Komentarze użytkownika du-di

Łowca
du-di
2019-06-16 21:34:36
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
Może My jako Polacy wpłacamy miliardy zł. do Uni, ale też otrzymujemy miliardy w postaci grantów, dofinansowań i projektów, które pomagają finansować różnorakie inwestycje
A co takiego otrzymujemy od kleru oprócz coraz to nowszych przypadków przekrętów, afer pedofilskich i innego dziadostwa?

Łowca
du-di
2019-06-16 10:29:55
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Swoja droga smieszne to. Pieniadze przeznaczone na cele kultu pieniedzy zwolnione sa z podatku.

Łowca
du-di
2019-06-16 10:27:33
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
pascuda zeby sobie cokolwiek odliczyc od podatku to trzeba miec porwierdzenie(paragon, faktura, rachunek), ze dales, wplaciles cokolwiek. Inaczej w razie kontroli ze strony skarbowki jestes w czarnej d..... Ksieciunio w kosciele paragonu nie da bo tez kasy fiskalnej nie musi posiadac(bo podatku placic nie musi)
Dla przykladu podam, ze np. oddajac honorowo krew mozesz za kazdy ubiegly rok poprosic o potwierdzenie i w zaleznosci od ilosci oddanej krwii i/lub jej skladnikow odliczyc sobie stosowna kwote od podatku.

Łowca
du-di
2019-06-16 20:44:03
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
marcoo węgiel rosyjski jest w ponad 80% wydobywany w kopalniach odkrywkowych co oznacza, że jest to węgiel "młody" czyli o znikomej wartości opalowej ale za to o wybitnej zdolności do zanieczyszczania powietrza w trakcie spalania. Jeżeli dodamy do tego fakt, że w Rosji nie uświadczysz zakładu przerobczego z prawdziwego zdarzenia(pluczka oddzielająca węgiel od skały plonej to jeszcze nie zakład przerobczy) nie wspomnę o wzbogacaniu wegla, to okazuje się, że sprowadzamy do Polski węgiel zasiarczony, o braku jakichkolwiek parametrow jakościowych. Polski wegiel energetyczny(oprócz brunatnego) wydo

Łowca
du-di
2019-06-16 20:48:29
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
wydobywany jest w kopalniach głębinowych co niestety podwyższa jego cenę, ale za to węgiel ten przechodzi przez nowoczesne zakłady przerobki i wzbogacania wegla co czyni go bardziej kalorycznym i pozwala na utrzymanie powtarzalnych paramatrow.Ty w najlepszym wypadku kupujesz rosyjski węgiel z dodatkiem polskiego(co podnosi nieco parametry jakościowe)
Nie pisz więc, że liczy się dla Ciebie jakość bo to świadczy tylko o tym, że albo nie wiesz co kupujesz albo po prostu piszesz głupoty.

Łowca
du-di
2019-06-16 21:20:33
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Tutaj nie chodzi o fundusz kościelny. Tu chodzi o codzienne i stałe "przychody" ksieciuni. W każdym kosciele każdej parafii codziennie "zarabiane" są grube tysiące zł. bez odprowadzania grosza podatku. To na tych "dobrowolnych" datkach bogaci się cały kler począwszy od Watykanu na zwykłym kleryku kończąc. który zwykły obywatel zarabia 50, 70 czy 100 zł. za godzinę?
A to tylko cena za mszę w tygodniu... Pogrzeb - 700 - 1500?; Ślub 700 - 1500? już nie wspomnę o sakramentach naszych najmłodszych.
A wystarczy opodatkować, wprowadzić kasy fiskalne i kontrole skarbowe jak w normalnych

Łowca
du-di
2019-06-16 21:26:34
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
przedsiębiorstwach - bo chyba żaden zdroworozsądkowo myślący człowiek nie ma w dzisiejszych czasach wątpliwości, że kościół to sprawnie działająca machina do robienia pieniążków.

Łowca
du-di
2019-06-15 08:51:27
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
piotrbigaj musze Ci pogratulowac, dawno tak sie nie usmialem. Oddaje krew od 15 lat regularnie, na zmiane krew pelna i osocze. Powiedz mi prosze co mi moze "rozsadzic" jak przestane oddawac osocze. A swoja droga to strach sie bac jezeli z jakichs przyczyn przestaniemy uprawiac sex... aaaauuuuaaaaa

Łowca
du-di
2019-06-10 23:24:44
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
homo_sapiens uzywasz nazwy okreslajacej czlowieka rozumnego. Dlatego przeczytaj jeszcze kilka razy moj krotki komentaz powyzej. Nie ma tam mowy o gwalcie i prosze nie doszukuj sie w moim komentazu jakichkolwiek podtekstow. Z drugiej strony, zgadzam sie z Toba odnosnie tych "ludzi" zbierajacych podpisy. Gdyby ich dzieci zostaly ofiarami molestowania przez zdziczalego zwyrodnialca w koloratce to ci "ludzie" prawdopodobnie mogliby to odebrac jako wyroznienie i zaszczyt na tle lokalnej spolecznosci.

