lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 13.09.2019, 08:29:55   przez: diskorelax
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 71  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(76)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
diamondvp
2019-09-13 09:44:46
Ocena: 22(glosow:54)-+
Pedalstwo trzeba leczyć nie promować

StudentPrawa
2019-09-16 19:48:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

krzysiekul
2019-09-16 08:52:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale to co jest w tym ogłoszeniu, to chyba o wizycie na plebanii... a nie o LGBT :P

tata493
2019-09-16 00:09:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
Lać pedalstwo !

nissin
2019-09-15 11:16:57
Ocena: -4(glosow:4)-+
"Kościół upadnie z PiS - to historyczna zasługa Kaczyńskiego. Wiele mówi się ostatnio o zachowaniu Kościoła w naszych pisowskich czasach. Dziwne rzeczy się mówi. Otóż z rewolucjami jest już tak, że po nich przychodzą kontrrewolucje. Jest akcja, jest reakcja. A jaka może być reakcja na prostackie i skorumpowane rządy skąpane w groteskowej i załganej propagandzie pyszałkowatego nacjonalizmu oraz wulgarnego socjalizmu? Taka jak na PRL, którego reżim PiS jest recydywą - jednoznaczny zwrot ku wolności i Zachodowi." - polityka.pl

StudentPrawa
2019-09-15 08:21:04
Ocena: -2(glosow:6)-+
Przecież mamy wolność słowa. Mogą robić to co chcą, nie twój interes.

homo_sapiens
2019-09-15 12:32:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
StudentPrawaKanonicznego - nikt im tego nie zabrania, a skoro mamy wolność słowa, to każdy może to komentować, jak chce. A interes to jak najbardziej mój, skoro rzecz dotyczy organizacji, która miesza się bez przerwy do mojego życia, wpływając na kształt prawa w tym kraju. Prawa, które dotyczy wszystkich, nie tylko katolików. O drenowaniu wielkich pieniędzy z budżetu państwa nie mówiąc.

StudentPrawa
2019-09-16 19:44:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
@homo_sapines Ależ ty możesz na wszystko pluć i pisać. Chwała tobie. Niestety prawie 99% populacji nie rozumie jak działa pragmatyzm. Tutaj są duże pieniądze w grze. A tą walkę toczą dwie religie: kościół konserwatywny i kościół progresywny. Dwie religie toczą o bój, o twoje przekonania ,o twój pogląd na świat, ale ostatecznie o twoje pieniądze. Nie ma pozycji neutralnej w tej wojnie.

StudentPrawa
2019-09-16 19:51:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ty nie uciekniesz od wpływów tych religii. Fanatyzm obozów progresywnych i tych konserwatywnych jest promieniujący na całe społeczeństwo. To ,że ty posiadasz poglądy antyklerykalne, świadczą że chcesz (nawet bez świadomej decyzji) podążać za progresywizmem ,lub kulturowo określany jako postmodernizm. Nie musisz się utożsamiać z tą kulturą, ale każda decyzja w twoim życiu (twój mało ważny głos, edukacja potomstwa itd.) będzie miał wydźwięk tej religii.

Meneme
2019-09-15 02:47:25
Ocena: 5(glosow:7)-+
CZY TO POMOŻE, NIE WIEM ALE TRZEBA Z WESOŁKAMI WALCZYĆ...

informatyk26
2019-09-15 00:01:56
Ocena: -5(glosow:15)-+
Modelowy przykład jak się tresuje ciemnotę. Najpierw wymyślasz im problem, później nim straszysz. Na końcu go rozwiązujesz a ciemniaki noszą cię za to na rękach.

artur.rozenek
2019-09-14 23:56:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
gender, lgbt i pkk to przecież wszystko z jednego worka

art-b
2019-09-14 23:23:07
Ocena: 7(glosow:17)-+
Dajcie już spokój z tymi dewiantami LGBT, mnie nie przekonają żeby mogli adoptować dzieci.

