lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika damian.szefo


damian.szefo
2014-01-11 20:04:36
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:19)
No dalej nie hamuj się, wyrzuć to z siebie i wykrzycz JP lub HWDP bo tylko tyle potrafisz dresie!

damian.szefo
2014-01-11 18:53:19
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:19)
Po jego gębie widać że aniołem nie jest! W wersje Wiplera to nie wierzyliście a w wersje jakiegoś karka wszyscy biorą za prawdę. Za darmo, dla sportu, nie dostał.

damian.szefo
2014-01-11 18:54:37
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:6)
Po zomo nie trzeba by poprawiać!

damian.szefo
2014-01-11 18:55:40
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:4)
Jesteś tak głupi że stworzą dla ciebie podkategorię!

damian.szefo
2014-01-11 18:07:30
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Krótko mówiąc piękna :)

damian.szefo
2014-01-11 18:57:26
Pokaż absurd
Ocena: -7(glosow:7)
To się da leczyć, chłopaki bierzcie pigułki!

damian.szefo
2014-01-12 21:09:11
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
odnosi się to kwestii rodzicielstwa i rodziny. Bez urazy, oczywiście. Chętnie wrócę do tej dyskusji jak już będziesz miała swoje dzieci, o ile się na to zdecydujesz. Pozdrawiam

damian.szefo
2014-01-11 10:54:55
Pokaż absurd
Ocena: 11(glosow:17)
Ale cwany i wygadany, pewnie był niewinny i dlatego tak się bidulek zdenerwował.

damian.szefo
2014-01-11 10:46:49
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:3)
żaden normalny rodzić nie myśli o oddaniu swojego dziecka do adopcji, nawet w nerwach!

damian.szefo
2014-01-11 18:45:43
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Bezpieczna zawsze powołujesz się na jakieś dziwne badania i publikacje które mają z góry uprawdopodobnić założone tezy. Wiesz w ogóle co to jest instynkt macierzyński? Takich rzeczy dopuszczają się matki jak Waśniewska a nie normalne kobiety. Rozumiem że ty albo nie masz dzieci albo żałujesz że je masz?

damian.szefo
2014-01-11 20:39:53
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Masowa kultura lansuje życie w stylu singli którzy zajmują się niekończącym się imprezowaniem. W takim zestawieniu zwykła rodzina wygląda staro i niemodnie, dlatego trzeba stworzyć badania które pokarzą że zakładanie rodzin i rodzenie dzieci jest przeżytkiem. Oczywiście pomija się bardzo ważną rolę jaką dzieci odgrywają w naszym życiu i naszej gospodarce. Ciekawe z czego będą wypłacane emerytury jak nie będzie dzieci. Nie odpowiedziałaś na moje pytanie.

damian.szefo
2014-01-11 22:53:20
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Jak będziesz miała własne dzieci to zrozumiesz. Siądziesz i wspomnisz to wymianę zdań i stwierdzisz - teraz wiem :) Oczywiście nie ma rodziców idealnych i nikt nie twierdzi że są, ale nie znam nikogo kto żałuje decyzji o dzieciach. Nie ma nic wspanialszego jak zobaczyć uśmiechnięte buzie po powrocie z pracy. Dzieci nadają życiu sens.

damian.szefo
2014-01-12 10:49:35
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Jak będziesz matką to zrozumiesz matką to zrozumiesz że bycie rodzicem jest super. Jeżeli mimo posiadania dziecka, które będzie w ciebie wpatrzone jak w obrazek, które uśmiechem rozbije największą złość, nie zrozumiesz tego to znaczy że jesteś pozbawiona uczuć wyższych. Nikt normalny nie ma takich myśli na temat dzieci jakich pisałaś, pozostali jak waśniewska mordują je, katują, albo oddają do adopcji jak nietrafione prezenty. Nie czekała długo z macierzyństwem to okaże się że ostatni pociąg już odjechał

damian.szefo
2014-01-12 16:44:16
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Bezpieczna a powiedz mi kto będzie pracował na twoją emeryturę? Bo jeśli nie twoje dzieci to czyjeś inne. Ja nie idealizuje. Ty za to starasz się w każdej sprawie iść pod prąd. Należysz to tej grupy kobiet które naturalny instynkt zagłuszyły tzw "karierą". W życiu każdej, nawet najbardziej zimnej kobiety, przychodzi taki czas że jednak chcą mieć dzieci, jest już jednak za późno. Kto poda ci szklankę wody? Pewnie muzułmanie którzy będą się tobą zajmować w domu starców. To żadne moherowe gadanie, prawda broni się sama.