Łowca
du-di
2019-06-10 01:38:43
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Przyroda straci podwojnie. Nie dosc, ze straci przestrzen zyciowa, to strach pomyslec ile niewinnych sarenek i łań straci przedwczesnie cnotę...

Łowca
du-di
2019-06-10 01:29:56
Pokaż absurdOcena: 5(glosow:7)
No to zycze tym zbierajacym podpisy, azeby ksiezunio zaprzyjaznil sie z ich pociechami...

Łowca
du-di
2016-06-14 12:53:43
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:10)
Tak, mięsa nie jedzą bo nie jest im obojętne cierpienie zwierząt. Ale codziennie zapinają skórzany pasek w spodniach, ubierają skórzane buty, oczywiście torebka, portfel też skóra. Po czym wsiadają do wypasionej bryki oczywiście full opcja w skórze...

Łowca
du-di
2015-01-22 10:06:16
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:6)
A czy ty mlocie nie rozumieswz, ze 13 pensji gornicza brac juz ponad 8 lat nie otrzymuje?! A czy ty wiesz ile miliardow idzie z kieszeni gorniczej braci na utrzymanie i NIEskuteczna edukacje takich inteligentnych inaczej jak ty?!

Łowca
du-di
2015-01-22 10:52:32
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:4)
Znajdz mi jednego(1)gornika ktory potwierdzi, ze dostal 13 pensje w ciagu 8 lub nawet 10 ubieglych lat. Barborka - zgadzam sie, jest; 14-tka tez, deputat weglowy rowniez. Ale 13-tek nie ma od dawna. A polskie media robia Polakom wode z mozgu wmawiajac ze 13-tki, ze niewiadomo co jeszcze. Jak juz Ci tak zalezy to napisz 13 pensja w postaci nagrody/premii/BARBORKI, ale nie 13, 14 i barborka.

Łowca
du-di
2015-01-21 23:17:53
Pokaż absurdOcena: -3(glosow:3)
Panie ramzesx zal mi Ciebie. Miotasz sie w swoich wypowiedziach, zaprzeczasz sam sobie. Jestes bezwiedna i bezwolna ofiara braku myslenia i wyobrazni. Sam pewnie kradniesz wiec myslisz, ze wszyscy dookola robia to samo. Przykre

Łowca
du-di
2015-01-21 21:03:17
Pokaż absurdOcena: 4(glosow:10)
Rocznie z polskich kopaln do kasy panstwa idzie ponad 7 mld zlotych. W latach 2003 - 2013 gornictwo wplacilo do panstwowej kasy 100 mld zlotych. W ciagu ostatnich 25 lat gornictwo wplacilo do budzetu okolo 200 mld zlotych a w tym samym czasie do gornictwa wplynelo 38 mld zl. z publicznych pieniedzy - WIEC KTO DO KOGO DOPLACA!?

Łowca
du-di
2015-01-21 21:33:18
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
Tylko, ze vatu, akcyzy i zadnego innego podatku nie uchwalaja i nie nakladaja gornicy tylko polski (nie)rzad i tu tkwi sedno sprawy i problem.

Łowca
du-di
2015-01-21 22:14:26
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
Wedlugo Pana wczesniejszych wyliczen(nie wiem z jakich zrodel Pan korzysta, ale to juz pomijam)
to do budzetu trafia bezposrednio 1/7 wypracowanego przez kopalnie zysku(w postaci podatku dochodowego) no wiec 1/7 z 200 mld to 28,571 mln - a nie 10 mld (a to wiecej o 180% - to duzo...) Poza tym (z Pana wyliczen) 4/7 z wypracowanych 200 mld zl.(czyli 114,284 mld zl) trafilo do ZUS-U z ktorego korzysta tak Pan jak i reszta Polakow(ubezpieczonych oczywiscie)

Łowca
du-di
2015-01-21 22:21:36
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Wedlugo Pana wczesniejszych wyliczen(nie wiem z jakich zrodel Pan korzysta, ale to juz pomijam) to do budzetu trafia bezposrednio 1/7 wypracowanego przez kopalnie zysku(w postaci podatku dochodowego) no wiec 1/7 z 200 mld to 28,571 mld - a nie 10 mld (a to wiecej o 180% - to duzo...) Poza tym (z Pana wyliczen) 4/7 z wypracowanych 200 mld zl.(czyli 114,284 mld zl) trafilo do ZUS-U z ktorego korzysta tak Pan jak i reszta Polakow(ubezpieczonych oczywiscie)

Łowca
du-di
2015-01-21 22:44:34
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
Polskie gornictwo to najbardziej obciazona podatkami branza polskiej gospodarki-spolki weglowe placa 23(!!!) rozne podatki i oplaty o charakterze podatkowym. Z tego az 9 obciazen dotyczy WYLACZNIE branzy wydobywczej. polskie gornictwo placi najwyzszy podatek vat w Europie i na swiecie - 23%, dla porownania: w Czechach i Hiszpanii jest to 21%, w UK-20%, w Niemczech-19%, w Rosji-15% a w Australii tylko 14%.
<< Pierwsza
< Poprzednia
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.