Eskimos-69
2019-10-27 01:16:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Homoseksualizm NIE jest dewiacją, zaburzeniem, zboczeniem, ani chorobą psychiczną. Tak więc homoseksualizm jest tak samo normalny i naturalny jak heteroseksualizm. Zapoznaj się z definicją słów, jakie masz zamiar użyć.

acanek
2019-09-14 22:11:22
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Konrad29290
2019-09-14 22:09:23
Ocena: 9(glosow:19)-+
To akurat popieram, gdyż całe to LGBT to jakaś degrengolada. Na każdym kroku promowanie jakiegoś gówna. Jaka równość? Na tym świecie nie ma równych.

borekpp
2019-09-14 21:01:47
Ocena: 4(glosow:10)-+
Geje , lesbijki niech sobie hasają do woli w swoich paradach w Warszawie, a w Toruniu Rydzyk rządzi i tutaj się różańce odmawia, a nie paraduje z gołym tyłkiem.. To nie Warszawa, czy Gdańsk.. Tutaj do pacierza, a nie bezeceństwa w głowie..

zmudziak2
2019-09-14 20:53:56
Ocena: 5(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

P1Z1
2019-09-14 20:39:00
Ocena: 8(glosow:20)-+
Stop pedałowania.

elbert
2019-09-13 14:40:44
Ocena: 3(glosow:19)-+
Więcej geyuw w kościele niż. Na marszu równości

caleanka
2019-09-13 16:49:00
Ocena: 3(glosow:13)-+
Kto normalny idzie do seminarium?

ripdanger1918
2019-09-13 16:51:22
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2019-09-13 17:22:48
Ocena: -2(glosow:14)-+
@ripdanger - Jezeli jestes katolikiem, to wiesz ze buk stworzyl czlowieka na swoje podobienstwo...rowniez ludzi o innej orientacji seksualnej. Zawsze byli i zawsze beda, moze nawet w Twojej rodzinie.

ripdanger1918
2019-09-13 17:25:49
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2019-09-13 17:27:35
Ocena: -5(glosow:13)-+
P.S. - Im bardziej prymitywne grupy spoleczne, tym wiecej ksenofobii, antysemityzmu, homofobii i strachu przed wszystkim co inne, czego nie rozumieja i czego sie boja...

ripdanger1918
2019-09-13 17:29:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2019-09-13 17:40:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie obrazam nikogo, tylko stwierdzam fakty, w tym zawirowaniu politycznym koalicji kosciola z PiSem, gdzie nagle przed wyborami grupy LGBT staly sie wrogiem spolecznym nr.1, podobnie jak emigranci przed ostatnimi wyborami. PiS zawsze przed wyborami znajdzie nowego wroga, zeby zjednoczyc prymitywny wiejski elektorat...tego prymitywnego spoleczenstwa, jakim stala sie Polska.

ripdanger1918
2019-09-13 17:50:44
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
2019-09-13 17:58:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
@ripdanger - masz racje...

ripdanger1918
2019-09-14 03:57:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dyfuzor
2019-09-14 22:50:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Toś trafił' całe setno sprawy

rage100
2019-09-13 13:24:37
Ocena: 5(glosow:19)-+
przejrzysz na oczy dopiero jak popełnisz misgender za 20 lat i wsadzą cię do pierdla za "mowę nienawiści", bo faceta nazwałeś facetem, w momencie gdy on się czuje kobietą. Na zachodzie to już się dzieje. Trzeba być cynikiem albo ignorantem by wierzyć, że ta ideologia się nie rozprzestrzeni dalej. Jeńców nie biorą

nissin
2019-09-13 12:13:13
Ocena: -1(glosow:13)-+
"Czarna zaraza" straszy potopem...mimo ze to wlasnie koscol jest zrodlem zacofania dla polskiego narodu od wiekow.

ripdanger1918
2019-09-13 11:47:25
Ocena: 5(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-13 12:18:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
"promowania problemów młodych osób" - co to takiego? Na czym to polega?

ripdanger1918
2019-09-13 15:59:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-13 19:32:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dałem Ci szansę jakoś się z tego wykręcić, ale widzę, że idziesz w zaparte. Czy mówienie o problemach starych osób jest tak samo złe i zepsute, jak mówienie o problemach młodych?

