Ukryj komentarze(285)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
anna-maria-1
2013-04-09 11:58:35
Ocena: 39(glosow:61)-+
Każda sfera społeczna,religijna ma fanatyków którzy w jakiś sposób psują renomę ogółu. Jestem katoliczką i zdaję sobie sprawę jaki wpływ ma na naszą wiarę takie zachowanie,i ubolewam nad tym okropnie,A ty Freedom80 kim jesteś? zdeklarowaną ateistką,agnostyczką,egzystencjalistką,z taką pogardą traktujesz moją wiarę, wytykając każdy błąd.
Maryyyjusz
2013-05-06 19:19:34
Ocena: -3(glosow:5)-+
Freedom80 PRO-Rządowa pijawka do podburzania Lemingów .... Pochodzisz z Izraela pasoŻydzie ???
jurek1102
2013-05-23 16:28:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
A co chcesz by ciebie wstawiła ?
awesomebeauty
2013-04-28 16:25:35
Ocena: -2(glosow:8)-+
Dajcie spokój to są wyslancy Jarosława I Rydzyka którzy jako pierwsi dali sobie wodę z mózgu zrobić. Niech każdy wierzy w co mu tam pasuje I rybka, tylko zeby nie dali soba manipulować to bedzie git.
Hanusiak
2013-04-28 16:10:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
Proszę Państwa, podam kilka przykładów dla:
- homoseksualistów: prawdziwy gej to ten z parady równości wymalowany i wypacykowany tak, ze się chce płakać?
- zwolenników legalizacji: dzieci, które nigdy nie paliły trawy, a biegające w koszulkach "legalize" i wielkim liściem na koszulce?
Rozróżniajmy osoby, które widzą w czymś sens, a osoby, które fanatycznie próbują wszystkim udowodnić, jakie to nie sa.
Tak, jestem katolikiem, jest to mój wybór, ale nie namawiam do tego każdej osoby na świecie. Wyzywanie wyznawców jakieś wiary jest moim zdaniem głupotą wyzywającego, nie wyzywanego
Wilczycho
2013-04-28 15:20:55
Ocena: 9(glosow:9)-+
Te niedowiarki a co robicie w niedziele i swieta? W niedziele do roboty zasuwac! To nasz dzien swiety! A w swieta? W swieta wierzycie w choinke, ktora rozdaje prezenty! Albo w dyniowa glowe! Zalosni jestescie. Niby nie wierzacy, a czcza choinke i dynie...
Mundzio84
2013-04-28 15:36:02
Ocena: -4(glosow:8)-+
Nazywasz niedowiarkami, ludzi którzy są ateistami i każesz im iść do pracy w dzień, który jest ustawowo od niej wolny?Ogarnij się, k*rwa.Nikt nie wierzy w choinkę, a świeta już dawno zostały tak skomercjalizowane, że są sposobem, nie tyle na jakieś duchowe przeżycia, co na rozrywkę.I tyczy się to zarówno tych wierzących praktykujących, jak i osób, które kościół odwiedzają rzadko, albo wcale.
tub00sh
2013-04-28 15:42:57
Ocena: 1(glosow:7)-+
A choinka zaj3bana przez religię katolicką wyznaniom pogańskim (jak i wiele innych rzeczy, które odnaleźć możemy w chrzesijanstwie) nie jest przedmiotem czci, jest udekorowanym ładnym drzewkiem i przyznaję się bez bicia - jakem ateista uwielbiam choinki i co rok ją ubieram.
tub00sh
2013-04-28 15:55:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
Bardzo chętnie bym zostawił ją cały rok, serio, ale jakoś opinia psychopaty w oczach mojej rodziny, dziewczyny, kumpli itp nie jest czymś o czym marze:). Poza tym czemu mam nie obchodzić świąt? Dla mnie to są "zimowe święta" (tak je nazywam), jest dobre jedzenie, Szklana Pułapka (\m/) w telewizji i jest fajnie. Odmawianie sobie przyjemności ze względu na poglądy jest domeną fanatyków (NIE ZJEM KARPIA BO TO BOŻONARODZENIOWA POTRAWA!), a nie takich małych wrednych hedonistów jak ja. Ja tylko korzystam z okazji:).
ferdal
2013-04-28 16:00:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie lubię świąt,jeśli tylko mogę uciekam gdzieś daleko byle nie celebrować.
tashunkewitko
2013-04-28 16:03:24
Ocena: -2(glosow:6)-+
Niedziela - sunday, dzień słońca, sol invictus, dzień boga Mitry, Boże narodzenie - Szczodre gody, stare słowiańskie i pogańskie święto, Wielkanoc - Gody Jare, stare słowiańskie i pogańskie święto, Wszystkich świętych - Dziady, pogańskie święto, 10 przykazań - 10 przykazań z Egipskiej Księgi Umarłych, Potop biblijny - epos o Gilgameshu, itd, itd.
tub00sh
2013-04-28 16:23:38
Ocena: -4(glosow:6)-+
Polecam wyszukać i poczytać tekst pt. "Biblia powstała na zasadzie kopiuj wklej". Jest tam wiele zabawnych porównań tekstów starożytnych do tego, jak niekiedy bezczelnie "po studencku" kopiowano (odrobinkę przekręcając) pewna wydarzenia i postacie wplatając je w Stary i Nowy Testament:).
lucy123
2013-04-28 18:39:52
Ocena: -2(glosow:6)-+
A kto jest niewierzący i obchodzi święta? U mnie jest to po prostu czas spotkania się całej rodziny i spędzenia razem czasu. Mam wierzącą rodzinę i nie robie im przykrości kiedy zapraszają mnie na świeta. Wiedzą że nie obchodze i kolend śpiewać nie będę, chyba że się upiję, Siedzimy razem przy jednym stole, ale kazdy obchodzi ten dzień po swojemu.
StatystycznyNowak
2013-04-29 10:40:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wilczycho czytając Twoje komentarze zastanawiam się czy jesteś trollem i masz z tego bekę, czy jesteś naprawdę tak głupia.
rudzielec69
2013-04-28 08:57:16
Ocena: 3(glosow:11)-+
dajcie spokój autorowi, dla niego to może i wiocha - sto razy głupszy jest admin, że wstawia każde zdjęcie o kościele i o księżach nie patrząc nawet na to, czy to jest naprawdę wiocha. nie szukajcie kurzu na 2 człowieku, bo w was się pewnie znajdzie stado żmii, którego na sobie nie widzicie. łatwiej patrzeć na innych niż na siebie.
killing_joke
2013-04-28 02:01:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dążę do tego, że owy "absurd" jest niskich lotów, słabo opisany i na dodatek autor używając takiej stylistyki wypowiedzi robi "absurd" z samego siebie...
killing_joke
2013-04-28 01:58:33
Ocena: 2(glosow:8)-+
Szkoda tylko, że autor "absurdu" nie ujawnił faktycznego miejsca i okazji z racji której zostały poczynione owe fotografie... Ujęcia wyrwane z kontekstu, poza tym "ojczyzna polszczyzna" płaczę z rozpaczy nad stylistyką treści zawartej pod owymi zdjęciami nie wiadomo skąd...
