A jak wygra będę nosił jego zdjęcie w portfelu.
Ukryj komentarze(136)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
mediator111
2015-04-15 12:32:09
Ocena: 92(glosow:156)-+
ja tam glosuje na niego!!
owcazogorkowca
2015-05-05 13:27:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
No to czekamy na newsy o nim, bo jak na razie to same pomówienia bez jakichkolwiek konkretów. Będzie cisza jak zawsze wśród rządowych trolli i prowokatorów. Mam nadzieję że Kukiz was wszystkich powyrywa jak chwasty.
wiochawio100
2015-04-19 06:44:14
Ocena: 6(glosow:8)-+
Więc jak nadejdzie pora ruszać du.y i głosować!!!!!!!!!!!!!!!!!!
marcelus666
2015-04-18 15:12:34
Ocena: -11(glosow:13)-+
każdy kto dorwie sie do władzy sie prędzej czy później skur....wi nawet ten alkohlik
Adrian2712
2015-04-17 22:17:07
Ocena: 1(glosow:7)-+
JKM!!
geniuszczura
2015-04-17 21:59:10
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
xvxFUxvx
2015-04-18 11:13:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
Temu bardziej ufam, ten nas nie spisze na straty, bo państwo może funkcjonować wtedy, kiedy funkcjonuje obywatel. Podnoszenie podatków nie sprawi że państwo będzie lepiej funkcjonować, ludzie mimo że w umowie mają pracę 5 dni w tygodniu to w większości muszą w soboty pracować, bo pracodawca ponosi koszty, a pracownik musi zrobić o połowę więcej niż ma w umowie żeby pracodawca cokolwiek zarobił, więc jak chcą skrócić czas pracy i zwiększyć zarobki to niech podatki dochodowe zmniejszą, albo nawet zlikwidują.
LordElefant
2015-04-17 12:29:01
Ocena: -10(glosow:16)-+
Jak on wygra to nigdzie nie będziesz musiał chodzić, bo koniec świata będzie u nas.
czarnastrzala
2015-04-17 11:41:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
jajonasz666
2015-05-10 23:46:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak by tam stał w płaszczu za 60 zł lepiej by ci było ?? ja wole żeby coś zrobił a nie TYLKO wyglądał jak bronek, i ci bronka '' lotnicy na drzwiach od stodoły ''
wieslav
2015-04-16 22:12:58
Ocena: -12(glosow:22)-+
Nie ma co się oszukiwać, ale niestety wygra albo Komorowski albo Duda. Polska jest za bardzo podzielona, żeby głosować na kogoś innego. Do tego dochodzi problem uczciwych wyborów. W tej sytuacji lepiej wybrać zło konieczne tj. Komoruskiego, bo jak Duda dojdzie to cofnie w rozwoju ten kraj (np. blokada invitro i innych normalnych na zachodzie spraw).
wieslav
2015-04-17 01:16:18
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pieniaczu gdzie ja napisałem, że to dla mnie synonim rozwoju? Chęć zabronienia invitro to dla mnie jeden z czynników hamujących rozwój. Rozwijać się nie będziemy, kiedy kościół będzie stawiany na pierwszym miejscu. Jeżeli twój rozwój to coniedzielna msza i praca na śmieciówkę, to rozumiem, że chcesz mniejszych podatków, bo może dostaniesz z 50zł więcej wypłaty. Ja żyję godnie, płacę podatki i nie skomlę o obniżenia, chcę tylko mieć te same możliwości co inni obywatele zachodniej UE.
Terfice
2015-04-17 09:42:34
Ocena: -2(glosow:6)-+
wieslav jak kogoś stać na ivitro niech sobie robi ale nie z publicznych pieniędzy które lepiej przeznaczyć na refundacje leków tym którzy tego potrzebują by żyć i jako tako funkcjonować. Popieram kukiza ale zagłosuje na dude bo kukiz i tak nie wygra a dzieląc głosy na prawicy wygra komorowski bo sld specjalnie wystawiajac śmieszną ogórek oddaje głosy lewaków dla bronka bo on jest najbliższy lewackim poglądom
hatson
2015-04-16 22:45:03
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dokladnie. Jego zachowanie w stosunku do kolegow z zespolu, tez nie swiadczy o nim dobrze. Nic ogolnie nie mam do niego ale i tak nie wygra bo Polska jest podzielona na PO i PiS. Szkoda, ze ludzie jakos nie potrafia odzielic prezydentury od sympatii politycznych.