ripdanger1918
2019-09-14 03:46:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ripdanger1918
2019-09-14 04:00:46
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Johnfromhell
2019-09-14 20:16:27
Ocena: 0(glosow:6)-+
Potop ideologii nienawiści i wykluczeń - wypisz, wymaluj kościół katolicki. 'seksualizacja dzieci' - jako małe dziecko nie wiedziałem co to jest masturbacja do momentu aż na katechezie ksiądz nie zaczął tłumaczyć co to jest grzech nieczystości. 'lgbt jest po prostu homoseksualny czy biseksualna' - to weź może sprawdź sobie co oznacza ostatnia litera tego skrótu. Twoje wywody to jest belkotliwa zbitka przekłamań i nonsensow.

ripdanger1918
2019-09-16 02:41:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-13 11:45:36
Ocena: 2(glosow:10)-+
I jeszcze spotykają się pod pomnikiem Kopernika! Tego samego, z którego osiągnięciami Kościół walczył, jak dziś z LGBT i gender. Profanacja pomnika wielkiego człowieka!

ripdanger1918
2019-09-13 11:49:32
Ocena: -3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-13 12:13:30
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie wiem, gdzie Ty widzisz łączenie LGBT z Kopernikiem. Zobaczyłeś te 2 słowa w jednej wypowiedzi i tak Ci wyszło? Brak umiejętności czytania ze zrozumieniem nazywa się wtórnym analfabetyzmem.

rage100
2019-09-13 13:31:29
Ocena: 0(glosow:6)-+
homo_sapiens Ty wydajesz się być rozgarniętym gościem, dlatego podejmuję temat. Naprawdę nie dostrzegasz szaleństw związanych z ideologią LGBT ? Gdzie uczucia i emocje biorą prymat nad nauką i faktami (?) Przecież narzucanie poglądu, że jest ponad 50płci nie ma nic wspólnego z tolerancją czy szacunkiem.

homo_sapiens
2019-09-13 15:11:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
rage - W Polsce tych szaleństw jeszcze nie dostrzegam. Nie uważam, by istniała "ideologia LGBT". To są ludzie i różne ich stowarzyszenia, nie zawsze mówiące jednym głosem. Ideologią ochrzcił ich KK i "prawicowe" media, bo tak łatwiej z nich robić wroga. Oczywiście, że ponad 50 płci to jakaś aberracja, ale z drugiej strony pogląd, że człowiek może być tylko K lub M też z nauką nie ma nic wspólnego. Tak twierdzi Biblia, nie nauka. Amerykanie niedawno wykopali ciało Kazimierza Pułaskiego i okazało się, że miał zarówno fizyczne cechy męskie jak i kobiece (np. szkielet).

homo_sapiens
2019-09-13 15:21:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
rage - poza tym nawet jeśli uznać, że z gender i LGBT wynikają jakieś zagrożenia (tak jak z poprawnością polityczną, która sama w sobie nie jest zła, ale staje się niebezpieczna, gdy przekracza granice absurdu), to w moim przekonaniu Kościół stanowi ZNACZNIE większe zagrożenie. I jeśli gender i LGBT są zagrożeniem, to przede wszystkim są nim dla interesów KK, bo głoszą sprzeczne tezy. Takim samym zagrożeniem były kiedyś odkrycia naukowe, Konstytucja 3 maja czy równouprawnienie kobiet.

homo_sapiens
2019-09-13 15:27:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
rage - uważam za skandaliczne pewne sceny, do jakich dochodzi na marszach równości na Zachodzie (w Polsce chyba jeszcze tego nie ma). Ale jeszcze bardziej skandaliczna i groźna jest powszechna indoktrynacja religijna w polskich szkołach, czy coraz ściślejszy sojusz Kościoła z PiS.

