lub  Do³±cz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
g³ówna
Dodano: 13.09.2019, 08:29:55   przez: diskorelax
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 71  Zg³o¶ nadu¿ycie
Ukryj komentarze(76)Dodaj komentarze
Aby dodaæ komentarz musisz siê zalogowaæ
 Najwy¿ej oceniony komentarz:poka¿
diamondvp
2019-09-13 09:44:46
Ocena: 22(glosow:54)-+
Pedalstwo trzeba leczyæ nie promowaæ

StudentPrawa
2019-09-16 19:48:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

krzysiekul
2019-09-16 08:52:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale to co jest w tym og³oszeniu, to chyba o wizycie na plebanii... a nie o LGBT :P

tata493
2019-09-16 00:09:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
Laæ pedalstwo !

nissin
2019-09-15 11:16:57
Ocena: -4(glosow:4)-+
"Ko¶ció³ upadnie z PiS - to historyczna zas³uga Kaczyñskiego. Wiele mówi siê ostatnio o zachowaniu Ko¶cio³a w naszych pisowskich czasach. Dziwne rzeczy siê mówi. Otó¿ z rewolucjami jest ju¿ tak, ¿e po nich przychodz± kontrrewolucje. Jest akcja, jest reakcja. A jaka mo¿e byæ reakcja na prostackie i skorumpowane rz±dy sk±pane w groteskowej i za³ganej propagandzie pysza³kowatego nacjonalizmu oraz wulgarnego socjalizmu? Taka jak na PRL, którego re¿im PiS jest recydyw± - jednoznaczny zwrot ku wolno¶ci i Zachodowi." - polityka.pl

StudentPrawa
2019-09-15 08:21:04
Ocena: -2(glosow:6)-+
Przecie¿ mamy wolno¶æ s³owa. Mog± robiæ to co chc±, nie twój interes.

homo_sapiens
2019-09-15 12:32:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
StudentPrawaKanonicznego - nikt im tego nie zabrania, a skoro mamy wolno¶æ s³owa, to ka¿dy mo¿e to komentowaæ, jak chce. A interes to jak najbardziej mój, skoro rzecz dotyczy organizacji, która miesza siê bez przerwy do mojego ¿ycia, wp³ywaj±c na kszta³t prawa w tym kraju. Prawa, które dotyczy wszystkich, nie tylko katolików. O drenowaniu wielkich pieniêdzy z bud¿etu pañstwa nie mówi±c.

StudentPrawa
2019-09-16 19:44:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
@homo_sapines Ale¿ ty mo¿esz na wszystko pluæ i pisaæ. Chwa³a tobie. Niestety prawie 99% populacji nie rozumie jak dzia³a pragmatyzm. Tutaj s± du¿e pieni±dze w grze. A t± walkê tocz± dwie religie: ko¶ció³ konserwatywny i ko¶ció³ progresywny. Dwie religie tocz± o bój, o twoje przekonania ,o twój pogl±d na ¶wiat, ale ostatecznie o twoje pieni±dze. Nie ma pozycji neutralnej w tej wojnie.

StudentPrawa
2019-09-16 19:51:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ty nie uciekniesz od wp³ywów tych religii. Fanatyzm obozów progresywnych i tych konserwatywnych jest promieniuj±cy na ca³e spo³eczeñstwo. To ,¿e ty posiadasz pogl±dy antyklerykalne, ¶wiadcz± ¿e chcesz (nawet bez ¶wiadomej decyzji) pod±¿aæ za progresywizmem ,lub kulturowo okre¶lany jako postmodernizm. Nie musisz siê uto¿samiaæ z t± kultur±, ale ka¿da decyzja w twoim ¿yciu (twój ma³o wa¿ny g³os, edukacja potomstwa itd.) bêdzie mia³ wyd¼wiêk tej religii.