Anti-Religion
2013-04-28 10:01:40
Ocena: -4(glosow:8)-+
Szkoda że Wy zamiast myśleć prawicie morały. Miejsce? Okazja? To ma przedstawić typowy elektorat kk i co zmieni fakt podania miejsca????? Co zmieni fakt podania okazji? Co by było gdybym ja, ze swoimi poglądami wszedł między właśnie takich jak oni i Ty? Nieraz już widzieliśmy i właśnie to ma pokazać ten absurd!! I zamiast "pieprzyć" głupoty pomyśl szerzej. :)
Anti-Religion
2013-04-28 10:40:53
Ocena: 0(glosow:6)-+
A Ty myślisz ze ja się nie bawię? :-) Jak słyszę na przykład argumenty Mundzia po raz setny z uporem maniaka, a on błyszczy i myśli że coś świeżego powiedział? Oni wszyscy jeden przez drugiego paplą to samo, te same wyssane z palca formułki i zawsze mają się za wszechwiedzących, hehe. Widzisz, trza było zostać katolem, też byśmy wszystko wiedzieli, a teraz z nas takie tumaki, hahahaha.
Mundzio84
2013-04-28 10:50:12
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jeśli dajecie podobne wstawki, jestem zmuszony, żeby się powtarzać czasem - proste.W każdym razie nie martwcie się.Też dostarczacie mi rozrywki.Świat bez takich jak wy, a tym bardziej wiocha, byłaby bardzo nudna.Mało tego - fajnie widać przekrój naszego społeczeństwa.Tu katole, tam wojowniczy pseudoateiści, choć muszę stwierdzić, że tych drugich jest tu więcej i zdecydowanie bardziej intensywnie się udzielają.
ferdal
2013-04-28 11:45:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mundzio jeśli pseudo ateiści to i pseudokatolicy.nie umiesz się powstrzymać od umniejszania innych,sugerowania że są gorsi,za trudne jest jak widzę dla Ciebie pisac merytorycznie.
freedom80
2013-04-28 12:00:12
Ocena: 5(glosow:7)-+
dedede i tub00sh - siła sugestii potrafi bywa olbrzymia, a ja jestem strasznie podatna. Trochę się boję ;D
a Ferdal jak zwykle ma rację - Mundzio jest bardzo stronniczy,a rozmowę za rzeczową uznaje tylko wtedy kiedy rozmówca ma zdanie podobne do jego własnego.
ferdal
2013-04-28 12:16:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dede opowiedz o tym,jak się wtedy czułeś?:}}
ferdal
2013-04-28 12:32:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeszcze nie,gostek wymiękł.Miło widzieć Ciebie w dobrym humorze:}
ferdal
2013-04-28 12:40:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Będzie tylko 1 :}}}No ale potem zrobisz mi prywatny pokaz zapowiadania:}
Anti-Religion2
2013-04-28 13:02:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ferdal, nie rób tego, daj chociaż chipsy dojeść. Obiecaj że chociaż półtorej rundy będzie, hehe. Za to gratis do Freedom80, Boa dorzucimy. :-) Tylko uważaj, ponoć krztusicielka.
Mundzio84
2013-04-28 13:15:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ferdal - oczywiście, że są jedni i drudzy, ale nie zaprzeczysz, choćby po wstawkach, że tu o wiele bardziej udzielają się pseudoateiści?Ja nie jestem stronniczy, ale jak mam jechać na katoli, skoro oni żadnych wstawek odnośnie tego, że ktoś jest ateistą i które mają za cel obrażanie tego, że ktoś w nic nie wierzy, tu nie wstawiają?Freedom - akurat kiedy wspomniałaś o sobie jak o kobiecie wyzwolonej, przypomniała mi się Frytka u Cejrowskiego.
BoaKrztusiciel
2013-04-28 13:18:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
A czemu mam być gratisem? Niech sobie idą, a ja z nowym Antkiem urządzę własne show;)
Mundzio84
2013-04-28 15:13:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
A mi się podobało.Zrobił z nią to, co zrobić powinien i nigdy w żadnej rozmowie nie widziałem takiej wyższości intelektualnej jednej strony nad drugą.A jeśli chodzi o Wojciecha Cejrowskiego - w dużej części podzielam jego światopogląd, choć w sprawach religijnych i jeszcze kilku innych prezentuję całkiem odmienne zdanie.
Mundzio84
2013-04-28 15:25:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
A ja się nie dziwię, znowuż, że ktoś taki jak ty go nie lubi?A dlaczego Frytka sobie nie poradziła?Odpowiedź jest bardzo prosta - myślała, że idzie do jakiegoś telewizyjnego programu, żeby się wylansować i była poprostu za głupia.Mów co chcesz ale Cejrowski napewno nie jest idiotą, mimo, że wyraża zupełnie inny światopogląd niż ty.
freedom80
2013-04-28 15:32:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
W przeciwieństwie do Ciebie, nie oceniam czyjeś inteligencji wg poglądów, które przejawia. Moim zdaniem nie zachował się profesjonalnie - po prosu. Nie zaprasza się kogoś do siebie, tylko po to żeby wyzwać i nie dać dojść do słowa. Jego ewidentnie nie interesowało co ona ma do powiedzenia. Chciał ją tylko i wyłącznie poniżyć - taki miał cel.
Mundzio84
2013-04-28 15:39:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przecież on jej dał dojść do słowa.A jaki miał cel zapraszając ją?To już jego program i jego sprawa.A ile razy zapraszali do studia Janusza Korwina-Mikke, nie dając mu dojść do słowa i próbując w ewidentny sposób go wyśmiać i poniżyć.Wpisz w googlach "monika richardson janusz korwin".To dla przykładu.Tylko widzisz - on jako inteligentny człowiek nie dał się i zawsze z tego wybrnął.
freedom80
2013-04-28 15:50:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
ja od dziennikarzy i redaktorów programów wymagam chyba więcej niż Ty - może stąd mamy inne spojrzenie na tą kwestię. Ale wiesz co powiem Ci coś. Musiało nas już całkiem po...bać, że rozmawiamy na temat frytki i cejrowskiego :) temat bardzo przebrzmiały :)
pablo1123_74
2013-04-28 15:54:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kałuża, dno, i stukamy do spodu.....
