Komentarze użytkownika damian.szefo

Łowca
damian.szefo
2014-01-12 16:51:02
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Twoja pełna biblioteczka nie robi na mnie wrażenia bo jak pisałem już wcześniej wiele książek pisze się a wiele badań prowadzi się aby uprawdopodobnić najbardziej chore poglądy. Każde czasy mają swoich fałszywych proroków i fałszywe wizje świata.
W hitlerowskich Niemczech było mnóstwo książek i badań które potwierdzały wyższość narodu niemieckiego, aryjskiej rasy panów, o Słowianach podludziach itd.
Totalnie nie zgadzam się z twoją wizją świata i poglądami które głosisz ale szanuje cię za to, że w przeciwieństwie do większości osób tu wypowiadających się, wypowiadasz się bez agresji i rzecz

Łowca
damian.szefo
2014-01-12 16:57:21
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Żeby było jasne nie widzę związku miedzy wegetarianizmem a oddawaniem dzieci a cały ten materiał uważam za ściemę, po części nie wierząc że mogą być tak puści ludzie. Zgadzam się że pewni ludzie pozbawieniu uczuć wyższych nie powinni mieć dzieci np. waśniewska. Nie uważam żeby normalni, zwykli kowalscy, nie powinni mieć dzieci tylko dlatego że ulegli jakiejś chorej modzie. A jeżeli już ulegli to powinni ponosić z tego tytułu konsekwencje finansowe które by zapewniały pokrycie ich emerytur. Z tym zapewne też się nie zgodzisz.

Łowca
damian.szefo
2014-01-12 21:00:53
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
Bezpieczna nie za długo w tej szkole siedzisz, jesteś grubo po trzydziestce. Po drugie "moim kraju"? Problem emerytur w Polsce, MOIM KRAJU, nie jest powodowany przez ZUS. Bardzo łatwo zgonić na instytucję która tak naprawdę jest tylko przekaźnikiem pieniędzy. Składki wpłacane przez pracujących idą na pokrycie rent i emerytur. Dopóki jest przewaga tych pieszych system działa prawidłowo, gdy ta proporcja się zachwieje powstaje problem. Owszem może część pieniędzy przez ZUS jest marnotrawiona ale jest to nieznaczny promil tego czym dysponuje ZUS (około 5 miliardów). System norweski jest

Łowca
damian.szefo
2014-01-12 21:07:53
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
inny. Egoistyczne powody? Sugerujesz że całe pokolenia naszych przodków były egoistami? Przecież to współczesny upadek więzi rodzinnych spowodował wynalezienie domu starców. Do niedawna byłoby to nie do pomyślenia. Samotność na starość wynika ze złego wychowania własnych dzieci. Świat toczy się dalej, a i owszem, ale nie znaczy że wszystko jest idealne. Historia uczy że upadek wartości rodzi patologie takie jak systemu totalitarne.
Nasza dyskusja, choć przyjemna, jest w dużej mierze dyskusją praktyka ze studentem teoretykiem co naczytał sie książek i myśli że się zna na temacie. Oczywiście od

Łowca
damian.szefo
2014-01-13 09:31:36
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Nikt nie ma dzieci tylko po to żeby jako slużący usługiwali nam na starość czy dla emerytury, to oczywiste. Potrzeba posiadania dzieci to potrzeba wyższa przeznaczona dla ludzi z wyższymi uczuciami. Tylko ktoś z nich wyprany nie czuje tej potrzeby. Podobnie tylko ludzie wyprani z tych uczuć są w stanie zrobić krzywdę własnemu lub cudzemu dziecku. Ty zaklinasz rzeczywistość twierdząc po części że tak naprawdę dzieci, pewnie znaczenie części społeczeństwa, albo nie są potrzebne albo na nie nie zasługują. Rodzina i dzieci to przyszłość każdego społeczeństwa i narodu. Bez dzieci wyginiemy jak mamu

Łowca
damian.szefo
2014-01-13 09:36:43
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Polecam ci film LUDZKIE DZIECI. Sam ostatnio oglądałem i muszę przyznać że zmusza to myślenia. Twoje podejście wynika z tego że sama nie masz dzieci i tylko teoretyzujesz. Jak już mówiłem chętnie wrócę do tej rozmowy jak będziesz miała dzieci. W tej chwili to dyskusja akademicka, praktyka z teoretyczką, która pochłonęła paręnaście książek i wierzy we wszystko co jest napisane. Książki są piękne ale to co jest w nich zawarte nie zawsze jest piękne i prawdziwe. Gdyby tak nie było Main Kampf nadal byłby na topie.