Meneme
2019-09-15 02:47:25
Ocena: 5(glosow:7)-+
CZY TO POMO¯E, NIE WIEM ALE TRZEBA Z WESO£KAMI WALCZYÆ...

informatyk26
2019-09-15 00:01:56
Ocena: -5(glosow:15)-+
Modelowy przyk³ad jak siê tresuje ciemnotê. Najpierw wymy¶lasz im problem, pó¼niej nim straszysz. Na koñcu go rozwi±zujesz a ciemniaki nosz± ciê za to na rêkach.

artur.rozenek
2019-09-14 23:56:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
gender, lgbt i pkk to przecie¿ wszystko z jednego worka

art-b
2019-09-14 23:23:07
Ocena: 7(glosow:17)-+
Dajcie ju¿ spokój z tymi dewiantami LGBT, mnie nie przekonaj± ¿eby mogli adoptowaæ dzieci.

Eskimos-69
2019-10-27 01:16:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Homoseksualizm NIE jest dewiacj±, zaburzeniem, zboczeniem, ani chorob± psychiczn±. Tak wiêc homoseksualizm jest tak samo normalny i naturalny jak heteroseksualizm. Zapoznaj siê z definicj± s³ów, jakie masz zamiar u¿yæ.

acanek
2019-09-14 22:11:22
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Konrad29290
2019-09-14 22:09:23
Ocena: 9(glosow:19)-+
To akurat popieram, gdy¿ ca³e to LGBT to jaka¶ degrengolada. Na ka¿dym kroku promowanie jakiego¶ gówna. Jaka równo¶æ? Na tym ¶wiecie nie ma równych.

borekpp
2019-09-14 21:01:47
Ocena: 4(glosow:10)-+
Geje , lesbijki niech sobie hasaj± do woli w swoich paradach w Warszawie, a w Toruniu Rydzyk rz±dzi i tutaj siê ró¿añce odmawia, a nie paraduje z go³ym ty³kiem.. To nie Warszawa, czy Gdañsk.. Tutaj do pacierza, a nie bezeceñstwa w g³owie..

zmudziak2
2019-09-14 20:53:56
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

P1Z1
2019-09-14 20:39:00
Ocena: 8(glosow:20)-+
Stop peda³owania.

elbert
2019-09-13 14:40:44
Ocena: 3(glosow:19)-+
Wiêcej geyuw w ko¶ciele ni¿. Na marszu równo¶ci

caleanka
2019-09-13 16:49:00
Ocena: 3(glosow:13)-+
Kto normalny idzie do seminarium?

ripdanger1918
2019-09-13 16:51:22
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

caleanka
2019-09-13 17:22:48
Ocena: -2(glosow:14)-+
@ripdanger - Jezeli jestes katolikiem, to wiesz ze buk stworzyl czlowieka na swoje podobienstwo...rowniez ludzi o innej orientacji seksualnej. Zawsze byli i zawsze beda, moze nawet w Twojej rodzinie.

ripdanger1918
2019-09-13 17:25:49
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

caleanka
2019-09-13 17:27:35
Ocena: -5(glosow:13)-+
P.S. - Im bardziej prymitywne grupy spoleczne, tym wiecej ksenofobii, antysemityzmu, homofobii i strachu przed wszystkim co inne, czego nie rozumieja i czego sie boja...

ripdanger1918
2019-09-13 17:29:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

caleanka
2019-09-13 17:40:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie obrazam nikogo, tylko stwierdzam fakty, w tym zawirowaniu politycznym koalicji kosciola z PiSem, gdzie nagle przed wyborami grupy LGBT staly sie wrogiem spolecznym nr.1, podobnie jak emigranci przed ostatnimi wyborami. PiS zawsze przed wyborami znajdzie nowego wroga, zeby zjednoczyc prymitywny wiejski elektorat...tego prymitywnego spoleczenstwa, jakim stala sie Polska.

ripdanger1918
2019-09-13 17:50:44
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

caleanka
2019-09-13 17:58:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
@ripdanger - masz racje...