Mundzio84
2013-04-28 15:59:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja podałem tylko skojarzenie, a temat zaczęłaś właściwie ty.Kontynuuję go tylko dlatego, iż uważam, że ty masz na to chęć.Natomiast ja mogę rozmawiać na każdy temat, na który posiadam jakąś tam wiedzę.Ale zgadzam się - troszkę się zagalopowaliśmy, bo to ewidentnie odbiega od sensu dyskusji pod twoim jakże prawdziwym, przemyślanym, bezstronnym i kreatywnym absurdem.
Mundzio84
2013-04-28 16:28:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co mi spędza sen z powiek?Czasem brak seksu, jeżeli żonie już się nie chce, a ja mam od niej o wiele większe potrzeby, i ogólnie zmartwienia codziennego życia.Czyli przyziemne sprawy.Tylko zastanawiam się, czy ty jesteś odpowiednią osobą do dyskusji na takie tematy, bo szczerze wątpię.
freedom80
2013-04-28 16:37:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mundzio zawsze możesz na ręcznym pojeździć. Zdrady Ci nie proponuję, bo przecież jesteś taki prawy, że na to byś nigdy nie poszedł. Trochę się już znamy, ale jeśli we mnie wątpisz to trudno. Ja przynajmniej się staram przełamać co do Ciebie, chociaż też mi łatwo nie jest.
Mundzio84
2013-04-28 16:43:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co do ręcznego, już nie te czasy.Jeśli masz na myśli zdradę, to masz rację - nigdy się do tego nie posunę i nie musisz w tym temacie ironizować.Mnie tam nie zależy, żebyś się co do mnie przełamywała - mam wyj*bane na to czy uważasz mnie za tępego katola, czy za św mikołaja.Natomiast ja dość często zmieniam zdanie na temat niektórych ludzi.Tyle, że ci ludzie wcześniej dali mi do tego powód.
freedom80
2013-04-28 17:11:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Talita, przepraszam. Ja świata poza Mundziem nie widzę :) ale jeśli nie chcesz zmienić chłopa na lepsze to musisz się albo z tym pogodzić, albo spróbować do podrasować - możesz spróbować suplementów albo sięgnąć od razu po Viagrę :D ewentualnie, możesz zaprosić jakąś koleżankę do wspólnej zabawy - to działa na panów :))))
Mundzio84
2013-04-28 17:52:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dziwna jesteś - teraz się cieszysz, ale wcześniej kiedy powiedziałem, że cię lubię gadałaś coś o wbijaniu szpili.A to, czy będę z tobą dyskutował pod twoją kolejną, z pewnością równie ambitną wstawką, zależy tylko od tego, czy będę miał ochotę.Chyba nie muszę ci wspominać, że nie jestem na twoje żadne zawołanie?
Anti-Religion2
2013-04-28 18:10:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mundzio - pseudo inteligencie, już Ci mówiłem że to czy ktoś jest ateistą nie od Ciebie zadufany w sobie bucu zależy. To że Ci się coś nie podoba, akurat ma najmniejsze znaczenie i co najwyżej jak zawsze możesz rżnąć "mentora" i znawcę tematu.
Mundzio84
2013-04-28 18:22:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dede mogę ci tą "zapasową" oddać nawet na piśmie, a jeżeli złamię warunki umowy to oddam ci pod zastaw mój dom z działką:)Freedom - dziwne, że w to co mówię o zdradzie, wierzysz ot tak sobie na słowo, a jakoś z innymi rzeczami tak zaciekle polemizujesz...
misiek2004
2013-04-28 00:00:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Dzieciaku, co żeś to wstawił - aż oczy bolą od patrzenia na tak spektakularne kaleczenie ojczystego języka. Do książek, a nie w necie siedzisz!
maximus1970
2013-04-27 23:12:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
Jeszcze zatesknisz za tymi twarzami jak twoją córkę zakują w burkę berzowi !
Matka-boska-Maria
2013-04-28 12:52:24
Ocena: -1(glosow:3)-+
Bo to syn swego boskiego Ojca. I mój...
agentfoxmulder
2013-04-27 21:34:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ten po lewej to spoko koleś ;) mamy dzięki niemu fajny mix "Gdzie jest krzyż?" ;) Kto nie wie o czym mówię, niech poszuka na YT.
BoaKrztusiciel
2013-04-27 22:28:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
A dacie popatrzeć? Jak coś mogę sędziować;)
Anti-Religion
2013-04-28 09:43:22
Ocena: -2(glosow:4)-+
Popisałeś się, pokazałeś tylko że jesteś bucem który nie ma żadnych argumentów. Kolejny tępawy obrońca kościoła, hahahahaha.
ferdal
2013-04-27 20:30:57
Ocena: 3(glosow:15)-+
Osób wstawiających antyklerykalne i antykatolickie kawałki jest tu sporo,ale widzę że większość userów skupiła się na atakowaniu Free,tak zwyczajnie po ludzku mi się to nie podoba
BoaKrztusiciel
2013-04-27 20:36:24
Ocena: 4(glosow:6)-+
A mi się nie podoba jak ktoś traci obiektywizm.
ferdal
2013-04-27 21:03:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
Fotysz avek Ci pasuje,zakuty łeb
ferdal
2013-04-27 21:18:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie widzę problemu
BoaKrztusiciel
2013-04-27 22:10:34
Ocena: 3(glosow:9)-+
Raczej coś w stylu: oni się na mnie uwzięli, a ja taka fajna jestem. To nic, że mogę urazić czyjeś odczucia, najważniejsze żeby było śmiesznie. W końcu Wiocha i można obniżać poziom.
Anti-Religion
2013-04-28 09:37:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
Boa - "To nic, że mogę urazić czyjeś odczucia". Jak dla mnie pachnie, a wręcz śmierdzi hipokryzją, bo to co robi Fredoom jest niczym w zachowaniu większości tutejszych katolików i jakoś nikogo to nie razi. P.S. W moim przypadku, ja zawsze staram się urazić wszelakich ludzi religijnych i nie tylko katolików. :-)
Anti-Religion
2013-04-28 09:39:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
foytaz - a gdzie ktoś tu zgrywa ofiarę? Gdzie ktoś podjudza? Czy zakuty łeb jak Ty nie może po prostu zrozumieć że ktoś może nie cierpieć instytucji której Ty hołdujesz? To że Tobie się czyjeś poglądy nie podobają nie znaczy że nimi nie są, a na koniec dodam że jedyną ofiarę jaką widzę to Ty. Ofiara losu i tuman.
Anti-Religion
2013-04-28 10:16:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Żałosny bucu, a potrafisz coś jeszcze poza spinaniem się przed monitorem? Jesteś jak kogucik, tylko uważaj i nie strzaskaj sobie dzióbka o monitor, hahahahaa. P.S. Na argumenty nie liczę, już pokazałeś że w życiu za wiele ich nie miałeś, to chociaż ubaw publikę, bo taka Twoja rola w życiu.