Łowca
damian.szefo
2014-01-13 09:42:10
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Ja uwielbiam historię i staram wykorzystywać ją w życiu codziennym tak jak się powinno się robić czyli wyciągać z niej wnioski. Dlatego też wiem że normalnym etapem rozwoju państw i cywilizacji jest to że co jakiś czas pojawiają się chorzy prorocy i z chorymi wizjami którzy chcą zburzyć dany porządek zastępując go utopijnymi wizjami. Tak właśnie jest ze współczesnym spojrzeniem na rodzinę. Trend ten się odwróci gdy nagle okaże się że zagrozi to bytom państw i ludzkości.
Jesteś w głębokim błędzie żadne systemy totalitarne (ani zaborcy) nie robiły z nami co chciały. To Polacy, mój naród i mój k

Łowca
damian.szefo
2014-01-13 09:47:52
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
kraj obalił komunę w Europie jako pierwszy, to Polacy zatrzymali czerwoną zarazę w 1920 r, jako pierwsi nie stanęli do walki z Hitlerem, własnymi siłami odzyskali niepodległość w 1918 r, pomimo 123 lat niewoli żaden z rozbiorców nie pokonał polskiej duszy i nie złamał honoru narodu. Nie zrozumiesz tego bo teraz twoim krajem jest Norwegia. Twoim problemem w postrzeganiu świata jest to że wyrzekłaś się polskiej duszy i stałaś się obywatelką świata, która będzie mieszkać tam gdzie jest jej wygodnie. To nie ludzie twojego pokroju walczyli w za niepodległość na wszystkich wojnach i powstaniach.

Łowca
damian.szefo
2014-01-13 19:14:25
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Zgadzam się obywatelstw jest przywilejem ale i do czegoś zobowiązuje. O tym że jesteś Polską nie przypominaj sobie tylko wtedy jak będziesz potrzebowała pomocy ambasady. A tak w ogóle to jesteś jeszcze Polką jak mianem mojego kraju określasz Norwegię? Pozwolisz że pozostanę przy swoim. Mam nadzieję że jako obywatelka świata nie skrzywdzisz żadnego dziecka, nie tylko polskiego.

Łowca
damian.szefo
2014-01-14 10:46:48
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
To ja mam prośbę, jutro, pojutrze i w ogóle nigdy nie skrzywdź żadnego dziecka. A jeżeli dopuszczasz że mogłabyś coś takiego zrobić wysterylizuj się.
Moim krajem zawsze będzie Polska, nieważne gdzie przyszłoby mi mieszkać i pracować. Nigdy nie odważyłbym się na takie sformułowanie ze względu na szacunek dla moich przodków i dla tych wszystkich co stracili najlepsze lata swojego życia, zdrowie i życie dla MOJEGO kraju. Dla ciebie jednak to nie znaczy nic. Wynika to ze świadomość hisotyczno-polityczno-gospodarczej, której ty nie posiadasz.

Łowca
damian.szefo
2014-01-15 13:09:21
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Ja podziwiam ludzi którzy zajmują się dziećmi chorymi a szczególnie tymi z hospicjum. Jeżeli faktycznie tym się też zajmuje to chylę czoło i przesyłam szczere wyrazy podziwu. Żony koleżanka i kolegi rodzice pracują z takimi dziećmi i bardzo ich za to podziwiam. Jednak to że są chore dzieci nie tłumaczy twojego podejścia do ich posiadania i macierzyństwa. Jeżeli tak jest to jesteś osobą pełna sprzeczności. Jak ktoś kto ma takie podejście jest wstanie opiekować się obcymi chorymi dziećmi, niewiarygodne. Z ręki nie czytam, ale na ludziach się znam po podobnie jak ty w mojej pracy spotykam się z l

Łowca
damian.szefo
2014-01-15 13:13:52
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
ludźmi różnych stanów, o różnym wieku i majętności. Czy na prawdę wierzysz w to że ci którzy włączyli np. w Powstaniu Warszawskim, chcieli abyś ty sobie, z egoistycznych powodów, wyjechała na stałe za granicę, porzucając swoją ojczyznę za którą oni przelewali krew, na prawdę tak myślisz? Dziwną masz tą "świadomość".
A tak na marginesie, szanując twoją pracę w hospicjum, spróbuj spojrzeć w oczy swojego dziecka. To jest dopiero przeżycie.

Łowca
damian.szefo
2014-01-16 17:00:33
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
A czemu wolność ma się wyrażać w porzuceniu własnego kraju? Mnie po prostu śmieszy jak ktoś, był na tyle głupi - bez urazy personalnej, że nie potrafił ułożyć sobie życia RP, wyjechał a teraz z dalekiego kraju komentuje bieżąca sytuację i krytykuje wszystko i wszystkich. Moim zdaniem porzucając swój kraj traci się prawo głosu. Przecież na samej wiosze pełno komentarzy w stylu "biedne polaczki" itp. Próbując się podbudować, wykreować sukces który bardzo często nie osiągnęli, bo zapieprzają jak murzyni na zmywaku.
Mi się bardzo nie podoba to co się dzieje 11 listopada. Podejrzewam je