ripdanger1918
2019-09-14 03:57:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

dyfuzor
2019-09-14 22:50:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
To¶ trafi³' ca³e setno sprawy

rage100
2019-09-13 13:24:37
Ocena: 5(glosow:19)-+
przejrzysz na oczy dopiero jak pope³nisz misgender za 20 lat i wsadz± ciê do pierdla za "mowê nienawi¶ci", bo faceta nazwa³e¶ facetem, w momencie gdy on siê czuje kobiet±. Na zachodzie to ju¿ siê dzieje. Trzeba byæ cynikiem albo ignorantem by wierzyæ, ¿e ta ideologia siê nie rozprzestrzeni dalej. Jeñców nie bior±

nissin
2019-09-13 12:13:13
Ocena: -1(glosow:13)-+
"Czarna zaraza" straszy potopem...mimo ze to wlasnie koscol jest zrodlem zacofania dla polskiego narodu od wiekow.

ripdanger1918
2019-09-13 11:47:25
Ocena: 5(glosow:17)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-13 12:18:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
"promowania problemów m³odych osób" - co to takiego? Na czym to polega?

ripdanger1918
2019-09-13 15:59:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-13 19:32:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
Da³em Ci szansê jako¶ siê z tego wykrêciæ, ale widzê, ¿e idziesz w zaparte. Czy mówienie o problemach starych osób jest tak samo z³e i zepsute, jak mówienie o problemach m³odych?

ripdanger1918
2019-09-14 03:46:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

ripdanger1918
2019-09-14 04:00:46
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Johnfromhell
2019-09-14 20:16:27
Ocena: 0(glosow:6)-+
Potop ideologii nienawi¶ci i wykluczeñ - wypisz, wymaluj ko¶ció³ katolicki. 'seksualizacja dzieci' - jako ma³e dziecko nie wiedzia³em co to jest masturbacja do momentu a¿ na katechezie ksi±dz nie zacz±³ t³umaczyæ co to jest grzech nieczysto¶ci. 'lgbt jest po prostu homoseksualny czy biseksualna' - to we¼ mo¿e sprawd¼ sobie co oznacza ostatnia litera tego skrótu. Twoje wywody to jest belkotliwa zbitka przek³amañ i nonsensow.

ripdanger1918
2019-09-16 02:41:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-13 11:45:36
Ocena: 2(glosow:10)-+
I jeszcze spotykaj± siê pod pomnikiem Kopernika! Tego samego, z którego osi±gniêciami Ko¶ció³ walczy³, jak dzi¶ z LGBT i gender. Profanacja pomnika wielkiego cz³owieka!

ripdanger1918
2019-09-13 11:49:32
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-13 12:13:30
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie wiem, gdzie Ty widzisz ³±czenie LGBT z Kopernikiem. Zobaczy³e¶ te 2 s³owa w jednej wypowiedzi i tak Ci wysz³o? Brak umiejêtno¶ci czytania ze zrozumieniem nazywa siê wtórnym analfabetyzmem.

rage100
2019-09-13 13:31:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
homo_sapiens Ty wydajesz siê byæ rozgarniêtym go¶ciem, dlatego podejmujê temat. Naprawdê nie dostrzegasz szaleñstw zwi±zanych z ideologi± LGBT ? Gdzie uczucia i emocje bior± prymat nad nauk± i faktami (?) Przecie¿ narzucanie pogl±du, ¿e jest ponad 50p³ci nie ma nic wspólnego z tolerancj± czy szacunkiem.

