lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 15.05.2024, 16:43:37   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 83  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(30)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
RonaldB
2024-05-15 17:51:37
Ocena: 10(glosow:14)-+
Gdyby istniał. To nasza natura jest taka, że potrzebujemy Boga, by ukryć nasze dewianctwo. Im większy dewiant, tym potrzeba Boga większa. A KK, to taki dział HR dla wszelkiej maści dewiantów.

asd70158
2024-05-23 02:11:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Profesorowie lubią się mylić...

LarryBarnsey
2024-05-22 18:50:35
Ocena: 3(glosow:3)-+
W obliczu ogromu zła na świecie, byłoby bluźnierstwem posądzać Boga o istnienie. Tadeusz Kotarbiński

piotrtenczynski
2024-05-22 15:32:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
A ja głupi myślałem że. NATAN JAHU...

Adam46067
2024-05-22 13:27:04
Ocena: -8(glosow:8)-+
Tak tak a teraz już idź do innej piaskownicy

Anna25627
2024-05-22 12:32:33
Ocena: -4(glosow:4)-+
No i rozśmieszyli!

Wojciech39858
2024-05-22 10:43:30
Ocena: -9(glosow:11)-+
Duże uproszczenie, świadczące o ignorancji. Lub świadomym wykrzywianiu. Śmierć jest zapłatą za grzech. Grzech jest nieposłuszeństwem wobec Boga. Tak więc śmierć jest naturalną konsekwencją grzechu. Ponadto: Bóg jest jedynym, który de facto daje życie. Jeśli daje, ma prawo je odebrać. Co więcej, tym co w Niego wierzą, są mu posłuszni, szukają go, on da życie wieczne.

TYGRYS-1984
2024-05-22 11:45:10
Ocena: 7(glosow:11)-+
Jesteś j3bnięty.

Szakal1315
2024-05-22 14:45:44
Ocena: 5(glosow:5)-+
O czym ty piszesz? Toc pajacyk na sztachetach za ludzkie grzechy umarl, a pokropek po urodzeniu tez odbiera jakies urojone grzechy. Ilez ja bym dal by chodz raz podlaczyc sie per USB z takim zjechanym mozgiem jak twoj i zobaczyc co ci chodzi po glowie. Co to za Bog psychol ktory kocha swoje dzieci jedynie gdy sa mu slepo posluszne, sam jestem ojcem i nawet gdyby moje staly sie mass-mordercami, kochal bym je nadal.

mar_mir
2024-05-22 15:29:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
"Duże uproszczenie, świadczące o ignorancji". A to ci dopiero. To ich zamroczenie intelektu jest całkiem zabawne. Nic do powiedzenia tylko regułki z "oazy" czy tam innego "neokatechumenatu".

homo_sapiens
2024-05-23 14:04:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
@Wojciech - bardzo śmiałe tezy. A teraz poproszę dowody. A co do szczegółów - "Śmierć jest zapłatą za grzech. Grzech jest nieposłuszeństwem wobec Boga" - jakie śmiertelne grzechy (czyli nieposłuszeństwa wobec boga) popełniły dzieci, niemowlaki i płody ("dzieci nienarodzone"), mordowane masowo przez judeochrześcijańskie bóstwo?

RonaldB
2024-05-15 17:54:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

guru2
2024-05-15 17:35:03
Ocena: 6(glosow:10)-+
Gdyby istniał.

RonaldB
2024-05-15 17:51:37
Ocena: 10(glosow:14)-+
Gdyby istniał. To nasza natura jest taka, że potrzebujemy Boga, by ukryć nasze dewianctwo. Im większy dewiant, tym potrzeba Boga większa. A KK, to taki dział HR dla wszelkiej maści dewiantów.

Wojciech39858
2024-05-22 10:44:49
Ocena: -6(glosow:6)-+
Ronald: jeśli Boga nie ma, to nie ma czegoś takiego jak „dewianctwo”

mar_mir
2024-05-22 15:34:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Świetne, też spróbuje: Jeśli nie ma boga to nie ma czegoś takiego jak telewizor. Dobrze?

bezyk
2024-05-15 17:00:40
Ocena: -1(glosow:5)-+
To wierzysz w tego Boga czy nie?

homo_sapiens
2024-05-15 17:45:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
"Jeśli wierzyć komiksowi pt. Biblia" - czego tu nie rozumiesz?