damian.szefo
2014-01-12 16:51:02
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Twoja pełna biblioteczka nie robi na mnie wrażenia bo jak pisałem już wcześniej wiele książek pisze się a wiele badań prowadzi się aby uprawdopodobnić najbardziej chore poglądy. Każde czasy mają swoich fałszywych proroków i fałszywe wizje świata. W hitlerowskich Niemczech było mnóstwo książek i badań które potwierdzały wyższość narodu niemieckiego, aryjskiej rasy panów, o Słowianach podludziach itd. Totalnie nie zgadzam się z twoją wizją świata i poglądami które głosisz ale szanuje cię za to, że w przeciwieństwie do większości osób tu wypowiadających się, wypowiadasz się bez agresji i rzecz

damian.szefo
2014-01-12 16:57:21
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Żeby było jasne nie widzę związku miedzy wegetarianizmem a oddawaniem dzieci a cały ten materiał uważam za ściemę, po części nie wierząc że mogą być tak puści ludzie. Zgadzam się że pewni ludzie pozbawieniu uczuć wyższych nie powinni mieć dzieci np. waśniewska. Nie uważam żeby normalni, zwykli kowalscy, nie powinni mieć dzieci tylko dlatego że ulegli jakiejś chorej modzie. A jeżeli już ulegli to powinni ponosić z tego tytułu konsekwencje finansowe które by zapewniały pokrycie ich emerytur. Z tym zapewne też się nie zgodzisz.

damian.szefo
2014-01-12 21:00:53
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Bezpieczna nie za długo w tej szkole siedzisz, jesteś grubo po trzydziestce. Po drugie "moim kraju"? Problem emerytur w Polsce, MOIM KRAJU, nie jest powodowany przez ZUS. Bardzo łatwo zgonić na instytucję która tak naprawdę jest tylko przekaźnikiem pieniędzy. Składki wpłacane przez pracujących idą na pokrycie rent i emerytur. Dopóki jest przewaga tych pieszych system działa prawidłowo, gdy ta proporcja się zachwieje powstaje problem. Owszem może część pieniędzy przez ZUS jest marnotrawiona ale jest to nieznaczny promil tego czym dysponuje ZUS (około 5 miliardów). System norweski jest

damian.szefo
2014-01-12 21:07:53
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
inny. Egoistyczne powody? Sugerujesz że całe pokolenia naszych przodków były egoistami? Przecież to współczesny upadek więzi rodzinnych spowodował wynalezienie domu starców. Do niedawna byłoby to nie do pomyślenia. Samotność na starość wynika ze złego wychowania własnych dzieci. Świat toczy się dalej, a i owszem, ale nie znaczy że wszystko jest idealne. Historia uczy że upadek wartości rodzi patologie takie jak systemu totalitarne. Nasza dyskusja, choć przyjemna, jest w dużej mierze dyskusją praktyka ze studentem teoretykiem co naczytał sie książek i myśli że się zna na temacie. Oczywiście od

damian.szefo
2014-01-13 09:31:36
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Nikt nie ma dzieci tylko po to żeby jako slużący usługiwali nam na starość czy dla emerytury, to oczywiste. Potrzeba posiadania dzieci to potrzeba wyższa przeznaczona dla ludzi z wyższymi uczuciami. Tylko ktoś z nich wyprany nie czuje tej potrzeby. Podobnie tylko ludzie wyprani z tych uczuć są w stanie zrobić krzywdę własnemu lub cudzemu dziecku. Ty zaklinasz rzeczywistość twierdząc po części że tak naprawdę dzieci, pewnie znaczenie części społeczeństwa, albo nie są potrzebne albo na nie nie zasługują. Rodzina i dzieci to przyszłość każdego społeczeństwa i narodu. Bez dzieci wyginiemy jak mamu

damian.szefo
2014-01-13 09:36:43
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Polecam ci film LUDZKIE DZIECI. Sam ostatnio oglądałem i muszę przyznać że zmusza to myślenia. Twoje podejście wynika z tego że sama nie masz dzieci i tylko teoretyzujesz. Jak już mówiłem chętnie wrócę do tej rozmowy jak będziesz miała dzieci. W tej chwili to dyskusja akademicka, praktyka z teoretyczką, która pochłonęła paręnaście książek i wierzy we wszystko co jest napisane. Książki są piękne ale to co jest w nich zawarte nie zawsze jest piękne i prawdziwe. Gdyby tak nie było Main Kampf nadal byłby na topie.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.