BoaKrztusiciel
2013-04-28 10:29:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
Anti, a czemu tak się uczepiliście tej religii? Nawet Twój nick pokazuje cel istnienia na wsi. U mnie Bóg jest na tej samej półce co Św.Mikołaj. Wierzę, lubię, ale nie podporządkowuję temu życia. Jak ktoś chce, to niech się nawet modli do Latającego Potwora Spaghetti. Wisi mi to. A przesadzić można w obie strony. Walczący ateiści są tak samo groźni jak katole.
Anti-Religion
2013-04-28 10:34:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
Boa, groźni jesteśmy, ale tylko dla fanatycznych katoli. Bo jak sprowadzę religię na swoje miejsce, czyli do kościoła i ani centymetra poza niego, to wtedy przestanę go atakować. Dopóki instytucja w której imieniu zginęły miliony ( bo jak do tej pory Bóg jest powodem śmierci 99 procent ludzi), instytucja która swoje brudy chowa i to w bezczelny sposób i jednocześnie prawi morały, będzie się wtrącać i panoszyć wszędzie, to i ja i ludzie podobni mnie się nie zmienią.
Anti-Religion
2013-04-28 10:36:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
P.S. To powinnaś zmienić półki i dać boga na miejsca z napisem "Zagrożenia". Bo w imię Mikołaja nikt nie zabił, a w imię jego zginęły już miliony.
BoaKrztusiciel
2013-04-28 10:41:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tylko pamiętaj, że w Polsce krzyż zawsze będzie się przewijał, bo to kawałek naszego dziedzictwa. Na historii dalej będą się uczyć co się stało w 966r., a na polskim omawiać Bogurodzicę. Trzeba wiedzieć co z religii uszczknąć dla siebie, a co odrzucić żeby nie wpaść w obsesję.
malgolina
2013-04-28 13:08:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
Anti, widać,że bardzo Cię razi katolicyzm w Polsce. Wczoraj oglądałam dokument o afrykańskich muzułmanach, to dopiero jest dzicz. Rebelianci, którzy zajmowali całe wioski gromadzili ludność na placu i zmuszali do obietnicy,że przejdą na islam. Temu, który się nie godził,podrzynali gardło. Póki co,u nas w Polsce panuje wolność słowa i wiary, nikt nikogo nie zmusza pod groźbą śmierci. Owszem,ludzie są zaślepieni, słuchają księży jak zahipnotyzowani,oni już zdania nie zmienią. Ale są jeszcze wierzący, rozsądni i myślący samodzielnie.
Talita
2013-04-28 13:14:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Malgolina, nie można być wierzącym i myślącym samodzielnie, albo jedno albo drugie. Owszem są ludzie, którzy nie zaprzeczają istnieniu jakiejś formy boga, ale jeśli ktoś wyznaje konkretną religię to nie myśli sam, za niego wtedy myśli kościół do którego należy
malgolina
2013-04-28 13:25:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Czyli trzeba wybrać: albo jest się zażartym wierzącym moherem albo ateistą? Nie, to nie tak. Ja jestem wierząca, ale nie uczestniczę we mszach, procesjach, jedynie tyle ile trzeba podczas Świąt, nie chodzę do spowiedzi. Żaden ksiądz mi nie wmówi,że zostanę zbawiona jak będę składać pieniężną ofiarę, nie wmówi,że pójdę do piekła bo nie chodzę na mszę,nie wmówi, że Bóg mnie oceni za to jaki mam stosunek do Kościoła i ile razy w nim byłam,ile pieniędzy zostawiłam. Nie wierzę w to. Wierzę,że Bóg sam ocenia kto jakim jest człowiekiem, sam widzi kto ile dobrego czy złego wyrządza w życiu.
Talita
2013-04-28 13:35:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
więc jesteś trochę zakłamana w tym co robisz (nie chcę Cie absolutnie obrażać), ale jeśli ktoś wybiera sobie z danej wiary to co mu pasuje, a odrzuca to co mu nie pasuje, to tak na prawdę nie powinien tego robić w ogóle. To tak jakbym w pracy robiła tylko to co mi pasuje, a resztę odrzuciła, mimo, ze szef mi to nakazał
malgolina
2013-04-28 14:02:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bo wiara jest dobrowolna, ja za to,że wierzę nie otrzymuję wynagrodzenia, dlatego biorę tyle ile potrzebuję do życia. To nie jest żaden prawnie ustalony przepis abym musiała brać absolutnie wszystko co mi się narzuci. W szkole również uczymy się ogółu na różnych przedmiotach, jednak w życiu wykorzystujemy tylko to,co jest nam niezbędne ;)
Talita
2013-04-28 14:08:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
zgadza się, tylko przyjmując pewną wiarę (obojętnie jaką) zgadzasz się na jej zasady, jeśli nie, zawsze można być wierzącym ale niezrzeszonym, ale jeśli już należysz np. do KK to przyjmujesz wszystko co ci każą, jeśli nie to po co w ogóle być w takiej instytucji?
malgolina
2013-04-28 15:18:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mi nie przeszkadza bycie w tej instytucji, nie odczuwam żadnego obowiązku z tym związanego, święcę koszyk w Wielkanoc, pójdę na pasterkę w Boże narodzenie i nikt mnie nie zmusi do czegoś więcej. To jest sprawa między mną a Bogiem, co robię. Ksiądz nie ma nade mną władzy i już. Wystarczy, że podatki są przymusowe. Mam wybór, na szczęście, nie tak jak wyznawcy islamu.
Talita
2013-04-28 15:55:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
w takim razie po co święcisz ten koszyk? jeśli dlatego, że jesteś katolikiem, to to co piszesz nie ma sensu, bo zadaniem katolika jest nie tylko święcenie koszyka ale też uczestniczenie we wszystkich innych uroczystościach. Rozumiem Twoje podejście i zgadzam się z nim, jest bardzo zdrowe, tyle, że z mojego punktu widzenia, trochę obłudne.