slawek1245
2015-04-16 19:43:34
Ocena: 3(glosow:7)-+
ja też daje na niego głos
Terfice
2015-04-17 09:46:20
Ocena: -3(glosow:3)-+
Kuiz i tak nie wygra niestety lepiej oddać głos na dude przynajmniej wstydu jak komorowski nie narobi a głosując na kukiza czy korwina rozdzielacie głosy na prawicy a sld wystawiajac ogórek oddaje głosy dla bronka bo on jest najblizszy z reszty kandydatów lewakom
homo_sapiens
2015-04-16 20:46:01
Ocena: 2(glosow:8)-+
Kiedy wygrał Kaczyński w PKW zasiadali ci sami sędziowie (ich kadencja nie wygasa, chyba że sami zrezygnują lub przejdą na emeryturę), a więc twierdzisz, że wtedy to prezes ich "namówił" do poparcia brata?
homo_sapiens
2015-04-16 18:42:29
Ocena: -1(glosow:9)-+
Największy atut Kukiza - brak politycznego zaplecza i koneksji, szybko stałby się wielkim problemem, gdyby wygrał. Bo co sam prezydent bez zaplecza w sejmie może zrobić? Jedynie wetować ustawy koalicji, bo własnej już przez parlament nie przepchnie. Komorowski co prawda mógłby coś zrobić pożytecznego dzięki inicjatywie ustawodawczej, ale jest na to zbyt leniwy. Ech, gdyby Kukiz chociaż nie był tak prawoskrętnie skrzywiony... Znowu nie ma odpowiedniego kandydata i trzeba będzie wybierać "mniejsze zło".
pentiumpl
2015-04-16 17:24:11
Ocena: 3(glosow:9)-+
stanowisko prezydenta to jeden wielki pic. tak samo jak premier itp....
za sznurki w polityce pociagaja osoby, ktorych nie zobaczysz w TV.
jestesmy karmieni iluzja, ze to my kogos wybralismy i ze mamy jakis wplyw.
tak jest nie tylko w polsce....ale i na calym swiecie.
nissin
2015-04-16 16:47:20
Ocena: -1(glosow:3)-+
"Mesyjasz przyszedł na świat prawdziwy,
I Prorok zacny z wielkimi dziwy,
Który przez swoje znaki
Dał wodzie winne smaki
W Kanie Galilejskiej."
maras2604
2015-04-16 16:31:31
Ocena: -3(glosow:9)-+
kukiz to fajny gosc i gdyby nie janusz to tez bym go poparl, problem w tym ze niema zadnego doswiadczenia politycznego i nieporadzi sobie sam w tym szambie, mysle ze i tak niedlugo zrezygnuje z kandydatury i poprze korwina. czesc jego wyborcow tego nie zrobi ale czesc tak
kawalrafala
2015-04-16 16:50:15
Ocena: -3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora
sebkop
2015-04-16 20:29:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
@szyps^idealnie to ująłeś, też na niego zagłosuje, nie ze względu na jego trochę zbyt radykalne prawicowe poglądy, chociaż bardzo często mądrze mówi, ale żeby pokazać środkowy palec betonom z partii które wymieniłeś plus Rokita, bo to ta sama fala i do tego idiota.
hatson
2015-04-16 22:50:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co sie tak podniecacie tym JKM, jak by on sie dopiero w polityce pojawil. Takie z niego lekarstwo na wszystko, a obstawia sie juz znanymi z innych ugrupowan pajacami. Teraz za niego gada Wipler, czy jak mu tam. Wszystko, to jedne g... Moze faktycznie Kukiz cos przynajmniej namieszal w polityce bo na jakies super zmiany, to raczej nie wierze.
lolo88888888
2015-04-16 15:51:42
Ocena: 7(glosow:9)-+
ja oddam na niego swój głos. zaryzykuję i robię to z pełną świadomością. każdy inny prezydent, czy to były czy obecny, nic nie zrobili dla Polski dobrego, jak zawsze na obietnicach się kończyło. działali tak, aby ich partie miały się dobrze. ps. to nie jest tak, że prezydent nic nie może, tak myślimy, bo bronek i poprzednicy nie wykorzystywali swoich uprawnień jak należy. za dużo co prawda też nie może(jak np. premier), ale od czegoś trzeba zacząć.