ripdanger1918
2019-09-13 16:09:41
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-13 19:28:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
rip - skąd wiesz, że "Kopernik był mocno wierzącą osobą"? Tak Ci powiedział jego duch, którego wywołałeś? Może jeszcze powiesz, że wszyscy księża byli i są "mocno wierzącymi osobami"? Astronomowie w dawnych czasach powszechnie stawiali horoskopy. Myślisz, że dlatego, że wierzyli w astrologię, czy może dlatego, że tego oczekiwali od nich władcy i arystokracja, którzy sponsorowali uczonych? Co do szkieletu, to gratuluję popisania się wiedzą! Szkielet męski różni się od szkieletu żeńskiego, np. miednicą. Tylko pewnie zaraz spytasz, co ma wspólnego miednica ze szkieletem, ech...

ripdanger1918
2019-09-14 03:52:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ripdanger1918
2019-09-14 03:55:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-14 09:00:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeśli twierdzisz, że "mocna wiara" Kopernika to fakt wynikający z bycia księdzem, a nie domysł, to może jeszcze powiesz, że faktem jest, iż wszyscy policjanci to osoby uczciwe i nigdy nie łamiące prawa? "Kopernik był mocno wierzącą osoba" - "fakt historyczny" - to tak a propos rozbawiania do łez.

ripdanger1918
2019-09-14 12:37:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-14 17:13:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Historycy nie zajmują się dywagacjami w stylu "co autor miał na myśli". Faktem historycznym jest np. to, że był księdzem czy to, że zajmował się astronomią, a nie kwestie typu jak głęboka lub płytka była jego wiara, albo jakie uczucia wywoływał u niego widok padającego śniegu. Jak widać, nie rozumiesz tak oczywistych rzeczy i nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, jak się kompromitujesz w dyskusji.

ripdanger1918
2019-09-14 17:37:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-14 20:14:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Naprawdę zdumiewające, że trzeba komuś tak oczywiste rzeczy tłumaczyć... "to że był bardzo wierzącą osobą to po prostu czysta logika" - nie, to tylko Twoje domysły. Z faktu, że "większość rodziny było w Kościele" nie wynika, że ktoś jest wierzący (a tym bardziej, że bardzo czy nie bardzo). Podobnie z byciem księdzem. Tego dowodzą choćby przypadki znanych osób, które odeszły ze stanu duchownego. A kto jak kto, ale Kopernik najlepiej zdawał sobie wówczas sprawę z tego, jakie brednie Kościół głosi.

marcoo7
2019-09-14 20:41:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
ripdanger daj spokoj, szkoda Twojego zachodu. Z lewakami i pederastami sie nie dyskutuje.

ripdanger1918
2019-09-15 04:35:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Veinara
2019-09-15 10:41:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
@ripdanger1918 "jak ktoś jest księdzem i wybiera to drogę to znaczy że jest osobą bardzo wierzącą prosty logiczny wniosek" Większego żartu nie słyszałam. Wiesz po co w tamtych czasach ososby wydające publikacje naukowe wstępowały do stanu duchownego lub dawały datki na kościół? Żeby ich nikt nie oskarżył o herezję i nie zarąbał na ulicy. To było taktyczne wyjście. Na tej samej zasadzie Polska przyjęła chrzest. Nie dlatego,że nasi pogańcy przodkowie byli wielce wierzący ale po to by nas inne chrześcijańskie kraje nie napadły pod pozorem nawracania.

homo_sapiens
2019-09-15 10:47:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
W przeciwieństwie do Ciebie, ja niczego Kopernikowi nie imputuję. Co do Puławskiego, podważyłeś informację, którą kiedyś znalazłem i nie mam teraz czasu, żeby szukać źródeł i to weryfikować. "jak ktoś jest księdzem i wybiera to drogę to znaczy że jest osobą bardzo wierzącą" - BZDURA! Choćby dlatego, że w tamtych czasach powszechne było to, że o drodze życiowej człowieka nie decydował on sam, tylko jego rodzice. W arystokratycznych rodzinach istniały np. zasady typu "czwarty syn zostaje biskupem" i nikogo nie obchodziło, co on o tym myślał.