Anti-Religion2
2013-04-28 20:48:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
malgolina - nie razi mnie katolicyzm, tylko religie, a z racji tego że mieszkam w kraju katolickim zwalczam jego. Jak do tej pory bóg jest powodem największych zbrodni i ma najwięcej krwi na swoich rękach, co sama zaprezentowałaś i katolicyzmowi wcale nie jest do tego daleko. Dać im tylko te same możliwości i sama byś się przekonała ile w nich "miłości" do bliźniego o odmiennych poglądach. Po drugie, nie myl wiary z religią!!!! Mówię to po raz setny. Można wierzyć, ale po co cały syf jak kk, islam lub żydostwo? Czy Twój bóg koniecznie musi mieć imię bo przestanie istnieć?
malgolina
2013-04-28 21:26:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Anti, nie zwalczysz katolicyzmu, poproś kolegów muzułmanów, może Ci pomogą ;P Poza tym mamy również broń i szaleńców, ale wiesz co nas różni od tych dzikusów? Na szczęście jesteśmy cywilizowani i już nie będziemy mieli w naszym kraju krucjat religijnych, nie bądź pesymistą, trochę wiary w ludzi ;) Mój Bóg nie ma imienia, jest osobowością bez danych osobowych, bez twarzy i wieku, jest kimś, w kogo wierzę i modlę się.
Anti-Religion2
2013-04-28 21:43:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
malgolina - najchętniej pozwoliłbym się im nawzajem powybijać, ale niestety oni zabijają wszystko inne wokoło "drząc" mordy że to w imię boga. Co do katolicyzmu może nie ja go zwalczę, ale przyłożę swoją cegiełkę. :D Bo w tym tempie rozwoju nauki upadek religii jako takich jest szybki, bo zburzy całkowicie ich podstawy i temu nie zaprzeczysz. P.S. To zweryfikuj czy jesteś katoliczką, bo to że wierzysz w boga wcale tego nie oznacza. :D
drLOUBITCH
2013-04-27 20:24:06
Ocena: 12(glosow:16)-+
Freedom80, naprawdę współczuję Ci wyjątkowo wąskiego i prymitywnego sposobu myślenia. Twoje wrzuty właśnie o tym świadczą. Naprawdę żenada.
Anti-Religion
2013-04-28 09:42:03
Ocena: -1(glosow:7)-+
Doktorku, Ty to masz najwięcej do powiedzenia. Średnio inteligentny koleś, z niezbyt rozgarniętymi i lotnymi tekstami, które jeszcze podążają za nurtem ogółu. :-) P.S. Mi też już współczujesz? :D
drLOUBITCH
2013-04-28 14:00:29
Ocena: 4(glosow:6)-+
Anti-Religion całe szczęście, że ty jesteś prze inteligentny. No co ja mogę na ten temat wiedzieć, w końcu jestem tylko "średnio inteligentnym kolesiem, z niezbyt rozgarniętymi i lotnymi tekstami". Cała nadzieja w takich ludziach jak Ty, z powalającym intelektem i mega błyskotliwymi tekstami i trzeźwym spojrzeniem na świat.
Anti-Religion2
2013-04-28 20:59:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja?? Dzięki, ale niestety przesadziłeś. :D Bliżej mi do Ciebie, tylko bardziej pyskaty jestem, hehehe. P.S. "no co ja mogę na ten temat wiedzieć", no właśnie, co Ty możesz o kimś wiedzieć. Obrażać łatwo, znieść już nie? Dałem Ci tylko przykład Twojego własnego podejścia i wiesz co? Wcale, a wcale Ci nie współczuje, hahahah.
Starbreaker
2013-04-27 20:21:44
Ocena: 7(glosow:7)-+
Jeśli "wyraz twarzy" decyduje o tym jakim jest się człowiekiem to twoją można by pokazywać w cyrku za pieniądze, a twoje zdjęcia wystraszą nawet ślepych ;)
Jak już trolujesz to chociaż rób to z głową...
Starbreaker
2013-04-27 20:20:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
sernik_na_zimno
2013-04-27 20:09:29
Ocena: 6(glosow:8)-+
wyraz twarzy świadczy o tym, kim jesteś? Czy jesteś dobrym człowiekiem, czy złym?
facebookowylowca
2013-04-27 21:06:02
Ocena: 7(glosow:11)-+
Ateizm nie zwalnia z poczucia moralności, freedom80.
facebookowylowca
2013-04-27 22:32:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
neurotyczny_jan
2013-04-27 19:41:42
Ocena: -1(glosow:5)-+
wielki powrót Salaciaka na wiochę.
drobniak12
2013-04-27 19:34:32
Ocena: 11(glosow:11)-+
Sa kibice i sa kibole , sa katolicy i sa katole. A jesli ktos ocenia wiare na podstawie kilku kretynow ktorzy sie tak zachowuja to moim zdaniem to załosne
violon
2013-04-27 19:06:02
Ocena: 12(glosow:16)-+
Adminie, mam dość twojego preferowania absurdów kopiących religię, jesteś głównym wiochmenem na wiocha.pl, zachowujesz się jak typowa gimbaza którą z pewnością jesteś. Jeśli chcesz wrzucać absurdy o religii, polityce itp. to wrzucaj te z klasą a nie te oklepane wstawiane dla paru nędznych punkcików. Twoja stronniczość jest już żenująca, ogarnij się.
marcinko83
2013-04-27 20:00:07
Ocena: 7(glosow:7)-+
macie rację ,również zauważyłem to ,że admin sympatyzuje tutaj z pewną grupą ateistów,lewaków i homoseksualistów wrzucających co tylko popadnie na kościół, nawet największe g,,wno,i używajacych dużo nienawiści i wyzwisk w swoich wpisach
facebookowylowca
2013-04-27 21:10:12
Ocena: 9(glosow:9)-+
No właśnie freedom. Ty np. nie chcesz widzieć, że twoje absurdy są żałosne.
PS. Nie musicie nie krytykować Kościoła i opozycji, ale jak to robicie róbcie to z sensem, a nie np. po doniesieniach o kilku pedofilach w Kościele robicie automatycznie z każdego księdza zboczeńca.
Arthum
2013-04-27 18:54:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
W każdej grupie religijnej są tego typu ludzie, fanatycy którzy psują opinię na temat danej wiary. W religii katolickiej nazywa się ich katolami, co się działo z krzyżem każdy pamięta i ludzie widzieli jak to wyglądało. Niepoświęcone dwie zbite deski(tak tym jest krzyż PRZED poświęceniem, nie zarzucajcie mi że jestem ateistą bo jestem katolikiem i nie wstydzę się tego) zostały umieszczone przez harcerzy na terenie urzędu państwowego, w związku oddzieleniem kościoła od władzy powinno zostać to usunięte(do czego by doszło w innych krajach w Europie i na świecie) ale rząd postanowił poświęcić
Arthum
2013-04-27 18:58:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
harcerski konstrukt i przenieść go jako krzyż do kościoła, tam gdzie jest jego miejsce. Nie mówię teraz że ludzie którzy się tam zebrali byli samymi oszołomami, nie twierdzę też że byli sami uczciwi katolicy którzy się modlili. Ale jedyne co wiadomo to to że nawet księdza nie chcieli dopuścić do poświęcenia krzyża nadając mu prawdziwie religijne znaczenie. Tacy ludzie właśnie sprawiają że w pewnym sensie wstydzę się tego że jestem katolikiem ale NIGDY nie generalizuję ani nic nikomu nie zarzucam. Wszak nikt nie jest doskonały a jesteśmy tylko ludźmi którzy popełniają błędy.
