasem źle przeczytam i mam wrażenie, że do mnie piszecie :D

Mundzio84
2013-08-01 10:31:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
Oj tam.Przecież do ciebie zawsze jestem miły, to po tym powinnaś poznać.

Rexik
2013-08-01 10:41:58
Ocena: -3(glosow:3)-+
Dobra Truflo :D

freedom80
2013-08-01 12:25:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
o Rexik, Ty to wiesz jak ja lubię :))

foytaz
2013-08-01 12:35:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Basok :)

freedom80
2013-08-01 12:37:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
foytaz, chciałbyś :)

foytaz
2013-08-01 12:42:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
bo nie wiem jak jest po naszemu klepsydra to pomyślałem, że Cię sprowokuję a reszta i tak się nie kapnie bo godoć nie umia

freedom80
2013-08-01 13:31:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
na mnie takie marne prowokacje nie działają :P

Rexik
2013-08-01 14:15:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Trufla lepiej do niej pasuje :))

turandot
2013-08-01 21:28:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mundek teraz już naprawdę przesadziłeś. Takie słowa nie powinny paść.Co on Ci takiego zrobił, że piszesz taki podły tekst. Pomyśl, zanim coś napiszesz.

freedom80
2013-08-01 21:34:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
turandot, lepiej nie reagować. Brak reakcji to najlepsze co można zrobić.

ferdal
2013-08-02 09:24:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Turandot on jest szujowaty z natury,jak widać dla niego nie ma granic przyzwoitości,taki typ niepowodzenie życiowe odreagowuje w necie.

malgolina
2013-08-01 10:28:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przez rząd i chęć zarobienia ogromnych pieniędzy na akcyzie.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Projekt ustawy, który zakładał nawet więzienie za krytykę kościoła
  •  PiS wykorzystywał służby do śledzenia konkurentów politycznych,
  •  Po wyborach
  •  Skala pisiego szabrownictwa mnie nokautuje.
A tu proszę jaka miła niespodzianka
główna
Dodano: 01.06.2018, 15:34:26   przez: Saska_Klempa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 274Skomentuj (67) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0