szekspir213
2015-04-16 15:39:38
Ocena: 4(glosow:6)-+
ja również ale pewnie i tak wygra bronek chociaż osobiście nie znam nikogo kto by chciał na niego glosować
zaldbag
2015-04-16 15:20:26
Ocena: -6(glosow:16)-+
Dobrze, głosujcie na niego. Ale nie wpier....jcie mi tu piłki, że on jest inny, a Ci wszyscy to nasz sprzedali bla, bla, bla... Kukiz jest teraz normalnym politykiem, a Wy jesteście jego działaczami. Co z tego, ze nie ma jeszcze partii politycznej? Wy właśnie jesteście jego partią. PO reprezentuje swoich wyborców, PiS swoich, a Kukiz Was. I niczym się nie różnicie od innych partii, oprócz tego, że na razie nie rządziliście. Czyli jesteście jak: Zieloni, UPR, SD, Twój Ruch i kilka innych partii, które jeszcze w Polsce nie sprawowały władzy...
owcazogorkowca
2015-05-05 13:32:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dawno już nie czytałem większego nielogicznego i bezsensownego bełkotu. Na ciebie zawsze można liczyć.
aight
2015-04-16 15:02:00
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tyle, że Tusk był wtedy w partii i miał dofinansowania z pieniędzy publicznych... Kukiz takowych nie ma i jak sam mówił, że na spotkania dojeżdża własnym autem za własne pieniądze. A co taki bronek odpier*ala? 16 komorowozów się rozjechało po kraju.. i za czyje to pieniądze?
To mi się w Kukizie podoba, mówi jak jest i się tego nie boi, chce roz*ierdolić ten cały syf, a my mamy mu w tym pomóc. Prawdopodobnie teraz to się nie uda, nie oszukujmy się, prezydentem znowu zostanie bronek... Lemingi pójdą do urn głosować i dalej będzie to samo, a najlepsze będzie narzekanie przez kolejne cztery la
M1CLAY19
2015-04-16 16:40:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie kracz ,nie wroz z fusow tylko idz zaglosuj. Jak tak kazdy bedzie pievdolil to dalej wszystko bedzie spievdolone.
aight
2015-04-16 16:44:39
Ocena: 4(glosow:4)-+
No ja idę głosować na niego i staram się przekabacić rodzinę, znajomych ogólnie wszystkich co tylko podejmą temat polityki, ale jak wiadomo, że niby w internecie ma takie duże poparcie, jednak więcej jest ludzi starszych co idą ślepo do urn. Jemu potrzeba rozgłosu tak dużego jaki ma bronek, to wtedy się może udać.
mariuszencja
2015-04-16 14:54:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
i tak się rodzi fanatyzm...
ojejku150
2015-04-16 14:28:57
Ocena: 5(glosow:5)-+
po londynskim spotkaniu uzbierali dwa kubelki dawali po dychu i po dwie cos tam uzbierali droga i hotel sie im zwrocil. ludzie daja. na facebuku jest numer konta mozna wplacac. 100 biedniejszym mnie nie uczyni a jezeli ma pomoc to dobrze. jak sie kukiz wypnie niech mu na zdrowie wyjdzie. ja go popieram. jezeli ktos ma takie podejscie - aaa nie uda sie nic z tego nie bedzie- nie mozna tak mowic trzeba isc na wybory i juz zaglosowac na niego i tyle. badzmy dobrej nadzieji. ale musimy tej nadzieji pomoc . nie siedziec caly dzien na wiocha i nic nie robic.
Necrathal
2015-06-12 15:03:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Ludzie dają" - wczoraj media wyjawiły "kto" dał. Oczywiście się nie myliłem. Dawali po kilkadziesiąt tysięcy prezesowie spółek, banków, bogatsi wójtowie. A czemu dali? Bo będą mieli korzyść jak Kukiz wygra. Jakby Kukiz miał się obecnie utrzymywać ze swojej muzyki to by pod mostem mieszkał. Nie po to został senatorem i zbierał "kontakty". media rozjeb*ją wam mózgi.
vit14
2015-04-16 12:45:21
Ocena: -1(glosow:13)-+
Nie rozumiem czym się podniecacie, przecież to zwykły populista, który wygłasza pobożne życzenia. Zanim zaczniecie wygłaszać glory i chwały na jego (czy każdego innego) kandydata proszę sobie przeczytać rozdział V Konstytucji RP, w którym są zapisane uprawnienia Prezydenta RP. Dziwie się, że po tylu latach karmienia kiełbasa wyborczą są jeszcze ludzie, którzy dają się na to nabrać, ale jak to klasyk słowa powiedział „ciemny lud to kupi”.