Nick-T_00
2013-04-27 18:47:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Był taki filmik na YT, gdzie autor ukazywał elektorat PO. Chodził po ogródkach piwnych, zaczepiał najbardziej pijanych i pytał na kogo głosują. Następnie powycinał wszystkich chlejusów, którzy byli za PiS, PSL, SLD itd. i zostawił tylko tych z PO, po czym stwierdził, że taki elektorat ma PO. Tu podobny zabieg tylko w drugą stronę. Wiadomo, że Pan Andrzej i jego świta to delikatnie mówiąc ... indywidualiści.
Mateusz-Kupiec
2013-04-27 17:59:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
PRZEZ INTENET TO MOCNI TYLKO W GEMBIE SA A W REALU TO CIENKA DUPA POZDRO
Anti-Religion
2013-04-28 09:50:48
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ty zabawny jesteś. Jak przygłupi rottweiler spuszczony ze smyczy, ale z kagańcem. :-) Dorzuć coś jeszcz,e bo aż drżę z przerażenia jaki to Ty jesteś groźny, buhahahahaha.
tub00sh
2013-04-28 12:31:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
PFFF proszę bardzo - Częstochowa, dzielnica Raków, ul Józefa Mireckiego, 25, klatka 5 (numeru mieszkania nie podam publicznie:P). I co z tym zrobisz? Przyjedziesz ze swoim wirtualnym toporkiem? 36-letni idiota będzie uganiał się za mną po Polsce? Jesteś aż tak niedowartościowany?
ANALNY_LOWCA
2013-04-09 20:59:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ferdal
2013-04-09 21:02:36
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie wiem co,ale na pewno dobrze powiedziane
ANALNY_LOWCA
2013-04-09 21:15:56
Ocena: 2(glosow:8)-+
Rozpoznałem pana Andrzeja który często dzwoni do Superstacji i opowiada o zamachu smoleńskim
ferdal
2013-04-09 13:37:23
Ocena: -2(glosow:10)-+
Asasyn2{co się stało z 1 ?} wyjątkowo prostacki skrót myślowy,jako myślący,w odróżnieniu od ciebie,ateista takich jak ty wrzucam do wora z napisem "katol-nie mylić z katolikiem" czyli ktoś kto dla uzasadnienia swojej frustracji potrzebuje jakiejś ideologi,w tym przypadku religii.
anna-maria-1
2013-04-09 11:58:35
Ocena: 39(glosow:61)-+
Każda sfera społeczna,religijna ma fanatyków którzy w jakiś sposób psują renomę ogółu. Jestem katoliczką i zdaję sobie sprawę jaki wpływ ma na naszą wiarę takie zachowanie,i ubolewam nad tym okropnie,A ty Freedom80 kim jesteś? zdeklarowaną ateistką,agnostyczką,egzystencjalistką,z taką pogardą traktujesz moją wiarę, wytykając każdy błąd.
Untraceable
2013-04-09 12:09:08
Ocena: 10(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Untraceable
2013-04-09 12:15:49
Ocena: 9(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
anna-maria-1
2013-04-09 12:20:17
Ocena: 9(glosow:13)-+
Nie bój się,z mojej strony nic ci nie grozi, nie spalę krzyża na twoim podwórku .Wolność od fanatycznej niewoli dzieli cieniutka nić.
pajakpajak
2013-04-27 18:47:10
Ocena: 7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marcinko83
2013-04-27 20:08:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
ja jej współczuję,bo jest ona tak zaślepiona nienawiścią do katolików,że nawet jak jest białe to ona widzi czarne, i widać że ta nienawiść zaczyna sterować jej życiem...jaka jest twoja twarz i co byśmy wyczytali z jej wyrazu?
Przemoc666
2013-04-28 18:23:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawda jest taka że prawdziwa wiara jest w sercu, a nie w fałszywych domach bogów zwanych potocznie kościołami
klisza08
2013-04-09 11:24:30
Ocena: 3(glosow:15)-+
widzialam wiele filmow na necie odnosnie tych ludzi broniacych krzyza..owszem-ogolne wrazenie prostoty i mozna powiedziec pospolstwa wszelkiej masci..ale nikt w demokratycznej Polsce nie ma prawa odmawiac im wiary w to,co do niedawna jeszcze w naszym kraju bylo aksjomatem.Teraz nagle margines zaczyna wymyslac swoja nowomowe.. i narzuca jakies nowe niesprawdzone trendy.Jednak ja nie o tym chce tu powiedziec-te twarze,te krzyki wyjete z kontekstu rzeczywiscie przynosza na mysl ciemnote i zabobon..ale...nie do konca pokazuja prawde..
klisza08
2013-04-09 11:28:34
Ocena: 6(glosow:12)-+
otoz wpadl niedawno w moje rece filmik o tej slynnej kobiecie,obronczyni krzyza ,ktora jak "nawiedzona wiedzma" darla sie do tlumu..czy wiecie,droga,pomstujaca gawiedzi,co naprawde tej kobiecie sie stalo,na chwile przed jej rozjuszeniem?Kobieta ta zostala od gory do dolu OBSIKANA przez jednego z prowokatorow,ktorzy specjalnie wdarli sie w tlum rozmodlonych,skromnych ludzi i robili im swinstwo za swinstwem..
klisza08
2013-04-09 11:30:27
Ocena: 3(glosow:13)-+
Przybili np.Misia-pluszaka do krzyza i szydzili,pluli,szarpali ,odlewali na swiete obrazki, rozbijali znicze-MASAKRA.nie wierzylam wlasnym oczom.A Ty freedom80 zmien nicka na regime80 lub cos w tym guscie,skoro popierasz ucisk i odzieranie obywateli RP z ich godnosci.
klisza08
2013-04-09 11:55:49
Ocena: 3(glosow:9)-+
jestem zwolenniczka nie zajatrzania juz i tak tej trudnej sytuacji..choc sprawa jest dla mnie nadal szalenie bulwersujaca...zwlaszcza po obejrzeniu tego ostatniego,niezmontowanego materialu.Dodam jeszcze,ze wsrod obroncow krzyza nie pokazywalo sie ludzi mlodych i wyksztalconych,lecz wylacznie brudnych bezdomnych. Tak,oni tez tam byli,ale i oni tez mieli prawo do okazywania wrazliwosci.