RonaldB
2024-05-15 17:56:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
W tego, to nie...:-)

Ginka_Beer
2024-05-15 16:51:15
Ocena: -3(glosow:11)-+
Ludzi mordują ludzie, a nie bogowie. Bóg istnieje wyłącznie w ludzkiej jaźni, więc sam nie może zabijać. Fakt, że bajki o bogach (biblia, koran,mitologia grecka czy nordycka) zawierają sporo morderstw.

zoltarxx
2024-05-15 18:05:05
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ok, z całą pewnością masz rację. Ale ... jeśli bogowie, to istoty pozaziemskie, jak najbardziej świadome i materialne, które pojawiły się na tej planecie setki tysięcy lat temu i genetycznie "zmodyfikowali" gatunek, wyprostowanej, inteligentnej małpy, tylko po to, żeby ... ? Rozumiem, że teoria "starożytnych kosmitów" może wydawać się jeszcze bardziej zabawna niż wiara w Boga, ale, przekazy o Annunaki i w ogóle teksty sumeryjskie, są co najmniej ciekawe. Nie jest możliwe, żebyśmy byli sami we wszechświecie - to po prostu nie logiczne.

Ginka_Beer
2024-05-15 18:09:50
Ocena: 2(glosow:8)-+
Za dużo "starożytnych kosmitów" oglądasz:-)

zoltarxx
2024-05-15 18:21:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
No właśnie nie oglądam, ponieważ seria odjeżdża mocniej niż kler po wyborach, lub pigułach z imprezy w Dąbrowie Górniczej. Po prostu, wiele lat temu, przeczytałem kilka książek Danikena i nadal uważam, że jego założenia, oparte o potwierdzone badania archeologiczne i lingwistyczne, są logiczne (wiem, wiem, za dużo tego "-czne"). Autorytety naukowe, coraz częściej, choć ostrożnie, potwierdzają jego teorię, więc może jednak ... ???

homo_sapiens
2024-05-15 19:23:11
Ocena: 4(glosow:4)-+
@zoltarxx - polecam zatem książkę "Z powrotem na Ziemię. Spór o pochodzenie cywilizacji ludzkich" autorstwa kilku profesorów Uniwersytetu Warszawskiego z różnych wydziałów, którzy w tej pracy bezpardonowo rozprawiają się z tezami von Danikena z perspektywy nauki.

DanJ93
2024-05-16 23:37:28
Ocena: 3(glosow:5)-+
@Ginka. Bóg nie zabija? Idź do szpitala na oddział dziecięcy i powiedz to tym dzieciom i rodzicom. Na pewno masz rację, sami się tam zabijają 🤦🏻‍♂️

gruzawik
2024-05-17 02:40:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
To zaden bog, tylko martwe jak kamien prawa natury. Tez zabijaja. Ogolnie to pozostac przy zyciu jest trudno, wbrew entropii i na przekor czasowi. Jezeli do bledow w kopiowaniu dochodzi u dzieci, to jakakolwiek osoba za to odpowiedzialna na zadne wzgledy nie zasluguje.

Wojciech39858
2024-05-22 10:48:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ty, Gruzawik, a skąd się wzięły te „martwe prawa natury”?

Szakal1315
2024-05-22 14:55:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wojciechu, byly zawsze i obowiazuja wszedzie.

homo_sapiens
2024-05-23 13:54:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Wojciech - odpowiedź jest bardzo prosta: nie wiadomo. Tylko tyle i aż tyle. Gdy nauka czegoś nie wie, to nie wie. Co najwyżej stara się znaleźć odpowiedź. Gdy teiści czegoś nie wiedzą, to wciskają tam swoje bóstwa. Skąd się bierze piorun? No przecież wiadomo, że ciska nim [tu należy wstawić imię boga ciskającego piorunami z danej religii].

gruzawik
2024-05-25 11:07:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przypadek nazywania tego prawami nie implikuje nijak prawodawcy, chocby dlatego, ze prawa stanowione mozna lekcewazyc bez konsekwencj czasami i obowiazuja lokalnie. A te naturalne nie.

gruzawik
2024-05-25 11:14:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty, Wojtek, wlasnie bozie obarczyles odpowiedzialnoscia za smierc. Nie jest tak, ze kto dal zycie, moze je odebrac: jakos swoich dzieci ukatrupic mi nie wolno, nawet gdy wredne. To objaw zamroczenia umyslowego, prowadzacy do moralnego zwyrodnienia. Zrobic po to, zeby sie poznecac i ubic na koniec, jak juz wiecej nie wytrzyma, i chwala na wysokosciach za to?!? Chore...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rozdwojenie jaźni.
  •  Mówi prawdę i to, co już wszyscy
  •  Dokładnie tak.
  •  Kurski, na rozkaz Kaczyńskiego,
główna
Dodano: 20.08.2018, 08:42:40   przez: karen12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 370Skomentuj (22) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0