Łowca
damian.szefo
2014-01-16 17:06:50
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Piłsudski bardziej przewróciłby się w grobie gdyby usłyszał "w moim kraju". Kto jest patriotą ten co ucieka, chociażby, z tonącego okrętu, czy ten co zostaje do końca i próbuje ratować okręt? Czy ty która w pobudek finansowych wyjechałaś jesteś bardziej fer w stosunku do kraju który cię wykształcił czy Rotmistrz Pilecki który do Polski wrócił by dla niej żyć i walczyć o jej wolność, którą ty wykorzystujesz żeby stąd uciec? Albo ma się polską duszę albo się jej nie ma.
Wybacz ale nie dowierzam aby ktoś oczytany w takich tytułach i promujący, także tutaj cienie macierzyństwa marzył o

Łowca
damian.szefo
2014-01-16 17:12:09
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
dzieci. Chciałbym wierzyć że jest inaczej ale skoro pomimo ponad trzydzieści lat nie masz dzieci to to kiedy chcesz je mieć? Nie chce cię smucić ale najlepsze lata masz już za sobą, oczywiście jeżeli chodzi o możliwość posiadania dzieci. Wiem to też z własnego doświadczenia. Inaczej żona znosiła ciążę jak miała 25 lat a inaczej gdy miała 30 lat.
Niech twoje szerokie horyzonty otworzą się także na historię to będziesz o wiele lepiej wiedziała o czym piszę.

Łowca
damian.szefo
2014-01-17 11:23:14
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Wszechwiedzący? Nie przesadzaj, ale dziękuję. W sumie mnie przekonałaś, daruj sobie dzieci dla dobra własnego, przede wszystkim, dzieci i otoczenia. Myślę że świat ma już dość waśniewskich.
Być może za granicą wstyd nie pozwala przyznać ci że jesteś tylko Polką (przynajmniej z urodzenia). Analizując jednak towje komentarze i innych ludzi którzy chlubią się że wyemigrowali z Polski, twierdze że jest odwrotnie. Chcąc się podbudować, usprawiedliwić brak sukcesów w Polsce, chwalicie swoje mniej lub bardziej nierealne sukcesu za granicą. To chlubienie się pieniędzmi które tak na prawdę są śmieszn

Łowca
damian.szefo
2014-01-17 11:30:36
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Znam bardzo wielu ludzi którzy w Polsce osiągnęli sukces o jakim większość t tych na przysłowiowym zmywaku może marzyć. I te teksty o polaczkach, żałosne. W wyjazdach zarobkowych nie ma nic złego. Co innego emigracja na stałe. Nikt nikogo nie wyganiał, skoro byli na tyle głupi i nieobrotni to już ich wina a nie wina Polski. Za swoje błędy obarczajmy siebie nie kogoś. Najłatwiej jednak napluć na Polskę.
Ja mam troje dzieci, przy pierwszym porodzie byłem. A ty przeżyłaś coś takiego? Znowu teoretyzujesz. Poród nie wygląda jak na filmach ale i na filmach nie zobaczysz jak zmęczona kobieta czule

Łowca
damian.szefo
2014-01-17 11:34:38
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
i mówi do swojego dziecka. Moja żona zawsze mówiła że ból ustaje tylko gdy usłyszy się i zobaczy swoje dziecko. Później koncentrujesz się tylko na dziecku. Oczywiście dzieci potrafią dopalić, przecież to normalne, ja i ty nie byliśmy inni, ale uśmiech dziecka, gdy przyjdzie się przytulić i mówi lubię cię tato albo kocham cię tato, całą złość rozbraja. Przestań czytać a zacznij doznawać. Śmieszne jest to że sama jesteś czyimś dzieckiem, nie byłaś wyjątkowa (nie dla swoich rodziców) a opowiadasz jakie te dzieci są destrukcyjne dla życia. Ciekawe czy twoja matka ma takie zdanie, czy żałuje że cię

Łowca
damian.szefo
2014-01-17 11:42:15
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
urodziła? Pomyśl nad tym. Jeżeli żałuje to rozumiem twoje podejście, jeżeli nie to nie kapuję.
Uderzyłem w czuły punkt. Pewnie że masz najlepsze lata za sobą, nie oszukuj się. Dzieci powinno się rodzić przed trzydziestką z wielu względów. Przede wszystkim organizm kobiety najlepiej znosi ciąże im jest młodszy, po trzydziestce wzrasta też ryzyko chorób dziecka. Najgorzej ciąże i macierzyństwo znoszą nastki, bo dla nich oznacza to koniec imprez albo kobiety po trzydziestce bo burzy ich ustalony styl życia. To już niemal jak nawyki staropanieńskie. Zapewniam cię, że podałaś mi uprzednio wysrtar

Łowca
damian.szefo
2014-01-17 11:45:07
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
dużo argumentów żeby się przyczepić :) Nie bądź taka wrażliwa, przecież to tylko rozmowa, wymiana poglądów, często z przekąsem czy złośliwości, z obu stron. Mnie nikt nie zmuszał, sam zaplanowałem swoje życie i jestem szczęśliwy. Tak na prawdę szcześliwy, choć to trochę niemodne.
<< Pierwsza
< Poprzednia
292
293
294
295
296
297
298
299
300
301
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.