freedom80
2013-04-09 11:59:11
Ocena: 0(glosow:14)-+
A ja się zastanawiam kto jest bardziej zmanipulowany... ja przez przekaz masowy, czy Ty przez media religijne np Fronde. I nie mówię tego złośliwie, tylko skoro są dwa skrajne przekazy, to może żaden nie jest właściwy, albo niekoniecznie Twój, a mój i odwrotnie... Jedno jest pewne, takie osobniki jak Ci na zdjęciu byli i było im naprawdę dużo...
malgolina
2013-04-09 12:06:48
Ocena: 3(glosow:11)-+
Pokazuje się również tą moherową zawziętość, pięści i przekleństwa tzw. moherów. Tacy będą zawsze pokazywani,bo to wywołuje sensację. Popatrzcie co się dzieje z 11 listopada, poprzez wycinki, fragmenty, ludzie kształtują sobie opinię o ogóle.Znam osoby,które co niedziela chodzą do kościoła, modlą się, są normalnymi osobami,ale na taki spęd by nie poszły,tam idą fanatycy z prawdziwie wierzącymi,chcącymi się pomodlić.Kogo pokaże tv? Człowieka z różańcem pochylonego nad krzyżem czy tego wykrzykującego i wymachującego krzyżem w ręku?
klisza08
2013-04-09 12:10:59
Ocena: 4(glosow:6)-+
nie interesuje mne zrodlo pochodzenia tego materialu,kiedy widze czysty NIEZMONTOWANY(czytaj niezmanipulowany material).Wybacz,ale cos co jest mi wbijane wrecz bechawioralnie w glowe po setki razy przez mass media budzi we mnie naturalna ciekawosc dlaczego tak sie dzieje i sieganie po inne niezalezne zrodla.Jest to potrzebne,zeby wyrobic sobie zdanie na jakis temat.A Ty-czy zawsze im we wszystko wierzysz i lykasz jak leci?Jezeli tak,to wspolczuje serdecznie..
freedom80
2013-04-09 12:19:22
Ocena: -6(glosow:12)-+
klisza jesteś jakimś ekspertem,że potrafisz na pierwszy rzut oka rozpoznać, że materiał jest niezmontowany ? Przy dzisiejszej technice moja droga, to mogą to wykazać tylko i wyłącznie ekspertyzy fachowców a nawet oni czasem nie są w stanie jednoznacznie tego stwierdzić.
klisza08
2013-04-09 12:30:04
Ocena: 6(glosow:12)-+
wybacz,ale nawet laik rozpozna nizemontowany material...teraz nie dziwie sie ,ze jestes tak latwowierna,skoro nie potrafisz odroznic od siebie orginalu od "poklejonego"zmontowanego kawalka ..a tak na marginesie akurat trafilas w 10-jestem ekspertem w tej dziedzinie-stad tez sie wzial moj nick..
klisza08
2013-04-09 12:46:57
Ocena: 3(glosow:9)-+
dyplom jednego z zachodnich krajow mowi chyba sam za siebie.Dlaczego od razu wciskasz mi dyletanctwo-bo wierze w krzyz?(co znaczy w wolnym tlumaczeniu Twojego rozumowania,ze jestem tepa,mam pryszcze,chodze w lachcach z lumpeksu i na niczym sie nie znam) A tu nagle-masz- moje umiejetnosci nijak nie wpasowuja sie w Twoj waski swiatopoglad-co z tym teraz zrobisz?Zycze wiekszej elastycznosci w postrzeganiu innych..
dedede66
2013-04-09 12:59:04
Ocena: -7(glosow:13)-+
Klisza, zapomnialas dodac, ze s.rasz za obora, ewentualnie pod siebie, a wszystkie pieniadze oddajesz ksiedzu, mimo, ze Twoje dzieci nie maja co do ust wlozyc(tu denny pedofilski zart bo chodzisz z nimi w niedziele do kosciola). A zdjecia robisz camera obscura ;)
freedom80
2013-04-09 13:07:51
Ocena: -4(glosow:10)-+
A gdzie ja coś takiego powiedziałam ??? Nie pierwszy raz dopowiadacie sobie sami takie farmazony - z punktu widzenia psychologii musicie sami tak o sobie myśleć... Klisza skoro masz taka wiedzę i jesteś tak wyedukowana to przyznasz sama, że dobry montaż jest nie do wykrycia gołym okiem.
klisza08
2013-04-09 13:30:14
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ty nie mowisz materiale zmontowanym w merytoryczna calosc tylko o montazu poszczegolnych ujec w jedna niewykrywalna dla oka skonczona forme.Jest to mozliwe po uprzednim wyrezyserowaniu ujec.A to podstawowa roznica.Jednak kiedy masz material nie wyrezyserowany,krecony na zywo,od razu mozna zauwazyc kiedy cos jest montowane a kiedy nie-zwlaszcza kiedy przeprowadzany jest wywiad.Kiedy przemontowujesz wypowiedz danej osoby na tym samym ujeciu obraz nienaturalnie przeskakuje.Wyzej nerek nie podskoczysz..
klisza08
2013-04-09 14:34:03
Ocena: 4(glosow:6)-+
przykro mi,ze moje poprzednie wypowiedzi byly traktowane jako centralny atak na Twoja osobe.Wydaje mi sie jednak,ze chyba troszeczke jestes przeczulona..Fakt faktem-moze czasem zbyt gwaltownie zarzucalam Ci tendencyjnosc w doborze absurdow,ale ogolnie nigdy nie zamierzalam deptac Twojej godnosci..W sumie to ja powinnam tu bardziej sie dasac,bo wiele razy ,po moich rzeczowych wyjasnieniach,okazywalas mi swoje lekcewazenie...
klisza08
2013-04-09 14:56:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
ja wiem ,ze to tak wyglada..ale nikt z nas uprzednio nie namawia sie za Twoimi plecami na privach,tylko to wychodzi raczej spontanicznie.Wstawiasz absurd NA WLASNA ODPOWIDZIALNOSCja robie jeden wpis,potem inni,jest pare osob,ktorych naprawde bola Twoje "nadinterpretacje"rzeczywistosci,dlatego sa tak rozjuszeni i daja temu upust.Kazdy na swoj sposob.Bo kazdy z nas ma swoje doswiadczenia,kazdy z nas przechodzi swoje male prywatne piekielka...a wypadkowa tych przezyc sa te komentarze.Jedni to typowi frustraci-przychodza sie tu wyzyc a inni caly czas poszukuja odpowiedzi na pytanie jakie
klisza08
2013-04-09 15:06:49
Ocena: 5(glosow:7)-+
jest zycie.Jedni kochaja sie wyzywac kosztem innych,slabszych-ja do nich nie naleze..daje kazdemu szanse..choc czasem mnie ponosi,gdyz jestem temperamentna osoba,ale nikomu nie zycze zlego i nie mam satysfakcji w miazdzeniu kogos z mniejszym doswiadczeniem zyciowym ...Widze brud w KK,widze brud wszedzie dookola,dlatego boli mnie fakt,ze panuje teraz jakas slepa nagonka tylko na katoli przy jednoczesnym ignorowaniu SYFU w kraju.Czasem wydajemi sie,ze takie afery sluza odciaganiu ludzi od spraw istotniejszych i ogolnym sklocaniu nas wszystkich
freedom80
2013-04-09 15:07:06
Ocena: -2(glosow:8)-+
Jeśli krytyka absurdu jest konstruktywna to nie mam z tym problemu.I jeśli komenty są tylko a propo absurdu, to również nie stanowi to dla mnie problemu. Jeśli jednak, ktoś sili się na osobiste wycieczki po mojej osobie to mnie to najzwyczajniej w świecie przeszkadza. i nie traktuję takich osób serio. Tym bardziej, że większość poruszanych kwestii zależy od naszego, subiektywnego odbierana świata.