homo_sapiens
2019-09-15 10:51:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poza tym zawód księdza był dla wielu osób niezwykle atrakcyjny, gdyż wiązał się z wielkim autorytetem, władzą, łatwym i wygodnym życiem (jak na ówczesne warunki).

diamondvp
2019-09-13 09:44:46
Ocena: 22(glosow:54)-+
Pedalstwo trzeba leczyć nie promować

homo_sapiens
2019-09-13 11:43:53
Ocena: -2(glosow:8)-+
- Powiedział żul spod budki z piwem. Co z tego, że według współczesnej medycyny to niemożliwe i bezsensowne? Żule spod budki z piwem wiedzą lepiej.

nissin
2019-09-13 12:21:54
Ocena: -3(glosow:9)-+
Wczesniejsze komentarze @diamondvp, swiadcza o jego poziomie intelektualnym...pasuje idealnie do elektoratu PiS/ONR/MW.

marcoo7
2019-09-14 22:52:38
Ocena: -1(glosow:5)-+
Homos z nissinem, powiedzcie chlopaki - wachaliscie juz sobie jajka, czy to dopiero przed wami? :)

homo_sapiens
2019-09-14 23:42:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
marcoo - ile ty masz lat, bo z poziomu wypowiedzi wnioskuję, że jakieś 13 +/-2? Sugeruję, byś jeszcze przez kilka lat uczęszczał na lekcje języka polskiego, zanim znów weźmiesz się za pisanie komentarzy w necie. Może dzięki temu będziesz miał coś sensownego do powiedzenia.

Fisiel52
2019-09-15 02:38:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
Czego ty człowieku nazywasz go "żulem spod budki z piwem" ?? To ,że koleś ma inny pogląd niż ty nie oznacza , że musisz go od razu wyzywać. Generalnie nie popieram onr/lgbt/pis/po i innego tego typu dziadostwa - jestem po prostu normalny, ale nie mam zamiaru oglądać facetów w bikini krzyczących "równość". Widać jaką "tolerancje" reprezentujesz ,skoro wyzywasz od razu kogoś o innych poglądach. Następnym razem wpierw się naucz tego słowa , później go używaj.

Genno_Laskolnyk
2019-09-15 09:07:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2019-09-15 10:54:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Fisiel - nie nazwałem go tak za poglądy, ani nawet za głupotę, tylko za użyte słownictwo i mentalność, która wiąże się z używaniem takiego a nie innego słownictwa.

homo_sapiens
2019-09-15 10:56:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
A jakbyś nie wiedział Fisiel, to informuję, że słowo "pedalstwo" jest obraźliwe.

marcoo7
2019-09-16 22:48:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty sie homoś nie denerwuj, ty lepiej powiedz co cie laczy z nissinem. Wachales mu juz jajka, czy nie? Zaspokoj moja ciekawosc ;)

logan21
2019-09-19 12:46:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
@marcoo7 Ty jak piszesz o jakichś "wąchaniach" to musisz to znać z autopsji, bo normalny człowiek by o tym nie pomyślał, a tym bardziej o to pytał.

bohun2006
2019-09-13 08:58:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
powinno byc ,"przyjdz na glosowanie zanim bedzie za pozno"

kornas1988
2019-09-13 08:38:20
Ocena: 4(glosow:12)-+
Bardziej to brzmi jak zaproszenie do księdza na parafię dla dziewczynek i chłopców .

bibi1212
2019-09-13 08:58:05
Ocena: 1(glosow:11)-+
O widzę obsesja na temat seksu z dziećmi i księżmi nie daje spokoju. Wszystko z chusteczką się kojarzy?

kornas1988
2019-09-13 09:15:45
Ocena: -1(glosow:9)-+
To księża i wiernym wszystko z jednym się kojarzy
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dla ludzi wierzących, do rozważenia i także ku przestrodze;
  •  George Carlin, z dedykacją dla Rezydenta @AndrzejDuda
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
Koleś na Brudstocku tarza się w śmieciach, na które wszyscy leją.
główna
Dodano: 08.08.2018, 13:05:05   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 30Skomentuj (74) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0