Zaloguj przez FBZaloguj się  lub  Nowe konto
toggle menu
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Komentarze użytkownika homo_sapiens

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 1 (glosow:1)
2020-08-10 13:47:43
Lokinol - masz rację, że wielu katolików, szczególnie tych bardziej (zacietrzewionych lub bezrefleksyjnych) drugiej strony flaga lgbt jest niewątpliwie symbolem mniejszości, pogardzanej i prześladowanej przez ostatnie kilkanaście wieków, a Jezus tym najbardziej podpadł Sanhedrynowi (według historyków religii), że brał w obronę pogardzane i prześladowane mniejszości (np. Samarytan, trędowatych itd.) i głosił, że ludzie są równi, co było sprzeczne z ustalonym porządkiem społecznym u Żydów.

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 1 (glosow:1)
2020-08-10 13:55:23
Nie mówiąc o tym, że święte oburzenie na "profanację" rzeźby jest wyjątkową hipokryzją. I to z bardzo wielu powodów, ale szczególnie w kontekście tolerowania pedofilii wśród księży czy tego, co Kościół niedawno zrobił w kwestii ślubu Kurskiego. Ale przede wszystkim z uwagi na to, że katolicy (a szerzej chrześcijanie) wykazali przez 2000 lat, że nie mają problemu z popełnianiem najgorszych zbrodni i podłości, jeśli tylko służy to ich celom (ekspansji, dominacji, władzy). Tak więc sugeruję odrobinę pokory.

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 0 (glosow:0)
2020-08-10 11:06:47
Dawno nie czytałem takich bredni. Tęcza ma tyle kolorów, ile obserwator jest w stanie odróżnić. Współczesne karty graficzne są w stanie z tego samego widma wyodrębnić miliony kolorów. Liczba 6 nie ma nic wspólnego z szatanem. Według tradycji żydowskiej liczbą szatana jest 666, a NIE 6, 66, 666666 itp., bo to są zupełnie inne liczby. A może jeszcze powiesz, że sześcian jest figurą szatana? A może węgiel (pierwiastek o liczbie atomowej 6), jeden z podstawowych składników organizmów żywych to też dzieło szatana? No i 6 - liczba dni potrzebnych Bogu (szatanowi?) na stworzenia świata...

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 1 (glosow:1)
2020-08-10 13:38:53
Musisz być chyba bardzo zmęczony albo pijany i dlatego nie zrozumiałeś tego, co napisałem. Skąd jakieś wnioski o homoseksualistach? Gdzie w moim tekście jest cokolwiek na ich temat? Nie wiem, co chciałeś wszystkim dać. Wiem, co napisałeś. A na temat liczby 6 (nie pisałeś o cyfrze tylko o liczbie; to nie to samo) napisałeś wyssane z palca farmazony i tyle w temacie. I dziękuję za potwierdzenie informacji, że (według Tory/Biblii) dzieło stworzenia zajęło Bogu 6 dni. SZEŚĆ.

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 1 (glosow:9)
2020-08-09 22:40:08
Jakie to urocze. Aresztowane zostają osoby PODEJRZANE o obrazę uczuć religijnych i znieważanie pomników oraz osoby, które przypadkowo znalazły się w pobliżu i miały pecha wpaść w policyjną łapankę, a nic się dzieje biskupom podejrzanym o tuszowanie pedofilii albo politykom rządzącej partii podejrzanym o wielomilionowe przekręty. Białoruś bis.

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 1 (glosow:1)
2020-08-09 21:51:43
Już Ci odpowiadam: za ukrzyżowaniem optowali ci, którzy byli u władzy (religijnej) i których interesy były zagrożone. Dokładnie tak samo jak w przypadku palonych na stosach wieki później.

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 0 (glosow:0)
2020-08-09 18:02:28
No właśnie dlatego potrzebny jest kozioł ofiarny, by uwaga i gniew tłumu była skierowana na niego a nie na ekscesy prawaków i ich kapłanów. "Ciemny lud to kupi"...