Untraceable
2013-04-09 11:42:04
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
vvilczur
2013-04-09 11:48:15
Ocena: -4(glosow:4)-+
Taką właśnie krucjatę postanowiłeś sobie na wiosce.pl urządzić swoimi żałosnymi komentarzami typu "podkreśliłaby, że ci pedofile są ateistami". Będziemy wyciągać katolickie brudy na wierzch jeszcze nie raz, szydzić i kpić, szczególnie z tych, które z wiarą w Boga nie mają nic wspólnego. Jak większość komentarzy pseudo-katoli na wiosce.
malgolina
2013-04-09 11:55:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Najbardziej uczciwe by było to, gdyby sami chrześcijanie (księża) wskazali palcem tych złych i wyrzuciliby ich z KK na zbity pysk. VVilczur, czy Bóg Ci nie przeszkadza ani Jego wierni? Ale tacy naprawdę wierzący w Boga, w sprawiedliwość, duszę, a nie pseudo-katole wykrzykujący hasła i nienawidzący? Bo w końcu sam Bóg (czy inni Bogowie) nie są brudem sami w sobie, prawda?
Untraceable
2013-04-09 12:07:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
vvilczur
2013-04-09 12:07:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
"Najbardziej uczciwe by było to, gdyby sami chrześcijanie (księża) wskazali palcem tych złych i wyrzuciliby ich z KK na zbity pysk". Nie mogą tego zrobić dlatego, że byłoby to wbrew naukom Chrystusa. Fundamentalny fanatyzm jest największą zakałą każdej religii, a katolickiej szczególnie. Tak jak narodowy socjalizm jest zakałą patriotyzmu. Mój post dotyczył jedynie fanatyków.
malgolina
2013-04-09 12:24:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wbrew naukom Chrystusa? A ile razy słowa Chrystusa były modyfikowane? Ile razy były spisywane pod sugestie rządzących papieży? Czy Jezus akceptowałby pedofilię i inne grzechy w swoim gronie w tamtych czasach? Nie sądzę. My dzisiaj mamy postępować zgodnie ze swoim sumieniem, przykazaniami, zdrowym rozsądkiem i sprawiedliwością. Niestety nie wszyscy tak potrafią.
dedede66
2013-04-09 11:12:25
Ocena: 7(glosow:15)-+
A co z tymi panami jest nie tak? Nie widze, zeby komus krzywde robili. Moze i nie maja wyjsciowych buziek ze "rzurnala". Sa jacy sa. Napisalas cos na dole o zdjeciach fanatycznych ateistow. Jurek Urban czy Kazia Szczuka lepiej wygladaja? Szczegolnie ten pierwszy. A tak w ogole to co to za wysmiewanie czyichs pogladow bazujac na jego urodzie, tudziez jej braku? Prymitywne troche.
freedom80
2013-04-09 11:28:29
Ocena: -7(glosow:17)-+
dedede tu nie chodzi o urodę, ale o te zaciśnięte z nienawiści usta. Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny to nigdy, przenigdy bym nikomu go nie wypomniała ( no chyba, że w bardzo dużym uniesieniu emocjonalnym czyli przy tzw. wqrwie :)) - nikt nie jest winny za rysy jakie posiada.
dedede66
2013-04-09 11:48:21
Ocena: 4(glosow:8)-+
Gdzie tu nienawisc? Rzeklbym nawet, ze panu na zdjeciu najnizej dobrze z oczu patrzy. Na pewno nienawisc to ostatnie co by mi przyszlo do glowy patrzac na jego zdjecie. Ten po lewej cos tam sobie podspiewuje z bumboxem w reku, a ten po prawej wywiadu chyba udziela.
Untraceable
2013-04-09 09:41:07
Ocena: 3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
freedom80
2013-04-09 09:54:59
Ocena: -3(glosow:11)-+
Ale to nie jest uderzeniem w wiarę tylko w fanatyzm, którzy maja powyższe osobniki na twarzy. Wiara sama w sobie mi nie przeszkadza, chociaż uważam, że to głupie i ograniczające. jednakże wiara to bardzo indywidualna i prywatna sprawa każdego człowieka. Ale jeśli ktoś się wygłupia jak Ci wyżej, to muszą się liczyć z tym, że będą oceniani.
ferdal
2013-04-09 10:04:49
Ocena: -1(glosow:11)-+
Untraceable w tej kwestii poprę Free,jeśli to co wyczyniają każdego 10-tego na Krakowskim Przedmieściu ci ludzie,to dla ciebie wiara,powstaje pytanie w co ty wierzysz?Na pewno nie jest to wyznanie chrześcijańskie tylko zadymiarskie,albo zwyczajnie nie odróżniasz manipulacji tłumem od religii.
Untraceable
2013-04-09 10:47:33
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Untraceable
2013-04-09 10:49:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ferdal
2013-04-09 10:57:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
Untraceable rozmawiamy o tym konkretnym absurdzie,a nie całej poczekalni Free.Jestem Jestem z W-wy i mam okazję oglądac te scenki,ludzie którzy przychodzą pod krzyż w jakimś procencie to katolicy,którzy chcą zamanifestować swoją pamięć i pomodlić się,ale w jakimś procencie to katole i zwykli zadymiarze.Katol to ktoś kto w imię wiary nienawidzi wszystkiego co inne.Wkurza mnie że politycy wykorzystują tych drugich do gierek,a o prawdziwych katolikach prawie się nie słyszy,no i argument nr.1 KK nie odcina się od zadymiarzy.
Untraceable
2013-04-09 11:30:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Untraceable
2013-04-09 11:40:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ferdal
2013-04-09 08:43:09
Ocena: 2(glosow:6)-+
SuperGL ciekawe dlaczego od razu kojarzy ci się z homopederastami,coś jest na rzeczy ?
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0