homo_sapiens
2019-09-13 15:11:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
rage - W Polsce tych szaleñstw jeszcze nie dostrzegam. Nie uwa¿am, by istnia³a "ideologia LGBT". To s± ludzie i ró¿ne ich stowarzyszenia, nie zawsze mówi±ce jednym g³osem. Ideologi± ochrzci³ ich KK i "prawicowe" media, bo tak ³atwiej z nich robiæ wroga. Oczywi¶cie, ¿e ponad 50 p³ci to jaka¶ aberracja, ale z drugiej strony pogl±d, ¿e cz³owiek mo¿e byæ tylko K lub M te¿ z nauk± nie ma nic wspólnego. Tak twierdzi Biblia, nie nauka. Amerykanie niedawno wykopali cia³o Kazimierza Pu³askiego i okaza³o siê, ¿e mia³ zarówno fizyczne cechy mêskie jak i kobiece (np. szkielet).

homo_sapiens
2019-09-13 15:21:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
rage - poza tym nawet je¶li uznaæ, ¿e z gender i LGBT wynikaj± jakie¶ zagro¿enia (tak jak z poprawno¶ci± polityczn±, która sama w sobie nie jest z³a, ale staje siê niebezpieczna, gdy przekracza granice absurdu), to w moim przekonaniu Ko¶ció³ stanowi ZNACZNIE wiêksze zagro¿enie. I je¶li gender i LGBT s± zagro¿eniem, to przede wszystkim s± nim dla interesów KK, bo g³osz± sprzeczne tezy. Takim samym zagro¿eniem by³y kiedy¶ odkrycia naukowe, Konstytucja 3 maja czy równouprawnienie kobiet.

homo_sapiens
2019-09-13 15:27:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
rage - uwa¿am za skandaliczne pewne sceny, do jakich dochodzi na marszach równo¶ci na Zachodzie (w Polsce chyba jeszcze tego nie ma). Ale jeszcze bardziej skandaliczna i gro¼na jest powszechna indoktrynacja religijna w polskich szko³ach, czy coraz ¶ci¶lejszy sojusz Ko¶cio³a z PiS.

ripdanger1918
2019-09-13 16:09:41
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-13 19:28:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
rip - sk±d wiesz, ¿e "Kopernik by³ mocno wierz±c± osob±"? Tak Ci powiedzia³ jego duch, którego wywo³a³e¶? Mo¿e jeszcze powiesz, ¿e wszyscy ksiê¿a byli i s± "mocno wierz±cymi osobami"? Astronomowie w dawnych czasach powszechnie stawiali horoskopy. My¶lisz, ¿e dlatego, ¿e wierzyli w astrologiê, czy mo¿e dlatego, ¿e tego oczekiwali od nich w³adcy i arystokracja, którzy sponsorowali uczonych? Co do szkieletu, to gratulujê popisania siê wiedz±! Szkielet mêski ró¿ni siê od szkieletu ¿eñskiego, np. miednic±. Tylko pewnie zaraz spytasz, co ma wspólnego miednica ze szkieletem, ech...

ripdanger1918
2019-09-14 03:52:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

ripdanger1918
2019-09-14 03:55:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-14 09:00:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
Je¶li twierdzisz, ¿e "mocna wiara" Kopernika to fakt wynikaj±cy z bycia ksiêdzem, a nie domys³, to mo¿e jeszcze powiesz, ¿e faktem jest, i¿ wszyscy policjanci to osoby uczciwe i nigdy nie ³ami±ce prawa? "Kopernik by³ mocno wierz±c± osoba" - "fakt historyczny" - to tak a propos rozbawiania do ³ez.

ripdanger1918
2019-09-14 12:37:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-14 17:13:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Historycy nie zajmuj± siê dywagacjami w stylu "co autor mia³ na my¶li". Faktem historycznym jest np. to, ¿e by³ ksiêdzem czy to, ¿e zajmowa³ siê astronomi±, a nie kwestie typu jak g³êboka lub p³ytka by³a jego wiara, albo jakie uczucia wywo³ywa³ u niego widok padaj±cego ¶niegu. Jak widaæ, nie rozumiesz tak oczywistych rzeczy i nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, jak siê kompromitujesz w dyskusji.