M1CLAY19
2015-04-16 16:59:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak na razie nie zyjemy w islamie i alkohol jest ogolnie dostepnym,legalnym produktem . Kazda zakupiona flaszka generuje wiekszy dochod panstwa niz twoje zatrowanie powietrza. Pierwsza szklana- KWACH- swietnie pokazala to to alkoholizm i jakos nikomu to nie przeszkadzalo (Panie Kukiz-z gory przepraszam ale to nie jest porownanie). Idz sie utop .W ten sposob pomozesz Polsce najbardziej.
lolo88888888
2015-04-16 15:32:32
Ocena: 1(glosow:5)-+
takie samo, a nawet i większe od pozostałych kandydatów. wystarczy posłuchać jego wypowiedzi, bo ma chłop wiedzę, i pewnie jeszcze większą by zdobył, jak już by został prezydentem.
homo_sapiens
2015-04-16 18:37:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
A jakie miał Regan? Był aktorem i świetnie zapisał się w historii jako prezydent USA (pomijając fakt, że prezydent w USA jest też de facto premierem).
jurek1102
2015-04-16 12:08:44
Ocena: -5(glosow:5)-+
Kukiz to wiocha?
M1CLAY19
2015-04-16 16:44:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
Kukiz to niw wiocha a wiocha to portal dzieki ktoremu dotrze on do paru osob. Skoro nie ma on naszej kasy na kampanie wyborcza to zamiast plakatow wstawka na wioche. Chyba kazdy wie ze to nie wiocha tylko promowanie kandydata
info-mix
2015-04-16 11:22:31
Ocena: 9(glosow:13)-+
Na kogoś trzeba zagłosować w tych wyborach, aby potem nie mieć pretensji do samego siebie, że nie mamy wpływu na losy kraju. Kukiz wydaje się być jedynym logicznym kandydatem i tym razem mam ten komfort, że głosuję za kimś, a nie przeciwko komuś.Do tej pory wybierałem mniejsze zło, ale liczę, że tego rodzaju osoba jest w stanie coś zmienić, bo nie stoi za nim żaden aparat partyjny.
ikswohceicjow
2015-04-16 12:05:46
Ocena: 1(glosow:7)-+
Logicznymi kandydatami są wszyscy przed wyborami, Tusk też był bardzo logiczny 8 lat temu, jednak prawda jest taka że oni wszyscy są pionkami, którym pewne finansowe korporacje lub inne wpływowe grupy podsuwają papierki do podpisywania jak temu gamoniowi Wałęsie co ułaskawił Andrzeja Z. Ps. Słowik. Światem rządzą pieniądze a nie jacyś tam biedni ludzie którzy nawet nie zdają sobie sprawy co dzieje się na zapleczu świata. Polityka to jedynie jakiś tam pośrednik między prawdziwą władzą a obywatelami którzy robią jak mrówki przy królowej
ikswohceicjow
2015-04-16 12:23:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
PS. samobójstwo generała Petelickiego, szyfranta Stefana Zielonki, Andrzeja Leppera, Janusza Budzińskiego w związku z Januszem Zaporowskim i Walerianem Pańko, Jarosława Ziętary, Michała Falzmanna, generała Papały i głównego świadka w sprawie śmierci, który też się "zabił" czyli Artur Zirajewski ps. Iwan, Dr inż. Włodzimierz Abramowicz i wiele wiele innych, nic wam to nie mówi?
ikswohceicjow
2015-04-20 12:01:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
a czy ja pisałem że tusek kandydował na prezydenta? czytaj ze zrozumieniem..
skyliner_87
2015-04-16 10:38:52
Ocena: 2(glosow:12)-+
nie wygra bo głosy i tak już są policzone.
caleanka
2015-04-16 10:37:52
Ocena: 3(glosow:9)-+
Wiocha.pl glosuje na Kukiza? No to bedzie "rock and roll" w polityce...
deathmind
2015-04-16 11:27:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
Faktycznie bronek wyniesiony na prezydenta po tym jak marszałkował, a wcześniej sobie ministrował brzmi jako tako OK. Szkoda tylko, że wcześniej w latach 80'tych był nauczycielem w seminarium duchownym i w żadnym wypadku nie były to wykłady z ekonomii czy też prawa.
nissin
2015-04-16 11:43:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
"Kukiz: gdyby nie Kościół, nie mówilibyśmy dzisiaj po polsku"
nissin
2015-04-16 16:30:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bez cichego przyzwolenia kosciola nikt nie moze kandydowac. To jest Polska.
homo_sapiens
2015-04-16 10:35:06
Ocena: 0(glosow:4)-+
Całe rzesze naiwnych mówiło to samo o Obamie, gdy po raz pierwszy startował (włącznie z komitetem Pokojowej Nagrody Nobla), a później bardzo się rozczarowali.