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 1 (glosow:1)
2020-08-09 17:57:01
I właśnie dlatego tak potrzebny im jest WRÓG (obecnie LGBT) - żeby mieli na kogo odwracać uwagę i gniew swojej trzódki... i dalej beztrosko robić to, co lubią najbardziej.

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 0 (glosow:2)
2020-08-09 17:45:34
Żałosna zakłamana manipulacja! Dlaczego nie napisałeś kto, jakie mienie i z jakiego powodu zostały zaatakowane? Nie popieram przemocy, ale takie przedstawianie sprawy to zwykła demagogia.

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 0 (glosow:2)
2020-08-09 15:58:34
Od kiedy to powstańcy warszawscy (a szerzej AK-owcy) są w sporze z organizacjami LGBT?

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: -3 (glosow:3)
2020-08-09 15:54:11
Czyli cała współczesna medycyna to fikcja literacka? A szerzej - współczesna nauka i inżynieria również? W tym współczesnym fikcyjnym świecie jedynie religia nie jest fikcją?

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 2 (glosow:2)
2020-08-09 18:18:20
Franek - a jak Kościół ma nie kochać ludobójców (oczywiście tych, którzy są po stronie Kościoła), skoro wyznaje Boga ludobójcę?

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: -4 (glosow:8)
2020-08-09 11:32:13
A gdzie jest napisane, że obrona praworządności musi z założenia oznaczać zgodę z każdym wyrokiem sądu? Załóżmy, że dwóch obrońców praworządności stanie przeciwko sobie w sądzie w sprawie cywilnej i wiadomo, że jeden z nich przegra. I co, drugi nie ma prawa krytykować wyroku, bo jest za praworządnością? Po drugie widzę, że oczywiste jest dla Ciebie, że politycy PiS z praworządnością nie mają nic wspólnego - biorąc pod uwagę jak często krytykują wyroki sądów, które są im nie na rękę.

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 1 (glosow:7)
2020-08-09 11:25:51
"Przecież pedofila i LGBT+ to to samo" - proszę o źródło takiej informacji (np. tytuł słownika lub encyklopedii, w której tak napisano".

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: -1 (glosow:7)
2020-08-09 11:33:28
"Do 40% homoseksualistów z LGBT to aktywni pedofilę" - doniesienie do prokuratury już złożyłeś?

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: -3 (glosow:3)
2020-08-09 13:40:56
marcoo - biorąc pod uwagę, co na ten temat mówią lekarze seksuolodzy, czyli ogólnie współczesna nauka, twoje opinie tu wygłaszane to stek bzdur i dyrdymałów.

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 0 (glosow:0)
2020-08-09 15:50:04
marcoo - właśnie udowodniłeś ponad wszelką wątpliwość, że jesteś intelektualnym i moralnym zerem. Nie znasz mnie i nie masz bladego pojęcia o mojej orientacji. A twoje teorie przyjmę do wiadomości wtedy, gdy zostaniesz uznanym autorytetem w danej dziedzinie.

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 1 (glosow:1)
2020-08-09 18:14:45
Nie wiem jak Ty, ale ja nie wywieszam na swoim samochodzie haseł znieważających innych ludzi. A gdybym wywieszał, to nie dziwiłbym się takiej reakcji.

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 1 (glosow:1)
2020-08-09 17:59:04
Jakich przywilejów? Legalne związki, prawo do dziedziczenia, do informacji medycznej itp. to "przywileje"? I co, korona Ci z głowy spadnie, gdyby takie prawa mieli?

homo_sapiens - Pokaż absurd
Usuń Ocena: 3 (glosow:5)
2020-08-09 02:04:12
Noszenie takich masek przeciw covid NIE CHRONI noszącego tylko powstrzymuje rozprzestrzenianie się wirusa w miejscach publicznych. Z punktu widzenia noszącego nie ma to żadnego sensu, a le z punktu widzenia społeczeństwa i zagrożenia epidemią sens jak najbardziej ma, bo zmniejsza ryzyko rozprzestrzeniania się choroby. Jeśli ktoś chce się chronić osobiście, to od tego są specjalne maseczki z odpowiednim certyfikowanym filtrem.
<< Pierwsza
< Poprzednia
1

kawusia facebook hopaj stars

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.