ripdanger1918
2019-09-14 17:37:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-14 20:14:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Naprawdê zdumiewaj±ce, ¿e trzeba komu¶ tak oczywiste rzeczy t³umaczyæ... "to ¿e by³ bardzo wierz±c± osob± to po prostu czysta logika" - nie, to tylko Twoje domys³y. Z faktu, ¿e "wiêkszo¶æ rodziny by³o w Ko¶ciele" nie wynika, ¿e kto¶ jest wierz±cy (a tym bardziej, ¿e bardzo czy nie bardzo). Podobnie z byciem ksiêdzem. Tego dowodz± choæby przypadki znanych osób, które odesz³y ze stanu duchownego. A kto jak kto, ale Kopernik najlepiej zdawa³ sobie wówczas sprawê z tego, jakie brednie Ko¶ció³ g³osi.

marcoo7
2019-09-14 20:41:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
ripdanger daj spokoj, szkoda Twojego zachodu. Z lewakami i pederastami sie nie dyskutuje.

ripdanger1918
2019-09-15 04:35:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Veinara
2019-09-15 10:41:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
@ripdanger1918 "jak kto¶ jest ksiêdzem i wybiera to drogê to znaczy ¿e jest osob± bardzo wierz±c± prosty logiczny wniosek" Wiêkszego ¿artu nie s³ysza³am. Wiesz po co w tamtych czasach ososby wydaj±ce publikacje naukowe wstêpowa³y do stanu duchownego lub dawa³y datki na ko¶ció³? ¯eby ich nikt nie oskar¿y³ o herezjê i nie zar±ba³ na ulicy. To by³o taktyczne wyj¶cie. Na tej samej zasadzie Polska przyjê³a chrzest. Nie dlatego,¿e nasi pogañcy przodkowie byli wielce wierz±cy ale po to by nas inne chrze¶cijañskie kraje nie napad³y pod pozorem nawracania.

homo_sapiens
2019-09-15 10:47:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
W przeciwieñstwie do Ciebie, ja niczego Kopernikowi nie imputujê. Co do Pu³awskiego, podwa¿y³e¶ informacjê, któr± kiedy¶ znalaz³em i nie mam teraz czasu, ¿eby szukaæ ¼róde³ i to weryfikowaæ. "jak kto¶ jest ksiêdzem i wybiera to drogê to znaczy ¿e jest osob± bardzo wierz±c±" - BZDURA! Choæby dlatego, ¿e w tamtych czasach powszechne by³o to, ¿e o drodze ¿yciowej cz³owieka nie decydowa³ on sam, tylko jego rodzice. W arystokratycznych rodzinach istnia³y np. zasady typu "czwarty syn zostaje biskupem" i nikogo nie obchodzi³o, co on o tym my¶la³.

homo_sapiens
2019-09-15 10:51:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poza tym zawód ksiêdza by³ dla wielu osób niezwykle atrakcyjny, gdy¿ wi±za³ siê z wielkim autorytetem, w³adz±, ³atwym i wygodnym ¿yciem (jak na ówczesne warunki).

diamondvp
2019-09-13 09:44:46
Ocena: 22(glosow:54)-+
Pedalstwo trzeba leczyæ nie promowaæ

homo_sapiens
2019-09-13 11:43:53
Ocena: -2(glosow:8)-+
- Powiedzia³ ¿ul spod budki z piwem. Co z tego, ¿e wed³ug wspó³czesnej medycyny to niemo¿liwe i bezsensowne? ¯ule spod budki z piwem wiedz± lepiej.

nissin
2019-09-13 12:21:54
Ocena: -3(glosow:9)-+
Wczesniejsze komentarze @diamondvp, swiadcza o jego poziomie intelektualnym...pasuje idealnie do elektoratu PiS/ONR/MW.