Arakiel666
2015-04-16 10:25:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
Gdzie tu jest wiocha?!
santiagox0
2015-04-16 10:23:36
Ocena: -3(glosow:23)-+
razem z kOrwinem mogą isc kozy wypasac darmozjadyyyy
santiagox0
2015-04-16 10:22:30
Ocena: -1(glosow:21)-+
fajny muzyk a obłąkany POLITYK czy jak go tam nazwać, koleś jest oderwany od rzeczywistości dla mnie to typowy faszys...... zenada
Vlad32
2015-04-16 11:09:27
Ocena: 4(glosow:10)-+
Oderwany bo najpierw szedł za rękę z narodowcami, później z PiSem, nie wyszło ... to co robi Kukiz najpierw próbuje na opolszczyznie :)) Nie chcą go tam :)) Nic nie szkodzi zawsze może się przecież zameldować u rodziców i startuje we Wrocławiu :)))
Brawo i ta marionetka na prezydenta :)
Łatwo jest być w opozycji ... ale to że ktoś głosi populistyczne hasełka nie znaczy że coś zmieni :) a szkoda bo pierwszy oddałbym na takiego człowieka głos :)
jurek1102
2015-04-16 12:12:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo nie myśli.
KapitanZbuk
2015-04-15 23:09:13
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
kocyk8000bmw
2015-04-15 18:26:59
Ocena: -8(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
gigabyte36
2015-04-15 16:28:35
Ocena: -6(glosow:16)-+
dla mnie osobiscie ten czlowiek nie moze wygrac porazka 0 kompetencji chociaz zaznacze ze lepszy od bronka ale pomino tego dno i wodorosty
majkelzeuropy
2015-04-15 14:38:19
Ocena: 3(glosow:19)-+
Żeby głosować na kogokolwiek trzeba mieć 18 lat skończone, gimby... :-)
jersey_pan
2015-04-16 11:18:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
wyjątek stanowi poparcie Komorowskiego wśród dzieci i młodzieży szkolnej !
KapitanZbuk
2015-04-15 20:58:59
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
szeregowyPryszcz
2015-04-15 22:06:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
beetlejuicee
2015-04-15 13:42:19
Ocena: 8(glosow:12)-+
Ja także jestem za tym panem
Zbowidowiec
2015-04-15 13:28:19
Ocena: -2(glosow:4)-+
Czapkował przed banderowcami
jersey_pan
2015-04-15 14:06:20
Ocena: 3(glosow:5)-+
który z pozostałych kandydatów tego nie robił ? gdyby podsumować wszystkie wady kandydatów, ci ze świecznika mają ich więcej niż potencjalnych zalet, to Pawełek ma ich z pewnością najmniej. nawet jak nic nie wskóra, niech sobie chłop dorobi, łatwego życia nie miał, a cwaniaczki partyjne sobie poradzą bez stołka prezydenta. myślisz, że buł będzie głodował ? myślę że donek już mu posadkę w Orlenie przygotował.
MaxMaksimow
2015-04-15 12:35:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie zrozum mnie zle bo nie jestem ani przeciwnikiem ani zwolennikiem. Ale uwazaj z takimi obietnicami bo mozesz sie zawiesc i co wtedy zrobisz. Wielu przed toba skladali takie deklaracje a zobacz gdzie sa teraz. Nawet sie nie przyznaja do swoich wczesniejszych deklaracji.
jersey_pan
2015-04-15 14:03:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
a bezpieczeństwo i pogoda ducha, czy by żyło się lepiej lub inna wyspa ? trzeba spróbować na coś innego, spoza układu, niż robić z siebie idiotę, który czuł się oszukany, zaufał kolejny raz, znowu oszukali, a teraz się do oszustw przyzwyczaił i daje się oszukiwać, bo widocznie taka jest jego natura ???
mediator111
2015-04-15 12:32:09
Ocena: 92(glosow:156)-+
ja tam glosuje na niego!!
nissin
2015-04-16 16:34:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Glosuj 8x to moze bedzie mial szanse w drugiej turze.
Stacjonarnych.takich jak łapanie kobiet czy starców na protestach.kibole-psy 1:0
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0