marcoo7
2019-09-14 22:52:38
Ocena: -1(glosow:5)-+
Homos z nissinem, powiedzcie chlopaki - wachaliscie juz sobie jajka, czy to dopiero przed wami? :)

homo_sapiens
2019-09-14 23:42:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
marcoo - ile ty masz lat, bo z poziomu wypowiedzi wnioskujê, ¿e jakie¶ 13 +/-2? Sugerujê, by¶ jeszcze przez kilka lat uczêszcza³ na lekcje jêzyka polskiego, zanim znów we¼miesz siê za pisanie komentarzy w necie. Mo¿e dziêki temu bêdziesz mia³ co¶ sensownego do powiedzenia.

Fisiel52
2019-09-15 02:38:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
Czego ty cz³owieku nazywasz go "¿ulem spod budki z piwem" ?? To ,¿e kole¶ ma inny pogl±d ni¿ ty nie oznacza , ¿e musisz go od razu wyzywaæ. Generalnie nie popieram onr/lgbt/pis/po i innego tego typu dziadostwa - jestem po prostu normalny, ale nie mam zamiaru ogl±daæ facetów w bikini krzycz±cych "równo¶æ". Widaæ jak± "tolerancje" reprezentujesz ,skoro wyzywasz od razu kogo¶ o innych pogl±dach. Nastêpnym razem wpierw siê naucz tego s³owa , pó¼niej go u¿ywaj.

Genno_Laskolnyk
2019-09-15 09:07:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-15 10:54:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Fisiel - nie nazwa³em go tak za pogl±dy, ani nawet za g³upotê, tylko za u¿yte s³ownictwo i mentalno¶æ, która wi±¿e siê z u¿ywaniem takiego a nie innego s³ownictwa.

homo_sapiens
2019-09-15 10:56:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jakby¶ nie wiedzia³ Fisiel, to informujê, ¿e s³owo "pedalstwo" jest obra¼liwe.

marcoo7
2019-09-16 22:48:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty sie homo¶ nie denerwuj, ty lepiej powiedz co cie laczy z nissinem. Wachales mu juz jajka, czy nie? Zaspokoj moja ciekawosc ;)

logan21
2019-09-19 12:46:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
@marcoo7 Ty jak piszesz o jakich¶ "w±chaniach" to musisz to znaæ z autopsji, bo normalny cz³owiek by o tym nie pomy¶la³, a tym bardziej o to pyta³.

bohun2006
2019-09-13 08:58:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
powinno byc ,"przyjdz na glosowanie zanim bedzie za pozno"

kornas1988
2019-09-13 08:38:20
Ocena: 4(glosow:12)-+
Bardziej to brzmi jak zaproszenie do ksiêdza na parafiê dla dziewczynek i ch³opców .

bibi1212
2019-09-13 08:58:05
Ocena: 1(glosow:11)-+
O widzê obsesja na temat seksu z dzieæmi i ksiê¿mi nie daje spokoju. Wszystko z chusteczk± siê kojarzy?

kornas1988
2019-09-13 09:15:45
Ocena: -1(glosow:9)-+
To ksiê¿a i wiernym wszystko z jednym siê kojarzy
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jak oni kradli?!
  •  Zakopane wreszcie odkopane. Pad³ bastion PiSu ...
  •  An¿ej skoñcz i wstydu oszczêd¼
  •  Po wyborach
Kiedy to wystarczyl sam p³ot placu zabaw do zabawy
g³ówna
Dodano: 15.07.2018, 01:41:23   przez: vacarius
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 142Skomentuj (27) | Zg³o¶ nadu¿ycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie s± generowane przez u¿ytkowników serwisu i jego w³a¶ciciel nie bierze za nie odpowiedzialno¶ci.
Je¿eli uwa¿asz, ¿e które¶ zdjêcie wykorzystano bez twojej zgody to mo¿esz skorzystaæ z linku "Zg³o¶ nadu¿ycie" który znajduje siê pod ka¿dym zdjêciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0